Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2025, 11:13:15
Het centrale duo is echt goed, en je ziet dat daardoor Jansen ook rustiger wordt in de goal. Denk dat Baouf in de winterstop al weer weg is. Die is echt goed.  Eerste helft was in mijn ogen de beste helft van heel 2025 met mooie doelpunten. Des te vreemder is het waarom we dan afgelopen maandag tegen Jong Az zo slecht speelden. Want je ziet dat er een hoop inzit. Tweede helft na de 3-0 verdween de scherpte wat. Zijn een aantal spelers die nog niet de vorm hebben, bv Balk en Galvez. Vd Sande heeft nog tijd nodig maar die kun je er wel bij hebben. Komt goed met die man. Gewoon achter de spits zetten, slimme voetballer. Ferrah wat onwennig maar heeft goede techniek en inzicht. Sjostrand behoudens die mooie goal niet veel van gezien. Diemers begint zijn oude vorm weer wat te krijgen. Jammer dat we niet wat meer kwaliteit op de bank hebben. Vd Veen, Visser, Henstra, het is allemaal prachtig hoor maar ze komen handelingssnelheid tekort op dit niveau. Ben benieuwd naar komende zaterdag, Willem 2 mooie tegenstander.
zou dat eerste niet te maken hebben met de nieuwe keepers trainer?  Dat denk ik zeker te zien.  Paar x prima trap op bijv Galvez.  Vorig jaar nooit gezien?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op september 01, 2025, 10:59:38
Maar met 9 uit 4, hoeven wij nu alleen maar precies te doen wat wij vorig seizoen hebben gedaan en dan zijn wij promoveerd!

:_schater :_schater :_schater :proost

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2025, 11:13:15
Het centrale duo is echt goed, en je ziet dat daardoor Jansen ook rustiger wordt in de goal. Denk dat Baouf in de winterstop al weer weg is. Die is echt goed.  Eerste helft was in mijn ogen de beste helft van heel 2025 met mooie doelpunten. Des te vreemder is het waarom we dan afgelopen maandag tegen Jong Az zo slecht speelden. Want je ziet dat er een hoop inzit. Tweede helft na de 3-0 verdween de scherpte wat. Zijn een aantal spelers die nog niet de vorm hebben, bv Balk en Galvez. Vd Sande heeft nog tijd nodig maar die kun je er wel bij hebben. Komt goed met die man. Gewoon achter de spits zetten, slimme voetballer. Ferrah wat onwennig maar heeft goede techniek en inzicht. Sjostrand behoudens die mooie goal niet veel van gezien. Diemers begint zijn oude vorm weer wat te krijgen. Jammer dat we niet wat meer kwaliteit op de bank hebben. Vd Veen, Visser, Henstra, het is allemaal prachtig hoor maar ze komen handelingssnelheid tekort op dit niveau. Ben benieuwd naar komende zaterdag, Willem 2 mooie tegenstander.

Mooi dat je dit ook kunt schrijven, Held  _O_
Henk, held, bedankt

Poetser

Moeten we het ook nog hebben over de absurde horeca prijzen dit jaar?  Of het aanbod? :_schater

zeewolde

Ik probeer meestal wel positief ergens tegenaan te kijken, zeker een dag na de wedstrijd, maar ik vond het tegenvallen gisteren.

Zeer effectief met de kansen in de eerste helft, maar vond VVV beter.

Ferrah, ik zie dat hij talent heeft, alleen gisteren liep hij zich vaak vast.

Van der Veen zwakke invalbeurt. Als het allemaal iets sneller was gegaan, had hij Visser zeker 2 x een kans gegeven.

Visser kreeg geen enkele fatsoenlijke bal voor een echte kans. En in de samenvatting kannje zien dat hij echt een paar x goed stond/liep.

Baoef was echt heel goed gisteren. Vond hem motm.

Sjostrand mooie goal, maar mag ook allemaal net wat sneller en nauwkeuriger.

Toni is een hele goeie aan het worden _O_

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Zuid1991

Citaat van: Poetser op september 01, 2025, 18:16:27
Moeten we het ook nog hebben over de absurde horeca prijzen dit jaar?  Of het aanbod? :_schater
Bier is qua prijs hetzelfde als vorig jaar: 0,25 vorig jaar 3 euro.
Nu halve liter 6 euro.

Alleen het tappen van bier is ongekend slecht op oost.
Je moet ze er continu op wijzen dat er zoveel schuim in zit.
En die debiele bijna papieren dingen waar de plastic bekers in moeten?.
Drama
Dan de vreterij, ellenlange rijen bij 1 kraam op plein noord-oost?.
Kan dat nu niet beter met wat meer kramen?
Dacht dat dit beter zo zijn in dit stadion?.

Eewal

Citaat van: zeewolde op september 01, 2025, 19:04:38
Ik probeer meestal wel positief ergens tegenaan te kijken, zeker een dag na de wedstrijd, maar ik vond het tegenvallen gisteren.

Zeer effectief met de kansen in de eerste helft, maar vond VVV beter.

Ferrah, ik zie dat hij talent heeft, alleen gisteren liep hij zich vaak vast.

Van der Veen zwakke invalbeurt. Als het allemaal iets sneller was gegaan, had hij Visser zeker 2 x een kans gegeven.

Visser kreeg geen enkele fatsoenlijke bal voor een echte kans. En in de samenvatting kannje zien dat hij echt een paar x goed stond/liep.

Baoef was echt heel goed gisteren. Vond hem motm.

Sjostrand mooie goal, maar mag ook allemaal net wat sneller en nauwkeuriger.

Toni is een hele goeie aan het worden _O_
Als we alle wedstrijden zo spelen, dan winnen we er een hoop. Ik vond het juist eindelijk weer eens prettig om naar te kijken.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op september 01, 2025, 20:42:53
Bier is qua prijs hetzelfde als vorig jaar: 0,25 vorig jaar 3 euro.
Nu halve liter 6 euro.

Alleen het tappen van bier is ongekend slecht op oost.
Je moet ze er continu op wijzen dat er zoveel schuim in zit.
En die debiele bijna papieren dingen waar de plastic bekers in moeten?.
Drama
Dan de vreterij, ellenlange rijen bij 1 kraam op plein noord-oost?.
Kan dat nu niet beter met wat meer kramen?
Dacht dat dit beter zo zijn in dit stadion?.
we mutte ek wat te zeiken heffe h?  :y
Maar wel mooi 3 punten  :thumbsup

Galdiano

Op noord is het niet veel beter met het tappen. Halve glazen bier met de rest schuim. Als je ze aanspreekt hebben ze gewoon niet eens door dat dit niet acceptabel is. En die kartonnen houders is prut. Buigen gelijk door en veel te slap.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Citaat van: Zuid1991 op september 01, 2025, 20:42:53
Bier is qua prijs hetzelfde als vorig jaar: 0,25 vorig jaar 3 euro.
Nu halve liter 6 euro.

Alleen het tappen van bier is ongekend slecht op oost.
Je moet ze er continu op wijzen dat er zoveel schuim in zit.
En die debiele bijna papieren dingen waar de plastic bekers in moeten?.
Drama
Dan de vreterij, ellenlange rijen bij 1 kraam op plein noord-oost?.
Kan dat nu niet beter met wat meer kramen?
Dacht dat dit beter zo zijn in dit stadion?.

Het is geen halve liter. Het is 0.4. Nouja eigenlijk 0.2, want de helft is schuim. En waarom geen 0.25 meer?

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op september 01, 2025, 20:49:48
we mutte ek wat te zeiken heffe h?  :y
Maar wel mooi 3 punten  :thumbsup
Zeker dat zeiken, want van dat biet mutte je seike as un kameel.

Yellow Army

Citaat van: Zuid1991 op september 01, 2025, 20:42:53
Bier is qua prijs hetzelfde als vorig jaar: 0,25 vorig jaar 3 euro.
Nu halve liter 6 euro.

Alleen het tappen van bier is ongekend slecht op oost.
Je moet ze er continu op wijzen dat er zoveel schuim in zit.
En die debiele bijna papieren dingen waar de plastic bekers in moeten?.
Drama
Dan de vreterij, ellenlange rijen bij 1 kraam op plein noord-oost?.
Kan dat nu niet beter met wat meer kramen?
Dacht dat dit beter zo zijn in dit stadion?.

Ik heb er even op gelet nadat ik er hier op werd geattendeerd, maar het zijn slechts 04l bekers...
Area 58

rvw

Koffie 2 euro
Kleine cola sonnema 5 euro
Flesje Fanta 5,50 euro
Volgens mij is dit redelijk krom
Niet in verhouding tot elkaar.
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat je nu een flesje meekrijgt de tribune op , en dat er vroeger in bekers werd geschonken om het feit dat je er anders mee kon gooien .
Wat gaat hier fout??