Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

fred


Specuveter


zeewolde

Citaat van: Specuveter op augustus 31, 2025, 17:36:39
Degelijk en effectief!!
Toch hebben we het lastig op het middenveld.
VVV combineert best aardig.

Ferrah nog niet best.

Specuveter

Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2025, 17:38:49
Toch hebben we het lastig op het middenveld.
VVV combineert best aardig.

Ferrah nog niet best.
vind ik voor een eerste wedstrijd wel meevallen.

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2025, 17:38:49
Toch hebben we het lastig op het middenveld.
VVV combineert best aardig.

Ferrah nog niet best.
Dan zie ik een andere wedstrijd dan u...

Andy King

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 31, 2025, 17:49:01
Dan zie ik een andere wedstrijd dan u...

Ik ook. Prima speler! Eerste wedstrijd.

Oud Cambuur

Er is er maar 1 die tegenvalt en dat is wederom Balk zet daar nou eens een talent voor in de plaats

Andy King

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 31, 2025, 18:10:30
Er is er maar 1 die tegenvalt en dat is wederom Balk zet daar nou eens een talent voor in de plaats

Nou, Das mooi toch? 1  van de 15. Top!

oost

Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2025, 17:38:49
Toch hebben we het lastig op het middenveld.
VVV combineert best aardig.

Ferrah nog niet best.

De 1-0 en de 2-0 begonnen toch bij Ferrari? 8P

R058

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 31, 2025, 18:10:30
Er is er maar 1 die tegenvalt en dat is wederom Balk zet daar nou eens een talent voor in de plaats
Vond ook Souren niet geweldig invallen. Het lag meteen veel meer open op.het middenveld.
Verder iedereen individueel echt goed, maar vooral Baouf. Wat een speler is dat zeg. En ook nog maar 18.
Qua spel was het ook weer wat beter alleen kan je uit de aanvallen nog wel veel meer halen. Vaak net de verkeerde keuze in de tweede helft.

De Gast

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 31, 2025, 18:10:30
Er is er maar 1 die tegenvalt en dat is wederom Balk zet daar nou eens een talent voor in de plaats

Poeh daar komt weinig weg he.. met een jaar verlengd om nu nog wat voor te kunnen vangen maar het lijkt mij niet dat hier nog iets voor komt.

Galdiano

Balk exht slecht vandaag. Diemers beter dan de vorige wedstrijden.
Van der Veen deed echt alles verkeerd helaas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

HansKazan

Goede wedstrijd. Hoe het verdedigend staat geeft me goede hoop. Als een paar spelers het op de heupen krijgen mbt tot scoren is het een heel stabiel team. Balk valt inderdaad wat tegen. Visser kan het ook bij lange na nog niet aan. Buiten het feit om dat hij heel hard werkt loopt ie echt continu verkeerd. Hoop dat ie gauw gaat wennen aan het voetballen op hoog niveau.

Noordcambuur

Gefeliciteerd mannen eerste helft veel beter dan de tweede helft maar dat komt van de vele wissels.

Eewal

Leuke wedstrijd waar een paar wel door het ijs zakken