Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: fred op april 04, 2025, 21:20:49
Nou daar wassie al....
Ottesen 2e keer  :_spank
Zit Poll niet op de bank? Dat lijkt me toch een logischer linksback.

Trainert!

wat een mafkees is otessen. wees een vent man zuurtsje!

doorselecteren!!!

zeewolde

Ottesen thuis tegen Emmen de slechtste en nu weer :(
Waarom wordt die niet eerder gewisseld :(

Poetser


Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 04, 2025, 21:16:45
Waarom denk je dat?
de hele wedstrijd totaal geen beleving in het spel.
Vorige week zat er veel meer in.

Leeuwarder94

Waarom wissel je Galvez en zet je ottessen op de linksback als je Ottessen en mercera gewoon had kunnen wisselen. Waarom dat geschuif met posities.
De wens is de vader van de gedachte

fred

Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 21:21:42
Zit Poll niet op de bank? Dat lijkt me toch een logischer linksback.

Die hoef je ook niet meer op te stellen.
Naar de kloten geholpen door de TS helaas.


Destroyer

Citaat van: Bernardo op april 04, 2025, 21:21:38
P2 maar heel snel vergeten en niet meer over praten. Wat een wanvertoning

Ja na volendam zijn we weer terug op aarde
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 21:22:31
de hele wedstrijd totaal geen beleving in het spel.
Vorige week zat er veel meer in.
begin was niet slecht vond ik, maar dan krijg je de 1-0 dom om de oren en stort het helemaal in.

CambuurArnhem

We zijn te wisselvallig om tweede te worden. Ook al kan het nog steeds.


V-man

Ik zet maar eens een lekker muziekje op. Wat een klote avond met SCC!

R058

Citaat van: Leeuwarder94 op april 04, 2025, 21:23:33
Waarom wissel je Galvez en zet je ottessen op de linksback als je Ottessen en mercera gewoon had kunnen wisselen. Waarom dat geschuif met posities.
Vind ik ook erg raar. Vooral omdat Ottesen er al niet lekker inzat.

D.H.Skolten

Citaat van: Bernardo op april 04, 2025, 21:05:38
En klaar, alles op de PO
Jammer, maar je zou als Cambuur zijnde dit jaar toch niet willen promoveren? Met dit spelers materiaal (in deze fase van ontwikkeling) en geen geld in de kas eindig je dan toch stijf onderaan en kun je over 2 jaar weer overnieuw beginnen. Lekker nog een jaar doorontwikkelen en kijken of je volgend jaar op een constructieve manier kan promoveren.

Noordcambuur

Verlies 2 keer tegen dat middelmatig ploegje uit Drenthe
Thuis dik verdiend verloren met 1-3 en nu al na 60 minuten al 3-0 achter.
Als dat maar goed komt na de wedstrijd?..

zeewolde

Citaat van: D.H.Skolten op april 04, 2025, 21:25:47
Jammer, maar je zou als Cambuur zijnde dit jaar toch niet willen promoveren? Met dit spelers materiaal (in deze fase van ontwikkeling) en geen geld in de kas eindig je dan toch stijf onderaan en kun je over 2 jaar weer overnieuw beginnen. Lekker nog een jaar doorontwikkelen en kijken of je volgend jaar op een constructieve manier kan promoveren.
net als NAC bedoel je?