Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Dreet op maart 14, 2025, 18:40:01
Was ook bij beide. Vergeet het nooit meer. Ik wilde eerst niet naar Excelsior want 'dat wurdt toch niks'. Uiteindelijk toch maar gegaan. En de rest is geschiedenis.

We werden nog uitgelachen dat we kaarten gingen kopen (net na Emmen thuis), maar had er vertrouwen in.

Prachtige zonnige dag, heenreis zeer relaxed, de omslag toen van weer...

En tsja de rest is geschiedenis  |:)

Mooste was toch daar de chaos na de wedstrijd en in de parkeerkelder, wat een topfeest  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dreet

Citaat van: Destroyer op maart 14, 2025, 18:45:01
We werden nog uitgelachen dat we kaarten gingen kopen (net na Emmen thuis), maar had er vertrouwen in.

Prachtige zonnige dag, heenreis zeer relaxed, de omslag toen van weer...

En tsja de rest is geschiedenis  |:)

Mooste was toch daar de chaos na de wedstrijd en in de parkeerkelder, wat een topfeest  |:)
Mooi feestje was dat ja in die parkeerkelder. Ik weet nog dat er iemand werd opgepakt omdat ie wat sloopte. Dan wordt je club kampioen en vervolgens word je opgepakt in een parkeerkelder......

Destroyer

Citaat van: Dreet op maart 14, 2025, 19:42:43
Mooi feestje was dat ja in die parkeerkelder. Ik weet nog dat er iemand werd opgepakt omdat ie wat sloopte. Dan wordt je club kampioen en vervolgens word je opgepakt in een parkeerkelder......

Ja er werden volgens mij dingen in de fik gezet zodat brandalarm afging, maar ja chaos was het...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik werd helemaal gek nadat GOVV en Veendam er uit gingen, had alles uitgerekend en mijn vrienden verteld dat we kampioen zouden worden. Had alleen MVV verwacht en niet Volendam.

Almere uit: thuisvak in de kou onder de straalkacheltjes, goed spel, was al een ommekeer, maar verlies
Eagles thuis: op Oost
Top Oss thuis: op Oost
Dordrecht uit: in de auto geluisterd omdat ik moest werken
Graafschap uit: uitvak, drie dagen schor, een van de allermooiste uitwedstrijden, heerlijke Barto, stolen punten volgens Ruppppert
Emmen uit: thuisvak
Emmen thuis: op Oost
Excelsior uit: thuisvak, kaartje direct gekocht na Graafschap uit. Ook voor anderen die ik nog niet eens gevraagd had. Was op dat moment nog geen risicowedstrijd. Ik kon geen enkel risico nemen die wedstrijd te missen. Voor de wedstrijd vroegen ze, ben je voor Excelsior of voor Cambuur, ik ben voor mooi voetbal, loog ik. Eerst achter komen te staan en dan die apotheose. Na die goal van Adje ben ik 15 seconden van mijn leven kwijtgeraakt. Stond ik opeens 50 meter van mijn dochter en kameraad af. Geen idee hoe ik daar ben gekomen. Heb tot midden in de nacht verdwaasd voor me uit zitten te staren.





Henk, held, bedankt

fred

Nou must win morgen aangezien alle concurrenten winnen.
Anders kunnen we weer ff stoppen Meg dromen.

Specuveter

Citaat van: fred op maart 14, 2025, 22:04:35
Nou must win morgen aangezien alle concurrenten winnen.
Anders kunnen we weer ff stoppen Meg dromen.
hierna nog 7 wedstrijden h?
Met gelijkspel kan ik ook wel leven.

Arno A

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2025, 21:34:32
Ik werd helemaal gek nadat GOVV en Veendam er uit gingen, had alles uitgerekend en mijn vrienden verteld dat we kampioen zouden worden. Had alleen MVV verwacht en niet Volendam.

Almere uit: thuisvak in de kou onder de straalkacheltjes, goed spel, was al een ommekeer, maar verlies
Eagles thuis: op Oost
Top Oss thuis: op Oost
Dordrecht uit: in de auto geluisterd omdat ik moest werken
Graafschap uit: uitvak, drie dagen schor, een van de allermooiste uitwedstrijden, heerlijke Barto, stolen punten volgens Ruppppert
Emmen uit: thuisvak
Emmen thuis: op Oost
Excelsior uit: thuisvak, kaartje direct gekocht na Graafschap uit. Ook voor anderen die ik nog niet eens gevraagd had. Was op dat moment nog geen risicowedstrijd. Ik kon geen enkel risico nemen die wedstrijd te missen. Voor de wedstrijd vroegen ze, ben je voor Excelsior of voor Cambuur, ik ben voor mooi voetbal, loog ik. Eerst achter komen te staan en dan die apotheose. Na die goal van Adje ben ik 15 seconden van mijn leven kwijtgeraakt. Stond ik opeens 50 meter van mijn dochter en kameraad af. Geen idee hoe ik daar ben gekomen. Heb tot midden in de nacht verdwaasd voor me uit zitten te staren.

Mooi om te lezen. Dit vergeet je natuurlijk nooit weer. Rode kaart voor Manu toch? Wat waren ze ziek in de Randstad . Eerst Sparta koploper en later Volendam. Ook die trainer Hans de Koning vond het zo onterecht dat Volendam niet was gepromoveerd. Terwijl ze zelf tot twee keer toe van Go Ahead verloren. En bij RTV Rijnmond zei de analist ( van Osch?) dat Cambuur veel slechter was degradant Willem II. Wanneer ze tegen elkaar zouden spelen, dan zou Willem II zowel thuis als uit met 5-0 winnen. En alleen omdat Cambuur maar ??n punt kwijtraakte ( gelijkspel vs Veendam) Volendam verloor zelf ( thuis!) ook van Veendam.... Ze hebben Cambuur gewoon onderschat . Doen ze wel vaker in de Randstad.

Dreet

Citaat van: Arno A op maart 15, 2025, 08:58:25
Mooi om te lezen. Dit vergeet je natuurlijk nooit weer. Rode kaart voor Manu toch? Wat waren ze ziek in de Randstad . Eerst Sparta koploper en later Volendam. Ook die trainer Hans de Koning vond het zo onterecht dat Volendam niet was gepromoveerd. Terwijl ze zelf tot twee keer toe van Go Ahead verloren. En bij RTV Rijnmond zei de analist ( van Osch?) dat Cambuur veel slechter was degradant Willem II. Wanneer ze tegen elkaar zouden spelen, dan zou Willem II zowel thuis als uit met 5-0 winnen. En alleen omdat Cambuur maar ??n punt kwijtraakte ( gelijkspel vs Veendam) Volendam verloor zelf ( thuis!) ook van Veendam.... Ze hebben Cambuur gewoon onderschat . Doen ze wel vaker in de Randstad.
Ja, wat een jankbekken waren dat, die commentatoren/analisten. Er was ook eentje bij RTV Noord Holland. Het was een item dat ging over het verdriet van Falendam. En hij ging bloedserieus de stelling aan dat Cambuur zijn promotieplek maar moest afstaan aan Falendam, want dit was allemaal z??? onrechtvaardig...Echt absurde tv was dat.

Noordcambuur

Weer een belangrijke wedstrijd vol uitvakje :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2025, 08:35:43
Weer een belangrijke wedstrijd vol uitvakje :thumbsup

En goede bezetting op de hoofdtribune  _O_
Henk, held, bedankt


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 12:55:01
:proost

Die oude kale man die na het uitbundig juichen in elkaar gelsagen wordt, dat ben ik  _O_
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 29, 2025, 17:49:37
Die oude kale man die na het uitbundig juichen in elkaar gelsagen wordt, dat ben ik  _O_

Hahaha. Als je drie andere oude mannen op je af ziet rennen??. Lopen???strompelen dan hebben ze goede bedoelingen  :scc

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 29, 2025, 17:52:54
Hahaha. Als je drie andere oude mannen op je af ziet rennen??. Lopen???strompelen dan hebben ze goede bedoelingen  :scc
Ik zal dat strompelen goed in de gaten houden  :proost
Henk, held, bedankt

Ruppppert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2025, 21:34:32
Ik werd helemaal gek nadat GOVV en Veendam er uit gingen, had alles uitgerekend en mijn vrienden verteld dat we kampioen zouden worden. Had alleen MVV verwacht en niet Volendam.

Almere uit: thuisvak in de kou onder de straalkacheltjes, goed spel, was al een ommekeer, maar verlies
Eagles thuis: op Oost
Top Oss thuis: op Oost
Dordrecht uit: in de auto geluisterd omdat ik moest werken
Graafschap uit: uitvak, drie dagen schor, een van de allermooiste uitwedstrijden, heerlijke Barto, stolen punten volgens Ruppppert
Emmen uit: thuisvak
Emmen thuis: op Oost
Excelsior uit: thuisvak, kaartje direct gekocht na Graafschap uit. Ook voor anderen die ik nog niet eens gevraagd had. Was op dat moment nog geen risicowedstrijd. Ik kon geen enkel risico nemen die wedstrijd te missen. Voor de wedstrijd vroegen ze, ben je voor Excelsior of voor Cambuur, ik ben voor mooi voetbal, loog ik. Eerst achter komen te staan en dan die apotheose. Na die goal van Adje ben ik 15 seconden van mijn leven kwijtgeraakt. Stond ik opeens 50 meter van mijn dochter en kameraad af. Geen idee hoe ik daar ben gekomen. Heb tot midden in de nacht verdwaasd voor me uit zitten te staren.

De laatste training voor de Graafschap uit alles op scherp gezet met heel wat supporters.

Graafschap uit was een gekke wedstrijd, toen al jaren niet gewonnen daar. Dit keer op de zaken tribune. Vanuit daar een prachtig zicht op het uitvak. 2x Barto dacht ik en wat een ontlading na de wedstrijd met spelers en supporters toen.

Toen Emmen uit. Peter vd Vlag op goal bij Emmen, hele wedstrijd toen toegezongen Peter is een Cambuurfan.. kwamen achter door Wout Weghorst, daarna Hemmen, Barto en Hemmen.het vak naast het uitvak oek helemaal vol en de hekken in prachtig was dat.

Thuis tegen Emmen was een het een gala voorstelling, met goals vanTighadouini, Diemers en Barto

Na Emmen snel een busje gehuurd voor Excelsior uit, een dag en een nacht om nooit te vergeten.

De playlist van dat seizoen.


Helaas dit keer niet aanwezig in Emmen.