Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Citaat van: fred op april 04, 2025, 21:44:21
2x weggetikt en gecounterd door die Hunnebedlikkers.
Dan verdien je ook geen promotie.


Glazen bol zegt nog steeds PO tegen Dordrecht en dan waterloo tegen Sparta.

Sparta gaat geen PO spelen.. Willem 2.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op april 04, 2025, 21:53:45
Bert vd Brink kom er maar weer in.
ze verdienen tonnen en dan zo?n wedstrijd op de mat :y

Noordcambuur


Noordcambuur

Nou maar niet hopen dat we Emmen treffen in de playoffs?. :_schater

Trainert!

Diemers:
Er moet iemand een overtreding maken in de counter. Nee neem die corners eens normaal

fred

#155
Diemers over goals tegen....het kan vorm van de dag zijn of een keer pech  :_schater
9 tegen laatste 3 wedstrijden  ;(

Ga zelf ff corners oefenen man

De Gast

Citaat van: Trainert! op april 04, 2025, 22:01:49
Diemers:
Er moet iemand een overtreding maken in de counter. Nee neem die corners eens normaal

Zo ist. Mark kutcorner Diemers. Dat die jongen zelf ook niet eens inziet dat zijn corners een drama zijn.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op april 04, 2025, 22:04:27
Zo ist. Mark kutcorner Diemers. Dat die jongen zelf ook niet eens inziet dat zijn corners een drama zijn.
je kunt hem ook gewoon Mark veruit de beste speler van de KKD noemen. Die actie in de eerste helft waar hij prachtig wegdraaide, de stift die er bijna inging, bijna geen foute pass. Het lag echt niet aan de corners dat we verliezen (die overigens veel beter kunnen :))

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 22:00:53
Nou maar niet hopen dat we Emmen treffen in de playoffs?. :_schater
juist wel, niets te verliezen

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 22:00:53
Nou maar niet hopen dat we Emmen treffen in de playoffs?. :_schater

Hoop het wel dan pakken we ze!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 22:07:12
je kunt hem ook gewoon Mark veruit de beste speler van de KKD noemen. Die actie in de eerste helft waar hij prachtig wegdraaide, de stift die er bijna inging, bijna geen foute pass. Het lag echt niet aan de corners dat we verliezen (die overigens veel beter kunnen :))
|:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

EdsjeSCC

Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 22:07:12
je kunt hem ook gewoon Mark veruit de beste speler van de KKD noemen. Die actie in de eerste helft waar hij prachtig wegdraaide, de stift die er bijna inging, bijna geen foute pass. Het lag echt niet aan de corners dat we verliezen (die overigens veel beter kunnen :))

Niet te realistisch als we verloren hebben he!!

Maar de eerste 25 minuten was ook prima, met een hele goeie Diemers.
Hoe je de 3 tegen krijgt is wel tenenkrommend.. uit een eigen corner, die penal, dikke fout Ottesen.
En hoe het weer in elkaar dondert na een tegentreffer is wel pijnlijk

wiekie1969

 Wat een geweldig uitvak. Hoogtepunt vd wedstrijd. Respect.

fred

Henkie het de handdoek al gooit voor de 2e plek.
Als we de playoffs nog maar halen. Goed voor de penningmeester

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2025, 22:07:47
juist wel, niets te verliezen
we zijn wel 2 keer afgemaakt?..
Maar we zullen het zien.