Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Deze wedstrijd is met een auto en buscombi te zoeken.

Vandaag kaartverkoop gestart.
Echter... De hele website ligt weer plat. Hoe moeilijk kan het zijn een goede website te bouwen?

Ik heb bij deze wedstrijd weer het gevoel van 2013. |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

debaas058

Citaat van: Galdiano op maart 14, 2025, 10:12:01
Deze wedstrijd is met een auto en buscombi te zoeken.

Vandaag kaartverkoop gestart.
Echter... De hele website ligt weer plat. Hoe moeilijk kan het zijn een goede website te bouwen?

Ik heb bij deze wedstrijd weer het gevoel van 2013. |:)

De ticketing voor awaydays gaat over een tijd over naar het huidige systeem (voor thuiswedstrijden). Dan zal het een stuk makkelijker/beter verlopen
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

michello

Citaat van: Galdiano op maart 14, 2025, 10:12:01
Deze wedstrijd is met een auto en buscombi te zoeken.

Vandaag kaartverkoop gestart.
Echter... De hele website ligt weer plat. Hoe moeilijk kan het zijn een goede website te bouwen?

Ik heb bij deze wedstrijd weer het gevoel van 2013. |:)

Ik heb sinds Den Bosch al het gevoel van 2013.




fred

Citaat van: michello op maart 14, 2025, 11:18:56
Ik heb sinds Den Bosch al het gevoel van 2013.


Ik hetzelfde gevoel. In en tegen Den Haag dit maal  :y

Inferno-058

Volgende keer maar bij 50+ punten beginnen i.p.v. 30. Weer grijpen trouwe supporters achter het net...

Vlampiep

Geen goed woord over voor dit klunzige gedoe met de kaartverkoop. Het lijkt dat de prioriteit van het bestuur niet bij een goedwerkende website ligt.

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op maart 14, 2025, 10:12:01
Deze wedstrijd is met een auto en buscombi te zoeken.

Vandaag kaartverkoop gestart.
Echter... De hele website ligt weer plat. Hoe moeilijk kan het zijn een goede website te bouwen?

Ik heb bij deze wedstrijd weer het gevoel van 2013. |:)

Toen emmen uit ook mooi!
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op maart 14, 2025, 14:09:39
Toen emmen uit ook mooi!

Weghorst

En een Europa cup meeting met uit en thuis direct achter elkaar (door een afgelaste wedstrijd)

Ben het thuisvak opgekomen door een grofvuil pas uit Apeldoorn, met paspoort (geboren in Liwadden) lukte het niet

Was er toen geen actie in Emmen met een kaartje bij twee kratjes bier, auto's vol werden er gehaald  :_schater
Henk, held, bedankt

Poetser

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2025, 14:12:55
Weghorst

En een Europa cup meeting met uit en thuis direct achter elkaar (door een afgelaste wedstrijd)

Ben het thuisvak opgekomen door een grofvuil pas uit Apeldoorn, met paspoort (geboren in Liwadden) lukte het niet

Was er toen geen actie in Emmen met een kaartje bij twee kratjes bier, auto's vol werden er gehaald  :_schater

Klopt. Zaten zo'n 300 man op de lange zijde.
Die hebben ze toen maar naast het uitvak gezet.

Zat zelf toen op de hoofdtribune. Toen Cambuur scoorde sprong ook die tribune helemaal op.  :_schater

Wat een awayday was dat.

sunderland

Citaat van: Poetser op maart 14, 2025, 14:19:41
Klopt. Zaten zo'n 300 man op de lange zijde.
Die hebben ze toen maar naast het uitvak gezet.

Zat zelf toen op de hoofdtribune. Toen Cambuur scoorde sprong ook die tribune helemaal op.  :_schater

Wat een awayday was dat.
dat was onvergetelijk. En idd weghorst daar om te springen, die jongen won ieder duel maar kon voor geen meter voetballen. Zei nog tegen mijn maat die moeten we halen. Paar weken later tekende hij bij Heracles. Was het niet maandag en vrijdag? nu kan ik niet . Palace 

Galdiano

Citaat van: Poetser op maart 14, 2025, 14:19:41
Klopt. Zaten zo'n 300 man op de lange zijde.
Die hebben ze toen maar naast het uitvak gezet.

Zat zelf toen op de hoofdtribune. Toen Cambuur scoorde sprong ook die tribune helemaal op.  :_schater

Wat een awayday was dat.

Er werd gezongen, ga staan als je voor Cambuur bent, en alles ging staan.
enige tribune waar men niet zat was achter de goal.
Hoofd, lange zijde en achter de goal/uitvak was allemaal van Cambuur. Zakenclub ook tjokvol met Leeuwarders.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

De actie met kaarten bij krat bier
Kan ik me nog goed herrineren!
En de kaartjes omwisselen bij een tankstation halverwege Emmen
Op een 100 kilometer weg....iedereen vol in de ankers want tankstation stond vol met auto's  8P
Wie dat ook weer heeft bedacht.

Drumfather SCC

Oh.... 2013  _O_
Toen aanwezig in het uitvak; W?t een pot en w?t een sfeer!
Ongelooflijk!

Helaas door ziekte toen niet naar Excelsior gekund, wel in het stadion later voor het scherm maar zo'n stuk auto rijden was toen echt onverantwoord dus heb voor de veilige optie gekozen! DTC uit toen ook al gemist door een kapotte dynamo onderweg haha  :insane

Nu er weer bij via een collega met een CC bij Emmen want, en ik schaam mij diep, ik heb onvoldoende Loyaliteitspunten om mee te gaan...

Ik zit altijd met variabele werktijden in mijn tak van sport dus het is onmogelijk bijna en gewoon ook financieel is het soms lastig, ook daar ben ik eerlijk in
De buscombi zou ik echter niet missen i.v.m. het volk wat er in die bussen zweeft

Dus ik zal onze helden stil doch zeker aanmoedigen  |:)
KOM AAN!

Zou het dan toch weer?

Destroyer

DTC away en promoveren bij Excelsior, was ik bij wat een feest  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dreet

Citaat van: Destroyer op maart 14, 2025, 18:23:39
DTC away en promoveren bij Excelsior, was ik bij wat een feest  |:)
Was ook bij beide. Vergeet het nooit meer. Ik wilde eerst niet naar Excelsior want 'dat wurdt toch niks'. Uiteindelijk toch maar gegaan. En de rest is geschiedenis.