Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

papier

Je doet het jezelf aan. De 1-0 uit een counter, de 2-0 uit een handsbal/pinantie en de 3-0 uit een enorme fout van de back. Emmen gooide over het algemeen op goed geluk de bal naar voren of een beetje gokken op die goede linksbuiten. Voetballend waren ze nog slechter dan dat Cambuur was. Het is gewoon niet goed genoeg, prima. Wij hebben niets te zoeken in de Eredivisie en het wrange is dat dat eigenlijk voor iedere ploeg geldt die dit moment in de KKD zit op Volendam na.

Peetts

Het valt mij bij Cambuur op dat ze altijd prima beginnen met kansen en halve kansen. Als dan de goal komt vanuit een omschakeling ( wat gewoonweg slecht is) valt de basis bij Cambuur gewoon weg. Een van Mullem is voor mij persoonlijk de zwakste schakel binnen dit team. Ik ben nu ook niet overtuigd van onze eerste keeper. Het moet voor Diemers toch ook wel focking frusterend zijn om met zo'n elftal vol Nitswitsen te spelen. Totaal, maar dan ook geen enkele totale creativiteit binnen dit 11tal, op Diemers na.

Het verval in een wedstrijd  ( Eindhoven uit, Volendam uit en nu dus Emmen) is gewoon simpelweg te groot. De beste aanval begint vanuit de verdediging, en deze is ronduit slecht
Daar eerst maar eens op doorselecteren, van daaruit maar eens zien.

papier

Van Mullem had gisteren anders ook weer een behoorlijk aantal goede ingrepen. Je mag terecht kritiek op hem hebben maar het aantal fouten van hem en Nieling verschilt niet zoveel. Ook die maakt voldoende fouten.

wiekie1969

Zodra het op passie en strijd aankomt valt de helft finaal door de mand. Tis te vaak slappe hap.  Duels willen winnen ten koste van alles, dat mis ik. Je ziet alleen maar domme overtredingen bij bepaalde spelers.  Zo goed was dat Emmen helemaal niet.

wiekie1969

Citaat van: Peetts op april 05, 2025, 11:01:49
Het valt mij bij Cambuur op dat ze altijd prima beginnen met kansen en halve kansen. Als dan de goal komt vanuit een omschakeling ( wat gewoonweg slecht is) valt de basis bij Cambuur gewoon weg. Een van Mullem is voor mij persoonlijk de zwakste schakel binnen dit team. Ik ben nu ook niet overtuigd van onze eerste keeper. Het moet voor Diemers toch ook wel focking frusterend zijn om met zo'n elftal vol Nitswitsen te spelen. Totaal, maar dan ook geen enkele totale creativiteit binnen dit 11tal, op Diemers na.

Het verval in een wedstrijd  ( Eindhoven uit, Volendam uit en nu dus Emmen) is gewoon simpelweg te groot. De beste aanval begint vanuit de verdediging, en deze is ronduit slecht
Daar eerst maar eens op doorselecteren, van daaruit maar eens zien.

Helemaal eens.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op april 05, 2025, 09:41:53

Bijna alles wat die blaaskaak heeft gehaald was niet fit. Misschien toch een wat overgewaardeerde TM ?

Eens.


Dreet

Citaat van: wiekie1969 op april 05, 2025, 11:12:12
Zodra het op passie en strijd aankomt valt de helft finaal door de mand. Tis te vaak slappe hap.  Duels willen winnen ten koste van alles, dat mis ik. Je ziet alleen maar domme overtredingen bij bepaalde spelers.  Zo goed was dat Emmen helemaal niet.
Eensch. Veel spelers van Emmen lagen al te janken wanneer ze een duwtje kregen. Had dan een paar echte beuken uitgedeeld. Het is allemaal veel te lief. En niet alleen deze wedstrijd: Volendam en Eindhoven uit precies hetzelfde. Handjes schudden met Emmen-spelers tijdens de wedstrijd. Hou toch op..
Neem Excelsior, die vechten tot het einde. En dan maakt Van Duinen gister w??r de winnende in de slotfase. Dat zou eigenlijk de rol van De Leeuw bij ons moeten zijn. Alleen tegen De Graafschap laat hij dat zien. Om over Appelflappie helemaal maar te zwijgen.

Bankzitter

Citaat van: papier op april 05, 2025, 10:55:28
Je doet het jezelf aan. De 1-0 uit een counter, de 2-0 uit een handsbal/pinantie en de 3-0 uit een enorme fout van de back. Emmen gooide over het algemeen op goed geluk de bal naar voren of een beetje gokken op die goede linksbuiten. Voetballend waren ze nog slechter dan dat Cambuur was. Het is gewoon niet goed genoeg, prima. Wij hebben niets te zoeken in de Eredivisie en het wrange is dat dat eigenlijk voor iedere ploeg geldt die dit moment in de KKD zit op Volendam na.

Ook concurrentie heeft niks in de eredivisie te zoeken. je moet wat geluk hebben, dat misten we. Was er een kansje in gevlogen op 1-0 of 1-1 , dan was er niks aan de hand. Nu krijg je een rare penalty tegen die ook zomaar een vrije trap had kunnen zijn.

Als je heel veel beter bent dan de rest, dan win je dit soort potten natuurlijk , maar buiten Volendam kan geen enkel team dat in de  KKD.

papier

Citaat van: wiekie1969 op april 05, 2025, 11:25:03
Eens.

Pauwels niet fit. Souren niet fit. Nieling niet fit. Wiekie niet fit. Galvez niet fit. Jansen niet fit. Diemers niet fit.

papier

Citaat van: Bankzitter op april 05, 2025, 11:35:28
Ook concurrentie heeft niks in de eredivisie te zoeken. je moet wat geluk hebben, dat misten we. Was er een kansje in gevlogen op 1-0 of 1-1 , dan was er niks aan de hand. Nu krijg je een rare penalty tegen die ook zomaar een vrije trap had kunnen zijn.

Als je heel veel beter bent dan de rest, dan win je dit soort potten natuurlijk , maar buiten Volendam kan geen enkel team dat in de  KKD.

Geluk of een eredivisie niveau spits in de punt. Volendam werd weggetikt door Jong PSV maar wint uiteindelijk nog met 4-0.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op april 05, 2025, 11:56:09
Pauwels niet fit. Souren niet fit. Nieling niet fit. Wiekie niet fit. Galvez niet fit. Jansen niet fit. Diemers niet fit.

Daar heb je ook h?lemaal niks aan! :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

De concurrentie die we hadden trekken het op het eind wel over de streep.
Volendam draait het om na een slechte wedstrijd.
Excelsior speelt even met 6 spitsen en pakken MVV

Over mijn lijk mentaliteit is wat ik mis bij Cambuur en onkunde bij de TS als je naar het (te laat) wisselen kijkt.

papier

Citaat van: fred op april 05, 2025, 12:13:21
De concurrentie die we hadden trekken het op het eind wel over de streep.
Volendam draait het om na een slechte wedstrijd.
Excelsior speelt even met 6 spitsen en pakken MVV

Over mijn lijk mentaliteit is wat ik mis bij Cambuur en onkunde bij de TS als je naar het (te laat) wisselen kijkt.

Het ontzettend aanvallend wisselen wat Henk in het verleden altijd deed is ook wel een gepasseerd station lijkt het.

Bankzitter

En toch hebben we ook tegen die ploegen gewonnen, dus zo slecht kan het allemaal niet zijn... .

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2025, 10:37:19
Mooi rijtje. Missen we niks aan.
Die Alhaft ook zeg, wat had ik daar meer van verwacht.
zo zit het afscheid nemen veel te duur om op de bank te zitten.
Geef dan onze jeugd de kans?