Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

17000 neutrale kaarten vind ik nogal veel. De helft daarvan zal rechtstreeks de zwarte markt op gaan.

hobbes

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 16, 2017, 12:15:14
17000 neutrale kaarten vind ik nogal veel. De helft daarvan zal rechtstreeks de zwarte markt op gaan.

Op de radio zeiden ze dat alles op naam staat. Geen garantie dat het niet door verkocht word natuurlijk. Het is een hoog aantal maar de uefa wil een finale door elke voetballiefhebber bezocht kan worden (volgens de vz van de supportersver. van Ajax)

666

Citaat van: hobbes op mei 16, 2017, 12:00:13
Was vanochtend op de radio, 48000 kaarten: 10000 supporters Ajax, 10000 supporters United, 17000 voor neutrale supports (zijn verkocht voordat de finalisten bekend waren). Blijven voor beide clubs 5500 kaarten over voor sponsoren, bestuurders en evt pers die ze mee willen nemen. Valt wel mee dus en gezien het geld dat sponsoren er insteken mag daar ook wat voor terugkomen.

Ik dacht dat bij de 10.000 ook al de bestuurders etc. inzaten. Dan hadden ze ook wel naar buiten kunnen brengen dat ze dik 15.000 kaarten te verdelen hebben. Ik blijf het raar vinden dat er zoveel neutrale kaarten beschikbaar zijn. Het gaat volgens mij om de 2 finalisten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

- PSV - Osijek (Kroatiƫ)/Luzern (Zwitserland)
- Utrecht/Valetta - Lech Poznan (Polen)/FK Haugesund (Noorwegen)
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Net in de rust van de Europa League hebben ze het over de Schaar. Komt Genee aanzetten met Henk de Grootte, die de schaar per wedstrijd 8 keer deed, waarvan het 6 keer lukte. Gelukkige corrigeerde Derksen hem met Henk de Groot  :_schater
Henk, held, bedankt