Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

Derkx R.H.

Ik denk dat het zondag zo komt te staan, wissel werking tussen Rolke en Balk wat de spits betreft. Maar eerst morgen afwachten of er niet iets gebeurt met speler(s).


sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 14:48:53
Ik denk dat het zondag zo komt te staan, wissel werking tussen Rolke en Balk wat de spits betreft. Maar eerst morgen afwachten of er niet iets gebeurt met speler(s).


lekker dan hoe je omspringt met van de Veen. Er in en er uit. Vorig jaar ook al met Kooistra. Snap wel Sj?strand op zijn goede kant

Noordcambuur

Wel weer jammer dat van der Sande niet in de basiself staat zeker nog niet fit.
De bank wordt wel steeds groter en sterker..

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op augustus 29, 2025, 15:14:02
lekker dan hoe je omspringt met van de Veen. Er in en er uit. Vorig jaar ook al met Kooistra. Snap wel Sj?strand op zijn goede kant

Van dee Veen moet inderdaad minstens nog een keer in de basis. En laat Ferrah eerst maar eens invallen waarbij hij laat zien een basisplek te verdienen

Vlampiep

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 29, 2025, 15:42:25
Van dee Veen moet inderdaad minstens nog een keer in de basis. En laat Ferrah eerst maar eens invallen waarbij hij laat zien een basisplek te verdienen
Als Yoram fit is, lijkt het mij dat hij zondag in de basis moet staan. Als hij weer op de bank zit, moet hij zich afvragen op hij onder deze trainer zich verder kan ontwikkelen.

Lore

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 29, 2025, 15:42:25
Van dee Veen moet inderdaad minstens nog een keer in de basis. En laat Ferrah eerst maar eens invallen waarbij hij laat zien een basisplek te verdienen

Ten eerste is dit hoe hij DENKT dat wij gaan spelen. Ten tweede zou het natuurlijk ook kunnen dat Ferrah al lang heeft laten zien  dat hij een klasse beter is? Geen idee hoor, maar dat mag ik wel hopen. Want als hij ongeveer even goed is, dan kan je beter onze eigen speler laten spelen.

Wij gaan het zondag zien!

zeewolde

De vraag voor de toekomst is;

Ferrah Binder Sjostrand beoogde basis?

Balk dan wisselspelers? Of zal hij nog weggaan de komende dagen?

sunderland

Citaat van: Lore op augustus 29, 2025, 16:08:24
Ten eerste is dit hoe hij DENKT dat wij gaan spelen. Ten tweede zou het natuurlijk ook kunnen dat Ferrah al lang heeft laten zien  dat hij een klasse beter is? Geen idee hoor, maar dat mag ik wel hopen. Want als hij ongeveer even goed is, dan kan je beter onze eigen speler laten spelen.

Wij gaan het zondag zien!
zo is het ook hoor. Maar ? je geeft iemand een kans en dan laat je die 4 wedstrijden staan in mijn beleving, daar moet je bij de vorige wedstrijd al over na denken.
Misschien is van de veen geblesseerd..

Huizen

Het is toch duidelijk als zo'n Ferrah komt dat dit een mega signaal naar Kooistra en in mindere mate Henstra is. Vd Veen is er met alle respect net bij, dus dat zal wel loslopen. We gaan het zien zondag, zo'n jongen huur je natuurlijk niet voor niks.

mark1989

Citaat van: sunderland op augustus 29, 2025, 16:22:36
zo is het ook hoor. Maar ? je geeft iemand een kans en dan laat je die 4 wedstrijden staan in mijn beleving, daar moet je bij de vorige wedstrijd al over na denken.
Misschien is van de veen geblesseerd..

Waarom moet je iemand 4 wedstrijden laten staan? Elke wedstrijd en tegenstander is anders. Je stelt toch de spelers op waarmee je de meeste kans maakt om te winnen. De voorhoede functioneerde niet goed tegen Jong AZ dus logisch dat je dan gaat wijzigen. Beide flanken niet sterk genoeg. Dus in mijn ogen zou het logisch zijn om Sjostrand weer naar zijn vertrouwde linkerkant te halen en dan op rechts zie ik graag een ferrah ipv Balk.

Bankzitter

In de regel moet je spelers gewoon laten staan, dus ook Galvez na een slechte wedstrijd.
Bij de vleugelspelers kun je wel meer afwisselen afhankelijk van vorm en taktiek van de tegenstander (veel ruimte of juist niet).
Ergens rond de 60ste minuut weer een frisse erin, beetje rouleren houdt ze scherp.
Daarbij als Ferrah een klasse beter is dan de anderen, dan speelt die natuurlijk.

Oud Cambuur

Balk speelt al 3 wedstrijden als een natte krant en die blijft ook staan

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 29, 2025, 15:35:03
Wel weer jammer dat van der Sande niet in de basiself staat zeker nog niet fit.
De bank wordt wel steeds groter en sterker..
JvdS kan 45 tot 60 minuten spelen...volgende wedstrijd basis denk ik.

Lore

Heeft iemand al iets te vertellen over Ferrah obv de trainingen?

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op augustus 29, 2025, 16:08:24
Ten eerste is dit hoe hij DENKT dat wij gaan spelen. Ten tweede zou het natuurlijk ook kunnen dat Ferrah al lang heeft laten zien  dat hij een klasse beter is? Geen idee hoor, maar dat mag ik wel hopen. Want als hij ongeveer even goed is, dan kan je beter onze eigen speler laten spelen.

Wij gaan het zondag zien!
Ik denk dit op basis van het zien van trainingen..