Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Europa League

Gestart door marrumer, februari 22, 2013, 16:12:23

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

#15
nu de europa league finale in de amsterdam arena. benfica-chelsea. eindstand: 1-2   ;(

Dokkumer

Benfucka - Geldshit 0-1 Kutfinale :R

Galdiano

Wat is er mis met Benfica?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op mei 15, 2013, 22:07:32
Wat is er mis met Benfica?
Ik heb het niet zo op Portugal.. Net zo min als op bepaalde Engelse clubs...

Had echt liever Fenerbahçe in de finale gezien...

Dokkumer

Ok, dat vind ik nou echt jammer. In blessuretijd toch nog dat bekertje naar Geldshit.

Destroyer

Allemachtig. Het licht lijkt definitief uit te gaan in lampie stad. Wat een drama voetbal. Niveau Nederlands voetbal is  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tukker

PSV was echt dramatisch met weer Maher als absolute dieptepunt. Toivonen ook zeer matig maar wel hard werkend. Bruma lag meer op de grond dan dat hij stond.

AZ ook niet top maar die staan op het broccoliveld in ieder geval wel op 0-1
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op september 19, 2013, 21:18:01
Allemachtig. Het licht lijkt definitief uit te gaan in lampie stad. Wat een drama voetbal. Niveau Nederlands voetbal is  ;(
Was te verwachten, met een jeugdelftal zul je geen potten breken in Europa.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op september 19, 2013, 22:51:43
AZ ook niet top maar die staan op het broccoliveld in ieder geval wel op 0-1

Ongelofelijk mazzeldoelpunt en daarna ook aardig dramatisch uitgespeeld vond ik....
Henk, held, bedankt

Tukker

Een gelijkspel was ook wel verdiend geweest. Maar dit is beter voor het Nederlandse voetbal. Scheelt straks een keer een extra europese plek en die is dan voor  :scc
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Leovardiascc

Citaat van: Tukker op september 19, 2013, 23:06:08
Scheelt straks een keer een extra europese plek en die is dan voor  :scc

Als we zo op de ranglijst blijven staan  :D

Destroyer

Dat was toch ook de doelstelling dit jaar? oh nee, volgend jaar  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004

Komen die irritante klappertjesboeren van AZ nog op voorsprong

marrumer

Citaat van: brambo3004 op oktober 03, 2013, 20:42:22
Komen die irritante klappertjesboeren van AZ nog op voorsprong
net als bij ajax - milan gaat ie er in de 94ste minuut in. dit az moet trouwens wel zijn te verslaan op 20 oktober!

brambo3004

Citaat van: marrumer op oktober 03, 2013, 20:56:45
net als bij ajax - milan gaat ie er in de 94ste minuut in. dit az moet trouwens wel zijn te verslaan op 20 oktober!

wat een ergernis, dat klapvee op de tribune en sierd de vos met zn commentaar