Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: TM op januari 13, 2015, 20:16:42
Krijgt dan de club die bovenaan eindigt in dat fairplay klassement een europees ticket? Of wordt dat in de competitie verwerkt? Lijkt me namelijk frappant dat bijvoorbeeld een Telstar ofzo europa in kan dmv dat fairplay klassement.

De hoogst geklasseerde ploeg op de fairplay ranking die op het hoogste niveau speelt mag daardoor europa in.

Gasgeve

Zou handig zijn voor Groningen. Wij hebben dit niet nodig, zonder dit klassementje gaan we Europa ook wel in  :proost

Ronnie tng

 :0= Dinamo Zagreb, Cambuur komt eraan!!!  l0l

Lore

Citaat van: Ronnie tng op januari 19, 2015, 13:51:52
:0= Dinamo Zagreb, Cambuur komt eraan!!!  l0l

Wel lekker weer daar in de zomer!

Gasgeve

Bad yellow blue boys  8P

dizzhead




:X


Rotterdam Leeuwarden ?  :zweep

Dokkumer

Ja, samen met Esther Dokkum :devil

Bernardo

Volgens burgemeester Marino is er onuitwisbare schade vastgesteld aan de Barcaccia-fontein. De totale schade die de 'fans' hebben aangericht, zou in de miljoenen lopen.
Volgens voormalig staatssecretaris van Cultuur Vittorio Sgarbi is dat overdreven. In de Italiaanse krant Corriere della Sera zegt hij dat de schade aan de fontein wel meevalt. Over de beschadigingen zegt Sgarbi: "Die zijn zo te herstellen. Het herstel kost hooguit 2000 euro. Dat betaal ik wel."

Haha, die Italianen zijn ook niet meer serieus te nemen :_schater

CJ058

Citaat van: Bernardo op februari 23, 2015, 16:36:05
Volgens burgemeester Marino is er onuitwisbare schade vastgesteld aan de Barcaccia-fontein. De totale schade die de 'fans' hebben aangericht, zou in de miljoenen lopen.
Volgens voormalig staatssecretaris van Cultuur Vittorio Sgarbi is dat overdreven. In de Italiaanse krant Corriere della Sera zegt hij dat de schade aan de fontein wel meevalt. Over de beschadigingen zegt Sgarbi: "Die zijn zo te herstellen. Het herstel kost hooguit 2000 euro. Dat betaal ik wel."

Haha, die Italianen zijn ook niet meer serieus te nemen :_schater
http://wijzijnromeinen.nl/

Om hier nog maar over te zwijgen, sprakeloos.. Onzin!

Scc01

Die scheids van Fey-Roma had ook moeiteloos in onze competitie mee kunnen doen...

drg

Citaat van: Scc01 op februari 26, 2015, 21:47:54
Die scheids van Fey-Roma had ook moeiteloos in onze competitie mee kunnen doen...

Wat een kneus is dat zeg, ik heb niks met feyenoord maar dit is wel erg slecht gefloten allemaal  :|

siepelsjeu

Slechte sfeer in de kuip, als ze nou eens achter hun ploeg gaan staan scoren misschien wel
Doel te vrede

Tukker

Moet Manu maar weer het verschil gaan maken. En dat met 10 tegen 11
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Scc01

Citaat van: drg op februari 26, 2015, 22:00:20
Wat een kneus is dat zeg, ik heb niks met feyenoord maar dit is wel erg slecht gefloten allemaal  :|

Het blijft gek dat er uberhaubt een official / op de achterlijn staat. ze zien op hun manier nooit wat.

Einde verhaal voor feyenoord gok ik

waldkip

Citaat van: Tukker op februari 26, 2015, 22:22:26
Moet Manu maar weer het verschil gaan maken. En dat met 10 tegen 11
En hij doet het