Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Always SCC op juli 24, 2014, 21:42:57
Groningen verloren , het Nederlands voetbal zakt steeds verder weg in de modder  :_schater

Ja lachuh man  :zucht
Area 58

Destroyer

Volgend jaar mutte we zelf maar dacht ik  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Citaat van: Destroyer op juli 25, 2014, 19:42:20
Volgend jaar mutte we zelf maar dacht ik  :devil

Slechter dan ado, utrecht en grunn kan ook niet xD

moodygrunn

Ritzmaier in de basis bij PSV vanavond
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Citaat van: moodygrunn op juli 31, 2014, 18:53:56
Ritzmaier in de basis bij PSV vanavond
als linksback zeker

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op juli 31, 2014, 18:55:53
als linksback zeker

Nee, speelt als linkshalf, tamata als linksback. Het zal voor Ritzmaier wel even wennen zijn, want de tegenstander speelt in het geel-blauw
In Henk en Sandor we trust

HilversumOnTour

Doet het niet onaardig trouwens. Gun het hem!!  |:)

Collingwood

Is één van de beteren op het veld. Vind het opeens een stuk leuker om naar PSV te kijken (had ik gisteren ook al met Manu en Feyenoord).
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour


Marc S

Klopt, maar de beste man van het veld vond ik toch echt de scheidsrechter, en dan klagen we in nederland wel eens over het niveau :_schater De beste man deed een Nijhuisje ;)

Tukker

Lukoki doet Europees datgene wat ie vorig jaar alleen tegen dkv kon.

Eerste europese treffer voor PEC  _O_
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sccambuurlwdd

Eerst Manu, nu Lukoki.. volgende week Ritzmaier?

Casuals-lwd

Niet best, gvd. Die Lukoki heeft hier geen ene fuck gedaan en bij zwolle speelt hij de sterren van de hemel  :|

speculeter

Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 21, 2014, 21:36:50
Eerst Manu, nu Lukoki.. volgende week Ritzmaier?
ja....die maakt dan de winnende voor ons tegen Den Haag :_schater

Marc S

Citaat van: Casuals-lwd op augustus 21, 2014, 22:31:30
Niet best, gvd. Die Lukoki heeft hier geen ene fuck gedaan en bij zwolle speelt hij de sterren van de hemel  :|

Was te verwachten, laatste wedstrijden hier viel het kwartje eindelijk, Zwolle gaat hier de vruchten van plukken.