Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

Huizen

Statiegeld was opeens 0,15 cent ipv de eerder gecommuniceerde 1,50. Inleverautomaten met Tikkie QR code o.i.d.

Veel te omslachtig allemaal.

Yellow Army

Area 58

papier

We gaan van de goedkoopste naar een van de duurste qua bierprijzen heb ik het idee. Want die halve liter is nu 400ml en die kleine die nu weg is was ook al 200ml toch?

sunderland

2 bier incl plastic shit 16 euro! Het gaat helemaal nergens meer over

Inferno-058

Citaat van: Poetser op september 02, 2025, 13:04:12
Waar is de 0,25 ?3,- biertje gebleven? Die wil ik terug
Ja met je eens... Nu vraag je om een "biertje" en krijg je een grote...

Zuid1991

Wij worden met zijn allen bij de poot genomen! :(
Een 0.4 beker met vaak een half glas schuim voor 6 euro.
En in het nieuw geopend restaurant betaal je voor 0,5 liter; 5.50!!!!!
Lijkt mij dat de supportersclub hier nu eens uitleg over moet hebben!!!!
Tijd voor actie!

Inferno-058

Trouwens mooi eerbetoon in de voetbalstadions (ook hier in Leeuwarden) voor Lisa...

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op september 02, 2025, 18:07:06
Wij worden met zijn allen bij de poot genomen! :(
Een 0.4 beker met vaak een half glas schuim voor 6 euro.
En in het nieuw geopend restaurant betaal je voor 0,5 liter; 5.50!!!!!
Lijkt mij dat de supportersclub hier nu eens uitleg over moet hebben!!!!
Tijd voor actie!
Statiegeld is nu een verdienmodel geworden door dat "doneer voor sfeer" dus denk dat de supportersgroepen hier content mee zijn aan de ene kant...

Zuid1991

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2025, 20:56:12
Statiegeld is nu een verdienmodel geworden door dat "doneer voor sfeer" dus denk dat de supportersgroepen hier content mee zijn aan de ene kant...
Dat begrijp ik.
Gaat mij meer om de streken dat er op het bord met dranken staat: ?halve liter 6 euro? terwijl dit dus 0,4 is!
Plus het debiele tappen
Plus dat je voor een halve liter in het nieuw geopend restaurant 5.5 euro betaald voor naw w?l een ?echte? halve liter!
Dit vind ik echt schandalig en als we dit met zijn allen als volksclub accepteren dan moeten we verder nergens meer om zeiken.

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2025, 20:55:19
Trouwens mooi eerbetoon in de voetbalstadions (ook hier in Leeuwarden) voor Lisa...
klopt geweldig  :thumbsup

De Gast

Zijn wij een volksclub? Dat is enkel een verkooppraatje.

Ga er zaterdag wel even op letten of ze inderdaad een halve liter promoten maar dat ?t ?t niet is. Kan me niet voorstellen dat ze de boel misleiden.

zeewolde

Volgens mij hangt er nergens een prijslijst op Noord.

siepelsjeu

Citaat van: De Gast op september 02, 2025, 21:24:37
Zijn wij een volksclub?

Nee dat zijn we sinds het nieuwe stadion niet meer

Zuid1991

Citaat van: zeewolde op september 02, 2025, 21:37:21
Volgens mij hangt er nergens een prijslijst op Noord.

Nu twijfel of er staat: halve liter of bier groot.
Maar 6 euro voor 0,4 blijft naaierij.
Ook omdat je niet kan kiezen uit een kleiner biertje zoals vorig seizoen en afgelopen jaren op Cambuurplein.
Nogmaals, in het nieuwe restaurant naast de hoofdingang is een HALVE liter 5.5 euro!
Why?????

Stanley

Citaat van: siepelsjeu op september 02, 2025, 21:46:13
Nee dat zijn we sinds het nieuwe stadion niet meer
Wat een geneuzel. Waarom ga je naar het stadion? Ik dacht voor voetbal. Maar de prijs van het bier lijkt het belangrijkst. Als de prijs van het bier 3 euro zou zijn, komt er weer allerlei onvrede over andere zaken. Geniet eens van  wat er nu staat, en de eredivisie is kwestie van tijd, we zijn, en blijven gewoon een volksclub.