Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Utrecht uit met forse korting. Dat laatste laat je ook gemakshalve even buiten beschouwing.

Daddy T.

Citaat van: EastSide058 op juli 17, 2014, 22:11:08
Heeft meer met de dure opgelegde buscombi te maken dat er zo weinig naar Den Haag gingen. Met een autocombi gingen er wel 300 man dat is enigzins redelijk.

Naar PSV met de auto 300 man ja, bij bijvoorbeeld RKC of Heracles haalden we net 200 man. De buscombi is een drempel/reden om niet te gaan bij mindere tegenstanders (zie ADO uit), voor een aantrekkelijke tegenstander als Grunn/SCH/SCF stappen er zo honderden in de bus. Voor feyenoord uit waren die kaarten (800?) zelfs zo uitverkocht!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

pvanbuijtene

#77
Hoeveel uitsupporters had groningen vorig jaar naar Den Haag dan?  :proost

Edit.. 28 man...

Overal heb je dit soort dingen wel

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op juli 17, 2014, 23:44:55
Hoeveel uitsupporters had groningen vorig jaar naar Den Haag dan?  :proost

Edit.. 28 man...

Overal heb je dit soort dingen wel
Last minute buscombi

poelie-lwd

Lekker gespeeld Martijn?  ;(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

de Schoot

Citaat van: poelie-lwd op juli 18, 2014, 10:10:38
Lekker gespeeld Martijn?  ;(

Was van te voren bekend. 1. Licht geblesseerd 2, trainingsachterstand

Lore

Citaat van: poelie-lwd op juli 18, 2014, 10:10:38
Lekker gespeeld Martijn?  ;(

uhh? Hij is geblesseerd toch?

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op juli 18, 2014, 07:38:00
Last minute buscombi

Qua uitsypporters gemiddelde schelen we weinig met groningen.. volgens vele is het elders altijd beter dan hier. Dat bedoel ik meer...
Je hebt altijd wedstrijden die op 1 of andere manier minder bezocht worden...
Met de bus wil ik in principe ook niet langer dan 1,5 -2 uur reizen.. wat een "hel" in die klote bus.. geen ruimte om fatsoenlikk rte zitten mrt me bijna 2meter... ook financieel gezien kies ik voor 4/5 buscombi's.. zo heeft ieder zijn reden... het liefst als omstandogheden beter waren met bus en financieel en thuis had ik graag alle wedstriiden nog wel willen gaan.

Marc S

Groningen mag als ze van Aberdeen winnen tegen Real Sociedad. Die halen *waarschijnlijk* de groepsfase niet.

666

GRO - ABE nog steeds 0-0. Leuke rookpotten aan het begin van de wedstrijd.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Viper

1-0 voor Aberdeen. Ik kon uit de beelden niet opmaken of het buitenspel was. De penalty vond ik makkelijk gegeven.

Marc S

Citaat van: Viper op juli 24, 2014, 19:57:15
1-0 voor Aberdeen. Ik kon uit de beelden niet opmaken of het buitenspel was. De penalty vond ik makkelijk gegeven.

2-0 ondertussen wederom buitenspel.

Viper

Het is weer een wedstrijd: 2-1. Groningen moet nog 2 keer scoren.

Casuals-lwd

Groningen verloren , het Nederlands voetbal zakt steeds verder weg in de modder  :_schater

Marc S

Citaat van: Always SCC op juli 24, 2014, 21:42:57
Groningen verloren , het Nederlands voetbal zakt steeds verder weg in de modder  :_schater

Denk dat 2 buitenspel situaties waar goals uitkwamen zo ook niet hebben geholpen, desondanks moeten ze de kansen afmaken.