Cambuur Online

Algemene Discussie => Overig Voetbal => Topic gestart door: marrumer op februari 22, 2013, 16:12:23

Titel: Europa League
Bericht door: marrumer op februari 22, 2013, 16:12:23
ajax heeft een drama wedstrijd gespeeld gisteren en steaua is via een penalty-reeks door. de wedstrijd deed zeer aan mijn ogen.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op maart 07, 2013, 18:36:10
vandaag: Steaua Boekarest - Chelsea en Tottenham Hotspur - Internazionale.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op maart 07, 2013, 21:54:26
eindstand Steaua - Chelsea  1-0.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: dennisw8 op maart 07, 2013, 22:06:35
Citaat van: marrumer op maart 07, 2013, 21:54:26
eindstand Steaua - Chelsea  1-0.

Slecht dan dat Chelsea. :rodekaart
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Clint op maart 08, 2013, 07:35:04
Die zetten dat thuis wel recht.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op maart 08, 2013, 15:16:35
tottenham hotspur - internazionale 3-0 eindstand. had ook 6-0 kunnen zijn , maar alsnog een afgang voor inter.  :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op maart 14, 2013, 20:53:28
inter - tottenham 3-0 tottenham - inter was ook 3-0 dus een wonder dat inter dit nog goed heeft kunnen maken. de verlenging begint nu.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Destroyer op maart 14, 2013, 21:38:56
Tsja, en dan toch er uit vliegen
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Bernardo op maart 14, 2013, 21:40:40
Blijft een belachelijke regel dat uitdoelpunten ook in verlenging dubbel tellen.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: John Hiatt op maart 14, 2013, 21:53:13
Gelukkig weer een Italiaanse club minder.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op maart 14, 2013, 22:22:06
Citaat van: Bernardo op maart 14, 2013, 21:40:40
Blijft een belachelijke regel dat uitdoelpunten ook in verlenging dubbel tellen.
ja , ik vind het zoiezo een rare regel dat uitdoelpunten twee keer tellen. hoe het er nu voorstaat gaat chelsea er ook al uit. chelsea - steaua staat nu 2-1   steaua - chelsea was 1-0.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Clint op maart 15, 2013, 07:12:45
Citaat van: marrumer op maart 14, 2013, 22:22:06
ja , ik vind het zoiezo een rare regel dat uitdoelpunten twee keer tellen.

Dat vind ik dus totaal niet. Zo 'dwing' je uitspelende ploegen wel om op bepaalde momenten toch naar voren te gaan voetballen in uitwedstrijden in plaats van 'iets' de hele wedstrijd te gaan verdedigen. En ze tellen alleen dubbel bij een gelijk spel.

Beste regel ooit.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op maart 15, 2013, 16:07:42
Citaat van: clint op maart 15, 2013, 07:12:45
Citaat van: marrumer op maart 14, 2013, 22:22:06
ja , ik vind het zoiezo een rare regel dat uitdoelpunten twee keer tellen.

Dat vind ik dus totaal niet. Zo 'dwing' je uitspelende ploegen wel om op bepaalde momenten toch naar voren te gaan voetballen in uitwedstrijden in plaats van 'iets' de hele wedstrijd te gaan verdedigen. En ze tellen alleen dubbel bij een gelijk spel.

Beste regel ooit.
jawel maar het kan soms ook erg lullig zijn.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op maart 16, 2013, 11:10:15
Prima regel, is er ook al jaren. Anders zou je negatief "voetballende" ploegen alleen maar meer belonen. Hadden ze ook een jaar eerder in de PO in moeten voeren :'(
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op april 04, 2013, 19:03:27
vanavond op rtl 7: benfica - newcastle united
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op mei 15, 2013, 21:35:12
nu de europa league finale in de amsterdam arena. benfica-chelsea. eindstand: 1-2   ;(
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op mei 15, 2013, 22:06:34
Benfucka - Geldshit 0-1 Kutfinale :R
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Galdiano op mei 15, 2013, 22:07:32
Wat is er mis met Benfica?
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op mei 15, 2013, 22:16:50
Citaat van: Galdiano op mei 15, 2013, 22:07:32
Wat is er mis met Benfica?
Ik heb het niet zo op Portugal.. Net zo min als op bepaalde Engelse clubs...

Had echt liever Fenerbahçe in de finale gezien...
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op mei 15, 2013, 22:35:44
Ok, dat vind ik nou echt jammer. In blessuretijd toch nog dat bekertje naar Geldshit.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Destroyer op september 19, 2013, 21:18:01
Allemachtig. Het licht lijkt definitief uit te gaan in lampie stad. Wat een drama voetbal. Niveau Nederlands voetbal is  ;(
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Tukker op september 19, 2013, 22:51:43
PSV was echt dramatisch met weer Maher als absolute dieptepunt. Toivonen ook zeer matig maar wel hard werkend. Bruma lag meer op de grond dan dat hij stond.

AZ ook niet top maar die staan op het broccoliveld in ieder geval wel op 0-1
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op september 19, 2013, 22:56:56
Citaat van: Destroyer op september 19, 2013, 21:18:01
Allemachtig. Het licht lijkt definitief uit te gaan in lampie stad. Wat een drama voetbal. Niveau Nederlands voetbal is  ;(
Was te verwachten, met een jeugdelftal zul je geen potten breken in Europa.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 19, 2013, 22:59:04
Citaat van: Tukker op september 19, 2013, 22:51:43
AZ ook niet top maar die staan op het broccoliveld in ieder geval wel op 0-1

Ongelofelijk mazzeldoelpunt en daarna ook aardig dramatisch uitgespeeld vond ik....
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Tukker op september 19, 2013, 23:06:08
Een gelijkspel was ook wel verdiend geweest. Maar dit is beter voor het Nederlandse voetbal. Scheelt straks een keer een extra europese plek en die is dan voor  :scc
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Leovardiascc op september 19, 2013, 23:08:39
Citaat van: Tukker op september 19, 2013, 23:06:08
Scheelt straks een keer een extra europese plek en die is dan voor  :scc

Als we zo op de ranglijst blijven staan  :D
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Destroyer op september 20, 2013, 08:41:41
Dat was toch ook de doelstelling dit jaar? oh nee, volgend jaar  :X
Titel: Re: Europa League
Bericht door: brambo3004 op oktober 03, 2013, 20:42:22
Komen die irritante klappertjesboeren van AZ nog op voorsprong
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op oktober 03, 2013, 20:56:45
Citaat van: brambo3004 op oktober 03, 2013, 20:42:22
Komen die irritante klappertjesboeren van AZ nog op voorsprong
net als bij ajax - milan gaat ie er in de 94ste minuut in. dit az moet trouwens wel zijn te verslaan op 20 oktober!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: brambo3004 op oktober 03, 2013, 20:58:56
Citaat van: marrumer op oktober 03, 2013, 20:56:45
net als bij ajax - milan gaat ie er in de 94ste minuut in. dit az moet trouwens wel zijn te verslaan op 20 oktober!

wat een ergernis, dat klapvee op de tribune en sierd de vos met zn commentaar
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Tukker op december 12, 2013, 20:48:30
Ik zag net nog weer een toivonentje net zoals in de wedstrijd tegen Cambuur
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Bernardo op december 12, 2013, 20:50:23
PSV :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op december 12, 2013, 20:51:39
Citaat van: Tukker op december 12, 2013, 20:48:30
Ik zag net nog weer een toivonentje net zoals in de wedstrijd tegen Cambuur
ik begin medelijden te krijgen....
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Bernardo op december 12, 2013, 20:53:25
Ik niet.  |:)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: gewoon een fan op december 12, 2013, 21:40:21
Citaat van: Bernardo op december 12, 2013, 20:53:25
Ik niet.  |:)
Dat snap ik aangezien jij ook Ajax aanhanger bent gezien jouw reactie in het Cambuur-Ajax topic  :)
Wat heeft toch iedereen met een tweede club  :?
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Bernardo op december 12, 2013, 22:03:12
Citaat van: gewoon een fan op december 12, 2013, 21:40:21
Dat snap ik aangezien jij ook Ajax aanhanger bent gezien jouw reactie in het Cambuur-Ajax topic  :)
Wat heeft toch iedereen met een tweede club  :?

Nee hoor, heb geen tweede club. Alleen heb niet zo snel medelijden met andere clubs.  :thumbsup
Titel: Re: Europa League
Bericht door: gewoon een fan op december 13, 2013, 05:42:15
Citaat van: Bernardo op december 12, 2013, 22:03:12
Nee hoor, heb geen tweede club. Alleen heb niet zo snel medelijden met andere clubs.  :thumbsup
Maar je neemt het wel op voor Ajax in dat andere topic  :?
Nou ja maakt ook niet uit  :proost
Titel: Re: Europa League
Bericht door: EastSide058 op februari 20, 2014, 21:38:03
Je kan toch duidelijk zien dat Ajax duidelijk kwetsbaar in achterin. Red Bull leidt met 0-2 na 20' minuten
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op februari 20, 2014, 21:57:10
Citaat van: Official-Sphere op februari 20, 2014, 21:38:03
Je kan toch duidelijk zien dat Ajax duidelijk kwetsbaar in achterin. Red Bull leidt met 0-2 na 20' minuten
0-3 wat is salzburg goed!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op februari 20, 2014, 22:00:36
En Ajax dramatisch... Tekenend voor het niveau van de competitie

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op februari 20, 2014, 22:03:00
Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2014, 22:00:36
En Ajax dramatisch... Tekenend voor het niveau van de competitie

Verstuurd vanaf mijn spambox

Onderschatting, normalitair hoort Ajax in eigenhuis salzburg weg te blazen. Oostenrijkste bundesliga is van een veel lager niveau daar spelen de ploegen op het niveau den bosch
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Leovardiascc op februari 20, 2014, 23:07:23
ajax was echt heel chaotisch vandaag
Titel: Re: Europa League
Bericht door: EastSide058 op februari 20, 2014, 23:13:33
Sfeer was daar ook weer matig, 85e minuut was die ufo van een stadion al half leeg....

Titel: Re: Europa League
Bericht door: Yellow Army op februari 20, 2014, 23:14:01
Citaat van: Marc S op februari 20, 2014, 22:03:00
Onderschatting, normalitair hoort Ajax in eigenhuis salzburg weg te blazen. Oostenrijkste bundesliga is van een veel lager niveau daar spelen de ploegen op het niveau den bosch

Wegblazen? Salzburg was poulewinnaar geworden met 18 uit 6. Wegblazen lijkt me dus wat onrealistisch.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: gewoon een fan op februari 21, 2014, 05:32:20
Wat is dat Ajakkes vernedert, heerlijk om te zien  :thumbsup
Titel: Re: Europa League
Bericht door: HilversumOnTour op februari 21, 2014, 09:58:43
Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2014, 05:32:20
Wat is dat Ajakkes vernedert, heerlijk om te zien  :thumbsup

Same here! Was lekker rustig op Facebook gisterenavond  :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Clint op februari 21, 2014, 10:02:15
Als die lui ook zo tegen ons spelen, gaan we er overheen. :clint
Titel: Re: Europa League
Bericht door: HilversumOnTour op februari 21, 2014, 10:08:06
Citaat van: clint op februari 21, 2014, 10:02:15
Als die lui ook zo tegen ons spelen, gaan we er overheen. :clint

Dat felle van Salzburg hebben wij zeker in ons! Al vrees ik dat zo'n groot stadion en de eerste keer daar spelen toch best indruk maakt op een aantal.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op februari 21, 2014, 12:36:51
Dat felle wel, nu de kwaliteiten nog..

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Europa League
Bericht door: SCCornjum op februari 27, 2014, 19:31:52
(https://pbs.twimg.com/media/BhfnzhMCQAAQPip.jpg:large)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: marrumer op februari 27, 2014, 19:48:53
het had verdomme minstens 4-0 moeten staan.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op februari 27, 2014, 19:59:21
Citaat van: marrumer op februari 27, 2014, 19:48:53
het had verdomme minstens 4-0 moeten staan.

Laat Ajax tegen ons Denswil ook maar opstellen, geeft in z'n eentje al twee uitgelezen kansen weg.  8P
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Galdiano op februari 27, 2014, 20:14:32
Hopen dat Van der Hoorn speelt! Wat een prutser!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op februari 27, 2014, 20:25:26
Citaat van: Galdiano op februari 27, 2014, 20:14:32
Hopen dat Van der Hoorn speelt! Wat een prutser!

Hij maakte wel een prachtig doelpunt  :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op februari 27, 2014, 22:11:34
Wat een lol om een club te zien verliezen van een exponent van het moderne voetbal. AMF

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Europa League
Bericht door: EastSide058 op februari 27, 2014, 22:33:02
Haha het nederlandse voetbal wordt gewoon vernederd tegen een clubje genaamd Red Bull  :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op februari 27, 2014, 22:45:33
Tegen een club met enige  traditie prima, tegen een club wat het voetbaluithangbord van een groot merk is :R :R
Je identiteit verkopen voor een zak geld, bah :R

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Europa League
Bericht door: Tukker op mei 01, 2014, 23:02:28
BENFICA.  _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Europa League
Bericht door: HilversumOnTour op mei 02, 2014, 09:53:46
Citaat van: Tukker op mei 01, 2014, 23:02:28
BENFICA.  _O_ _O_ _O_

Genoten  _O_
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op mei 14, 2014, 23:43:43
Goh zelfs ik kan nog beter penalties inschieten dan die 2 van benfica..

Enja benfica weer een verloren finale  :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: moodygrunn op mei 15, 2014, 00:35:57
Citaat van: Marc S op mei 14, 2014, 23:43:43
Goh zelfs ik kan nog beter penalties inschieten dan die 2 van benfica..

Enja benfica weer een verloren finale  :_schater

Kunnen wij niet zo'n vloek uitspreken over clubs/personen? Heb al wel een paar in gedachten  :)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op mei 15, 2014, 09:17:51
Citaat van: moodygrunn op mei 15, 2014, 00:35:57
Kunnen wij niet zo'n vloek uitspreken over clubs/personen? Heb al wel een paar in gedachten  :)

Zou wel mooi zijn ;)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: HilversumOnTour op mei 15, 2014, 10:13:04
Wat een slechte finale zeg, ging helemaal nergens over.  ;(
Titel: Re: Europa League
Bericht door: SCCornjum op juli 17, 2014, 20:41:41
Groningen op weg naar Aberdeen..
(https://pbs.twimg.com/media/Bsw8jsrIYAAfBNl.jpg:large)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: EastSide058 op juli 17, 2014, 21:28:05
Slechts 650 man van de 2000
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Utekleitrokken op juli 17, 2014, 21:30:45
Citaat van: EastSide058 op juli 17, 2014, 21:28:05
Slechts 650 man van de 2000

2000 tickets waren er beschikbaar begrijp ik?
Titel: Re: Europa League
Bericht door: SCCornjum op juli 17, 2014, 21:55:25
Citaat van: EastSide058 op juli 17, 2014, 21:28:05
Slechts 650 man van de 2000

Naar FC Den Haag afgelopen seizoen halen we nog geen 10% van 650 Supporters,
dat was een wedstrijd in Nederland, en niet eens midden in de vakantie.............
Over beleving gesproken.

o ja Martijn staat niet op de spelers lijst, ook niet op de bank..
Titel: Re: Europa League
Bericht door: SCCornjum op juli 17, 2014, 21:56:51
Rust stand 0-0
Titel: Re: Europa League
Bericht door: EastSide058 op juli 17, 2014, 21:59:27
Citaat van: Utekleitrokken op juli 17, 2014, 21:30:45
2000 tickets waren er beschikbaar begrijp ik?
Ja dat bedoel ik  :P
Titel: Re: Europa League
Bericht door: EastSide058 op juli 17, 2014, 22:11:08
Citaat van: SCCornjum op juli 17, 2014, 21:55:25
Naar FC Den Haag afgelopen seizoen halen we nog geen 10% van 650 Supporters,
dat was een wedstrijd in Nederland, en niet eens midden in de vakantie.............
Over beleving gesproken.

o ja Martijn staat niet op de spelers lijst, ook niet op de bank..
Heeft meer met de dure opgelegde buscombi te maken dat er zo weinig naar Den Haag gingen. Met een autocombi gingen er wel 300 man dat is enigzins redelijk.

Mooi je team speelt eindelijk weer Europees na een paar jaartjes en daarom kan je toch mooi vrij vervoer naar Groot Brittannië dat laat je toch niet schieten.

Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op juli 17, 2014, 22:18:19
Citaat van: SCCornjum op juli 17, 2014, 21:55:25
Naar FC Den Haag afgelopen seizoen halen we nog geen 10% van 650 Supporters,
dat was een wedstrijd in Nederland, en niet eens midden in de vakantie.............
Over beleving gesproken.

o ja Martijn staat niet op de spelers lijst, ook niet op de bank..

Van der Laan is lichtgeblesseerd!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: SCCornjum op juli 17, 2014, 22:48:10
Citaat van: EastSide058 op juli 17, 2014, 22:11:08
Heeft meer met de dure opgelegde buscombi te maken dat er zo weinig naar Den Haag gingen. Met een autocombi gingen er wel 300 man dat is enigzins redelijk.

Mooi je team speelt eindelijk weer Europees na een paar jaartjes en daarom kan je toch mooi vrij vervoer naar Groot Brittannië dat laat je toch niet schieten.

Tuurlijk laat je de wedstrijden van jouw eigen club niet schieten, elk reisje heeft wel iets, je volgt ze waar dan ook, ook met het
vliegtuig, boot, auto of bus....... 50 man Den Haag, 650 man Aberdeen..

Titel: Re: Europa League
Bericht door: SCCornjum op juli 17, 2014, 22:49:32
eindstand 0-0
Titel: Re: Europa League
Bericht door: SCC-J op juli 17, 2014, 22:51:34
Citaat van: SCCornjum op juli 17, 2014, 22:48:10
Tuurlijk laat je de wedstrijden van jouw eigen club niet schieten, elk reisje heeft wel iets, je volgt ze waar dan ook, ook met het
vliegtuig, boot, auto of bus....... 50 man Den Haag, 650 man Aberdeen..
800 man Amsterdam
Titel: Re: Europa League
Bericht door: SCCornjum op juli 17, 2014, 22:58:58
Citaat van: SCC-J op juli 17, 2014, 22:51:34
800 man Amsterdam
1200 man dkv...
Is nog geen 650 naar Aberdeen, sorry overtuigen kan je -mij- niet.
Ik ben benieuwd hoeveel man er naar de tweede competitie wedstrijd gaan.
Het heeft geen f*ck met combi's te maken, Utrecht uit op een woensdag middag afgelopen seizoen..
(https://pbs.twimg.com/media/BsxgewzCMAAwJiW.jpg:large)
De return is volgende week, live op fs1..
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op juli 17, 2014, 23:02:08
Utrecht uit met forse korting. Dat laatste laat je ook gemakshalve even buiten beschouwing.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Daddy T. op juli 17, 2014, 23:36:57
Citaat van: EastSide058 op juli 17, 2014, 22:11:08
Heeft meer met de dure opgelegde buscombi te maken dat er zo weinig naar Den Haag gingen. Met een autocombi gingen er wel 300 man dat is enigzins redelijk.

Naar PSV met de auto 300 man ja, bij bijvoorbeeld RKC of Heracles haalden we net 200 man. De buscombi is een drempel/reden om niet te gaan bij mindere tegenstanders (zie ADO uit), voor een aantrekkelijke tegenstander als Grunn/SCH/SCF stappen er zo honderden in de bus. Voor feyenoord uit waren die kaarten (800?) zelfs zo uitverkocht!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: pvanbuijtene op juli 17, 2014, 23:44:55
Hoeveel uitsupporters had groningen vorig jaar naar Den Haag dan?  :proost

Edit.. 28 man...

Overal heb je dit soort dingen wel
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op juli 18, 2014, 07:38:00
Citaat van: pvanbuijtene op juli 17, 2014, 23:44:55
Hoeveel uitsupporters had groningen vorig jaar naar Den Haag dan?  :proost

Edit.. 28 man...

Overal heb je dit soort dingen wel
Last minute buscombi
Titel: Re: Europa League
Bericht door: poelie-lwd op juli 18, 2014, 10:10:38
Lekker gespeeld Martijn?  ;(
Titel: Re: Europa League
Bericht door: de Schoot op juli 18, 2014, 10:44:04
Citaat van: poelie-lwd op juli 18, 2014, 10:10:38
Lekker gespeeld Martijn?  ;(

Was van te voren bekend. 1. Licht geblesseerd 2, trainingsachterstand
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Lore op juli 18, 2014, 10:44:16
Citaat van: poelie-lwd op juli 18, 2014, 10:10:38
Lekker gespeeld Martijn?  ;(

uhh? Hij is geblesseerd toch?
Titel: Re: Europa League
Bericht door: pvanbuijtene op juli 18, 2014, 11:10:55
Citaat van: Dokkumer op juli 18, 2014, 07:38:00
Last minute buscombi

Qua uitsypporters gemiddelde schelen we weinig met groningen.. volgens vele is het elders altijd beter dan hier. Dat bedoel ik meer...
Je hebt altijd wedstrijden die op 1 of andere manier minder bezocht worden...
Met de bus wil ik in principe ook niet langer dan 1,5 -2 uur reizen.. wat een "hel" in die klote bus.. geen ruimte om fatsoenlikk rte zitten mrt me bijna 2meter... ook financieel gezien kies ik voor 4/5 buscombi's.. zo heeft ieder zijn reden... het liefst als omstandogheden beter waren met bus en financieel en thuis had ik graag alle wedstriiden nog wel willen gaan.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op juli 18, 2014, 14:56:55
Groningen mag als ze van Aberdeen winnen tegen Real Sociedad. Die halen *waarschijnlijk* de groepsfase niet.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: 666 op juli 24, 2014, 19:50:14
GRO - ABE nog steeds 0-0. Leuke rookpotten aan het begin van de wedstrijd.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Viper op juli 24, 2014, 19:57:15
1-0 voor Aberdeen. Ik kon uit de beelden niet opmaken of het buitenspel was. De penalty vond ik makkelijk gegeven.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op juli 24, 2014, 20:05:51
Citaat van: Viper op juli 24, 2014, 19:57:15
1-0 voor Aberdeen. Ik kon uit de beelden niet opmaken of het buitenspel was. De penalty vond ik makkelijk gegeven.

2-0 ondertussen wederom buitenspel.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Viper op juli 24, 2014, 20:16:12
Het is weer een wedstrijd: 2-1. Groningen moet nog 2 keer scoren.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Casuals-lwd op juli 24, 2014, 21:42:57
Groningen verloren , het Nederlands voetbal zakt steeds verder weg in de modder  :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op juli 24, 2014, 23:00:59
Citaat van: Always SCC op juli 24, 2014, 21:42:57
Groningen verloren , het Nederlands voetbal zakt steeds verder weg in de modder  :_schater

Denk dat 2 buitenspel situaties waar goals uitkwamen zo ook niet hebben geholpen, desondanks moeten ze de kansen afmaken.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Yellow Army op juli 25, 2014, 19:31:54
Citaat van: Always SCC op juli 24, 2014, 21:42:57
Groningen verloren , het Nederlands voetbal zakt steeds verder weg in de modder  :_schater

Ja lachuh man  :zucht
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Destroyer op juli 25, 2014, 19:42:20
Volgend jaar mutte we zelf maar dacht ik  :devil
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op juli 25, 2014, 20:26:41
Citaat van: Destroyer op juli 25, 2014, 19:42:20
Volgend jaar mutte we zelf maar dacht ik  :devil

Slechter dan ado, utrecht en grunn kan ook niet xD
Titel: Re: Europa League
Bericht door: moodygrunn op juli 31, 2014, 18:53:56
Ritzmaier in de basis bij PSV vanavond
Titel: Re: Europa League
Bericht door: zeewolde op juli 31, 2014, 18:55:53
Citaat van: moodygrunn op juli 31, 2014, 18:53:56
Ritzmaier in de basis bij PSV vanavond
als linksback zeker
Titel: Re: Europa League
Bericht door: moodygrunn op juli 31, 2014, 19:00:25
Citaat van: zeewolde op juli 31, 2014, 18:55:53
als linksback zeker

Nee, speelt als linkshalf, tamata als linksback. Het zal voor Ritzmaier wel even wennen zijn, want de tegenstander speelt in het geel-blauw
Titel: Re: Europa League
Bericht door: HilversumOnTour op juli 31, 2014, 20:03:29
Doet het niet onaardig trouwens. Gun het hem!!  |:)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op juli 31, 2014, 20:05:26
Is één van de beteren op het veld. Vind het opeens een stuk leuker om naar PSV te kijken (had ik gisteren ook al met Manu en Feyenoord).
Titel: Re: Europa League
Bericht door: HilversumOnTour op juli 31, 2014, 20:05:45
Same here!!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op juli 31, 2014, 21:37:10
Klopt, maar de beste man van het veld vond ik toch echt de scheidsrechter, en dan klagen we in nederland wel eens over het niveau :_schater De beste man deed een Nijhuisje ;)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Tukker op augustus 21, 2014, 21:35:52
Lukoki doet Europees datgene wat ie vorig jaar alleen tegen dkv kon.

Eerste europese treffer voor PEC  _O_
Titel: Re: Europa League
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 21, 2014, 21:36:50
Eerst Manu, nu Lukoki.. volgende week Ritzmaier?
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 21, 2014, 22:31:30
Niet best, gvd. Die Lukoki heeft hier geen ene fuck gedaan en bij zwolle speelt hij de sterren van de hemel  :|
Titel: Re: Europa League
Bericht door: speculeter op augustus 21, 2014, 22:37:13
Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 21, 2014, 21:36:50
Eerst Manu, nu Lukoki.. volgende week Ritzmaier?
ja....die maakt dan de winnende voor ons tegen Den Haag :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op augustus 21, 2014, 23:33:43
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 21, 2014, 22:31:30
Niet best, gvd. Die Lukoki heeft hier geen ene fuck gedaan en bij zwolle speelt hij de sterren van de hemel  :|

Was te verwachten, laatste wedstrijden hier viel het kwartje eindelijk, Zwolle gaat hier de vruchten van plukken.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 08:51:28
Wacht maar tot hij tegen Vytas "the beast" heeft gespeeld. Dan horen we niks meer van hem.  :zweep
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Gasgeve op augustus 22, 2014, 10:30:39
Volgens dit bericht van ene Koen ‏(@kvandoorslaer) waren er gister Cambuur supporters in Lokeren?

@DOoLHOoFd klopt. Al zat de aanwezigheid van de Cambuur hools bij Hull, 60man op markt v Lokeren, er ook voor iets tussen

Titel: Re: Europa League
Bericht door: de Schoot op augustus 22, 2014, 12:44:11
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 21, 2014, 22:31:30
Niet best, gvd. Die Lukoki heeft hier geen ene fuck gedaan en bij zwolle speelt hij de sterren van de hemel  :|

Overdrijven is ook een vak.
Deed precies hetzelfde bij ons, veel dreiging en verder....... weinig.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: poelie-lwd op augustus 22, 2014, 13:15:46
Citaat van: de Schoot op augustus 22, 2014, 12:44:11
Overdrijven is ook een vak.
Deed precies hetzelfde bij ons, veel dreiging en verder....... weinig.

Had Lukoki er anders maar wat graag bij gehad!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 18:25:31
hup az, WII mag wel op 0 punten blijven  :y
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 18:43:15
Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 18:25:31
hup az, WII mag wel op 0 punten blijven  :y
Welke club speelt Europa League? :devil
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Ronnie tng op augustus 24, 2014, 14:51:46
Citaat van: Gasgeve op augustus 22, 2014, 10:30:39
Volgens dit bericht van ene Koen ‏(@kvandoorslaer) waren er gister Cambuur supporters in Lokeren?

@DOoLHOoFd klopt. Al zat de aanwezigheid van de Cambuur hools bij Hull, 60man op markt v Lokeren, er ook voor iets tussen

Leuk reisje jeuhhh :y
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Gasgeve op augustus 28, 2014, 20:35:10
Citaat van: Ronnie tng op augustus 24, 2014, 14:51:46
Leuk reisje jeuhhh :y

|:) |:)
Ritzmaier mag 10 minuutjes meespelen nu tegen FC Knudde.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Tukker op augustus 28, 2014, 21:28:51
Citaat van: Gasgeve op augustus 28, 2014, 20:35:10
|:) |:)
Ritzmaier mag 10 minuutjes meespelen nu tegen FC Knudde.
Ik vond 'm trouwens wel goed invallen.

Wat een drama dat FC Twente. Nog ongeslagen in eredivisie en Europa. En helemaal niks.

PEC speelt ook veel te lief en gaat het niet maken.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op augustus 28, 2014, 21:41:31
Wat doet Feijenoord? Ook geen zin om Europees te spelen?
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op augustus 28, 2014, 21:50:55
Manu redt ze!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op augustus 28, 2014, 21:54:30
Manu prachtig dat hij hem maakt ben als nederlander blij dat toch nog een beetje eer is gered
Titel: Re: Europa League
Bericht door: cambuurlegend op augustus 28, 2014, 22:03:18
Toch wel mooi om die Kuip te zien ontploffen door een jongen die bij ons gevormd is  :_schater :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op augustus 28, 2014, 22:04:52
Citaat van: cambuurlegend op augustus 28, 2014, 22:03:18
Toch wel mooi om die Kuip te zien ontploffen door een jongen die bij ons gevormd is  :_schater :_schater

Eens, zag er prachtig uit
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op augustus 28, 2014, 22:07:47
Kan door die naam in ieder geval een streep op ons huurlijstje :P
Gun het hem van harte trouwens en mooi om 3 spelers van vorig seizoen in Europees verband actief te zien.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Lore op augustus 29, 2014, 07:50:05
Was echt fantastisch ja!

Iemand ook Depay nog gezien? Man, wat een klasse apart! Dat die nog een jaar in Nederland speelt is gewoon een wonder of zou Louis van Gaal nog toeslaan?
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Gasgeve op augustus 29, 2014, 08:26:42
Citaat van: Lore op augustus 29, 2014, 07:50:05
Was echt fantastisch ja!

Iemand ook Depay nog gezien? Man, wat een klasse apart! Dat die nog een jaar in Nederland speelt is gewoon een wonder of zou Louis van Gaal nog toeslaan?
Ja die eerste solo was geniaal. Zo kun je ook zien wat vertrouwen met een speler doet. Vorig jaar 200 doelpogingen en paar goals, nu is die dodelijk effectief.

Zoeken wij niet nog een linksbuiten  :devil ?
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Destroyer op augustus 29, 2014, 08:29:16
Citaat van: Lore op augustus 29, 2014, 07:50:05
Was echt fantastisch ja!

Iemand ook Depay nog gezien? Man, wat een klasse apart! Dat die nog een jaar in Nederland speelt is gewoon een wonder of zou Louis van Gaal nog toeslaan?

Fantastische actie idd, alleen jammer van die achterlijke monkey dansjes na een goal, dat is dan weer een smetje  :monk
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Lore op augustus 29, 2014, 08:31:26
Citaat van: Destroyer op augustus 29, 2014, 08:29:16
Fantastische actie idd, alleen jammer van die achterlijke monkey dansjes na een goal, dat is dan weer een smetje  :monk

Dat was wel enorm triest ja, hij heeft wel wat maniertjes. Maar hij is met stip nu het grootste talent van Nederland.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Gasgeve op augustus 29, 2014, 08:55:31
Citaat van: Lore op augustus 29, 2014, 08:31:26
Dat was wel enorm triest ja, hij heeft wel wat maniertjes. Maar hij is met stip nu het grootste talent van Nederland.
Hij heeft als enige van alle talenten in NL het lichaam van een topspeler. Kracht, snelheid en inhoud daar draait het tegenwoordig om. Kishna en El-Ghazi kunnen ook topspelers worden. Boetius is wel een aardige speler, maar komt fysiek zoveel tekort.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Lore op augustus 29, 2014, 09:45:30
Citaat van: Gasgeve op augustus 29, 2014, 08:55:31
Hij heeft als enige van alle talenten in NL het lichaam van een topspeler. Kracht, snelheid en inhoud daar draait het tegenwoordig om. Kishna en El-Ghazi kunnen ook topspelers worden. Boetius is wel een aardige speler, maar komt fysiek zoveel tekort.

Het is ook wel tijd dat er weer eens een echte topspeler uit Nederland doorbreekt! Wij hebben voldoende spelers die de subtop kunnen halen, maar echte toppers zijn schaars!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 29, 2014, 10:09:28
Citaat van: Gasgeve op augustus 29, 2014, 08:55:31
Hij heeft als enige van alle talenten in NL het lichaam van een topspeler. Kracht, snelheid en inhoud daar draait het tegenwoordig om. Kishna en El-Ghazi kunnen ook topspelers worden. Boetius is wel een aardige speler, maar komt fysiek zoveel tekort.
manu heeft ook prima krachtig lichaam.en snelheid.. alleen vind ik dat depay meer rust in spel heeft en beter overzicht.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Gasgeve op augustus 29, 2014, 10:41:31
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 29, 2014, 10:09:28
manu heeft ook prima krachtig lichaam.en snelheid.. alleen vind ik dat depay meer rust in spel heeft en beter overzicht.
Manu is een opportunistische speler en heeft veel te weinig inhoud. Hij is na 70 min. kapot, terwijl die helft van de wedstrijd stil staat en niet met zijn back meeloopt. Daarnaast heeft Depay veel meer overzicht en rust aan de bal ja.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Yellow Army op augustus 29, 2014, 13:51:33
Leuk feitje: we treffen ajax, psv, en fey na hun europese wedstrijd. Voor- of nadeel? Zeg het maar.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Lore op augustus 29, 2014, 13:59:17
Citaat van: Yellow Army op augustus 29, 2014, 13:51:33
Leuk feitje: we treffen ajax, psv, en fey na hun europese wedstrijd. Voor- of nadeel? Zeg het maar.

VOORDEEL! Er zijn daar wel een cijfers over geweest, maar die clubs verliezen veel meer punten na europese wedstrijden!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: de Schoot op augustus 29, 2014, 18:20:10
Citaat van: Lore op augustus 29, 2014, 09:45:30
echte toppers zijn schaars!

Nee, Schaars heeft z'n beste tijd ook gehad. Was ooit wel een talent ja.  :proost
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Lore op augustus 29, 2014, 19:33:25
Citaat van: de Schoot op augustus 29, 2014, 18:20:10
Nee, Schaars heeft z'n beste tijd ook gehad. Was ooit wel een talent ja.  :proost

:_schater :_schater. Ja, hij was het zo goed als Depay, maar het is er net niet uitgekomen!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Lwdscc op januari 13, 2015, 20:04:21
Nederland staat halverwege het seizoen 2014/'15 op de tweede plaats in de 'UEFA Respect Fair Play Competition'. Dat heeft UEFA bekendgemaakt. De landen die aan het einde van het seizoen 2014/'15 in de top drie eindigen, krijgen voor het seizoen 2015/'16 een extra ticket voor de UEFA Europa League toegewezen. Ierland voert momenteel de lijst aan en Engeland staat op de derde plaats.   

Aangezien Ajax, Twente en AZ toch wel Europees voetbal halen en Jong-Psv Europa niet in mag, staat Cambuur er aardig voor:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2Fn39ijp.gif&hash=70ef71e89b15bafb3376fbaf292ab4652f3e41bd)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Lore op januari 13, 2015, 20:12:01
Citaat van: Lwdscc op januari 13, 2015, 20:04:21
Nederland staat halverwege het seizoen 2014/'15 op de tweede plaats in de 'UEFA Respect Fair Play Competition'. Dat heeft UEFA bekendgemaakt. De landen die aan het einde van het seizoen 2014/'15 in de top drie eindigen, krijgen voor het seizoen 2015/'16 een extra ticket voor de UEFA Europa League toegewezen. Ierland voert momenteel de lijst aan en Engeland staat op de derde plaats.   

Aangezien Ajax, Twente en AZ toch wel Europees voetbal halen en Jong-Psv Europa niet in mag, staat Cambuur er aardig voor:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2Fn39ijp.gif&hash=70ef71e89b15bafb3376fbaf292ab4652f3e41bd)

Dus Ogbeche maar nietopstellen! :_schater :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: TM op januari 13, 2015, 20:16:42
Citaat van: Lwdscc op januari 13, 2015, 20:04:21
Nederland staat halverwege het seizoen 2014/'15 op de tweede plaats in de 'UEFA Respect Fair Play Competition'. Dat heeft UEFA bekendgemaakt. De landen die aan het einde van het seizoen 2014/'15 in de top drie eindigen, krijgen voor het seizoen 2015/'16 een extra ticket voor de UEFA Europa League toegewezen. Ierland voert momenteel de lijst aan en Engeland staat op de derde plaats.   

Aangezien Ajax, Twente en AZ toch wel Europees voetbal halen en Jong-Psv Europa niet in mag, staat Cambuur er aardig voor:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2Fn39ijp.gif&hash=70ef71e89b15bafb3376fbaf292ab4652f3e41bd)

Krijgt dan de club die bovenaan eindigt in dat fairplay klassement een europees ticket? Of wordt dat in de competitie verwerkt? Lijkt me namelijk frappant dat bijvoorbeeld een Telstar ofzo europa in kan dmv dat fairplay klassement.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op januari 13, 2015, 20:46:38
Citaat van: TM op januari 13, 2015, 20:16:42
Krijgt dan de club die bovenaan eindigt in dat fairplay klassement een europees ticket? Of wordt dat in de competitie verwerkt? Lijkt me namelijk frappant dat bijvoorbeeld een Telstar ofzo europa in kan dmv dat fairplay klassement.

De hoogst geklasseerde ploeg op de fairplay ranking die op het hoogste niveau speelt mag daardoor europa in.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Gasgeve op januari 14, 2015, 22:34:41
Zou handig zijn voor Groningen. Wij hebben dit niet nodig, zonder dit klassementje gaan we Europa ook wel in  :proost
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Ronnie tng op januari 19, 2015, 13:51:52
 :0= Dinamo Zagreb, Cambuur komt eraan!!!  l0l
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Lore op januari 19, 2015, 15:42:18
Citaat van: Ronnie tng op januari 19, 2015, 13:51:52
:0= Dinamo Zagreb, Cambuur komt eraan!!!  l0l

Wel lekker weer daar in de zomer!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Gasgeve op januari 19, 2015, 18:01:49
Bad yellow blue boys  8P
Titel: Re: Europa League
Bericht door: dizzhead op februari 20, 2015, 14:05:17
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10978701_924187610948126_8473462019613193478_n.jpg?oh=d8cf84d8ddb627c3b41906adf638b4d9&oe=5591ABBA&__gda__=1435284531_a2958267c73bfb3b1214b2bd89e3ce64)


:X


Rotterdam Leeuwarden ?  :zweep
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op februari 20, 2015, 18:01:25
Ja, samen met Esther Dokkum :devil
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Bernardo op februari 23, 2015, 16:36:05
Volgens burgemeester Marino is er onuitwisbare schade vastgesteld aan de Barcaccia-fontein. De totale schade die de 'fans' hebben aangericht, zou in de miljoenen lopen.
Volgens voormalig staatssecretaris van Cultuur Vittorio Sgarbi is dat overdreven. In de Italiaanse krant Corriere della Sera zegt hij dat de schade aan de fontein wel meevalt. Over de beschadigingen zegt Sgarbi: "Die zijn zo te herstellen. Het herstel kost hooguit 2000 euro. Dat betaal ik wel."

Haha, die Italianen zijn ook niet meer serieus te nemen :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: CJ058 op februari 23, 2015, 16:46:43
Citaat van: Bernardo op februari 23, 2015, 16:36:05
Volgens burgemeester Marino is er onuitwisbare schade vastgesteld aan de Barcaccia-fontein. De totale schade die de 'fans' hebben aangericht, zou in de miljoenen lopen.
Volgens voormalig staatssecretaris van Cultuur Vittorio Sgarbi is dat overdreven. In de Italiaanse krant Corriere della Sera zegt hij dat de schade aan de fontein wel meevalt. Over de beschadigingen zegt Sgarbi: "Die zijn zo te herstellen. Het herstel kost hooguit 2000 euro. Dat betaal ik wel."

Haha, die Italianen zijn ook niet meer serieus te nemen :_schater
http://wijzijnromeinen.nl/

Om hier nog maar over te zwijgen, sprakeloos.. Onzin!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Scc01 op februari 26, 2015, 21:47:54
Die scheids van Fey-Roma had ook moeiteloos in onze competitie mee kunnen doen...
Titel: Re: Europa League
Bericht door: drg op februari 26, 2015, 22:00:20
Citaat van: Scc01 op februari 26, 2015, 21:47:54
Die scheids van Fey-Roma had ook moeiteloos in onze competitie mee kunnen doen...

Wat een kneus is dat zeg, ik heb niks met feyenoord maar dit is wel erg slecht gefloten allemaal  :|
Titel: Re: Europa League
Bericht door: siepelsjeu op februari 26, 2015, 22:21:58
Slechte sfeer in de kuip, als ze nou eens achter hun ploeg gaan staan scoren misschien wel
Doel te vrede
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Tukker op februari 26, 2015, 22:22:26
Moet Manu maar weer het verschil gaan maken. En dat met 10 tegen 11
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Scc01 op februari 26, 2015, 22:38:31
Citaat van: drg op februari 26, 2015, 22:00:20
Wat een kneus is dat zeg, ik heb niks met feyenoord maar dit is wel erg slecht gefloten allemaal  :|

Het blijft gek dat er uberhaubt een official / op de achterlijn staat. ze zien op hun manier nooit wat.

Einde verhaal voor feyenoord gok ik
Titel: Re: Europa League
Bericht door: waldkip op februari 26, 2015, 22:41:53
Citaat van: Tukker op februari 26, 2015, 22:22:26
Moet Manu maar weer het verschil gaan maken. En dat met 10 tegen 11
En hij doet het
Titel: Re: Europa League
Bericht door: AL op februari 26, 2015, 22:50:20
Feyenoord legioen :O :O :O :O
Wat een sfeerloze club is dat geworden zeg.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Casuals-lwd op februari 26, 2015, 23:06:23
Citaat van: AL op februari 26, 2015, 22:50:20
Feyenoord legioen :O :O :O :O
Wat een sfeerloze club is dat geworden zeg.
Feyenoord - sevilla ook gekeken? Wedstrijd word doodgefloten door die imbeciel van een arbitrage
Titel: Re: Europa League
Bericht door: AL op februari 26, 2015, 23:12:02
Citaat van: Casuals-lwd op februari 26, 2015, 23:06:23
Feyenoord - sevilla ook gekeken? Wedstrijd word doodgefloten door die imbeciel van een arbitrage

Dat was 1 wedstrijd. Tijdens competitie elk duel muisstil.
Zelfs bij Dkv wordt meer gezongen.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Casuals-lwd op februari 26, 2015, 23:32:29
Citaat van: AL op februari 26, 2015, 23:12:02
Dat was 1 wedstrijd. Tijdens competitie elk duel muisstil.
Zelfs bij Dkv wordt meer gezongen.
Bij dkv zingen ze wel de hele tijd inderdaad maar je hoort ze niet want het is nooit massaal komt alleen maar van een sfeervakje van 500 man. Bij Feyenoord zingen ze niet veel maar als ze zingen dan zijn ze wel massaal te horen, ik heb liever massale support maar dat is mijn beleving  ;)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: speculeter op februari 27, 2015, 09:36:34
Ze noemen ons cluppie wel eens klein feijeNoord.
Te hopen valt dan dat wij nooit Europees voetbal halen! :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Vedetski op februari 27, 2015, 10:28:24
Citaat van: Scc01 op februari 26, 2015, 22:38:31
Het blijft gek dat er uberhaubt een official / op de achterlijn staat. ze zien op hun manier nooit wat.

Einde verhaal voor feyenoord gok ik

Toch apart, want De Rossi gaf Kazim een klap in het gezicht in de eerste helft (na schot Toornstra) en dat werd weggewuifd door de scheidsrechter.. terwijl daarvoor dus die gast op de lijn staat.

Daarbij komt dat als die overtreding van Te Vrede rood was, AS Roma ook al 3 keer rood had kunnen krijgen.
Ben geen groot Feyenoord-fan maar gister heeft de scheidsrechter het helemaal kapot gefloten.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: siepelsjeu op maart 04, 2015, 15:41:12
Mogen 5 t/m 8 play offs spelen of 4 t/m 7 ?
Titel: Re: Europa League
Bericht door: jeff op maart 04, 2015, 15:48:29
Zoals ik het begreep (kan dus anders zijn) is het als volgt :
Er zijn 3 plekken te vergeven. De nummer 3 van de competitie. En de andere via de knvb beker en playoffs.
4 t/m 7 spelen playoffs. Als de winnaar van de beker hier bij zit dan speelt de nummer 8 ook playoffs.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op maart 04, 2015, 19:07:46
Citaat van: jeff op maart 04, 2015, 15:48:29
Zoals ik het begreep (kan dus anders zijn) is het als volgt :
Er zijn 3 plekken te vergeven. De nummer 3 van de competitie. En de andere via de knvb beker en playoffs.
4 t/m 7 spelen playoffs. Als de winnaar van de beker hier bij zit dan speelt de nummer 8 ook playoffs.

Dus dan zou Zwolle de beker weer moeten winnen. Als wij 8e worden.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Gasgeve op maart 04, 2015, 19:13:49
Gewoon 7e worden.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: JurjenS7 op maart 04, 2015, 19:54:58
Bekerwinnaar groepsfase europa
3e en playoffs winnaar : voorronde europa toch?
Titel: Re: Europa League
Bericht door: sccweestwel op maart 04, 2015, 20:49:04
Binne we de eerste ronde plaatst?  :devil
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Vedetski op maart 05, 2015, 13:33:48
Eerst maar eens europees halen. Dan zien we wel of het CL of EL is.

Niet te hoog van de toren blazen heren, we spelen nog maar net in de Eredivisie.  :zweep
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op maart 05, 2015, 15:04:28
Citaat van: Vedetski op maart 05, 2015, 13:33:48
Eerst maar eens europees halen. Dan zien we wel of het CL of EL is.

Niet te hoog van de toren blazen heren, we spelen nog maar net in de Eredivisie.  :zweep

Nou met minder dan een wereldtitel voor clubteams in 3 jaar neem ik niet genoeg hoor  8P
Titel: Re: Europa League
Bericht door: drg op mei 28, 2015, 21:58:34
En dan speel je voor een plaats in europa in eigen huis en is het stadion nog niet fatsoenlijk gevuld, wat een triese vertoning daar zeg..
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op mei 28, 2015, 22:02:59
Citaat van: drg op mei 28, 2015, 21:58:34
En dan speel je voor een plaats in europa in eigen huis en is het stadion nog niet fatsoenlijk gevuld, wat een triese vertoning daar zeg..

Inderdaad!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Dokkumer op mei 28, 2015, 22:07:05
Citaat van: drg op mei 28, 2015, 21:58:34
En dan speel je voor een plaats in europa in eigen huis en is het stadion nog niet fatsoenlijk gevuld, wat een friese vertoning daar zeg..

:devil

JAAAAAAA GOOOOOL VISTAS
Titel: Re: Europa League
Bericht door: moodygrunn op mei 31, 2015, 18:27:34
4-2 voor vitesse, gelopen koers dit.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: drg op mei 31, 2015, 18:29:37
Citaat van: moodygrunn op mei 31, 2015, 18:27:34
4-2 voor vitesse, gelopen koers dit.

5-2 al hoor  l8l :_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: moodygrunn op mei 31, 2015, 18:30:57
Citaat van: drg op mei 31, 2015, 18:29:37
5-2 al hoor  l8l :_schater

daar kan nog wel eentje bij
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Shar op mei 31, 2015, 18:37:30
Prima zo, maximale inspanning, minimaal resultaat. Zo zie ik het graag.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 31, 2015, 18:41:28
Morgen zeker presentatie van J. Bijker...
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Casuals-lwd op mei 31, 2015, 18:53:28
Helemaal niets in huhuveen. Die domme boeren zullen tot 2 weken voor de derby hun mondje wel weer houden. Heerlijk
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op juni 22, 2015, 13:29:39
Lol. Go ahead treft met hun geplaatste status Ferencvaros. Op papier de sterkst mogelijke tegenstander.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op juni 22, 2015, 13:58:26
En moeten de uitwedstrijd ook nog eens in een leeg stadion spelen vanwege een straf van de UEFA voor die Hongaren...
Titel: Re: Europa League
Bericht door: 666 op juni 22, 2015, 14:16:42
 
Citaat van: Collingwood op juni 22, 2015, 13:58:26
En moeten de uitwedstrijd ook nog eens in een leeg stadion spelen vanwege een straf van de UEFA voor die Hongaren...

:_schater
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Bernardo op juni 22, 2015, 14:55:20
Speel je is Europees, speel je niet in eigen stadion en mag je ook geen uitsupporters mee. Leuk dat Europees voetbal
Titel: Re: Europa League
Bericht door: moodygrunn op juni 23, 2015, 15:52:35
via een geniale constructie toch nog 1 fan mee naar Hongarije

http://www.powned.tv/nieuws/sport/2015/06/supporter_go_ahead_wordt_bestu.html
Titel: Re: Europa League
Bericht door: dennisw8 op juli 02, 2015, 20:31:59
Eagles inmiddels al 0-1 achter!!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op juli 02, 2015, 20:42:59
ze hebben de scheidsrechter niet echt mee zeg
Titel: Re: Europa League
Bericht door: AL op juli 02, 2015, 20:49:31
1-1 de rust in.
Eagles blijft een geweldige club!!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Marc S op juli 02, 2015, 20:50:45
Wel 1-1!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 17, 2015, 16:26:26
Ondertussen in Groningen zetten de Marseille-supporters de Grote Markt op zn kop: https://www.periscope.tv/w/aMqxFjE1NTIxOTZ8MUJkR1lscWFrWURLWP1_FAgWGkEtSp0LyODH4YgiDK4zbmPmrLezIkZDdeG7

Titel: Re: Europa League
Bericht door: JurjenS7 op september 17, 2015, 16:37:25
Ik was net te laat, maar zag nog wel charge de poelestraat in, die fransen staan daar nu te drinken en grunngers bij drie gezusters
Titel: Re: Europa League
Bericht door: PePe op september 17, 2015, 16:39:21
Tientallen supporters veroorzaken   
onrust in het centrum van Groningen.   
Rond 15.00 uur zochten supporters van 
FC Groningen en Olympique Marseille   
elkaar op,zegt de politie.De clubs     
spelen vanavond tegen elkaar.         
                                       
De Franse supporters gooiden op de     
Grote Markt met stoelen en glaswerk en
staken vuurwerk af.Agenten hebben de   
twee groepen uit elkaar gehaald.Voor   
zover bekend zijn er geen gewonden.   
                                       
Volgens de politie is de situatie     
inmiddels onder controle.De ME heeft   
tientallen Olympique-supporters       
ingesloten vlak bij de Grote Markt.
Er is nog niemand aangehouden.   
Titel: Re: Europa League
Bericht door: NRG op september 17, 2015, 16:49:53
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 17, 2015, 16:26:26
Ondertussen in Groningen zetten de Marseille-supporters de Grote Markt op zn kop: https://www.periscope.tv/w/aMqxFjE1NTIxOTZ8MUJkR1lscWFrWURLWP1_FAgWGkEtSp0LyODH4YgiDK4zbmPmrLezIkZDdeG7


Tja.. Zwakzinnigen heb je overal. Ook in Frankrijk..
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op december 10, 2015, 20:54:15
Ajax weer zeer teleurstellend en slaapverwekkend.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Bill Shankly op december 10, 2015, 23:35:40
Niet om aan te gluren
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Casuals-lwd op april 14, 2016, 23:07:13
Wat een wedstrijd, Liverpool - Borussia. En wat een sfeer  _O_
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2016, 20:55:28
Ook AZ pakt Europese punten voor Nederland. Helaas Heracles volkomen onnodig uitgeschakeld tegen een Portugese schijtploeg.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: maikcambuur op augustus 04, 2016, 20:57:50
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2016, 20:55:28
Ook AZ pakt Europese punten voor Nederland. Helaas Heracles volkomen onnodig uitgeschakeld tegen een Portugese schijtploeg.

Jammer voor Heracles, twee keer gelijk en naar huis..
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2016, 20:59:22
Citaat van: maikcambuur op augustus 04, 2016, 20:57:50
Jammer voor Heracles, twee keer gelijk en naar huis..

Inderdaad wel ongeslagen gebleven ;). Vorige week hadden ze gewoon met minimaal 3-1 moeten winnen.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op mei 16, 2017, 11:43:42
Ajax krijgt 10.000 kaarten voor de Europa League finale. Dat zal dan ook gelden voor United, neem ik aan. Het stadion waarin de wedstrijd wordt gespeeld heeft een capaciteit van ruim 50.000 mensen. Kun je nagaan hoeveel kaarten er naar sponsors en andere bobos gaan.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: 666 op mei 16, 2017, 11:51:22
Citaat van: Collingwood op mei 16, 2017, 11:43:42
Ajax krijgt 10.000 kaarten voor de Europa League finale. Dat zal dan ook gelden voor United, neem ik aan. Het stadion waarin de wedstrijd wordt gespeeld heeft een capaciteit van ruim 50.000 mensen. Kun je nagaan hoeveel kaarten er naar sponsors en andere bobos gaan.

Daar heb je een jaar lang voor gevoetbald, die verdeling is toch om te huilen. Voor wie is de finale eigenlijk..!
Titel: Re: Europa League
Bericht door: hobbes op mei 16, 2017, 12:00:13
Citaat van: 666 op mei 16, 2017, 11:51:22
Daar heb je een jaar lang voor gevoetbald, die verdeling is toch om te huilen. Voor wie is de finale eigenlijk..!

Was vanochtend op de radio, 48000 kaarten: 10000 supporters Ajax, 10000 supporters United, 17000 voor neutrale supports (zijn verkocht voordat de finalisten bekend waren). Blijven voor beide clubs 5500 kaarten over voor sponsoren, bestuurders en evt pers die ze mee willen nemen. Valt wel mee dus en gezien het geld dat sponsoren er insteken mag daar ook wat voor terugkomen.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: El Ma-kri-niii op mei 16, 2017, 12:15:14
17000 neutrale kaarten vind ik nogal veel. De helft daarvan zal rechtstreeks de zwarte markt op gaan.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: hobbes op mei 16, 2017, 12:31:27
Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 16, 2017, 12:15:14
17000 neutrale kaarten vind ik nogal veel. De helft daarvan zal rechtstreeks de zwarte markt op gaan.

Op de radio zeiden ze dat alles op naam staat. Geen garantie dat het niet door verkocht word natuurlijk. Het is een hoog aantal maar de uefa wil een finale door elke voetballiefhebber bezocht kan worden (volgens de vz van de supportersver. van Ajax)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: 666 op mei 16, 2017, 13:46:15
Citaat van: hobbes op mei 16, 2017, 12:00:13
Was vanochtend op de radio, 48000 kaarten: 10000 supporters Ajax, 10000 supporters United, 17000 voor neutrale supports (zijn verkocht voordat de finalisten bekend waren). Blijven voor beide clubs 5500 kaarten over voor sponsoren, bestuurders en evt pers die ze mee willen nemen. Valt wel mee dus en gezien het geld dat sponsoren er insteken mag daar ook wat voor terugkomen.

Ik dacht dat bij de 10.000 ook al de bestuurders etc. inzaten. Dan hadden ze ook wel naar buiten kunnen brengen dat ze dik 15.000 kaarten te verdelen hebben. Ik blijf het raar vinden dat er zoveel neutrale kaarten beschikbaar zijn. Het gaat volgens mij om de 2 finalisten.
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op juli 14, 2017, 13:15:58
- PSV - Osijek (Kroatië)/Luzern (Zwitserland)
- Utrecht/Valetta - Lech Poznan (Polen)/FK Haugesund (Noorwegen)
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Collingwood op juli 27, 2017, 20:51:03
PSV  :zucht
Titel: Re: Europa League
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 05, 2018, 22:17:05
Net in de rust van de Europa League hebben ze het over de Schaar. Komt Genee aanzetten met Henk de Grootte, die de schaar per wedstrijd 8 keer deed, waarvan het 6 keer lukte. Gelukkige corrigeerde Derksen hem met Henk de Groot  :_schater