Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 30, 2025, 12:49:46
Nog een 500 kaarten in de verkoop. |:)
Vak 21 is al geruime tijd vol, voor genodigden?
van de week kon je nog kaarten halen voor vak 21 maar het lijkt mij sterk dat het hele vak vol zit met genodigden.

Wel heel mooi dat het stadion al bijna uitverkocht is?. :thumbsup

denistel

Citaat van: mark1989 op augustus 29, 2025, 19:11:59
Ze zien in kian meer een pinchhitter die er in komt om iets te forceren. Niet voor in de basis.
Waarom zou je niet met posities kunnen schuiven als men denkt dat dat verstandig is. Bovendien wil je je beste spelers zoveel mogelijk laten spelen.
Kian kwam wel echt tekort in de wedstrijd tegen Jong AZ dus ik verwacht niet dat hij in de basis start. Dat zal wel Rolke worden.

omdat ie ook op een eiland stond bij Harkema veel meer aansluiten en ballen die ie kreeg.
Dat bedoel ik dus kwaliteiten van spelers benutten.

Holwerd voor Cambuur

Moeten we morgen nog op wacht gaan staan om Vitesse-mafketels tegen te houden? :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op augustus 30, 2025, 14:11:49
van de week kon je nog kaarten halen voor vak 21 maar het lijkt mij sterk dat het hele vak vol zit met genodigden.

Wel heel mooi dat het stadion al bijna uitverkocht is?. :thumbsup

Vreemd, normaal is vak 21 1 van de laatste vakken om uit te verkopen
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op augustus 30, 2025, 18:18:35
Vreemd, normaal is vak 21 1 van de laatste vakken om uit te verkopen
jaa klopt snap hier niks van?.morgen maar ff zien wat de bedoeling hier van is.

WouterZz

SC Cambuur - VVV Venlo
Zondag 31 augustus, 16.45 uur
Kooi Stadion

Voor onze KidsClub-leden hebben we vak 21 op de Oost-tribune gereserveerd. Hier kost een kaartje normaal gesproken ? 21,- per stuk, maar betaal je nu eenmalig slechts ? 10,-. Als lid van de KidsClub kun je maximaal 4 kaarten bestellen en dit kan alleen via onderstaande knop


Noordcambuur

Citaat van: WouterZz op augustus 31, 2025, 07:43:52
SC Cambuur - VVV Venlo
Zondag 31 augustus, 16.45 uur
Kooi Stadion

Voor onze KidsClub-leden hebben we vak 21 op de Oost-tribune gereserveerd. Hier kost een kaartje normaal gesproken ? 21,- per stuk, maar betaal je nu eenmalig slechts ? 10,-. Als lid van de KidsClub kun je maximaal 4 kaarten bestellen en dit kan alleen via onderstaande knop
bedankt Wouter :thumbsup

denistel

zeer benieuwd hoe we voor de dag komen vandaag veel succes en plezier allen

Noordcambuur

Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 10:46:52
zeer benieuwd hoe we voor de dag komen vandaag veel succes en plezier allen
jij niet minder denistel

fred

Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 10:46:52
zeer benieuwd hoe we voor de dag komen vandaag veel succes en plezier allen
met de beste keeper en verdediging van de KKD en de minste voorhoede  :_schater

Holwerd voor Cambuur

Hopelijk scoort Balkie 4x.




En stromen de aanbiedingen dan binnen :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur


Lore

Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 10:46:52
zeer benieuwd hoe we voor de dag komen vandaag veel succes en plezier allen

Absoluut. Zin in!

Geniet er van!

Derkx R.H.


Drumfather SCC

Sinds gisteren lekker twee weken vakantie op Texel maar vandaag t?ch in het Kooi Stadion! Volgende week kan al niet ivm boot tijden dus dan vandaag maar pakken!

Come on Boys!