Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

Noordcambuur

Mooie wedstrijd op zondagmiddag spelen in een vol Kooi stadion.
Kaartverkoop loopt goed ik verwacht een mooie overwinning en de spelers worden alleen maar fitter  :D

Vlampiep

Hopelijk een lekker zonnetje en aangename temperatuur, kan het voor mij al niet meer stuk.
Ben benieuwd of ze het agressieve spel, druk zetten en snelle combinaties nu wat beter weten te verdelen en niet na zo'n 40 minuten inzakken zoals tegen Top.

Holwerd voor Cambuur

We hebben de goals voor deze wedstrijd bewaard |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

ChantiSCC


Specuveter


Derkx R.H.


Noordcambuur


De Gast

Pakken wel Roda in, niet te onderschatten.

We moeten er 2 maken, dan winnen we sowieso.
2-1 al met al. Rolke en een pengel van Diemers.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 17:27:27
Kooij als scheidsrechter

27 augustus 2025, 11:00
Bas Nijhuis is door de KNVB aangewezen als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen SC Cambuur en VVV-Venlo. Het duel vindt zondag om 16.45 uur plaats in het Kooi Stadion.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

#9
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 27, 2025, 11:44:17
27 augustus 2025, 11:00
Bas Nijhuis is door de KNVB aangewezen als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen SC Cambuur en VVV-Venlo. Het duel vindt zondag om 16.45 uur plaats in het Kooi Stadion.
Dit staat op teletekst, maar dan is het veranderd...

Huizen

Nijhuis dus. Diemers pas op, die tikjes op hem gaat veel doorspelen worden zondag.

KOM AAN!!  |:)

Noordcambuur

Noordtribune is uitverkocht
Zuidtribune rond de 200 kaarten nog beschikbaar
Oosttribune rond de 875 kaarten nog beschikbaar

Westtribune  :?



Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op augustus 25, 2025, 16:13:38
Hopelijk een lekker zonnetje en aangename temperatuur, kan het voor mij al niet meer stuk.
Ben benieuwd of ze het agressieve spel, druk zetten en snelle combinaties nu wat beter weten te verdelen en niet na zo'n 40 minuten inzakken zoals tegen Top.
Temperatuur is ok?, maar het wordt wel grijs/regenachtig helaas... Ach met die ultra warme zomers bin ik eigenlijk ook wel wat klaar mee