Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

ajax heeft een drama wedstrijd gespeeld gisteren en steaua is via een penalty-reeks door. de wedstrijd deed zeer aan mijn ogen.

marrumer

vandaag: Steaua Boekarest - Chelsea en Tottenham Hotspur - Internazionale.

marrumer

eindstand Steaua - Chelsea  1-0.

dennisw8

Citaat van: marrumer op maart 07, 2013, 21:54:26
eindstand Steaua - Chelsea  1-0.

Slecht dan dat Chelsea. :rodekaart

Clint

Die zetten dat thuis wel recht.

marrumer

tottenham hotspur - internazionale 3-0 eindstand. had ook 6-0 kunnen zijn , maar alsnog een afgang voor inter.  :_schater

marrumer

inter - tottenham 3-0 tottenham - inter was ook 3-0 dus een wonder dat inter dit nog goed heeft kunnen maken. de verlenging begint nu.

Destroyer

Tsja, en dan toch er uit vliegen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Blijft een belachelijke regel dat uitdoelpunten ook in verlenging dubbel tellen.

John Hiatt

Gelukkig weer een Italiaanse club minder.

marrumer

Citaat van: Bernardo op maart 14, 2013, 21:40:40
Blijft een belachelijke regel dat uitdoelpunten ook in verlenging dubbel tellen.
ja , ik vind het zoiezo een rare regel dat uitdoelpunten twee keer tellen. hoe het er nu voorstaat gaat chelsea er ook al uit. chelsea - steaua staat nu 2-1   steaua - chelsea was 1-0.

Clint

Citaat van: marrumer op maart 14, 2013, 22:22:06
ja , ik vind het zoiezo een rare regel dat uitdoelpunten twee keer tellen.

Dat vind ik dus totaal niet. Zo 'dwing' je uitspelende ploegen wel om op bepaalde momenten toch naar voren te gaan voetballen in uitwedstrijden in plaats van 'iets' de hele wedstrijd te gaan verdedigen. En ze tellen alleen dubbel bij een gelijk spel.

Beste regel ooit.

marrumer

Citaat van: clint op maart 15, 2013, 07:12:45
Citaat van: marrumer op maart 14, 2013, 22:22:06
ja , ik vind het zoiezo een rare regel dat uitdoelpunten twee keer tellen.

Dat vind ik dus totaal niet. Zo 'dwing' je uitspelende ploegen wel om op bepaalde momenten toch naar voren te gaan voetballen in uitwedstrijden in plaats van 'iets' de hele wedstrijd te gaan verdedigen. En ze tellen alleen dubbel bij een gelijk spel.

Beste regel ooit.
jawel maar het kan soms ook erg lullig zijn.

Dokkumer

Prima regel, is er ook al jaren. Anders zou je negatief "voetballende" ploegen alleen maar meer belonen. Hadden ze ook een jaar eerder in de PO in moeten voeren :'(

marrumer

vanavond op rtl 7: benfica - newcastle united