Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2014, 05:32:20
Wat is dat Ajakkes vernedert, heerlijk om te zien  :thumbsup

Same here! Was lekker rustig op Facebook gisterenavond  :_schater

Clint

Als die lui ook zo tegen ons spelen, gaan we er overheen. :clint

HilversumOnTour

Citaat van: clint op februari 21, 2014, 10:02:15
Als die lui ook zo tegen ons spelen, gaan we er overheen. :clint

Dat felle van Salzburg hebben wij zeker in ons! Al vrees ik dat zo'n groot stadion en de eerste keer daar spelen toch best indruk maakt op een aantal.

Dokkumer

Dat felle wel, nu de kwaliteiten nog..

Verstuurd vanaf mijn spambox


SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

marrumer

het had verdomme minstens 4-0 moeten staan.

Collingwood

Citaat van: marrumer op februari 27, 2014, 19:48:53
het had verdomme minstens 4-0 moeten staan.

Laat Ajax tegen ons Denswil ook maar opstellen, geeft in z'n eentje al twee uitgelezen kansen weg.  8P
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Hopen dat Van der Hoorn speelt! Wat een prutser!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op februari 27, 2014, 20:14:32
Hopen dat Van der Hoorn speelt! Wat een prutser!

Hij maakte wel een prachtig doelpunt  :_schater

Dokkumer

Wat een lol om een club te zien verliezen van een exponent van het moderne voetbal. AMF

Verstuurd vanaf mijn spambox


EastSide058

Haha het nederlandse voetbal wordt gewoon vernederd tegen een clubje genaamd Red Bull  :_schater
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Tegen een club met enige  traditie prima, tegen een club wat het voetbaluithangbord van een groot merk is :R :R
Je identiteit verkopen voor een zak geld, bah :R

Verstuurd vanaf mijn spambox


Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

HilversumOnTour


Marc S

Goh zelfs ik kan nog beter penalties inschieten dan die 2 van benfica..

Enja benfica weer een verloren finale  :_schater