Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Ik zag net nog weer een toivonentje net zoals in de wedstrijd tegen Cambuur
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bernardo


marrumer

Citaat van: Tukker op december 12, 2013, 20:48:30
Ik zag net nog weer een toivonentje net zoals in de wedstrijd tegen Cambuur
ik begin medelijden te krijgen....

Bernardo


gewoon een fan

Citaat van: Bernardo op december 12, 2013, 20:53:25
Ik niet.  |:)
Dat snap ik aangezien jij ook Ajax aanhanger bent gezien jouw reactie in het Cambuur-Ajax topic  :)
Wat heeft toch iedereen met een tweede club  :?

Bernardo

Citaat van: gewoon een fan op december 12, 2013, 21:40:21
Dat snap ik aangezien jij ook Ajax aanhanger bent gezien jouw reactie in het Cambuur-Ajax topic  :)
Wat heeft toch iedereen met een tweede club  :?

Nee hoor, heb geen tweede club. Alleen heb niet zo snel medelijden met andere clubs.  :thumbsup

gewoon een fan

Citaat van: Bernardo op december 12, 2013, 22:03:12
Nee hoor, heb geen tweede club. Alleen heb niet zo snel medelijden met andere clubs.  :thumbsup
Maar je neemt het wel op voor Ajax in dat andere topic  :?
Nou ja maakt ook niet uit  :proost

EastSide058

Je kan toch duidelijk zien dat Ajax duidelijk kwetsbaar in achterin. Red Bull leidt met 0-2 na 20' minuten
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

marrumer

Citaat van: Official-Sphere op februari 20, 2014, 21:38:03
Je kan toch duidelijk zien dat Ajax duidelijk kwetsbaar in achterin. Red Bull leidt met 0-2 na 20' minuten
0-3 wat is salzburg goed!

Dokkumer

En Ajax dramatisch... Tekenend voor het niveau van de competitie

Verstuurd vanaf mijn spambox


Marc S

Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2014, 22:00:36
En Ajax dramatisch... Tekenend voor het niveau van de competitie

Verstuurd vanaf mijn spambox

Onderschatting, normalitair hoort Ajax in eigenhuis salzburg weg te blazen. Oostenrijkste bundesliga is van een veel lager niveau daar spelen de ploegen op het niveau den bosch

Leovardiascc

ajax was echt heel chaotisch vandaag

EastSide058

Sfeer was daar ook weer matig, 85e minuut was die ufo van een stadion al half leeg....

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Yellow Army

Citaat van: Marc S op februari 20, 2014, 22:03:00
Onderschatting, normalitair hoort Ajax in eigenhuis salzburg weg te blazen. Oostenrijkste bundesliga is van een veel lager niveau daar spelen de ploegen op het niveau den bosch

Wegblazen? Salzburg was poulewinnaar geworden met 18 uit 6. Wegblazen lijkt me dus wat onrealistisch.
Area 58

gewoon een fan

Wat is dat Ajakkes vernedert, heerlijk om te zien  :thumbsup