Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op april 04, 2025, 21:23:33
Waarom wissel je Galvez en zet je ottessen op de linksback als je Ottessen en mercera gewoon had kunnen wisselen. Waarom dat geschuif met posities.
nou dit bedoel k dus? :thumbsup

De Gast

Citaat van: fred op april 04, 2025, 21:23:47
Die hoef je ook niet meer op te stellen.
Naar de kloten geholpen door de TS helaas.

100% eens. Was niet veel mis met die jongen.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 21:25:56
Als dat maar goed komt na de wedstrijd?..

Wat bedoel je? Dit slaat toch nergens op?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Citaat van: zeewolde op april 04, 2025, 21:26:24
net als NAC bedoel je?

Precies, altijd je kans pakken. Opbouwen bestaat niet.

Cambuur Groningen

Komt Poll alsnog, schiet mij maar lek?

fred

Mooi op tijd Henkie poll half uur te laat gebracht

Destroyer

Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:25:47
Jammer, maar je zou als Cambuur zijnde dit jaar toch niet willen promoveren? Met dit spelers materiaal (in deze fase van ontwikkeling) en geen geld in de kas eindig je dan toch stijf onderaan en kun je over 2 jaar weer overnieuw beginnen. Lekker nog een jaar doorontwikkelen en kijken of je volgend jaar op een constructieve manier kan promoveren.

Altijd doorpakken als het kan
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: fred op april 04, 2025, 21:30:08
Mooi op tijd Henkie poll half uur te laat gebracht

Ottesen ook te laat gewisseld
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur


Bernardo

Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:25:47
Jammer, maar je zou als Cambuur zijnde dit jaar toch niet willen promoveren? Met dit spelers materiaal (in deze fase van ontwikkeling) en geen geld in de kas eindig je dan toch stijf onderaan en kun je over 2 jaar weer overnieuw beginnen. Lekker nog een jaar doorontwikkelen en kijken of je volgend jaar op een constructieve manier kan promoveren.

Vergeet je ook even dat er 10 spelers vertrekken einde seizoen.

Noordcambuur

ADO niet spelen die zijn ook al bijna gepromoveerd met deze uitslagen.

De Gast

De Leeuw denkt ook dat de bal aaien wel voldoende is.. godsamme zeg.

AL

Volgend seizoen met een spits spelen zou ook wel fijn zijn.
Zo'n bal van de Leeuw moet gewoon hangen.
Hilterman heeft helaas enorm teleurgesteld.

Cambuur Groningen

Die luit mogen ook weer 390 overtredingen maken?

D.H.Skolten

Citaat van: zeewolde op april 04, 2025, 21:26:24
net als NAC bedoel je?
NAC heeft voor 22 miljoen aan spelers waarde op het veld staan. Dat is een heel ander verhaal dan Cambuur bij promotie.