Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2025, 12:38:19
zo zit het afscheid nemen veel te duur om op de bank te zitten.
Geef dan onze jeugd de kans?

de jeugd wordt het ook niet. Veel te bleu allemaal.

ik erger me kapot aan pouwels en narty met hun alibi verdedigen. Peper in de reet.
Ook die 2 wissel van tyrell tikkie terug mercera snapte ik niet .

hopen op een opleving in de play offs, maar ik vrees er voor.

michello

Alles is mogelijk in de PO, het zal afhangen van vorm van de dag en met geluk kun je zomaar ineens de finale halen. Bovendien hebben we bewezen gewoon wel van iedereen te kunnen winnen. Ondanks dat we er al jaren niks van bakken in de PO?s vind ik dat altijd heerlijke wedstrijden, spanning erop en gaan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat een kutwedstrijd, ben er nog ziek van. Eerste 20 min prima. Toen de bal op de paal, gingen ze al voorzichtiger spelen. de wedstrijd draaide daarna om. Gelijkwaardig en wel een geweldige counter, die voorzet was perfect. Na de strafschop was het echt knudde.

Echt wel een boerenclub, na de wedstrijd wat drinken in het spelershome, met een disco ernaast. Wij hebben tokkies, maar daar lunnen ze er ook nog wat van. Diemers, Diemers, Who the fuck is Diemers....  :O

Jansen kwam nog wat drinken, had de dispensatiewedstrijd denk ik (komt ie daar uit de buurt?). Toen ik hem zag legde ik zonder na te denken direct mijn arm om zijn schouder, volgens mij schrok ie daar van  :_schater
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: michello op april 05, 2025, 13:13:13
Alles is mogelijk in de PO, het zal afhangen van vorm van de dag en met geluk kun je zomaar ineens de finale halen. Bovendien hebben we bewezen gewoon wel van iedereen te kunnen winnen. Ondanks dat we er al jaren niks van bakken in de PO?s vind ik dat altijd heerlijke wedstrijden, spanning erop en gaan.
Het moet toch eens een keer goed gaan in de PO zou je zeggen. Laten we het maar eens doorbreken.

denistel

Citaat van: Galdiano op april 05, 2025, 08:54:53
Dit seizoen is de KKD zo slecht. Dit was wel echt de absolute kans te promoveren dit jaar.
Wellicht stunten wij in de PO maar heb er een hard hoofd in.

Het echte geloof bij de supporters mis ik ook. Dat zegt genoeg over de selectie.
Waar zijn de tijden dat we massaal naar de laatste training gaan als het ergens om gaat?

het geloof bij mij is er niet omdat het allemaal te slap is geen overtuiging er wordt niet
aangepakt en dat slaat over op het publiek

De Gast

Eens. Je wint 2x van ADO en 2x van Excelsior maar ??n van die twee gaat wel promoveren. We hebben het gewoon verknald. Zou mij verbazen dat ze zichzelf straks kunnen oprichten en gaan vlammen in de PO?s.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op april 06, 2025, 11:00:12
Eens. Je wint 2x van ADO en 2x van Excelsior maar ??n van die twee gaat wel promoveren. We hebben het gewoon verknald. Zou mij verbazen dat ze zichzelf straks kunnen oprichten en gaan vlammen in de PO?s.
We beschikken over te weinig spelers met de over mijn lijk instelling.

wiekie1969

Citaat van: denistel op april 05, 2025, 18:10:27
het geloof bij mij is er niet omdat het allemaal te slap is geen overtuiging er wordt niet
aangepakt en dat slaat over op het publiek

Precies.

NRG

Citaat van: Vlampiep op april 06, 2025, 11:37:35
We beschikken over te weinig spelers met de over mijn lijk instelling.

Eens. Niet alleen doorselecteren op talent, maar ook op winnaarsmentaliteit.

Galdiano

Citaat van: NRG op april 06, 2025, 19:33:39

Eens. Niet alleen doorselecteren op talent, maar ook op winnaarsmentaliteit.

Dat roepen wij al jaren. Maar schijnbaar zoeken ze ergens anders naar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

En dan staan we met elf Doke's en dan roepen we weer om creativiteit.
Het moet de juiste mix zijn.

denistel

Citaat van: Trainert! op april 05, 2025, 13:00:30
de jeugd wordt het ook niet. Veel te bleu allemaal.

ik erger me kapot aan pouwels en narty met hun alibi verdedigen. Peper in de reet.
Ook die 2 wissel van tyrell tikkie terug mercera snapte ik niet .

hopen op een opleving in de play offs, maar ik vrees er voor.

te bleu?? must een naar Jonker en Bakatti gaan kijken zou ik zeggen

De Gast

Ik was overigens wel benieuwd naar de comments van sunderland en met name  :clint. Waar binne die bleven?

sunderland

Citaat van: michello op april 05, 2025, 13:13:13
heb weinig gezien van deze wedstrijd omdat ik bij cpfc was. Wat mij opvalt is dat als het er om gaat de tegenstander de kleine duels wint omdat ze gretiger zijn en sommige van ons te slap zijn. Verder is ons spel veel te doorzichtig. Ons gevaarlijke spelers werden weer vaak in de breedte aangespeeld ipv van diepte. Diemers draait paar x heel goed weg met vrije bal voor hem maar moet dan de bal weer breed geven. Die laatste fase van ons aanvals spel klopt vaak niet. Dat moet echt veranderen want anders kom je in de nacompetitie ook nergens. De P O is ook waardeloos opgezet door de Knjb. Op laatste moment komt eredivisie ploeg erbij, gaat helemaal nergens over.

sunderland

Het begint er ook op te lijken dat Henk er wederom alles uit heeft geperst, weet niet of ik gelijk heb maar als je Diemers zo hoort dan geeft hij ook beetje aan dat dat moet veranderen en dan duidt hij op domme fouten en dus kwaliteit te kort. Had zelf heel lang het idee dat wij geen mindere selectie hebben dan ADO, Excelcior, Dordt maar die hebben op sommige plekken toch betere staan met meer overtuiging ( vooral) en dus ook kwaliteit.  Kwaliteit is ook de wil om constant te dubbelen waar ook maar op het veld ( verdedigd) tot je niet meer kunt. (Zag ik ik Ould chick constant doen)Ten koste van alles de 2 e bal willen winnen. Juiste keuzes maken