Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: fred op april 04, 2025, 22:28:34
Henkie het de handdoek al gooit voor de 2e plek.
Als we de playoffs nog maar halen. Goed voor de penningmeester
nou ik hoop anders wel dat we van de 5 wedstrijden 4 gaan winnen.

mario

 :y
Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 22:07:12
je kunt hem ook gewoon Mark veruit de beste speler van de KKD noemen. Die actie in de eerste helft waar hij prachtig wegdraaide, de stift die er bijna inging, bijna geen foute pass. Het lag echt niet aan de corners dat we verliezen (die overigens veel beter kunnen
:y

De Gast

Stiffie was prachtig. Maar je hebt er niks aan want hij zat niet.
Ik zie Mark graag voetballen maar 5 doelpunten en 4 assists is te mager.

mark1989

We hebben net wat te weinig kwaliteit om zo'n wedstrijd te winnen. Met name voorin missen gewoon kwaliteit. Hilterman was onzichtbaar. En Balk heeft te weinig techniek als is geen ruimte krijgt heeft ie het moeilijk. Een paar keer lagen er mogelijkheden, maar was de aanname niet goed.

Cambuur is gewoon net niet goed genoeg voor de 2e plaats. maar we kunnen prima bij de eerste 5 eindigen en dat was ook steeds de doelstelling.

Tanjajeah

Citaat van: mark1989 op april 04, 2025, 23:16:40
We hebben net wat te weinig kwaliteit om zo'n wedstrijd te winnen. Met name voorin missen gewoon kwaliteit. Hilterman was onzichtbaar. En Balk heeft te weinig techniek als is geen ruimte krijgt heeft ie het moeilijk. Een paar keer lagen er mogelijkheden, maar was de aanname niet goed.

Cambuur is gewoon net niet goed genoeg voor de 2e plaats. maar we kunnen prima bij de eerste 5 eindigen en dat was ook steeds de doelstelling.

Hilterman wordt ook totaal niet bediend. Kwam geen voorzet van de zijkanten de eerste helft. Pauwels gaat ?f voor eigen succes of speelt de bal rond met Galvez en Diemers. Balk gaat sowieso altijd voor eigen kans. Lijkt me heel frustrerend voor een spits.

Zuid1991

#170
Citaat van: Tanjajeah op april 05, 2025, 00:02:31
Hilterman wordt ook totaal niet bediend. Kwam geen voorzet van de zijkanten de eerste helft. Pauwels gaat ?f voor eigen succes of speelt de bal rond met Galvez en Diemers. Balk gaat sowieso altijd voor eigen kans. Lijkt me heel frustrerend voor een spits.

Gedeeltelijk mee eens?.Maar heb je gezien hoeveel duels Hilterman verliest, hoe hij de duels aangaat en hoe onbeholpen hij dat doet?
Kortom, hij is gewoon al weken niet bereikbaar.
En als je niet bereikbaar bent moet je duels winnen en leveren!

mark1989

Citaat van: Tanjajeah op april 05, 2025, 00:02:31
Hilterman wordt ook totaal niet bediend. Kwam geen voorzet van de zijkanten de eerste helft. Pauwels gaat ?f voor eigen succes of speelt de bal rond met Galvez en Diemers. Balk gaat sowieso altijd voor eigen kans. Lijkt me heel frustrerend voor een spits.

Ja de keuzes die ze voorin maken zijn heel matig, waardoor steeds net niet een echte kans creeert. Maar dat is puur kwaliteit. Balk had genoeg mogelijkheden deze wedstrijd om een kans of doelpunt te maken. Maar dan zie je dat ie echt tekort komt. Hij heeft geen goed schot van afstand.

denistel

#172
slimmigheden kom je te kort duel kracht ook en wat is ons voetbalplan
ik kan het niet echt ontdekken tis meer geluksvoetbal dan dat ik
vastigheden zie en dat na bijna 30 wedstrijden,
Hilterman krijgt nooit een bal voor de goal omdat de buitens
alleen voor eigen succes gaan,middenvelders komen te weinig
in de 16 en ja hoe wil je dan goals maken.
Wissel van Mercera voor Galvez en Ottessen naar links die daarna
meteen in de fout ging waarom Poll niet gewoon daar neer zetten.
mooi richting de po met hopelijk mooi weer en een koud drankje
wat dan wel opgedronken wordt en niet weg gegooid

De Gast

Deze 3-0 maakt duidelijk dat Volendam geen incident was. Ze geven niet thuis als het moet en kunnen de rug moeilijk rechten. En dat voor een kampioen uitwedstrijden. We zakken compleet door het ijs. Vind het verbijsterend.

Galdiano

Berusting.
Dat is het enige woord wat ik kan bedenken deze ochtend.

Gewoon niet goed genoeg. En technisch is de TS weer te zwak. Met onbegrijpelijke tactische omzettingen.
Lambooij kan verweten worden dat er het hele seizoen geen spits is geweest.

Hilterman ook bij lange na niet fit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Jammer, maar Emmen gewoon de betere in het afmaken en dus de terechte winnaar.
Heeft Henk Pauwels en Balkie vergeten te vertellen dat voetbal ook een teamsport is en een spits volledig ge?soleerd laten gedurende de wedstrijd.
Pauwels heeft voldoende techniek voor een stap hoger,  maar zal nooit een topper kunnen worden, want hij beschikt over te weinig voetbal gogme om dat te kunnen bereiken en blijft waarschijnlijk een eeuwig talent.
Balk daartegen is niet te beroerd om ook het vuiler werk op te knappen , dit in tegenstelling tot ons grote " talent".

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op april 05, 2025, 08:00:59
Berusting.
Dat is het enige woord wat ik kan bedenken deze ochtend.

Gewoon niet goed genoeg. En technisch is de TS weer te zwak. Met onbegrijpelijke tactische omzettingen.
Lambooij kan verweten worden dat er het hele seizoen geen spits is geweest.

Hilterman ook bij lange na niet fit.
ben het volledig met jouw eens.
Lambooij kan nu bezig om al een goede spits te halen want dat is heel belangrijk.
Dat zie je nu al in dit seizoen.

wiekie1969

Zit al weken helemaal geen idee en gogme achter het voetbal. We doen maar wat. Diemers de enigste die er wat voetbal in brengt. Heeft niks om zich heen staan. Nartey, Souren die alleen maar achter hun man aan lopen.  Constant dezelfde spelers die de fout in gaan. Van Mullem, Ottesen. Keeper al weken niet best.  Wissels voegen  helemaal niks toe. Kortom, rondje playoffs en dan is het seizoen voorbij.

wiekie1969

Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2025, 08:23:33
ben het volledig met jouw eens.
Lambooij kan nu bezig om al een goede spits te halen want dat is heel belangrijk.
Dat zie je nu al in dit seizoen.

Mogen wel 8 nieuwen bij. Doorselecteren en volgend seizoen voor promotie gaan.

Galdiano

Dit seizoen is de KKD zo slecht. Dit was wel echt de absolute kans te promoveren dit jaar.
Wellicht stunten wij in de PO maar heb er een hard hoofd in.

Het echte geloof bij de supporters mis ik ook. Dat zegt genoeg over de selectie.
Waar zijn de tijden dat we massaal naar de laatste training gaan als het ergens om gaat?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets