Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

AL

Feyenoord legioen :O :O :O :O
Wat een sfeerloze club is dat geworden zeg.

Casuals-lwd

#151
Citaat van: AL op februari 26, 2015, 22:50:20
Feyenoord legioen :O :O :O :O
Wat een sfeerloze club is dat geworden zeg.
Feyenoord - sevilla ook gekeken? Wedstrijd word doodgefloten door die imbeciel van een arbitrage

AL

Citaat van: Casuals-lwd op februari 26, 2015, 23:06:23
Feyenoord - sevilla ook gekeken? Wedstrijd word doodgefloten door die imbeciel van een arbitrage

Dat was 1 wedstrijd. Tijdens competitie elk duel muisstil.
Zelfs bij Dkv wordt meer gezongen.

Casuals-lwd

#153
Citaat van: AL op februari 26, 2015, 23:12:02
Dat was 1 wedstrijd. Tijdens competitie elk duel muisstil.
Zelfs bij Dkv wordt meer gezongen.
Bij dkv zingen ze wel de hele tijd inderdaad maar je hoort ze niet want het is nooit massaal komt alleen maar van een sfeervakje van 500 man. Bij Feyenoord zingen ze niet veel maar als ze zingen dan zijn ze wel massaal te horen, ik heb liever massale support maar dat is mijn beleving  ;)

speculeter

Ze noemen ons cluppie wel eens klein feijeNoord.
Te hopen valt dan dat wij nooit Europees voetbal halen! :_schater

Vedetski

Citaat van: Scc01 op februari 26, 2015, 22:38:31
Het blijft gek dat er uberhaubt een official / op de achterlijn staat. ze zien op hun manier nooit wat.

Einde verhaal voor feyenoord gok ik

Toch apart, want De Rossi gaf Kazim een klap in het gezicht in de eerste helft (na schot Toornstra) en dat werd weggewuifd door de scheidsrechter.. terwijl daarvoor dus die gast op de lijn staat.

Daarbij komt dat als die overtreding van Te Vrede rood was, AS Roma ook al 3 keer rood had kunnen krijgen.
Ben geen groot Feyenoord-fan maar gister heeft de scheidsrechter het helemaal kapot gefloten.
:koffie

siepelsjeu

Mogen 5 t/m 8 play offs spelen of 4 t/m 7 ?

jeff

Zoals ik het begreep (kan dus anders zijn) is het als volgt :
Er zijn 3 plekken te vergeven. De nummer 3 van de competitie. En de andere via de knvb beker en playoffs.
4 t/m 7 spelen playoffs. Als de winnaar van de beker hier bij zit dan speelt de nummer 8 ook playoffs.

Marc S

Citaat van: jeff op maart 04, 2015, 15:48:29
Zoals ik het begreep (kan dus anders zijn) is het als volgt :
Er zijn 3 plekken te vergeven. De nummer 3 van de competitie. En de andere via de knvb beker en playoffs.
4 t/m 7 spelen playoffs. Als de winnaar van de beker hier bij zit dan speelt de nummer 8 ook playoffs.

Dus dan zou Zwolle de beker weer moeten winnen. Als wij 8e worden.

Gasgeve


JurjenS7

Bekerwinnaar groepsfase europa
3e en playoffs winnaar : voorronde europa toch?

sccweestwel

Binne we de eerste ronde plaatst?  :devil

Vedetski

#162
Eerst maar eens europees halen. Dan zien we wel of het CL of EL is.

Niet te hoog van de toren blazen heren, we spelen nog maar net in de Eredivisie.  :zweep
:koffie

Marc S

Citaat van: Vedetski op maart 05, 2015, 13:33:48
Eerst maar eens europees halen. Dan zien we wel of het CL of EL is.

Niet te hoog van de toren blazen heren, we spelen nog maar net in de Eredivisie.  :zweep

Nou met minder dan een wereldtitel voor clubteams in 3 jaar neem ik niet genoeg hoor  8P

drg

En dan speel je voor een plaats in europa in eigen huis en is het stadion nog niet fatsoenlijk gevuld, wat een triese vertoning daar zeg..