Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Emmen - SC Cambuur [04-04-2025 20:00]

Gestart door Galdiano, maart 14, 2025, 10:12:01

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Snap ook niet waarom Henk het telkens over de top 5 heeft. Zou hij niet weten dat de vrijstelling voor de eerste ronde play offs allang afgeschaft is.

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op april 05, 2025, 08:49:13
Mogen wel 8 nieuwen bij. Doorselecteren en volgend seizoen voor promotie gaan.
klopt maar dan ook afscheid nemen van b.v. De Leeuw,Kieftenbelt,van Mullem,Afolabi,Hilterman en Alhaft.
En dan nog een paar?..

wiekie1969

Samenvatting nog even gezien net. Geefst gewoon 3 goals weg door onkunde. Jammer. 

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2025, 09:17:19
klopt maar dan ook afscheid nemen van b.v. De Leeuw,Kieftenbelt,van Mullem,Afolabi,Hilterman en Alhaft.
En dan nog een paar?..
Kieftenbelt is een speler die je ook komend seizoen goed kunt gebruiken en kent zijn rol.
De Leeuw misschien ook nog een seizoen kunnen gebruiken als Lambooij niet in staat blijkt een fitte spits aan te kunnen trekken.
Bijna alles wat die blaaskaak heeft gehaald was niet fit. Misschien toch een wat overgewaardeerde TM ?

oost

Gisteren wel weer pijnlijke duidelijk geworden dat wel in elke linie gewoon te kort komen.
Maar zo negatief als sommige nu zijn ben ik niet.
Het geraamte is gewoon heel goed en wordt soms gewoon goed gevoetbald (eerste 30 min Dordrecht)

Echter moet je nu in de zomer echt door selecteren.
Weg kunnen in mijn ogen
- ottesen
- Hilterman
-Rolke
- Van Mullem
- De Leeuw
- De Jong
- El Haft

Wanneer je voor deze spelers 2 a 3 kwaliteit spelers haalt ( en twee goede spitsen) speel je volgend seizoen 100% om promotie.

Veel mensen zeggen dat deze kkd heel zwak is datklppt natuurlijk deels maar met Almere en Rkc wordt het volgend seizoen echt niet beter |:)

Bernardo

Citaat van: De Gast op april 05, 2025, 09:05:06
Snap ook niet waarom Henk het telkens over de top 5 heeft. Zou hij niet weten dat de vrijstelling voor de eerste ronde play offs allang afgeschaft is.

Vast wel, maar als je top 5 haalt dan speel je de eerste ronde eerst uit en dan thuis. Overigens zou ik zeggen top 4 halen, dan kom je de Eredivisie ploeg pas tegen in een eventuele finale.

Bankzitter

Ongelukkige wedstrijd. De eerste 20 minuten erg goed, daarna gelijkwaardig.
De doelpunten geven we weg en vallen ook nog op ongelukkige momenten. Vooral de 2-0 na rust is de nekslag.

Er is ook wat geluk nodig om een promotieplek te pakken en gisteren hadden we dat geluk niet.
Emmen speelde ook prima, moet ook gezegd worden.


De Gast

Citaat van: Bernardo op april 05, 2025, 09:45:49
Vast wel, maar als je top 5 haalt dan speel je de eerste ronde eerst uit en dan thuis. Overigens zou ik zeggen top 4 halen, dan kom je de Eredivisie ploeg pas tegen in een eventuele finale.

Dat is zeker ook wel wat waard ja.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op april 05, 2025, 04:02:01
middenvelders komen te weinig
in de 16

Dit vooral inderdaad. Zo iemand als Jacobs in zijn goede dagen was daar ?ltijd. Dat levert zoveel meer gevaar en dus goals op.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Citaat van: Bankzitter op april 05, 2025, 09:55:11
Ongelukkige wedstrijd. De eerste 20 minuten erg goed, daarna gelijkwaardig.

We beginnen vaak met lekker ballen maar draaien de tegenstander dan niet gelijk al de strot om. Je zag dit gister ook alweer aankomen toen het na een half uur nog 0-0 stond en er mooie mogelijkheden weer onbenut werden gelaten.

PePe

Citaat van: De Gast op april 05, 2025, 07:31:34
Deze 3-0 maakt duidelijk dat Volendam geen incident was. Ze geven niet thuis als het moet en kunnen de rug moeilijk rechten. En dat voor een kampioen uitwedstrijden. We zakken compleet door het ijs. Vind het verbijsterend.

Heb ik ook al gedacht. Maar nu uit alles verliezen en thuis winnen.

NRG

Citaat van: Vlampiep op april 05, 2025, 09:41:53
Kieftenbelt is een speler die je ook komend seizoen goed kunt gebruiken en kent zijn rol.
De Leeuw misschien ook nog een seizoen kunnen gebruiken als Lambooij niet in staat blijkt een fitte spits aan te kunnen trekken.
Bijna alles wat die blaaskaak heeft gehaald was niet fit. Misschien toch een wat overgewaardeerde TM ?



Tis voornamelijk een centen kwestie denk ik. Een fitte spits die er 20 per seizoen inlegt wil iedereen wel.

Bankzitter

Balk heeft er bijna 20 en die neemt geen penalties... .

Maar we hebben te weinig goede aanvallers. Je hebt er een stuk of 5 nodig en alleen Balk en PAuwels halen over het hele seizoen een voldoende.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: oost op april 05, 2025, 09:43:09
Echter moet je nu in de zomer echt door selecteren.
Weg kunnen in mijn ogen
- ottesen
- Hilterman
-Rolke
- Van Mullem
- De Leeuw
- De Jong
- El Haft

Mooi rijtje. Missen we niks aan.
Die Alhaft ook zeg, wat had ik daar meer van verwacht.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

Citaat van: NRG op april 05, 2025, 10:34:38


Tis voornamelijk een centen kwestie denk ik. Een fitte spits die er 20 per seizoen inlegt wil iedereen wel.

Hoe staat het trouwens met dat spelersfonds waar Kooi druk mee bezig is?
Dat klonk een paar maanden redelijk positief, dat sponsoren meer geld pompen in spelersfonds zodat er ?goede? spelers gehaald kunnen worden.