Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: drg op mei 28, 2015, 21:58:34
En dan speel je voor een plaats in europa in eigen huis en is het stadion nog niet fatsoenlijk gevuld, wat een triese vertoning daar zeg..

Inderdaad!

Dokkumer

Citaat van: drg op mei 28, 2015, 21:58:34
En dan speel je voor een plaats in europa in eigen huis en is het stadion nog niet fatsoenlijk gevuld, wat een friese vertoning daar zeg..

:devil

JAAAAAAA GOOOOOL VISTAS

moodygrunn

4-2 voor vitesse, gelopen koers dit.
In Henk en Sandor we trust

drg


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Shar

Prima zo, maximale inspanning, minimaal resultaat. Zo zie ik het graag.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Morgen zeker presentatie van J. Bijker...
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

Helemaal niets in huhuveen. Die domme boeren zullen tot 2 weken voor de derby hun mondje wel weer houden. Heerlijk

Marc S

Lol. Go ahead treft met hun geplaatste status Ferencvaros. Op papier de sterkst mogelijke tegenstander.

Collingwood

En moeten de uitwedstrijd ook nog eens in een leeg stadion spelen vanwege een straf van de UEFA voor die Hongaren...
Kalmte alleen kan u redden.

666

 
Citaat van: Collingwood op juni 22, 2015, 13:58:26
En moeten de uitwedstrijd ook nog eens in een leeg stadion spelen vanwege een straf van de UEFA voor die Hongaren...

:_schater
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bernardo

Speel je is Europees, speel je niet in eigen stadion en mag je ook geen uitsupporters mee. Leuk dat Europees voetbal

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

dennisw8

Eagles inmiddels al 0-1 achter!!

Marc S

ze hebben de scheidsrechter niet echt mee zeg