Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Wacht maar tot hij tegen Vytas "the beast" heeft gespeeld. Dan horen we niks meer van hem.  :zweep
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Volgens dit bericht van ene Koen ‏(@kvandoorslaer) waren er gister Cambuur supporters in Lokeren?

@DOoLHOoFd klopt. Al zat de aanwezigheid van de Cambuur hools bij Hull, 60man op markt v Lokeren, er ook voor iets tussen


de Schoot

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 21, 2014, 22:31:30
Niet best, gvd. Die Lukoki heeft hier geen ene fuck gedaan en bij zwolle speelt hij de sterren van de hemel  :|

Overdrijven is ook een vak.
Deed precies hetzelfde bij ons, veel dreiging en verder....... weinig.

poelie-lwd

Citaat van: de Schoot op augustus 22, 2014, 12:44:11
Overdrijven is ook een vak.
Deed precies hetzelfde bij ons, veel dreiging en verder....... weinig.

Had Lukoki er anders maar wat graag bij gehad!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur058

hup az, WII mag wel op 0 punten blijven  :y

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 18:25:31
hup az, WII mag wel op 0 punten blijven  :y
Welke club speelt Europa League? :devil

Ronnie tng

Citaat van: Gasgeve op augustus 22, 2014, 10:30:39
Volgens dit bericht van ene Koen ‏(@kvandoorslaer) waren er gister Cambuur supporters in Lokeren?

@DOoLHOoFd klopt. Al zat de aanwezigheid van de Cambuur hools bij Hull, 60man op markt v Lokeren, er ook voor iets tussen

Leuk reisje jeuhhh :y

Gasgeve

Citaat van: Ronnie tng op augustus 24, 2014, 14:51:46
Leuk reisje jeuhhh :y

|:) |:)
Ritzmaier mag 10 minuutjes meespelen nu tegen FC Knudde.

Tukker

Citaat van: Gasgeve op augustus 28, 2014, 20:35:10
|:) |:)
Ritzmaier mag 10 minuutjes meespelen nu tegen FC Knudde.
Ik vond 'm trouwens wel goed invallen.

Wat een drama dat FC Twente. Nog ongeslagen in eredivisie en Europa. En helemaal niks.

PEC speelt ook veel te lief en gaat het niet maken.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Wat doet Feijenoord? Ook geen zin om Europees te spelen?

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Manu prachtig dat hij hem maakt ben als nederlander blij dat toch nog een beetje eer is gered

cambuurlegend

Toch wel mooi om die Kuip te zien ontploffen door een jongen die bij ons gevormd is  :_schater :_schater

Marc S

Citaat van: cambuurlegend op augustus 28, 2014, 22:03:18
Toch wel mooi om die Kuip te zien ontploffen door een jongen die bij ons gevormd is  :_schater :_schater

Eens, zag er prachtig uit

Dokkumer

Kan door die naam in ieder geval een streep op ons huurlijstje :P
Gun het hem van harte trouwens en mooi om 3 spelers van vorig seizoen in Europees verband actief te zien.