Deze wedstrijd is met een auto en buscombi te zoeken.
Vandaag kaartverkoop gestart.
Echter... De hele website ligt weer plat. Hoe moeilijk kan het zijn een goede website te bouwen?
Ik heb bij deze wedstrijd weer het gevoel van 2013. |:)
Citaat van: Galdiano op maart 14, 2025, 10:12:01
Deze wedstrijd is met een auto en buscombi te zoeken.
Vandaag kaartverkoop gestart.
Echter... De hele website ligt weer plat. Hoe moeilijk kan het zijn een goede website te bouwen?
Ik heb bij deze wedstrijd weer het gevoel van 2013. |:)
De ticketing voor awaydays gaat over een tijd over naar het huidige systeem (voor thuiswedstrijden). Dan zal het een stuk makkelijker/beter verlopen
Citaat van: Galdiano op maart 14, 2025, 10:12:01
Deze wedstrijd is met een auto en buscombi te zoeken.
Vandaag kaartverkoop gestart.
Echter... De hele website ligt weer plat. Hoe moeilijk kan het zijn een goede website te bouwen?
Ik heb bij deze wedstrijd weer het gevoel van 2013. |:)
Ik heb sinds Den Bosch al het gevoel van 2013.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.proexcelsior.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2FExcelsior-Cambuur-030513-189.jpg&hash=e2f8755b0ac83d105c685823e65a1b88c5c66dd6)
(https://www.proexcelsior.nl/wp-content/uploads/Excelsior-Cambuur-030513-202.jpg)
Citaat van: michello op maart 14, 2025, 11:18:56
Ik heb sinds Den Bosch al het gevoel van 2013.
Ik hetzelfde gevoel. In en tegen Den Haag dit maal :y
Volgende keer maar bij 50+ punten beginnen i.p.v. 30. Weer grijpen trouwe supporters achter het net...
Geen goed woord over voor dit klunzige gedoe met de kaartverkoop. Het lijkt dat de prioriteit van het bestuur niet bij een goedwerkende website ligt.
Citaat van: Galdiano op maart 14, 2025, 10:12:01
Deze wedstrijd is met een auto en buscombi te zoeken.
Vandaag kaartverkoop gestart.
Echter... De hele website ligt weer plat. Hoe moeilijk kan het zijn een goede website te bouwen?
Ik heb bij deze wedstrijd weer het gevoel van 2013. |:)
Toen emmen uit ook mooi!
Citaat van: moodygrunn op maart 14, 2025, 14:09:39
Toen emmen uit ook mooi!
Weghorst
En een Europa cup meeting met uit en thuis direct achter elkaar (door een afgelaste wedstrijd)
Ben het thuisvak opgekomen door een grofvuil pas uit Apeldoorn, met paspoort (geboren in Liwadden) lukte het niet
Was er toen geen actie in Emmen met een kaartje bij twee kratjes bier, auto's vol werden er gehaald :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2025, 14:12:55
Weghorst
En een Europa cup meeting met uit en thuis direct achter elkaar (door een afgelaste wedstrijd)
Ben het thuisvak opgekomen door een grofvuil pas uit Apeldoorn, met paspoort (geboren in Liwadden) lukte het niet
Was er toen geen actie in Emmen met een kaartje bij twee kratjes bier, auto's vol werden er gehaald :_schater
Klopt. Zaten zo'n 300 man op de lange zijde.
Die hebben ze toen maar naast het uitvak gezet.
Zat zelf toen op de hoofdtribune. Toen Cambuur scoorde sprong ook die tribune helemaal op. :_schater
Wat een awayday was dat.
Citaat van: Poetser op maart 14, 2025, 14:19:41
Klopt. Zaten zo'n 300 man op de lange zijde.
Die hebben ze toen maar naast het uitvak gezet.
Zat zelf toen op de hoofdtribune. Toen Cambuur scoorde sprong ook die tribune helemaal op. :_schater
Wat een awayday was dat.
dat was onvergetelijk. En idd weghorst daar om te springen, die jongen won ieder duel maar kon voor geen meter voetballen. Zei nog tegen mijn maat die moeten we halen. Paar weken later tekende hij bij Heracles. Was het niet maandag en vrijdag? nu kan ik niet . Palace
Citaat van: Poetser op maart 14, 2025, 14:19:41
Klopt. Zaten zo'n 300 man op de lange zijde.
Die hebben ze toen maar naast het uitvak gezet.
Zat zelf toen op de hoofdtribune. Toen Cambuur scoorde sprong ook die tribune helemaal op. :_schater
Wat een awayday was dat.
Er werd gezongen, ga staan als je voor Cambuur bent, en alles ging staan.
enige tribune waar men niet zat was achter de goal.
Hoofd, lange zijde en achter de goal/uitvak was allemaal van Cambuur. Zakenclub ook tjokvol met Leeuwarders.
De actie met kaarten bij krat bier
Kan ik me nog goed herrineren!
En de kaartjes omwisselen bij een tankstation halverwege Emmen
Op een 100 kilometer weg....iedereen vol in de ankers want tankstation stond vol met auto's 8P
Wie dat ook weer heeft bedacht.
Oh.... 2013 _O_
Toen aanwezig in het uitvak; W?t een pot en w?t een sfeer!
Ongelooflijk!
Helaas door ziekte toen niet naar Excelsior gekund, wel in het stadion later voor het scherm maar zo'n stuk auto rijden was toen echt onverantwoord dus heb voor de veilige optie gekozen! DTC uit toen ook al gemist door een kapotte dynamo onderweg haha :insane
Nu er weer bij via een collega met een CC bij Emmen want, en ik schaam mij diep, ik heb onvoldoende Loyaliteitspunten om mee te gaan...
Ik zit altijd met variabele werktijden in mijn tak van sport dus het is onmogelijk bijna en gewoon ook financieel is het soms lastig, ook daar ben ik eerlijk in
De buscombi zou ik echter niet missen i.v.m. het volk wat er in die bussen zweeft
Dus ik zal onze helden stil doch zeker aanmoedigen |:)
KOM AAN!
Zou het dan toch weer?
DTC away en promoveren bij Excelsior, was ik bij wat een feest |:)
Citaat van: Destroyer op maart 14, 2025, 18:23:39
DTC away en promoveren bij Excelsior, was ik bij wat een feest |:)
Was ook bij beide. Vergeet het nooit meer. Ik wilde eerst niet naar Excelsior want 'dat wurdt toch niks'. Uiteindelijk toch maar gegaan. En de rest is geschiedenis.
Citaat van: Dreet op maart 14, 2025, 18:40:01
Was ook bij beide. Vergeet het nooit meer. Ik wilde eerst niet naar Excelsior want 'dat wurdt toch niks'. Uiteindelijk toch maar gegaan. En de rest is geschiedenis.
We werden nog uitgelachen dat we kaarten gingen kopen (net na Emmen thuis), maar had er vertrouwen in.
Prachtige zonnige dag, heenreis zeer relaxed, de omslag toen van weer...
En tsja de rest is geschiedenis |:)
Mooste was toch daar de chaos na de wedstrijd en in de parkeerkelder, wat een topfeest |:)
Citaat van: Destroyer op maart 14, 2025, 18:45:01
We werden nog uitgelachen dat we kaarten gingen kopen (net na Emmen thuis), maar had er vertrouwen in.
Prachtige zonnige dag, heenreis zeer relaxed, de omslag toen van weer...
En tsja de rest is geschiedenis |:)
Mooste was toch daar de chaos na de wedstrijd en in de parkeerkelder, wat een topfeest |:)
Mooi feestje was dat ja in die parkeerkelder. Ik weet nog dat er iemand werd opgepakt omdat ie wat sloopte. Dan wordt je club kampioen en vervolgens word je opgepakt in een parkeerkelder......
Citaat van: Dreet op maart 14, 2025, 19:42:43
Mooi feestje was dat ja in die parkeerkelder. Ik weet nog dat er iemand werd opgepakt omdat ie wat sloopte. Dan wordt je club kampioen en vervolgens word je opgepakt in een parkeerkelder......
Ja er werden volgens mij dingen in de fik gezet zodat brandalarm afging, maar ja chaos was het...
Ik werd helemaal gek nadat GOVV en Veendam er uit gingen, had alles uitgerekend en mijn vrienden verteld dat we kampioen zouden worden. Had alleen MVV verwacht en niet Volendam.
Almere uit: thuisvak in de kou onder de straalkacheltjes, goed spel, was al een ommekeer, maar verlies
Eagles thuis: op Oost
Top Oss thuis: op Oost
Dordrecht uit: in de auto geluisterd omdat ik moest werken
Graafschap uit: uitvak, drie dagen schor, een van de allermooiste uitwedstrijden, heerlijke Barto, stolen punten volgens Ruppppert
Emmen uit: thuisvak
Emmen thuis: op Oost
Excelsior uit: thuisvak, kaartje direct gekocht na Graafschap uit. Ook voor anderen die ik nog niet eens gevraagd had. Was op dat moment nog geen risicowedstrijd. Ik kon geen enkel risico nemen die wedstrijd te missen. Voor de wedstrijd vroegen ze, ben je voor Excelsior of voor Cambuur, ik ben voor mooi voetbal, loog ik. Eerst achter komen te staan en dan die apotheose. Na die goal van Adje ben ik 15 seconden van mijn leven kwijtgeraakt. Stond ik opeens 50 meter van mijn dochter en kameraad af. Geen idee hoe ik daar ben gekomen. Heb tot midden in de nacht verdwaasd voor me uit zitten te staren.
Nou must win morgen aangezien alle concurrenten winnen.
Anders kunnen we weer ff stoppen Meg dromen.
Citaat van: fred op maart 14, 2025, 22:04:35
Nou must win morgen aangezien alle concurrenten winnen.
Anders kunnen we weer ff stoppen Meg dromen.
hierna nog 7 wedstrijden h?
Met gelijkspel kan ik ook wel leven.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2025, 21:34:32
Ik werd helemaal gek nadat GOVV en Veendam er uit gingen, had alles uitgerekend en mijn vrienden verteld dat we kampioen zouden worden. Had alleen MVV verwacht en niet Volendam.
Almere uit: thuisvak in de kou onder de straalkacheltjes, goed spel, was al een ommekeer, maar verlies
Eagles thuis: op Oost
Top Oss thuis: op Oost
Dordrecht uit: in de auto geluisterd omdat ik moest werken
Graafschap uit: uitvak, drie dagen schor, een van de allermooiste uitwedstrijden, heerlijke Barto, stolen punten volgens Ruppppert
Emmen uit: thuisvak
Emmen thuis: op Oost
Excelsior uit: thuisvak, kaartje direct gekocht na Graafschap uit. Ook voor anderen die ik nog niet eens gevraagd had. Was op dat moment nog geen risicowedstrijd. Ik kon geen enkel risico nemen die wedstrijd te missen. Voor de wedstrijd vroegen ze, ben je voor Excelsior of voor Cambuur, ik ben voor mooi voetbal, loog ik. Eerst achter komen te staan en dan die apotheose. Na die goal van Adje ben ik 15 seconden van mijn leven kwijtgeraakt. Stond ik opeens 50 meter van mijn dochter en kameraad af. Geen idee hoe ik daar ben gekomen. Heb tot midden in de nacht verdwaasd voor me uit zitten te staren.
Mooi om te lezen. Dit vergeet je natuurlijk nooit weer. Rode kaart voor Manu toch? Wat waren ze ziek in de Randstad . Eerst Sparta koploper en later Volendam. Ook die trainer Hans de Koning vond het zo onterecht dat Volendam niet was gepromoveerd. Terwijl ze zelf tot twee keer toe van Go Ahead verloren. En bij RTV Rijnmond zei de analist ( van Osch?) dat Cambuur veel slechter was degradant Willem II. Wanneer ze tegen elkaar zouden spelen, dan zou Willem II zowel thuis als uit met 5-0 winnen. En alleen omdat Cambuur maar ??n punt kwijtraakte ( gelijkspel vs Veendam) Volendam verloor zelf ( thuis!) ook van Veendam.... Ze hebben Cambuur gewoon onderschat . Doen ze wel vaker in de Randstad.
Citaat van: Arno A op maart 15, 2025, 08:58:25
Mooi om te lezen. Dit vergeet je natuurlijk nooit weer. Rode kaart voor Manu toch? Wat waren ze ziek in de Randstad . Eerst Sparta koploper en later Volendam. Ook die trainer Hans de Koning vond het zo onterecht dat Volendam niet was gepromoveerd. Terwijl ze zelf tot twee keer toe van Go Ahead verloren. En bij RTV Rijnmond zei de analist ( van Osch?) dat Cambuur veel slechter was degradant Willem II. Wanneer ze tegen elkaar zouden spelen, dan zou Willem II zowel thuis als uit met 5-0 winnen. En alleen omdat Cambuur maar ??n punt kwijtraakte ( gelijkspel vs Veendam) Volendam verloor zelf ( thuis!) ook van Veendam.... Ze hebben Cambuur gewoon onderschat . Doen ze wel vaker in de Randstad.
Ja, wat een jankbekken waren dat, die commentatoren/analisten. Er was ook eentje bij RTV Noord Holland. Het was een item dat ging over het verdriet van Falendam. En hij ging bloedserieus de stelling aan dat Cambuur zijn promotieplek maar moest afstaan aan Falendam, want dit was allemaal z??? onrechtvaardig...Echt absurde tv was dat.
Weer een belangrijke wedstrijd vol uitvakje :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2025, 08:35:43
Weer een belangrijke wedstrijd vol uitvakje :thumbsup
En goede bezetting op de hoofdtribune _O_
Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 12:55:01
:proost
Die oude kale man die na het uitbundig juichen in elkaar gelsagen wordt, dat ben ik _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 29, 2025, 17:49:37
Die oude kale man die na het uitbundig juichen in elkaar gelsagen wordt, dat ben ik _O_
Hahaha. Als je drie andere oude mannen op je af ziet rennen??. Lopen???strompelen dan hebben ze goede bedoelingen :scc
Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 17:52:54
Hahaha. Als je drie andere oude mannen op je af ziet rennen??. Lopen???strompelen dan hebben ze goede bedoelingen :scc
Ik zal dat strompelen goed in de gaten houden :proost
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2025, 21:34:32
Ik werd helemaal gek nadat GOVV en Veendam er uit gingen, had alles uitgerekend en mijn vrienden verteld dat we kampioen zouden worden. Had alleen MVV verwacht en niet Volendam.
Almere uit: thuisvak in de kou onder de straalkacheltjes, goed spel, was al een ommekeer, maar verlies
Eagles thuis: op Oost
Top Oss thuis: op Oost
Dordrecht uit: in de auto geluisterd omdat ik moest werken
Graafschap uit: uitvak, drie dagen schor, een van de allermooiste uitwedstrijden, heerlijke Barto, stolen punten volgens Ruppppert
Emmen uit: thuisvak
Emmen thuis: op Oost
Excelsior uit: thuisvak, kaartje direct gekocht na Graafschap uit. Ook voor anderen die ik nog niet eens gevraagd had. Was op dat moment nog geen risicowedstrijd. Ik kon geen enkel risico nemen die wedstrijd te missen. Voor de wedstrijd vroegen ze, ben je voor Excelsior of voor Cambuur, ik ben voor mooi voetbal, loog ik. Eerst achter komen te staan en dan die apotheose. Na die goal van Adje ben ik 15 seconden van mijn leven kwijtgeraakt. Stond ik opeens 50 meter van mijn dochter en kameraad af. Geen idee hoe ik daar ben gekomen. Heb tot midden in de nacht verdwaasd voor me uit zitten te staren.
De laatste training voor de Graafschap uit alles op scherp gezet met heel wat supporters.
Graafschap uit was een gekke wedstrijd, toen al jaren niet gewonnen daar. Dit keer op de zaken tribune. Vanuit daar een prachtig zicht op het uitvak. 2x Barto dacht ik en wat een ontlading na de wedstrijd met spelers en supporters toen.
Toen Emmen uit. Peter vd Vlag op goal bij Emmen, hele wedstrijd toen toegezongen Peter is een Cambuurfan.. kwamen achter door Wout Weghorst, daarna Hemmen, Barto en Hemmen.het vak naast het uitvak oek helemaal vol en de hekken in prachtig was dat.
Thuis tegen Emmen was een het een gala voorstelling, met goals vanTighadouini, Diemers en Barto
Na Emmen snel een busje gehuurd voor Excelsior uit, een dag en een nacht om nooit te vergeten.
De playlist van dat seizoen.
Helaas dit keer niet aanwezig in Emmen.
Uitvak is uitverkocht!
Opstelling bekend :?
Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2025, 17:20:36
Opstelling bekend :?
zelfde elf als tegen De Graafschap behalve Mercera weer terug voor Ottensen.
Citaat van: Specuveter op april 03, 2025, 17:56:15
zelfde elf als tegen De Graafschap behalve Mercera weer terug voor Ottensen.
bedankt Specuveter :thumbsup
De spanning stijgt op het forum het is zo rustig.
Haha, ja, waar moeten we het nog over hebben?
We weten dat we nog 6 keer moeten winnen. We weten wat de eerste elf zijn en wie de vervangers.
Ik denk dat Henk ook precies weet wat er in de slotfase gevraagd wordt. Ik heb er wel vertrouwen in dat we het gaan flikken.
Uitverkocht uitvak, gasgeven vandaag dus! Kom op Cambuur |:) |:)
Stadion ook (zo goed als) uitverkocht.
Voor Emmen ook een bel;angrijke pot. Die spelen ook nog ergens voor (nacompetitie)
komt er ook weer een livestream? Wie weet dit?
Citaat van: Arno A op april 04, 2025, 18:32:13
komt er ook weer een livestream? Wie weet dit?
Tis gewoon op espn en watch
Heb je goed geregeld Fred . Thanx! :thumbsup
Citaat van: Arno A op april 04, 2025, 19:01:42
Heb je goed geregeld Fred . Thanx! :thumbsup
Ik regel niks. Al helemaal niet hier. :_schater
Ottesen in de basis? Verrassend...
Aanwezig ?ergens? in de Meerdijk met en via een collega!
Maak ze gek daar en op naar de 3 punten!
Citaat van: CambuurArnhem op april 04, 2025, 19:07:53
Ottesen in de basis? Verrassend...
Tsja Mercera op de bank :wall
Mercera herstelt van koorts. Advies medische staf, kan wel invallen.
Ottesen en Narty nog niet best. Corners drama.
En achter...
Citaat van: fred op april 04, 2025, 20:36:45
Ottesen en Narty nog niet best.
Nartey heel snel wisselen. voegt werkelijk niks toe aan het spel.
Vanuit een eigen corner :(
Voortaan onze corners maar gewoon weigeren, laat ze maar een doeltrap nemen. Wat een drama is dat
Restverdediging!!!!
en neem die klote corners eens normaal.
Waarom nieling mee met een corner. Bal komt niet in de buurt. Counter en nieling mis je achterin
Citaat van: EdsjeSCC op april 04, 2025, 20:41:43
Voortaan onze corners maar gewoon weigeren, laat ze maar een doeltrap nemen. Wat een drama is dat
deze week meerdere keren vermeld op het forum.
Een unicum.. de tegenstander die scoort uit onze corner.
Mark jonge.. stop svp met corners nemen !!
Zelf de kansen niet benutten dan valt wel aan de andere kant.
Citaat van: De Gast op april 04, 2025, 20:43:48
Een unicum.. de tegenstander die scoort uit onze corner.
Mark jonge.. stop svp met corners nemen !!
vaker vermeld wie moet ze dan maken.
Hoor ik het nu goed ?
Ohhhh Cambuur dood Cambuur dood ?
Vind ons echt zwak spelen, moet veel beter.
Onze corners zijn een regelrecht gevaar.
We hebben 3 punten nodig maar ik zie ze dit niet meer omdraaien. Zonde zonde zonde
weer Nsona. Die scoorde in Leeuwarden toch met zijn sok?
Tweede helft draait Mark 2 corners er in 1x in.
Exc achter
Dordrecht voor
Come on !!!
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 20:44:47
vaker vermeld wie moet ze dan maken.
Maakt niet uit wie. Dit is echt rampzalig. Je laat een vrije trap toch ook niet nemen door iemand die er nooit iit scoort. Waarom gaan ze hier mee door dan.
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 20:44:09
Zelf de kansen niet benutten dan valt wel aan de andere kant.
Welke kansen? het is toch bedroevend. Weer veel te voorzichtig allemaal tegen een zwak emmen . Bij verlies kun je plek 2 wel schudden
Bij verlies kunnen we definitief op de playoffs richten.
Excelsior staat ook met 1-0 achter en Dordrecht met 1-0 voor.
Citaat van: Trainert! op april 04, 2025, 20:50:40
Welke kansen? het is toch bedroevend. Weer veel te voorzichtig allemaal tegen een zwak emmen . Bij verlies kun je plek 2 wel schudden
nou Diemers 2 keer en Nieling?.
Citaat van: Trainert! op april 04, 2025, 20:50:40
Welke kansen? het is toch bedroevend. Weer veel te voorzichtig allemaal tegen een zwak emmen . Bij verlies kun je plek 2 wel schudden
Heerlijk toch voor jou? Krijg je weer een stijf plassertje van.
Ottesen bij die corner :_schater
Citaat van: Poetser op april 04, 2025, 20:54:10
Heerlijk toch voor jou? Krijg je weer een stijf plassertje van.
Zeker, ik ben hem lekker aan het oppoetsen
Mercera en Rolke voor Ottessen en Nartey graag
Citaat van: Trainert! op april 04, 2025, 20:57:47
Zeker, ik ben hem lekker aan het oppoetsen
niet teveel poetsen Trainert daar krijg je open plekken van?..
Nou, kom op mannen, 1-3
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 20:50:53
Bij verlies kunnen we definitief op de playoffs richten.
Excelsior staat ook met 1-0 achter en Dordrecht met 1-0 voor.
Hangt er toch vanaf wat ADO gaat doen? Als alles zo blijft zoals het nu staat, staat iedereen nog steeds dicht bijelkaar.
Je moet zelf winnen om verder te komen
Weer v nullem
Alex Bos?
Citaat van: Destroyer op april 04, 2025, 21:04:08
Je moet zelf winnen om verder te komen
Kesf wel shaken vandaag kerel
En klaar, alles op de PO
2-0 man o man waardeloos
Snap wel dat Mullem zijn contract niet wordt verlengd, die kost echt punten man
Citaat van: fred op april 04, 2025, 21:04:53
Weer v nullem
moet hij dan springen met handen naast zijn lichaam? Belachelijke beslissing dit
wat een slappe bende wederom. Mullem direct uit de basis. casas erin
Citaat van: Destroyer op april 04, 2025, 21:05:57
Snap wel dat Mullem zijn contract niet wordt verlengd, die kost echt punten man
Eigenlijk niet hardop zeggen
Straks de van mullem fanclub hier weer op de kast :_schater
Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 21:06:35
moet hij dan springen met handen naast zijn lichaam? Belachelijke beslissing dit
Hij moet gewoon het duel aangaan. Het is een watje! Wat loopt hij nou te gebaren met zijn armen in de lucht? 8P
Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 21:06:35
moet hij dan springen met handen naast zijn lichaam? Belachelijke beslissing dit
Halfbakken optreden.
Geen onverbiddelijkheid.
Citaat van: Galdiano op april 04, 2025, 21:07:50
Hij moet gewoon het duel aangaan. Het is een watje! Wat loopt hij nou te gebaren met zijn armen in de lucht? 8P
hij gaat het duel aan maar krijgt een slim klein zetje. En ook ik hoor niet bij de van Mullem fanclub, liever vandaag inwisselen dan morgen. Maar dit vond ik geen pingel
Had meer van ons clubje verwacht vanavond. Niet goed genoeg.
Citaat van: Destroyer op april 04, 2025, 21:06:19
Prutser
wat een prutser die Bos daar geef je geen strafschop voor met de rug naar de bal.
ADO moet promoveren geloof me ?.vorige week alle geluk mee.
Lullige counter, lullige pengel. Rechtstreekse promotie kest wel skudde
Citaat van: De Gast op april 04, 2025, 21:09:54
Had meer van ons clubje verwacht vanavond. Niet goed genoeg.
zijn er zoveel supporters mee maar het zegt de spelers niks?..
Vorige week teveel gegeven. 8P
Eindelijk goede corner
Duidelijker hands krijg je toch niet? Dat zijn nou eenmaal de regels tegenwoordig....
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 21:12:47
zijn er zoveel supporters mee maar het zegt de spelers niks?..
Vorige week teveel gegeven. 8P
En volgende weer uitverkocht huis al tegen een belofteploeg.
Wij zijn er klaar voor, de spelers niet !
Handen in de lucht is gewoon hands, ongelofelijk dom.
Wat zou er op het briefje staan?
:0= Gas r op!
Citaat van: Bernardo op april 04, 2025, 21:14:49
Handen in de lucht is gewoon hands, ongelofelijk dom.
nou ik heb het wel eens anders gezien en dan geven ze hem niet.
Het is over en uit?
Klaar
1 op 1 achterin. Das smeken om de 3-0 natuurlijk
Nacompetitie
Citaat van: fred op april 04, 2025, 21:17:57
1 op 1 achterin. Das smeken om de 3-0 natuurlijk
inderdaad
Nou daar wassie al....
Ottesen 2e keer :_spank
Ottensen wat een prutser is dat.
Niet te filmen.
Dat was het dan. Voor zover er nog enige hoop was. Doelsaldo ook nog naar knoppen. Jammer jongens.
P2 maar heel snel vergeten en niet meer over praten. Wat een wanvertoning
Citaat van: fred op april 04, 2025, 21:20:49
Nou daar wassie al....
Ottesen 2e keer :_spank
Zit Poll niet op de bank? Dat lijkt me toch een logischer linksback.
wat een mafkees is otessen. wees een vent man zuurtsje!
doorselecteren!!!
Ottesen thuis tegen Emmen de slechtste en nu weer :(
Waarom wordt die niet eerder gewisseld :(
Klaar.
Playoffs.
Het is niet anders.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 04, 2025, 21:16:45
Waarom denk je dat?
de hele wedstrijd totaal geen beleving in het spel.
Vorige week zat er veel meer in.
Waarom wissel je Galvez en zet je ottessen op de linksback als je Ottessen en mercera gewoon had kunnen wisselen. Waarom dat geschuif met posities.
Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 21:21:42
Zit Poll niet op de bank? Dat lijkt me toch een logischer linksback.
Die hoef je ook niet meer op te stellen.
Naar de kloten geholpen door de TS helaas.
Citaat van: Bernardo op april 04, 2025, 21:21:38
P2 maar heel snel vergeten en niet meer over praten. Wat een wanvertoning
Ja na volendam zijn we weer terug op aarde
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 21:22:31
de hele wedstrijd totaal geen beleving in het spel.
Vorige week zat er veel meer in.
begin was niet slecht vond ik, maar dan krijg je de 1-0 dom om de oren en stort het helemaal in.
We zijn te wisselvallig om tweede te worden. Ook al kan het nog steeds.
Ik zet maar eens een lekker muziekje op. Wat een klote avond met SCC!
Citaat van: Leeuwarder94 op april 04, 2025, 21:23:33
Waarom wissel je Galvez en zet je ottessen op de linksback als je Ottessen en mercera gewoon had kunnen wisselen. Waarom dat geschuif met posities.
Vind ik ook erg raar. Vooral omdat Ottesen er al niet lekker inzat.
Citaat van: Bernardo op april 04, 2025, 21:05:38
En klaar, alles op de PO
Jammer, maar je zou als Cambuur zijnde dit jaar toch niet willen promoveren? Met dit spelers materiaal (in deze fase van ontwikkeling) en geen geld in de kas eindig je dan toch stijf onderaan en kun je over 2 jaar weer overnieuw beginnen. Lekker nog een jaar doorontwikkelen en kijken of je volgend jaar op een constructieve manier kan promoveren.
Verlies 2 keer tegen dat middelmatig ploegje uit Drenthe
Thuis dik verdiend verloren met 1-3 en nu al na 60 minuten al 3-0 achter.
Als dat maar goed komt na de wedstrijd?..
Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:25:47
Jammer, maar je zou als Cambuur zijnde dit jaar toch niet willen promoveren? Met dit spelers materiaal (in deze fase van ontwikkeling) en geen geld in de kas eindig je dan toch stijf onderaan en kun je over 2 jaar weer overnieuw beginnen. Lekker nog een jaar doorontwikkelen en kijken of je volgend jaar op een constructieve manier kan promoveren.
net als NAC bedoel je?
Citaat van: Leeuwarder94 op april 04, 2025, 21:23:33
Waarom wissel je Galvez en zet je ottessen op de linksback als je Ottessen en mercera gewoon had kunnen wisselen. Waarom dat geschuif met posities.
nou dit bedoel k dus? :thumbsup
Citaat van: fred op april 04, 2025, 21:23:47
Die hoef je ook niet meer op te stellen.
Naar de kloten geholpen door de TS helaas.
100% eens. Was niet veel mis met die jongen.
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 21:25:56
Als dat maar goed komt na de wedstrijd?..
Wat bedoel je? Dit slaat toch nergens op?
Citaat van: zeewolde op april 04, 2025, 21:26:24
net als NAC bedoel je?
Precies, altijd je kans pakken. Opbouwen bestaat niet.
Komt Poll alsnog, schiet mij maar lek?
Mooi op tijd Henkie poll half uur te laat gebracht
Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:25:47
Jammer, maar je zou als Cambuur zijnde dit jaar toch niet willen promoveren? Met dit spelers materiaal (in deze fase van ontwikkeling) en geen geld in de kas eindig je dan toch stijf onderaan en kun je over 2 jaar weer overnieuw beginnen. Lekker nog een jaar doorontwikkelen en kijken of je volgend jaar op een constructieve manier kan promoveren.
Altijd doorpakken als het kan
Citaat van: fred op april 04, 2025, 21:30:08
Mooi op tijd Henkie poll half uur te laat gebracht
Ottesen ook te laat gewisseld
Henk weet het ook niet meer? :_schater
Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:25:47
Jammer, maar je zou als Cambuur zijnde dit jaar toch niet willen promoveren? Met dit spelers materiaal (in deze fase van ontwikkeling) en geen geld in de kas eindig je dan toch stijf onderaan en kun je over 2 jaar weer overnieuw beginnen. Lekker nog een jaar doorontwikkelen en kijken of je volgend jaar op een constructieve manier kan promoveren.
Vergeet je ook even dat er 10 spelers vertrekken einde seizoen.
ADO niet spelen die zijn ook al bijna gepromoveerd met deze uitslagen.
De Leeuw denkt ook dat de bal aaien wel voldoende is.. godsamme zeg.
Volgend seizoen met een spits spelen zou ook wel fijn zijn.
Zo'n bal van de Leeuw moet gewoon hangen.
Hilterman heeft helaas enorm teleurgesteld.
Die luit mogen ook weer 390 overtredingen maken?
Citaat van: zeewolde op april 04, 2025, 21:26:24
net als NAC bedoel je?
NAC heeft voor 22 miljoen aan spelers waarde op het veld staan. Dat is een heel ander verhaal dan Cambuur bij promotie.
Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:37:13
NAC heeft voor 22 miljoen aan spelers waarde op het veld staan. Dat is een heel ander verhaal dan Cambuur bij promotie.
Nu ja
Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 21:36:01
Die luit mogen ook weer 390 overtredingen maken?
Gebeurt bijna elke week. Elke keer als Diemers of Pauwels wil opendraaien worden ze neergehaald. En bijna nooit geel
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 21:35:12
ADO niet spelen die zijn ook al bijna gepromoveerd met deze uitslagen.
Zul je net zien....
Verliezen maandag in de Galgenwaard.
9 doelpunten tegen in drie wedstrijden
Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:37:13
NAC heeft voor 22 miljoen aan spelers waarde op het veld staan. Dat is een heel ander verhaal dan Cambuur bij promotie.
:_schater :_schater
Wat een corner weer :?
Hoeveel punten hebben we nog nodig om de nacompetitie te halen? Vijf?
Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:37:13
NAC heeft voor 22 miljoen aan spelers waarde op het veld staan. Dat is een heel ander verhaal dan Cambuur bij promotie.
Spelers zijn automatisch meer waard als ze in de Eredivisie spelen. En een paar miljoen zijn huurspelers zoals Sauer (5 miljoen). Vergelijk dan de selectie van vorig jaar van NAC met ons nu.
Diemers heerlijk man. Prachtig cornertje weer. Echt een wapen.
Als je zulke corners neemt zo laag bij de eerste paal hoeft Nieling ook niet mee te komen van achteruit. Kan ie net zo goed daar blijven staan.
Waardeloze corner
2x weggetikt en gecounterd door die Hunnebedlikkers.
Dan verdien je ook geen promotie.
Glazen bol zegt nog steeds PO tegen Dordrecht en dan waterloo tegen Sparta.
Citaat van: R058 op april 04, 2025, 21:42:23
Spelers zijn automatisch meer waard als ze in de Eredivisie spelen. En een paar miljoen zijn huurspelers zoals Sauer (5 miljoen). Vergelijk dan de selectie van vorig jaar van NAC met ons nu.
Wij kunnen geen speler van 5 miljoen waarde huren.
Hopelijk weer genezen van Rolke en Ottensen.
Je weet bij 2-0 dat het wel heel moeilijk wordt, maar na de dubbele wissel kun je wel inpakken.
excelsior wint hem toch nog
Bert vd Brink kom er maar weer in.
Citaat van: fred op april 04, 2025, 21:44:21
2x weggetikt en gecounterd door die Hunnebedlikkers.
Dan verdien je ook geen promotie.
Glazen bol zegt nog steeds PO tegen Dordrecht en dan waterloo tegen Sparta.
Sparta gaat geen PO spelen.. Willem 2.
Citaat van: De Gast op april 04, 2025, 21:53:45
Bert vd Brink kom er maar weer in.
ze verdienen tonnen en dan zo?n wedstrijd op de mat :y
Citaat van: Trainert! op april 04, 2025, 21:53:43
excelsior wint hem toch nog
zie dat is nu knokken?.top hoor.
Nou maar niet hopen dat we Emmen treffen in de playoffs?. :_schater
Diemers:
Er moet iemand een overtreding maken in de counter. Nee neem die corners eens normaal
Diemers over goals tegen....het kan vorm van de dag zijn of een keer pech :_schater
9 tegen laatste 3 wedstrijden ;(
Ga zelf ff corners oefenen man
Citaat van: Trainert! op april 04, 2025, 22:01:49
Diemers:
Er moet iemand een overtreding maken in de counter. Nee neem die corners eens normaal
Zo ist. Mark kutcorner Diemers. Dat die jongen zelf ook niet eens inziet dat zijn corners een drama zijn.
Citaat van: De Gast op april 04, 2025, 22:04:27
Zo ist. Mark kutcorner Diemers. Dat die jongen zelf ook niet eens inziet dat zijn corners een drama zijn.
je kunt hem ook gewoon Mark veruit de beste speler van de KKD noemen. Die actie in de eerste helft waar hij prachtig wegdraaide, de stift die er bijna inging, bijna geen foute pass. Het lag echt niet aan de corners dat we verliezen (die overigens veel beter kunnen :))
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 22:00:53
Nou maar niet hopen dat we Emmen treffen in de playoffs?. :_schater
juist wel, niets te verliezen
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 22:00:53
Nou maar niet hopen dat we Emmen treffen in de playoffs?. :_schater
Hoop het wel dan pakken we ze!
Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 22:07:12
je kunt hem ook gewoon Mark veruit de beste speler van de KKD noemen. Die actie in de eerste helft waar hij prachtig wegdraaide, de stift die er bijna inging, bijna geen foute pass. Het lag echt niet aan de corners dat we verliezen (die overigens veel beter kunnen :))
|:)
Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 22:07:12
je kunt hem ook gewoon Mark veruit de beste speler van de KKD noemen. Die actie in de eerste helft waar hij prachtig wegdraaide, de stift die er bijna inging, bijna geen foute pass. Het lag echt niet aan de corners dat we verliezen (die overigens veel beter kunnen :))
Niet te realistisch als we verloren hebben he!!
Maar de eerste 25 minuten was ook prima, met een hele goeie Diemers.
Hoe je de 3 tegen krijgt is wel tenenkrommend.. uit een eigen corner, die penal, dikke fout Ottesen.
En hoe het weer in elkaar dondert na een tegentreffer is wel pijnlijk
Wat een geweldig uitvak. Hoogtepunt vd wedstrijd. Respect.
Henkie het de handdoek al gooit voor de 2e plek.
Als we de playoffs nog maar halen. Goed voor de penningmeester
Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 22:07:47
juist wel, niets te verliezen
we zijn wel 2 keer afgemaakt?..
Maar we zullen het zien.
Citaat van: fred op april 04, 2025, 22:28:34
Henkie het de handdoek al gooit voor de 2e plek.
Als we de playoffs nog maar halen. Goed voor de penningmeester
nou ik hoop anders wel dat we van de 5 wedstrijden 4 gaan winnen.
:y
Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 22:07:12
je kunt hem ook gewoon Mark veruit de beste speler van de KKD noemen. Die actie in de eerste helft waar hij prachtig wegdraaide, de stift die er bijna inging, bijna geen foute pass. Het lag echt niet aan de corners dat we verliezen (die overigens veel beter kunnen
:y
Stiffie was prachtig. Maar je hebt er niks aan want hij zat niet.
Ik zie Mark graag voetballen maar 5 doelpunten en 4 assists is te mager.
We hebben net wat te weinig kwaliteit om zo'n wedstrijd te winnen. Met name voorin missen gewoon kwaliteit. Hilterman was onzichtbaar. En Balk heeft te weinig techniek als is geen ruimte krijgt heeft ie het moeilijk. Een paar keer lagen er mogelijkheden, maar was de aanname niet goed.
Cambuur is gewoon net niet goed genoeg voor de 2e plaats. maar we kunnen prima bij de eerste 5 eindigen en dat was ook steeds de doelstelling.
Citaat van: mark1989 op april 04, 2025, 23:16:40
We hebben net wat te weinig kwaliteit om zo'n wedstrijd te winnen. Met name voorin missen gewoon kwaliteit. Hilterman was onzichtbaar. En Balk heeft te weinig techniek als is geen ruimte krijgt heeft ie het moeilijk. Een paar keer lagen er mogelijkheden, maar was de aanname niet goed.
Cambuur is gewoon net niet goed genoeg voor de 2e plaats. maar we kunnen prima bij de eerste 5 eindigen en dat was ook steeds de doelstelling.
Hilterman wordt ook totaal niet bediend. Kwam geen voorzet van de zijkanten de eerste helft. Pauwels gaat ?f voor eigen succes of speelt de bal rond met Galvez en Diemers. Balk gaat sowieso altijd voor eigen kans. Lijkt me heel frustrerend voor een spits.
Citaat van: Tanjajeah op april 05, 2025, 00:02:31
Hilterman wordt ook totaal niet bediend. Kwam geen voorzet van de zijkanten de eerste helft. Pauwels gaat ?f voor eigen succes of speelt de bal rond met Galvez en Diemers. Balk gaat sowieso altijd voor eigen kans. Lijkt me heel frustrerend voor een spits.
Gedeeltelijk mee eens?.Maar heb je gezien hoeveel duels Hilterman verliest, hoe hij de duels aangaat en hoe onbeholpen hij dat doet?
Kortom, hij is gewoon al weken niet bereikbaar.
En als je niet bereikbaar bent moet je duels winnen en leveren!
Citaat van: Tanjajeah op april 05, 2025, 00:02:31
Hilterman wordt ook totaal niet bediend. Kwam geen voorzet van de zijkanten de eerste helft. Pauwels gaat ?f voor eigen succes of speelt de bal rond met Galvez en Diemers. Balk gaat sowieso altijd voor eigen kans. Lijkt me heel frustrerend voor een spits.
Ja de keuzes die ze voorin maken zijn heel matig, waardoor steeds net niet een echte kans creeert. Maar dat is puur kwaliteit. Balk had genoeg mogelijkheden deze wedstrijd om een kans of doelpunt te maken. Maar dan zie je dat ie echt tekort komt. Hij heeft geen goed schot van afstand.
slimmigheden kom je te kort duel kracht ook en wat is ons voetbalplan
ik kan het niet echt ontdekken tis meer geluksvoetbal dan dat ik
vastigheden zie en dat na bijna 30 wedstrijden,
Hilterman krijgt nooit een bal voor de goal omdat de buitens
alleen voor eigen succes gaan,middenvelders komen te weinig
in de 16 en ja hoe wil je dan goals maken.
Wissel van Mercera voor Galvez en Ottessen naar links die daarna
meteen in de fout ging waarom Poll niet gewoon daar neer zetten.
mooi richting de po met hopelijk mooi weer en een koud drankje
wat dan wel opgedronken wordt en niet weg gegooid
Deze 3-0 maakt duidelijk dat Volendam geen incident was. Ze geven niet thuis als het moet en kunnen de rug moeilijk rechten. En dat voor een kampioen uitwedstrijden. We zakken compleet door het ijs. Vind het verbijsterend.
Berusting.
Dat is het enige woord wat ik kan bedenken deze ochtend.
Gewoon niet goed genoeg. En technisch is de TS weer te zwak. Met onbegrijpelijke tactische omzettingen.
Lambooij kan verweten worden dat er het hele seizoen geen spits is geweest.
Hilterman ook bij lange na niet fit.
Jammer, maar Emmen gewoon de betere in het afmaken en dus de terechte winnaar.
Heeft Henk Pauwels en Balkie vergeten te vertellen dat voetbal ook een teamsport is en een spits volledig ge?soleerd laten gedurende de wedstrijd.
Pauwels heeft voldoende techniek voor een stap hoger, maar zal nooit een topper kunnen worden, want hij beschikt over te weinig voetbal gogme om dat te kunnen bereiken en blijft waarschijnlijk een eeuwig talent.
Balk daartegen is niet te beroerd om ook het vuiler werk op te knappen , dit in tegenstelling tot ons grote " talent".
Citaat van: Galdiano op april 05, 2025, 08:00:59
Berusting.
Dat is het enige woord wat ik kan bedenken deze ochtend.
Gewoon niet goed genoeg. En technisch is de TS weer te zwak. Met onbegrijpelijke tactische omzettingen.
Lambooij kan verweten worden dat er het hele seizoen geen spits is geweest.
Hilterman ook bij lange na niet fit.
ben het volledig met jouw eens.
Lambooij kan nu bezig om al een goede spits te halen want dat is heel belangrijk.
Dat zie je nu al in dit seizoen.
Zit al weken helemaal geen idee en gogme achter het voetbal. We doen maar wat. Diemers de enigste die er wat voetbal in brengt. Heeft niks om zich heen staan. Nartey, Souren die alleen maar achter hun man aan lopen. Constant dezelfde spelers die de fout in gaan. Van Mullem, Ottesen. Keeper al weken niet best. Wissels voegen helemaal niks toe. Kortom, rondje playoffs en dan is het seizoen voorbij.
Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2025, 08:23:33
ben het volledig met jouw eens.
Lambooij kan nu bezig om al een goede spits te halen want dat is heel belangrijk.
Dat zie je nu al in dit seizoen.
Mogen wel 8 nieuwen bij. Doorselecteren en volgend seizoen voor promotie gaan.
Dit seizoen is de KKD zo slecht. Dit was wel echt de absolute kans te promoveren dit jaar.
Wellicht stunten wij in de PO maar heb er een hard hoofd in.
Het echte geloof bij de supporters mis ik ook. Dat zegt genoeg over de selectie.
Waar zijn de tijden dat we massaal naar de laatste training gaan als het ergens om gaat?
Snap ook niet waarom Henk het telkens over de top 5 heeft. Zou hij niet weten dat de vrijstelling voor de eerste ronde play offs allang afgeschaft is.
Citaat van: wiekie1969 op april 05, 2025, 08:49:13
Mogen wel 8 nieuwen bij. Doorselecteren en volgend seizoen voor promotie gaan.
klopt maar dan ook afscheid nemen van b.v. De Leeuw,Kieftenbelt,van Mullem,Afolabi,Hilterman en Alhaft.
En dan nog een paar?..
Samenvatting nog even gezien net. Geefst gewoon 3 goals weg door onkunde. Jammer.
Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2025, 09:17:19
klopt maar dan ook afscheid nemen van b.v. De Leeuw,Kieftenbelt,van Mullem,Afolabi,Hilterman en Alhaft.
En dan nog een paar?..
Kieftenbelt is een speler die je ook komend seizoen goed kunt gebruiken en kent zijn rol.
De Leeuw misschien ook nog een seizoen kunnen gebruiken als Lambooij niet in staat blijkt een fitte spits aan te kunnen trekken.
Bijna alles wat die blaaskaak heeft gehaald was niet fit. Misschien toch een wat overgewaardeerde TM ?
Gisteren wel weer pijnlijke duidelijk geworden dat wel in elke linie gewoon te kort komen.
Maar zo negatief als sommige nu zijn ben ik niet.
Het geraamte is gewoon heel goed en wordt soms gewoon goed gevoetbald (eerste 30 min Dordrecht)
Echter moet je nu in de zomer echt door selecteren.
Weg kunnen in mijn ogen
- ottesen
- Hilterman
-Rolke
- Van Mullem
- De Leeuw
- De Jong
- El Haft
Wanneer je voor deze spelers 2 a 3 kwaliteit spelers haalt ( en twee goede spitsen) speel je volgend seizoen 100% om promotie.
Veel mensen zeggen dat deze kkd heel zwak is datklppt natuurlijk deels maar met Almere en Rkc wordt het volgend seizoen echt niet beter |:)
Citaat van: De Gast op april 05, 2025, 09:05:06
Snap ook niet waarom Henk het telkens over de top 5 heeft. Zou hij niet weten dat de vrijstelling voor de eerste ronde play offs allang afgeschaft is.
Vast wel, maar als je top 5 haalt dan speel je de eerste ronde eerst uit en dan thuis. Overigens zou ik zeggen top 4 halen, dan kom je de Eredivisie ploeg pas tegen in een eventuele finale.
Ongelukkige wedstrijd. De eerste 20 minuten erg goed, daarna gelijkwaardig.
De doelpunten geven we weg en vallen ook nog op ongelukkige momenten. Vooral de 2-0 na rust is de nekslag.
Er is ook wat geluk nodig om een promotieplek te pakken en gisteren hadden we dat geluk niet.
Emmen speelde ook prima, moet ook gezegd worden.
Citaat van: Bernardo op april 05, 2025, 09:45:49
Vast wel, maar als je top 5 haalt dan speel je de eerste ronde eerst uit en dan thuis. Overigens zou ik zeggen top 4 halen, dan kom je de Eredivisie ploeg pas tegen in een eventuele finale.
Dat is zeker ook wel wat waard ja.
Citaat van: denistel op april 05, 2025, 04:02:01
middenvelders komen te weinig
in de 16
Dit vooral inderdaad. Zo iemand als Jacobs in zijn goede dagen was daar ?ltijd. Dat levert zoveel meer gevaar en dus goals op.
Citaat van: Bankzitter op april 05, 2025, 09:55:11
Ongelukkige wedstrijd. De eerste 20 minuten erg goed, daarna gelijkwaardig.
We beginnen vaak met lekker ballen maar draaien de tegenstander dan niet gelijk al de strot om. Je zag dit gister ook alweer aankomen toen het na een half uur nog 0-0 stond en er mooie mogelijkheden weer onbenut werden gelaten.
Citaat van: De Gast op april 05, 2025, 07:31:34
Deze 3-0 maakt duidelijk dat Volendam geen incident was. Ze geven niet thuis als het moet en kunnen de rug moeilijk rechten. En dat voor een kampioen uitwedstrijden. We zakken compleet door het ijs. Vind het verbijsterend.
Heb ik ook al gedacht. Maar nu uit alles verliezen en thuis winnen.
Citaat van: Vlampiep op april 05, 2025, 09:41:53
Kieftenbelt is een speler die je ook komend seizoen goed kunt gebruiken en kent zijn rol.
De Leeuw misschien ook nog een seizoen kunnen gebruiken als Lambooij niet in staat blijkt een fitte spits aan te kunnen trekken.
Bijna alles wat die blaaskaak heeft gehaald was niet fit. Misschien toch een wat overgewaardeerde TM ?
Tis voornamelijk een centen kwestie denk ik. Een fitte spits die er 20 per seizoen inlegt wil iedereen wel.
Balk heeft er bijna 20 en die neemt geen penalties... .
Maar we hebben te weinig goede aanvallers. Je hebt er een stuk of 5 nodig en alleen Balk en PAuwels halen over het hele seizoen een voldoende.
Citaat van: oost op april 05, 2025, 09:43:09
Echter moet je nu in de zomer echt door selecteren.
Weg kunnen in mijn ogen
- ottesen
- Hilterman
-Rolke
- Van Mullem
- De Leeuw
- De Jong
- El Haft
Mooi rijtje. Missen we niks aan.
Die Alhaft ook zeg, wat had ik daar meer van verwacht.
Citaat van: NRG op april 05, 2025, 10:34:38
Tis voornamelijk een centen kwestie denk ik. Een fitte spits die er 20 per seizoen inlegt wil iedereen wel.
Hoe staat het trouwens met dat spelersfonds waar Kooi druk mee bezig is?
Dat klonk een paar maanden redelijk positief, dat sponsoren meer geld pompen in spelersfonds zodat er ?goede? spelers gehaald kunnen worden.
Je doet het jezelf aan. De 1-0 uit een counter, de 2-0 uit een handsbal/pinantie en de 3-0 uit een enorme fout van de back. Emmen gooide over het algemeen op goed geluk de bal naar voren of een beetje gokken op die goede linksbuiten. Voetballend waren ze nog slechter dan dat Cambuur was. Het is gewoon niet goed genoeg, prima. Wij hebben niets te zoeken in de Eredivisie en het wrange is dat dat eigenlijk voor iedere ploeg geldt die dit moment in de KKD zit op Volendam na.
Het valt mij bij Cambuur op dat ze altijd prima beginnen met kansen en halve kansen. Als dan de goal komt vanuit een omschakeling ( wat gewoonweg slecht is) valt de basis bij Cambuur gewoon weg. Een van Mullem is voor mij persoonlijk de zwakste schakel binnen dit team. Ik ben nu ook niet overtuigd van onze eerste keeper. Het moet voor Diemers toch ook wel focking frusterend zijn om met zo'n elftal vol Nitswitsen te spelen. Totaal, maar dan ook geen enkele totale creativiteit binnen dit 11tal, op Diemers na.
Het verval in een wedstrijd ( Eindhoven uit, Volendam uit en nu dus Emmen) is gewoon simpelweg te groot. De beste aanval begint vanuit de verdediging, en deze is ronduit slecht
Daar eerst maar eens op doorselecteren, van daaruit maar eens zien.
Van Mullem had gisteren anders ook weer een behoorlijk aantal goede ingrepen. Je mag terecht kritiek op hem hebben maar het aantal fouten van hem en Nieling verschilt niet zoveel. Ook die maakt voldoende fouten.
Zodra het op passie en strijd aankomt valt de helft finaal door de mand. Tis te vaak slappe hap. Duels willen winnen ten koste van alles, dat mis ik. Je ziet alleen maar domme overtredingen bij bepaalde spelers. Zo goed was dat Emmen helemaal niet.
Citaat van: Peetts op april 05, 2025, 11:01:49
Het valt mij bij Cambuur op dat ze altijd prima beginnen met kansen en halve kansen. Als dan de goal komt vanuit een omschakeling ( wat gewoonweg slecht is) valt de basis bij Cambuur gewoon weg. Een van Mullem is voor mij persoonlijk de zwakste schakel binnen dit team. Ik ben nu ook niet overtuigd van onze eerste keeper. Het moet voor Diemers toch ook wel focking frusterend zijn om met zo'n elftal vol Nitswitsen te spelen. Totaal, maar dan ook geen enkele totale creativiteit binnen dit 11tal, op Diemers na.
Het verval in een wedstrijd ( Eindhoven uit, Volendam uit en nu dus Emmen) is gewoon simpelweg te groot. De beste aanval begint vanuit de verdediging, en deze is ronduit slecht
Daar eerst maar eens op doorselecteren, van daaruit maar eens zien.
Helemaal eens.
Citaat van: Vlampiep op april 05, 2025, 09:41:53
Bijna alles wat die blaaskaak heeft gehaald was niet fit. Misschien toch een wat overgewaardeerde TM ?
Eens.
Citaat van: wiekie1969 op april 05, 2025, 11:12:12
Zodra het op passie en strijd aankomt valt de helft finaal door de mand. Tis te vaak slappe hap. Duels willen winnen ten koste van alles, dat mis ik. Je ziet alleen maar domme overtredingen bij bepaalde spelers. Zo goed was dat Emmen helemaal niet.
Eensch. Veel spelers van Emmen lagen al te janken wanneer ze een duwtje kregen. Had dan een paar echte beuken uitgedeeld. Het is allemaal veel te lief. En niet alleen deze wedstrijd: Volendam en Eindhoven uit precies hetzelfde. Handjes schudden met Emmen-spelers tijdens de wedstrijd. Hou toch op..
Neem Excelsior, die vechten tot het einde. En dan maakt Van Duinen gister w??r de winnende in de slotfase. Dat zou eigenlijk de rol van De Leeuw bij ons moeten zijn. Alleen tegen De Graafschap laat hij dat zien. Om over Appelflappie helemaal maar te zwijgen.
Citaat van: papier op april 05, 2025, 10:55:28
Je doet het jezelf aan. De 1-0 uit een counter, de 2-0 uit een handsbal/pinantie en de 3-0 uit een enorme fout van de back. Emmen gooide over het algemeen op goed geluk de bal naar voren of een beetje gokken op die goede linksbuiten. Voetballend waren ze nog slechter dan dat Cambuur was. Het is gewoon niet goed genoeg, prima. Wij hebben niets te zoeken in de Eredivisie en het wrange is dat dat eigenlijk voor iedere ploeg geldt die dit moment in de KKD zit op Volendam na.
Ook concurrentie heeft niks in de eredivisie te zoeken. je moet wat geluk hebben, dat misten we. Was er een kansje in gevlogen op 1-0 of 1-1 , dan was er niks aan de hand. Nu krijg je een rare penalty tegen die ook zomaar een vrije trap had kunnen zijn.
Als je heel veel beter bent dan de rest, dan win je dit soort potten natuurlijk , maar buiten Volendam kan geen enkel team dat in de KKD.
Citaat van: wiekie1969 op april 05, 2025, 11:25:03
Eens.
Pauwels niet fit. Souren niet fit. Nieling niet fit. Wiekie niet fit. Galvez niet fit. Jansen niet fit. Diemers niet fit.
Citaat van: Bankzitter op april 05, 2025, 11:35:28
Ook concurrentie heeft niks in de eredivisie te zoeken. je moet wat geluk hebben, dat misten we. Was er een kansje in gevlogen op 1-0 of 1-1 , dan was er niks aan de hand. Nu krijg je een rare penalty tegen die ook zomaar een vrije trap had kunnen zijn.
Als je heel veel beter bent dan de rest, dan win je dit soort potten natuurlijk , maar buiten Volendam kan geen enkel team dat in de KKD.
Geluk of een eredivisie niveau spits in de punt. Volendam werd weggetikt door Jong PSV maar wint uiteindelijk nog met 4-0.
Citaat van: papier op april 05, 2025, 11:56:09
Pauwels niet fit. Souren niet fit. Nieling niet fit. Wiekie niet fit. Galvez niet fit. Jansen niet fit. Diemers niet fit.
Daar heb je ook h?lemaal niks aan! :devil
De concurrentie die we hadden trekken het op het eind wel over de streep.
Volendam draait het om na een slechte wedstrijd.
Excelsior speelt even met 6 spitsen en pakken MVV
Over mijn lijk mentaliteit is wat ik mis bij Cambuur en onkunde bij de TS als je naar het (te laat) wisselen kijkt.
Citaat van: fred op april 05, 2025, 12:13:21
De concurrentie die we hadden trekken het op het eind wel over de streep.
Volendam draait het om na een slechte wedstrijd.
Excelsior speelt even met 6 spitsen en pakken MVV
Over mijn lijk mentaliteit is wat ik mis bij Cambuur en onkunde bij de TS als je naar het (te laat) wisselen kijkt.
Het ontzettend aanvallend wisselen wat Henk in het verleden altijd deed is ook wel een gepasseerd station lijkt het.
En toch hebben we ook tegen die ploegen gewonnen, dus zo slecht kan het allemaal niet zijn... .
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2025, 10:37:19
Mooi rijtje. Missen we niks aan.
Die Alhaft ook zeg, wat had ik daar meer van verwacht.
zo zit het afscheid nemen veel te duur om op de bank te zitten.
Geef dan onze jeugd de kans?
Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2025, 12:38:19
zo zit het afscheid nemen veel te duur om op de bank te zitten.
Geef dan onze jeugd de kans?
de jeugd wordt het ook niet. Veel te bleu allemaal.
ik erger me kapot aan pouwels en narty met hun alibi verdedigen. Peper in de reet.
Ook die 2 wissel van tyrell tikkie terug mercera snapte ik niet .
hopen op een opleving in de play offs, maar ik vrees er voor.
Alles is mogelijk in de PO, het zal afhangen van vorm van de dag en met geluk kun je zomaar ineens de finale halen. Bovendien hebben we bewezen gewoon wel van iedereen te kunnen winnen. Ondanks dat we er al jaren niks van bakken in de PO?s vind ik dat altijd heerlijke wedstrijden, spanning erop en gaan.
Wat een kutwedstrijd, ben er nog ziek van. Eerste 20 min prima. Toen de bal op de paal, gingen ze al voorzichtiger spelen. de wedstrijd draaide daarna om. Gelijkwaardig en wel een geweldige counter, die voorzet was perfect. Na de strafschop was het echt knudde.
Echt wel een boerenclub, na de wedstrijd wat drinken in het spelershome, met een disco ernaast. Wij hebben tokkies, maar daar lunnen ze er ook nog wat van. Diemers, Diemers, Who the fuck is Diemers.... :O
Jansen kwam nog wat drinken, had de dispensatiewedstrijd denk ik (komt ie daar uit de buurt?). Toen ik hem zag legde ik zonder na te denken direct mijn arm om zijn schouder, volgens mij schrok ie daar van :_schater
Citaat van: michello op april 05, 2025, 13:13:13
Alles is mogelijk in de PO, het zal afhangen van vorm van de dag en met geluk kun je zomaar ineens de finale halen. Bovendien hebben we bewezen gewoon wel van iedereen te kunnen winnen. Ondanks dat we er al jaren niks van bakken in de PO?s vind ik dat altijd heerlijke wedstrijden, spanning erop en gaan.
Het moet toch eens een keer goed gaan in de PO zou je zeggen. Laten we het maar eens doorbreken.
Citaat van: Galdiano op april 05, 2025, 08:54:53
Dit seizoen is de KKD zo slecht. Dit was wel echt de absolute kans te promoveren dit jaar.
Wellicht stunten wij in de PO maar heb er een hard hoofd in.
Het echte geloof bij de supporters mis ik ook. Dat zegt genoeg over de selectie.
Waar zijn de tijden dat we massaal naar de laatste training gaan als het ergens om gaat?
het geloof bij mij is er niet omdat het allemaal te slap is geen overtuiging er wordt niet
aangepakt en dat slaat over op het publiek
Eens. Je wint 2x van ADO en 2x van Excelsior maar ??n van die twee gaat wel promoveren. We hebben het gewoon verknald. Zou mij verbazen dat ze zichzelf straks kunnen oprichten en gaan vlammen in de PO?s.
Citaat van: De Gast op april 06, 2025, 11:00:12
Eens. Je wint 2x van ADO en 2x van Excelsior maar ??n van die twee gaat wel promoveren. We hebben het gewoon verknald. Zou mij verbazen dat ze zichzelf straks kunnen oprichten en gaan vlammen in de PO?s.
We beschikken over te weinig spelers met de over mijn lijk instelling.
Citaat van: denistel op april 05, 2025, 18:10:27
het geloof bij mij is er niet omdat het allemaal te slap is geen overtuiging er wordt niet
aangepakt en dat slaat over op het publiek
Precies.
Citaat van: Vlampiep op april 06, 2025, 11:37:35
We beschikken over te weinig spelers met de over mijn lijk instelling.
Eens. Niet alleen doorselecteren op talent, maar ook op winnaarsmentaliteit.
Citaat van: NRG op april 06, 2025, 19:33:39
Eens. Niet alleen doorselecteren op talent, maar ook op winnaarsmentaliteit.
Dat roepen wij al jaren. Maar schijnbaar zoeken ze ergens anders naar.
En dan staan we met elf Doke's en dan roepen we weer om creativiteit.
Het moet de juiste mix zijn.
Citaat van: Trainert! op april 05, 2025, 13:00:30
de jeugd wordt het ook niet. Veel te bleu allemaal.
ik erger me kapot aan pouwels en narty met hun alibi verdedigen. Peper in de reet.
Ook die 2 wissel van tyrell tikkie terug mercera snapte ik niet .
hopen op een opleving in de play offs, maar ik vrees er voor.
te bleu?? must een naar Jonker en Bakatti gaan kijken zou ik zeggen
Ik was overigens wel benieuwd naar de comments van sunderland en met name :clint. Waar binne die bleven?
Citaat van: michello op april 05, 2025, 13:13:13
Alles is mogelijk in de PO, het zal afhangen van vorm van de dag en met geluk kun je zomaar ineens de finale halen. Bovendien hebben we bewezen gewoon wel van iedereen te kunnen winnen. Ondanks dat we er al jaren niks van bakken in de PO?s vind ik dat altijd heerlijke wedstrijden, spanning erop en gaan.
heb weinig gezien van deze wedstrijd omdat ik bij cpfc was. Wat mij opvalt is dat als het er om gaat de tegenstander de kleine duels wint omdat ze gretiger zijn en sommige van ons te slap zijn. Verder is ons spel veel te doorzichtig. Ons gevaarlijke spelers werden weer vaak in de breedte aangespeeld ipv van diepte. Diemers draait paar x heel goed weg met vrije bal voor hem maar moet dan de bal weer breed geven. Die laatste fase van ons aanvals spel klopt vaak niet. Dat moet echt veranderen want anders kom je in de nacompetitie ook nergens. De P O is ook waardeloos opgezet door de Knjb. Op laatste moment komt eredivisie ploeg erbij, gaat helemaal nergens over.
Het begint er ook op te lijken dat Henk er wederom alles uit heeft geperst, weet niet of ik gelijk heb maar als je Diemers zo hoort dan geeft hij ook beetje aan dat dat moet veranderen en dan duidt hij op domme fouten en dus kwaliteit te kort. Had zelf heel lang het idee dat wij geen mindere selectie hebben dan ADO, Excelcior, Dordt maar die hebben op sommige plekken toch betere staan met meer overtuiging ( vooral) en dus ook kwaliteit. Kwaliteit is ook de wil om constant te dubbelen waar ook maar op het veld ( verdedigd) tot je niet meer kunt. (Zag ik ik Ould chick constant doen)Ten koste van alles de 2 e bal willen winnen. Juiste keuzes maken
Wat ik vooral mis is de drive de absolute wil om elk duel te winnen. Ik mis de spelers met het Cambuur dna. Neem een voorbeeld aan Poll het is niet de beste speler die we hebben. Maar wel een speler die zich in de duels vecht en energie erin legt. Doke die zette wel eens even de grens met een overtreding. Tot hier en niet verder!dit slaat aan in het stadion. Dit zie je nu niet gebeuren. We missen rotzakken. Doke begon elk seizoen als wissel en voor de winterstop stond meneer weer in de basis. Dit is puur op energie en strijd.
Het voetballen zonder bal is bij ondermaats. De overlap, het wegtrekken, vanuit het middenveld een diepteloop. Ik bedoel hiermee het cre?ren van ruimte voor je medespelers. Als je ziet hoe slim een kieftenbeld altijd de pass lijn blokkeert altijd aanspeelbaar is door net een pas opzij of naar achter te doen.
Het zoeken van de simpele oplossing. We moeten zeker altijd door het midden voetballen. Ook als Balk aan de zijlijn gewoon aanspeelbaar is. Pauwels die altijd blijft staan als Galvez of Poll opkomt dribbelen. Dan wordt het druk want bij Pauwels staat altijd 1 of 2 verdedigers. Dan is het weer pielen op een paar m2 meters en dwing je niet af dat een tegenstander moet kiezen.
Dentistel heeft gelijk wat Diemers betreft. Draait zo vaak open en kan dan meteen openen en het spel versnellen. Maar er is weinig beweging zonder bal en dan is het vaak een balletje breed.
Het is gebrek aan spelinzicht/kwaliteit
Over de hele linie zit er gewoon net te weinig kwaliteit in om bij de eerste 2 te eindigen, maar dat kon ik aan het begin van seizoen ook al zeggen. Dat is ook niet erg en ingecalculeerd.
We hebben nu een selectie voor de eerste 5. En daar staan we ook. Er had misschien meer in gezeten, maar dan moest alles meezitten en dat is niet zo. Foutjes werden snel afgestraft op cruciale momenten tegen Volendam, Emmen en noem nog maar een op.
Daarbij mist het elftal gewoon scorend vermogen. Er zijn te weinig spelers met een goed schot.
Voor volgend seizoen gewoon door selecteren en verder bouwen. Langzaam groeien is beter dan te vroeg promoveren.
Citaat van: mark1989 op april 08, 2025, 17:15:32
Over de hele linie zit er gewoon net te weinig kwaliteit in om bij de eerste 2 te eindigen, maar dat kon ik aan het begin van seizoen ook al zeggen. Dat is ook niet erg en ingecalculeerd.
We hebben nu een selectie voor de eerste 5. En daar staan we ook. Er had misschien meer in gezeten, maar dan moest alles meezitten en dat is niet zo. Foutjes werden snel afgestraft op cruciale momenten tegen Volendam, Emmen en noem nog maar een op.
Daarbij mist het elftal gewoon scorend vermogen. Er zijn te weinig spelers met een goed schot.
Voor volgend seizoen gewoon door selecteren en verder bouwen. Langzaam groeien is beter dan te vroeg promoveren.
vind het ook ongelofelijk dat wij niet vaker op goal schieten. Diemers kan zo vaak schieten en haalt de bal dan weer terug om met zijn zwakke been te schieten. Tegen Emmen wel 3 x . Henk moet daar ook veel meer aan doen. De ballen van tegenwoordig krijgen extra vaart als je ze goed raakt
Citaat van: mark1989 op april 08, 2025, 17:15:32
Over de hele linie zit er gewoon net te weinig kwaliteit in om bij de eerste 2 te eindigen, maar dat kon ik aan het begin van seizoen ook al zeggen. Dat is ook niet erg en ingecalculeerd.
We hebben nu een selectie voor de eerste 5. En daar staan we ook. Er had misschien meer in gezeten, maar dan moest alles meezitten en dat is niet zo. Foutjes werden snel afgestraft op cruciale momenten tegen Volendam, Emmen en noem nog maar een op.
Daarbij mist het elftal gewoon scorend vermogen. Er zijn te weinig spelers met een goed schot.
Voor volgend seizoen gewoon door selecteren en verder bouwen. Langzaam groeien is beter dan te vroeg promoveren.
Langzaam groeien met de last van het nieuwe stadion. Zo snel mogelijk promoveren is wat we nodig hebben.
Citaat van: diekhuzen op april 08, 2025, 21:14:10
Langzaam groeien met de last van het nieuwe stadion. Zo snel mogelijk promoveren is wat we nodig hebben.
juist wat ik denk niet dat nog een seizoen kkd weer zo veel mensen op gaat leveren
die nieuwigheid is er af dat gaat je zeker supporters kosten en het voetbal is in thuis
wedstrijden nou ook niet heel vermakelijk geweest,
Citaat van: diekhuzen op april 08, 2025, 21:14:10
Langzaam groeien met de last van het nieuwe stadion. Zo snel mogelijk promoveren is wat we nodig hebben.
Dat lijkt mij niet. De directie heeft aangekondigd dat juist in de inkomsten langzaam zullen stijgen. De schuld positie is wel erg gestegen, maar ze hebben dit jaar begroot op 10.000 toeschouwers per wedstrijd, daarnaast zijn de inkomsten van de skyboxen gebruikt om het stadion af te bouwen. Hierom moesten de skyboxen 3 jaar vooruit betaald worden. Over drie jaar komen deze inkomsten dus echt vrij. Over 10 jaar komen de inkomsten van de naam van het stadion vrij. En als laatste zijn de nieuwe tv gelden niet meegerekend in dit seizoen.
Dit is ook de redenen dat de directie heeft gezegd dat wij in de eerste drie jaar willen promoveren. Wij liggen dus mooi op plan met een stap naar de top van de competitie. Volgend jaar komen RKC en Almere er bij. Die zullen qua spelersbudget niet (veel) hoger zitten dan wij.
Promotie zou natuurlijk wel enorm helpen in het aflossen van de schulden, wat weer extra cashflow vrij maakt voor de selectie.
Citaat van: denistel op april 08, 2025, 21:58:20
juist wat ik denk niet dat nog een seizoen kkd weer zo veel mensen op gaat leveren
die nieuwigheid is er af dat gaat je zeker supporters kosten en het voetbal is in thuis
wedstrijden nou ook niet heel vermakelijk geweest,
en de kkd zal niet weer zo zwak zijn
Citaat van: sunderland op april 09, 2025, 07:53:56
en de kkd zal niet weer zo zwak zijn
Op basis waarvan denk je dat?
Volendam heeft een sloot aan zwartgeld liggen, anders kunnen ze nooit zoveel goede spelers op de loonlijst hebben. De nummer 2 heeft het meeste geluk niet meer en niet minder.
Ik durf nual te stellen dat de kkd volgende jaar de zwakste in jaren is met de degradatie van Rkc en Almere.
Citaat van: oost op april 09, 2025, 08:44:05
Op basis waarvan denk je dat?
Volendam heeft een sloot aan zwartgeld liggen, anders kunnen ze nooit zoveel goede spelers op de loonlijst hebben. De nummer 2 heeft het meeste geluk niet meer en niet minder.
Ik durf nual te stellen dat de kkd volgende jaar de zwakste in jaren is met de degradatie van Rkc en Almere.
nou dat wil ik nog wel eens zien.
Almere ,RKC en ADO hebben externe financiers.
Vitesse hebben 4 grote geldschieters.
De Graafschap,Emmen,Dordrecht en Excelsior doen al jaren bovenin mee.
Gaat volgend jaar zeker niet makkelijker op worden voor Cambuur.
Citaat van: oost op april 09, 2025, 08:44:05
Op basis waarvan denk je dat?
Volendam heeft een sloot aan zwartgeld liggen, anders kunnen ze nooit zoveel goede spelers op de loonlijst hebben. De nummer 2 heeft het meeste geluk niet meer en niet minder.
Ik durf nual te stellen dat de kkd volgende jaar de zwakste in jaren is met de degradatie van Rkc en Almere.
Op basis van wat?
Almere heeft met Kroonenberg Groep genoeg mogelijkheden en RKC heeft een behoorlijke begroting en nog recht op tv gelden vanuit de Eredivisie.
Citaat van: Noordcambuur op april 09, 2025, 08:54:32
nou dat wil ik nog wel eens zien.
Almere ,RKC en ADO hebben externe financiers.
Vitesse hebben 4 grote geldschieters.
De Graafschap,Emmen,Dordrecht en Excelsior doen al jaren bovenin mee.
Gaat volgend jaar zeker niet makkelijker op worden voor Cambuur.
dat dus. Ik durf te stellen dat Almere kampioen wordt. Veel geld
Almere dit seizoen ? 5 mln spelersbegroting. Volendam hoopt volgend seizoen ? 3 tot 3.5. mln te hebben.
Er wordt meestal aangegeven, dat je max 25% van je begroting aan spelers uitgeeft. Dus dan denk ik, dat we volgend seizoen ( ruim?) onder Almere's budget zitten.
Inderdaad Graafschap / Emmen en Dordrecht hebben geen geld, en willen heel graag een nieuw stadion.
Volendam zijn heel creatief met boekhouden. En Ado heeft Blitzer. En Excelsior tsja is eigenlijk een appendix van Feyenoord. En daardoor (en Mario Been) kunnen ze gemakkelijker oud-Feyenoorders halen en weer duur doorverkopen. Qua recettes vangen ze niet zo veel denk ik.
Willem II en RKC hoeveel spelers vertrekken er? En wie krijg je terug? Bij Excelsior vertrokken ook Parrot en Driouech ( gekocht voor 2 ton ( van de buren) en verkocht voor 3.5 mln)
Citaat van: Arno A op april 09, 2025, 15:16:15
Almere dit seizoen ? 5 mln spelersbegroting. Volendam hoopt volgend seizoen ? 3 tot 3.5. mln te hebben.
Er wordt meestal aangegeven, dat je max 25% van je begroting aan spelers uitgeeft. Dus dan denk ik, dat we volgend seizoen ( ruim?) onder Almere's budget zitten.
Inderdaad Graafschap / Emmen en Dordrecht hebben geen geld, en willen heel graag een nieuw stadion.
Volendam zijn heel creatief met boekhouden. En Ado heeft Blitzer. En Excelsior tsja is eigenlijk een appendix van Feyenoord. En daardoor (en Mario Been) kunnen ze gemakkelijker oud-Feyenoorders halen en weer duur doorverkopen. Qua recettes vangen ze niet zo veel denk ik.
Willem II en RKC hoeveel spelers vertrekken er? En wie krijg je terug? Bij Excelsior vertrokken ook Parrot en Driouech ( gekocht voor 2 ton ( van de buren) en verkocht voor 3.5 mln)
volgens mij heeft Excelcior voor tussen de 7 en 8 miljoen verkocht. Lance Duivensteyn van Almere gehaald en daar was hij 1 van de betere .
Het gaat er ook om hoe je budget uitgeeft. En wat je ook van Lambooij vind... ik heb wel het gevoel dat die met weinig middelen een paar pareltjes weet op te vissen en ook heel goed snapt welke spelers de selectie naar een hoger niveau gaan tillen.
Van de selectie van vorig seizoen naar de huidige was al een behoorlijk grote stap vooruit. Nog zo'n stap en we spelen om de promotieplekken.
Budget zegt veel maar niet alles.