Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

weer Nsona. Die scoorde in Leeuwarden toch met zijn sok?

fred

Tweede helft draait Mark 2 corners er in 1x in.
Exc achter
Dordrecht voor


Come on !!!

De Gast

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 20:44:47
vaker vermeld wie moet ze dan maken.

Maakt niet uit wie. Dit is echt rampzalig. Je laat een vrije trap toch ook niet nemen door iemand die er nooit iit scoort. Waarom gaan ze hier mee door dan.

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 20:44:09
Zelf de kansen niet benutten dan valt wel aan de andere kant.


Welke kansen? het is toch bedroevend. Weer veel te voorzichtig allemaal tegen een zwak emmen . Bij verlies kun je plek 2 wel schudden

Noordcambuur

Bij verlies kunnen we definitief op de playoffs richten.
Excelsior staat ook met 1-0 achter en Dordrecht met 1-0 voor.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op april 04, 2025, 20:50:40

Welke kansen? het is toch bedroevend. Weer veel te voorzichtig allemaal tegen een zwak emmen . Bij verlies kun je plek 2 wel schudden
nou Diemers 2 keer en Nieling?.

Poetser

Citaat van: Trainert! op april 04, 2025, 20:50:40

Welke kansen? het is toch bedroevend. Weer veel te voorzichtig allemaal tegen een zwak emmen . Bij verlies kun je plek 2 wel schudden

Heerlijk toch voor jou? Krijg je weer een stijf plassertje van.

fred


Trainert!

Citaat van: Poetser op april 04, 2025, 20:54:10
Heerlijk toch voor jou? Krijg je weer een stijf plassertje van.


Zeker, ik ben hem lekker aan het oppoetsen

Leeuwarder94

Mercera en Rolke voor Ottessen en Nartey graag
De wens is de vader van de gedachte

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op april 04, 2025, 20:57:47

Zeker, ik ben hem lekker aan het oppoetsen
niet teveel poetsen Trainert daar krijg je open plekken van?..

Cambuur Groningen


CambuurArnhem

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 20:50:53
Bij verlies kunnen we definitief op de playoffs richten.
Excelsior staat ook met 1-0 achter en Dordrecht met 1-0 voor.

Hangt er toch vanaf wat ADO gaat doen? Als alles zo blijft zoals het nu staat, staat iedereen nog steeds dicht bijelkaar.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred