Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op april 04, 2025, 21:09:54
Had meer van ons clubje verwacht vanavond. Niet goed genoeg.
zijn er zoveel supporters mee maar het zegt de spelers niks?..
Vorige week teveel gegeven. 8P

fred


Holwerd voor Cambuur

Duidelijker hands krijg je toch niet? Dat zijn nou eenmaal de regels tegenwoordig....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 21:12:47
zijn er zoveel supporters mee maar het zegt de spelers niks?..
Vorige week teveel gegeven. 8P

En volgende weer uitverkocht huis al tegen een belofteploeg.
Wij zijn er klaar voor, de spelers niet !

Bernardo

Handen in de lucht is gewoon hands, ongelofelijk dom.

Destroyer

Wat zou er op het briefje staan?

:0= Gas r op!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op april 04, 2025, 21:14:49
Handen in de lucht is gewoon hands, ongelofelijk dom.
nou ik heb het wel eens anders gezien en dan geven ze hem niet.
Het is over en uit?
Klaar

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

1 op 1 achterin. Das smeken om de 3-0 natuurlijk

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen


fred

Nou daar wassie al....
Ottesen 2e keer  :_spank

AL

Ottensen wat een prutser is dat.
Niet te filmen.

De Gast

Dat was het dan. Voor zover er nog enige hoop was. Doelsaldo ook nog naar knoppen. Jammer jongens.

Bernardo

P2 maar heel snel vergeten en niet meer over praten. Wat een wanvertoning