Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op augustus 29, 2025, 17:33:54
Heeft iemand al iets te vertellen over Ferrah obv de trainingen?
Onze beste vleugelaanvaller... :thumbsup

De Gast

Henk heeft wel een bijzonder verhaal over hem. Lijkt z'n weg nog te moeten vinden in de groep maar heeft ook uitzonderlijke kwaliteiten (maarja dat zegt Henk wel meer). Invalbeurtje lijkt mij, hooguit.

Voor de rest is het eigenlijk onvoorstelbaar dat we weer zonder spits 1 en spits 2 spelen en weer wat aanrommelen met ge?mproviseerde constructies. Zo wurd het hier nooit wat.

Bankzitter

Het seizoen is 36 wedstrijden lang, na een wedstrijd of 5 valt de basis pas in elkaar en ook daarna zullen we niet altijd in de ideale opstelling spelen, Heel normaal in het voetbal, ik snap echt niet wat daar nu zo vreemd aan is.

Als iedereen altijd fit en in vorm was dan hadden aan een selectie van 11 spelers genoeg en geen trainer nodig :P

zeewolde

Citaat van: De Gast op augustus 29, 2025, 17:47:34
Henk heeft wel een bijzonder verhaal over hem. Lijkt z'n weg nog te moeten vinden in de groep maar heeft ook uitzonderlijke kwaliteiten (maarja dat zegt Henk wel meer). Invalbeurtje lijkt mij, hooguit.

Voor de rest is het eigenlijk onvoorstelbaar dat we weer zonder spits 1 en spits 2 spelen en weer wat aanrommelen met ge?mproviseerde constructies. Zo wurd het hier nooit wat.
Ben wel benieuwd of hij bij OF daar wat over vertelt maandag. Of dat hij weer te lief is voor alle spelers.

Ook wel benieuwd of hij durft en wil vertellen waarom Souren niet speelt op het moment.

denistel

Citaat van: Bankzitter op augustus 29, 2025, 18:05:36
Het seizoen is 36 wedstrijden lang, na een wedstrijd of 5 valt de basis pas in elkaar en ook daarna zullen we niet altijd in de ideale opstelling spelen, Heel normaal in het voetbal, ik snap echt niet wat daar nu zo vreemd aan is.

Als iedereen altijd fit en in vorm was dan hadden aan een selectie van 11 spelers genoeg en geen trainer nodig :P

het gaat er meer om als speler 1 op een positie geblesseerd is je de nummer 2 er neer zet en niet
met posities gaat schuiven anders krijg je nooit vastigheid dus gewoon kian in de spits en als ie na
60 of 70 min niet mee kan dan vd sande daar neer zetten.

De Gast

Citaat van: zeewolde op augustus 29, 2025, 18:28:05
Ben wel benieuwd of hij bij OF daar wat over vertelt maandag. Of dat hij weer te lief is voor alle spelers.

Ook wel benieuwd of hij durft en wil vertellen waarom Souren niet speelt op het moment.

Ik denk dat Henk gaat zeggen dat we voorlopig alle steun weer nodig hebben van het publiek. Zo omzeilt hij alles momenteel.

Overigens zal die jongen van Lille wel toch spelen als je OF zo leest. Hij gooit hem dus voor de leeuwen.

mark1989

Citaat van: denistel op augustus 29, 2025, 18:44:07
het gaat er meer om als speler 1 op een positie geblesseerd is je de nummer 2 er neer zet en niet
met posities gaat schuiven anders krijg je nooit vastigheid dus gewoon kian in de spits en als ie na
60 of 70 min niet mee kan dan vd sande daar neer zetten.

Ze zien in kian meer een pinchhitter die er in komt om iets te forceren. Niet voor in de basis.
Waarom zou je niet met posities kunnen schuiven als men denkt dat dat verstandig is. Bovendien wil je je beste spelers zoveel mogelijk laten spelen.
Kian kwam wel echt tekort in de wedstrijd tegen Jong AZ dus ik verwacht niet dat hij in de basis start. Dat zal wel Rolke worden.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 17:35:02
Ik denk dit op basis van het zien van trainingen..

Je weet het beter dan ik, maar sommigen reageren alsof het al op teletext staat. Ik hoop dat je gelijk hebt, dan vind Henk hem beter de alternatieven

Lore

Citaat van: De Gast op augustus 29, 2025, 18:45:54
Ik denk dat Henk gaat zeggen dat we voorlopig alle steun weer nodig hebben van het publiek. Zo omzeilt hij alles momenteel.

Overigens zal die jongen van Lille wel toch spelen als je OF zo leest. Hij gooit hem dus voor de leeuwen.

Voor de leeuwen gooien was wel een wens van veel van onze collega forumleden, toch? Laat het maar zien!

sunderland

#69
Citaat van: De Gast op augustus 29, 2025, 18:45:54
Ik denk dat Henk gaat zeggen dat we voorlopig alle steun weer nodig hebben van het publiek. Zo omzeilt hij alles momenteel.

Overigens zal die jongen van Lille wel toch spelen als je OF zo leest. Hij gooit hem dus voor de leeuwen.
dat zei Henk idd :_schater :_schater klaar met dat zwakke gelul. Wat zegt Henk van Top-Oss dat 0-3 verliest. Wij 1-0 met hakken over de sloot

V-man

Henk schildert steeds de komende tegenstander af als: "een heel goeie ploeg en daar win je niet zomaar van". Ik word een beetje moe van dat "indekken" steeds. Op zich snap ik hem dan ook wel weer. Het zal "uit de tenen moeten komen" is het huidige statement! Laat het een mooie Zondagmiddag/ avond worden! Forza SCC!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op augustus 29, 2025, 21:25:10
dat zei Henk idd :_schater :_schater klaar met dat zwakke gelul. Wat zegt Henk van Top-Oss dat 0-3 verliest. Wij 1-0 met hakken over de sloot

Nou zegt die uitslag niks natuurlijk, want Top had gewoon een pingel moeten hebben om 1-1 te maken.

Maar die beslissing haalde het niet bij die pingel voor Ado. Man man, wat een drama weer bij de leiding.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 17:33:44
JvdS kan 45 tot 60 minuten spelen...volgende wedstrijd basis denk ik.
oke rustig opbouwen  :y

Poetser

Is die verslaggever van OF een broer van Piter Wilkens?

Zuid1991

Nog een 500 kaarten in de verkoop. |:)
Vak 21 is al geruime tijd vol, voor genodigden?