Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

Johan-12

Citaat van: Lore op augustus 31, 2025, 21:52:47
Heb je genoten? Ik wel hoor, dit was een prima overwinning
Prima overwinning met nog voldoende ruimte voor verbetering. Van de Sande was nog niet goed, maar gaan we wel plezier aan beleven.

Trainert!

Super overwinning!
eerste goal fantastisch geschoten

wissels die erin komen totaal geen toegevoegde waarde. complete mispeer om k visser aan te trekken

sunderland

Citaat van: Johan-12 op augustus 31, 2025, 21:54:35
  Prima overwinning met nog voldoende ruimte voor verbetering. Van de Sande was nog niet goed, maar gaan we wel plezier aan beleven.
compleet niet mee eens. Hij speelde 5 min slecht in de spits en toen geweldig achter de spits .

sjaak

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2025, 20:38:26
van de Veen had 3 x een bal kunnen voorgeven en dat gebeurde niet. Als spits is dat een grote ergernis en voor ons ook

Op wie dan? Want de 3x waar jij het over hebt was Kian niet eens in de buurt van een scoringspositie. Veel te laat of helemaal niet naar de eerste paal willen.

Daarnaast nog een paar keer niet de ruimte zoeken bij een counter maar eigenlijk gewoon in de weg lopen. Wel hard gewerkt, dat dan weer wel

RG

Kian had de bal moeten hebben van Mulders tussen 2 verdedigers door dan had ie alleen voor de  keeper gestaan. Toen liep ie echt goed weg.Als een voorzet van ik geloof Henstra over de verdediger was gegaan had ie een kopkans gehad. Bij de keren dat vd veen de bal had had ie misschien betere loopacties en vooracties kunnen maken maar er moeten ook middenvelders in de buurt van de 16 komen eigenlijk voor terugleg. Hij werd paar keer aangespeeld met rug naar de goal en deed er dan wel wat goeds mee. Het enige wat gewoon echt niet goed was dat was een kaats aan de zijkant over de zijlijn. En ik zie ook wel dat ie het wat lastig heeft met het tempo maar hij gaat echt nog wel van waarde zijn dit seizoen en wat goals maken.

sjaak

Toen liep ie wel stijf in de sandwich. Als de bal was gekomen, had ie dat denk ik niet gered. Beter had hij naar links uit kunnen waaien, zodat hij meer ruimte had kunnen geven aan Henstra (dacht ik). Maar eens hoor, die gaat nog wel een paar keer scoren voor ons.

Lore

Citaat van: Trainert! op augustus 31, 2025, 21:56:00
Super overwinning!
eerste goal fantastisch geschoten

wissels die erin komen totaal geen toegevoegde waarde. complete mispeer om k visser aan te trekken

Ja, maar wel heel goed dat ze Amofa, Baouf en Van der Sande hebben aangetrokken, toch?


Dat was je even vergeten  l8l

666

Mooie overwinning en ik heb weer wat meer genoten van het spel welke iedere week weer wat beter wordt.. en ik ben ook benieuwd hoe het tegen W2 gaat, is toch wel 1 van de grotere clubs in de 1e divisie.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Trainert!

Citaat van: Lore op september 01, 2025, 07:58:56
Ja, maar wel heel goed dat ze Amofa, Baouf en Van der Sande hebben aangetrokken, toch?


Dat was je even vergeten  l8l


spelers die jij noemt vielen niet in.
ik heb het over de invallers, en vind het nog steeds bizar te noemen dat we geen normale spits hebben. Hebben we dat, kun je wederom meedoen voor promotie

Lore

Citaat van: Trainert! op september 01, 2025, 08:59:14

spelers die jij noemt vielen niet in.
ik heb het over de invallers, en vind het nog steeds bizar te noemen dat we geen normale spits hebben. Hebben we dat, kun je wederom meedoen voor promotie

Oh, dan heb ik Van der Sande in de basis opstelling gemist. Excuses!

Beul B

Eindelijk eens een goede en leuke wedstrijd gezien. De meeste spelers doen het best goed, en worden steeds beter. De achterhoede en keeper is super. Het middenveld gaat ook wel, en er zijn genoeg mogelijkheden om te wisselen. De voorhoede is nog even afwachten. Ook ten aanzien van Binder. Balk gisteren iets minder maar maakte vorig jaar wel veel goals. Werkt wel hard. Van der Sande doet het ook goed.
Er is 1 speler die het niet kan bijbenen en dat is Visser van Harkema. Maar misschien komt dat nog goed over een paar weken/maanden. Heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Zeg niet dat we gelijk 1 of 2 worden, mar kunnen wel mee doen om de top 5.
Qua wisselen gaan we er tijdens de wedstrijd niet veel op achteruit.

Rogers

En nadat jong AZ het goede voorbeeld heeft gegeven beginnen we eindelijk te scoren uit corners  :proost

Bankzitter

Op basis van de eerste 4 wedstrijden: minimaal top 5.
De defensie is echt erg goed, zowel verdedigend als in balbezit. Met dan ook nog Jansen die lastige ballen makkelijke laat lijken en steeds beter wordt met zijn trap.

Diemers kan ook meer beslissend zijn nu de opbouw goed loopt.

Lore

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2025, 10:42:23
Op basis van de eerste 4 wedstrijden: minimaal top 5.
De defensie is echt erg goed, zowel verdedigend als in balbezit. Met dan ook nog Jansen die lastige ballen makkelijke laat lijken en steeds beter wordt met zijn trap.

Diemers kan ook meer beslissend zijn nu de opbouw goed loopt.

Ik ben heel benieuwd naar komende zaterdag. Dat lijkt mij een mooie test. Maar er lijkt wel wat in het elftal te zitten. Nu vertrouwen krijgen en de laatste puzzelstukjes leggen. Maar met 9 uit 4, hoeven wij nu alleen maar precies te doen wat wij vorig seizoen hebben gedaan en dan zijn wij promoveerd!

wiekie1969

#134
Het centrale duo is echt goed, en je ziet dat daardoor Jansen ook rustiger wordt in de goal. Denk dat Baouf in de winterstop al weer weg is. Die is echt goed.  Eerste helft was in mijn ogen de beste helft van heel 2025 met mooie doelpunten. Des te vreemder is het waarom we dan afgelopen maandag tegen Jong Az zo slecht speelden. Want je ziet dat er een hoop inzit. Tweede helft na de 3-0 verdween de scherpte wat. Zijn een aantal spelers die nog niet de vorm hebben, bv Balk en Galvez. Vd Sande heeft nog tijd nodig maar die kun je er wel bij hebben. Komt goed met die man. Gewoon achter de spits zetten, slimme voetballer. Ferrah wat onwennig maar heeft goede techniek en inzicht. Sjostrand behoudens die mooie goal niet veel van gezien. Diemers begint zijn oude vorm weer wat te krijgen. Jammer dat we niet wat meer kwaliteit op de bank hebben. Vd Veen, Visser, Henstra, het is allemaal prachtig hoor maar ze komen handelingssnelheid tekort op dit niveau. Ben benieuwd naar komende zaterdag, Willem 2 mooie tegenstander.