Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 11:50:50
Dit staat op teletekst, maar dan is het veranderd...

26 augustus 2025, 12:00

Joey Kooij is door de KNVB aangewezen als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen SC Cambuur en VVV-Venlo. Het duel vindt zondag om 16.45 uur plaats in het Kooi Stadion.

:_schater :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Volgens de site van de KNVB fluit Kooij aanstaande zondag tegen VVV en fluit Nijhuis week later Cambuur - Willem II.

Bankzitter


Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 27, 2025, 20:00:01
Kooij thuisfluiter hier :_schater
haha Kooij is zeker niet de slechtste scheidsrechter in Nederland ik kan er een paar die zijn fluit niet waard.

666

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 20:14:19
haha Kooij is zeker niet de slechtste scheidsrechter in Nederland ik kan er een paar die zijn fluit niet waard.
Hij staat wmb wel in de top 3  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 20:14:19
haha Kooij is zeker niet de slechtste scheidsrechter in Nederland ik kan er een paar die zijn fluit niet waard.
die van Dkv uit en grens was bij Roda uit. Die haat ik.

Noordcambuur


denistel

dikke walg die kooy pedant ventje brrrrrr

Noordcambuur


denistel

Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2025, 14:42:28
Mooie wedstrijd op zondagmiddag spelen in een vol Kooi stadion.
Kaartverkoop loopt goed ik verwacht een mooie overwinning en de spelers worden alleen maar fitter  :D

16.45 waardeloze tijd vind ik dan nog liever 12.15

en ik blijf dromen

----------------------Janssen-------------------------

Mulders------------Baouf--------Amofa---------Galvez

-----------------Souren------------Diemers--------------

-----------------------------Rolke------------------------

Kooistra------------------vd Sande------------Sjostrand

Noordcambuur

Denistel waarom geen Henstra :?
Voor de rest kan ik me aardig in vinden.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 14:34:42
Denistel waarom geen Henstra :?
Voor de rest kan ik me aardig in vinden.

Liever wel maar de aankoop zal wel spelen verwacht Henstra en Kooistra gewoon bij de
o21 zaterdag

Noordcambuur

Citaat van: denistel op augustus 28, 2025, 14:38:19
Liever wel maar de aankoop zal wel spelen verwacht Henstra en Kooistra gewoon bij de
o21 zaterdag
Ferrah bedoel je :thumbsup

AL

Citaat van: denistel op augustus 28, 2025, 14:19:03
16.45 waardeloze tijd vind ik dan nog liever 12.15

en ik blijf dromen

----------------------Janssen-------------------------

Mulders------------Baouf--------Amofa---------Galvez

-----------------Souren------------Diemers--------------

-----------------------------Rolke------------------------

Kooistra------------------vd Sande------------Sjostrand

Zou ook mijn 11 zijn.

sunderland