Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058


Noordcambuur


Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2025, 17:20:36
Opstelling bekend  :?
zelfde elf als tegen De Graafschap behalve Mercera weer terug voor Ottensen.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op april 03, 2025, 17:56:15
zelfde elf als tegen De Graafschap behalve Mercera weer terug voor Ottensen.
bedankt Specuveter  :thumbsup

Noordcambuur

De spanning stijgt op het forum het is zo rustig.

Bankzitter

Haha, ja, waar moeten we het nog over hebben?
We weten dat we nog 6 keer moeten winnen. We weten wat de eerste elf zijn en wie de vervangers.

Ik denk dat Henk ook precies weet wat er in de slotfase gevraagd wordt. Ik heb er wel vertrouwen in dat we het gaan flikken.

Gasgeve

Uitverkocht uitvak, gasgeven vandaag dus! Kom op Cambuur  |:) |:)

Tanjajeah


Voorstopper

Voor Emmen ook een bel;angrijke pot. Die spelen ook nog ergens voor (nacompetitie)

Arno A

komt er ook weer een livestream? Wie weet dit?

fred

Citaat van: Arno A op april 04, 2025, 18:32:13
komt er ook weer een livestream? Wie weet dit?
Tis gewoon op espn en watch

Arno A


fred

Citaat van: Arno A op april 04, 2025, 19:01:42
Heb je goed geregeld Fred . Thanx!  :thumbsup
Ik regel niks. Al helemaal niet hier. :_schater

CambuurArnhem


Drumfather SCC

Aanwezig ?ergens? in de Meerdijk met en via een collega!

Maak ze gek daar en op naar de 3 punten!