Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

Poetser

Ik haalde gister 3 biertjes, moest 22,50 betalen  8P

Dan ga je na de wedstrijd naar sun meiske voor mien statiegeld en dan moet ze er een supervisor bijhalen  8P

Laaaat maar.

Josli

Ik ben eigenlijk ook best positief (niet over de horeca. Is het nou zo moeilijk je personeel een paar simpele instructies te geven).
Maar je ziet wel echt vooruitgang in het voetbal. We spelen iets hoger op het veld en ook iets directer naar voren. Je ziet dat bepaalde spelers beter in komen. En als iedereen fit is, hebben we straks best wel wat mogelijkheden. Balk vind ik wel echt heel matig de laatste tijd. Ik heb ook een beetje het idee dat hij het heilige vuur mist. En dan is het ook maar een hele matige speler. Hij mag ook wel verrekte lang blijven staan telkens.
Ik vond vd Sande echt heel goed achter de spits. Misschien lukte het nu nog niet allemaal, maar de intentie is echt heel goed. Ik denk dat hij wel eens een hele mooie combi kan gaan zijn met Binder. Hopelijk valt daarmee de puzzel op het middenveld nu ook eens in elkaar. Centraal achterin 2 voltreffers. Baoef die heeft iets speciaals en is behoorlijk compleet. Ik vind aanmerkingen op het functioneren van Lambooij overigens idioot. Die man heeft zijn salaris allang terug verdiend. En cre?ert ook direct weer waarde op het veld. Als Binder ook nog gaat scoren dan heeft hij het echt ongekend goed gedaan.

De Gast

De laatste is te hopen anders dreigt het weer een cruciale mispeer van Lars te worden.

De Gast

Citaat van: rvw op september 01, 2025, 21:03:17
Koffie 2 euro
Kleine cola sonnema 5 euro
Flesje Fanta 5,50 euro
Volgens mij is dit redelijk krom
Niet in verhouding tot elkaar.
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat je nu een flesje meekrijgt de tribune op , en dat er vroeger in bekers werd geschonken om het feit dat je er anders mee kon gooien .
Wat gaat hier fout??

Wat sapjes voor een normale prijs zouden er ook te koop moeten zijn geweest werd voor aanvang bekend. Maar ik heb ze niet gezien. Het broodje bal zag ik nu ook op Zuid. Evenals de 0,0 voor een normale prijs. Er lijkt wel wat vooruitgang te zijn.

Vlampiep

De wedstrijd tegen VVV was best wel onderhoudend, maar niet spectaculair. Dit merk je dan ook op de tribunes. Het was dit keer geen heksenketel en die wisselwerking was niet aanwezig.
Maar als je de selectie objectief beoordeeld en iedereen fit wordt, kom ik tot de conclusie dat we best wel mee kunnen doen om rechtstreekse promotie.
Onze verediging is eredivisie waardig, middenveld moet nog inslijten, voorin lijkt het ook iedere week beter te gaan.Zaterdag is de eerste serieuze testcase en kunnen we zien waar we werkelijk staan.

CambuurAmersfoort

Citaat van: rvw op september 01, 2025, 21:03:17
Koffie 2 euro
Kleine cola sonnema 5 euro
Flesje Fanta 5,50 euro
Volgens mij is dit redelijk krom
Niet in verhouding tot elkaar.
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat je nu een flesje meekrijgt de tribune op , en dat er vroeger in bekers werd geschonken om het feit dat je er anders mee kon gooien .
Wat gaat hier fout??

Dit viel mij ook al op. Waarom zijn flesjes nu in 1x toegestaan. Dan neem ik volgende keer zelf flesje mee. Kijken of die bij de controle wordt geweigerd.

De prijzen zijn echt doorgeslagen en dat zag ik ook op de tribune en bij de bar. Beetje op proberen te letten maar voor mijn gevoel minder mensen met een drankje en ook de rijen waren minimaal. Misschien komende wedstrijd allemaal een boycot. Dan worden de prijzen iets normaler en komt er hopelijk een oplossing voor de klote statiegeld systeem.

Ik hou het volgende keer wel 1.5 uur uit zonder drankje.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op september 02, 2025, 09:12:21
De wedstrijd tegen VVV was best wel onderhoudend, maar niet spectaculair. Dit merk je dan ook op de tribunes. Het was dit keer geen heksenketel en die wisselwerking was niet aanwezig.
Maar als je de selectie objectief beoordeeld en iedereen fit wordt, kom ik tot de conclusie dat we best wel mee kunnen doen om rechtstreekse promotie.
Onze verediging is eredivisie waardig, middenveld moet nog inslijten, voorin lijkt het ook iedere week beter te gaan.Zaterdag is de eerste serieuze testcase en kunnen we zien waar we werkelijk staan.

Meteen die eerste periode pakken want dat neemt heel wat druk weg, de op papier betere ploegen, wat ik overigens na 4 wedstrijden nog niet gezien heb, zijn nog niet goed ingespeeld.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op september 02, 2025, 10:28:06
Meteen die eerste periode pakken want dat neemt heel wat druk weg, de op papier betere ploegen, wat ik overigens na 4 wedstrijden nog niet gezien heb, zijn nog niet goed ingespeeld.

Wij zijn toch ook nog niet goed ingespeeld?

Maar met je eens hoor, direct de eerste periode pakken

sunderland

Citaat van: CambuurAmersfoort op september 02, 2025, 10:06:08
Dit viel mij ook al op. Waarom zijn flesjes nu in 1x toegestaan. Dan neem ik volgende keer zelf flesje mee. Kijken of die bij de controle wordt geweigerd.

De prijzen zijn echt doorgeslagen en dat zag ik ook op de tribune en bij de bar. Beetje op proberen te letten maar voor mijn gevoel minder mensen met een drankje en ook de rijen waren minimaal. Misschien komende wedstrijd allemaal een boycot. Dan worden de prijzen iets normaler en komt er hopelijk een oplossing voor de klote statiegeld systeem.

Ik hou het volgende keer wel 1.5 uur uit zonder drankje.
zou dat ook te maken hebben met het tijdstip?  Ja dus. Op zondagmiddag om 17 iuur aan het bier ?.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op september 02, 2025, 09:12:21
De wedstrijd tegen VVV was best wel onderhoudend, maar niet spectaculair. Dit merk je dan ook op de tribunes. Het was dit keer geen heksenketel en die wisselwerking was niet aanwezig.
Maar als je de selectie objectief beoordeeld en iedereen fit wordt, kom ik tot de conclusie dat we best wel mee kunnen doen om rechtstreekse promotie.
Onze verediging is eredivisie waardig, middenveld moet nog inslijten, voorin lijkt het ook iedere week beter te gaan.Zaterdag is de eerste serieuze testcase en kunnen we zien waar we werkelijk staan.
vond dat er bij vlagen heel goed werd gespeeld. Je weet dat het op zondag op de namiddag tam zal zijn op de tribune

wiekie1969

#160
Citaat van: Lore op september 02, 2025, 10:35:16
Wij zijn toch ook nog niet goed ingespeeld?

Maar met je eens hoor, direct de eerste periode pakken

Juust. Want ook wij worden beter gedurende het seizoen. Ben tot nu toe niet onder de indruk van een Almere, Willem 2, Rkc, Ado, Graafschap, Den Bosch.  Gewoon je thuiswedstrijden winnen en en om de 2/3 weken een uitwedstrijd, , dan doe je gewoon mee.

Poetser

Waar is de 0,25 ?3,- biertje gebleven? Die wil ik terug

gobo

Citaat van: sunderland op september 02, 2025, 11:34:58
zou dat ook te maken hebben met het tijdstip?  Ja dus. Op zondagmiddag om 17 iuur aan het bier ?.
Prism tijdstip om te bieren volgens mij. Maar ben met je eens dat je beter op avond kan spelen. Scheelt veel geld in de Horeca omzet
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Zuid1991

#164
Citaat van: gobo op september 02, 2025, 14:51:32
Volledig eens
Ook weer vreemd dat in het nieuw geopende restaurant ?aanschuiven? een halve liter ?5,50 is?..