Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Marc S op mei 14, 2014, 23:43:43
Goh zelfs ik kan nog beter penalties inschieten dan die 2 van benfica..

Enja benfica weer een verloren finale  :_schater

Kunnen wij niet zo'n vloek uitspreken over clubs/personen? Heb al wel een paar in gedachten  :)
In Henk en Sandor we trust

Marc S

Citaat van: moodygrunn op mei 15, 2014, 00:35:57
Kunnen wij niet zo'n vloek uitspreken over clubs/personen? Heb al wel een paar in gedachten  :)

Zou wel mooi zijn ;)

HilversumOnTour

Wat een slechte finale zeg, ging helemaal nergens over.  ;(

SCCornjum

Groningen op weg naar Aberdeen..
Watching Football Is Not A Crime

EastSide058

Slechts 650 man van de 2000
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Utekleitrokken

Citaat van: EastSide058 op juli 17, 2014, 21:28:05
Slechts 650 man van de 2000

2000 tickets waren er beschikbaar begrijp ik?

SCCornjum

Citaat van: EastSide058 op juli 17, 2014, 21:28:05
Slechts 650 man van de 2000

Naar FC Den Haag afgelopen seizoen halen we nog geen 10% van 650 Supporters,
dat was een wedstrijd in Nederland, en niet eens midden in de vakantie.............
Over beleving gesproken.

o ja Martijn staat niet op de spelers lijst, ook niet op de bank..
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

EastSide058

Citaat van: Utekleitrokken op juli 17, 2014, 21:30:45
2000 tickets waren er beschikbaar begrijp ik?
Ja dat bedoel ik  :P
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

EastSide058

Citaat van: SCCornjum op juli 17, 2014, 21:55:25
Naar FC Den Haag afgelopen seizoen halen we nog geen 10% van 650 Supporters,
dat was een wedstrijd in Nederland, en niet eens midden in de vakantie.............
Over beleving gesproken.

o ja Martijn staat niet op de spelers lijst, ook niet op de bank..
Heeft meer met de dure opgelegde buscombi te maken dat er zo weinig naar Den Haag gingen. Met een autocombi gingen er wel 300 man dat is enigzins redelijk.

Mooi je team speelt eindelijk weer Europees na een paar jaartjes en daarom kan je toch mooi vrij vervoer naar Groot Brittanniƫ dat laat je toch niet schieten.

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Collingwood

Citaat van: SCCornjum op juli 17, 2014, 21:55:25
Naar FC Den Haag afgelopen seizoen halen we nog geen 10% van 650 Supporters,
dat was een wedstrijd in Nederland, en niet eens midden in de vakantie.............
Over beleving gesproken.

o ja Martijn staat niet op de spelers lijst, ook niet op de bank..

Van der Laan is lichtgeblesseerd!
Kalmte alleen kan u redden.

SCCornjum

Citaat van: EastSide058 op juli 17, 2014, 22:11:08
Heeft meer met de dure opgelegde buscombi te maken dat er zo weinig naar Den Haag gingen. Met een autocombi gingen er wel 300 man dat is enigzins redelijk.

Mooi je team speelt eindelijk weer Europees na een paar jaartjes en daarom kan je toch mooi vrij vervoer naar Groot Brittanniƫ dat laat je toch niet schieten.

Tuurlijk laat je de wedstrijden van jouw eigen club niet schieten, elk reisje heeft wel iets, je volgt ze waar dan ook, ook met het
vliegtuig, boot, auto of bus....... 50 man Den Haag, 650 man Aberdeen..

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

SCC-J

Citaat van: SCCornjum op juli 17, 2014, 22:48:10
Tuurlijk laat je de wedstrijden van jouw eigen club niet schieten, elk reisje heeft wel iets, je volgt ze waar dan ook, ook met het
vliegtuig, boot, auto of bus....... 50 man Den Haag, 650 man Aberdeen..
800 man Amsterdam

SCCornjum

Citaat van: SCC-J op juli 17, 2014, 22:51:34
800 man Amsterdam
1200 man dkv...
Is nog geen 650 naar Aberdeen, sorry overtuigen kan je -mij- niet.
Ik ben benieuwd hoeveel man er naar de tweede competitie wedstrijd gaan.
Het heeft geen f*ck met combi's te maken, Utrecht uit op een woensdag middag afgelopen seizoen..

De return is volgende week, live op fs1..
Watching Football Is Not A Crime