Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Was echt fantastisch ja!

Iemand ook Depay nog gezien? Man, wat een klasse apart! Dat die nog een jaar in Nederland speelt is gewoon een wonder of zou Louis van Gaal nog toeslaan?

Gasgeve

Citaat van: Lore op augustus 29, 2014, 07:50:05
Was echt fantastisch ja!

Iemand ook Depay nog gezien? Man, wat een klasse apart! Dat die nog een jaar in Nederland speelt is gewoon een wonder of zou Louis van Gaal nog toeslaan?
Ja die eerste solo was geniaal. Zo kun je ook zien wat vertrouwen met een speler doet. Vorig jaar 200 doelpogingen en paar goals, nu is die dodelijk effectief.

Zoeken wij niet nog een linksbuiten  :devil ?

Destroyer

Citaat van: Lore op augustus 29, 2014, 07:50:05
Was echt fantastisch ja!

Iemand ook Depay nog gezien? Man, wat een klasse apart! Dat die nog een jaar in Nederland speelt is gewoon een wonder of zou Louis van Gaal nog toeslaan?

Fantastische actie idd, alleen jammer van die achterlijke monkey dansjes na een goal, dat is dan weer een smetje  :monk
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op augustus 29, 2014, 08:29:16
Fantastische actie idd, alleen jammer van die achterlijke monkey dansjes na een goal, dat is dan weer een smetje  :monk

Dat was wel enorm triest ja, hij heeft wel wat maniertjes. Maar hij is met stip nu het grootste talent van Nederland.

Gasgeve

Citaat van: Lore op augustus 29, 2014, 08:31:26
Dat was wel enorm triest ja, hij heeft wel wat maniertjes. Maar hij is met stip nu het grootste talent van Nederland.
Hij heeft als enige van alle talenten in NL het lichaam van een topspeler. Kracht, snelheid en inhoud daar draait het tegenwoordig om. Kishna en El-Ghazi kunnen ook topspelers worden. Boetius is wel een aardige speler, maar komt fysiek zoveel tekort.

Lore

Citaat van: Gasgeve op augustus 29, 2014, 08:55:31
Hij heeft als enige van alle talenten in NL het lichaam van een topspeler. Kracht, snelheid en inhoud daar draait het tegenwoordig om. Kishna en El-Ghazi kunnen ook topspelers worden. Boetius is wel een aardige speler, maar komt fysiek zoveel tekort.

Het is ook wel tijd dat er weer eens een echte topspeler uit Nederland doorbreekt! Wij hebben voldoende spelers die de subtop kunnen halen, maar echte toppers zijn schaars!

pvanbuijtene

Citaat van: Gasgeve op augustus 29, 2014, 08:55:31
Hij heeft als enige van alle talenten in NL het lichaam van een topspeler. Kracht, snelheid en inhoud daar draait het tegenwoordig om. Kishna en El-Ghazi kunnen ook topspelers worden. Boetius is wel een aardige speler, maar komt fysiek zoveel tekort.
manu heeft ook prima krachtig lichaam.en snelheid.. alleen vind ik dat depay meer rust in spel heeft en beter overzicht.

Gasgeve

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 29, 2014, 10:09:28
manu heeft ook prima krachtig lichaam.en snelheid.. alleen vind ik dat depay meer rust in spel heeft en beter overzicht.
Manu is een opportunistische speler en heeft veel te weinig inhoud. Hij is na 70 min. kapot, terwijl die helft van de wedstrijd stil staat en niet met zijn back meeloopt. Daarnaast heeft Depay veel meer overzicht en rust aan de bal ja.

Yellow Army

Leuk feitje: we treffen ajax, psv, en fey na hun europese wedstrijd. Voor- of nadeel? Zeg het maar.
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op augustus 29, 2014, 13:51:33
Leuk feitje: we treffen ajax, psv, en fey na hun europese wedstrijd. Voor- of nadeel? Zeg het maar.

VOORDEEL! Er zijn daar wel een cijfers over geweest, maar die clubs verliezen veel meer punten na europese wedstrijden!

de Schoot

Citaat van: Lore op augustus 29, 2014, 09:45:30
echte toppers zijn schaars!

Nee, Schaars heeft z'n beste tijd ook gehad. Was ooit wel een talent ja.  :proost

Lore

Citaat van: de Schoot op augustus 29, 2014, 18:20:10
Nee, Schaars heeft z'n beste tijd ook gehad. Was ooit wel een talent ja.  :proost

:_schater :_schater. Ja, hij was het zo goed als Depay, maar het is er net niet uitgekomen!

Lwdscc

Nederland staat halverwege het seizoen 2014/'15 op de tweede plaats in de 'UEFA Respect Fair Play Competition'. Dat heeft UEFA bekendgemaakt. De landen die aan het einde van het seizoen 2014/'15 in de top drie eindigen, krijgen voor het seizoen 2015/'16 een extra ticket voor de UEFA Europa League toegewezen. Ierland voert momenteel de lijst aan en Engeland staat op de derde plaats.   

Aangezien Ajax, Twente en AZ toch wel Europees voetbal halen en Jong-Psv Europa niet in mag, staat Cambuur er aardig voor:

Lore

Citaat van: Lwdscc op januari 13, 2015, 20:04:21
Nederland staat halverwege het seizoen 2014/'15 op de tweede plaats in de 'UEFA Respect Fair Play Competition'. Dat heeft UEFA bekendgemaakt. De landen die aan het einde van het seizoen 2014/'15 in de top drie eindigen, krijgen voor het seizoen 2015/'16 een extra ticket voor de UEFA Europa League toegewezen. Ierland voert momenteel de lijst aan en Engeland staat op de derde plaats.   

Aangezien Ajax, Twente en AZ toch wel Europees voetbal halen en Jong-Psv Europa niet in mag, staat Cambuur er aardig voor:


Dus Ogbeche maar nietopstellen! :_schater :_schater

TM

Citaat van: Lwdscc op januari 13, 2015, 20:04:21
Nederland staat halverwege het seizoen 2014/'15 op de tweede plaats in de 'UEFA Respect Fair Play Competition'. Dat heeft UEFA bekendgemaakt. De landen die aan het einde van het seizoen 2014/'15 in de top drie eindigen, krijgen voor het seizoen 2015/'16 een extra ticket voor de UEFA Europa League toegewezen. Ierland voert momenteel de lijst aan en Engeland staat op de derde plaats.   

Aangezien Ajax, Twente en AZ toch wel Europees voetbal halen en Jong-Psv Europa niet in mag, staat Cambuur er aardig voor:


Krijgt dan de club die bovenaan eindigt in dat fairplay klassement een europees ticket? Of wordt dat in de competitie verwerkt? Lijkt me namelijk frappant dat bijvoorbeeld een Telstar ofzo europa in kan dmv dat fairplay klassement.