Poll
Vraag:
Bartolomew Ogbeche
Optie 1: De nieuwe Swatte Parel
stemmen: 56
Optie 2: De zwarte Thomas Hauser
stemmen: 4
Optie 3: Ik heb geen idee
stemmen: 20
Kwestie van tijd tot dat onze Nigeriaanse god een contract krijgt. :y
Ben jij zijn zakenwaarnemer dan?
beetje te over enthausiast om gelijk een topic te maken vindt je ook niet?
het blijft cambuur dus hij kan altijd op het laatste moment nog niet naar ons toe komen :|
Citaat van: SaVaGe op januari 20, 2014, 12:36:26
Ben jij zijn zakenwaarnemer dan?
beetje te over enthausiast om gelijk een topic te maken vindt je ook niet?
Misschien, maar hij krijgt toch wel een contract.
Citaat van: SaVaGe op januari 20, 2014, 12:36:26
Ben jij zijn zakenwaarnemer dan?
beetje te over enthausiast om gelijk een topic te maken vindt je ook niet?
Ik las euthanasie 8P
Citaat van: Cambuur058 op januari 20, 2014, 12:38:11
Misschien, maar hij krijgt toch wel een contract.
of ben je soms een beetje 'Ik wil een nieuw topic aanmaken'-geil?
Eerst maar eens zien, dan geloven :rodekaart
Citaat van: SaVaGe op januari 20, 2014, 12:39:18
of ben je soms een beetje 'Ik wil een nieuw topic aanmaken'-geil?
Eerst maar eens zien, dan geloven :rodekaart
En daarom vooralsnog op slot
Welkom topper
Citaat van: sunderland op januari 21, 2014, 20:13:58
Welkom topper
Welkom jongen, laat ons juichen.
Hoe lang ligt hij vast?
Half jaar.
Oe ah Ogbeche say oe a Ogbeche!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Citaat van: Harry L. op januari 21, 2014, 20:16:01
Welkom jongen, laat ons juichen.
Hoe lang ligt hij vast ?????????????? |:)
Rest van het seizoen. Welkom!
Citaat van: Lore op januari 21, 2014, 20:16:34
Rest van het seizoen. Welkom!
Nog een optie om evt......
Citaat van: Bernardo op januari 21, 2014, 20:16:14
Half jaar.
Hopelijk met optie.. staat niets over geschreven. Welkom en maak er tegen DKV maar net zoveel als in de oefenwedstrijd tegen de reserve-egels. |:)
Heerlijk! Welkom held! ;)
Ongelooflijk hoe populair een speler kan worden na 5 goals in een beloftenwedstrijd. Anyway, alles spreekt in zijn voordeel dus heeeeeeeel benieuwd naar zijn eerste speelminuten |:) |:) |:)
welkom
tranen in de ogen, echt ;( ;( ;(
maakt er gelijk 2 zondag!!!! |:) |:) |:) |:)
ben wel erg benieuwd naar de samenvatting die morgen op t internet komt |:) |:)
Citaat van: wiekie1969 op januari 21, 2014, 20:25:35
tranen in de ogen, echt ;( ;( ;(
blijdschap of azijn in je oog gekomen? :insane ;)
is het eigenlijk
ugbegge
of
oetjebe
Goed nieuws. Welkom jongen. Zondag al speelgerechtigd ?
Citaat van: Cambuur058 op januari 21, 2014, 20:29:27
is het eigenlijk
ugbegge
of
oetjebe
:0= Zwarte Barto is makkelijker :thumbsup
Debuteren in DE wedstrijd. Als ie zondag de winnende maakt weet ie niet wat ie meemaakt!
SC Cambuur @SCCambuurLwd 49 sec.
De overschrijvingen van Ogbeche en Mulders zijn in behandeling. Internationaal, dus race tegen de klok. #Cambuur
Vraagje..
Hoeveel doelpunten verwachten jullie dat Ogbeche gaat scoren het resterende seizoen?
Citaat van: FrancoLWD op januari 21, 2014, 20:55:51
Vraagje..
Hoeveel doelpunten verwachten jullie dat Ogbeche gaat scoren het resterende seizoen?
9
Citaat van: FrancoLWD op januari 21, 2014, 20:55:51
Vraagje..
Hoeveel doelpunten verwachten jullie dat Ogbeche gaat scoren het resterende seizoen?
3.. Allemaal zondag |:)
Citaat van: FrancoLWD op januari 21, 2014, 20:55:51
Vraagje..
Hoeveel doelpunten verwachten jullie dat Ogbeche gaat scoren het resterende seizoen?
Hij maakt er 5 in 60 min. (1 per 12 min.)
We moeten nog 15 wedstrijden. 15 x 90 min. = 1350 min.
1350 min. / 12 min. = 112,5 ongeveer
Al scoort ie alleen de winnende tegen DKV, dan is het al een held. :y
Welkom |:)
Citaat van: FrancoLWD op januari 21, 2014, 20:55:51
Vraagje..
Hoeveel doelpunten verwachten jullie dat Ogbeche gaat scoren het resterende seizoen?
ik denk 6/7 goals :)
Ik hoop dat hij de nu al hoge verwachtingen waar kan maken!
Ik zie het wel weer gebeuren dat ie het niet waar kan maken..
Uiteraard hoop ik dit niet!
Zet 'm op kerel, jij, kan het lievelingetje worden van een ieder die een geel-blauw hart heeft!
Doe je ding en word een held, het is je gegund!
En van harte welkom bij de mooiste club van de wereld!! |:)
Citaat van: brambo3004 op januari 21, 2014, 20:59:25
Hij maakt er 5 in 60 min. (1 per 12 min.)
We moeten nog 15 wedstrijden. 15 x 90 min. = 1350 min.
1350 min. / 12 min. = 112,5 ongeveer
Whahhahahaha mooi en dan verkopen voor 200 miljoen aan Real Madrid |:)
Het is waarschijnlijk dat er geen optie voor meer seizoenen is opgenomen in zijn contract (want dan was dat ook wel gecommuniceerd). Dit betekent dus eigenlijk dat Ogbeche zich het komende half jaar in de kijker wil spelen bij een grotere club. Waar ik mee prima mee kan leven als ie de rest van het seizoen 10 keer scoort en Cambuur daarmee in de Eredivisie houdt.
|:) Welkom, bij de mooiste club |:)
Welkom! Ben benieuwd!
Haha welkom man.....aanwinst 1ste klas :)
Citaat van: FrancoLWD op januari 21, 2014, 20:55:51
Vraagje..
Hoeveel doelpunten verwachten jullie dat Ogbeche gaat scoren het resterende seizoen?
Mwoh.....als die t op de heupen krijgt, gaat die wel richting 10.....hoop ik :proost
niemand is negatief hahaha .Niemand weet eigenlijk hoe goed ie is .We weten allemaal niks
Citaat van: sunderland op januari 21, 2014, 21:36:41
niemand is negatief hahaha .Niemand weet eigenlijk hoe goed ie is .We weten allemaal niks
klopt, wellicht geeft de samenvatting van morgen ons meer inzicht :y
Citaat van: sunderland op januari 21, 2014, 21:36:41
niemand is negatief hahaha .Niemand weet eigenlijk hoe goed ie is .We weten allemaal niks
Niemand kent hem, ik lach me een breuk als hij nog minder is als lukoki...... :X. :|
Citaat van: Harry L. op januari 21, 2014, 21:39:51
Niemand kent hem, ik lach me een breuk als hij nog minder is als lukoki...... :X. :|
bestaat niet .Hoop dat hij ook vooral fysiek sterk is
Citaat van: sunderland op januari 21, 2014, 21:41:34
bestaat niet .Hoop dat hij ook vooral fysiek sterk is
Daar ga ik wel van uit. Vaak zijn het ook van die bonkige types, als je er tegenaan loopt heb je het idee dat ze van beton zijn. En is we wat gewend bij zijn vorige clubs.
Citaat van: Harry L. op januari 21, 2014, 21:46:44
Daar ga ik wel van uit. Vaak zijn het ook van die bonkige types, als je er tegenaan loopt heb je het idee dat ze van beton zijn. En is we wat gewend bij zijn vorige clubs.
daarom doen ook (bijna) al die afrikaanse spitsen het goed in de eredivisie
Citaat van: Harry L. op januari 21, 2014, 21:39:51
Niemand kent hem, ik lach me een breuk als hij nog minder is als lukoki...... :X. :|
Ik niet, dan blijf ik drie weken in bed liggen janken...
Citaat van: Harry L. op januari 21, 2014, 21:39:51
Niemand kent hem, ik lach me een breuk als hij nog minder is als lukoki...... :X. :|
Dat is clubliefde :thumbsup Je kapot lachen als je club een totale miskoop doet ipv de juiste man om je in eredivisie te houden. Goed bezig!
:0= Welkom |:)
Wil niet te negatief overkomen....
maar hij moet het in de wedstrijden waar het om gaat
nog laten zien!
maar laat hij ons maar positief verrassen. _O_
Citaat van: sunderland op januari 21, 2014, 21:36:41
niemand is negatief hahaha .Niemand weet eigenlijk hoe goed ie is .We weten allemaal niks
ehh,
Op 1 na misschien? Lees het nieuwe spelers topic maar eens terug ouwe!
Citaat van: poelie-lwd op januari 21, 2014, 22:22:40
ehh,
Op 1 na misschien? Lees het nieuwe spelers topic maar eens terug ouwe!
Jij hebt al een Nigeriaanse vreugdedans gedaan waarde Orakel? Ik hoop dat uw wijsheden omtrent Bartje de komende tijd niet gelogenstraft gaan worden |:)
Ut wut of de nije Swatte Parel, of de swatte Hauser... :devil
Citaat van: SCCRulez op januari 21, 2014, 22:05:53
Dat is clubliefde :thumbsup Je kapot lachen als je club een totale miskoop doet ipv de juiste man om je in eredivisie te houden. Goed bezig!
:_schater, ik heb het beste met de club voor, geloof me. Ik zou een liga nemen als ik jouw was, kan je lekker happen ;)
Citaat van: Harry L. op januari 21, 2014, 21:39:51
Niemand kent hem, ik lach me een breuk als hij nog minder is als lukoki...... :X. :|
Jij plaatst de laatste tijd veel domme , negatieve dingen. Maar dit is wel de allerdomste. Je hoopt zeker ook dat we zondag verliezen :(
Ik geloof dat we de smileys hier maar moeten weghalen, werken niet om iets in het juiste perspectief te zien :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 21, 2014, 22:34:45
Ik geloof dat we de smileys hier maar moeten weghalen, werken niet om iets in het juiste perspectief te zien :devil
Mee eens :y :thumbsup _O_ :proost :P
Citaat van: poelie-lwd op januari 21, 2014, 22:22:40
ehh,
Op 1 na misschien? Lees het nieuwe spelers topic maar eens terug ouwe!
Hoe ver staat het met het standbeeld voor v/d Belt?
Lees net iets over een Frans paspoort van Bartje, vandaar dat alles zo snel geregeld kon worden?
Citaat van: moodygrunn op januari 21, 2014, 22:43:45
Hoe ver staat het met het standbeeld voor v/d Belt?
de romp is af. Twijfel nog of het hoofd van gerald of Dwight geplaatst wordt!
Citaat van: Dokkumer op januari 21, 2014, 23:08:58
Lees net iets over een Frans paspoort van Bartje, vandaar dat alles zo snel geregeld kon worden?
Had 'ie dat niet was het überhaupt niet rondgekomen. Cambuur gaat zich zoals je weet écht niet aan niet-EU salarissen wagen.
Overschrijving moet geloof ik nog rondkomen dus vziw is het nog afwachten of Ogbeche dit weekend mee kan doen. Zou nog wel eens een billenknijpertje (jaja zelfs buíten het veld is het bij Cambuur feest) kunnen worden.
Moet zeggen dat ik echt ongelofelijk nieuwsgierig ben naar deze speler. Iedereen hier lijkt gematigd positief tot uitgelaten maar ik moet het nog maar zien.
Zijn er mannen die deze jongen tijdens de oefenwedstrijd of op een training hebben bekeken? Oordeel? Ik kijk hier een beetje met een schuin oog richting Richard maar als iemand anders iets van hem gezien heeft, gooi het in de groep! :P
Trouwens, een godsgeschenk voor de mensen die Barto's naam maar niet onder de knie lijken te krijgen (tip: zit geen 'H' in).
Als ze nu Bartho typen gaat het tenminste nog over een speler die daadwerkelijk onder contract staat. :_schater
Citaat van: poelie-lwd op januari 21, 2014, 23:12:39
de romp is af. Twijfel nog of het hoofd van gerald of Dwight geplaatst wordt!
Dwight :y :y :y
Welkom, maak ons geak en scoor ff een paar goals voor ons tegen dkv :devil
Citaat van: el haj op januari 21, 2014, 23:14:38
Trouwens, een godsgeschenk voor de mensen die Barto's naam maar niet onder de knie lijken te krijgen (tip: zit geen 'H' in).
Als ze nu Bartho typen gaat het tenminste nog over een speler die daadwerkelijk onder contract staat. :_schater
om het even fonetisch te schrijven (naam is waarschijnlijk afgeleid van http://nl.wikipedia.org/wiki/Bartolome%C3%BCs_%28apostel%29): bar-to-lo-me-oe, met een stille "w" op het einde.
Wat ik in de beelden van wk 2002 heb gezien, zal er ws gewoon Ogbeche op zn shirt staan :)
Citaat van: moodygrunn op januari 21, 2014, 23:26:45
om het even fonetisch te schrijven (naam is waarschijnlijk afgeleid van http://nl.wikipedia.org/wiki/Bartolome%C3%BCs_%28apostel%29): bar-to-lo-me-oe, met een stille "w" op het einde.
Wat ik in de beelden van wk 2002 heb gezien, zal er ws gewoon Ogbeche op zn shirt staan :)
Stuur je deze naar info@cambuur.nl tnv Rein Vries? :devil
Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
Citaat van: Dokkumer op januari 21, 2014, 23:32:00
Stuur je deze naar info@cambuur.nl tnv Rein Vries? :devil
Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
Rein kan "Michiel Hemmen" al niet uitspreken dus ik denk dat de tips weinig zin hebben :koffie
Tropical Barto, welkom!
Citaat van: Harry L. op januari 21, 2014, 22:28:44
:_schater, ik heb het beste met de club voor, geloof me. Ik zou een liga nemen als ik jouw was, kan je lekker happen ;)
Das Peijnenburg :insane
Wat een uniek forum is dit toch! De ene dag kan het bestuur er niks van en de andere dag moeten er standbeelden komen omdat ze deze meneer binnen halen. Om nog maar niet te spreken over het positivisme over Barthonogwat! 5x scoren in een oefenduel en hij staat al boven Sandor :proost
Wat een club! |:) |:) |:)
Welkom, welkom.. Wat iemand wat er trouwens zo lastig is aan zo'n overschrijving? Hij is transfervrij, wat is er dan zo moeilijk? Met een Frans paspoort mag je toch gewoon binnen de EU "werken"?? :?
Dat is het probleem niet.
Volgens mij moet de spaanse bond hem eerst vrijgeven alvorens de KNVB hem kan inschrijven. Mulders idem met de Filipijnse bond (als die bestaat)
Correct me if i'm wrong...
Welkom zwarte pijl! _O_
Dat u maar enorm mag renderen samen met collega topspits Hemmen in een 4-1-3-2 formatie.
Aangezien de club nog steeds op zoek is naar een '10' terwijl we toch echt zonder '10' spelen en met de punt naar achteren mag je ervan uitgaan dat ze ook een iets ander systeem willen spelen.
--------------------nienhuis--------------------
----droste----leeuwin---vdlaan-----bijker-----
--------------------makrini---------------------
--Bakker/Mulders----------Jansen-------------
------------------Ritzmaier--------------------
----------Ogbeche------Hemmen-------------
Daar ben ik nog niet zo zeker van waarde vrind.
Afwachten maar.
Citaat van: poelie-lwd op januari 22, 2014, 05:58:53
Volgens mij moet de spaanse bond hem eerst vrijgeven alvorens de KNVB hem kan inschrijven.
Dan kun je nog wel even wachten.
Mañana....mañana.
Ik hoop dat onze nieuwe tropische Barto(w) een sensatie wordt.....
Maar waren we over Lukoki ook niet razend enthiousiast toen hij bij Cambuur tekende...???
Eerst maar afwachten de komende weken...
Ik hoop echt dat hij een van de spelers wordt die Cambuur in de eredivisie houdt
Ik ben eigenlijk wel enthousiast... Ik hoop dat hij snel kan aarden in de groep en dat hij het laat zien.
Nederlandse competitie is anders dan al die andere competities waarin hij gespeeld heeft.
Ik ben alleen een beetje bang voor de aanvoer, die moet goed verzorgd zijn (is nu ook al zorgelijk).
Ik denk dat we deze speler niet direct als de Verlosser moeten zien. Statistisch gezien is het GEEN veelscorende spits. En het aantal clubs waar hij gevoetbald heeft spreekt ook niet in zijn voordeel. Persoonlijk had ik liever de komst van Anco Jansen gezien. Maar hij kan flink wat ervaring mee brengen. Ik moet het nog zien met deze man. Desalniettemin welkom, Bartje, en maak er wat van in dit halve jaar. Boor mijn scepsis de grond in. Succes!
Statistisch gezien moeten wij ook onderkennen dat de Nederlandse Eredivisie ook niet meer van het Mickey Mouse niveau is, maar eerder het Teletubbie (en nee niet die Josti van dkv :devil )niveau is geworden...
dolgelukkig......
hopelijk komt de werkvergunning snel rond.
hopelijk voldoe je aan de enorme verwachtingen.
ik denk dat deze man alleen al het verschil kan maken in uitwedstrijden.
welkom,veel plezier bij cambuur.
We lijken een topper voor Nederlandse begrippen binnen te hebben gehaald!
Grote klasse, goed gedaan.. TC, directie en alles en iedereen die hierbij betrokken is geweest |:)
Citaat van: 666 op januari 22, 2014, 08:44:41
Ik ben alleen een beetje bang voor de aanvoer, die moet goed verzorgd zijn (is nu ook al zorgelijk).
En dat is nu net waarom we enorm behoefte hadden aan deze spits. Hij is niet alleen afhankelijk van aanvoer van de zijkanten of steekballen, hij heeft ook de capaciteiten om zijn eigen kansen te creeëren.
Hij is tweebenig, technisch en snel. Hij zal niet schromen om bij verdedigers weg te draaien en op snelheid het vijandelijke doel op te zoeken. Een heel ander type als Hemmen en/of Barto dus.
Citaat van: poelie-lwd op januari 22, 2014, 09:21:01
En dat is nu net waarom we enorm behoefte hadden aan deze spits. Hij is niet alleen afhankelijk van aanvoer van de zijkanten of steekballen, hij heeft ook de capaciteiten om zijn eigen kansen te creeëren.
Hij is tweebenig, technisch en snel. Hij zal niet schromen om bij verdedigers weg te draaien en op snelheid het vijandelijke doel op te zoeken. Een heel ander type als Hemmen en/of Barto dus.
Ik hoop dat dit er dan ook uitkomt...
Ik heb hem (helaas) nog niet zien spelen maar het maakt mij nog nieuwsgieriger. |:)
We hebben het er nog wel eens over ;)
Overigens denk ik dat Lukoki ook beter gaat spelen met Ogbeche in de punt.
Uit niets lijft Cambuur Nigeriaan Ogbeche in.
Cambuur heeft de 29-jarige Nigeriaan Bartholomew Ogbe-che voor de rest van het seizoen vastgelegd. Binnen vijf
minuten waren beide partijen eruit. Een reconstructie.
De Cambuurselectie heeft deze dinsdag een vrije dag. In het WTC-hotel in Leeuwarden verblijft Ogbeche
met vriendin en zoontje. Hij is in afwachting van het gesprek op woensdag met de Cambuurdirectie. Het is
geen weer om Leeuwarden te gaan verkennen. In het Cambuurstadion is directeur Gerald van den Belt druk aan
het werk. In de planning staat dat hij woensdag gaat spreken met Ogbeche. Van den Belt krijgt plotseling
een idee en loopt naar commercieel directeur Ard de Graaf. ,,Ard, zullen wij straks even bij Ogbeche langs en
met hem babbelen?'' Ard de Graaf vindt het goed. Dus rijden ze naar het hotel en knopen een praatje aan met Ogbeche. Hij
vertelt geestdriftig over zijn voetballeven. Hoe hij, geboren in Ogoja, als dertienjarige met zijn ouders uit Nigeria naar Parijs is gegaan. Zo komt
hij in het bezit van een Frans paspoort. Hij vertelt hoe hij bij Paris Saint-Germain komt en de kleedkamer deelt met de Braziliaanse wereldster
Ronaldinho. Hoe hij tijdens het WK van 2002 als achttienjarig ventje met Nigeria tegen Argentinië speelt. Een succes wordt het WK voor Nige-
ria in Zuid-Korea en Japan niet. Verlies in de poulefase tegen Argentinië (1-0) en Zweden (2-1) en een gelijkspel(0-0) tegen Engeland.
Van den Belt en De Graaf hangen aan zijn lippen. Ogbeche heeft in de Verenigde Arabische Emiraten trainer Dwight Lodeweges leren ken-
nen. Aan Lodeweges bewaart hij prima herinneringen. Hij wil best nog eens met hem werken. Ogbeche heeft ook de keerzijde van de voetballerij leren kennen en
vertelt dat hij bij clubs drie maanden verstoken is gebleven van salaris. In oktober is hij nog in Oekraïne geweest om daar een vervolg aan zijn
carrière te geven. In de kleedkamer zeiden andere spelers dat hij niet op garanties moet rekenen. Ogbeche durfde het avontuur niet aan.
Hij heeft nog een paar aanbiedingen lopen. ,,Nou'', zegt Van den Belt, ,,we moeten morgen maar even over het salaris praten.'' ,,Wat mij betreft
handelen we het nu meteen af'', zegt Ogbeche. ,,Ik doe het niet voor het geld, maar wil weer plezier in het voetbal krijgen.''Van den Belt en De Graaf kijken el-
kaar aan. Zoiets verwacht je niet. ,,Ik vind het best'', zegt Van den Belt. ,,Ik ook'', zegt De Graaf. Binnen vijf minuten zijn ze het eens over de voor-
waarden. Nog dezelfde middag worden de handtekeningen gezet. Na de Kameroener Marc Mboua (2007-2010) krijgt Cambuur een Ni-
geriaanse speler op de werkvloer. De kans bestaat dat Ogbeche zondag bij de selectie voor de wedstrijd tegen Heerenveen zit. ,,Hem speelgerech-
tigd voor zondag krijgen wordt de uitdaging'', zegt Van den Belt.
Bron: LC
Eindelijk eens een speler die echt graag voor Cambuur wil voetballen _O_
Ik ben heel benieuwd om hem aan het werk te zien.
Wat een sympathieke vent!
Daar mogen sommige Nederlandse voetballers wel een voorbeeld aan nemen.
Mooi om zo'n jongen in de groep te hebben, brengt bergen ervaring mee.
mooi verhaal, veel succes jongen |:) |:)
Hoop ook dat wanneer hij er dit seizoen 10 inpingelt en zijn plezier in het voetbal helemaal heeft teruggevonden, dat hij dan zo verliefd is op Cambuur dat ie voor 2 jaar bijtekent!
Komt vast wel goed |:)
Prachtig verhaal van een echte liefhebber van het spelletje en het vertrouwen wat hij ook in Lodeweges toont.
:0=BARTJE BARTJE, WE GAAN EUROPA IN
Citaat van: clint op januari 22, 2014, 07:41:28
Dan kun je nog wel even wachten.
Mañana....mañana.
Als ze het dan ook maar echt manana doen, dan kan Cambuur de rest vrijdag klaar maken!
Citaat van: Lore op januari 22, 2014, 10:04:46
Als ze het dan ook maar echt manana doen, dan kan Cambuur de rest vrijdag klaar maken!
Ik hoop dat ze dat gisteren al hebben gezegd :devil
Kon gelukkig op het werk mijn eind uitslag voor zondag nog wijzigen.
Had eerst 1 - 0 rust en 2 - 1 eindstand (zwaar bevochten).
Maar ik hoop dat hij speelgerechtigd is zondag want heb er nu 1 - 0 rust en 4 -1 eind van gemaakt.
Reden. Na de 1 - 0 ruststand maken die k.t DKV-ers op luizige manier de 1 - 1.
Wij moeten dan Obeffe brengen en ja in de 90ste, 91ste en 96ste minuut komt hij tot een hatrick. En vanaf dan noeme we hem noemen Horst (Hrubesch).
hOPPAH :fant
Zaterdag onze nieuwe aanwinst maar even laten zien bij wat voor skitterende club hij getekend heeft
|:) |:) |:)
Citaat van: reisbureau op januari 22, 2014, 10:14:12
Kon gelukkig op het werk mijn eind uitslag voor zondag nog wijzigen.
Had eerst 1 - 0 rust en 2 - 1 eindstand (zwaar bevochten).
Maar ik hoop dat hij speelgerechtigd is zondag want heb er nu 1 - 0 rust en 4 -1 eind van gemaakt.
Reden. Na de 1 - 0 ruststand maken die k.t DKV-ers op luizige manier de 1 - 1.
Wij moeten dan Obeffe brengen en ja in de 90ste, 91ste en 96ste minuut komt hij tot een hatrick. En vanaf dan noeme we hem noemen Horst (Hrubesch).
hOPPAH :fant
En op OA hoor je dan van de boerse delegatie "Zijn we er toch ingeluisd":devil
Haha geweldig
Citaat van: kickandrush op januari 22, 2014, 10:14:47
Zaterdag onze nieuwe aanwinst maar even laten zien bij wat voor skitterende club hij getekend heeft
|:) |:) |:)
Heerlijk. Die jongen valt met z'n neus in de boter, gekkenhuis op de training... :y
Haha, wat een schitterend verhaal!
Is weer wat anders dan al die verwende spelers die om allerlei redenen niet naar Leeuwarden willen komen. Los van z'n voetbalkwaliteiten heeft Ogbeche zich bij mij nu al enorm populair gemaakt.
Prachtig verhaal! Deed me denken aan een speler die vast zat in ook zo'n arabisch land omdat ze zijn paspoort afnamen en geen salaris betaalde.
En natuurlijk fantastisch dat zijn eerste wedstrijd tegen DKV is. Er is nog weinig bekend over deze voetballer. Waar staat hij nu? Wat is zijn niveau, zijn specialiteit. Naar binnen draaien en schieten? Zeg het maar het is nog niet bekend. DKV weet dus nog niet hoe ze deze man moeten verdedigen. Naarmate het seizoen vordert krijgen de tegenstanders steeds meer beelden van deze parel te zien en kunnen ze hun verdedigers instrueren hoe deze man af te stoppen....Maar voor nu zorgt hij nu al voor hoofdpijn bij de dkv-er technische staf :) :devil
Ik zie het zeer negatief in dat hij voor zondag als speelgerechtigd is. Kan vaak wel even duren, omdat Cadiz ook in financiele problemen zit helpt niet mee. Zij hebben geen haast.
Lees je erg vaak (vooral bij Vitesse) dat het nog wel even kan duren, voordat het papier werk in order is.
Het zal aan Gerald en Cambuur iig niet liggen.
Denken jullie echt dat ie gelijk in de basis start,??
Citaat van: Lwd op januari 22, 2014, 11:17:37
Ik zie het zeer negatief in dat hij voor zondag als speelgerechtigd is. Kan vaak wel even duren, omdat Cadiz ook in financiele problemen zit helpt niet mee. Zij hebben geen haast.
Lees je erg vaak (vooral bij Vitesse) dat het nog wel even kan duren, voordat het papier werk in order is.
Het zal aan Gerald en Cambuur iig niet liggen.
Denken jullie echt dat ie gelijk in de basis start,??
Barto heeft een goede wedstrijd gespeeld afgelopen zondag en Hemmen is nog geblesseerd, dus ik denk niet dat hij in de basis start. En afhankelijk van de verloop van de wedstrijd krijgt hij speelminuten. Ik weet ook niet hoe fit hij is. Kan hij een hele wedstrijd spelen op eredivisie niveau momenteel?
barto zal spelen
Precies. Een winnend team ga je niet veranderen. Al denk ik wel dat Droste speelt.
Mooi verhaal! Hij heeft nu al mijn hart veroverd! Nu nog laten zien dat hij er kan staan op de belangrijke momenten! Denk niet dat de papieren in orde zijn voor zondag.. ma wie weet!! Hij zal niet starten.. barto heeft een goaltje gepakt dus die zal spelen.. eerlijk is eerlijk... Die jongen moet ook een kans krijgen.. Maarjah ze brengen hem midden tweede helft binnen.. behalve als barto er niks van bakt dan komt hij begin tweede helft.. als de papieren natuurlijk in orde zijn..
Wat een verhaal !! Kippevel !
Citaat van: reisbureau op januari 22, 2014, 10:14:12
Kon gelukkig op het werk mijn eind uitslag voor zondag nog wijzigen.
Had eerst 1 - 0 rust en 2 - 1 eindstand (zwaar bevochten).
Maar ik hoop dat hij speelgerechtigd is zondag want heb er nu 1 - 0 rust en 4 -1 eind van gemaakt.
Reden. Na de 1 - 0 ruststand maken die k.t DKV-ers op luizige manier de 1 - 1.
Wij moeten dan Obeffe brengen en ja in de 90ste, 91ste en 96ste minuut komt hij tot een hatrick. En vanaf dan noeme we hem noemen Horst (Hrubesch).
hOPPAH :fant
George Weah ook zo'n geweldenaar.
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
die kerel zit staks dus op de bank bij cam - dkv (of in t stadion) die weet niet wat 'ie mee maakt joh 8P 8P
Citaat van: Cambuur058 op januari 22, 2014, 13:32:08
die kerel zit staks dus op de bank bij cam - dkv (of in t stadion) die weet niet wat 'ie mee maakt joh 8P 8P
Zondag was ie er ook , toen was ie al danig onder de indruk |:) |:)
:scc
Wanneer komt die samenvatting? Beter laten ze mij die dingen monteren dan had het er gisterochtend al op gestaan |:)
Bar-to-lo-meeeeeeeeee
Ju lu lu lu lu lu luuuuuu
Ju lu lu lu lu lu luuuuuuu
Ju lu lu lu lu lu luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
BAR-TO-LO-MEEEEEEE
Zondag maar in laten vallen; zal dan su gretig weze als een verstekeling op onbewoond eiland die de handsies ineens vrij het met 10 topmodellen. En dan de winnende scoren, ken 'ie met dubbele salto en achterwaartse vijfdubbele flikflak su achterover de hekken het publiek in.
Brengt mij tot de wetenskap dat Lukoki via invalbeurt ok de enige goeie 20 minuten dit seizoen het had, thuus tegen NAC toen.
Held!
Held!
Held!
kan iemand CambuurTV (om 5 uur) opnemen zodat zodat we allemaal kunnen genieten van de samenvatting van sc cambuur b - go ahead eagles b en dus ogbeche's 5 goalazo's :) :y
Citaat van: Cambuur058 op januari 22, 2014, 14:22:36
kan iemand CambuurTV (om 5 uur) opnemen zodat zodat we allemaal kunnen genieten van de samenvatting van sc cambuur b - go ahead eagles b en dus ogbeche's 5 goalazo's :) :y
Die wedstrijd werd in Epe gespeeld toch? Heeft onze "Cambuur op de Veluwe-watcher" Kuzmanovich niet een paar plaatjes kunnen schieten? |:)
Hij zou su de winnende maar scoren tegen DKV _O_ Wat een goal juh!
Hier gaan we echt plezier van hebben!
http://www.youtube.com/watch?v=rwDgHye7k_Q (http://www.youtube.com/watch?v=rwDgHye7k_Q)
og-bet-sje zo spreek je het uit al dus gerard bos
Citaat van: Drumfather SCC op januari 22, 2014, 16:15:56
Hij zou su de winnende maar scoren tegen DKV _O_ Wat een goal juh!
Hier gaan we echt plezier van hebben!
http://www.youtube.com/watch?v=rwDgHye7k_Q (http://www.youtube.com/watch?v=rwDgHye7k_Q)
die kopbal was nog mooier dan de goal..
Welgeteld 1 minuut van onze aanwinst, 4 intikkers en een met links ingeschoten vanaf de 16.
Kortom nog niets van te zeggen
Zeker twee intikkers, die met links vond ik wel een knappe goal. De andere goals waren dusdanig slecht gefilmd dat ik eigenlijk geen idee heb hoe ze er in gingen.
Citaat van: Collingwood op januari 22, 2014, 17:16:21
Zeker twee intikkers, die met links vond ik wel een knappe goal. De andere goals waren dusdanig slecht gefilmd dat ik eigenlijk geen idee heb hoe ze er in gingen.
Heb het niet gezien. Maar daar is een spits voor, word natuurlijk niet de doelpuntenmachine die verwacht word. maar voor eredivisiebegrippen een goede spits toch
Citaat van: Drumfather SCC op januari 22, 2014, 16:15:56
Hij zou su de winnende maar scoren tegen DKV _O_ Wat een goal juh!
Hier gaan we echt plezier van hebben!
http://www.youtube.com/watch?v=rwDgHye7k_Q (http://www.youtube.com/watch?v=rwDgHye7k_Q)
Zou ik maar niet van uit gaan dat hij zondag speelgerechtigd is, Barry Powell vorige week op amateur basis
naar Heracles Almelo, vandaag pas vrij gegeven, moest ook vrijgave uit buitenland komen.
Ik ga er van uit dat Cambuur dit niet red voor vrijdag 12.00 uur.
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 22, 2014, 17:24:22
Zou ik maar niet van uit gaan dat hij zondag speelgerechtigd is, Barry Powell vorige week op amateur basis
naar Heracles Almelo, vandaag pas vrij gegeven, moest ook vrijgave uit buitenland komen.
Ik ga er van uit dat Cambuur dit niet red voor vrijdag 12.00 uur.
Gerard Bos @GerardBos 31m
Ogbeche heeft goede hoop snel speelgerechtigd te zijn voor #Cambuur. De faxen vliegen inniddels over en weer tussen Nederland en Spanje.
Hopelijk heeft Ogbeche gelijk, misschien heeft hij zelf nog wat goede contacten bij zijn oude club.
Ze hebben tijd om alles voor zaterdag 12.00 uur klaar te maken !! Dus niet vrijdag 12.00 uur ! Hoor ik net !! Moeten alleen nog de puntjes op de i :camigo
Citaat van: brambo3004 op januari 22, 2014, 16:14:02
Die wedstrijd werd in Epe gespeeld toch? Heeft onze "Cambuur op de Veluwe-watcher" Kuzmanovich niet een paar plaatjes kunnen schieten? |:)
Helaas, ik moest werken anders had ik er zeker gestaan....
Over een paar minuten komt hij in studio sport op nederland 1
Ben benieuwd
het was zijn eigen idee om hier naar toe te komen! geweldige jongen :D
Schitterend stukje weer. Het is ongelofelijk, bijna niemand wil hier naartoe en die Ogbeche belt gewoon zelf Lodeweges op of er bij Cambuur ook iets mogelijk is. :_schater
Geen idee wat hij gaat brengen maar het gemak waarmee hij de pers te woord staat. Deze man brengt gewoon iets mee. Flair, enthousiasme en voor ons de juiste woorden. Al zit hij straks op de bank dan nog krijgt hij van de tegenstanders dubbele dekking.
Want voor ons kan het alleen maar de aanvulling zijn die we nog misten. Voor iedere tegenstander voorlopig de grote onbekende die bestreden zal moeten worden. Hoe dat weet je pas na maand of 3 à 4.
Alle video analisten hebben nu al slapenloze nachten.
Dan zijn wij al veilig en kan hij misschien nog ergens een vetcontract tekenen. En analisten hebben dan pas genoeg materiaal om aan te geven hoe dit fenomeen aangepakt met worden. Maar dat weten wij dan ook. Misschien 0 doelpunten maar zoveel aandacht gehad dat lle andere spelers veel hebben kunnen scoren.
Wij blij en hij blij.
http://nos.nl/video/600890-ogbeche-maakt-indruk-bij-cambuur.html (http://nos.nl/video/600890-ogbeche-maakt-indruk-bij-cambuur.html)
Citaat van: Bernardo op januari 22, 2014, 19:16:39
http://nos.nl/video/600890-ogbeche-maakt-indruk-bij-cambuur.html (http://nos.nl/video/600890-ogbeche-maakt-indruk-bij-cambuur.html)
Echt heerlijk, wat een kerel! Dit is waar het om draait! Lekker genieten van die man, kan een echte held worden!
toejuichen totdat hij erin komt a.s. zondag! geef deze vent een beleving als nooit tevoren! 8P :0=
Ogbeche! Ogbeche! Ogbeche!
Leg um in ut netsje, ut netsje, ut netsje
Kom daarna in 't Hertsje, 't Hertsje, 't Hertsje
Bartholomew Ogbeche! Ogbeche! Ogbeche!
Ohohohohooooo!
Ohohohohooooooo!
op de wijs van:
http://is.gd/BX2L4C (http://is.gd/BX2L4C)
|:)
Citaat van: Collingwood op januari 22, 2014, 19:05:42
Schitterend stukje weer. Het is ongelofelijk, bijna niemand wil hier naartoe en die Ogbeche belt gewoon zelf Lodeweges op of er bij Cambuur ook iets mogelijk is. :_schater
ja geweldig he. Dat soort spelers moet je hebben. Die gaat zich echt voor 200% proberen te bewijzen.
Prachtig dat stukje in sportjournaal. :thumbsup Ben razend benieuwd naar 'm, lijkt mij een erg sympathieke gast
Citaat van: SCCRulez op januari 22, 2014, 21:01:04
Prachtig dat stukje in sportjournaal. :thumbsup Ben razend benieuwd naar 'm, lijkt mij een erg sympathieke gast
waar kest dat stukje terug vinden ?
http://nos.nl/video/600890-ogbeche-maakt-indruk-bij-cambuur.html
Citaat van: rtscc op januari 22, 2014, 21:33:47
waar kest dat stukje terug vinden ?
Ongeveer 10 cm. hoger dan waar je net keek :insane
http://nos.nl/video/600890-ogbeche-maakt-indruk-bij-cambuur.html (http://nos.nl/video/600890-ogbeche-maakt-indruk-bij-cambuur.html)
Prachtig mooi stukje idd! Laten we hopen dat hij de verwachtingen waar gaat maken! :thumbsup |:)
Daan Rieken: Contact gehad met #Cambuur. Overschrijvingspapieren #Ogbeche zijn binnen. Als #Xerez overgang online bevestigt kan ie derby spelen. Die bevestiging moet gebeuren via Transfer Matching System. Daarin ontbreekt enkel het vinkje van Xerez om overgang Ogbeche rond te maken.
Citaat van: michello op januari 23, 2014, 00:13:02
Daan Rieken: Contact gehad met #Cambuur. Overschrijvingspapieren #Ogbeche zijn binnen. Als #Xerez overgang online bevestigt kan ie derby spelen. Die bevestiging moet gebeuren via Transfer Matching System. Daarin ontbreekt enkel het vinkje van Xerez om overgang Ogbeche rond te maken.
Moet goedkomen dus :) |:)
Geen probleem!
Citaat van: michello op januari 23, 2014, 00:13:02
Daan Rieken: Contact gehad met #Cambuur. Overschrijvingspapieren #Ogbeche zijn binnen. Als #Xerez overgang online bevestigt kan ie derby spelen. Die bevestiging moet gebeuren via Transfer Matching System. Daarin ontbreekt enkel het vinkje van Xerez om overgang Ogbeche rond te maken.
Ervaren hacker aanwezig om het proces een beetje te versnellen? :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2014, 06:34:05
Ervaren hacker aanwezig om het proces een beetje te versnellen? :devil
@XerezDepor_FC 9600 oproepen tot overschrijven zou het zaakje ook wel kunnen bespoedigen :P
Citaat van: michello op januari 23, 2014, 00:13:02
Daan Rieken: Contact gehad met #Cambuur. Overschrijvingspapieren #Ogbeche zijn binnen. Als #Xerez overgang online bevestigt kan ie derby spelen. Die bevestiging moet gebeuren via Transfer Matching System. Daarin ontbreekt enkel het vinkje van Xerez om overgang Ogbeche rond te maken.
Zou het vinkje van Xerez de mascotte zijn net zoals de adelaar dat is bij Go Ahead Eagles ? :P
Citaat van: kickandrush op januari 23, 2014, 06:45:37
@XerezDepor_FC 9600 oproepen tot overschrijven zou het zaakje ook wel kunnen bespoedigen :P
Er is sneller een hacker gevonden dan ik een fatsoenlijke zin in het Spaans kan schrijven 8P
Cambuur meldt net via twitter dat Ogbeche speelgerechtigd is tegen de boertjes |:)
Citaat van: TM op januari 23, 2014, 13:46:19
Cambuur meldt net via twitter dat Ogbeche speelgerechtigd is tegen de boertjes |:)
Hewwe se mooi rap deen dan!
Nieuwe aanwinsten Bartholomew Ogbeche en Paul Mulders zijn beide speelgerechtigd voor De Derby van komende zondag. De formaliteiten met de bonden en clubs zijn helemaal afgerond en beide spelers mogen opgesteld worden door hoofdtrainer Dwight Lodeweges. De aftrap van De Derby tussen SC Cambuur en sc Heerenveen is aanstaande zondag om 12:30 uur.
Van de NOS site
Succesvol auditie doen is één van de moeilijkste dingen die er zijn. Hele spelshows zijn er op gebaseerd. Je moet het maar kunnen. De 29-jarige Bartholomew Ogbeche, de nieuwe spits van SC Cambuur, beheerst dat kunstje als geen ander.
Aan de zijde van zijn idool Jay-Jay Okocha wordt Ogbeche met zijn 17 jaar en 55 dagen de jongste doelpuntenmaker in de geschiedenis van het grote Paris-Saint Germain. In zijn eerste seizoen komt de 'kleine Weah' meteen tot 21 optredens en vier doelpunten. Hij speelt samen met Ronaldinho.
Ogbeche wordt een oogappel van coach Luis Fernandéz, die niet schroomt om de van Real Madrid overgekomen Nicolas Anelka ten gunste van Bartho op de bank te houden.
WK 2002
In 2002 maakt de 17-jarige Ogbeche zijn debuut voor de Super Eagles in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Paraguay. Hij mag meteen mee naar het WK in Zuid-Korea en Japan. Niet om ervaring op te doen zoals past bij zijn leeftijd. Nee, Nigeria verwacht niets minder dan een sensationeel debuut. De auditie meteen in de poule des doods - wordt een masterclass. Met Ogbeche als leerling wel te verstaan.
Het talent speelt negentig minuten in de openingswedstrijd tegen Argentinië, komt tot twee mislukte doelpogingen en ziet Gabriel Batistuta de enige treffer maken. Tegen Zweden worden Ogbeche en Nigeria slachtoffer van de dadendrang van een andere gelouterde spits, Henrik Larsson.
De derde wedstrijd tegen Engeland doet er al niet meer toe voor de Super Eagles. Vanaf de reservebank ziet Ogbeche hoe Nigeria een doelpuntloze remise overeenkomt met Engeland.
Voetbalnomade
Ondanks het vertrouwen dat de jonge spits in Parijs geniet, blijkt Ogbeche niet de sensationele doelpuntenmachine te zijn die de volgers in hem vermoeden. Na een teleurstellend seizoen volgend op het WK wordt coach Fernandéz ontslagen. Diens opvolger Vehad Halilhodzic ziet het niet zitten in de kleine Weah en Ogbeche wordt verhuurd aan Bastia en Metz.
In 2005 beproeft het supertalent van weleer zijn geluk in de Verenigde Arabische Emiraten en vindt een Nederlandse oase. Bij Al Jazira, een club met een opvallende voorkeur voor de Hollandse School, traint Ogbeche een paar maanden onder Sef Vergoossen en diens assistent Dwight Lodeweges. Handig voor later, zo zal blijken.
Na één seizoen, waarin de spits tot vijf doelpunten komt, keert Ogbeche terug naar Europa en begint een zwerftocht langs de velden in de Europese lagere regionen. Via het Spaanse Alaves maakt hij nog wel de stap naar de Primera Division bij Real Valladolid, later volgen Cádiz en het Griekse Kavala. In 2011 probeert Ogbeche het bij Middlesbrough.
In Noord-Engeland maakt Ogbeche indruk met twee treffers in een proefwedstrijd tegen Blackburn Rovers. Het levert hem een contract op in de Engelse Championship. Tony Mowbray, destijds coach bij de Engelse club, is onder de indruk: "Mensen moeten niet denken dat we Lionel Messi hebben aangetrokken, maar hij weet altijd het net te vinden".
Aan de zijde van aanvalspartner Marvin Emnes (oud-Sparta Rotterdam) komt de inmiddels volwassen kleine Weah tot achttien wedstrijden en drie doelpunten. Niet genoeg om contractverlenging af te dwingen. Bij de Spaanse tweedeklasser Xerez lukt dat evenmin.
"Hij schiet er gewoon vijf in"
Vorige week belde de voormalig Super Eagle opeens zijn oude trainer Dwight Lodeweges. Of hij bij Cambuur Leeuwarden terecht kon voor een proefwedstrijd. "Ik heb hem meteen duidelijk gemaakt dat hij niet moest denken dat hij hier zijn zakken zou kunnen vullen,", aldus de coach. Ogbeche antwoordde gevat: die zijn al gevuld. "Ach, het is een heel fijn persoon", weet Lodeweges, "en hij schiet er gewoon vijf in."
Op een koude avond op een amateurveld op de Veluwe laat de kleine Weah weer een schitterende auditie zien en mag nu proberen de Friese promovendus aan doelpunten te helpen. Sommige spelers blijven eeuwig een belofte. Maar je weet het natuurlijk nooit. Die mogelijkheid alleen is al genoeg om de Friese harten sneller te laten kloppen.
http://www.youtube.com/watch?v=z0XViWRkejs&list=UUnZJsm8wS5_ZWPRHPINWeEw&feature=c4-overview
Citaat van: Cambuur058 op januari 23, 2014, 20:22:31
http://www.youtube.com/watch?v=z0XViWRkejs&list=UUnZJsm8wS5_ZWPRHPINWeEw&feature=c4-overview
die 'FOCKING HEL MAN' maakt t helemaal af :_schater
maar jongens even serieus, 2002 was 12 jaar geleden, hij is nu '29' dan zou die toen 17 moeten zijn
je speelt geen wedstrijden op een WK als je 17 bent......... dat gebeurt gewoon niet, dan zou die in de kwalificatiewedstrijden 16 moeten zijn???
al die Nigerianen en fransen ook op twitter: "is he still around!??!!?" "surely he isn't that young"
Citaat van: Cambuur058 op januari 23, 2014, 22:17:54
maar jongens even serieus, 2002 was 12 jaar geleden, hij is nu '29' dan zou die toen 17 moeten zijn
je speelt geen wedstrijden op een WK als je 17 bent......... dat gebeurt gewoon niet, dan zou die in de kwalificatiewedstrijden 16 moeten zijn???
al die Nigerianen en fransen ook op twitter: "is he still around!??!!?" "surely he isn't that young"
hij is 1 october 1984 geboren dus 29.
Citaat van: marrumer op januari 23, 2014, 22:19:31
hij is 1 october 1984 geboren dus 29.
dat is wat er staat ja..
Je weet het daar maar nooit hè ;)
maak me geen reet uit, als je 5x scoort in en oefen duel en wij hebben een scoringsprobleem... dan moet je hem een kans geven.. Wie maakte er voor ons nou 5 goals in een oefenduel? weinigen tot geen.. Al is ie 34 en scoort hij in een half jaar 9x mij hoor je dan niet zeiken hoor
Idd al was de beste vent 80 :clint zolang hij maar doet waarvoor hij is gehaald!
Citaat van: Cambuur058 op januari 23, 2014, 22:17:54
maar jongens even serieus, 2002 was 12 jaar geleden, hij is nu '29' dan zou die toen 17 moeten zijn
je speelt geen wedstrijden op een WK als je 17 bent......... dat gebeurt gewoon niet, dan zou die in de kwalificatiewedstrijden 16 moeten zijn???
al die Nigerianen en fransen ook op twitter: "is he still around!??!!?" "surely he isn't that young"
Willems was ook pas 18 en twee maandjes toen hij op het EK speelde. Kan dus prima, niet overal spoken zoeken.
Citaat van: el haj op januari 23, 2014, 22:53:39
Willems was ook pas 18 en twee maandjes toen hij op het EK speelde. Kan dus prima, niet overal spoken zoeken.
Die is niet in Nigeria geboren...
Citaat van: Cambuur058 op januari 23, 2014, 22:17:54
maar jongens even serieus, 2002 was 12 jaar geleden, hij is nu '29' dan zou die toen 17 moeten zijn
je speelt geen wedstrijden op een WK als je 17 bent......... dat gebeurt gewoon niet, dan zou die in de kwalificatiewedstrijden 16 moeten zijn???
al die Nigerianen en fransen ook op twitter: "is he still around!??!!?" "surely he isn't that young"
onzin.
er zijn meer jonge gasten geweest op een wk.
en sinds wanneer is er een regel die zegt dat je alleen maar een wk mag spelen als je ook in de kwalificatieronde hebt gespeeld?
buiten dat,leeftijd is maar een cijfer.
het gaat vooral om de fysieke gesteldheid van iemand.
ik verjaar deze week voor de tigste keer maar voel me nog 29!
ik wil zijn lichaam wel hebben(volgens mn vriendin).
Hij is voornamelijk goed in het achterlaten van een goede eerste indruk, als ik het stukje zo lees. En bij iemand die zijn zakken al gevuld heeft, vraag ik me af hoe zijn motivatie straks is wanneer hij kritiek krijgt. Ik ben vooralsnog sceptisch, maar hou me vast aan het verhaal van Pelle.
het maakte me ook niet zo veel uit maar als je op cambuur zoekt zie je overal Nigerianen die zeggen dat het niet kan dat 'ie nog 29 is en zo... hij is vast al 34 ofzo
Lekker belangrijk....deze tropische verrassing is na een half jaar vast weer weg.......tot die tijd een paar x de beslissende scoren en volgend jaar maar om een nieuwe.
Citaat van: Cambuur058 op januari 24, 2014, 11:02:18
het maakte me ook niet zo veel uit maar als je op cambuur zoekt zie je overal Nigerianen die zeggen dat het niet kan dat 'ie nog 29 is en zo... hij is vast al 34 ofzo
Boeien? Mark was ook 35 ofzo toen hij hier kwam en zie wat hij presteerde |:)
@Drumfather: Toch nog een parallel tussen de spitsen ;)
Citaat van: Cambuur058 op januari 24, 2014, 11:02:18
het maakte me ook niet zo veel uit maar als je op cambuur zoekt zie je overal Nigerianen die zeggen dat het niet kan dat 'ie nog 29 is en zo... hij is vast al 34 ofzo
hmm dus jij gelooft deze nigeriaan niet maar juist andere nigerianen wel..?
Citaat van: Cambuur058 op januari 24, 2014, 11:02:18
het maakte me ook niet zo veel uit maar als je op cambuur zoekt zie je overal Nigerianen die zeggen dat het niet kan dat 'ie nog 29 is en zo... hij is vast al 34 ofzo
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FRHWHdQP.jpg&hash=d6b5b3dcca2057edf995ced13c486e81a4dd63ff)
Citaat van: mindra op januari 24, 2014, 12:25:08
hmm dus jij gelooft deze nigeriaan niet maar juist andere nigerianen wel..?
Geloof nooit een Nigeriaan, behalve als hij kan voetballen :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2014, 12:40:10
Geloof nooit een Nigeriaan, behalve als hij kan voetballen :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2014, 12:40:10
Geloof nooit een Nigeriaan, behalve als hij kan voetballen :devil
Ik zit ook nog steeds op mijn miljoenen van een nigeriaanse prins te wachten...
28 of 40 ... Hij is jn ieder geval fitter dan de altijd net pijntjes voetballende hemmen.
Ze schijnen wel handig te zijn met een hengeltje :devil
Citaat van: poelie-lwd op januari 24, 2014, 13:53:26
Ze schijnen wel handig te zijn met een hengeltje :devil
Wie? Nordfelt? Ik hoop het wel voor hem. Vangt ie tenminste nog wat zondag.
Citaat van: Cambuur058 op januari 24, 2014, 11:02:18
het maakte me ook niet zo veel uit maar als je op cambuur zoekt zie je overal Nigerianen die zeggen dat het niet kan dat 'ie nog 29 is en zo... hij is vast al 34 ofzo
zou inderdaad kunnen, erg lastig te achterhalen. Maakt voor nu weinig uit. Gewoon lekker half jaartje knallen bij SCC en daarna zien we wel verder
In de derby tegen Heerenveen heeft Cambuur een geheime troef in handen. Vorige week kwam zomaar Bartholomew Ogbeche (29) aanwaaien. Een Nigeriaan die ooit met Ronaldinho speelde. Hij kan zomaar de nieuwe held van Leeuwarden worden.
Het is rond het vriespunt als de enige speler met een korte broek de bal handig van de ene voet naar de andere dirigeert. Je zou het misschien niet verwachten maar de speler met de korte broek is niet Oebele Schokker maar Bartholomew Ogbeche, de Nigeriaan die afgelopen week tekende bij Cambuur en prompt is gebombardeerd tot een soort geheim wapen voor de wedstrijd der wedstrijden van morgen tegen Heerenveen.
Die Ogbeche valt direct met zijn neus in de boter. Wist hij veel toen hij een paar weken op goed geluk de telefoon pakte en zijn trainer van vroeger, Dwight Lodeweges, opbelde. Dat zijn eerste wedstrijd er een zou zijn die al bijna veertien jaar niet was gespeeld en waarbij het ene deel van Friesland lijnrecht tegenover het andere staat.
De spits vroeg op goed geluk aan Lodeweges of hij niet een testwedstrijd kon spelen bij Cambuur. Prima, zei Lodeweges, maar stuur eerst even een cv op. 'Ik herkende zijn stem gelijk ja. Goede voetballer hè, dan onthoud je dat. Nou, op zijn cv stonden prachtclubs', zegt Lodeweges. 'Maar goed, negen jaar geleden zag ik hem voor het laatst en dat is een poos geleden. Misschien woog-ie inmiddels wel 93 kilo.'
Dat bleek niet het geval en de vijf doelpunten die hij maakte in een oefenduel met Go Ahead Eagles overtuigden de Friese technische staf. 'Mooi verhaal toch', zegt ook directeur Van den Belt. 'We zijn direct beelden gaan zoeken natuurlijk. Kwamen we nog een assist tegen van hem op Ronaldinho. Bij PSG.'
Inmiddels is de Nigeriaan van Cambuur het gesprek van de dag. Van den Belt werd al gebeld door andere clubs. 'Hoe ze dat nou toch voor elkaar hadden gekregen, zo'n Nigeriaan halen. Qua salaris. Dan leg ik uit dat hij een EU-paspoort heeft omdat hij heel lang in Parijs heeft gewoond.'
Lodeweges zegt nog niet zeker te weten of hij Ogbeche opstelt tegen Heerenveen, maar het heeft er alle schijn van. Hij heeft dan de beschikking over een wel heel exotische voorhoede. Met de Congolese roots van Lukoki, de Ghanese wortels van Manu en de nieuwe Nigeriaan. Lodeweges: 'Ogbeche kan dodelijk zijn tegen Heerenveen.'
Bron AD
Citaat van: gobo op januari 25, 2014, 19:25:16
In de derby tegen Heerenveen heeft Cambuur een geheime troef in handen. Vorige week kwam zomaar Bartholomew Ogbeche (29) aanwaaien. Een Nigeriaan die ooit met Ronaldinho speelde. Hij kan zomaar de nieuwe held van Leeuwarden worden.
Het is rond het vriespunt als de enige speler met een korte broek de bal handig van de ene voet naar de andere dirigeert. Je zou het misschien niet verwachten maar de speler met de korte broek is niet Oebele Schokker maar Bartholomew Ogbeche, de Nigeriaan die afgelopen week tekende bij Cambuur en prompt is gebombardeerd tot een soort geheim wapen voor de wedstrijd der wedstrijden van morgen tegen Heerenveen.
Die Ogbeche valt direct met zijn neus in de boter. Wist hij veel toen hij een paar weken op goed geluk de telefoon pakte en zijn trainer van vroeger, Dwight Lodeweges, opbelde. Dat zijn eerste wedstrijd er een zou zijn die al bijna veertien jaar niet was gespeeld en waarbij het ene deel van Friesland lijnrecht tegenover het andere staat.
De spits vroeg op goed geluk aan Lodeweges of hij niet een testwedstrijd kon spelen bij Cambuur. Prima, zei Lodeweges, maar stuur eerst even een cv op. 'Ik herkende zijn stem gelijk ja. Goede voetballer hè, dan onthoud je dat. Nou, op zijn cv stonden prachtclubs', zegt Lodeweges. 'Maar goed, negen jaar geleden zag ik hem voor het laatst en dat is een poos geleden. Misschien woog-ie inmiddels wel 93 kilo.'
Dat bleek niet het geval en de vijf doelpunten die hij maakte in een oefenduel met Go Ahead Eagles overtuigden de Friese technische staf. 'Mooi verhaal toch', zegt ook directeur Van den Belt. 'We zijn direct beelden gaan zoeken natuurlijk. Kwamen we nog een assist tegen van hem op Ronaldinho. Bij PSG.'
Inmiddels is de Nigeriaan van Cambuur het gesprek van de dag. Van den Belt werd al gebeld door andere clubs. 'Hoe ze dat nou toch voor elkaar hadden gekregen, zo'n Nigeriaan halen. Qua salaris. Dan leg ik uit dat hij een EU-paspoort heeft omdat hij heel lang in Parijs heeft gewoond.'
Lodeweges zegt nog niet zeker te weten of hij Ogbeche opstelt tegen Heerenveen, maar het heeft er alle schijn van. Hij heeft dan de beschikking over een wel heel exotische voorhoede. Met de Congolese roots van Lukoki, de Ghanese wortels van Manu en de nieuwe Nigeriaan. Lodeweges: 'Ogbeche kan dodelijk zijn tegen Heerenveen.'
Bron AD
Leuk stukje, nou eerst maar even laten zien. En daar is morgen de mooiste dag voor :)
Ik hoop niet dat dit GEHEIME WAPEN morgen een LOSSE FLODDER blijkt te zijn. :|
Citaat van: nepomuk op januari 25, 2014, 21:57:49
Ik hoop niet dat dit GEHEIME WAPEN morgen een LOSSE FLODDER blijkt te zijn. :|
Ook de knal van een losse flodder kan afschrikken, maken Manu en Lukoki het af met echte munitie |:)
Of de kogels van Ritzmaier |:)
Wat een aanwinst! Mooi hoe hij de ballen doorgaf naar de vleugels. Blijft zo te zien ook koel. Meer aub!!
LEKKER JONGEN!
Deze jongen kan bij al niet meer stuk _O_
Scoren tegen de aartsvijand _O_
Voor de rest goed sterk aanwezig en de ballen inderdaad goed doorgekopt etc....
Moet natuurlijk nog wennen maar ik zie het wel met hem zitten.
Goed gespeeld en ook nog gescoord! Geweldig jonge!
Meteen contract openbreken
nog maar jaartje erbij!
Sterke speler en saampies met Manu kan dat nog voor mooie verrassingen zorgen rest vant seizoen....goeie keus :)
En gewoon nog scoren ook... wat een week voor deze man |:)
Een assist en een goal. Als dit zijn gemiddelde wordt....
Formidable, formidable, formidable
:0= HELD,
trouwens hele voorhoede verdient een pluim! En de rest natuurlijk ook!
OGBECHE _O_
http://nos.nl/video/602483-ogbeche-zorgen-dat-ik-zo-doorga.html heerlijk ventje ook, niet zichzelf de hemel in prijzen maar "beter beter beter" haha
Nigeriaanse media vind hem een fantastische speler
Heeft een goede pot gespeeld. Sterke indruk. Gaan we nog een hoop plezier van hebben.
Citaat van: lunnie op januari 26, 2014, 20:13:20
Heeft een goede pot gespeeld. Sterke indruk. Gaan we nog een hoop plezier van hebben.
Je kunt zien dat dit een op en top prof is, daar komt nog bij dat het een rasvoetballer is. Het lijkt me verstandig om zijn contract direct met een jaar (of 2) te verlengen. Buiten het feit dat hij zichzelf in de picture speelt is hij inmiddels een mediahype
Poelie hast helemaal geliek (dit keer) |:) |:) |:)
Beetje dubieuze opmerking van Tom Egbers bij Studio Sport: "Volgens zijn paspoort is hij 29". Die vent moet even beseffen dat ik geen mening van hem hoef te horen, alleen een objectieve vooruitblik op de samenvattingen.
Citaat van: moodygrunn op januari 26, 2014, 20:33:37
Beetje dubieuze opmerking van Tom Egbers bij Studio Sport: "Volgens zijn paspoort is hij 29". Die vent moet even beseffen dat ik geen mening van hem hoef te horen, alleen een objectieve vooruitblik op de samenvattingen.
Dat was ook het enige kritiekpunt vond ik. Verder een mooie voorbeschouwing. Heb ze wel eens anders gezien.
Citaat van: Dokkumer op januari 26, 2014, 20:43:48
Dat was ook het enige kritiekpunt vond ik. Verder een mooie voorbeschouwing. Heb ze wel eens anders gezien.
Verder was het een prima samenvatting, maar ik geef mijn mening over Egbers geheel in stijl met de Liwwadder traditie: eerst beginnen met wat er fout gaat en daar uren over doorzeuren, vervolgens pas de goede dingen tussen neus en lippen door zeggen.
Citaat van: moodygrunn op januari 26, 2014, 20:33:37
Beetje dubieuze opmerking van Tom Egbers bij Studio Sport: "Volgens zijn paspoort is hij 29". Die vent moet even beseffen dat ik geen mening van hem hoef te horen, alleen een objectieve vooruitblik op de samenvattingen.
Ik kon er eigenlijk wel om lachen!
Citaat van: Lore op januari 26, 2014, 20:58:10
Ik kon er eigenlijk wel om lachen!
Hij zegt wat iedereen denkt.
Citaat van: Yellow Army op januari 26, 2014, 21:00:21
Hij zegt wat iedereen denkt.
Voor een halfbejaarde is B. wel verrassend fit ;).
Citaat van: Yellow Army op januari 26, 2014, 21:00:21
Hij zegt wat iedereen denkt.
Hij zegt wat op de autocue staat. Laat Jan Vincent van Zuiden (ex-verslaggever voor Omrop Fryslan en groot H'veen supporter) nou net daar algemeen redacteur zijn....https://twitter.com/JVvanZuiden
Leg ik verkeerde verbanden of is dit wel degelijk bewust?
Citaat van: De Raaf op januari 26, 2014, 20:31:55
Poelie hast helemaal geliek (dit keer) |:) |:) |:)
Dat weet ik!! :zweep
Ogbeche is een topper!!
Openbreken dat contract!
Citaat van: moodygrunn op januari 26, 2014, 21:34:55
Hij zegt wat op de autocue staat. Laat Jan Vincent van Zuiden (ex-verslaggever voor Omrop Fryslan en groot H'veen supporter) nou net daar algemeen redacteur zijn....https://twitter.com/JVvanZuiden
Leg ik verkeerde verbanden of is dit wel degelijk bewust?
Eerlijk gezegd nooit wat gemerkt van enige vorm van dkv-ritis bij JV. Verslagen van Cambuur deed hij altijd lekker enthousiast en samen met Geert een mooie tandem.
Bedankt topper
Wat een debuut!!! Dynamische voorhoede zo, kan nog leuk worden. En mooi dat Hemmen en Ogbeche zulke verschillende spitsen zijn, geeft mogelijkheden |:)
Float like a butterfly, Sting like a bee, vind deze erg toepasselijk aangezien dat zijn medespelers hem Bee noemen...
KILLER BEE! :clint
Onze eigen Bony!! Topper
En zowel bij het AD als de Telegraaf gelijk in het elftal van de week. In de Telegraaf samen met Leeuwin en Manu, het AD zet El Makrini er ook nog bij. _O_
We mogen echt van geluk spreken dat deze man naar ons toe is gekomen! Voor mij nu al een legende! Hopen dat hij ook in de aankomende wedstrijden iets kan laten zien!
Voor de winterstop had ik er weinig vertrouwen in dat we uit de degradatie zone zouden blijven! Maar hoe ze gister gevoetbald hebben moeten en kunnen we gewoon omhoog! Nu hopen dat we punten pakken in uitwedstrijden!
En dan vanavond VI nog! |:)
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2014, 10:47:05
En dan vanavond VI nog! |:)
Dan moet VI het maar doen want gisteren bij Studio Voetbal geen woord over de wedstrijd of deze speler. Wel uren lullen over corners en verkeerd dekken bij Feyenoord en Ajax. Kunnen we Studio Voetbal ook boycotten?
Citaat van: Scout op januari 27, 2014, 12:07:42
Dan moet VI het maar doen want gisteren bij Studio Voetbal geen woord over de wedstrijd of deze speler. Wel uren lullen over corners en verkeerd dekken bij Feyenoord en Ajax. Kunnen we Studio Voetbal ook boycotten?
Verschrikkelijk is het! De andere clubs sneeuwen compleet onder bij dit programma. Zonde! :_spank
Als je heeeeeeel goed luistert kun je het horen in het eerste deel van ut Woanskip:
Eelke en Ogbetsje dat waren twee mensen
heel doodgewoon net as de rest.
Se wúden graag trouwe mar se hadden gien woaning
en daaran hat Ogbetsje geweldig de pest.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2014, 12:22:59
Als je heeeeeeel goed luisterd kun je het horen in het eerste deel van ut Woanskip:
Eelke en Ogbetsje dat waren twee mensen
heel doodgewoon net as de rest.
Se wúden graag trouwe mar se hadden gien woaning
en daaran hat Ogbetsje geweldig de pest.
Mama Appelsap |:) :_schater :y
Citaat van: Scout op januari 27, 2014, 12:07:42
Dan moet VI het maar doen want gisteren bij Studio Voetbal geen woord over de wedstrijd of deze speler. Wel uren lullen over corners en verkeerd dekken bij Feyenoord en Ajax. Kunnen we Studio Voetbal ook boycotten?
VI heeft altijd meer aandacht voor alle clubs, en zeker met Genee gaat het echt wel even over Cambuur. Johan vind ook altijd dat we goed, leuk voetbal spelen. Studio Ajax ga ik nooit meer kijken.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2014, 12:22:59
Als je heeeeeeel goed luistert kun je het horen in het eerste deel van ut Woanskip:
Eelke en Ogbetsje dat waren twee mensen
heel doodgewoon net as de rest.
Se wúden graag trouwe mar se hadden gien woaning
en daaran hat Ogbetsje geweldig de pest.
Mar op een keer sei plotseling Ogbetsje
kiek noe ris Eelke hoe dat noe weer komt.
Ik sit hier potdorie met de fúten in 't water
der sit een gat as een fuust in de romp.en even later:
Se trokken die skuit toen vlug naar de helling
daar stopten se heel vakkundig ut lek
En Ogbetsje ging toen de meubels weer poetsen
Ut pluus van de clubkes zag blauw van de drek
Heerlijke complete voetballer! Sterk, redelijk snel maar het belangrijkste , voetbalgogme! Denk dat hij op meerdere posities kan spelen. Verder denk ik dat hemmen moet vrezen voor zijn basis plaats.
Uitstekende voetballer, zal voor Hemmen knocken worden om in de basis te komen. Volgend weekend kunnen we zomaar de 3 punten uit Enschede halen |:)
Citaat van: Official-Sphere op januari 27, 2014, 15:06:55
Uitstekende voetballer, zal voor Hemmen knocken worden om in de basis te komen. Volgend weekend kunnen we zomaar de 3 punten uit Enschede halen |:)
Daar geloof ik ook wel in
Jammer dat deze speler niet een contract van 1 1/2 jaar heeft getekend.
Ben er nu haast wel van overtuigd dat hij volgend jaar niet meer speelt bij onze mooie club.
Maar dan had je denk ik nog wel even leuk kunnen incasseren.
En dat zal volgend jaar nodig zij als Ritzmaier, Lukoki en manu weer vertrekken.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2014, 12:22:59
Als je heeeeeeel goed luistert kun je het horen in het eerste deel van ut Woanskip:
Eelke en Ogbetsje dat waren twee mensen
heel doodgewoon net as de rest.
Se wúden graag trouwe mar se hadden gien woaning
en daaran hat Ogbetsje geweldig de pest.
Stiekem is dat de originele tekst en is dit allemaal voorbestemd 8P
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 27, 2014, 12:14:52
Verschrikkelijk is het! De andere clubs sneeuwen compleet onder bij dit programma. Zonde! :_spank
Absoluut zeer eenzijdig programma. Saai gezeik
Citaat van: Scout op januari 27, 2014, 12:07:42
Dan moet VI het maar doen want gisteren bij Studio Voetbal geen woord over de wedstrijd of deze speler. Wel uren lullen over corners en verkeerd dekken bij Feyenoord en Ajax. Kunnen we Studio Voetbal ook boycotten?
Dat boycot ik al jaren, gaat alleen maar over 020 en internationals ( of over psv als waterkneus er zit). Om te kotsen dat programma
Sent from my iPhone using Tapatalk
K.....t programma.
met grootste clown jan mulder. :R
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2014, 12:22:59
Als je heeeeeeel goed luistert kun je het horen in het eerste deel van ut Woanskip:
Eelke en Ogbetsje dat waren twee mensen
heel doodgewoon net as de rest.
Se wúden graag trouwe mar se hadden gien woaning
en daaran hat Ogbetsje geweldig de pest.
:_schater :thumbsup
Citaat van: peter op januari 27, 2014, 22:41:16
K.....t programma.
met grootste clown jan mulder. :R
Die vent kun je niet serieus nemen. Rukprogramma.
Bartholomew Ogbeche zet Cambuur op de kaart, vandaag een groot artikel over hem en Cambuur in de Telegraaf. (landelijke aandacht)
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/sccambuur/22246834/___Ogbeche_is_al_een_verassing___.html (http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/sccambuur/22246834/___Ogbeche_is_al_een_verassing___.html)
Citaat van: clint op januari 28, 2014, 07:43:44
Die vent kun je niet serieus nemen. Rukprogramma.
Kijk het al in jaren niet meer, Studio Ajax, Ajax tv, hoe je het ook wil noemen.
Citaat van: DayDreamer op januari 28, 2014, 08:35:21
Kijk het al in jaren niet meer, Studio Ajax, Ajax tv, hoe je het ook wil noemen.
Ik kijk het ook al jaren niet meer maar deze keer heb ik een uitzondering gemaakt omdat het over de derby's zou gaan, een uur van mijn leven vergooit ;(
http://foxsports.nl/video/187624-piero-de-nieuwe-koning-in-leeuwarden.html
|:)
Ogbeche brengt niet alleen goals, maar ook professionalisme
Het gaat sinds zondag alleen maar om Bartholomew Ogbeche, althans in de landelijke media. De Telegraaf vroeg Cambuur-trainer Dwight Lodeweges naar zijn mening over de spits. De hoofdtrainer vindt het ongelooflijk dat een aanvaller in zo'n korte tijd al zoveel impact kan hebben.
"De meeste jongens zijn hier dan om kwart over negen, maar om half tien is hij dan al een uur bezig met rekken en het op lengte brengen van zijn spieren", vertelt Lodeweges over Ogbeche. De andere spelers zijn geïmponeerd over hoe hij met zijn sport bezig is. "Hij legt zo even een paar benen in zijn nek. Hij doet ook niet even zijn schoenen aan, dat duurt vijf minuten. Alles moet precies goed en symmetrisch zitten. Die jongens kijken daar ook naar, hij is echt bezig met zijn vak. Er is even een stukje volwassenheid binnen komen lopen. We hebben er een grote meneer bij."
Met het redelijk jonge en onervaren Cambuur heeft het in de persoon van Ogbeche een bonk aan ervaring binnengehaald. Iets wat ze deze competitie nog een hoop kan opleveren.
http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/8257
Citaat van: Cambuur058 op januari 28, 2014, 11:13:32
http://foxsports.nl/video/187624-piero-de-nieuwe-koning-in-leeuwarden.html
|:)
:thumbsup Prince Oggie
Citaat van: SCCRulez op januari 29, 2014, 00:41:54
:thumbsup Prince Oggie
Wat een diskwalificatie van Ogbeche zeg :_spank
Prince Polly kon er helemaal niks van! Van Halst :wall
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2014, 05:54:41
Wat een diskwalificatie van Ogbeche zeg :_spank
Prince Polly kon er helemaal niks van! Van Halst :wall
Was mijntype speler ook bepaald niet, maar wel mooie naam :P. Aan het eind van seizoen is het King Ogbeche w:) Gelukkig is Burgerking Zeefuik ' t niet geworden
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/324561_friese-boer-noemt-pasgeboren-kalf-ogbeche
Friese boer noemt pasgeboren kalf Ogbeche
Na één doelpunt en één assist is hij de nieuwe publiekslieveling van SC Cambuur: Bartholomew Ogbeche. De nieuwe spits wordt in allerlei vormen al geëerd.
Zo heeft een Friese boer een zojuist geboren kalfje naar de Nigeriaanse aanvaller genoemd. Ogbeche is een kruising van een Foreman Red en Delta Fidelity, wat bij kenners wellicht voorkomt.
Zondag maakte Ogbeche zijn debuut voor SC Cambuur. De beladen Friese derby tegen sc Heerenveen werd met 3-1 gewonnen. In de vierde minuut leverde de 29-jarige Nigeriaan de assist bij het openingsdoelpunt van Elvis Manu. Twintig minuten later kopte hij eigenhandig de 2-0 binnen.
Ik zie ons met Ogbeche, manu en lokoki nog wel winnen ook tegen PSV en een punt bij Twente! |:) degradatie kandidaat 1.. HA!
http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/voetbal/22259703/__Ogbeche_wil_Cambuur_blij_maken__.html
Citaat van: moodygrunn op februari 01, 2014, 11:05:02
http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/voetbal/22259703/__Ogbeche_wil_Cambuur_blij_maken__.html
Mooi stukje. Vind wel dat hij me vaak noemt, dat hoeft nu ook weer niet :devil. Je ziet aan de rest ook dat dit een hecht team is die voor elkaar door het vuur gaan. Ik ga er dan ook vanuit dat er morgen punten mee terug komen uit enschede
Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 11:15:18
Mooi stukje. Vind wel dat hij me vaak noemt, dat hoeft nu ook weer niet :devil.
Makrini is moslim, dus wij hebben alleen nog een boedist nodig om de goden mee te hebben dit seizoen!
Citaat van: moodygrunn op februari 01, 2014, 11:05:02
http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/voetbal/22259703/__Ogbeche_wil_Cambuur_blij_maken__.html
Lukoki kon het wel eens koud hebben :_schater :_schater
Prachtmantsjes, die gaan nog gekke dingen doen met zijn drieën. Die zijn zo snel en onberekenbaar voor elke tegenstander, valt niet te verdedigen.
Plekkie 10, appeltje eitje.
Plekkie 10, appeltje eitje.
[/quote]
Dan mag er op ons Cambuurplein gelijk een standbeeld van dit trio komen
_O_
Citaat van: Lwdscc op februari 01, 2014, 12:09:02
Lukoki kon het wel eens koud hebben :_schater :_schater
God als 13e man in 't stadion. Zo kunnen we toch niet meer degraderen |:)
Vorige week in het thuisduel tegen SC Heerenveen maakte Batholomew Ogbeche zijn debuut in het shirt van Cambuur. Nederland maakte kennis met de nieuwe sensatie uit Leeuwarden. De Telegraaf trok naar Leeuwarden om nader kennis te maken.
"Ik ben blij hier in Leeuwarden", aldus Ogbeche die zich in de derby direct liet gelden met een goal en assist. "God zal nu bepalen of het een succes gaat worden. Ik ga in ieders geval hard werken om de supporters van Cambuur blij te maken." Zondag staat de aanvaller in het duel tegen FC Twente weer in de basis, dan kan hij ook tegen een kampioenskandidaat laten zien over bijzondere klasse te beschikken.
|:)
Zou mooi zijn als meneer er weer een paar in legt. Verdedigig van twente schat ik wel een stukje hoger in dan die van de giersnuivers.
Citaat van: Scc01 op februari 02, 2014, 11:19:56
Zou mooi zijn als meneer er weer een paar in legt. Verdedigig van twente schat ik wel een stukje hoger in dan die van de giersnuivers.
Maar de verdediging van Twente is niet het sterkste deel van het team. Dus daar pijn doen waar ze het kwetsbaarst zijn. Ik hoop gewoon op een strafschop- en :rodekaartloze wedstrijd. Dan hebben we kans :proost
vond hem goed spelen, echt een aanwinst :thumbsup
B werd beroerd aangespeeld door het zwakke middenveld van vanmiddag. Vond hierdoor Hemmen beter invallen, maar dat kwam omdat er opeens meer over de grond werd gespeeld.
Gewoon Ritzmaier of bakker op 10, maar aub geen van Moorsel, want de aanvoer vanuit het middenveld was dramatisch slecht vanmiddag.
B speelde goed, die penalty was gewoon erg slim gedaan.. Daar heb je een slimme spits met ervaring voor. Weinig kansen gekregen, won weer opvallend veel kopduel en voetbalde goed mee. Maar weer knallen tegen de zwakke verdediging van Pisvee!
Citaat van: legeips op februari 02, 2014, 20:23:51
B werd beroerd aangespeeld door het zwakke middenveld van vanmiddag. Vond hierdoor Hemmen beter invallen, maar dat kwam omdat er opeens meer over de grond werd gespeeld.
Terwijl B zelf aangaf dat hij liever over de grond word aangespeeld, maarja kunnen ze aan werken natuurlijk.
Deze man houdt ons persoonlijk in de eredivisie, klasbak 1e klas!!!!!!! _O_
Citaat van: wiekie1969 op februari 04, 2014, 23:39:22
Deze man houdt ons persoonlijk in de eredivisie, klasbak 1e klas!!!!!!! _O_
We houden met sien allen ons Cambuur in de eredivisie |:)
Citaat van: Leovardiascc op februari 04, 2014, 23:42:15
We houden met sien allen ons Cambuur in de eredivisie |:)
Amen ;(
Is er al iets meer bekend over de blessure van Ogbeche?
Iemand die weet wat hem mankeert?? Leek te huilen, dat lijkt me niet veel goeds te betekenen......
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 21:56:07
Iemand die weet wat hem mankeert?? Leek te huilen, dat lijkt me niet veel goeds te betekenen......
We horen er inderdaad vrij weinig over, had vanuit de catacomben begrepen dat die erg veel pijn had en inderdaad de tranen hem over de wangen rolde.
Citaat van: sccvl op februari 05, 2014, 22:05:53
We horen er inderdaad vrij weinig over, had vanuit de catacomben begrepen dat die erg veel pijn had en inderdaad de tranen hem over de wangen rolde.
Wat sneu voor die jongen. Toch niet een liesblessure? Daar leek het wel op, en die blessures zijn vaak langdurig.
Citaat van: scclwd op februari 05, 2014, 22:11:33
Wat sneu voor die jongen. Toch niet een liesblessure? Daar leek het wel op, en die blessures zijn vaak langdurig.
Het zijn vaak van die slepende blessures inderdaad. Zoals ik de beelden bekijk lijkt het duidelijk een liesblessure inderdaad.
Geweldig.. Hebben wij weer.
Heb net begrepen dat die minimaal 6 weken buiten spel zou staan. Kan iemand dit bevestigen?
Zojuist Ogbeche zelf gesproken. Hij heeft veel last van zijn bovenbeen, kan aardig lopen maar rennen zit er niet ik. Volgende wedstrijd word moeilijk zegt die, morgen volgt er een scan.
Citaat van: sccvl op februari 05, 2014, 23:04:48
Zojuist Ogbeche zelf gesproken. Hij heeft veel last van zijn bovenbeen, kan aardig lopen maar rennen zit er niet ik. Volgende wedstrijd word moeilijk zegt die, morgen volgt er een scan.
Dat is mooi k**. :( Het zal ons ook eens meezitten.
Ach we hebben altijd Blanke Barto nog ;(
Citaat van: scclwd op februari 05, 2014, 23:41:20
Dat is mooi k**. :( Het zal ons ook eens meezitten.
Ik zag de beelden, hij verstapte zich in de 16, nabij de stip.
Misschien valt het mee?
Citaat van: PePe op februari 05, 2014, 23:46:13
Ik zag de beelden, hij verstapte zich in de 16, nabij de stip.
Misschien valt het mee?
Ik heb er een hard hoofd in, hij ging niet voor niks huilend van het veld af.
Citaat van: PePe op februari 05, 2014, 23:46:13
Ik zag de beelden, hij verstapte zich in de 16, nabij de stip.
Misschien valt het mee?
[/quote
Het schoot erin tijdens het aanzetten/sprinten.
Denk spierscheuring!
Volgens de lc is het een knieblessure.
vandaag zal er uit de scan wel meer nieuws komen.
laten we hopen dat het meevalt.
zegt genoeg dat hij huilend van het veld ging.
Hoop dat het meevalt, we hebben hem hard nodig!!
Citaat van: peter op februari 06, 2014, 09:25:55
Volgens de lc is het een knieblessure.
vandaag zal er uit de scan wel meer nieuws komen.
laten we hopen dat het meevalt.
zegt genoeg dat hij huilend van het veld ging.
Ik hoop eigenlijk dat hij heel erg geschrokken is en dat het mee valt.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 06, 2014, 09:32:04
Hoop dat het meevalt, we hebben hem hard nodig!!
Vandaag om half 11 zal er een scan plaatsvinden
Citaat van: sccvl op februari 06, 2014, 10:10:57
Vandaag om half 11 zal er een scan plaatsvinden
dan weten we snel meer!
Duurt wel heel lang voor er nieuws komt :?
Dat kan goed en slecht nieuws zijn...
Nog niet geplaatst hier volgens mij:
Henk Albers @HenkAlbers1970 4h
Wat Ogbeche betreft: heeft voor de zekerheid een scan laten maken. Nieuws daarover nog niet bekend. #Cambuur (1/2)
Henk Albers @HenkAlbers1970 4h
Na de wedstrijd was Ogbeche redelijk optimistisch vwb de kwetsuur: 'Was er bijtijds uitgestapt', 'geluisterd naar m'n lichaam'. (2/2)
Citaat van: dizzhead op februari 06, 2014, 16:00:52
Nog niet geplaatst hier volgens mij:
Henk Albers @HenkAlbers1970 4h
Wat Ogbeche betreft: heeft voor de zekerheid een scan laten maken. Nieuws daarover nog niet bekend. #Cambuur (1/2)
Henk Albers @HenkAlbers1970 4h
Na de wedstrijd was Ogbeche redelijk optimistisch vwb de kwetsuur: 'Was er bijtijds uitgestapt', 'geluisterd naar m'n lichaam'. (2/2)
Kom er maar in Henk. Lijkt me dat er nu toch wel eens nieuws is :koffie
Henk Albers @HenkAlbers1970 2h
Als ik #Cambuur spits Ogbeche goed heb begrepen gaat zijn kwetsuur om de semimem branosus nabij de knie, achterkant bovenbeen. (1/2)
Henk Albers @HenkAlbers1970 2h
Ben geen dokter, dus enig voorbehoud is op zijn plaats. Die plek wees hij aan en pakte mij daar zelfs beet ter verduidelijking. (2/2)
Henk Albers @HenkAlbers1970 2h
Morgen hebben de spelers vrijaf. Zaterdag, de training #Cambuur voorafgaand aan duel met #Heracles lijkt me zinvol 'meetmoment'. #blessures
Even opgezocht. ...een spierblessure.
we horen het zaterdag wel denk ik.
hopelijk kanhij meedoen.
Citaat van: peter op februari 06, 2014, 20:06:25
Even opgezocht. ...een spierblessure.
we horen het zaterdag wel denk ik.
hopelijk kanhij meedoen.
ik heb ook ff gekeken, als het om een scheur zou gaan is hij 4/6 weken uit de roulatie! maar dat zou dan denk ik al naar buiten zijn gekomen denk ik.
Zal wel een verrekking zijn dan. Maar even een weekje rust en dan volgende week tegen Olle weer vlammen!
Waarom horen we niks over zijn blessure?
Heel vreemd inderdaad.
Citaat van: peter op februari 07, 2014, 10:59:05
Waarom horen we niks over zijn blessure?
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.pt-nijmegen.nl%2Fimages%2F1_hamstring.jpg&hash=d04e718d7957d40d3a367e62c58efb182f170c54)
het schijnt de semimembranosus te zijn.(uit betrouwbare bron).
ik weet de ernst niet.
Ik zagen net in de stad, maar hij liep helemaal soepel. Niet dat dat veel zegt!
Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 11:47:25
Ik zagen net in de stad, maar hij liep helemaal soepel. Niet dat dat veel zegt!
toch iets .Met een hamstring loop je niet soepel
Als club zijnde breng je toch iets naar buiten?
Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 11:47:25
Ik zagen net in de stad, maar hij liep helemaal soepel. Niet dat dat veel zegt!
was zijn broer.....
Citaat van: sunderland op februari 07, 2014, 12:03:02
toch iets .Met een hamstring loop je niet soepel
Nee, zonder hamstring loopt lekker soepel.. :insane
Citaat van: peter op februari 07, 2014, 12:32:41
was zijn broer.....
:_schater, daar ging ik ook van uit. Maar iemand vroeg hem of hij woensdag gespeeld had en hij antwoorden dat hij tien minuten had mee gedaan.....
Citaat van: sunderland op februari 07, 2014, 12:03:02
toch iets .Met een hamstring loop je niet soepel
Zonder hamstring loop je pas moeilijk
Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 12:49:42
:_schater, daar ging ik ook van uit. Maar iemand vroeg hem of hij woensdag gespeeld had en hij antwoorden dat hij tien minuten had mee gedaan.....
Verdomme, heeft zijn broer tegen PSV meegedaan.... Geen wonder dat ie er snel uit wou
B. ligt er 4 weken uit met een hamstring blessure ;(
Citaat van: Drumfather SCC op februari 07, 2014, 15:36:32
B. ligt er 4 weken uit met een hamstring blessure ;(
Zucht, het zit ons ook niet mee.
Heel jammer, sneu voor hem ook dat hij na zo'n startend succes er weer af moet...
Het zal ook weer eens niet een keer zo zijn met onze spelers...
Precies in de periode dat we punten moeten gaan pakken ;(
Citaat van: Drumfather SCC op februari 07, 2014, 15:36:32
B. ligt er 4 weken uit met een hamstring blessure ;(
Is Hemmen klaar voor 3 wedstrijden op rij??
Staat volgens Henk Albers zondag waarschijnlijk in de basis, dus ik neem aan dat hij volledig fit is.
Barto in de wissel is ook niet altijd slecht, brengt zoveel verandering in het spel bij een wissel dat het altijd gevaarlijk is, Manu, Ritzi en Scheper maken die goaltjes ander wel |:)
het zit ons verdomme ook niet mee he ;(
hopen dat Hemmen ECHT fit is dit keer!
We moeten maar hopen dat dit betekend dat hij zich dit half jaar niet in de kijker speelt en er nog een seizoen aan vast plakt bij Cambuur
Citaat van: Leovardiascc op februari 07, 2014, 15:57:58
het zit ons verdomme ook niet mee he ;(
hopen dat Hemmen ECHT fit is dit keer!
Een halve week verder en die 70 'waren niet volgens de planning', dus lijkt mij sterk dat hij 90 minuten mee kan. Maar Manu heeft Bin Excelsior toch ook in de spits gespeeld?
Hoop op een of andere manier dat hij er straks nog eenjaar
aan vast plakt!
Laten we hopen dat 4 weken aan de veilige kant is gekozen en dat hij er over 2-3 weken weer staat.
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 07, 2014, 16:56:01
Laten we hopen dat 4 weken aan de veilige kant is gekozen en dat hij er over 2-3 weken weer staat.
Maar hij zal de twee sleutelwedstrijden thuis niet halen ;( ;( ;(
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 17:31:40
Maar hij zal de twee sleutelwedstrijden thuis niet halen ;( ;( ;(
Maar vertrouwen hebben in Hemmen en hopen dat ie fit blijft.
Het is weer te kansloos voor woorden. Hebben we dus ook weinig aan de komende tijd. Hemmen kan never nieteen wedstrijd spelen. Die is al moe als hij er aan denkt
Citaat van: Scc01 op februari 07, 2014, 17:46:40
Het is weer te kansloos voor woorden. Hebben we dus ook weinig aan de komende tijd. Hemmen kan never nieteen wedstrijd spelen. Die is al moe als hij er aan denkt
ik heb wel vertrouwen in hem, hij heeft 4 weken de tijd om te laten zien waarom hij eerste spits moet zijn, en hij heeft er al 7 inliggen dus mijn vertrouwen heeft hij wel |:)
Citaat van: Leovardiascc op februari 07, 2014, 17:48:42
ik heb wel vertrouwen in hem, hij heeft 4 weken de tijd om te laten zien waarom hij eerste spits moet zijn, en hij heeft er al 7 inliggen dus mijn vertrouwen heeft hij wel |:)
Wat een domper, Hemmen is bij lange na niet wedstrijd fit.
Ik zeg:
Lukoki Manu. Schepers
Citaat van: Harry L. op februari 07, 2014, 18:14:29
Wat een domper, Hemmen is bij lange na niet wedstrijd fit.
Ik zeg:
Lukoki Manu. Schepers
Starten met Hemmen en als Hemmen op is naar deze voorhoede, lijkt mij een goed plan!
Ben nu toch wel blij dat Barto zo eigenwijs was (voor noodgevallen)...
De enige die nu even niet geblesseerd moest raken is er weer een maand uit.. Gelukkig hebben we wel spelers als Lukoki, die in elk geval altijd het overzicht heeft :|
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 18:45:31
Ben nu toch wel blij dat Barto zo eigenwijs was (voor noodgevallen)...
Ik niet.. Als barto gewoon naar de graafschap was gegaan, had Janssen hier gevoetbald, daar hadden we iets meer aan gehad.
Lekker dan dat B niet inzetbaar is. Gaf lukoki niet een kut bal waardoor hij geblesseerd raakte?..
Heb je jansen zien voetballen laatste wedstrijd voor roda?
was niet veel soeps hoor!
Citaat van: legeips op februari 07, 2014, 22:09:03
Lekker dan dat B niet inzetbaar is. Gaf lukoki niet een kut bal waardoor hij geblesseerd raakte?..
:_schater :_schater krijgt Lukoki nu hier ook al de schuld van?
Ik stond vanmiddag vast op de ring en ik denk dat dat komt omdat iemand voor een stoplicht niet doorreed omdat hij aan het schelden was over die gemiste kans van Lukoki!
Niet best, moeten we hem missen met allerlei belangrijke wedstrijden. Erg jammer.
Citaat van: legeips op februari 07, 2014, 22:09:03
Gaf lukoki niet een kut bal waardoor hij geblesseerd raakte?..
:_schater
Citaat van: Leovardiascc op februari 07, 2014, 22:27:46
:_schater
Oh nee het was een van zijn standaard k.. Voorzetten.. Nee die slechte voorzet had B kunnen voorzien.
Straks is het ook Lukoki's schuld als het weer niet mee zit :_schater
Citaat van: Marc S op februari 08, 2014, 11:49:48
Straks is het ook Lukoki's schuld als het weer niet mee zit :_schater
we moeten hem niet overal de schuld van geven :P
Citaat van: Marc S op februari 08, 2014, 11:49:48
Straks is het ook Lukoki's schuld als het weer niet mee zit :_schater
Nope dat is en blijft de schuld van Menzo... Veel verschil maakt dat ook niet :devil
Citaat van: Dokkumer op februari 08, 2014, 17:45:03
Nope dat is en blijft de schuld van Menzo... Veel verschil maakt dat ook niet :devil
paar centimeter tussen de tanden
Citaat van: pvanbuijtene op februari 08, 2014, 18:02:28
paar centimeter tussen de tanden
:_schater :_schater :_schater
Ogbeche
Lodeweges is optimistisch over het herstel van Ogbeche. 'Volgens de prognose zijn we hem nog tweeënhalve week kwijt, maar ik heb me laten vertellen dat zijn revalidatie uitermate goed verloopt. Misschien komt hij wat eerder terug', besluit de trainer van de nummer vijftien van de Eredivisie.
Citaat van: dizzhead op februari 14, 2014, 14:30:56
Ogbeche
Lodeweges is optimistisch over het herstel van Ogbeche. 'Volgens de prognose zijn we hem nog tweeënhalve week kwijt, maar ik heb me laten vertellen dat zijn revalidatie uitermate goed verloopt. Misschien komt hij wat eerder terug', besluit de trainer van de nummer vijftien van de Eredivisie.
Groningen uit een paar minuten maken?
Of tegen Ajax de winnende maar maken!
Citaat van: peter op februari 14, 2014, 15:13:54
Of tegen Ajax de winnende maar maken!
Citaat van: Lore op februari 14, 2014, 15:09:21
Groningen uit een paar minuten maken?
als ze maar niet dezelfde fout maken als met Hemmen.
Hoe zit het met deze man?
Citaat van: Leovardiascc op februari 14, 2014, 22:31:58
als ze maar niet dezelfde fout maken als met Hemmen.
Of als met Mboua
Weet iemand hoe hij het nu op het trainings veld doet? Fit of nogsteeds last?
En is hij eventueel beschikbaar voor zondag?
Citaat van: MP4L op februari 25, 2014, 14:21:35
Weet iemand hoe hij het nu op het trainings veld doet? Fit of nogsteeds last?
En is hij eventueel beschikbaar voor zondag?
volgens mij is hij er tegen ajax weer bij.
Citaat van: MP4L op februari 25, 2014, 14:21:35
Weet iemand hoe hij het nu op het trainings veld doet? Fit of nogsteeds last?
En is hij eventueel beschikbaar voor zondag?
Dat lijkt mij toch niet. Deze jongen helemaal laten herstellen, kwam bij SCC zonder wedstrijdritme dus heeft niet alles bij te zetten. Hopelijk zondag Hemmen weer in staat om in te vallen.
Rustig wachten tot na de neuzen. Hij heeft dan misschien het idee dat hij bij ons nog niet alles heeft laten zien en plakt hij er nog een jaartje aan vast :thumbsup
Juist H. Realistisch gezien valt er in 020 niks te halen (dus winnen we daar ff 8P )
De weken daarna kunnen we alle aanvallende kracht gebruiken om een mooie klassering veilig te stellen.
Verstuurd vanaf mijn spambox
Mooi sparen tegen 020. Mooi Barto weer laten zwoegen daar voorin!
Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2014, 20:43:48
Juist H. Realistisch gezien valt er in 020 niks te halen (dus winnen we daar ff 8P )
..........
Wie zegt dat daar niks te halen valt??? Ja, realistisch gezien kun je niet winnen van de aanstaande kampioen, Maar dit Ajax is geen super Ajax. Onderschatting, gemakszucht noem het maar, maar dit kan er bij Ajax insluipen. Nu is Cambuur natuurlijk geen Salzburg, maar als Cambuur een beetje deze strijdwijze aanneemt zou het mij niet verbazen dat er een puntje - of misschien meer- te halen valt.
Ik hoop dat Bartholomew Ogbeche weer inzetbaar is tegen 020, en dat we het bovenin weer spannend kunnen maken.
Citaat van: nepomuk op maart 02, 2014, 22:47:36
Wie zegt dat daar niks te halen valt??? Ja, realistisch gezien kun je niet winnen van de aanstaande kampioen, Maar dit Ajax is geen super Ajax. Onderschatting, gemakszucht noem het maar, maar dit kan er bij Ajax insluipen. Nu is Cambuur natuurlijk geen Salzburg, maar als Cambuur een beetje deze strijdwijze aanneemt zou het mij niet verbazen dat er een puntje - of misschien meer- te halen valt.
We gaan gewoon winnen in Amsterdam |:)
90% zeker :proost
Citaat van: nepomuk op maart 02, 2014, 22:47:36
Wie zegt dat daar niks te halen valt??? Ja, realistisch gezien kun je niet winnen van de aanstaande kampioen, Maar dit Ajax is geen super Ajax. Onderschatting, gemakszucht noem het maar, maar dit kan er bij Ajax insluipen. Nu is Cambuur natuurlijk geen Salzburg, maar als Cambuur een beetje deze strijdwijze aanneemt zou het mij niet verbazen dat er een puntje - of misschien meer- te halen valt.
We don't need Red Bull to get wings |:)
Citaat van: Dokkumer op maart 03, 2014, 09:57:19
We don't need Red Bull to get wings |:)
We got Bartholomew Ogbeche !!
Citaat van: stefan15 op maart 02, 2014, 20:57:14
Mooi sparen tegen 020. Mooi Barto weer laten zwoegen daar voorin!
ja of Hemmen
Als het kan gewoon wat minuten laten maken. Vast geen harde wedstrijd tegen Ajax (als aanvaller dan), geen knollenveld dus moet volgens mij wel kunnen. Wat wedstrijdritme opdoen voor aankomende, zeer belangrijke wedstrijden erna.
Met het oog op de belangrijke wedstrijden na 020 denk ik dat Ogbeche nog wel gespaard wordt zondag, wellicht laatste 15 minuten nog even mee spelen.
Hemmen!!
Hemmen oek spare, we hewwe straks un fitte Hemmen noadig!
Citaat van: piene hassus op maart 04, 2014, 13:39:51
Hemmen oek spare, we hewwe straks un fitte Hemmen noadig!
We kunnen de match ook schriftelijk af doen?! Gvd, zo'n sterk mogelijke opstelling tegen Ajax en er vol maar dan ook vol gas op kletsen. Ik ga nie voor spek en bonen naar die Bijlmer Bunker. 3 puntennnn!
Citaat van: Len Cantello op maart 04, 2014, 20:00:14
We kunnen de match ook schriftelijk af doen?! Gvd, zo'n sterk mogelijke opstelling tegen Ajax en er vol maar dan ook vol gas op kletsen. Ik ga nie voor spek en bonen naar die Bijlmer Bunker. 3 puntennnn!
_O_ idd. Dat hele elftal zit nu overal door Europa oefeninterlands te spelen
De Red Bull is in Leeuwarden compleet uitverkocht. (verdacht?)
Hoe ist nou met onze parel? Deze ronde al op de bank of volgende week? :thumbsup
Hadden we mooi kunnen gebruiken! Zonder je eerste of tweede spits ben je gewoon kansloos.
Citaat van: drg op maart 07, 2014, 15:03:15
Hoe ist nou met onze parel? Deze ronde al op de bank of volgende week? :thumbsup
weet iemand iets? Ben best wel nieuwsgierig of hij inzetbaar is tegen RKC al is het maar een helft of een kwartier....
Citaat van: De Gast op maart 07, 2014, 20:14:52
Hadden we mooi kunnen gebruiken! Zonder je eerste of tweede spits ben je gewoon kansloos.
Man, wat waren we kansloos
Citaat van: De Gast op maart 07, 2014, 20:14:52
Hadden we mooi kunnen gebruiken! Zonder je eerste of tweede spits ben je gewoon kansloos.
Haha, volgensmij de langste serie ongeslagen ooit in de eredivisie voor cambuur. En dat zonder ogbeche en het grootste deel ook zonder hemmen.
@Henkalbers1970: Het gaat Schepers óf Ogbeche worden op de plaats van Lukoki. Ogbeche wordt opvallend veel 'getest' op rechts. #Cambuur #training #CAMRKC
Citaat van: CJ058 op maart 12, 2014, 12:12:42
@Henkalbers1970: Het gaat Schepers óf Ogbeche worden op de plaats van Lukoki. Ogbeche wordt opvallend veel 'getest' op rechts. #Cambuur #training #CAMRKC
Dat zou dus ten koste gaan van Barto of Hemmen. Er van uitgaande dat Manu gewoon kan spelen.
Wie had, pak em beet, half november gedacht dat er getwijfeld wordt tussen Hemmen en Barto..
Manu...barto....obeche....
mooie voorhoede!
Citaat van: Treb op maart 12, 2014, 12:15:53
Dat zou dus ten koste gaan van Barto of Hemmen. Er van uitgaande dat Manu gewoon kan spelen.
Wie had, pak em beet, half november gedacht dat er getwijfeld wordt tussen Hemmen en Barto..
Het einde van het seizoen komt weer in zicht en Barto begint weer te voetballen, doet me denken aan vorig jaar.
Citaat van: Treb op maart 12, 2014, 12:15:53
Dat zou dus ten koste gaan van Barto of Hemmen. Er van uitgaande dat Manu gewoon kan spelen.
Wie had, pak em beet, half november gedacht dat er getwijfeld wordt tussen Hemmen en Barto..
Op dit moment is Barto verder dan Hemmen en zeker qua werklust. Hij is daarbij ook nog gaan scoren.
Had eerder verwacht dat Ogbeche in de spits zou staan en Barto dan op rechts.
Is Manu wel weer fit?
De Nigeriaan ontkrachtte de veronderstelling dat hij vrijdagavond al klaar is om vanaf het begin mee te spelen. ,,Ik ben nog niet zover als ik zelf zou willen." Over zijn rol tegen RKC, als invaller, antwoordde Ogbeche desgevraagd: ,,Dat hangt af van hoe mijn lichaam reageert op de inspanningen van vandaag en morgen." -
Bron: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/35799/schepers-vervangt-geschorste-lukoki-tegen-rkc/#sthash.cNUTrSGb.dpuf
Kortom: Mogelijk een invalbeurt, Bob in de basis.
Citaat van: CJ058 op maart 12, 2014, 13:07:02
De Nigeriaan ontkrachtte de veronderstelling dat hij vrijdagavond al klaar is om vanaf het begin mee te spelen. ,,Ik ben nog niet zover als ik zelf zou willen." Over zijn rol tegen RKC, als invaller, antwoordde Ogbeche desgevraagd: ,,Dat hangt af van hoe mijn lichaam reageert op de inspanningen van vandaag en morgen." -
Bron: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/35799/schepers-vervangt-geschorste-lukoki-tegen-rkc/#sthash.cNUTrSGb.dpuf
Kortom: Mogelijk een invalbeurt, Bob in de basis.
Jammer met Bob erin wordt het knap lastiger, zijn laatste invalbeurt kennende..... :zucht
Citaat van: EastSide058 op maart 12, 2014, 16:14:02
Jammer met Bob erin wordt het knap lastiger, zijn laatste invalbeurt kennende..... :zucht
Wij zeiken niet meer op Lukoki en Barto, dus nu maar een ander slachtoffer? Laat die jongen nu gewoon eerst eens een wedstrijd spelen!
kan niet wachten om B. weer te zien spelen
Citaat van: Lore op maart 12, 2014, 17:05:16
Wij zeiken niet meer op Lukoki en Barto, dus nu maar een ander slachtoffer? Laat die jongen nu gewoon eerst eens een wedstrijd spelen!
Tja zal een ramp worden als al onze spelers goed gaan spelen!
Citaat van: Leovardiascc op maart 12, 2014, 17:55:31
kan niet wachten om B. weer te zien spelen
Same here, veel te weinig gezien nog, hoop dat hij blijft aankomend seizoen!
Hoop ook dat hij blijft. We zitten trouwens op dit moment gelukkig aardig in de spitsen. Enige nadeel is dat de ontwikkeling van Christavao niet echt opschiet zonder wedstrijdjes die hij kan ballen in een jong elftal team.
VI.NL: Cambuur heeft talisman Ogbeche terug voor duel met RKC
http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-heeft-talisman-ogbeche-terug-voor-duel-met-rkc-.htm (http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-heeft-talisman-ogbeche-terug-voor-duel-met-rkc-.htm)
Henk de Jong zegt op Cambuur TV iets anders
Citaat van: Josli op maart 13, 2014, 20:33:02
Henk de Jong zegt op Cambuur TV iets anders
inderdaad ja , maar ik denk dat dat maandag is opgenomen.
Mooi intervieuw in de VI van deze week, ook over de derby en de sfeer. Jammer dat er niet gesproken wordt of er een kans is dat hij blijft volgend seizoen.
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2014, 12:00:51
Mooi intervieuw in de VI van deze week, ook over de derby en de sfeer. Jammer dat er niet gesproken wordt of er een kans is dat hij blijft volgend seizoen.
Wie kan het artikel hier online zetten?
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2014, 12:00:51
Mooi intervieuw in de VI van deze week, ook over de derby en de sfeer. Jammer dat er niet gesproken wordt of er een kans is dat hij blijft volgend seizoen.
Behalve in de derby heeft hij ook nog niks kunnen laten zien, dus grote kans denk ik...
Citaat van: Destroyer op maart 19, 2014, 21:42:38
Behalve in de derby heeft hij ook nog niks kunnen laten zien, dus grote kans denk ik...
Lijkt mij ook. Hij heeft een blessure gehad en nog niet echt iets kunnen laten zien. Hij moet de laatste zes competitiewedstrijden en de 4 playoff-wedstrijden wel de pannen van het dak spelen....
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimageshack.com%2Fa%2Fimg208%2F7972%2Fombm.jpg&hash=ed07a3ba762950ea1b15cd88195b829f87bcd304)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimageshack.com%2Fa%2Fimg600%2F5959%2Fcf45.jpg&hash=698c0431fdc7d23d5969a5da0a03233619d5a11c)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimageshack.com%2Fa%2Fimg835%2F2043%2F950z.jpg&hash=a377302c9ff45fe4bbeca1d217be3c46a601eece)
Na veel slechte keuzes in voetbalploegen de laatste jaren, heeft ie nu de jackpot. Mooi verhaal.
Citaat van: Yellow Army op maart 20, 2014, 06:47:02
Bedankt voor het uploaden! Ik denk dat deze man, mits hij een heel seizoen fit is en bij ons blijft, d'r 15-20 in kan schieten. Met afstand de meest technisch begaafde spits binnen de selectie.
Keurig! :thumbsup
Wat zou het mooi zijn als B. volgend jaar bij Cambuur speelt.
Citaat van: 666 op maart 20, 2014, 11:43:22
Wat zou het mooi zijn als B. volgend jaar bij Cambuur speelt.
Om eerlijk te zijn denk ik na zijn blessure dat hij slim doet om nog een jaartje bij ons te spelen. Door zijn verleden lijkt mij het slim om ff een langere periode voor een club te spelen.. Dan kan hij echt tot zijn recht komen. Deze jongen heeft gewoon geen bullshit om hem heen nodig en vertrouwen. Cambuur kan dit gegeven! Laten we het hopen volgend seizoen nog een jaar bij ons en dat hij er 15/20 inlegd!
Citaat van: IsmailvanEssen op maart 20, 2014, 12:04:30
Om eerlijk te zijn denk ik na zijn blessure dat hij slim doet om nog een jaartje bij ons te spelen. Door zijn verleden lijkt mij het slim om ff een langere periode voor een club te spelen.. Dan kan hij echt tot zijn recht komen. Deze jongen heeft gewoon geen bullshit om hem heen nodig en vertrouwen. Cambuur kan dit gegeven! Laten we het hopen volgend seizoen nog een jaar bij ons en dat hij er 15/20 inlegd!
Precies, ik hoop het ook. Hij heeft er niks om na 5 wedstrijden in de ED gelijk weer te verkassen en daar kan floppen zeg maar, dan blijft 'ie beizg en kan hij niet zo veel meer uit zijn carrière halen
Ogbeche nog maar een jaartje!!
Ik denk dat Lodeweges hem wel kan overtuigen om te blijven, als ik dat interview in de VI zo lees. Zou prachtig zijn. Dan begin je gewoon aan het volgende seizoen met drie uitstekende spitsen, een positie waar we vorig jaar aan het einde van de transferperiode nog mee zaten te prutsen!
Citaat van: Collingwood op maart 20, 2014, 15:31:19
Ik denk dat Lodeweges hem wel kan overtuigen om te blijven, als ik dat interview in de VI zo lees. Zou prachtig zijn. Dan begin je gewoon aan het volgende seizoen met drie uitstekende spitsen, een positie waar we vorig jaar aan het einde van de transferperiode nog mee zaten te prutsen!
Wel heel benieuwd hoe die rolverdeling dan zal zijn. Hemmen is geen bankzitter en Barto wil ook meer nu hij prima presteert. Vraag me af hoe vaak hij nog akkoord gaat met een eventueel "tweede plan"
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 20, 2014, 15:36:01
Wel heel benieuwd hoe die rolverdeling dan zal zijn. Hemmen is geen bankzitter en Barto wil ook meer nu hij prima presteert. Vraag me af hoe vaak hij nog akkoord gaat met een eventueel "tweede plan"
Als barto zijn vorm behoud van de afgelopen tijd denk ik dat we er beter aan doen om hemmen op de verkooplijst te zetten.. Volgend jaar B eerste spits & barto tweede.. Want barto speelt de afgelopen tijd beter als hemmen in het begin van het seizoen tot de winterstop deed. Dus hemmen verkopen / verhuren en misschien als 3de spits een jong talent binnen halen die alvast mee kan draaien en over twee/drie jaar er kan staan..
Offtopic:
Cambuur moet een bedrijf worden dat jong talent door laat stromen en dat we door die te verkopen geld binnenkrijgen.. Daarom vind ik ook dat cambuur zich meer moet gaan focussen op de jeugdopleiding.. Meer jonge spelers van 15/16 jaar uit scandinave/ oost europa halen..
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 20, 2014, 15:36:01
Wel heel benieuwd hoe die rolverdeling dan zal zijn. Hemmen is geen bankzitter en Barto wil ook meer nu hij prima presteert. Vraag me af hoe vaak hij nog akkoord gaat met een eventueel "tweede plan"
Dat zou inderdaad problemen kunnen opleveren. Maar dan is het tenminste een luxeprobleem!
Citaat van: IsmailvanEssen op maart 20, 2014, 15:45:33
Cambuur moet een bedrijf worden dat jong talent door laat stromen en dat we door die te verkopen geld binnenkrijgen.. Daarom vind ik ook dat cambuur zich meer moet gaan focussen op de jeugdopleiding.. Meer jonge spelers van 15/16 jaar uit scandinave/ oost europa halen..
Een bedrijf? Nimmer! Zakelijker worden en scouting uitbreiden? Prima! En daarbij de focus leggen op jong talent vind ik ook geen probleem.
Barto proberen te verkopen. Hemmen en ogbeche houden!
Citaat van: Galdiano op maart 20, 2014, 17:35:44
Barto proberen te verkopen. Hemmen en ogbeche houden!
ja tuurlijk juh .Ze zien niet verder dan hun neus lang is .En we moeten geen bedrijf worden in die zin zoals hier boven word omgeschreven .Ik ken een dkv er die al vanaf 1980 bij dkv komt/kwam .Dus wel een echte die er ook was toen daar 1500 mensen kwamen .Hij heeft mij vaak gezegd dat de lol er wel af is als je nergens meer kan komen zoals bij de training of in het stadion .En al helemaal dat de spelers een procedure tegen hun club aanspannen om weg te kunnnen [dost]
Hemmen ferkope, is faak blesseerd en staat faak butenspel. Barto kest overal insette, spits, fleugel of middenfeld. Doet overal sien stinkende best
Ogbeche nog jaar houden, Hemmen zou gezien zijn fysiek en beperkte rendement wat mij betreft weg mogen. Drukt denk ik ook aardig op begroting, dan moet je wel echt iets toevoegen
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 20, 2014, 15:36:01
Wel heel benieuwd hoe die rolverdeling dan zal zijn. Hemmen is geen bankzitter en Barto wil ook meer nu hij prima presteert. Vraag me af hoe vaak hij nog akkoord gaat met een eventueel "tweede plan"
Ik vind Hemmen nu erg door de mand vallen, ben benieuwd of hij dit nog recht trekt! Ogbeche minimaal een jaar houden en Barto ontwikkelde zich prima.
Gister werd hij besproken in studio ajax,
Een gigantisch talent die ineens opduikt in Leeuwarden omdat hij de trainer een aardige kerel vond.
Vanaf minuut 34:00 een stuk over Cambuur idd:
http://nos.nl/video/627212-studio-voetbal-23-maart.html
"Ergens is het jammer dat hij weer fit is geraakt. Het was toch een prachtige mythe geweest als hij was vertrokken met slechts één duel namens Cambuur achter zijn naam, waarin hij de belangrijkste goal maakte tegen Heerenveen. Dan hadden we voor het nieuwe stadion een standbeeld van hem laten zetten", sluit Van den Belt met een knipoog af.
prachtig.
:thumbsup
Citaat van: okkele op maart 27, 2014, 08:37:29
"Ergens is het jammer dat hij weer fit is geraakt. Het was toch een prachtige mythe geweest als hij was vertrokken met slechts één duel namens Cambuur achter zijn naam, waarin hij de belangrijkste goal maakte tegen Heerenveen. Dan hadden we voor het nieuwe stadion een standbeeld van hem laten zetten", sluit Van den Belt met een knipoog af.
prachtig.
:thumbsup
Mooi... maar speelde hij ook niet tegen twente :devil
Citaat van: pvanbuijtene op maart 27, 2014, 09:21:29
Mooi... maar speelde hij ook niet tegen twente :devil
En PSV.
En RKC :devil
En go ahead eagles b :zweep
Citaat van: Lwdscc op maart 27, 2014, 14:51:52
En go ahead eagles b :zweep
:_schater. Geen officiële wedstrijd helaas
'b' viel niet zo goed in vandaag
volgens mij is ie er nog niet helemaal bovenop, had liever ook Schepers gezien in plaats van Ogbeche, was denk ik wat beter bevallen voorin dan 2 spitsen en een linksvoor die vaak in de spits te vinden is 8P
Toch kun je duidelijk zien dat het een heel goede voetballer is. Doet bijna alles in één keer, en raakt vrijwel nooit een bal kwijt.
Viel mij ook niet mee id.
de mythe obeche is een beetje over.
Toch niet zo negatief na een invalbeurt van 20 minuten? Invallen kan sowieso vaak lastig zijn, nu waren het ook meer lange ballen op het einde dus dan is het lastig om je te onderscheiden! Keep calme :proost
Ik hoop dat hij woensdag weer in de basis start, maar ten koste van wie??
Citaat van: PePe op maart 30, 2014, 22:59:01
Ik hoop dat hij woensdag weer in de basis start, maar ten koste van wie??
barto
Citaat van: Collingwood op maart 30, 2014, 22:48:54
Toch kun je duidelijk zien dat het een heel goede voetballer is. Doet bijna alles in één keer, en raakt vrijwel nooit een bal kwijt.
Dat vond ik ook!
Speelde kort maar is zo handig. Krijgt op slimme manieren vrije trappen mee, wint veel duels, erg balvast, wil hem snel fit (!) 90 minuten zien spelen!
Op dit moment wat mij betreft niet voor Barto.
Doe maar voor Schaken2. Heb me weer mateloos geërgerd. Voorzetten worden wel beter, maar komen nog steeds meestal bij de tegenstander terecht. Schepers; Ogbeche... Alles liever dan Jody.
en Manu dan?
Manu - Barto - Schepers/Ogbeche
Manu verspeelt op dit moment vrij veel ballen, maar er komt wel veel meer gevaar van hem
Citaat van: piene hassus op maart 30, 2014, 23:30:46
en Manu dan?
wat manu dan ? verreweg ons gevaarlijkste speler .Hij verliest de bal ook weleens maar ja als je niks probeert dan word het ook niks .
je kunt hem misschien ook naast Ritzmaier zetten achter de spits ipv v moorsel
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2014, 23:33:04
Manu - Barto - Schepers/Ogbeche
Manu verspeelt op dit moment vrij veel ballen, maar er komt wel veel meer gevaar van hem
Manu begon gisteren slecht maar creëerde enorm veel kansen, blijft belangrijk en kan zomaar een goal maken uit het niks |:)
Gewoon starten met zelfde opstelling als tegen az.
met bakker voor van moorsel.
juust
Het is niet te hopen dat Lodeweges deze speler gaat meenemen. Ik zie hem hier nog graag een seizoen |:)
Reken er maar op dat hij mee gaat. Hij is hier voor Lodeweges, en zal hem volgen vrees ik.
Citaat van: Destroyer op maart 31, 2014, 21:36:29
Reken er maar op dat hij mee gaat. Hij is hier voor Lodeweges, en zal hem volgen vrees ik.
alsof ogbeche een god is
Citaat van: Destroyer op maart 31, 2014, 21:36:29
Reken er maar op dat hij mee gaat. Hij is hier voor Lodeweges, en zal hem volgen vrees ik.
Het zou kunnen, aan de andere kant is hij geblesseerd geweest en heeft nog weinig kunnen laten zien. Dat is wel een gok voor een club of hij zou kunnen kiezen voor een seizoen lang een basisplaats
Citaat van: Destroyer op maart 31, 2014, 21:36:29
Reken er maar op dat hij mee gaat. Hij is hier voor Lodeweges, en zal hem volgen vrees ik.
Nou en? Dan komt er gewoon iemand anders die wellicht meer dan 1 wedstrijdje het verschil maakt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 21:42:42
Nou en? Dan komt er gewoon iemand anders die wellicht meer dan 1 wedstrijdje het verschil maakt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Eens, hij heeft nog heel erg weinig laten zien.
Zal dat kalfje dan per direct naar de slacht gaan?
Citaat van: papier op maart 31, 2014, 21:44:04
Zal dat kalfje dan per direct naar de slacht gaan?
:_schater :_schater :_schater
Wel het laatste waar ik me druk om zou kunnen maken of deze beste vent weer weg gaat.....
Zou ik me maar wel druk om maken. Een van de beste spelers in onze selectie.
Vind hem op de 10 niet goed. Zowel tegen AZ als Utrecht was het na de dubbele wissel een stuk minder.
Heeft uiteraard ook met Hemmen te maken die wedstrijd ritme mist, maar op de 10 heeft B. het niet laten zien tot nu toe.
Citaat van: Sakas op april 03, 2014, 14:45:12
Vind hem op de 10 niet goed. Zowel tegen AZ als Utrecht was het na de dubbele wissel een stuk minder.
Heeft uiteraard ook met Hemmen te maken die wedstrijd ritme mist, maar op de 10 heeft B. het niet laten zien tot nu toe.
Dan Hemmen maar de rust gunnen en B. als spits inzetten.
Citaat van: De Gast op april 03, 2014, 14:18:25
Zou ik me maar wel druk om maken. Een van de beste spelers in onze selectie.
Wanneer krijgt hij 90 minuten de kans in de SPITS?
As Barto blesseerd is
Ik ben nooit een Barto-fan geweest.
In de weken dat iedere bal die tegen hem aan werd geschoten in de kruising belande, en met zijn werklust, kon ik moeilijk roepen dat hij ernaast moest. Maar zonder goals groeit mijn ergernis over Barto weer met de seconde. Want er zijn wedstrijden dat hij werkelijk niet 1 duel wint. Bij de conditie en vorm van Ogbeche en Hemmen kunnen ook genoeg vraagtekens worden gezet, maar deze jongens hebben wel 100x het potentieel van Barto.
Citaat van: brambo3004 op april 03, 2014, 17:42:04
Ik ben nooit een Barto-fan geweest.
In de weken dat iedere bal die tegen hem aan werd geschoten in de kruising belande, en met zijn werklust, kon ik moeilijk roepen dat hij ernaast moest. Maar zonder goals groeit mijn ergernis over Barto weer met de seconde. Want er zijn wedstrijden dat hij werkelijk niet 1 duel wint. Bij de conditie en vorm van Ogbeche en Hemmen kunnen ook genoeg vraagtekens worden gezet, maar deze jongens hebben wel 100x het potentieel van Barto.
ogbeche wel, hemmen niet.
met hemmen speel je (momenteel)met een man minder en ben je volledig afhankelijk van de vleugels.
Maar weer eens met onze donkere aanval beginnen!
manu.obeche.lukoki.
Scheepers ipv Lukoki
Met Ogbeche in de punt beginnen a.u.b. Man dit is een wereldvoetballer , letterlijk en figuurlijk. Basis !
Zoals M. barto die kans miste woensdag. Met alle respect voor hem en zijn kwalitieten maar ;(
Wat voor tieten? :_schater
Citaat van: peter op april 03, 2014, 21:55:50
Wat voor tieten? :_schater
Cornjum kom er maar in!
Gewoon in de basis. Je beste spelers opstellen. Simpel.
Citaat van: Whoestemen op april 03, 2014, 22:02:24
Gewoon in de basis. Je beste spelers opstellen. Simpel.
Niet mee eens, je beste TEAM opstellen. Dus welke elf spelers vormen het beste totaalplaatje. Of het met Barto of met B. is, is dan weer een andere discussie, waarbij een 100% fitte B. wel mijn voorkeur geniet ondanks het krediet die Barto weer bij me opgebouwd heeft.
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 22:48:34
Niet mee eens, je beste TEAM opstellen. Dus welke elf spelers vormen het beste totaalplaatje. Of het met Barto of met B. is, is dan weer een andere discussie, waarbij een 100% fitte B. wel mijn voorkeur geniet ondanks het krediet die Barto weer bij me opgebouwd heeft.
Akkoord, beste speler voor t team opstellen. Ik geloof dat dat Ogbeche is. Barto heb ik respect voor op veel vlakken, maar ben bang dat we stootkracht gaan missen. Hierbij ga ik er trouwens van ui dat Hemmen nog niet 100% is.
Doen ze toch niet, heeeeeel misschien komt die ene beslissende voorzet er toch nog in de komende 5 wedstrijden.....
Daarbij heb je een mooi wapen als je Lukoki in de 70e inbrengt tegen een redelijk vermoeide back.
Citaat van: YellowBlue op april 04, 2014, 15:40:59
Doen ze toch niet, heeeeeel misschien komt die ene beslissende voorzet er toch nog in de komende 5 wedstrijden.....
Daarbij heb je een mooi wapen als je Lukoki in de 70e inbrengt tegen een redelijk vermoeide back.
Hopelijk ziet onze nieuwe hoofdtrainer het anders dan de vorige en begint Henkie wél met Lukoki op de bank.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2014, 23:33:04
Manu - Barto - Schepers/Ogbeche
Manu verspeelt op dit moment vrij veel ballen, maar er komt wel veel meer gevaar van hem
Ben wel een beetje klaar met het krediet van een nog steeds matige Barto.. We zetten onze betere aanvallers op de flank of middenveld omdat Martijn een paar doelpunten heeft gemaakt en de betere jongens geblesseerd waren.
Kappen met die sympathie opstelling.. Martijn lekker weer 3e spits maken, want de laatste wedstrijden lijken weer verdomd veel op de laatste wedstrijden voor de winterstop.
In een tweet van Cambuurwatcher geeft hij aan dat hij blij is als Cambuur met hem door wil!
Ik lees het net in de lc...
hij is tevreden in leeuwarden...
ik vind het geen probleem om hier te blijven zegt hij.
Wanneer cambuur wil dat ik blijf, dan ben ik blij.
Ik wil nu wedstrijden spelen en belangrijk zijn voor het team.
Door de blessure heb ik de mensen nog niet laten zien
wat ik kan.
Citaat van: peter op april 05, 2014, 09:59:09
Ik lees het net in de lc...
hij is tevreden in leeuwarden...
ik vind het geen probleem om hier te blijven zegt hij.
Wanneer cambuur wil dat ik blijf, dan ben ik blij.
Ik wil nu wedstrijden spelen en belangrijk zijn voor het team.
Door de blessure heb ik de mensen nog niet laten zien
wat ik kan.
Door het gebeuren van afgelopen week durft niemand meer te zeggen dat ie weg wil. Dat is vrij logisch en ik zou maar niet teveel hoop halen uit zulke teksten.
Het zijn allemaal passanten. :y
Hoop het, hij is een stuk voetbal intelligentie dat vaak wordt gemist op de Nederlandse velden.
Kan volgend seizoen, als hij er vanaf het begin bij is, een sensatie worden!
Heb hem nog maar weinig gezien maar bewegingkjes zeggen mij genoeg.....gelijk vastleggen!
In de basis met Bartholomew, en Martijn maar weer eens op de bank!!
De kans dat je iemand kan vastleggen met deze kwaliteiten is voor cambuur erg klein. Ik zeg gewoon vastlegen en een keer vanaf het begin laten spelen. In plaats van een paar minuuten in een opstelling met 4 aanvallers. We gaan zien wat er gebeurd.
Citaat van: Scc01 op april 05, 2014, 16:50:41
De kans dat je iemand kan vastleggen met deze kwaliteiten is voor cambuur erg klein. Ik zeg gewoon vastlegen en een keer vanaf het begin laten spelen. In plaats van een paar minuuten in een opstelling met 4 aanvallers. We gaan zien wat er gebeurd.
Ik denk dat men ook wacht tot we daadwerkelijk zeker van lijfsbehoud zijn. Ten eerste lijkt het me sterk dat Ogbeche in de Jupiler League wil spelen. En ten tweede, hij is dan wel geen non-EU speler dankzij zijn Franse paspoort, maar ik neem aan dat hij nog steeds behoorlijk wat verdient (voor Cambuur-begrippen).
Volgende week meteen maar in de basis starten!
Citaat van: scclwd op april 05, 2014, 22:55:23
Volgende week meteen maar in de basis starten!
Dat zei ik gisteren ook al, in de basis met die jongen. (blijft ie misschien ook?)
Jezus man, wat een topper is dit. Nog een jaar vastleggen, voor het geld doet ie het niet Gas geven vd Belt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: wiekie1969 op april 06, 2014, 02:50:03
Jezus man, wat een topper is dit. Nog een jaar vastleggen, voor het geld doet ie het niet Gas geven vd Belt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo'n ongelofelijk verschil met Barto (waar ik grote fan van ben). Een paar bewegingen van B waren beter dan wat Barto het hele jaar laat zien!
Als ik heel eerlijk ben, ben ik nog niet echt overtuigd van B. Het gaat allemaal nog wat te traag.. maar dat zal met ritme te maken hebben.
Hij zal hier niet verlengen. Door dat hele gedoe met die relschoppers, het opstappen van DL en dat de trainer liever een hard werkende, overal op het veld behalve in de spits aanwezige Barto in de punt ziet. Die is hier snel weg.
Citaat van: Treb op april 06, 2014, 09:02:50
Als ik heel eerlijk ben, ben ik nog niet echt overtuigd van B. Het gaat allemaal nog wat te traag.. maar dat zal met ritme te maken hebben.
Komt wel goed met Ogbeche. Gewoon er neerzetten tegen Vitesse en dan laten staan.
Citaat van: De Gast op april 06, 2014, 09:14:03
Hij zal hier niet verlengen. Door dat hele gedoe met die relschoppers, het opstappen van DL en dat de trainer liever een hard werkende, overal op het veld behalve in de spits aanwezige Barto in de punt ziet. Die is hier snel weg.
Nieuws gemist gister? B. wil in Leeuwarden blijven.
Citaat van: Harry L. op april 06, 2014, 09:15:30
Komt wel goed met Ogbeche. Gewoon er neerzetten tegen Vitesse en dan laten staan.
In potentie heeft hij veel meer dan Barto natuurlijk. We zullen het zien.
Citaat van: Treb op april 06, 2014, 09:16:20
In potentie heeft hij veel meer dan Barto natuurlijk. We zullen het zien.
Dat heeft hij zeker. Gewoon in de punt zetten nu. Dat wordt hij de nieuwe held hier en speelt hij de pannen van het dak.
Fenomeen!
Als deze jongen fit is en gewoon een aantal wedstrijden achterelkaar speelt, kan hij de beste spits worden die we hier misschien wel ooit hebben gehad.
Deze jongen heeft eigenlijk alles: sterk, slim, technisch, tactisch, vrij snel. Of hij ook scorend vermogen heeft moet blijken, maar voor ons een topper en zeker 10 klassen beter dan Barto en Hemmen.
gelijk vastleggen. dit soort spelers zijn buiten categorie voor Cambuur!
Citaat van: carlo de leeuw op april 06, 2014, 10:49:50
gelijk vastleggen. dit soort spelers zijn buiten categorie voor Cambuur!
Direct vastleggen en heel snel...
Wat heeft hij gisteren laten zien?
Ik heb gisteren zeer weinig van hem gezien, op basis daarvan vind ik niet dat je hem kunt vastleggen, maar ook niet kunt beoordelen... Laat eerst maar eens een stuk of 3 wedstrijden in de basis beginnen.
Balvast; redelijk snel en wint heel veel kopduels.
Als je ook Henk hoort over zn professionaliteit; het met allerlei kleine dingetjes bezig zijn om maar zo goed mogelijk voorbereidt te zijn. Dat heeft ook positieve invloed op zn medespelers.
Ik zeg ook absoluut vastleggen!!
Citaat van: peter op april 06, 2014, 14:21:05
Wat heeft hij gisteren laten zien?
niet veel, maar je ziet toch wel zijn kwaliteiten hoor.
denk alleen niet dat het de doelpuntenmachine is waar we allemaal op gehoopt hadden
Het valt ook niet mee als je na een uur spelen als invaller wordt ingebracht. Aan de kleine dingen kun je gewoon zien dat het een heel goede voetballer is. Dat gaat hij ook waarmaken zodra hij basisspeler is.
DIRECT VASTLEGGEN EN VERTROUWEN GEVEN! Als je zag wat hij in korte tijd gisteren bracht, zoooooveel verschil met onze andere spitsen.
Dat is toch wel duidelijk? |:)
Citaat van: peter op april 06, 2014, 14:21:05
Wat heeft hij gisteren laten zien?
Hij lijdt vrijwel geen balverlies; zelfs zijn passes komen allemaal aan bij een medespeler (is uitzonderlijk voor een spits).
Citaat van: dizzhead op april 06, 2014, 14:46:03
Hij lijdt vrijwel geen balverlies; zelfs zijn passes komen allemaal aan bij een medespeler (is uitzonderlijk voor een spits).
En timed zo goed! Je moet eens opletten hoeveel duels hij wint. Ongelooflijk veel vergeleken Barto!
Voetbalintelligentie
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 06, 2014, 14:47:29
En timed zo goed! Je moet eens opletten hoeveel duels hij wint. Ongelooflijk veel vergeleken Barto!
Voetbalintelligentie
en had een paar mooie bewegingen waar hij zijn directe tegenstander wegzette
Kom op Henk zet B. in de basis, zijn kracht ligt veel hoger en is slimmer met de bal :y Barto kan het simpelweg niet aan ook al speelde hij misschien wel tegen de slechtste verdediging van de eredivisie
Hoor nu net dat onze zwarte parel 1 jaar heeft bij getekend ? Iemand die daar meer van weet? ? |:) :scc |:) :_span
Dat zou mooi nieuws zijn.
Citaat van: Chris Cambuur op april 07, 2014, 17:13:11
Hoor nu net dat onze zwarte parel 1 jaar heeft bij getekend ? Iemand die daar meer van weet? ? |:) :scc |:) :_span
Dat zou fantastisch nieuws zijn!
Citaat van: Chris Cambuur op april 07, 2014, 17:13:11
Hoor nu net dat onze zwarte parel 1 jaar heeft bij getekend ? Iemand die daar meer van weet? ? |:) :scc |:) :_span
Hoop het maar vindt nog niets terug op Twitter....
Citaat van: Chris Cambuur op april 07, 2014, 17:13:11
Hoor nu net dat onze zwarte parel 1 jaar heeft bij getekend ? Iemand die daar meer van weet? ? |:) :scc |:) :_span
Bron????
Citaat van: Chris Cambuur op april 07, 2014, 17:13:11
Hoor nu net dat onze zwarte parel 1 jaar heeft bij getekend ? Iemand die daar meer van weet? ? |:) :scc |:) :_span
van wie gehoord?
Citaat van: Chris Cambuur op april 07, 2014, 17:13:11
Hoor nu net dat onze zwarte parel 1 jaar heeft bij getekend ? Iemand die daar meer van weet? ? |:) :scc |:) :_span
Haha! Nu vraag je hier op het forum of iemand er meer van weet, diegene van wie je het hoorde is opeens zijn stembanden kwijt? ;)
Citaat van: Chris Cambuur op april 07, 2014, 17:13:11
Hoor nu net dat onze zwarte parel 1 jaar heeft bij getekend ? Iemand die daar meer van weet? ? |:) :scc |:) :_span
hoe kom je daar bij vriend?
Hoor net dat Ronaldo en Messi deze zomer naar ons komen!
...oh wacht het zijn de stemmen in m'n hoofd maar 8P
Ik lees op Twitter dat ogbeche in de McDonalds zat. Dus dan zou t nog wel eens kunnen kloppen. Even lekker uit eten om het nieuw contract te vieren. 8P
Kapperspraatsjes... Ogbeche heeft aangegeven wel te willen blijven en dan maakt een "goed lezer" ervan dat hij al getekend heeft. Of sensatiekippen die 2 seconden aandacht willen :R
Citaat van: Dokkumer op april 07, 2014, 22:46:14
Kapperspraatsjes... Ogbeche heeft aangegeven wel te willen blijven en dan maakt een "goed lezer" ervan dat hij al getekend heeft. Of sensatiekippen die 2 seconden aandacht willen :R
:y
Hij vroeg me vorige week om een pen, ik vond het al vreemd dat hij een pen nodig was, maar nu begrijp ik het!!
Hij vroeg aan mij om alvast zijn afscheidswedstrijd te regelen. Hij wil bij Cambuur stoppen in 2020 en graag nog eens spelen met zlatan en xavi die hier in 2018 met B. gespeeld hebben.
Denk niet dat B naar DKV gaat volgend seizoen. Mooi blijven en wat mij betreft zo snel mogelijk bekend maken |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 10, 2014, 12:42:39
Denk niet dat B naar DKV gaat volgend seizoen. Mooi blijven en wat mij betreft zo snel mogelijk bekend maken |:)
Met alle respect. Wat moet Ogbeche bij DKV? Hij heeft tegen hun een goeie wedstrijd gespeeld, buiten die wedstrijd om heb ik nog niet veel van hem (kunnen) zien. Ik denk dat als die verstandig is lekker bijtekent!
Henk moet laten zien dat er vertrouwen is in Ogbeche. Zo niet dan is ie straks weg. Deze jongen straalt zoveel klasse uit als ie aan de bal is, een echte versterking. Koesteren!
Morgen dan maar laten zien B!
Citaat van: sccvl op april 10, 2014, 23:02:23
Met alle respect. Wat moet Ogbeche bij DKV? Hij heeft tegen hun een goeie wedstrijd gespeeld, buiten die wedstrijd om heb ik nog niet veel van hem (kunnen) zien. Ik denk dat als die verstandig is lekker bijtekent!
Precies. Voor Cambuur perfecte situatie dus!
Bin nog steeds niet overtuigd van BO. Nog weinig laten zien. Veel clubs had in sien carriere, dat seit ok wat hè. En dan bij Cambuur uutkomme omdat hij ome Dwight nog kent. Andere kant, de TS zal wel wat in hem zien .....
Citaat van: papagaaiensoep op april 11, 2014, 13:07:04
Bin nog steeds niet overtuigd van BO. Nog weinig laten zien. Veel clubs had in sien carriere, dat seit ok wat hè. En dan bij Cambuur uutkomme omdat hij ome Dwight nog kent. Andere kant, de TS zal wel wat in hem zien .....
hij heeft mij volledig overtuigd!
bij elke balaanname druipt de klasse er vanaf.
sterk aan de bal, rust, slim, technisch en vrij snel.
alle ingredienten voor een topspits voor eredivisiebegrippen.
Citaat van: papagaaiensoep op april 11, 2014, 13:07:04
Bin nog steeds niet overtuigd van BO. Nog weinig laten zien. Veel clubs had in sien carriere, dat seit ok wat hè. En dan bij Cambuur uutkomme omdat hij ome Dwight nog kent. Andere kant, de TS zal wel wat in hem zien .....
Als je ziet waar hij heeft gespeeld dan speelt hij nu in verhouding bij 3e klas amateurs of zo......ik overdrijf uiteraard een beetje......voor cambuur begrippen moet je dit soort kansen/gokjes altijd nemen.ik denk dat de kans op een sensatie groter is dan een deceptie!!
Citaat van: AL op april 11, 2014, 20:13:48
hij heeft mij volledig overtuigd!
bij elke balaanname druipt de klasse er vanaf.
sterk aan de bal, rust, slim, technisch en vrij snel.
alle ingredienten voor een topspits voor eredivisiebegrippen.
_O_
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 12, 2014, 00:15:13
_O_
Misschien ben ik dat een zeur, maar mij heeft die nog niet geheel overtuigd. Hij heeft goede bal aannames dat ben ik zeker met je eens, maar hoe kritisch heb je gekeken naar zijn invalbeurt in Nijmegen? Aantal foutjes die toch bij Ogbeche begonnen. Elke speler maakt uiteraard foutjes, maar ik heb nog te weinig van hem kunnen zien om echt helemaal overtuigd te raken van zijn kunnen. Mijn verwachtingen zijn wel hoog.
Citaat van: sccvl op april 12, 2014, 12:59:25
Misschien ben ik dat een zeur, maar mij heeft die nog niet geheel overtuigd. Hij heeft goede bal aannames dat ben ik zeker met je eens, maar hoe kritisch heb je gekeken naar zijn invalbeurt in Nijmegen? Aantal foutjes die toch bij Ogbeche begonnen. Elke speler maakt uiteraard foutjes, maar ik heb nog te weinig van hem kunnen zien om echt helemaal overtuigd te raken van zijn kunnen. Mijn verwachtingen zijn wel hoog.
Helemaal mee eens!
hij speelde echt heel goed!!!
Bartholomew Ogbeche had mij al overtuigd. (belangrijke goal weer)
Citaat van: PePe op april 12, 2014, 22:48:03
Bartholomew Ogbeche had mij al overtuigd. (belangrijke goal weer)
niet alleen de goal! in balbezit fantastisch!
Citaat van: Cambuur058 op april 12, 2014, 22:43:19
hij speelde echt heel goed!!!
mist nog wat wedstrijd ritme, maar wat een voetballend vermogen
Vastleggen man, hij wil nog een jaar hier voetballen!!!!
Is vast een goede voetballer, maar hij was gisteren met Manou de slechtste man van het veld. Hij heeft mij ook nog steeds niet kunnen overtuigen. Alleen wanneer hij ergens net binnenkomt heeft hij de drive om zich te laten zien. Dat verklaart ook zijn cv.
Citaat van: Goutum op april 13, 2014, 08:07:02
Is vast een goede voetballer, maar hij was gisteren met Manou de slechtste man van het veld. Hij heeft mij ook nog steeds niet kunnen overtuigen. Alleen wanneer hij ergens net binnenkomt heeft hij de drive om zich te laten zien. Dat verklaart ook zijn cv.
Welke wedstrijd hen jij gezien..? speelde echt goed. wat kan die man voetballen en positie kiezen.
Vond hem de eerste helft matig, tweede helft heel goed?
Hij speelde redelijk maar was enorm belangrijk voor de rust voorin en je kunt gewoon zien dat hij echt rustig is voor het doel getuige zijn doelpunt, dit is het kenmerk van een goede spits.
Wat mij betreft direct vastleggen.
1e helft inderdaad erg zwak, maar toen voetbalde cambuur niet.
hoge vuurpijlen op ogbeche.
2e helft vond ik hem juist erg sterk hoor.
vastleggen en dan heb je met hem en barto 2 goede spitsen.
Citaat van: Goutum op april 13, 2014, 08:07:02
Is vast een goede voetballer, maar hij was gisteren met Manou de slechtste man van het veld. Hij heeft mij ook nog steeds niet kunnen overtuigen. Alleen wanneer hij ergens net binnenkomt heeft hij de drive om zich te laten zien. Dat verklaart ook zijn cv.
Onzin, probeer het de volgende wedstrijd eens met de ogen open! Meteen vastleggen deze jongen!
Vastleggen voor komend seizoen!
Citaat van: Bernardo op april 13, 2014, 10:23:18
Vastleggen voor komend seizoen!
Mits het financieel verantwoord is zeker voor volgend seizoen erbij houden, hij heeft zelf aangegeven hier voor open te staan. Denk dat je een heleboel rust voorin erbij houd. Barto ook gewoon erbij houden.
Eerste helft matig tot slecht (niet helemaal zijn schuld, kreeg veel rotballen), tweede helft geweldig! Wat een rust en voetbalintelligentie. Nu handhaving een feit is: :0= VASTLEGGEN!
Citaat van: Collingwood op april 13, 2014, 12:03:23
Eerste helft matig tot slecht (niet helemaal zijn schuld, kreeg veel rotballen), tweede helft geweldig! Wat een rust en voetbalintelligentie. Nu handhaving een feit is: :0= VASTLEGGEN!
_O_
VASTLEGGEN!! :0= :0= :0=
Minimaal 2 jaar!
Citaat van: Goutum op april 13, 2014, 08:07:02
Is vast een goede voetballer, maar hij was gisteren met Manou de slechtste man van het veld. Hij heeft mij ook nog steeds niet kunnen overtuigen. Alleen wanneer hij ergens net binnenkomt heeft hij de drive om zich te laten zien. Dat verklaart ook zijn cv.
sjezus bliene .2e helft was hij fantastisch.Je ziet echt dat hij iets meer heeft .Hij heeft veel gevoel voor waar hij moet lopen op het veld
Citaat van: sunderland op april 13, 2014, 13:18:29
sjezus bliene .2e helft was hij fantastisch.Je ziet echt dat hij iets meer heeft .Hij heeft veel gevoel voor waar hij moet lopen op het veld
Precies. Eerste helft wat minder?? maar wat een pass op Lukoki uit de lucht strak de diepte in!!
Citaat van: sunderland op april 13, 2014, 13:18:29
sjezus bliene .2e helft was hij fantastisch.Je ziet echt dat hij iets meer heeft .Hij heeft veel gevoel voor waar hij moet lopen op het veld
Is mijn mening. Ik vind hem in alle wedstrijden die ik van hem gezien heb tegenvallen. De strijd en inzet die de meeste spelers van Cambuur gister lieten zien, miste ik bij hem en Manou.
Citaat van: Goutum op april 13, 2014, 14:15:18
Stil sukkel, is mijn mening. Ik vind hem in alle wedstrijden die ik van hem gezien heb tegenvallen. De strijd en inzet die de meeste spelers van Cambuur gister lieten zien, miste ik bij hem en Manou.
:zucht
Gefrustreerd Goutum? Geniet liever van gisteravond i.p.v. dit gelul
Citaat van: Drumfather SCC op april 13, 2014, 14:26:09
:zucht
Gefrustreerd Goutum? Geniet liever van gisteravond i.p.v. dit gelul
Je hebt gelijk. Zo beter? ;)
Citaat van: Goutum op april 13, 2014, 14:28:56
Je hebt gelijk. Zo beter? ;)
:proost
Kom nu maar weer uit je strafhoek :P
Citaat van: Drumfather SCC op april 13, 2014, 14:26:09
:zucht
Gefrustreerd Goutum? Geniet liever van gisteravond i.p.v. dit gelul
ik snap Goutum wel een beetje, alleen denk ik dat hij wat minder scherp oogt omdat hij wedstrijd ritme mist en dan ervaren genoeg is om niet teveel te doen omdat hij niet na een half uur al opgebrand wil zijn.
wat mij betreft gelijk vastleggen.
Volgens mij is deze man, eenmaal in vorm, in potentie misschien wel de beste speler van deze selektie.
SC Cambuur @SCCambuurLwd
Het begint met hard werken; zelfs op zijn vrije dag werkt Bartholomew Ogbeche zich in het zweet. #training #cambuur
(https://pbs.twimg.com/media/Bl-uMypIcAAj_Jf.jpg)
_O_ _O_
Citaat van: Collingwood op april 24, 2014, 13:02:10
SC Cambuur @SCCambuurLwd
Het begint met hard werken; zelfs op zijn vrije dag werkt Bartholomew Ogbeche zich in het zweet. #training #cambuur
(https://pbs.twimg.com/media/Bl-uMypIcAAj_Jf.jpg)
_O_ _O_
Een echte prof _O_
Dat is toch geweldig? Zoals een echte prof!
Is het 2 jarig contract al opgesteld??
One day fly???
Vreemd genoeg werd er geen afscheid genomen van opbêdsje terwijl ook hij een 1 jarig contract had.
Mag van mij wel blijven alhoewel hij het, op wat prachtige beheerste hoogstandjes na, ook weinig liet zien gister!
Citaat van: carlo de leeuw op mei 04, 2014, 10:57:09
Vreemd genoeg werd er geen afscheid genomen van opbêdsje terwijl ook hij een 1 jarig contract had.
Mag van mij wel blijven alhoewel hij het, op wat prachtige beheerste hoogstandjes na, ook weinig liet zien gister!
Zijn nog aan het onderhandelen met hem en pareira
Liep vier (!) keer zodanig vrij dat hij helemaal alleen voor de keeper was gekomen als de eindpass goed was geweest. Helaas kwam er vier keer een kutbal, terwijl hij zelf wel steeds een goede voortzetting had. Wie niet ziet dat dit een fantastische speler is die.......nou ja, laat maar.
Goed gezien!!
Kan echt wel voetballen hoor en hoop zeker dat hij blijft.
Had een amusant gesprek met mijn buurman.
Waar komt hij het best tot zijn recht?
In de spits?
Achter de spits?
Of op de vleugel?
Citaat van: Delamere op mei 04, 2014, 11:13:06
Liep vier (!) keer zodanig vrij dat hij helemaal alleen voor de keeper was gekomen als de eindpass goed was geweest. Helaas kwam er vier keer een kutbal, terwijl hij zelf wel steeds een goede voortzetting had. Wie niet ziet dat dit een fantastische speler is die.......nou ja, laat maar.
Helemaal mee eens!
Moet er wel iemand op het middenveld staan die de pass aan hem geeft. Gister kwam makrini te vaak in die positie en die heeft dat niet.
Citaat van: Sonnema op mei 04, 2014, 11:47:01
Moet er wel iemand op het middenveld staan die de pass aan hem geeft. Gister kwam makrini te vaak in die positie en die heeft dat niet.
En Paco had het niet gisteren..
Citaat van: Sonnema op mei 04, 2014, 11:47:01
Moet er wel iemand op het middenveld staan die de pass aan hem geeft. Gister kwam makrini te vaak in die positie en die heeft dat niet.
Ogbeche had gisteren inderdaad weinig ondersteuning, zeker ook vanaf de flanken. Maar ook vanaf het middenveld. Weinig diepgang en steekballen, terwijl Ogbeche zich zeker drie keer met een fraaie loopactie vrijliep waardoor hij alleen voor de keeper had kunnen komen. Zet zelf nog wel even Barto alleen voor de keeper na een fantastische poort en mooie steekbal. Goede voetballer man.
Citaat van: Delamere op mei 04, 2014, 11:13:06
Liep vier (!) keer zodanig vrij dat hij helemaal alleen voor de keeper was gekomen als de eindpass goed was geweest. Helaas kwam er vier keer een kutbal, terwijl hij zelf wel steeds een goede voortzetting had. Wie niet ziet dat dit een fantastische speler is die.......nou ja, laat maar.
Daarnaast heeft die jongen voordat hij naar cambuur kwam een tijd niet gespeeld en raakte bij ons geblesseerd. Laat hem de voorbereiding volledig meedraaien en zijn ritme opdoem en dan hebben wij een van de betere spitsen in de ED
Wat hoop ik dat we deze jongen kunnen houden! wat een inzicht en werkt ook nog eens keihard op de goede manier. loopt zo vaak op de goeie positie, maar word er helaas te weinig mee gedaan. een aantal betere spelers er omheen en het is een topper!
Behouden deze man !
alles wat deze gast doet is zo subliem dat het de meeste kijkers niet eens zal opvallen.
hopen op nog een seizoen hier.
Ondanks dat hij veel pech had tijdens de ado pot zie ik toch wel aan de kleine details dat hij een potje kan voetballen. Hopelijk blijft hij.
Fantastische speler met grote inzet, inzicht, techniek en doelgerichtheid.
altijd laten spelen, in de punt naar voren op middenveld
Dat schot ineens oppe goal... pff knap hoor technisch heel sterk
Obeche behouden zal financieel heel moeilijk worden
aldus vd belt vandaag in de krant.
die mag wel 2 euro meer verdienen toch? |:)
Citaat van: speculeter op mei 05, 2014, 10:41:42
Obeche behouden zal financieel heel moeilijk worden
aldus vd belt vandaag in de krant.
Dat geloof ik wel, ik had al gehoord dat ze financieel enorm ver uit elkaar liggen. Hij had voor dit eerste half jaar een soort prestatie contractje getekend.
Ik denk dat ze er wel uitkomen.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 05, 2014, 16:39:40
Denk ik ook!
Ik hoop dat echt! Zou een waardige speler zijn voor volgend seizoen, hopen dat die goed op stoom komt!
Contract voor 4 jaar geven _O_
hij heeft net die visie en intelligentie die ons ook volgend jaar in de eredivisie kan houden.
Citaat van: EastSide058 op mei 06, 2014, 23:03:09
Contract voor 4 jaar geven _O_
hij heeft net die visie en intelligentie die ons ook volgend jaar in de eredivisie kan houden.
Dat denk ik inderdaad ook wel! Hij heeft net dat stukje wat we wel nodig hebben klopt! Daarvoor hoeft die geen 20 doelpunten te maken.
Citaat van: sccvl op mei 06, 2014, 23:12:35
Dat denk ik inderdaad ook wel! Hij heeft net dat stukje wat we wel nodig hebben klopt! Daarvoor hoeft die geen 20 doelpunten te maken.
Helemaal mee eens....
Mag best wat meer kosten! Echt een speler die ook veel kennis (ervaring) met zich meebrengt richting de rest van de selectie, als ik de verhalen zo moet geloven.
Verlengen! :0=
Misschien heb ik het ergens gemist, maar komt Ogbeche in aanmerking voor een EU-salaris? Anders lastig verhaal lijkt me.
Citaat van: rudie op mei 07, 2014, 23:48:26
Misschien heb ik het ergens gemist, maar komt Ogbeche in aanmerking voor een EU-salaris? Anders lastig verhaal lijkt me.
Ogbeche heeft de dubbele nationaliteit Nigeriaans-Frans.
Dit komt doordat hij zo lang voor Paris-Saint-Germain heeft gespeeld.
Ik weet het niet zo goed met B. M.i. Gebeurd alles bij hem op 1 tempo en mag z'n handelingssnelheid ook wel wat omhoog.. Ik ben nog steeds niet overtuigd.
Citaat van: Treb op mei 08, 2014, 13:27:38
Ik weet het niet zo goed met B. M.i. Gebeurd alles bij hem op 1 tempo en mag z'n handelingssnelheid ook wel wat omhoog.. Ik ben nog steeds niet overtuigd.
ik heb dat ook hoor, maar volgens de rest op dit forum zijn we blind en hebben we er totaal geen verstand van... hoop dat dat inderdaad dan maar zo is en hij er volgend jaar 17 in legt...
Citaat van: Eewal op mei 08, 2014, 13:30:43
ik heb dat ook hoor, maar volgens de rest op dit forum zijn we blind en hebben we er totaal geen verstand van... hoop dat dat inderdaad dan maar zo is en hij er volgend jaar 17 in legt...
Af en toe kan je toch zien dat hij echt klasse heeft. Sommige aannames, dat schot tegen Den Haag, maar hij heeft natuurlijk tot nu toe veel te weinig laten zien. Ook zijn CV spreekt nu niet echt in zijn voordeel. Aan de andere kant ontbreekt hem wedstrijdritme om al het maximale te laten zien.
Ik zou het gewoon echt nog niet weten met B.
Jullie zijn blind en hebben er totaal geen verstand van...
Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2014, 19:36:12
Jullie zijn blind en hebben er totaal geen verstand van...
:zweep
Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2014, 19:36:12
Jullie zijn blind en hebben er totaal geen verstand van...
Vertel?
Eewal zijn woorden
Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2014, 20:41:36
Eewal zijn woorden
Nee hoor, ik citeerde ook uit een eerdere proza van iemand anders.. :)
Wat mij betreft alleen een optie voor de spitspositie. Barto maakte op de 10 sterkere indruk, zeker als de ploeg onder druk kwam te staan. Op de momenten vond ik Ogbche nog wel vaak te kort komen in sneheid en kracht in de duels. Heeft zeker een prima techniek, ziet het spel goed, kan goaltje maken maar zullen vaak onder grote druk komen te spelen en dan moet ik het nog zien met hem..
Citaat van: SCCRulez op mei 10, 2014, 12:23:24
Wat mij betreft alleen een optie voor de spitspositie. Barto maakte op de 10 sterkere indruk, zeker als de ploeg onder druk kwam te staan. Op de momenten vond ik Ogbche nog wel vaak te kort komen in sneheid en kracht in de duels. Heeft zeker een prima techniek, ziet het spel goed, kan goaltje maken maar zullen vaak onder grote druk komen te spelen en dan moet ik het nog zien met hem..
Door zijn goede balbehandeling en geslepenheid compenseert die dat zeker weten, Vind je hem werkelijk zo traag dan?
Citaat van: sccvl op mei 11, 2014, 11:48:34
Door zijn goede balbehandeling en geslepenheid compenseert die dat zeker weten, Vind je hem werkelijk zo traag dan?
Dat doet niet ter zake. Het gaat erom wat hij NIET heeft. Capice? Wij zijn immers Cambuur, de grootste en meest vermogende voetbalclub ter wereld. Een speler moet ALLES hebben wil hij hier mogen komen spelen :devil
Citaat van: sccvl op mei 11, 2014, 11:48:34
Door zijn goede balbehandeling en geslepenheid compenseert die dat zeker weten, Vind je hem werkelijk zo traag dan?
Ik vond hem regelmatig op eerste meters net trager als tegenstander (vnl na blessure)waardoor minder rendement dan hij zou kunnen brengen en ook sneller overtreding tegen door net te laat duel ingaan. Verder vind ik hem ook zeker een goede speler en hoop dat hij erbij blijft. Ik denk dat hij 100% (wedstrijd) fit namelijk nog meer kan brengen.
Citaat van: SCCRulez op mei 11, 2014, 15:18:00
Ik vond hem regelmatig op eerste meters net trager als tegenstander (vnl na blessure)waardoor minder rendement dan hij zou kunnen brengen en ook sneller overtreding tegen door net te laat duel ingaan. Verder vind ik hem ook zeker een goede speler en hoop dat hij erbij blijft. Ik denk dat hij 100% (wedstrijd) fit namelijk nog meer kan brengen.
Pizza's?
'' Het is zeer twijfelachtig of de Nigeriaanse spits Bartholomew Ogbeche blijft. Van den Belt: ''financieel komen we er niet zomaar uit, maar het staat op dit moment ook niet in brand. We hebben Martijn Barto en Michiel Hemmen volgend seizoen nog onder contract''. Paul Mulders, die een half jaar op amateurbasis bij Cambuur speelt, blijft waarschijnlijk ook niet. Van den Belt:'' We hebben hem gezegd dat het mooi zou zijn dat zijn positie door een jonge sper ongevuld wordt. Maar we zijn positief over hem''.
Bron: LC
Niet zomaar uit, gvd zo'n speler mag je best iets meer bieden van der belt
Citaat van: dit is mien club op mei 13, 2014, 10:58:25
Niet zomaar uit, gvd zo'n speler mag je best iets meer bieden van der belt
tot hoever dan? Denk dat Vd belt het beste overzicht van heeft he
Citaat van: Lwdscc op mei 13, 2014, 10:51:43
'' Het is zeer twijfelachtig of de Nigeriaanse spits Bartholomew Ogbeche blijft. Van den Belt: ''financieel komen we er niet zomaar uit, maar het staat op dit moment ook niet in brand. We hebben Martijn Barto en Michiel Hemmen volgend seizoen nog onder contract''. Paul Mulders, die een half jaar op amateurbasis bij Cambuur speelt, blijft waarschijnlijk ook niet. Van den Belt:'' We hebben hem gezegd dat het mooi zou zijn dat zijn positie door een jonge sper ongevuld wordt. Maar we zijn positief over hem''.
Bron: LC
Hoe goed Martijn ook gepresteerd heeft maar met Martijn en Michiel gaan we het niet redden ;(.
Citaat van: mario op mei 13, 2014, 11:11:05
Hoe goed Martijn ook gepresteerd heeft maar met Martijn en Michiel gaan we het niet redden ;(.
Dit seizoen hebben we het ook met Barto en Hemmen gedaan, en daarnaast de voorbereiding is nog lang, er zal vast nog iemand bijkomen als Ogbeche niet blijft.
Citaat van: mario op mei 13, 2014, 11:11:05
Hoe goed Martijn ook gepresteerd heeft maar met Martijn en Michiel gaan we het niet redden ;(.
Zo denk ik er ook over!
Citaat van: Mp op mei 13, 2014, 11:15:01
Dit seizoen hebben we het ook met Barto en Hemmen gedaan, en daarnaast de voorbereiding is nog lang, er zal vast nog iemand bijkomen als Ogbeche niet blijft.
Dan maar een andere spits erbij aantrekken, Ogbeche wens ik dan veel geluk bij het vinden van een club,
hij heeft zich bij Cambuur niet echt in de kijker kunnen spelen dus clubs staan niet voor hem in de rij.
Heel verstandig van Cambuur om niet verder in zee te gaan met een veel verdiener, ondanks zijn
kwaliteiten.
Deze week mut de selectie oek al rond weze natuurluk 8P
Vwb B. is het spel op de wagen, beide partijen doen nog wat water bij de wijn en als het verschil onoverbrugbaar is wordt het een bloemetje en tot ziens. Uiteraard hoop ik dat ze er op redelijke wijze uitkomen.
Citaat van: Lwdscc op mei 13, 2014, 10:51:43
Van den Belt: ''financieel komen we er niet zomaar uit, maar het staat op dit moment ook niet in brand.
Bron: LC
Het was toch vorige week al bekend dat er een financieel verschil bestond?
Dit is gewoon onderdeel van het onderhandelingsspel. Van den Belt heeft heus wel de intentie om Ogbeche te behouden, maar niet ten koste van alles. En dat is gewoon heel verstandig.
Als er geen slecht nieuws is dan gooit de Lullenkrant er wel een oud bericht uit wat niet positief te noemen is. Jarenlange tactiek passen ze weer toe. Don't panic if the toilet paper writes something...
:0= houden....
Citaat van: mario op mei 13, 2014, 21:24:51
:0= houden....
Maar niet te duur, want zoveel heeft hij nog niet laten zien!!!
Na de wedstrijd van gister was er een interview met Smid,
Van Tuinen: Willen jullie en kunnen (financieel) jullie hem behouden?
Smid: Als we niet verder met hem willen of kunnen gaan we niet met hem in gesprek.
Van Tuinen: Cambuur wil wel in gesprek?
Smid: Ja Cambuur wil met hem in gesprek.
Van Tuinen: En Ogbeche ziet hij het zitten om in gesprek te gaan?
Smid: Ja, hij wil ook in gesprek dus we gaan binnenkort om de tafel.
Kort gezegd, als er geen mogelijkheden waren (financieel) dan waren ze zwz niet in gesprek gegaan.
Beide partijen zien dus wel perspectief om in gesprek te gaan.
Citaat van: dit is mien club op mei 14, 2014, 11:23:35
Na de wedstrijd van gister was er een interview met Smid,
Van Tuinen: Willen jullie en kunnen (financieel) jullie hem behouden?
Smid: Als we niet verder met hem willen of kunnen gaan we niet met hem in gesprek.
Van Tuinen: Cambuur wil wel in gesprek?
Smid: Ja Cambuur wil met hem in gesprek.
Van Tuinen: En Ogbeche ziet hij het zitten om in gesprek te gaan?
Smid: Ja, hij wil ook in gesprek dus we gaan binnenkort om de tafel.
Kort gezegd, als er geen mogelijkheden waren (financieel) dan waren ze zwz niet in gesprek gegaan.
Beide partijen zien dus wel perspectief om in gesprek te gaan.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-amateurs
Gesprek met Ype Smid staat op omroep friesland
Citaat van: moodygrunn op mei 14, 2014, 12:10:45
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-amateurs
Gesprek met Ype Smid staat op omroep friesland
Ik ben benieuwd of die uiteindelijk toch nog gaan bijtekenen. Ik heb een vermoeden dat de TS hun pijlen heeft gericht op een andere aanvaller.
Ik heb het vermoeden dat beide partijen de kat wat uit de boom kijken omdat de reden waarom B. hier oorspronkelijk getekend heeft hier niet meer is.
Maar geen probleem, totaal begrijpelijk. Tijd zat nog deze transferperiode.
Als deze man in vorm is en 100% fit is het een fantastische speler.
Beter dan Hemmen en Barto, deze man moeten we houden.
Echter niet ten kostte van alles..
Ik hoop dat ze eruit kunnen komen, zodat hij zich volgend seizoen
van zijn beste kant kan laten zien.
Citaat van: el haj op mei 14, 2014, 19:06:15
Ik heb het vermoeden dat beide partijen de kat wat uit de boom kijken omdat de reden waarom B. hier oorspronkelijk getekend heeft hier niet meer is.
Maar geen probleem, totaal begrijpelijk. Tijd zat nog deze transferperiode.
Als Cambuur er financieel niet uit komt met Bartholomew, dan kan hij gewoon naar 30km verder op.
(volgens planning DL?)
hij gaat maar lekker bij die judas inwonen en hier voetballen
Jongens,
Beide partijen zien mogelijkheden om in gesprek te gaan.
Als er financieel niks mogelijk was waren ze niet in gesprek gegaan
Citaat van: dit is mien club op mei 15, 2014, 10:30:24
Jongens,
Beide partijen zien mogelijkheden om in gesprek te gaan.
Als er financieel niks mogelijk was waren ze niet in gesprek gegaan
Dat had je gisteren ook al geplaatst toch? Wat is er nieuw nu dan?
Citaat van: zeewolde op mei 15, 2014, 10:34:33
Dat had je gisteren ook al geplaatst toch? Wat is er nieuw nu dan?
:_schater
Wie post hier wel wat nieuws dan?
Citaat van: zeewolde op mei 15, 2014, 10:34:33
Dat had je gisteren ook al geplaatst toch? Wat is er nieuw nu dan?
Omdat er discussie is. "beide partijen kijken kat uit de boom"
Bull Shit...
anders zeggen ze niet dat ze met elkaar om de tafel gaan.
Citaat van: dit is mien club op mei 15, 2014, 13:38:26
Omdat er discussie is. "beide partijen kijken kat uit de boom"
Bull Shit...
anders zeggen ze niet dat ze met elkaar om de tafel gaan.
Hoe noem jij deze manier van onderhandelen dan? Spijkers met koppen slaan?
Citaat van: el haj op mei 15, 2014, 13:46:08
Hoe noem jij deze manier van onderhandelen dan? Spijkers met koppen slaan?
Nee, maar het geeft wel aan dat beide partijen de intentie hebben met elkaar door te gaan.
Ik hoop in ieder geval dat ze er uit komen. Ik denk dat hij nog veel kan laten zien!!!
Citaat van: el haj op mei 15, 2014, 13:46:08
Hoe noem jij deze manier van onderhandelen dan? Spijkers met koppen slaan?
Dat deden ze eerder wel. Toen leek het allemaal heel makkelijk te gaan; 'ik kom hier niet voor het geld'. Afwachten of het geld in half jaar tijd belangrijker is geworden...
@yvdbusken: Cambuur hoopt voor woensdag van het fenomeen Bartholomew Ogbeche te horen of hij ingaat op aanbod om contract met een jaar te verlengen.
Citaat van: Montana op mei 26, 2014, 21:44:07
@yvdbusken: Cambuur hoopt voor woensdag van het fenomeen Bartholomew Ogbeche te horen of hij ingaat op aanbod om contract met een jaar te verlengen.
fenomeen? ach ja... wat mij betreft graag of niet B ;)
Duurt te lang.
Denk dat hij weggaat.
Citaat van: Eewal op mei 26, 2014, 21:45:57
fenomeen? ach ja... wat mij betreft graag of niet B ;)
eens, niet de speler om tot uiterste voor te gaan wat mij betreft. Degelijk contract aanbieden, take it or leave it.
Ik hoop dat hij blijft, maar niet ten koste van alles!
Citaat van: Collingwood op mei 26, 2014, 22:07:06
Ik hoop dat hij blijft, maar niet ten koste van alles!
volledig mee eens!! _O_ _O_
Woensdag weten we meer.
"
Ogbeche kan een jaar verlengen bij Cambuur
SC Cambuur heeft Bartholomew Ogbeche een aanbieding gedaan. De aanvaller, die in de winterstop kwam aanwaaien en zich bij zijn debuut tegen rivaal sc Heerenveen haast onsterfelijk maakte, kan zijn contract met een jaar verlengen. Dat meldt Yoeri van den Busken van Voetbal International.
De journalist van het voetbalmagazine meldt dat de Leeuwarders voor woensdag van de Nigeriaanse spits antwoord hopen te krijgen of hij ingaat op het aanbod.
"
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
BARTHOLOMEW OGBECHE LANGER BIJ SC CAMBUUR!
SC Cambuur en Bartholomew Ogbeche hebben vanochtend overeenstemming bereikt over een langer verblijf van de Nigeriaanse spits in Leeuwarden. 'B', zoals Ogbeche liefkozend door supporters en ploeggenoten wordt genoemd, heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een seizoen.
|:) |:)
Geweldig nieuws! |:) |:) |:) |:)
Lekker! |:)
Goed bezig!!
zou dit ook consequenties hebben voor hemmen?
:y
_O_
Citaat van: speculeter op mei 27, 2014, 10:40:36
Goed bezig!!
zou dit ook consequenties hebben voor hemmen?
Lijkt me niet.. 3 spitsen is prima. Misschien dat ie zelf weg wil, maar het lijkt mij dat iedereen een kans krijgt in de voorbereiding.
Super!
BARTHOLOMEW OGBECHE LANGER BIJ SC CAMBUUR!
Goed nieuws op de dinsdagmorgen... Zijn echt lekker bezig op deze manier |:)
ogbeche whooo hoooo
Heerlijk om zo de ochtend te beginnen |:)
Samen met Barto het spitsenkoppel van volgend seizoen? We hebben gezien dat Barto prima aanvallend middenveld kan spelen :devil
Citaat van: speculeter op mei 27, 2014, 10:40:36
Goed bezig!!
zou dit ook consequenties hebben voor hemmen?
Als Hemmen goochem is gaat ie rondkijken. Ik denk dat hij onder Henk de Jong als 3e spits gezien zal worden.
Marco van der Heide kritisch over contract verlenging Ogbeche op zijn twitter.
Mijn god, het is gelukt! Kin wel janken van bliedskap ;(
Let op mijn woorden, Ogbeche maakt er komend seizoen 20+! Nu de Leeuw nog binnenhengelen, die maakt in combinatie met B ook 15 of meer!
Wederom hulde aan de beleidsbepalers! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Voor wie zou die optie zijn?
Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:07:25
Marco van der Heide kritisch over contract verlenging Ogbeche op zijn twitter.
Die wordt steeds irritanter!
Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:07:25
Marco van der Heide kritisch over contract verlenging Ogbeche op zijn twitter.
Zag ik ook, ben het niet met hem eens. Hemmen is zo'n beetje de helft van het afgelopen seizoen geblesseerd of in ieder geval niet fit geweest. In mijn ogen moet je dan ook minimaal drie spitsen hebben als je Hemmen bij de selectie wilt houden.
Een andere optie is Hemmen verkopen (zou ik ondanks zijn blessuregevoeligheid erg jammer vinden) en een jong talent als derde spits halen.
Bovendien is Ogbeche (in mijn ogen) van uitzonderlijke klasse voor Cambuur.
Quote Marco van der Heide
"Contractverlenging Ogbeche snap ik niet zo. Met Hemmen (7 goals) en Barto (8 goals) heb je al twee prima spelers voor in de spits."
Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:07:25
Marco van der Heide kritisch over contract verlenging Ogbeche op zijn twitter.
Hij zegt inderdaad het verlengen van contract van Ogbeche niet te begrijpen. Met alle respect, maar ik begrijp niet dat hij dat niet begrijpt!
Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:12:16
Quote Marco van der Heide
"Contractverlenging Ogbeche snap ik niet zo. Met Hemmen (7 goals) en Barto (8 goals) heb je al twee prima spelers voor in de spits."
Dat ben ik niet met hem eens, maar de blessure(s) van Ogbeche vind ik een grotere zorg!
Citaat van: Collingwood op mei 27, 2014, 11:10:43
Zag ik ook, ben het niet met hem eens. Hemmen is zo'n beetje de helft van het afgelopen seizoen geblesseerd of in ieder geval niet fit geweest. In mijn ogen moet je dan ook minimaal drie spitsen hebben als je Hemmen bij de selectie wilt houden.
Een andere optie is Hemmen verkopen (zou ik ondanks zijn blessuregevoeligheid erg jammer vinden) en een jong talent als derde spits halen.
Bovendien is Ogbeche (in mijn ogen) van uitzonderlijke klasse voor Cambuur.
Ben ik het met jou eens. Barto en "B" in de voorhoede, Hemmen naar een andere club.
Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:16:21
Ben ik het met jou eens. Barto en "B" in de voorhoede, Hemmen naar een andere club.
Ik heb Barto ook een keer op 10 zien spelen dit seizoen. Pakte best goed uit, en ik denk dat je dit ook vaker kunt doen tegen de 'onderste 6/7 ploegen'. Just saying.
Citaat van: dizzhead op mei 27, 2014, 11:21:15
Ik heb Barto ook een keer op 10 zien spelen dit seizoen. Pakte best goed uit, en ik denk dat je dit ook vaker kunt doen tegen de 'onderste 6/7 ploegen'. Just saying.
Barto scoorde oa tegen Ajax, Feyenoord, Vitesse en Zwolle. Je kunt hem beter laten spelen tegen de bovenste 6/7 ploegen. 8)
Citaat van: zeewolde op mei 27, 2014, 11:26:40
Barto scoorde oa tegen Ajax, Feyenoord, Vitesse en Zwolle. Je kunt hem beter laten spelen tegen de bovenste 6/7 ploegen. 8)
Daar heb je gelijk in. Maar ik doel meer op het probleem dat je met '3 spitsen' komt te zitten. Als daarvan een speler multi-inzetbaar is, werpt dat wellicht een ander licht op de zaak. Maar desalnietemin ben ik het met de stelling eens dat 3 spitsen te veel is, maar 2 van de 3 zijn afgelopen jaar veel geblesseerd geweest. Ook dat is een nuance.
Ogbeche moet lekker fit worden, en veel minuten gaan maken.
Hij had voordat hij hier kwam lang niet gespeeld. Nu maakt hij de hele voorbereiding mee.
Hemmen en Barto prima spelers hoor, maar je ziet aan alles dat Ogbeche een klasse beter is qua voetbal.
Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2014, 11:09:08
Mijn god, het is gelukt! Kin wel janken van bliedskap ;(
Let op mijn woorden, Ogbeche maakt er komend seizoen 20+! Nu de Leeuw nog binnenhengelen, die maakt in combinatie met B ook 15 of meer!
Wederom hulde aan de beleidsbepalers! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Emotioneel wrak
Citaat van: dit is mien club op mei 27, 2014, 11:30:34
Ogbeche moet lekker fit worden, en veel minuten gaan maken.
Hij had voordat hij hier kwam lang niet gespeeld. Nu maakt hij de hele voorbereiding mee.
Hemmen en Barto prima spelers hoor, maar je ziet aan alles dat Ogbeche een klasse beter is qua voetbal.
Niet helemaal mee eens.. m.i. doet B. alles in 1 tempo en mag z'n handelingssnelheid ook wel wat omhoog. Ik ben niet overtuigd van B.
Waar bemoeid die vent um met.
Citaat van: gobo op mei 27, 2014, 11:51:18
Emotioneel wrak
:_schater Volgend jaar lig je jankend in een hoekje als Ogbeche ons naar de EL schiet ouwe!
Citaat van: Treb op mei 27, 2014, 11:51:39
Niet helemaal mee eens.. m.i. doet B. alles in 1 tempo en mag z'n handelingssnelheid ook wel wat omhoog. Ik ben niet overtuigd van B.
verschil van inzicht dat mag.
Elke keer als B aan de bal komt dan gebeurt er iets.
Het oogt misschien zo omdat Barto en Hemmen (in zijn goede periode) 50 kilometer per wedstrijd lopen
Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:12:16
Quote Marco van der Heide
"Contractverlenging Ogbeche snap ik niet zo. Met Hemmen (7 goals) en Barto (8 goals) heb je al twee prima spelers voor in de spits."
En dat is nou een trainer in wording? heeft duidelijk nog veel te leren, we spelen voor overleven in de Ere beste Marco, geen hoofdklasse!!!
Goed bezig mannen. Als hij fit is dan heb je een absolute meerwaarde
Geweldig nieuws dit. Waar bemoeit die Marco vd Heide hem overigens met??? Die speelt allang niet meer bij cambuur.
is gewoon een mening wiekie,net zoals wij die hebben.
Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2014, 11:58:51
:_schater Volgend jaar lig je jankend in een hoekje als Ogbeche ons naar de EL schiet ouwe!
Haha. Ik ben net zo verheugd als jij dat bent. Ik hoop dat hij laat zien waar ik hem toe in staat acht.
Hemmen hoeft niet weg, maar mag (tegen een goede prijs) wel weg.
Ik heb toch wel een beetje twijfels bij Ogbeche, of het echt een killer is.
Citaat van: Galdiano op mei 27, 2014, 12:50:33
Hemmen hoeft niet weg, maar mag (tegen een goede prijs) wel weg.
Ik heb toch wel een beetje twijfels bij Ogbeche, of het echt een killer is.
Huh? Dat "killer" heb ik juist geen twijfels over. Ik vind hem echt heel cool voor de goal (voorzover wij dat hebben kunnen zien). Ik vind alleen wel dat je hem echt in de spits moet zetten, dus niet op de zijkant of op de 10. Datzelfde geldt voor mij ook voor Barto, alhoewel hij bij nood nog op de 10 en zijkanten kan). Maar volgens mij moet je een keuze maken tussen Barto, Hemmen en Ogbeche.
Eerlijk gezegd denk ik dat Hemmen beter kan vertrekken, want ik kan mij niet voorstellen dat hij op de bank gaat zitten
Indien Hemmen vertrekt (ik hoop het niet) zou ik voor Gladon gaan.
Mooi dat hij blijft hij gaat nog heel belangrijk voor ons worden
Citaat van: gobo op mei 27, 2014, 12:34:45
Haha. Ik ben net zo verheugd als jij dat bent. Ik hoop dat hij laat zien waar ik hem toe in staat acht.
De eerste weddenschap is inmiddels afgesloten met Clintmans! Inzet :proost
:0= 20 PLUS, OGBECHE DUS!!
Super goed nieuws. Kunnen we nog veel plezier aan beleven. Super aardige jongen ook nog. DKV l0l !!
Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2014, 11:58:51
:_schater Volgend jaar lig je jankend in een hoekje als Ogbeche ons naar de EL schiet ouwe!
Ik lig ernaast en die seun van mij oek!
Goddomme wat mooi dat B. bliewt |:)
Citaat van: Lore op mei 27, 2014, 12:59:08
Ik vind alleen wel dat je hem echt in de spits moet zetten, dus niet op de zijkant of op de 10. Datzelfde geldt voor mij ook voor Barto.
Speelde Barto niet zijn beste wedstrijd op 10?
En weer een goede zet... Die Ogbeche gaat ons nog eens verrassen.
Ik denk dat hij nog niet klaar is... te weinig laten zien door zijn blessure.
Misschien is hij wel voor Leeuwarden gevallen, toen ik dat filmke van hem zag (volgens mij cambuur tv) zag hij er ziels gelukkig uit. Kan natuurlijk ook niet anders in zo`n mooie stad :devil.
Mooi dat hij blijft! Benieuwd hoe goed hij echt is nu hij de volledige voorbereiding mee kan doen en gewend is aan de club!
Hoppaa weer een seizoen erbij! ik hoop echt dat ie ons verrast! ik weet zeker dat ie het in zich heeft, maar precies zoals al eerder gezegd is, hij is nu wel gewend aan de club! :scc
Citaat van: Galdiano op mei 27, 2014, 16:25:07
Speelde Barto niet zijn beste wedstrijd op 10?
Ja en dat verbaast mij nog steeds. Barto op de 10? Het lijkt mij niet, maar ik laat mij graag verrassen!
Goed nieuws...Wat betreft Barto achter Ogbeche op de 10, we hebben gelukkig nog wat wedstrijden om te experimenteren. Ik zeg doen.
Citaat van: OuweSkeve op mei 27, 2014, 17:21:52
Goed nieuws...Wat betreft Barto achter Ogbeche op de 10, we hebben gelukkig nog wat wedstrijden om te experimenteren. Ik zeg doen.
Volgens mij heeft Barto weinig zin in de nummer 10 positie!
Hij heeft niks te willen, volgens mij beslist de trainert dat. Als hij net zulke wedstrijden speelt als tegen vitesse dan het ie er 20 inleggen aant eind van het seizoen. Ogbeche dan oek een kleine 15 tot 20 en voorrondes CL zijn een feit. 8P
Citaat van: OuweSkeve op mei 27, 2014, 17:31:13
Hij heeft niks te willen, volgens mij beslist de trainert dat. Als hij net zulke wedstrijden speelt als tegen vitesse dan het ie er 20 inleggen aant eind van het seizoen. Ogbeche dan oek een kleine 15 tot 20 en voorrondes CL zijn een feit. 8P
Was t maar zo dat iedereen braaf luistert.. barto kreeg praatjes afgelop seizien..
Citaat van: 666 op mei 27, 2014, 16:42:42
En weer een goede zet... Die Ogbeche gaat ons nog eens verrassen.
Ik denk dat hij nog niet klaar is... te weinig laten zien door zijn blessure.
Misschien is hij wel voor Leeuwarden gevallen, toen ik dat filmke van hem zag (volgens mij cambuur tv) zag hij er ziels gelukkig uit. Kan natuurlijk ook niet anders in zo`n mooie stad :devil.
Lekker rustig in ons stadsje, fut van alle drukte van een grote stad.
Citaat van: pvanbuijtene op mei 27, 2014, 17:25:04
Volgens mij heeft Barto weinig zin in de nummer 10 positie!
Doet mij in die rol denken aan spel van Immers. Toch twijfel ik of hij dat nivo van tegen Vitesse kan vasthouden op die positie
Mooi dat Ogbeche on board blijft, TS doet weer geweldig werk!
Ook weer goed nieuws..
Een speler voor wie je naar het stadion komt. Geweldig dat hij blijft |:)
Na die klasse goal tegen Heerenveen kon ie voor mij al niet meer stuk
Citaat van: SCCRulez op mei 27, 2014, 18:40:36
Doet mij in die rol denken aan spel van Immers. Toch twijfel ik of hij dat nivo van tegen Vitesse kan vasthouden op die positie
Mooi dat Ogbeche on board blijft, TS doet weer geweldig werk!
Met alle respect hoor, maar Barto op 10 staat gelijk aan russisch roulette. Dat het tegen Vitesse goed is uitgepakt heeft ook te maken met Bakker en Paco (die speelden de wedstrijd van hun leven) en het tactisch vermogen van Henk cs. De tactiek om Vejinovic en die twee houthakkers achterin vol onder druk te zetten heeft dit keer gewerkt maar had ook volledig mis kunnen gaan.
Type de Leeuw zou ideaal zijn in combinatie met Makrini (controlerend) en Ogbeche. Zet daar nog een box to box speler bij (Bakker, van der streek, van Ooijen :devil ) en je hebt een fantastisch middenveld!
Ogbeche eerste spits komend seizoen! Scoort veel in de voorbereiding!
Citaat van: Leovardiascc op juli 16, 2014, 21:09:43
Ogbeche eerste spits komend seizoen! Scoort veel in de voorbereiding!
inderdaad maat! Alleen heeft cambuur tot nu toe wel makkelijke tegenstanders gehad natuurlijk
Citaat van: joopie058 op juli 16, 2014, 21:25:40
inderdaad maat! Alleen heeft cambuur tot nu toe wel makkelijke tegenstanders gehad natuurlijk
klopt maar ik heb dr alle vertrouwen in.
Citaat van: Leovardiascc op juli 16, 2014, 21:28:12
klopt maar ik heb dr alle vertrouwen in.
ik ook, gaat weer mooi seizoen worden! |:)
Ik heb net even gekeken bij de oefenwedstrijd.. Maar die B. Voetbalt wel heel erg makkelijk. Als de spelers om hem heen iets meer oog hadden voor hem had hij er wel 6 of 7 gemaakt. Als hij heel blijft is hij de eerste spits. Heel erg scherp.
Citaat van: Leovardiascc op juli 16, 2014, 21:09:43
Ogbeche eerste spits komend seizoen! Scoort veel in de voorbereiding!
Fit blijven en wat mij betreft de ideale nummer 1! |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 17, 2014, 07:17:12
Fit blijven en wat mij betreft de ideale nummer 1! |:)
Is hij nu ook al beter dan Nienhuis? Wat een topper! :devil
de Dirk Kuijt van SCC
Maar ik zie de naam Hemmen ook wel vaak voorbij komen bij de uitslagen, ik weet alleen wel dat Hemmen veel meer blijft staan en minder aanwezig lijkt en zal bij serieuze wedstrijden ook wel door de mand gaan vallen. Ik neem dus dan ook aan dat we Barto voorlopig niet meer gaan zien met zijn blessure? :zucht
Dus eigenlijk beschikken we straks nog maar over 1 spits?
Citaat van: drg op juli 17, 2014, 09:32:51
Maar ik zie de naam Hemmen ook wel vaak voorbij komen bij de uitslagen, ik weet alleen wel dat Hemmen veel meer blijft staan en minder aanwezig lijkt en zal bij serieuze wedstrijden ook wel door de mand gaan vallen. Ik neem dus dan ook aan dat we Barto voorlopig niet meer gaan zien met zijn blessure? :zucht
Dus eigenlijk beschikken we straks nog maar over 1 spits?
Interessante discussie. Barto heeft iedereen toch verbaasd afgelopen seizoen en Hemmen viel erg tegen.
Benieuwd hoe de spelers hier mee omgaan. Zowel Barto als Hemmen zijn toch niet echte bankzitters.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 17, 2014, 09:35:32
Interessante discussie. Barto heeft iedereen toch verbaasd afgelopen seizoen en Hemmen viel erg tegen.
Benieuwd hoe de spelers hier mee omgaan. Zowel Barto als Hemmen zijn toch niet echte bankzitters.
Ik heb nu net het gevoel dat Barto dat wel kan. Die staat er wel weer als het noodzakelijk is. Hemmen lijkt mij nou precies een speler die niet als pinchhitter gebruikt kan worden. Die heeft ritme nodig. Ik had verwacht dat het daarom goed voor hem zou zijn om de volledige voorbereiding mee te lopen en veel te spelen. Ik heb niets gezien, maar ik hoor niet hele positieve verhalen.
Citaat van: drg op juli 17, 2014, 09:32:51
Maar ik zie de naam Hemmen ook wel vaak voorbij komen bij de uitslagen, ik weet alleen wel dat Hemmen veel meer blijft staan en minder aanwezig lijkt en zal bij serieuze wedstrijden ook wel door de mand gaan vallen. Ik neem dus dan ook aan dat we Barto voorlopig niet meer gaan zien met zijn blessure? :zucht
Dus eigenlijk beschikken we straks nog maar over 1 spits?
Barto kan begin van de competitie gewoon spelen hoor. Jongen met veel conditie die snel weer op niveau is lijkt mij. Afgelopen seizoen was barto na de winterstop gewoon onze beste spits.
Ogbeche met kop en schouders de beste spits qua potentie. Barto 2e spits. Hemmen 3e spits.
Zo kijk ik er tegenaan.
Hoho, Barto speelde met een beter wordende Lukoki en Manu.
Hemmen speelde zowat alleen.
Citaat van: de Schoot op juli 17, 2014, 11:39:16
Hoho, Barto speelde met een beter wordende Lukoki en Manu.
Hemmen speelde zowat alleen.
Maar dan nog het feit dat Hemmen behoorlijk statisch is. 840x buitenspel, waarbij Barto zich veel meer aanbood, ook aan het middenveld.
Citaat van: Dokkumer op juli 17, 2014, 11:40:38
Maar dan nog het feit dat Hemmen behoorlijk statisch is. 840x buitenspel, waarbij Barto zich veel meer aanbood, ook aan het middenveld.
Doordat Barto zich altijd aanbood op het middenveld stond er in de aanval daaropvolgend niemand voorin.. Dan heb ik liever iemand die lekker statisch voorin staat die ze er wel in pist...
Citaat van: Timmie op juli 17, 2014, 11:45:35
Doordat Barto zich altijd aanbood op het middenveld stond er in de aanval daaropvolgend niemand voorin.. Dan heb ik liever iemand die lekker statisch voorin staat die ze er wel in pist...
Dan moet er een middenvelder overheen kletsen door die spitspositie in te vullen. Rendement Hemmen hetzelfde, die staat dan wel in die spits, maar tig keer buitenspel.
Citaat van: Dokkumer op juli 17, 2014, 11:51:38
Dan moet er een middenvelder overheen kletsen door die spitspositie in te vullen. Rendement Hemmen hetzelfde, die staat dan wel in die spits, maar tig keer buitenspel.
Hemmen had amper aanvoer toen hij speelde. Een echte linksbuiten hadden we niet eens, en het spel van Lukoki voor de winterstop was om van te huilen. Ik vind echt dat Hemmen meer respect verdient voor zijn prestaties van vorig seizoen.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij nu eerste spits zou moeten zijn. In mijn ogen is Ogbeche de beste, en dus de nummer 1. Ik weet niet of Hemmen wel goed met een reserverol kan omgaan. Barto daarentegen staat er altijd.
Die aanvoer was niet eens alleen de fout van niet aanwezige buitenspelers, het lag net zo goed aan het middenveld. Tuurlijk had Barto het voordeel van beter functionerende vleugels, maar ook zijn eigen spel lag na de winterstop de hele ploeg beter.
Uiteraard blijft imo B. eerste keus, het is te hopen dat hij fit blijft.
Zelfs met perfecte voorzetten kwam Hemmen niet meer tot scoren , bv. In Amsterdam en later nog een paar keer. Voor mij blijven in ieder geval Barto en Bartho de voorkeur boven Hemmen hebben, het liefst nog samen op het veld ook nog a la Cambuur - Vitesse
Citaat van: drg op juli 17, 2014, 12:43:23
Zelfs met perfecte voorzetten kwam Hemmen niet meer tot scoren , bv. In Amsterdam en later nog een paar keer. Voor mij blijven in ieder geval Barto en Bartho de voorkeur boven Hemmen hebben, het liefst nog samen op het veld ook nog a la Cambuur - Vitesse
Hemmen is de tweede seizoenshelft geen moment fit geweest, met als dieptepunt Heracles uit. Ik vind dat Hemmen te weinig krediet heeft momenteel, ik denk dat hij komend seizoen erg belangrijk voor ons kan zijn. B moet het ook allemaal nog maar laten zien, je kunt niet eeuwig blijven teren op de goal tegen DKV (mijn mening, weet dat anderen daar anders over denken.. :) )
Citaat van: Eewal op juli 17, 2014, 13:03:07
Hemmen is de tweede seizoenshelft geen moment fit geweest, met als dieptepunt Heracles uit. Ik vind dat Hemmen te weinig krediet heeft momenteel, ik denk dat hij komend seizoen erg belangrijk voor ons kan zijn. B moet het ook allemaal nog maar laten zien, je kunt niet eeuwig blijven teren op de goal tegen DKV (mijn mening, weet dat anderen daar anders over denken.. :) )
Helemaal mee eens, Eewal!
Citaat van: Eewal op juli 17, 2014, 13:03:07
Hemmen is de tweede seizoenshelft geen moment fit geweest, met als dieptepunt Heracles uit. Ik vind dat Hemmen te weinig krediet heeft momenteel, ik denk dat hij komend seizoen erg belangrijk voor ons kan zijn. B moet het ook allemaal nog maar laten zien, je kunt niet eeuwig blijven teren op de goal tegen DKV (mijn mening, weet dat anderen daar anders over denken.. :) )
:thumbsup
Los van (sommige) topclubs, wie kan er zeggen dat ze drie topspitsen onder contract hebben? Ze gaan alle drie hun stempel drukken dit seizoen, helemaal omdat de aanvoer ten opzichte van vorig jaar veel beter verzorgd zal zijn, met name van de flanken. Zet daar een '10' achter met hersens en je bent spekkoper.
Hoest met Ian 'Rush'nak, na DTC maar tekenen me dunkt!
Citaat van: Eewal op juli 17, 2014, 13:03:07
Hemmen is de tweede seizoenshelft geen moment fit geweest, met als dieptepunt Heracles uit. Ik vind dat Hemmen te weinig krediet heeft momenteel, ik denk dat hij komend seizoen erg belangrijk voor ons kan zijn. B moet het ook allemaal nog maar laten zien, je kunt niet eeuwig blijven teren op de goal tegen DKV (mijn mening, weet dat anderen daar anders over denken.. :) )
Heeft verder qua goals weinig betekend maar elke keer als ik hem zag spelen zie je toch wel de kwaliteit er af spatten. Alleen speelde de rest van het elftal meer om de stijl van Barto en Hemmen heen (lange hoge ballen) dan de lage korte passes waar B meer mee kan.
Citaat van: poelie-lwd op juli 18, 2014, 07:33:37
:thumbsup
Los
Hoest met Ian 'Rush'nak, na DTC maar tekenen me dunkt!
Nu een paar keer op de training gezien. Die kan wel wat.
Citaat van: Clint op juli 18, 2014, 15:22:51
Nu een paar keer op de training gezien. Die kan wel wat.
als u dat al zegt :clint
Gerard Bos heeft vandaag een interview gedaan met Ogbeche. Dit staat vrijdag in de betaald-voetbalbijlage van het Friesch Dagblad.
In zijn verhaal zal oa een bijzondere hobby/eigenschap naar voren komen. Onbekend voor velen.
Citaat van: Local east-side op augustus 05, 2014, 16:18:00
In zijn verhaal zal oa een bijzondere hobby/eigenschap naar voren komen. Onbekend voor velen.
Salsadansen? Taarten bakken? Vissen?
Citaat van: Local east-side op augustus 05, 2014, 16:18:00
Gerard Bos heeft vandaag een interview gedaan met Ogbeche. Dit staat vrijdag in de betaald-voetbalbijlage van het Friesch Dagblad.
In zijn verhaal zal oa een bijzondere hobby/eigenschap naar voren komen. Onbekend voor velen.
Voetballen? :devil 8P
Citaat van: Local east-side op augustus 05, 2014, 16:18:00
In zijn verhaal zal oa een bijzondere hobby/eigenschap naar voren komen. Onbekend voor velen.
SM?? Of toch gewoon zijn religieuze overtuigingen?
Hij praat met bomen?
Verzameld vrouwen panty's ...
Citaat van: oscarsielstra op augustus 06, 2014, 10:15:52
Verzameld vrouwen panty's ...
Gezamenlijke hobby zeker? :_schater
Iemand het verhaal van gerard bos?
Citaat van: sccvl op augustus 08, 2014, 17:37:57
Iemand het verhaal van gerard bos?
Friesch Dagblad.
Citaat van: fred op augustus 08, 2014, 17:42:11
Friesch Dagblad.
Dat dat begrijpt me .... ook wel haha maar ik heb het Friesch dagblad niet :) Misschien kan iemand het even publiceren!
Come on Bartholomew Ogbeche!!
Citaat van: sccvl op augustus 08, 2014, 18:21:01
Dat dat begrijpt me .... ook wel haha maar ik heb het Friesch dagblad niet :) Misschien kan iemand het even publiceren!
Heb even fotootjes gemaakt vrijdag. Post ze later vandaag wel ff.
Ogbeche is niet iemand voor aan de linkerkant! Speelde een redelijke wedstrijd, maar je ziet duidelijk dat hij in het centrum hoort te voetballen. Vond Hemmen overigens voor de rol die die gekregen had ballen vasthouden en door koppen aardig zijn taken uitvoeren.
Zeker niet zijn positie maar ik vond dat hij het wel knap invulde. Die man kan je ook nog rechtsback zetten, had waarschijnlijk een betere pot gespeeld als Droste..
Volgens mij had ik nog wat beloofd... Later vandaag is voor mij ook een rekbaar begrip :zweep
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Foi57.tinypic.com%2F2rw2hko.jpg&hash=a75fa9f9f3a71d86c12ccf52640f3dcc00cbca54)
[verwijderd door de beheerder]
Wat speelt die jongen vandaag een draak van een wedstrijd, veel balverlies een onnodig domme overtreding in het begin van de wedstrijd. Als je het verkeerd treft krijgt die een rode kaart!
Citaat van: sccvl op augustus 16, 2014, 21:38:13
Wat speelt die jongen vandaag een draak van een wedstrijd, veel balverlies een onnodig domme overtreding in het begin van de wedstrijd. Als je het verkeerd treft krijgt die een rode kaart!
Maar hij trekt wel het punt over de streep.. En daar is die beste man voor |:)
Hij schoot de bal knap binnen !
Niet best, maar toch de held. Ik vind het prima!
Citaat van: sccvl op augustus 16, 2014, 21:38:13
Wat speelt die jongen vandaag een draak van een wedstrijd, veel balverlies een onnodig domme overtreding in het begin van de wedstrijd. Als je het verkeerd treft krijgt die een rode kaart!
Hij ook geen links buiten hè, fantastisch ingeschoten dat wel |:)
Speelt de hele wedstrijd kut (dan wel niet op zijn positie) en schiet hem toch knap binnen :_schater held!
Punt was verdiend!!!! (Zegt B bij fox)
Ik hoop dat hij goed kan liegen, want anders denkt hij ook nog dat er goed is gespeeld.. :_schater
Citaat van: legeips op augustus 17, 2014, 00:02:18
Punt was verdiend!!!! (Zegt B bij fox)
Ik hoop dat hij goed kan liegen, want anders denkt hij ook nog dat er goed is gespeeld.. :_schater
In het AD stond dat het "niet onverdiend" was! Hebben zij iets anders gezien?
Linksbuiten is zijn plek niet nou...
Gewoon in spits...
MS wel in een 442 met Hemmen.
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2014, 10:49:44
Linksbuiten is zijn plek niet nou...
Gewoon in spits...
MS wel in een 442 met Hemmen.
Tuurlijk je systeem veranderen.... och ff vergeten "jij hebt er verstand van"
Citaat van: grijskijker op augustus 17, 2014, 10:51:51
Tuurlijk je systeem veranderen.... och ff vergeten "jij hebt er verstand van"
haha, laat hem lekker..... ik ben het met je eens hoor. bij sommige mensen hier kun je er na 1 foute bal helemaal niks meer van, moet je verhuurd worden en na een goal tegen moet er een andere keeper in de goal.. tenenkrommend ;)
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2014, 10:49:44
Linksbuiten is zijn plek niet nou...
Gewoon in spits...
MS wel in een 442 met Hemmen.
Dat het z'n plek niet is is een gegeven. Maar B verzaakte, voetbalde niet in z'n taak. Wat liet hij z'n man de hele wedstrijd lopen, mede daardoor kon Vitesse steeds dreigend worden.
Speelde niet zijn sterkste wedstrijd, en hij is dan ook geen 'echte' linksbuiten. Is echter wel een van de weinigen die in balbezit probeert de rust te bewaren. En hij heeft wel de klasse om die bal in het dak van de goal te schieten in plaats van recht tegen de keeper aan.
Citaat van: grijskijker op augustus 17, 2014, 10:51:51
Tuurlijk je systeem veranderen.... och ff vergeten "jij hebt er verstand van"
Even vergeten dat speculeter het over "MS" (dat is in casu MISSCHIEN) heeft?
Ik ben van mening dat je als team meerdere systemen moet beheersen en aangezien we nu relatief vleugellam zijn zou dit een optie KUNNEN zijn.
Niet meteen alle discussie hierover doodslaan met non argumenten.
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2014, 11:04:38
Even vergeten dat speculeter het over "MS" (dat is in casu MISSCHIEN) heeft?
Ik ben van mening dat je als team meerdere systemen moet beheersen en aangezien we nu relatief vleugellam zijn zou dit een optie KUNNEN zijn.
Niet meteen alle discussie hierover doodslaan met non argumenten.
Oke ms is Hemmen helemaal niet geschikt in een 4-4-2, Barto en Ogbeche zijn daar eventueel geschikt voor, alleen kan Barto nog geen 90 min spelen.. Maar Hemmen in een 4-4-2 wat speculeter zegt gaat niet werken(is in het verleden ook geprobeerd als ik me niet vergis).
Citaat van: grijskijker op augustus 17, 2014, 11:10:50
Oke ms is Hemmen helemaal niet geschikt in een 4-4-2, Barto en Ogbeche zijn daar eventueel geschikt voor, alleen kan Barto nog geen 90 min spelen.. Maar Hemmen in een 4-4-2 wat speculeter zegt gaat niet werken(is in het verleden ook geprobeerd als ik me niet vergis).
Dan moet je mijns inziens middenvelders op de zijkanten hebben die de diepte kunnen en durven te gebruiken om op de vleugels terecht te komen.
We zullen het er op dit moment mee moeten doen, hopen dat Narsingh en de Ridder snel wedstrijdfit zijn, want we zijn toch weer vleugellam.
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2014, 10:49:44
Linksbuiten is zijn plek niet nou...
Gewoon in spits...
MS wel in een 442 met Hemmen.
hemmen is daar weer minder geschikt voor. Eigenlijk komen beide spitsen het beste tot hun recht in de punt.
Maar lees dat dit ook al is gezegd..
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2014, 11:13:06
Dan moet je mijns inziens middenvelders op de zijkanten hebben die de diepte kunnen en durven te gebruiken om op de vleugels terecht te komen.
We zullen het er op dit moment mee moeten doen, hopen dat Narsingh en de Ridder snel wedstrijdfit zijn, want we zijn toch weer vleugellam.
Inderdaad en ik hoop dat er nog een linksbuiten bij komt, of een speler die daar goed uit de voeten kan..
Totaal niet geschikt als linkerspits maar 'm wel opstellen omdat het gewoon een klasbak is. In potentie de beste spits. Stel je 'm op dan in de punt want Meleg op rechts en Ogbeche op links brengen op die positie niks
Speelde niet goed maar bleef wel de hele wedstr gaan .Positieve jongen .Daardoor was hij ook nog scherp in de laatste min .Beste goal overigens ,in het dak .De meesten zouden gewoon tegen de keeper aanschieten.En linksbuiten is idd niet zijn positie maar met hem heb je wel wat extra fysiek .Hij won ook al een kopduel waar Hemmen bijna uit kon scoren in het laatst .
Citaat van: grijskijker op augustus 17, 2014, 10:51:51
Tuurlijk je systeem veranderen.... och ff vergeten "jij hebt er verstand van"
MS moet jij je naam veranderen in zwartkijker.
Grapje natuurlijk.
Het is een idee van me.
Hemmen kan een bal vasthouden en obeche er om heen zwerven.
Zou dit alleen in uitwedstrijd doen.
Thuis altijd vasthouden aan 443.
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2014, 11:24:56
MS moet jij je naam veranderen in zwartkijker.
Grapje natuurlijk.
Het is een idee van me.
Hemmen kan een bal vasthouden en obeche er om heen zwerven.
Zou dit alleen in uitwedstrijd doen.
Thuis altijd vasthouden aan 443.
Wij staan er altijd, of als 4e verdediger, of als 4e middenvelder of als 3e spits |:)
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2014, 13:47:38
Wij staan er altijd, of als 4e verdediger, of als 4e middenvelder of als 3e spits |:)
:_schater :_schater
:D
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2014, 13:47:38
Wij staan er altijd, of als 4e verdediger, of als 4e middenvelder of als 3e spits |:)
:_schater
Wat een waardeloze pot weer. ja hij is geen buitenspeler maar buiten dat, slechte aannames, slechte passes, slecht schot, alles in 1 tempo, kortom: hopeloos uit vorm
Was wat minder blij geweest met z'n contract verlenging als ik van te voren had geweten dat ie zo zou spelen. :X
Maar snel weer in vorm raken B.
Valt tot nu toe zwaar tegen. Iedereen was door de dolle heen na die goal tegen dkv, heeft daarna weinig tot niets laten zien
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:27:35
Valt tot nu toe zwaar tegen. Iedereen was door de dolle heen na die goal tegen dkv, heeft daarna weinig tot niets laten zien
Op welke positie heeft hij de laatste 3 wedstrijden gespeeld?
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:27:35
Valt tot nu toe zwaar tegen. Iedereen was door de dolle heen na die goal tegen dkv, heeft daarna weinig tot niets laten zien
Heeft ons vorige week nog een punt bezorgd in Arnhem ;) Hij speelt idd als een krant, vergeet niet dat hij zijn hele leven als centrumspits heeft gespeeld, hij weet zich totaal geen raad op die linkerkant.
Je moet hem beoordelen als hij spits staat!
In mijn ogen moet je een keuze maken tussen ogbeche, hemmen en barto voor de 9 positie.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar barto die denk ik de meeste goals gaat maken en de snelste en fitste is.
Zolang de ridder en narsingh nog niet kunnen spelen, zou ik meleg op links zetten, barto op rechts en ogbeche of hemmen op 9.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 23, 2014, 12:30:46
Heeft ons vorige week nog een punt bezorgd in Arnhem ;) Hij speelt idd als een krant, vergeet niet dat hij zijn hele leven als centrumspits heeft gespeeld, hij weet zich totaal geen raad op die linkerkant.
Daar heb je een punt. Daarom was een 442 variant nog niet zo'n rare keus geweest. Zit in ieder geval niet goed in zijn vel, ander had hij die kans op randje zestien er met zijn ogen dicht in geschoten
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:37:27
Daar heb je een punt. Daarom was een 442 variant nog niet zo'n rare keus geweest. Zit in ieder geval niet goed in zijn vel, ander had hij die kans op randje zestien er met zijn ogen dicht in geschoten
Gaat niet gebeuren(lees Henk de Jong in VI 30). 4-3-3 ligt vast in het beleidsplan..
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 12:55:49
Gaat niet gebeuren(lees Henk de Jong in VI 30). 4-3-3 ligt vast in het beleidsplan..
Ja erg jammer. We speelden nu met Rusnak en Ogbeche die zich zichtbaar niet thuis voelden op hun plek. In 442 had je dat niet gehad. Rusnak moet onomstreden zijn op tien.
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 13:01:37
Ja erg jammer. We speelden nu met Rusnak en Ogbeche die zich zichtbaar niet thuis voelden op hun plek. In 442 had je dat niet gehad. Rusnak moet onomstreden zijn op tien.
Rusnak op 10 staat imo buiten kijf... Ogbeche in een 4-4-2 zou eventueel ook kunnen, maar Hemmen is te statisch voor een 4-4-2.. En daarbij Cambuur heeft een selectie samengesteld op 4-3-3(beleidsplan) en niet op 4-4-2(waar de TS ook niet aan wil beginnen).
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 13:17:22
Rusnak op 10 staat imo buiten kijf... Ogbeche in een 4-4-2 zou eventueel ook kunnen, maar Hemmen is te statisch voor een 4-4-2.. En daarbij Cambuur heeft een selectie samengesteld op 4-3-3(beleidsplan) en niet op 4-4-2(waar de TS ook niet aan wil beginnen).
Echter, wanneer je ondanks het beleidsplan niet de juiste poppetjes op de juiste posities kunt zetten (blessures of te licht bevonden), dan dien je dat beleidsplan bij te sturen en serieus te opteren naar de genoemde 4-4-2.
Oftewel het systeem aanpassen aan je materiaal en niet andersom.
:0=
HET SYSTEEM IS NIET HEILIG
lekker die hokjesgeest
Barto is meer een buitenspeler dan Ogbeche denk ik. Ben benieuwd of Ogbeche Hemmen wel uit de basis gaat spelen.
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 14:03:43
Echter, wanneer je ondanks het beleidsplan niet de juiste poppetjes op de juiste posities kunt zetten (blessures of te licht bevonden), dan dien je dat beleidsplan bij te sturen en serieus te opteren naar de genoemde 4-4-2.
Oftewel het systeem aanpassen aan je materiaal en niet andersom.
:0=HET SYSTEEM IS NIET HEILIG
Hoe zie je het dan, welke opstelling(4-4-2) zou je maken met het huidige materiaal(wat gehaald is op basis van 4-3-3)..
En het beleidsplan is jaren geleden gemaakt en is het reëel om te zeggen het systeem aan te passen omdat er een paar weken lang bepaalde spelers niet beschikbaar zijn..ik vind van niet.. Cambuur is een weg ingeslagen en het lijkt mij niet handig om daar (te) snel van af te wijken..
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 14:40:14
Hoe zie je het dan, welke opstelling(4-4-2) zou je maken met het huidige materiaal(wat gehaald is op basis van 4-3-3)..
En het beleidsplan is jaren geleden gemaakt en is het reëel om te zeggen het systeem aan te passen omdat er een paar weken lang bepaalde spelers niet beschikbaar zijn..ik vind van niet.. Cambuur is een weg ingeslagen en het lijkt mij niet handig om daar (te) snel van af te wijken..
Helemaal mee eens.
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 14:40:14
Hoe zie je het dan, welke opstelling(4-4-2) zou je maken met het huidige materiaal(wat gehaald is op basis van 4-3-3)..
En het beleidsplan is jaren geleden gemaakt en is het reëel om te zeggen het systeem aan te passen omdat er een paar weken lang bepaalde spelers niet beschikbaar zijn..ik vind van niet.. Cambuur is een weg ingeslagen en het lijkt mij niet handig om daar (te) snel van af te wijken..
Simpel.. Achterste 4 en Leo blijven staan
Middenveld: Mo als controleur, Rusnák als 10, Bakker op rechts (eventueel als valse rechtsbuiten wat hij bij Zwolle ook regelmatig speelde) of over een tijdje vd Streek en de vierde plaats vul je zelf maar in (misschien wel Ritzmaier)
Voorin Ogbeche, Hemmen/Barto
Totaal onterecht om iemand er op af te rekenen die niet op zijn plek staat en er toch nog alles aan doet om van meerwaarde te zijn :rodekaart
Citaat van: MI 81-96 op augustus 23, 2014, 18:18:03
Totaal onterecht om iemand er op af te rekenen die niet op zijn plek staat en er toch nog alles aan doet om van meerwaarde te zijn :rodekaart
Sorry, ik zal meteen op hem stemmen voor MotM ;)
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 18:05:34
Simpel.. Achterste 4 en Leo blijven staan
Middenveld: Mo als controleur, Rusnák als 10, Bakker op rechts (eventueel als valse rechtsbuiten wat hij bij Zwolle ook regelmatig speelde) of over een tijdje vd Streek en de vierde plaats vul je zelf maar in (misschien wel Ritzmaier)
Voorin Ogbeche, Hemmen/Barto
Zoals je eigenlijk zelf al opmerkt op links heb je niemand en op rechts is het misschien/afwachten en als je tijdens de wedstrijd moet wisselen heb je een probleem(vooral op het middenveld en voorin)..
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 18:40:27
Zoals je eigenlijk zelf al opmerkt op links heb je niemand en op rechts is het misschien/afwachten en als je tijdens de wedstrijd moet wisselen heb je een probleem(vooral op het middenveld en voorin)..
Datzelfde heb je met het vleugellamme 4-3-3 systeem wat je nu ook ziet.. Rusnák en Ogbeche zijn geen vleugelspitsen.
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 18:42:46
Datzelfde heb je met het vleugellamme 4-3-3 systeem wat je nu ook ziet.. Rusnák en Ogbeche zijn geen vleugelspitsen.
Maar dan heb je Meleg, Schepers en Barto achter de hand...
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 18:45:48
Maar dan heb je Meleg, Schepers en Barto achter de hand...
Volgens de deskundigen (ik heb er immers geen verstand van)
is Meleg te traag
kan Schepers er niks van
is Barto een diepe spits
Vasthouden aan een enkel systeem vind ik persoonlijk ook te gevaarlijk, je spelletje wordt op een gegeven moment doorzien door tegenstanders. En tegen met name gelijkwaardige of mindere tegenstanders (op papier althans) zou je tactisch meer moeten kunnen variëren is mijn mening. En dan is 4-4-2 een van de opties (die voor mij overigens ook niet heilig is).
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 20:39:52
Volgens de deskundigen (ik heb er immers geen verstand van)
is Meleg te traag
kan Schepers er niks van
is Barto een diepe spits
Vasthouden aan een enkel systeem vind ik persoonlijk ook te gevaarlijk, je spelletje wordt op een gegeven moment doorzien door tegenstanders. En tegen met name gelijkwaardige of mindere tegenstanders (op papier althans) zou je tactisch meer moeten kunnen variëren is mijn mening. En dan is 4-4-2 een van de opties (die voor mij overigens ook niet heilig is).
Wat ik bedoelde met genoemde namen, dat ze in het 4-3-3 systeem die positie(vleugelaanvaller) kunnen spelen... En binnen 4-3-3 kan je ook tactisch variëren en aan de TS is het de taak, per wedstrijd een tactisch strijdplan klaar te hebben.. Maar het is klote dat de vleugelaanvallers die we hebben (nog) niet fit zijn en dat een nieuwe aanvaller lang op zich laat wachten..
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 18:21:55
Sorry, ik zal meteen op hem stemmen voor MotM ;)
dank je :thumbsup
persoonlijk vind ik ogbeche een speler die je altijd moet opstellen.
zoals genoemd speelt ie nu op de verkeerde positie,hij is bij dode spelmomenten onze beste verdediger,speelt slim,is een rustpunt en technisch prima.
sommige supporters zijn waarschijnlijk niet gewend aan dit soort types in lwd maar wen nou maar aan zijn stijl,het lijkt soms sloom of traag maar verkijk je daar niet op.
we moeten blij zijn dat we zo`n speler hebben.
|:)
Citaat van: okkele op augustus 25, 2014, 01:15:19
persoonlijk vind ik ogbeche een speler die je altijd moet opstellen.
zoals genoemd speelt ie nu op de verkeerde positie,hij is bij dode spelmomenten onze beste verdediger,speelt slim,is een rustpunt en technisch prima.
sommige supporters zijn waarschijnlijk niet gewend aan dit soort types in lwd maar wen nou maar aan zijn stijl,het lijkt soms sloom of traag maar verkijk je daar niet op.
we moeten blij zijn dat we zo`n speler hebben.
|:)
amen
Citaat van: okkele op augustus 25, 2014, 01:15:19
persoonlijk vind ik ogbeche een speler die je altijd moet opstellen.
zoals genoemd speelt ie nu op de verkeerde positie,hij is bij dode spelmomenten onze beste verdediger,speelt slim,is een rustpunt en technisch prima.
sommige supporters zijn waarschijnlijk niet gewend aan dit soort types in lwd maar wen nou maar aan zijn stijl,het lijkt soms sloom of traag maar verkijk je daar niet op.
we moeten blij zijn dat we zo`n speler hebben.
|:)
Eens, Als je ziet hoe hij die bal wegkopte bij een corner! Hij springt zo enorm hoog, is een voorbeeldige sporter en je blijft zien dat hij over extra klasse beschikt. Zelfs als hij niet in vorm is!
Citaat van: okkele op augustus 25, 2014, 01:15:19
persoonlijk vind ik ogbeche een speler die je altijd moet opstellen.
zoals genoemd speelt ie nu op de verkeerde positie,hij is bij dode spelmomenten onze beste verdediger,speelt slim,is een rustpunt en technisch prima.
sommige supporters zijn waarschijnlijk niet gewend aan dit soort types in lwd maar wen nou maar aan zijn stijl,het lijkt soms sloom of traag maar verkijk je daar niet op.
we moeten blij zijn dat we zo`n speler hebben.
|:)
Daarnaast beschikt hij over een stukje voetbal inteligentie dat veel spelers in de eredivisie niet hebben. (Deel van de reden waarom Nederlandse clubs in europa niets meer in te brengen hebben)
Overdrijven kan ook, de man kopt corners weg.... Ja, als we daar op gaan beoordelen. Bob Schepers bijv staat rechtsbuiten en wordt met de grond gelijk gemaakt, als is hij linksbenig. Barto 2 staat linksbuiten, vertraagt het spel en speelt de ballen onnauwkeurig in en we loven het wegkoppen van een corner? Want hij speelt in het belang van het team op een andere positie.... Beetje nuance is op zijn plaats
Citaat van: SCC op augustus 25, 2014, 15:32:45
Overdrijven kan ook, de man kopt corners weg.... Ja, als we daar op gaan beoordelen. Bob Schepers bijv staat rechtsbuiten en wordt met de grond gelijk gemaakt, als is hij linksbenig. Barto 2 staat linksbuiten, vertraagt het spel en speelt de ballen onnauwkeurig in en we loven het wegkoppen van een corner? Want hij speelt in het belang van het team op een andere positie.... Beetje nuance is op zijn plaats
Barto twee en schepers met Ogbeche vergelijken?
Over nuance gesproken....
Citaat van: dit is mien club op augustus 25, 2014, 15:48:23
Barto twee en schepers met Ogbeche vergelijken?
Over nuance gesproken....
En toch heeft Barto op mij nog steeds de meeste indruk gemaakt als nummer 9.
Ogbeche is in potentie de beste spits die we hebben, maar dat moet er nog wel uitkomen.
Het mooiste zou zijn dat Ogbeche op 9 kan spelen, met 2 goede buitens ernaast. Dan kunnnen we hem pas echt goed beoordelen.
Citaat van: AL op augustus 25, 2014, 15:54:41
En toch heeft Barto op mij nog steeds de meeste indruk gemaakt als nummer 9.
Ogbeche is in potentie de beste spits die we hebben, maar dat moet er nog wel uitkomen.
Het mooiste zou zijn dat Ogbeche op 9 kan spelen, met 2 goede buitens ernaast. Dan kunnnen we hem pas echt goed beoordelen.
scoorde op de 9 positie heel makkelijk in de voorbereiding.
door blessures van anderen speelde hij daar nog niet tijdens de competitie
dan mut je Hemmen passere
Citaat van: piene hassus op augustus 25, 2014, 16:31:11
dan mut je Hemmen passere
En dat doen je niet met 2 uut 3.
(luxe)probleem dus
Citaat van: SCC op augustus 25, 2014, 15:32:45
Overdrijven kan ook, de man kopt corners weg.... Ja, als we daar op gaan beoordelen. Bob Schepers bijv staat rechtsbuiten en wordt met de grond gelijk gemaakt, als is hij linksbenig. Barto 2 staat linksbuiten, vertraagt het spel en speelt de ballen onnauwkeurig in en we loven het wegkoppen van een corner? Want hij speelt in het belang van het team op een andere positie.... Beetje nuance is op zijn plaats
Tis maar net hoe je het bekijkt.Zoals het op mij overkwam schoot hij bijv. bewust die bal tegen vitesse omhoog in ut dak van ut doel.en dat bij 2-1 achter en waarschijnlijk de laatste kans in de wedstrijd qua tijd.
wie blijft dan nog zo rustig. ik denk 9 v/d 10 niet.
hij heeft gewoon iets extra's.
Alhoewel hij tegen heraklets meer fout dan goed deed, blijf ik het voorlopig een meer dan prima speler voor Cambuur vinden!
Citaat van: dit is mien club op augustus 25, 2014, 15:48:23
Barto twee en schepers met Ogbeche vergelijken?
Over nuance gesproken....
Barto 2 is Ogbeche.....dat had je hopelijk wel door he?
Daar is je nuance.
Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2014, 16:31:53
En dat doen je niet met 2 uut 3.
Het seizoen is nog zo lang. Er komen nog blessures en dan zijn wij blij met die probleem!
Citaat van: SCC op augustus 25, 2014, 19:51:14
Barto 2 is Ogbeche.....dat had je hopelijk wel door he?
Daar is je nuance.
Houd toch op man, Ogbeche is twee klasse beter dan Barto
Ook twee klassen beter dan Hemmen?
Ja
Citaat van: dit is mien club op augustus 26, 2014, 09:21:16
Houd toch op man, Ogbeche is twee klasse beter dan Barto
Laatste poging. Ik stel nergens dat Ogbeche minder is dan Barto of andersom. Maar vanwege de gelijkenis van de naam, werd Ogbeche bij binnenkomst Barto 2 genoemd.
Citaat van: SCC op augustus 26, 2014, 12:54:26
Laatste poging. Ik stel nergens dat Ogbeche minder is dan Barto of andersom. Maar vanwege de gelijkenis van de naam, werd Ogbeche bij binnenkomst Barto 2 genoemd.
:_schater :_schater Nee, ik snap het niet. Wil je nu zeggen dat de voornaam van Ogbeche lijkt op de achternaam van Martijn? Vreemd verhaal!
Citaat van: Lore op augustus 26, 2014, 13:04:08
:_schater :_schater Nee, ik snap het niet. Wil je nu zeggen dat de voornaam van Ogbeche lijkt op de achternaam van Martijn? Vreemd verhaal!
BARTOlomew Ogbeche bedoel je......?
ZWARTE BARTO!!! :thumbsup
B. l0l
ZWARTO!! :0= :0=
Die houden we erin!
zwarto _O_
Zullen we deze gentleman aanspreken op de wijze die hij zelf graag wil ?
met eens
Nu ik er zo over nadenk..
Bij zijn vorige clubs noemde ze hem Bart Ogbeche.
Vorig seizoen was het lastig omdat van Brakel nog voor ons speelde.
Die is nu weg dus laten we hem gewoon Bart noemen :)
Dat Zwarto was uiteraard niet verkeerd bedoeld, vond het gewoon een grappige fusie van zwarte barto, alle respect voor deze geweldige kerel!
Citaat van: FrancoLWD op augustus 29, 2014, 12:20:43
Nu ik er zo over nadenk..
Bij zijn vorige clubs noemde ze hem Bart Ogbeche.
Vorig seizoen was het lastig omdat van Brakel nog voor ons speelde.
Die is nu weg dus laten we hem gewoon Bart noemen :)
Dat Zwarto was uiteraard niet verkeerd bedoeld, vond het gewoon een grappige fusie van zwarte barto, alle respect voor deze geweldige kerel!
Dat gaat wat te ver idd, voor mij blijft het B. !!!
Bart Ogbeche speelde een goeie wedstrijd tegen ADO. Lekker scherp, rustig aan de bal, met een goed overzicht.
Citaat van: PePe op augustus 31, 2014, 08:58:02
Bart Ogbeche speelde een goeie wedstrijd tegen ADO. Lekker scherp, rustig aan de bal, met een goed overzicht.
Had MOETEN scoren met die bal op de lat. Die kans van hem was groter dan die van Kramer 20 seconden eerder.
Eerste helft erg ongelukkig, tweede helft erg sterk.
Maar ik blijf erbij, hij is verdedigend dit seizoen belangrijker geweest dan aanvallend :P
Hij is niet een echte loper, komt in het centrum beter tot z'n recht.
Dit is zo'n slimme speler,is echt goud waard...
Sorry. ..vond hem heel slecht.
Eigenlijk al het hele seizoen.
Citaat van: speculeter op augustus 31, 2014, 12:01:50
Sorry. ..vond hem heel slecht.
Eigenlijk al het hele seizoen.
Jij mag dat uiteraard vinden, maar hoest mogelijk dat jij dat vind!
Het zit er niet in op de flank...
Had hem wel eens een pot in de spits willen zien.
Onwaarschijnlijk dat mensen hem niet goed vonden spelen. Dan bent ik erg benieuwd wat daar de onderbouwing bij is. En wat dan de criteria zijn om iemand te beoordelen. Als je een supersnelle vleugelflitser verwacht, ja dan kan ik me voorstellen dat het tegenvalt. Persoonlijk heb ik met grote tevredenheid gezien dat hij z'n rol steed beter invult en zeer belangrijk was voor het team gister.
Citaat van: Scc01 op augustus 31, 2014, 12:47:29
Het zit er niet in op de flank...
Had hem wel eens een pot in de spits willen zien.
Ogbeche had gewoon in het centrum moeten staan en Barto rechts, Schepers op dat moment links.
Na de bal op de paal van Kramer liet Ogbeche zien een echte 9 te zijn.
Duikt opeens voor de laatste man en schiet op de lat. Tweede helft ook paar keer in de punt en laat gelijk zien dat hij daar thuis hoort. Op de buiten is het niks, en verdedigd 0,0% mee, waardoor ADO paar keer er goed uit kwam.
Ik vind dat er geen verrassing in spel zit van Obeche.
Het gaat teveel in een tempo en denk vaak van speel die bal nou eens af!
Levert heel vaak bal in Door in mijn ogen dom b allerlei.
MS verwacht ik ook wel teveel van hem hoor..Door de manier hoe hij hier is binnengehaald. En ik weet dat hij niet op de goede positie staat.
Maar toch. ...
Valt me trouwens wel op dat ik Ogbeche de laatste wedstrijden bijzonder vaak de bal bij corners weg zie halen.
Citaat van: drg op augustus 31, 2014, 13:25:40
Valt me trouwens wel op dat ik Ogbeche de laatste wedstrijden bijzonder vaak de bal bij corners weg zie halen.
kwestie van je beste koper bij de eerste paar neerzetten!!
Doen we goed.
Citaat van: speculeter op augustus 31, 2014, 13:23:05
Ik vind dat er geen verrassing in spel zit van Obeche.
Het gaat teveel in een tempo en denk vaak van speel die bal nou eens af!
Levert heel vaak bal in Door in mijn ogen dom b allerlei.
MS verwacht ik ook wel teveel van hem hoor..Door de manier hoe hij hier is binnengehaald. En ik weet dat hij niet op de goede positie staat.
Maar toch. ...
??
Doet juist veel verrassende dingen. Voorbeeld: De steekbal in de eerste helft op Bakker waar iedereen een kopbal richting Hemmen verwachtte.
Hannen dichtkniepe dat Cambuur sun speuler het
Is geen buitenspeler. Maar wel een klasbak en hoort daarom te spelen. Wat mij betreft 4-4-2 spelen zonder Meleg.
Ik vindt het mooi om te zien.dat hij zich op offert voor het belang van het team. Daar kunnen verschillende voetballers een voorbeeld aan nemen.
Hij heeft momenteel een goede wil om te willen winnen, is niet altijd snel, maar technisch en tactisch zeer sterk. We moeten idd blij zijn met hem.
Leuk zoveel meningen en dat binnen een klein groepje supporters. Hij voetbalde tegen ADO gewoon goed. Brengt rust en voetbalt gewoon lekker mee. Hij is soms wat ongelukkig maar dat kan zo veranderen.
Ogbeche mut in de spits dat zie je aan alles.
Ogbeche: ,,I sacrifice myself for the team"
deel dit artikel via 4 12 0
tags Bartholomew OgbecheCambuurHenk de JongHenryinterviewInzaghiRoy MakaayteamspiritVan Nistelrooij
Leeuwarden
LEEUWARDEN – Bartholomew Ogbeche speelde tot nu toe alle competitieduels vanaf de vleugel.
De aanvaller speelt veel liever centraal maar omdat de trainer hem dat vroeg stelde hij zich geheel in dienst van het elftal.
Je cijfert jezelf al min of meer vier duels grotendeels weg. Is het niet lastig om niet je eigen spel te kunnen spelen?
,,Vanwege de blessure van Furdjel Narsingh moest de trainer een andere oplossing bedenken. Dan vul je dat in door jezelf op te offeren in belang van het team (I sacrifice myself for the team. red.). Zo simpel is het. Maar naast dat ik de vleugel bezet moet houden mag ik ook met regelmaat vanuit een vrije rol (the freedom to come in. red.) spelen en op zoek naar een doelpunt."
Tegen Vitesse scoorde je de belangrijke gelijkmaker. Kwestie van loon naar werken?
,,Nee, zo zie ik het niet. Ik wil gewoon een killer zijn als ik de gelegenheid heb. Die kans kreeg ik en pakte ik. De ontlading na die treffer was in een woord geweldig. Tegen ADO Den Haag had ik wellicht ook -geforceerd- een goal kunnen maken maar ik zag dat Erik Bakker er net even beter voor stond. Ik ben geen egoist (I am no selfish player. red.) dus tikte ik de bal naar hem en hij scoorde de 1-0."
Zoals je nu speelt. Het doet me denken aan Roy Makaay. Je bent door deze rol -en toch loerend op die momentjes- een beetje een fantoom, zoals hij ook bekend stond. Ver gezocht of..?
,,Kan ik me goed in vinden. Sterker nog, ik heb heel vaak beelden van Makaay bekeken. Ik heb zijn spel altijd bewonderd. Ook keek ik graag -en dat doe ik nog altijd- naar beelden van Henry, Inzaghi en Van Nistelrooij. Ik wil mezelf altijd verbeteren en zij hadden buitengewone kwaliteiten. Kan ik vreselijk van genieten."
Even terugkomend op je contractverlenging deze zomer. Dwight Lodeweges was de voornaamste reden dat je hier kwam. Hij is zoals bekend nu elders eindverantwoordelijk. Toch bleef je.
,,Ik had vorig seizoen ook met Henk de Jong al snel een klik. Toen hij me duidelijk maakte wat zijn bedoelingen voor dit seizoen waren was ik snel om. Maar dat was niet het enige. Ik was vanaf de eerste dag al besmet met de sfeer hier. (infected by the fans. red.) Daar wilde ik meer van meemaken."
De seizoenstart is ronduit geweldig. Wat is in jouw ogen de grote kracht van dit team?
,,Dat wat de technische staf voor ogen had komt er helemaal uit tot nu toe. Met een klein budget kun je geen supersterren binnenhalen en moet alles in teken van de teamspirit staan. Dat gaat ontzettend goed. We willen allemaal voor elkaar werken. Daarnaast zijn we conditioneel ook top. We hebben niet voor niets de laatste twee duels in de slotfase weten te winnen. Bovendien zit er een gezonde honger in het elftal. Dat zag je goed tegen Den Haag. We wilden niet de 3-2 vasthouden maar juist snel de 4-2 maken. Dat moeten we vasthouden. Met die instelling kunnen we van iedereen winnen."
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/40443/interview-bartholomew-ogbeche/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/40443/interview-bartholomew-ogbeche/)
Citaat van: Dokkumer op september 01, 2014, 09:41:46
Ogbeche: ,,I sacrifice myself for the team"
deel dit artikel via 4 12 0
tags Bartholomew OgbecheCambuurHenk de JongHenryinterviewInzaghiRoy MakaayteamspiritVan Nistelrooij
Leeuwarden
LEEUWARDEN – Bartholomew Ogbeche speelde tot nu toe alle competitieduels vanaf de vleugel.
De aanvaller speelt veel liever centraal maar omdat de trainer hem dat vroeg stelde hij zich geheel in dienst van het elftal.
Je cijfert jezelf al min of meer vier duels grotendeels weg. Is het niet lastig om niet je eigen spel te kunnen spelen?
,,Vanwege de blessure van Furdjel Narsingh moest de trainer een andere oplossing bedenken. Dan vul je dat in door jezelf op te offeren in belang van het team (I sacrifice myself for the team. red.). Zo simpel is het. Maar naast dat ik de vleugel bezet moet houden mag ik ook met regelmaat vanuit een vrije rol (the freedom to come in. red.) spelen en op zoek naar een doelpunt."
Tegen Vitesse scoorde je de belangrijke gelijkmaker. Kwestie van loon naar werken?
,,Nee, zo zie ik het niet. Ik wil gewoon een killer zijn als ik de gelegenheid heb. Die kans kreeg ik en pakte ik. De ontlading na die treffer was in een woord geweldig. Tegen ADO Den Haag had ik wellicht ook -geforceerd- een goal kunnen maken maar ik zag dat Erik Bakker er net even beter voor stond. Ik ben geen egoist (I am no selfish player. red.) dus tikte ik de bal naar hem en hij scoorde de 1-0."
Zoals je nu speelt. Het doet me denken aan Roy Makaay. Je bent door deze rol -en toch loerend op die momentjes- een beetje een fantoom, zoals hij ook bekend stond. Ver gezocht of..?
,,Kan ik me goed in vinden. Sterker nog, ik heb heel vaak beelden van Makaay bekeken. Ik heb zijn spel altijd bewonderd. Ook keek ik graag -en dat doe ik nog altijd- naar beelden van Henry, Inzaghi en Van Nistelrooij. Ik wil mezelf altijd verbeteren en zij hadden buitengewone kwaliteiten. Kan ik vreselijk van genieten."
Even terugkomend op je contractverlenging deze zomer. Dwight Lodeweges was de voornaamste reden dat je hier kwam. Hij is zoals bekend nu elders eindverantwoordelijk. Toch bleef je.
,,Ik had vorig seizoen ook met Henk de Jong al snel een klik. Toen hij me duidelijk maakte wat zijn bedoelingen voor dit seizoen waren was ik snel om. Maar dat was niet het enige. Ik was vanaf de eerste dag al besmet met de sfeer hier. (infected by the fans. red.) Daar wilde ik meer van meemaken."
De seizoenstart is ronduit geweldig. Wat is in jouw ogen de grote kracht van dit team?
,,Dat wat de technische staf voor ogen had komt er helemaal uit tot nu toe. Met een klein budget kun je geen supersterren binnenhalen en moet alles in teken van de teamspirit staan. Dat gaat ontzettend goed. We willen allemaal voor elkaar werken. Daarnaast zijn we conditioneel ook top. We hebben niet voor niets de laatste twee duels in de slotfase weten te winnen. Bovendien zit er een gezonde honger in het elftal. Dat zag je goed tegen Den Haag. We wilden niet de 3-2 vasthouden maar juist snel de 4-2 maken. Dat moeten we vasthouden. Met die instelling kunnen we van iedereen winnen."
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/40443/interview-bartholomew-ogbeche/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/40443/interview-bartholomew-ogbeche/)
Respect, geweldige speler/persoon.
Doodzonde dat hij op de vleugel speelt. Hij moet in de spits spelen, dan is hij 1 van de betere spitsen in de eredivisie. En dit is geen kritiek naar hemmen, die het prima doet maar dit is een compliment voor ogbeche!
Moet gewoon eerste keus in de spits zijn, ben wel een beetje klaar met Hemmen en z'n ik ben de beste spits uitspraken.,,
Citaat van: Dokkumer op september 01, 2014, 09:41:46
,,Ik had vorig seizoen ook met Henk de Jong al snel een klik. Toen hij me duidelijk maakte wat zijn bedoelingen voor dit seizoen waren was ik snel om. Maar dat was niet het enige. Ik was vanaf de eerste dag al besmet met de sfeer hier. (infected by the fans. red.) Daar wilde ik meer van meemaken."
Man, man, man. Deze jongen weet precies wat 'ie moet zeggen. :P
Ik ben fan, Ogbeche for president! |:)
Citaat van: Scc01 op september 01, 2014, 12:42:44
Moet gewoon eerste keus in de spits zijn, ben wel een beetje klaar met Hemmen en z'n ik ben de beste spits uitspraken.,,
Zijn natuurlijk 2 verschillende soorten spitsen ieder met hun eigen kwaliteit.
Ogbeche, lijkt mij wel de beste keuze. Maar het blijft een moeilijke keus ( als de geblesseerden terug komen)
Wat een partij speelde hij. Moet je nagaan als ie straks eindelijk in de spits staat. _O_
Prima pot, maar haalde bij sommige aanvallen wel de snelheid eruit.
Begon niet geweldig, maar oh wat is deze man sterk en slim |:)
Prachtig interview met Ogbeche.
Met als absoluut hoogtepunt de vraag van FOX over of hij weet hoe de 'derby' leeft nu hij hier een jaar is. Doelende op de wedstrijd van vandaag tegen Groningen. Ogbeche kent echter maar één echte derby en zegt: 'When the derby comes we talk about that'.
Haha. :clint
http://foxsports.nl/video/230512-ogbeche-we-kunnen-trots-zijn-op-onze-prestatie.html
Bartholomew Ogbeche wat goed is deze man, zo belangrijk voor het team, genieten !!!
De manier van juichen was prachtig. En wat een goal uit stilstand. |:)
Moest veel eerder Ogbeche laten opschuiven in de spits, wat een beest
Citaat van: OuweSkeve op september 14, 2014, 17:52:54
Prima pot, maar haalde bij sommige aanvallen wel de snelheid eruit.
dat moest oek,skeve
absoluut nr1 voor de spitspositie.
de ridder.....ogbeche......narsingh.
krei dr een harde piemel van.
|:)
we gaan europa in.
Gister één achter ons, haal Ogbeche er af, hahaha die heffe we direct maar even verteld dat die naar specsavers mut gaan.
Wat een voetballer, de rust, de dreiging, het overzicht en fysiek sterk.
Die goal. Wat ben ik blij dat hij na die ene oefenpot direct is vastgelegd
Just B. |:)
Bal afpakken gaat hem ook bijzonder goed af. Denk dat hij meer onderscheppingen op zijn naam heeft dan El Makrini _O_
Prachtig hoe die de bal even bij zich houdt en Vytas naar voren roept. Niemand van de tegenpartij die hem aan durft te vallen. Althans, zo lijkt het. |:)
Je kon aan de eerste acties van hem al zien dat hij er zin in had :thumbsup
Ik schrijf het nog maar eens, hij is niet alleen goed voorin maar verdedigend bij corners is hij vaak diegene die de bal weg kopt _O_
Citaat van: gewoon een fan op september 15, 2014, 11:01:52
Je kon aan de eerste acties van hem al zien dat hij er zin in had :thumbsup
Ik schrijf het nog maar eens, hij is niet alleen goed voorin maar verdedigend bij corners is hij vaak diegene die de bal weg kopt _O_
Niet alleen bij corners. Soms staat die gewoon mee te verdedigen en komt de hele omschakeling bij hem vandaan. Je zou hem haast centraal op het middenveld op kunnen stellen als hij aan de bal niet zoveel tijd (rust) zou nemen.
Waar ik gisteren écht van heb genoten is dat Ogbeche, zelfs bij een 3-0 stand, zijn medespelers goed neerzette. Klasse hoor.
Bartholomew coacht het hele elftal tijdens de wedstrijd. En voetbalt daarnaast in dienst van het elftal. Scoren, bal veroveren en mee verdedigen niets is hem vreemd. Doet misschien wel te veel. Heel knap hoor!! (moet maar lang bij Cambuur blijven)
Hoe is het met je grote vriend??
Citaat van: thankyou op september 21, 2014, 21:07:52
Hoe is het met je grote vriend??
@HenkAlbers1970: Ogbeche heeft lichtelijk last van duizeligheid en 5 hechtingen gekregen. Zo laat De Jong net weten. #PSV #Cambuur #PSVCAM
Was een aardige (onbedoelde) elleboog ;(
Hopelijk valt het een beetje mee.
Ook vandaag weer zeer hard werkend voor het team! wat een geweldige speler! zonde dat hij eruit moest
Citaat van: sccleeuwarden op september 21, 2014, 21:44:38
Ook vandaag weer zeer hard werkend voor het team! wat een geweldige speler! zonde dat hij eruit moest
Deed ook verdedigend zijn werk. Nadat hij uitviel had PSV continu een mannetje meer op onze helft...
Ik was als een van de enigen nog niet echt overtuigd, maar hij heeft absoluut een meerwaarde voor het team. Zou 'm graag een paar wedstrijden in de spits zien, in plaats van Hemmen.
Tot slot: Bartholomew Ogbeche viel zondagmiddag uit met een blessure aan zijn gezicht. Wanneer zien we hem weer terug?
,,Naast vijf hechtingen en lichte duizeligheid had hij maandagmorgen ook een flinke zwelling bij zijn oog. Dat van die duizeligheid houden we scherp in de gaten. Maar ik heb het idee dat het meevalt. Hopelijk sluit hij eind deze week aan bij de groep. Ik ben al blij als Ogbeche tegen Dordrecht inzetbaar is."
Bartholomew Ogbeche is een bikkel.
Met Rusnak verreweg de beste en slimste speler van het team.
Citaat van: Gasgeve op september 28, 2014, 17:45:13
Met Rusnak verreweg de beste en slimste speler van het team.
bleef als enige in de eerste helft overeind _O_
Mag hopen dat ie snel in de spits staat, dan maakt ie minimaal 15 goals dit seizoen.
Zou em heel graag in de spitspositie willen zien tegen Dordrecht. Narsingh en de Ridder ernaast. .. _O_
Citaat van: Utekleitrokken op september 28, 2014, 19:36:54
Zou em heel graag in de spitspositie willen zien tegen Dordrecht. Narsingh en de Ridder ernaast. .. _O_
Ik wil schet wel es aan het werk zien
Hij blijft een monster, geloof me met vd Streek op het middenveld ipv Bakker en hem in de spitsen aan het begin hadden we wel gewonnen.
Hoop niet dat de knvb vooronderzoek begint voor dat natrappen. Je weet t nooit bij die maffiaclub.
Citaat van: John Hiatt op september 28, 2014, 21:42:26
Hoop niet dat de knvb vooronderzoek begint voor dat natrappen. Je weet t nooit bij die maffiaclub.
Hij keek in de lucht terwijl hij in het kruis stapte, dat is toch geen natrappen.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2014, 21:51:57
Hij keek in de lucht terwijl hij in het kruis stapte, dat is toch geen natrappen.
Klopt, alleen maakt hij bij het vallen nog een rare beweging met zijn been richting de speler. Dat zou uitgelegd kunnen worden als natrappen. Wat ik overigens niet denk dat de intentie was.
Citaat van: Local east-side op september 28, 2014, 22:05:17
Klopt, alleen maakt hij bij het vallen nog een rare beweging met zijn been richting de speler. Dat zou uitgelegd kunnen worden als natrappen. Wat ik overigens niet denk dat de intentie was.
Ik heb de beelden vanuit het uitvak nog bekeken en hij kijkt de bal na in de lucht en stapt dan op de speler en lijkt hem te willen ontwijken en valt dan naast hem neer
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2014, 22:09:06
Ik heb de beelden vanuit het uitvak nog bekeken en hij kijkt de bal na in de lucht en stapt dan op de speler en lijkt hem te willen ontwijken en valt dan naast hem neer
Ik heb de beelden van jou ook even bekeken en vergeleken met die van de nos. In jouw filmpje lijkt het idd gewoon een normale val, maar bij de camerapositie van de nos lijkt het dat hij een trap beweging richting de speler maakt. Ik hoop dat, als er überhaupt naar gekeken wordt, er ook duidelijke beelden zijn, die niet zijn uitgezonden, waarop te zien is dat er iig geen sprake is van opzet zoals op jouw filmpje te zien is.
Hij was uut balans bracht en kon ut oek niet helpe dat toen ie sien poat delsette dr un speuler onder lag
JARIG HEU :zweep :zweep :zweep
Citaat van: DeBonteWas op oktober 01, 2014, 11:43:49
JARIG HEU :zweep :zweep :zweep
en de grote vraag is, hoe oud is ie geworden? :_schater
Volgens zijn paspoort 30 :y
Maar dat weet je nooit zeker :devil
Zo speelde er ook eens 1 bij Blauwwit. Speelde in de C-tjes bleek achteraf al 2 kids te hebben en volwassen te zijn 8P
Ogbeche in de punt en buitenspelers er omheen :0=
Citaat van: De Gast op oktober 03, 2014, 09:32:20
Ogbeche in de punt en buitenspelers er omheen :0=
100% eensch en bij 7-0 mag B2 (Barto) wel invallen zo rond de 65ste minuut 8)
Even zonder gekheid ik wil Ogbeche wel eens in de spit zien met Narsingh rechts en Meleg/De Ridder vanaf links.
Citaat van: oostside op oktober 03, 2014, 09:38:40
100% eensch en bij 7-0 mag B2 (Barto) wel invallen zo rond de 65ste minuut 8)
Even zonder gekheid ik wil Ogbeche wel eens in de spit zien met Narsingh rechts en Meleg/De Ridder vanaf links.
Als je die 2 links en rechts heb kan Barto (zelfs) ook nog wel eens kansen afmaken :zweep
Echt balen dat Hemmen de dupe is geworden van de belachelijke beslissing van de KNVB, echt wanbeleid ten koste van de kleinere clubs.
Als enige alternatief inderdaad Ogbeche in de spits, en niet Barto. Die kan desnoods later altijd nog invallen (afhankelijk van de stand).
Narsingh kan met zijn voorzetten zelfs Wim de Ron laten scoren, die man legt ze panklaar.
Citaat van: DR888SCC op oktober 03, 2014, 09:44:44
Echt balen dat Hemmen de dupe is geworden van de belachelijke beslissing van de KNVB, echt wanbeleid ten koste van de kleinere clubs.
Als enige alternatief inderdaad Ogbeche in de spits, en niet Barto. Die kan desnoods later altijd nog invallen (afhankelijk van de stand).
80ste minuut... Publiekswissel voor ogbeche, na zijn loep zuivere hattrick.
wat een topper voor ons
Die was blij dat hij in de spits stond!!
Met zulke vleugelspeler lekker spelen.
Had eigenlijk eerder gemoeten! Ogbeche in de spits. Je ziet meteen dat hij het waar maakt!
Sterk aan de bal, slim, doelgericht. Wat een speler juh. Optie lichten in zijn contract, mooi nog een jaarke blieven.
Uniek dat deze kerel bij ons speelt! werkt zich te pleuris voor het team en is zo geweldig slim!
Ik wil Ogbeche helemaal niks te kort doen, maar gister maakte vooral ook Narsingh het verschil met al die fantastische voorzetten. Ook Hemmen had er gister twee ingelegd.. Maar Ogbeche, klasse gedaan gister, niks dan lof!
Bartholomew Ogbeche :thumbsup :y
Citaat van: Eewal op oktober 05, 2014, 11:50:53
Ik wil Ogbeche helemaal niks te kort doen, maar gister maakte vooral ook Narsingh het verschil met al die fantastische voorzetten. Ook Hemmen had er gister twee ingelegd.. Maar Ogbeche, klasse gedaan gister, niks dan lof!
Hemmen had die beide goals niet gemaakt vanwege zijn gebrek aan snelheid.
En hoe vaak heeft Ogbeche buitenspel gestaan gisteren?
Ogbeche nr. 1 spits. Hemmen een hele luxe stand-in.
Citaat van: Eewal op oktober 05, 2014, 11:50:53
Ik wil Ogbeche helemaal niks te kort doen, maar gister maakte vooral ook Narsingh het verschil met al die fantastische voorzetten. Ook Hemmen had er gister twee ingelegd.. Maar Ogbeche, klasse gedaan gister, niks dan lof!
Hemmen had ze misschien ook gemaakt, maar buiten scoren doet op bedsje voetballend zowel rond de 16 als ook verdedigend veel meer!
Daar was hij gisteren weer, deze man is de beste verdediger bij corners, hij kopt alle gevaarlijke ballen weg _O_
Voor de rest weer een fantastische wedstrijd van deze TOPPER :thumbsup
Tweede op topscorelijst. Volgende wedstrijd maar een hattrick maken! |:)
Citaat van: gewoon een fan op oktober 05, 2014, 12:31:12
Daar was hij gisteren weer, deze man is de beste verdediger bij corners, hij kopt alle gevaarlijke ballen weg _O_
Voor de rest weer een fantastische wedstrijd van deze TOPPER :thumbsup
terwijl die niet zo groot is, wat een sprongkracht
Citaat van: Eewal op oktober 05, 2014, 11:50:53
Ik wil Ogbeche helemaal niks te kort doen, maar gister maakte vooral ook Narsingh het verschil met al die fantastische voorzetten. Ook Hemmen had er gister twee ingelegd.. Maar Ogbeche, klasse gedaan gister, niks dan lof!
Die tweede goal had Hemmen nooit gemaakt. De snelheid waarmee B bij de tweede paal in komt vliegen heeft Hemmen nou eenmaal niet.
Citaat van: dizzhead op oktober 05, 2014, 22:36:28
Tweede op topscorelijst. Volgende wedstrijd maar een hattrick maken! |:)
Als hij fit blijft maakt hij 20+ goals en bezorgt hij mij daarmee een krat Amstel, gefinancierd door Clint 8)
:thumbsup
Wat een Fenomeen.!! Je had N' Kufo bij FC Twente.. wij hebben Ogbeche.!! deze man verdient een standbeeld.!!
Betsje speelde goed maar deze wedstrijd had natuurlijk iedere spits wel 2x kunnen scoren. Desalniettemin gewoon weer met dezelfde opstelling aantreden de volgende wedstrijden _O_
Citaat van: poelie-lwd op oktober 06, 2014, 06:05:34
Die tweede goal had Hemmen nooit gemaakt. De snelheid waarmee B bij de tweede paal in komt vliegen heeft Hemmen nou eenmaal niet.
Inderdaad, die tweede was echt typerend voor een spits als Ogbeche dat is.
Die eerste van B was wel een typische Hemmen goal en daar wil ik absoluut niet mee zeggen dat het makkelijk is, integendeel. Barto had die bal er waarschijnlijk ook ingeramd, in zijn vorm van het vorige seizoen.
Wat een prietpraat weer Ogbeche is de juiste man op de juiste plaats en kom nu niet weer met Barto aan zetten die mag de laatste 20 min evt invallen .Waarvan Akte
Citaat van: runner 1 op oktober 06, 2014, 10:01:53
Wat een prietpraat weer Ogbeche is de juiste man op de juiste plaats en kom nu niet weer met Barto aan zetten die mag de laatste 20 min evt invallen .Waarvan Akte
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstatic.comicvine.com%2Fuploads%2Foriginal%2F13%2F132947%2F3949492-7448127217-The_7.jpg&hash=73eb34f9e4dcd367990a1a79248b3e6afeebb8a4)
Ogbeche is gewoonweg de meest complete spits van 3....
Heeft snelheid, goed in de combinatie, goed met de kop en sterk in de duels
Maar vooral een neusje voor het maken van een doelpunt....
Tevens is het een geweldige teamspeler die zich ook wil wegcijferen in het belang van het team...
Dat Ogbeche verreweg de beste centrumspits is die we hebben is zo helder als wat. En met buitenspelers als Narsingh, De Ridder en ook Schet kunnen er met Ogbeche in de spits nog hele mooie dingen gebeuren. Kracht, inzicht, scorend vermogen, leidinggevende capaciteiten en staat verdedigend ook nog zijn mannetje. Wat een kerel!
Fijn dat Lodeweges hem nog kende, als dank moet hij er op 19 oktober a.s. maar een paar inleggen. |:)
Heeft er nu 5 inliggen. Mocht het bij de winterstop 10 of meer zijn. Wat gebeurd er dan. Hij is 30? Bij belangstelling zal hij dan worden verkocht?? Hij kan nog eenmaal dan financiële klapper maken tov salaris scc en zijn leeftijd.
Citaat van: sk13 op oktober 06, 2014, 11:36:51
Heeft er nu 5 inliggen. Mocht het bij de winterstop 10 of meer zijn. Wat gebeurd er dan. Hij is 30? Bij belangstelling zal hij dan worden verkocht?? Hij kan nog eenmaal dan financiële klapper maken tov salaris scc en zijn leeftijd.
Hij kwam bij Cambuur niet voor het geld, hij heeft al aardige clubs gehad vwb een goed salaris ;)
Ik denk dat hij het nu wel eens fijn vind om elke week te kunnen spelen ipv voor veel geld op de bank zitten ergens.
Ogbeche is net een dominee'
Bartholomew Ogbeche (30) is méér dan alleen de clubtopscorer (5 goals in 8 duels) van SC Cambuur. De Nigeriaanse spits is iemand waar zijn medespelers spreekwoordelijk het kunstgras voor opvreten. De 'man van de wereld' krijgt na de teambespreking vaak nog het woord van trainer Henk de Jong.
"Dan gaat hij los, joh. Hij is net een dominee", zegt De Jong over de indrukwekkende speeches van de alom geliefde Ogbeche. "Op zó'n inspirerende manier heeft hij het woord. Het grijpt je aan wat die jongen zegt. Er komen zulke zinnige dingen uit. Het is fantastisch, uniek. Motiverend, tactisch, maar ook gevoelig, hè. In half Engels, half Nederlands. Dat leert hij ook."
Naast de motivator die hij is, hebben verdedigers het idee alsof ze tegen een betonnen pilaar aanlopen, zo imposant is het fysiek van de Afrikaan. Geef de spits verder een basisplaats en hij scoort.
Cambuur is de elfde club van Ogbeche, wiens carrière langs clubs op verschillende niveaus in Frankrijk (Paris Saint-Germain, Bastia, Metz), Spanje (Alaves, Real Valladolid, Cadiz, Xerez), Engeland (Middlesbrough), Griekenland (Kavala) en zelfs Abu Dhabi (Al Jazira) leidde. Alleen bij Cadiz in de Spaanse Segunda Division, de enige club naast Cambuur waar hij langere tijd achtereen in de basis stond, kon hij eerder basisplaatsen met goals belonen (22 basisplekken, 9 goals). Bij Cambuur voelt hij zich thuis.
"Hij is een pure professional, met een goed hart. Echt een keurige jongen. Zo komt hij ook altijd bij de wissels kijken. Neemt hij zijn zoontje mee", aldus De Jong over de betrokkenheid van zijn spits.
Als die maar niet wordt opgeroepen voor Nigeria, dan ben je hem heel januari kwijt.
Zat ff door de vi te bladeren, maar hij staat gewoon (gedeeltelijk) 2e op de topscorerslijst _O_
Naast de motivator die hij is, hebben verdedigers het idee alsof ze tegen een betonnen pilaar aanlopen, zo imposant is het fysiek van de Afrikaan. Geef de spits verder een basisplaats en hij scoort.
Heerlijke uitspraak, ik hoop dat hij nog even bij ons blijft
Citaat van: ruubmac op oktober 09, 2014, 09:33:29
Zat ff door de vi te bladeren, maar hij staat gewoon (gedeeltelijk) 2e op de topscorerslijst _O_
Gedeeltelijk? dus ook een deel als 3e? 8)
Citaat van: YellowBlue op oktober 09, 2014, 11:45:53
Gedeeltelijk? dus ook een deel als 3e? 8)
Ahum 8P bedoel met meerdere spelers op de tweede plaats
Citaat van: Gasgeve op oktober 09, 2014, 08:56:15
Als die maar niet wordt opgeroepen voor Nigeria, dan ben je hem heel januari kwijt.
Op dit moment staat Nigeria er niet zo gunstig op voor de Afrika Cup. Thuis werd er verloren van Congo en op bezoek bij Zuid Afrika is er gelijk gespeeld. Hiermee delen ze van de 7 poules dus de 4/5 plek als het gaat om 'de beste nr. 3' met Zambia. Morgen spelen ze uit bij Soedan, dat zullen ze moeten winnen... Anders is de kans zo goed als verkeken.
Citaat van: dizzhead op oktober 09, 2014, 14:53:12
Op dit moment staat Nigeria er niet zo gunstig op voor de Afrika Cup. Thuis werd er verloren van Congo en op bezoek bij Zuid Afrika is er gelijk gespeeld. Hiermee delen ze van de 7 poules dus de 4/5 plek als het gaat om 'de beste nr. 3' met Zambia. Morgen spelen ze uit bij Soedan, dat zullen ze moeten winnen... Anders is de kans zo goed als verkeken.
Dat valt mee, laat Soedan maar winnen dan. Soedan ut altijd lastig.
Heeft bovendien o.a. Emenike, Ameobi en Odemwingie voor zich in de pikorde, al schat ik 'm niet minder in dan Uchebo of Nwofor. 't Zal iig wel meevallen. :)
Citaat van: el haj op oktober 09, 2014, 15:19:08
Heeft bovendien o.a. Emenike, Ameobi en Odemwingie voor zich in de pikorde, al schat ik 'm niet minder in dan Uchebo of Nwofor. 't Zal iig wel meevallen. :)
Brown Ideye van west brom ook ook een nigeriaanse spits die hoger in de pikorde staat dan B.
Je mag je handen dichtknijpen met een spits als B.
Wanneer hij meedoet druipt de klasse er gewoon vanaf.
Citaat van: De Gast op oktober 09, 2014, 21:05:49
Je mag je handen dichtknijpen met een spits als B.
Wanneer hij meedoet druipt de klasse er gewoon vanaf.
Absoluut altijd dreigend, goed de bal afschermen en klaar leggen voor andere. Denk momenteel gewoon de meest complete spits van de selectie. Snap ook niet dat die niet vanaf begin dit seizoen in de punt gestaan heeft, je hebt op de flanken meerdere opties toch? Je zou ook Rusnak eens op links kunnen proberen.
Citaat van: sccvl op oktober 11, 2014, 16:54:08
Absoluut altijd dreigend, goed de bal afschermen en klaar leggen voor andere. Denk momenteel gewoon de meest complete spits van de selectie. Snap ook niet dat die niet vanaf begin dit seizoen in de punt gestaan heeft, je hebt op de flanken meerdere opties toch? Je zou ook Rusnak eens op links kunnen proberen.
Rusnak moet niet op links.
Citaat van: Gasgeve op oktober 11, 2014, 17:17:18
Rusnak moet niet op links.
Een betere optie dan dat Ogbeche daar speelt vind ik ..
Citaat van: sccvl op oktober 11, 2014, 17:32:31
Een betere optie dan dat Ogbeche daar speelt vind ik ..
Rusnak moet altijd centraal spelen, het spel moet zoveel mogelijk via Rusnak lopen. Als die links staat is hij afhankelijk van de ballen die die krijgt, terwijl hij die ballen juist zelf moet geven. Ogbeche vult de linksbuiten positie alleraardigst in, maar als er een buitenspeler fit is, moet Ogbeche altijd op 9.
Citaat van: Gasgeve op oktober 09, 2014, 15:11:17
Soedan ut altijd lastig.
Inderdaad! :insane
Soedan - Nigeria 1-0
Citaat van: Gasgeve op oktober 11, 2014, 17:53:04
Rusnak moet altijd centraal spelen, het spel moet zoveel mogelijk via Rusnak lopen. Als die links staat is hij afhankelijk van de ballen die die krijgt, terwijl hij die ballen juist zelf moet geven. Ogbeche vult de linksbuiten positie alleraardigst in, maar als er een buitcenspeler fit is, moet Ogbeche altijd op 9.
Eens! Zeker met Narsing op rechterflank, met zijn snelheid en kracht reageert hij veel beter op de strakke voorzetten. Gevaarlijk wapen.
IK REKEN MRGN OP DEI VRIEND |:)
Dan kist ut beter in ut engels neer sette, ik denk dat hij ut su niet begriept. :_schater
Citaat van: PePe op oktober 18, 2014, 23:57:06
Dan kist ut beter in ut engels neer sette, ik denk dat hij ut su niet begriept. :_schater
I reken op you, friend?
Henk snapt ie ook altijd toch? :devil
Citaat van: drg op oktober 19, 2014, 00:15:11
I reken op you, friend?
Henk snapt ie ook altijd toch? :devil
Set 'm up today!!
Na Mark de Leeuwarder hebben we weer een spits te pakken die de beste periode uit zijn carrière gaat spelen. Ja hij heeft op het WK en volgens mij ook in de CL gespeeld maar heeft nooit meer competitiegoals gemaakt in één seizoen dan negen.
Dat was bij Cadiz, 9 goals uit 28 wedstrijden. Na vandaag staat B op 6 uit 9. Zijn persoonlijke record gaat 'ie ruim verbreken en ook al was 'ie vandaag niet op z'n best is 'ie érg belangrijk voor ons.
Ben benieuwd waar hij op 't eind van het seizoen staat. Vandaag op de gedeeld tweede plek in het topscorersklassement.
Citaat van: el haj op oktober 19, 2014, 17:29:16
Na Mark de Leeuwarder hebben we weer een spits te pakken die de beste periode uit zijn carrière gaat spelen. Ja hij heeft op het WK en volgens mij ook in de CL gespeeld maar heeft nooit meer competitiegoals gemaakt in één seizoen dan negen.
Dat was bij Cadiz, 9 goals uit 28 wedstrijden. Na vandaag staat B op 6 uit 9. Zijn persoonlijke record gaat 'ie ruim verbreken en ook al was 'ie vandaag niet op z'n best is 'ie érg belangrijk voor ons.
Ben benieuwd waar hij op 't eind van het seizoen staat. Vandaag op de gedeeld tweede plek in het topscorersklassement.
Hij staat bijna altijd goed
Zat zeker in de eerste helft niet lekker in de wedstrijd. Heeft echter wel de kalmte om in de tweede helft de bal beheerst onder Nordtfeld door te tikken. Klasse spits!
Beroerde 1e helft, maar goed hersteld in de 2e. Blijft een man die met zijn individuele klasse een wedstrijd kan beslissen. Altijd laten staan dus!
Geweldig deze kerel! heeft de tweede helft zich kapot gewerkt met het afjagen en weer een moeilijke goal scoort! Hij mut zijn cariere hier mooi afsluiten
Ongelukkige eerste helft maar weer zeer scherp bij de goal. Die overtreding was wel erg onnodig en had daar ook zomaar rood voor kunnen krijgen.
Knap hoe hij deze goal ook weer maakte, een echte afmaker. (met een enorme drive)
Citaat van: PePe op oktober 19, 2014, 20:49:58
Knap hoe hij deze goal ook weer maakte, een echte afmaker. (met een enorme drive)
Jammer dat hij bijdie eerste kans niet echt afmaker-skills had :P
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 19, 2014, 20:47:51
Ongelukkige eerste helft maar weer zeer scherp bij de goal. Die overtreding was wel erg onnodig en had daar ook zomaar rood voor kunnen krijgen.
zalwel .Vd berg ook
1 bal geraakt en die zat erin |:) _O_
hoop dat zijn blessure mee valt
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 19, 2014, 20:47:51
Ongelukkige eerste helft maar weer zeer scherp bij de goal. Die overtreding was wel erg onnodig en had daar ook zomaar rood voor kunnen krijgen.
Toch raakte hij eerst de bal, maar kwam wel in om wat goed te maken
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 19, 2014, 20:47:51
Ongelukkige eerste helft maar weer zeer scherp bij de goal. Die overtreding was wel erg onnodig en had daar ook zomaar rood voor kunnen krijgen.
Het was een harde tackle, maar was keurig op tijd om alleen de bal te raken. Ik snap de commotie niet. Hoogstens gevaarlijk spel, maar zeker geen gemeen spel.
Hij heeft wel vaker van die 'vreemde' tackles. Tegen Excelsior schopt die Botaka van achter geloof ik, als het niet loopt kan hij zich nog wel eens afreageren op de tegenstander.
Citaat van: Gasgeve op oktober 20, 2014, 13:32:58
Hij heeft wel vaker van die 'vreemde' tackles. Tegen Excelsior schopt die Botaka van achter geloof ik, als het niet loopt kan hij zich nog wel eens afreageren op de tegenstander.
DKV is veruit de beste tegenstander om je op af te reageren :devil
Weer dom geel, voor de rest ijzersterk aan de bal.
Citaat van: Gasgeve op oktober 26, 2014, 16:12:35
Weer dom geel, voor de rest ijzersterk aan de bal.
Zoveel was daar toch niet aan de hand? Ik heb me eerder geërgerd aan de willekeur van de scheidsrechter v.w.b. gele kaarten. Zo'n Wilshire mag Meleg ongestraft de wedstrijd uit trappen, dat is toch bizar.
Een van de weinigen die fysiek overeind bleef.
Citaat van: Goudvinger op oktober 26, 2014, 16:41:46
Zoveel was daar toch niet aan de hand? Ik heb me eerder geërgerd aan de willekeur van de scheidsrechter v.w.b. gele kaarten. Zo'n Wilshire mag Meleg ongestraft de wedstrijd uit trappen, dat is toch bizar.
Is misschien niet terecht, maar waarom moet hij daar een sliding maken? Hij maakt te vaak een sliding op een plek waar dat niet hoeft.
Citaat van: Gasgeve op oktober 26, 2014, 17:25:32
Is misschien niet terecht, maar waarom moet hij daar een sliding maken? Hij maakt te vaak een sliding op een plek waar dat niet hoeft.
Volgens mij is dat niet meer dan gezonde gretigheid. De plek van de sliding hoeft volgens mij niets uit te maken. Een goede sliding op de helft van de tegenstander, dus balverovering dichter bij het doel van de tegenstander, juich ik van harte toe. Soms zijn ze inderdaad op het scherpst van de snede, maar nooit gemeen. Ik zou het erger vinden als hij de tegenstander gewoon zonder tegenstand door zou laten lopen.
B moet vooral niet bang worden om gewoon de bal te blijven veroveren op de andere helft, vorige week ook al bestraft bij die overname in de 16 van dkv die toen ook onterecht afgefloten werd en ook nog eens uitgebreid onder aandacht is gekomen bij VI omdat dergelijke beslissingen wedstrijden kunnen bepalen.
Laat dat laffe voetbal maar lekker omkeren met hulp van onbegrip uit het hele land en dan kan B binnenkort lekker blijven doen waar hij al goed in is.
Citaat van: drg op oktober 26, 2014, 19:11:43
B moet vooral niet bang worden om gewoon de bal te blijven veroveren op de andere helft, vorige week ook al bestraft bij die overname in de 16 van dkv die toen ook onterecht afgefloten werd en ook nog eens uitgebreid onder aandacht is gekomen bij VI omdat dergelijke beslissingen wedstrijden kunnen bepalen.
Laat dat laffe voetbal maar lekker omkeren met hulp van onbegrip uit het hele land en dan kan B binnenkort lekker blijven doen waar hij al goed in is.
Dat gaat niet gebeuren in NL met de richtlijnen van de KNVB.
slimste speler die we hebben! Staat er en dus pak je ook eens een kaart. (al zijn de kaarten waardeloos) en was die braamhaar schandalig slecht!!!!!
Waarschijnlijk gelukkig geen hersenschudding, aldus Henk de Jong tegenover Gerard Bos.
Citaat van: Collingwood op november 02, 2014, 17:07:35
Waarschijnlijk gelukkig geen hersenschudding, aldus Henk de Jong tegenover Gerard Bos.
Op twitter staat geen hersenschudding, dus volgende week gewoon weer in de basis :thumbsup
Al vond ik Hemmen het ook niet slecht doen.
Speelde zeer matig, zoals al een paar weken. Zie liever Hemmen.
Niet lullig bedoelt, want ik waardeer ogbeche enorm, maar toen Hemmen erin kwam was er meteen enorm veel dreiging. Hoop wel dat hij volgende week inzetbaar is.
Citaat van: Destroyer op november 02, 2014, 20:13:11
Niet lullig bedoelt, want ik waardeer ogbeche enorm, maar toen Hemmen erin kwam was er meteen enorm veel dreiging. Hoop wel dat hij volgende week inzetbaar is.
Dat is niet zo vreemd wanneer de verdediging van Willem II meer dan 60 minuten achter Ogbeche (hij was weer overal) aan heeft moeten hollen, terwijl Hemmen lekker fris het veld in komt.
Hemmen en ogbeche samen laten spelen. Is veel dreigender en dan narsingh en van der streek en rusnak als lopers er overheen.
daydreamer en destroyer hebben dezelfde tv waarschijnlijk.
ogbeche is een klasse-speler die bijna alles goed doet,ik snap werkelijk ook niks van mensen die zeggen dat ie alle kopduels verliest terwijl dat juist 100%andersom is. :?
veel van zn acties zijn slim tot briljant,kijk de beelden er maar op terug.
leeuwarden is dit soort voetbal waarschijnlijk niet gewend.
Topper, jammer dat hij door die botsing er af moest (maar eigenlijk niet wilde) Z'n oog zat helemaal dicht en zag daarmee niets meer. Ik ga er vanuit dat hij er zondag gewoon weer bij is.
Is die al eens van de bal gezet door een tegenstander? Die vent is van beton man.
Citaat van: Gasgeve op november 02, 2014, 23:03:24
Is die al eens van de bal gezet door een tegenstander? Die vent is van beton man.
Die verdediger van Willem2 die bij hem opliep, heeft het nu nog in de rug.
De man is geniaal, erg intelligente voetballer. Pech dat die bal van hem van de lijn werd gehaald.
Citaat van: okkele op november 02, 2014, 22:38:48
daydreamer en destroyer hebben dezelfde tv waarschijnlijk.
ogbeche is een klasse-speler die bijna alles goed doet,ik snap werkelijk ook niks van mensen die zeggen dat ie alle kopduels verliest terwijl dat juist 100%andersom is. :?
veel van zn acties zijn slim tot briljant,kijk de beelden er maar op terug.
leeuwarden is dit soort voetbal waarschijnlijk niet gewend.
Hij wint vaak kopduels, maar kijk eens waar die ballen belanden. Loopt vaak uit positie. Ja hij werkt hard, ja hij trekt en sleurt.
Citaat van: Henkinho op november 02, 2014, 21:02:22
Hemmen en ogbeche samen laten spelen. Is veel dreigender en dan narsingh en van der streek en rusnak als lopers er overheen.
Weet je überhaupt wie wie is? Dit slaat echt nergens op.
Citaat van: Utekleitrokken op november 03, 2014, 11:19:40
Weet je überhaupt wie wie is? Dit slaat echt nergens op.
Ogbeche is die rossige en Hemmen die donkere
Ik hoop toch zeker niet dat hier een aantal echt liever Hemmen dan Ogbeche in de spits willen hebben..
Citaat van: EdsjeOgbeche op november 03, 2014, 21:00:10
Ik hoop toch zeker niet dat hier een aantal echt liever Hemmen dan Ogbeche in de spits willen hebben..
Beide zijn ze zeer bruikbaar, vind ik. Ogbeche is alleen ietsje dynamischer ;) Maar hoezo hoop je dat niet? Heb je liever Ogbeche? :zweep
Haha zou mijn nickname niet doen vermoeden.. Maar Ogbeche is zo'n 17 keer een betere voetballer dan Hemmen
Citaat van: EdsjeOgbeche op november 03, 2014, 22:16:36
Haha zou mijn nickname niet doen vermoeden.. Maar Ogbeche is zo'n 17 keer een betere voetballer dan Hemmen
Tsja de inzet van Hemmen moet per wedstrijd bekeken worden. Hemmen typische statische spits, Ogbeche lekker voetballend :devil = kan altijd
Barto in de winterstop ergens anders naar toe, want het is zonde dat die hier weinig in actie komt terwijl hij in een andere competitie zijn mannetje wel zal staan.
Barto hier mooi houden.
Komt echt nog wel aan zijn minuten en doelpunten toe!!
Barto gaat ook al richting de 30.. Hij kan beter naar de jl. kan ie elke week spelen.
Wij moeten als 3e spits de opvolger van Hemmen en Ogbeche hebben. Dus beter een wat jongere talentvolle spits.
Citaat van: okkele op november 02, 2014, 22:38:48
daydreamer en destroyer hebben dezelfde tv waarschijnlijk.
ogbeche is een klasse-speler die bijna alles goed doet,ik snap werkelijk ook niks van mensen die zeggen dat ie alle kopduels verliest terwijl dat juist 100%andersom is. :?
veel van zn acties zijn slim tot briljant,kijk de beelden er maar op terug.
leeuwarden is dit soort voetbal waarschijnlijk niet gewend.
Ik vindt Ogbeche ook magnifiek in zijn acties en duels, maar soms heb je meer een type breekijzer Hemmen nodig. Hij is een tijd in niet goede doen geweest maar hij viel prima in!
Citaat van: Sander Scc op november 04, 2014, 10:24:10
Barto gaat ook al richting de 30.. Hij kan beter naar de jl. kan ie elke week spelen.
Wij moeten als 3e spits de opvolger van Hemmen en Ogbeche hebben. Dus beter een wat jongere talentvolle spits.
Het einde van vorig seizoen zeker vergeten? Mooi hier houden! Kan nog zeker te pas komen!
Citaat van: Destroyer op november 04, 2014, 10:32:21
Het einde van vorig seizoen zeker vergeten? Mooi hier houden! Kan nog zeker te pas komen!
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst! En Barto gaat echt niet nog beter worden.
We hebben 2 goeie spitsen! Je moet ook naar de toekomst kijken!
Barto idd zien te slijten en die gast van Oss er bij halen
Kevin van Veen van Oss, prima spits!
Waarom zou die in de winterstop naar ons verkassen om derde viool te gaan spelen?
Citaat van: Goudvinger op november 04, 2014, 10:58:21
Waarom zou die in de winterstop naar ons verkassen om derde viool te gaan spelen?
Omdat hij al een open sollicitatie heeft gedaan
Waarom zouden we hem willen? We hebben al drie spitsen (die alleen hebben bewezen te kunnen scoren) en in de wedstrijden dat ik hem 90 min. heb zien spelen (twee totaal nu) raakte ik niet overtuigd.
Citaat van: dit is mien club op november 04, 2014, 11:25:10
Omdat hij al een open sollicitatie heeft gedaan
Hij noemde Eagles en Cambuur inderdaad als mooie clubs om voor te spelen. Volgens mij met de nadruk op het woordje
spelen. Hij gaat echt niet naar Cambuur in de wetenschap dat hij twee concurrenten heeft die hoger in de pikorde staan.
Citaat van: Goudvinger op november 04, 2014, 11:39:01
Hij noemde Eagles en Cambuur inderdaad als mooie clubs om voor te spelen. Volgens mij met de nadruk op het woordje spelen. Hij gaat echt niet naar Cambuur in de wetenschap dat hij twee concurrenten heeft die hoger in de pikorde staan.
Wanneer Barto vertrekt komt hij echt wel in beeld. Waarom zou hij dat niet doen. Weghorst van Heracles kwam over van Emmen. Ook gehaald voor de bank maar staat nu inne basis
Citaat van: Destroyer op november 04, 2014, 10:31:45
Ik vindt Ogbeche ook magnifiek in zijn acties en duels, maar soms heb je meer een type breekijzer Hemmen nodig. Hij is een tijd in niet goede doen geweest maar hij viel prima in!
Lekker op de bank houden en in laten vallen dus.
Barto verhuren en met Meleg heb je al een 3e spits in huis.
Barto mooi houden, als die in het veld komt, zie je meteen bij iedereen meer passie.
Citaat van: Bubba op november 04, 2014, 14:08:01
Barto mooi houden, als die in het veld komt, zie je meteen bij iedereen meer passie.
Goed druk zetten en passie veroorzaken bij de anderen zijn zijn voornaamste kwaliteiten ... 8P
Kan die beter op Noord gaan staan.
Citaat van: poelie-lwd op november 04, 2014, 10:55:35
Kevin van Veen van Oss, prima spits!
De Veerman scoort oek heel gemakkelijk bij dat Volendam!!!
Ogbeche zondag weer inzetbaar?
Citaat van: Mitar op november 04, 2014, 16:53:22
Ogbeche zondag weer inzetbaar?
Dat neem ik aan. Cambuur melde dat hij alleen een dik oog had!
Nr. 7 van het seizoen, het totaal van Hemmen van vorig seizoen evenarend. Momenteel (gedeeld) derde in de topscorersranglijst al moet PSV nog wel vanmiddag.
Hoe dan ook goede cijfers. Als deze man deze lijn doortrekt en op zo'n 15 eindigt heeft 'ie het geweldig gedaan.
Citaat van: EdsjeOgbeche op november 03, 2014, 21:00:10
Ik hoop toch zeker niet dat hier een aantal echt liever Hemmen dan Ogbeche in de spits willen hebben..
Andermaal dit
Altijd goed, en veel strijd!!
En krijgt het toch voor elkaar om ook te scoren in wedstrijden waarin hij niet goed speelt.
Hannen dichtknype met sun spits, was weer de enige die de ferdediging fan Ajax afjoeg
Ogbeche krijt altied kansen, hopelijk rolt de bal de volgende keer weer in het netsje.
Citaat van: YellowBlue op november 10, 2014, 12:29:52
En krijgt het toch voor elkaar om ook te scoren in wedstrijden waarin hij niet goed speelt.
hahahaha...... ja, zo kan ik het ook...
Won alle kopduels zowat, wat een timing heeft deze man.
Citaat van: Bernardo op november 10, 2014, 20:23:37
Won alle kopduels zowat, wat een timing heeft deze man.
Ik ken je niet, maar ik geef jou ook nog een aardige kans in een kopduel tegen kabouter Veltman.
Citaat van: brambo3004 op november 10, 2014, 20:53:16
Ik ken je niet, maar ik geef jou ook nog een aardige kans in een kopduel tegen kabouter Veltman.
Ken ook spelers van 2 meter die kopduels verliezen van een kabouter. Lengte is niet zaligmakend, timing is veel belangrijker, samen met goede sprongrakcht.
Citaat van: Dokkumer op november 10, 2014, 20:54:07
Lengte is niet zaligmakend, timing is veel belangrijker
Wijze woorden, zo kennen we je weer ;)
Citaat van: Dokkumer op november 10, 2014, 20:54:07
Ken ook spelers van 2 meter die kopduels verliezen van een kabouter. Lengte is niet zaligmakend, timing is veel belangrijker, samen met goede sprongrakcht.
Begint met een H en eindigt op Emmen.
Ogbeche: "Compleet anders dan Spanje"
Bartholomew Ogbeche streek halverwege vorig seizoen neer bij SC Cambuur en voelt zich thuis in Leeuwarden. De Nigeriaan is van grote waarde voor Cambuur.
Ogbeche (30) werd in januari door toenmalig trainer Dwight Lodeweges aan de selectie toegevoegd. De aanvaller kende Lodeweges uit hun gezamenlijke periode in de Verenigde Arabische Emiraten. De samenwerking bleek succesvol, maar niet veel mensen dachten dat Ogbeche lang zou blijven.
Tien maanden na zijn entree speelt de 6-voudig international van Nigeria nog steeds bij Cambuur. Lodeweges is inmiddels vertrokken en opgevolgd door voormalig rechterhand Henk de Jong. Dit seizoen staat de teller van Ogbeche na twaalf competitiewedstrijden op zeven doelpunten.
Training
De ex-spits van onder meer Paris Saint-Germain, Alaves, Cadiz, Real Valladolid en Middlesbrough voelt zich goed bij Cambuur. "Hier bij Cambuur in Nederland kan ik me helemaal focussen op het voetbal", zegt Ogbeche tegen De Telegraaf. "Compleet anders dan tijdens mijn vijf jaren in Spanje vooral."
"Daar waren veel meer problemen buiten het veld en werd mijn contract niet gerespecteerd. Met die problemen in je hoofd is het niet makkelijk voetballen. Dat ik nu al zeven keer gescoord heb, zit hem allemaal in training. Training maakt perfect", besluit de Nigeriaan
bron: http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2014/11/20/6320871/ogbeche-voorbij-leeuwarder-salarisplafond-van-miljoen
Zondag de winnende maken, bring it on!! |:)
Staat nu tweede op de ranglijst van meest gemaakte doelpunten en gekregen gele kaarten :_schater Topper deze man!
Die gele kaarten blijft toch een probleem bij hem, allemaal domme kaarten ook :?
Als spits 5 gele kaarten in de laatste 6 wedstrijden.
Toch een beetje vreemd toch?
Citaat van: speculeter op november 24, 2014, 10:12:33
Als spits 5 gele kaarten in de laatste 6 wedstrijden.
Toch een beetje vreemd toch?
Wat denk jij? Belchinezen?
Citaat van: DayDreamer op november 24, 2014, 09:42:31
Die gele kaarten blijft toch een probleem bij hem, allemaal domme kaarten ook :?
Die van gisteren was inderdaad uitermate dom.. De andere vier kan ik deels nog over mijn hart strijken omdat hij dan de passie in de ploeg wil brengen door even een schopje uit te delen.
Citaat van: brambo3004 op november 24, 2014, 10:15:20
Wat denk jij? Belchinezen?
Nee, Nigeriaanse scammers :devil
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=230396
:_schater
Knvb had hem vergeten te schorsen. Staat niet op de lijst van de knvb. Had gewoon kunnen spelen, maar Cambuur heeft de knvb attent gemaakt op de fout. Speelt dus niet zaterdag.
Citaat van: John Hiatt op november 25, 2014, 11:05:02
Knvb had hem vergeten te schorsen. Staat niet op de lijst van de knvb. Had gewoon kunnen spelen, maar Cambuur heeft de knvb attent gemaakt op de fout. Speelt dus niet zaterdag.
Misschien wel zo verstandig, je weet immers nooit wat voor stunts de KNVB uit gaat halen om het eigen falen te maskeren.
Citaat van: Dokkumer op november 25, 2014, 11:07:46
Misschien wel zo verstandig, je weet immers nooit wat voor stunts de KNVB uit gaat halen om het eigen falen te maskeren.
Die wedstrijd konden ze in ieder geval niet het kunstgras de schuld geven :devil
Citaat van: John Hiatt op november 25, 2014, 11:05:02
Knvb had hem vergeten te schorsen. Staat niet op de lijst van de knvb. Had gewoon kunnen spelen, maar Cambuur heeft de knvb attent gemaakt op de fout. Speelt dus niet zaterdag.
KNVB heeft nog niet gereageerd. Kan best een fout in de administratie zijn
Citaat van: drg op november 25, 2014, 11:21:03
Die wedstrijd konden ze in ieder geval niet het kunstgras de schuld geven :devil
Jawel, de mat is in Utrecht zo goed dat het wel kunstgras lijkt 8P
Is hij nu al definitief geschorst?
is oek beter tegen nac hevve we em meer nodig.laat barto zaterdag die 2 slappen van az maar kapot lopen.
Citaat van: denistel op november 25, 2014, 16:46:32
is oek beter tegen nac hevve we em meer nodig.laat barto zaterdag die 2 slappen van az maar kapot lopen.
precies ,die wedstr is belangerijker
Citaat van: EdsjeOgbeche op november 03, 2014, 22:16:36
Haha zou mijn nickname niet doen vermoeden.. Maar Ogbeche is zo'n 17 keer een betere voetballer dan Hemmen
Niet dat het Hemmen zijn schuld was gister, maar god wat ben ik blij dat B er weer bij is volgende week!
Citaat van: EdsjeOgbeche op november 30, 2014, 11:04:14
Niet dat het Hemmen zijn schuld was gister, maar god wat ben ik blij dat B er weer bij is volgende week!
Als je voorin niet een bal kunt vasthouden dan krijg je de goals wel tegen. B er volgende week weer vol gas tegenaan.
Volgende week moet je gewoon winnen! Met B. in de spits en Narshing op de buiten!
Nu blijkt weer hoe belangrijk B is voor Cambuur. (B zal nu ook wel ff hebben nagedacht, over die schwalbe van vorige week)
Liever tegen az geschorst dan tegen nac. Nac thuis moet gewoon 3 punten worden.
Citaat van: PePe op november 30, 2014, 14:31:46
Nu blijkt weer hoe belangrijk B is voor Cambuur. (B zal nu ook wel ff hebben nagedacht, over die schwalbe van vorige week)
ik hoop niet dat ie vanaf de tribune dacht...(dit voetbal is niet om aan te gluren...wat doe ik hier!)
Is bijna onmisbaar geworden.
Citaat van: Yellow Army op november 30, 2014, 17:26:50
Liever tegen az geschorst dan tegen nac. Nac thuis moet gewoon 3 punten worden.
Zelfde geldt voor Narsingh, beter rust tegen AZ dan zwaar geblesseerd tegen Nac en Go Ahead. Wil je er echt mooi voor staan in de winterstop moet je deze eigenlijk winnen.
Citaat van: hobbes op december 01, 2014, 17:40:13
Zelfde geldt voor Narsingh, beter rust tegen AZ dan zwaar geblesseerd tegen Nac en Go Ahead. Wil je er echt mooi voor staan in de winterstop moet je deze eigenlijk winnen.
Als je naar de begroting kijkt staan we er nu al fantastisch voor!
van harte B. met de geboorte van jullie kind
Daddy B. :fant en nu weer scoren! |:)
Van harte topper, zaterdag de duum maar even 3 x in de mond bij het uitvak
''Bartholomew Ogbeche mocht van Cambuur even naar Spanje, ivm gezinsuitbreiding. Ze hopen hem uiterlijk donderdag terug te zien.''
congratulations !
en nou maar weer goals maken.
Maar even met Henk in overleg dat zo doorvoetballen met zeer gemankeerde buitenspelers geen zin heeft.
En natuurlijk van harte!
En probeer eens een wedstrijd geen geel te pakken. We hebben je laatste 2 wed hard nodig. Al 6 geel geheel onnodig als spits zijnde.
Citaat van: sk13 op december 09, 2014, 15:31:33
En probeer eens een wedstrijd geen geel te pakken. We hebben je laatste 2 wed hard nodig. Al 6 geel geheel onnodig als spits zijnde.
Voor een spits die al 35 ballen 'verdedigend' heeft weggehaald in 14 potjes voetbal, mag hij best een paar keer geel pakken.
Citaat van: dizzhead op december 09, 2014, 15:41:00
Voor een spits die al 35 ballen 'verdedigend' heeft weggehaald in 14 potjes voetbal, mag hij best een paar keer geel pakken.
Geel pakken in een verdedigende situatie waar het nodig is, is te accepteren. Die 6 kaarten die hij heeft gepakt, waren stuk voor stuk onnodig.
Tuurlijk, het is ook de laatste tijd pas echt extreem. laatste 7 wedstrijden 5 kaarten + 1 geschorst, dus niet gespeeld. 5 uit 6 dus. Veel te veel. Helemaal mee eens.
Ik denk dat er wat randzaken meespelen (prestaties/frustaties team/zwangerschap vrouw etc). Geen excuus, maar speelt altijd een rol.
Citaat van: Gasgeve op december 09, 2014, 15:57:22
Geel pakken in een verdedigende situatie waar het nodig is, is te accepteren. Die 6 kaarten die hij heeft gepakt, waren stuk voor stuk onnodig.
Die ene tegen die boeren was noodzakelijk, hij kon niet anders.
Citaat van: 666 op december 09, 2014, 18:39:41
Die ene tegen die boeren was noodzakelijk, hij kon niet anders.
Wij hadden stuk voor stuk rood gepakt omdat we die boer dwars doormidden hadden geschopt! :zweep
Citaat van: Sakas op december 12, 2014, 14:46:57
Wij hadden stuk voor stuk rood gepakt omdat we die boer dwars doormidden hadden geschopt! :zweep
8)
Geruchten?! Ogbeche naar Feyenoord?? :0=
ja,geruild tegen manu en mathijssen.
wat een inzet en een echte bikkel! zeer belangrijk voor ons
Geen gele kaart gisteren!
Wat een inzet ...Heeft bijna wel elke wedstrijd iets aan zijn hoofd volgens mij.
Citaat van: speculeter op december 14, 2014, 13:56:39
Geen gele kaart gisteren!
Wel genoeg kansen daarop gisteren 8P
Hopen dat hij woensdag wel mee kan doen, want het is een rots in de branding
Citaat van: Destroyer op december 14, 2014, 14:11:42
Hopen dat hij woensdag wel mee kan doen, want het is een rots in de branding
Dinsdag
excuus
De bijnaam B. staat vast voor beton.
Wat een beest
Bulldozer, Breekijzer, Beton, Beuker, Beast
Ogbeche gaat naar Feyenoord.!!
Geblesseerd voor morgen in ieder geval.
Citaat van: TARGET op december 15, 2014, 10:54:20
Ogbeche gaat naar Feyenoord.!!
:_schater :_schater Voor de uitwedstrijd denk ik!
Haha
Is het al zeker dat ie niet kan spelen
Alleen Ogbeche ontbreekt tijdens de training op het veld. #Cambuur #CamZwo
Die speelt dus niet ;(
Reden was dat hij nog last had van zijn hoofd?
Heeft hij dan te lang doorgespeeld na die klap bij de eagles?
Kop was nog niet ok.
Henk heeft 'm naar Spanje gestuurd.
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/14412/ogbeche-kampt-met-lichte-klachten-aan-scheenbeen.html
Hopelijk wordt het niet erger
Hopelijk valt het mee, een dagje op het veld en de eerste blessure is er al weer
Op Cambuur TV zegt Henk de |Jong dat het nog gaat om die tik op zijn hoofd tegen de Eagles
Ogbeche heeft vandaag alles meegedaan. Hopelijk kan hij zaterdag spelen. Een aanval met Narsingh, Ogbeche en De Ridder, eventueel ondersteund door Bytyqi, is toch iets om je vingers bij af te likken.
Citaat van: Collingwood op januari 12, 2015, 13:58:40
Ogbeche heeft vandaag alles meegedaan. Hopelijk kan hij zaterdag spelen. Een aanval met Narsingh, Ogbeche en De Ridder, eventueel ondersteund door Bytyqi, is toch iets om je vingers bij af te likken.
van Bytyqi weten we eigenlijk nog niet zo veel he. Ze gaan echt niet alle fouten die hij maakt op Youtube zetten. Voor wat betreft Ogbeche, de ridder en Narsingh ben ik het met je eens. Hopelijk (en ik verwacht het wel) is die Bytyqi echt zo goed zoals ze zeggen.
Citaat van: Voorstopper op januari 12, 2015, 14:04:16
van Bytyqi weten we eigenlijk nog niet zo veel he. Ze gaan echt niet alle fouten die hij maakt op Youtube zetten. Voor wat betreft Ogbeche, de ridder en Narsingh ben ik het met je eens. Hopelijk (en ik verwacht het wel) is die Bytyqi echt zo goed zoals ze zeggen.
Klopt dat we niet weten hoe goed Bytyqi precies is. Als Henk de Jong echter zegt dat hij misschien wel beter is dan Rusnák mogen we toch wel wat verwachten denk ik (Henk heeft ervoor doorgeleerd). En anders is er nog geen man over boord, we hebben nog meer goede middenvelders.
Citaat van: Collingwood op januari 12, 2015, 13:58:40
Ogbeche heeft vandaag alles meegedaan. Hopelijk kan hij zaterdag spelen. Een aanval met Narsingh, Ogbeche en De Ridder, eventueel ondersteund door Bytyqi, is toch iets om je vingers bij af te likken.
En mochten toch 1 van de mannen van glas iets hebben, kunnen we Rosheuvel er neer zetten.
Als de rest van het team nog intact blijft, voorspel ik je gewoon Europees Voetbal volgend jaar!
Citaat van: Voorstopper op januari 12, 2015, 14:04:16Hopelijk (en ik verwacht het wel) is die Bytyqi echt zo goed zoals ze zeggen.
Ik hoop het niet :devil
Maar dat mogen de media en andere clubs wel blijven roepen, wij meer glorie. Rusnak 2.0 en lekker doorpruttelen op eigen spelers.
Citaat van: Treb op januari 12, 2015, 14:09:42
En mochten toch 1 van de mannen van glas iets hebben, kunnen we Rosheuvel er neer zetten.
Als de rest van het team nog intact blijft, voorspel ik je gewoon Europees Voetbal volgend jaar!
eeeehhh heb ik iets gemist...? Rosheuvel al rond dan?
Citaat van: ruubmac op januari 12, 2015, 15:57:08
eeeehhh heb ik iets gemist...? Rosheuvel al rond dan?
ALS.
Als jij scoort....
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwatertrappen.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F03%2Fcool-jesus.png&hash=b3b69fa3ba71d96d384c415475f587680609f5a7)
Van boven
Weer 2 klassegoals vandaag, Ogbeche heeft het in zich meer dan 20 goals te maken dit seizoen. En dan maar hopen dat ie niet wordt weggekaapt door een of andere Russische of Griekse club...
Heeft zichzelf nu al overtroffen in goals in 1 seizoen. Wat tanjajeah zegt, deze man eindigt tussen de 15 en 20 goals dit seizoen
Een bikkel, en niet alleen scoren, maar ook altijd knetterhard werken
Met Reijnen verreweg de beste man bij Cambuur. Wat is hij ongelooflijk belangrijk.
Ogbeche had deze winter ook weg gekunt volgens Henk maar wilde blijven om het voetbal :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2015, 00:27:03
Ogbeche had deze winter ook weg gekunt volgens Henk maar wilde blijven om het voetbal :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Net ook gehoord inderdaad.
Nooit iemand hier er over gehoord.
Iemand die weet welke clubs interesse hadden in hem ?
Eigenlijk niet normaal dat zo'n klassespits bij ons speelt. Maar wel verdomd lekker!!!
Wat een geweldenaar
Citaat van: punkman op januari 18, 2015, 01:20:46
Net ook gehoord inderdaad.
Nooit iemand hier er over gehoord.
Iemand die weet welke clubs interesse hadden in hem ?
NAC :devil
Oberliga en Frankrijk begreep ik. Clubs weet ik niet.
Buitencategorie deze man.
Zaterdag maar even flink toezingen.
Reijnen Ogbeche en Makrini dat zijn de mannen van cambuur .Rusnak was een goede voetballer maar lang zo belangerijk niet
Als ogbeche niet zoveel wedstr had gemist had hij duidelijk bovenaan gestaan op topscorerslijst .Wat een klasbak
Een top spits met een hele fijne mentaliteit !!
Ook klasse hoe Hemmen met zijn reserve rol omgaat.
Citaat van: megusta op januari 18, 2015, 13:35:33
Een top spits met een hele fijne mentaliteit !!
Ook klasse hoe Hemmen met zijn reserve rol omgaat.
Deze jongen is niet alleen belangrijk met zijn doelpunten maar ook zeer zeker door zijn mentaliteit!
Toch wel eens tijd voor een mooi spandoek voor deze legend....
Citaat van: sccvl op januari 18, 2015, 14:27:42
Deze jongen is niet alleen belangrijk met zijn doelpunten maar ook zeer zeker door zijn mentaliteit!
Een genot om naar te kijken deze topper. Klasbak is het.
Spandoekje voor 'M zou top zijn idd, of op zijn minst een Nigeriaanse vlag. Verdient hij wel, heerlijke ouderwetse voetballer zonder kapsones, hij wil gewoon voetballen. Fijn dat hij voor ons clubje heeft gekozen.
_O_ _O_ _O_
En minstens zo fijn is dat we optie op nog een seizoen hebben die toch zal worden gelicht lijkt me.
Dus of we kunnen volgend jaar nog een seizoen van m genieten, of we vangen er een leuk bedrag voor!
Citaat van: Cambuur123 op januari 18, 2015, 14:35:47
Spandoekje voor 'M zou top zijn idd, of op zijn minst een Nigeriaanse vlag. Verdient hij wel, heerlijke ouderwetse voetballer zonder kapsones, hij wil gewoon voetballen. Fijn dat hij voor ons clubje heeft gekozen.
_O_ _O_ _O_
Tegen PSV hangt 'ie! :proost
Spandoek? een standbeeld bijna!
Top Montana!!!! :proost
Citaat van: Montana op januari 18, 2015, 14:46:51
Tegen PSV hangt 'ie! :proost
En nou nog iemand die Nigeriaans gaat leren 8)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2015, 17:50:28
En nou nog iemand die Nigeriaans gaat leren 8)
Das niet zo moeilijk, de hoofd taal is namelijk Engels in Nigeria
Wat een geweldige spits voor Cambuur begrippen _O_
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3832417/2015/01/19/Ogbeche-doet-opeens-mee-in-de-topscorerslijst.dhtml (http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3832417/2015/01/19/Ogbeche-doet-opeens-mee-in-de-topscorerslijst.dhtml)
Citaat van: DayDreamer op januari 19, 2015, 08:44:16
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3832417/2015/01/19/Ogbeche-doet-opeens-mee-in-de-topscorerslijst.dhtml (http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3832417/2015/01/19/Ogbeche-doet-opeens-mee-in-de-topscorerslijst.dhtml)
Mooi om te lezen dat hij weg kon (vorig seizoen en nu weer) maar dat hij bij Cambuur wil blijven. Ogbeche groeit bij ons uit tot een echt clubman. _O_
Fenomeen B verbijt pijn voor team
Dit is een LC+ artikel en daarom alleen toegangelijk voor onze (digitale) abonnees. Lees meer over LC+
De pijn in zijn voorvoet is er nog steeds. Soms voelt het alsof een mes er doorheen snijdt. Bartholomew Ogbeche wilde echter voetballen tegen ADO De Haag en scoorde twee keer.
Artikelinformatie
19 januari 2015 06:08 lc
Voor Cambuur is hij een fenomeen. Zestien wedstrijden gespeeld, tien doelpunten en gedeeld derde op de topscorerslijst in de eredivisie. Een plek die hij deelt met PSV'ers Luuk de Jong en Memphis Depay. Eigenlijk kreeg Ogbeche in het Haagse Kyocera-stadion maar drie mogelijkheden. Maar zijn rendement was hoog, twee keer was het raak. Een slimme spits en een krachtpatser. Niemand bij Cambuur die zulke sterk ontwikkelde bovenbenen heeft als de Nigeriaan.
B
Zaterdagavond ging hij met ADO Den Haag-doelman Martin Hansen in de tweede helft vol het duel aan. Met gestrekt been gleden ze beiden naar de bal. Fysiek kwam B, zoals hij door de Cambuur-spelers genoemd wordt, als winnaar uit de strijd. Hansen bleef lang liggen, maar kon uiteindelijk doorspelen. Scheidsrechter Dennis Higler nam de doelman in bescherming en gaf de thuisclub een vrije trap.
Man van de wereld
B is een man van de wereld. Hij voetbalde voor het Nigeriaanse elftal en bij grote clubs als Paris Saint Germain, Metz, Al Jazira, Real Valladolid, Middlesbrough. Nu voetbalt hij in een tamelijk kleine provinciestad voor een betrekkelijk kleine club.
Hij kende toenmalig trainer Dwight Lodeweges nog uit zijn periode in de Arabische Emiraten en vroeg vorig jaar of hij mocht komen. Bij zijn debuut tegen SC Heerenveen scoorde hij meteen. De Cambuur-supporters sloten de toen nog onbekende Nigeriaanse voetballer meteen in hun hart.
,,Ik heb soms nog flink pijn''
Ogbeche heeft nog steeds last van een kneuzing in zijn voorvoet. Bij de Drachtster sportpodoloog Joop Veenstra heeft hij zich een voetzool laten aanmeten. ,,Hij kan met die blessure spelen'', zegt Cambuur-trainer Henk de Jong. ,,En hij is belangrijk voor ons.'' Zaterdagavond trok B na de wedstrijd een grimas toen zijn blessure ter sprake kwam. Het is een erfenis van de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles, een week voor de winterstop.
,,Ik heb soms nog flink pijn'', zegt Cambuurs goalgetter na de 2-2. ,,Het lijkt of er een soort ontsteking zit. Ik heb bijna de hele wedstrijd met pijn gespeeld. Het is lastig te zeggen hoe lang het duurt voordat het helemaal beter is.''
Bartholomew Ogbeche was met twee treffers belangrijk voor Cambuur.
Maar ook met pijn is B belangrijk. Tijdens de wedstrijd, maar ook vooraf in de kleedkamer. Dan roept hij regelmatig 'courage' (moed) om zijn teamgenoten op te peppen. ,,Hij is iemand die in het teambelang denkt en daar moeten wij het van hebben. Samen verantwoordelijkheid creëren'', zegt Henk de Jong.
Daniël de Ridder heeft Ogbeche de voorbije maanden goed leren kennen. Beide spelers zijn dertig jaar en ze deelden tijdens het trainingskamp in Portugal een kamer. ,,B is een goeie jongen en een echte professional'', zegt De Ridder. ,,Iemand met persoonlijkheid. We trekken samen vrij veel op, hebben beiden het nodige meegemaakt. Misschien is dat een gemeenschappelijke factor. Je kan met hem ook over andere dingen praten dan voetbal.''
,,Goeie jongen''
Marlon Pereira onderschrijft hoe belangrijk de aanwezigheid van de Nigeriaan is. ,,Ogbeche praat veel met ons. Iedereen accepteert het als hij iets zegt. In en buiten het veld is het een goeie jongen.'' B is iemand die gedijt in een voor hem vertrouwde omgeving. De Jong: ,,Hij heeft mij verteld dat er voor de winterstop een buitenlandse club geïnformeerd heeft. Er zijn kapers op de kust, maar hij deed het niet. Het gaat bij hem ook om het goede gevoel.''
Dat goeie gevoel had B wel over zijn twee doelpunten, maar uiteindelijk niet over de teamprestatie. ,,Ik ben blij met mijn goals, maar niet tevreden over het resultaat. Ondanks onze dramatische start hadden we drie punten moeten pakken. Na de gelijkmaker voor rust dacht ik dat we het onder controle hadden, maar dan kom je meteen weer op achterstand. Jammer, want na de rust zijn we nooit in gevaar geweest.''
Kalm en beheerst
,,Dat ik twee goals scoor is goed voor het zelfvertrouwen, maar een aanvaller staat er om te scoren.'' Zijn bewaker Vito Wormgoor zal nog wel eens van de Cambuur-spits dromen. Ogbeche stond in de 36ste minuut op de goeie plek om een mislukt schot van Calvin Mac-Intosch op te pikken. Hij bewaarde de kalmte zoals een goede spits die heeft en schoof de bal beheerst langs Hansen.
In de slotfase liep Ogbeche knap in op een voorzet van Marlon Pereira. Weer verraste hij Wormgoor. Het was een bijna identieke treffer als een jaar geleden tegen SC Heerenveen, toen hij zich met zijn sterke lijf niet liet wegzetten en binnen kopte. Nog een keer creëerde hij voor zichzelf een mogelijkheid. Hij passeerde twee man, maar het schot zeilde ruim een meter over de goal. Maar ook met twee treffers was bij wederom belangrijk voor de Leeuwarders.
TEKST: GERRIT KLOOSTERMAN
Hielko Merkus @HielkoMerkus · 2h2 hours ago
Voor @SCCambuurLwd gebogen over spitsen #Cambuur in eredivisie. Conclusie? #Ogbeche bijna all-time topscorer: 3 goals achter @DeGier_Jack
Citaat van: Collingwood op januari 19, 2015, 23:27:42
Hielko Merkus @HielkoMerkus · 2h2 hours ago
Voor @SCCambuurLwd gebogen over spitsen #Cambuur in eredivisie. Conclusie? #Ogbeche bijna all-time topscorer: 3 goals achter @DeGier_Jack
Hattrick tegen pisvee, hoppaaa! |:)
Citaat van: SCCRulez op januari 20, 2015, 21:12:36
Hattrick tegen pisvee, hoppaaa! |:)
Mut kenne at ik PSV suh sien speulen. :y
Citaat van: Spine op januari 20, 2015, 21:33:07
Mut kenne at ik PSV suh sien speulen. :y
Ik ben niet echt een Roda fan, maar vind het wel mooi dat ze nu voorstaan. Die Gyasi is een plaag voor de PSV verdediging. Dat biedt perspectief voor Narsingh dit weekend :y
Maar laat nog maar lekker 2-2 worden vlak voor tijd. En dan een loodzware verlenging en nog tegen een blessure oplopen :devil
Citaat van: Tukker op januari 20, 2015, 21:34:52
Ik ben niet echt een Roda fan, maar vind het wel mooi dat ze nu voorstaan. Die Gyasi is een plaag voor de PSV verdediging. Dat biedt perspectief voor Narsingh dit weekend :y
Maar laat nog maar lekker 2-2 worden vlak voor tijd. En dan een loodzware verlenging en nog tegen een blessure oplopen :devil
tot nu toe luisteren ze goed naar je..
Citaat van: Eewal op januari 20, 2015, 21:41:59
tot nu toe luisteren ze goed naar je..
Ik ben hier ook beter in dan in het voorspellen van de uitslagen van :scc :P
Citaat van: Tukker op januari 20, 2015, 21:34:52
Ik ben niet echt een Roda fan, maar vind het wel mooi dat ze nu voorstaan. Die Gyasi is een plaag voor de PSV verdediging. Dat biedt perspectief voor Narsingh dit weekend :y
Maar laat nog maar lekker 2-2 worden vlak voor tijd. En dan een loodzware verlenging en nog tegen een blessure oplopen :devil
:0= JOMANDA _O_
Waar was je vanavond? Zoveel mooie mogelijkheden maar nergens Ogbeche om ze af te ronden.. we spelen met geweldige buitenspelers maar met een onzichtbare spits.. wat een zonde
Hij was overal en is een bikkel
Citaat van: De Gast op januari 27, 2015, 21:53:35
Waar was je vanavond? Zoveel mooie mogelijkheden maar nergens Ogbeche om ze af te ronden.. we spelen met geweldige buitenspelers maar met een onzichtbare spits.. wat een zonde
Ogbeche onzichtbaar? Die man was werkelijk overal.
:D
Citaat van: De Gast op januari 27, 2015, 21:53:35
Waar was je vanavond? Zoveel mooie mogelijkheden maar nergens Ogbeche om ze af te ronden.. we spelen met geweldige buitenspelers maar met een onzichtbare spits.. wat een zonde
assist op narsingh? Eerste helft alle kopduels gewonnen?
Citaat van: De Gast op januari 27, 2015, 21:53:35
we spelen met geweldige buitenspelers maar met een onzichtbare spits.. wat een zonde
Serieus?
Ik dacht dat ik de rest van de avond met een chagrijnige smoel zou rondlopen, maar jij krijgt het voor elkaar: :_schater
Niet zo slim gespeeld vanavond B. Steeds achter de man blijven lopen en nooit een keer ervoor.
Wat mij ook opviel bij corners dat B. als voorste man stond. De kopt daar nooit een bal weg natuurlijk he ! (0-1)
Citaat van: fred op januari 27, 2015, 21:56:57
Niet zo slim gespeeld vanavond B. Steeds achter de man blijven lopen en nooit een keer ervoor.
Wat mij ook opviel bij corners dat B. als voorste man stond. De kopt daar nooit een bal weg natuurlijk he ! (0-1)
Dan moet je misschien wat vaker opletten, want hij staat daar altijd en werkt bij de corners heel veel weg, dankzij zijn uitstekende timing.
Goals hebben we nodig. Niet iemand die hard werkt.. voor de goal staan als Rosheuvel opstoomt. Geen enkele kans gehad vanavond terwijl er zoveel van de vleugels kwam.
Vond de voorzetten van Rosheuvel anders ook niet optimaal. Had goede acties, maar de eindpass kan nog veel beter. Heb hem vorig jaar bij Heracles goede voorzetten zien geven, dus komt vast wel goed.
Citaat van: De Gast op januari 27, 2015, 22:00:38
Goals hebben we nodig. Niet iemand die hard werkt.. voor de goal staan als Rosheuvel opstoomt. Geen enkele kans gehad vanavond terwijl er zoveel van de vleugels kwam.
Ogbeche scoort natuurlijk erg weinig voor een Cambuur-spits. Man..
Citaat van: De Gast op januari 27, 2015, 22:00:38
Goals hebben we nodig. Niet iemand die hard werkt.. voor de goal staan als Rosheuvel opstoomt. Geen enkele kans gehad vanavond terwijl er zoveel van de vleugels kwam.
Toen rosheuvel doorkwam , er 3 man in het centrum stonden en hij hem buiten de 16 voorgaf?
Wel reeel blijven
Citaat van: De Gast op januari 27, 2015, 22:00:38
Goals hebben we nodig. Niet iemand die hard werkt.. voor de goal staan als Rosheuvel opstoomt. Geen enkele kans gehad vanavond terwijl er zoveel van de vleugels kwam.
wie gaf die bal op rosheuvel.Die jongen heeft um werkelijk kapot gewerkt ook toen het 0-2 stond en dan nog zeuren hier
Ik ben al nijdig door deze nederlaag, maar van die debiele reacties wordt het nog erger. Alsjeblieft man
Er zijn een paar die nu echt doorslaan. Ogbeche is een topspits.
Cambuur speelde bij tijd en wijlen erg sterk! Helaas verloren (that's soccer). De nieuwe aanwinsten verrasten mij zeer in positieve zin! Bytyqi (nog wel ff wennen die naam) en Rosheuvel (speeder). Komt wel goed met SCC! |:)
Citaat van: Harry L. op januari 21, 2014, 20:17:10
Nog een optie om evt......
Ja, hij heeft toch ook nog erpen optie?
Nu maar niet hopen dat hij geschorst gaat worden. Zo belangrijk. Speelde wel vaak op een eiland, niemand die aansloot.
Citaat van: V-man op januari 27, 2015, 22:36:15
Cambuur speelde bij tijd en wijlen erg sterk! Helaas verloren (that's soccer). De nieuwe aanwinsten verrasten mij zeer in positieve zin! Bytyqi (nog wel ff wennen die naam) en Rosheuvel (speeder). Komt wel goed met SCC! |:)
ben je amerikaan? Soccer is niet de goeie term....
Citaat van: fred op januari 27, 2015, 21:56:57
Niet zo slim gespeeld vanavond B. Steeds achter de man blijven lopen en nooit een keer ervoor.
Wat mij ook opviel bij corners dat B. als voorste man stond. De kopt daar nooit een bal weg natuurlijk he ! (0-1)
Dan kijk jij weinig wedstrijden. B. kopt alles wat eerste paal komt weg, achterin is voor de verdedigers, hier gaat het vaak hopeloos mis
Waar sommigen wel niet op letten. hij is zo ontzettend belangrijk voor het team met druk zetten etc, maar vanaf het middenveld komt er te weining aansluiting...
Hij lost gewoon veel ellende op die anderen veroorzaken. Dat hij dan soms een paar keer te laat bij de goal is voor een voorzet dat is inderdaad jammer. Maar dat is Hemmen ook niet, sterker nog die staat over het algemeen dan nog buitenspel omdat hij bleef hangen. Persoonlijk heb ik liever B. Daar komt nog eens bij dat een aantal ado uit alweer vergeten zijn zeker.....
Pure afmaker eigenlijk. Speelt al een aantal weken minder/slecht.
Vind hem als aanspeelpunt ook niet best, laat veel ballen springen.
Ballen vanaf de zijkant, dan is hij dodelijk.
Weer geen goede wedstrijd, ook als aanspeelpunt niet te gebruiken. Doet niet mee in de "grote" wedstrijden.
Citaat van: DayDreamer op februari 05, 2015, 08:35:22
Weer geen goede wedstrijd, ook als aanspeelpunt niet te gebruiken. Doet niet mee in de "grote" wedstrijden.
Wat had je dan graag van hem willen zien? Hij heeft amper ene goede bal gekregen
Citaat van: Lore op februari 05, 2015, 09:21:50
Wat had je dan graag van hem willen zien? Hij heeft amper ene goede bal gekregen
We hebben het wel eens over Barto die de ballen laat springen, maar B is er ook heel goed in. B is geen aanspeelpunt, is een pure afmaker.
Citaat van: DayDreamer op februari 05, 2015, 09:23:16
We hebben het wel eens over Barto die de ballen laat springen, maar B is er ook heel goed in. B is geen aanspeelpunt, is een pure afmaker.
Okay, dat is mij gisteren niet opgevallen. Ik zag een Ogbeche die keihard werkt en daarin ook spelers mee weet te krijgen. Een echte leider en iemand die erg belangrijk is voor het team.
En wederom een gemene schop uitgedeeld....
En weer geel.
Hij werkt keihard.Maar is hopeloos uit vorm.
Citaat van: Lore op februari 05, 2015, 09:25:48
Okay, dat is mij gisteren niet opgevallen. Ik zag een Ogbeche die keihard werkt en daarin ook spelers mee weet te krijgen. Een echte leider en iemand die erg belangrijk is voor het team.
Hard werken begint het mee, doet Barto ook. Ik vind Ogbeche op dit moment niet goed / in vorm.
B kon gisteren niet het verschil maken, kreeg ook veel te veel hoge ballen. Wat nergens op sloeg. Maar hoop dat hij zich snel kan herpakken en het verschil weer kan maken.
Hoge ballen kan hij vaak nog wel door koppen.
Maar dan moeten er wel mensen omheen zwerven om er wat mee te doen....en dat gebeurt niet.
B was niet in goede doen en die Kashia had de avond van zijn leven. Heeft geen enkel kopduel verloren van B (waar normaliter wel B's kwaliteiten liggen).
Wel moet B ophouden met die domme (frustratie) tackles: scheidsrechters letten er nu extra op!
B. Moet veel meer gaan doen waar hij voor staat. Scoren en de verdediging lastig maken. De afgelopen 3 wedstrijden heeft hij veel te weinig van dat laten zien.
Citaat van: SCC op februari 05, 2015, 09:52:17
Wel moet B ophouden met die domme (frustratie) tackles: scheidsrechters letten er nu extra op!
Je hebt helemaal gelijk, B moet zich 90 minuten lang laten schoppen door de tegenstanders en het zich allemaal maar laten gebeuren :insane :?
Citaat van: DayDreamer op februari 05, 2015, 09:36:45
Hard werken begint het mee, doet Barto ook. Ik vind Ogbeche op dit moment niet goed / in vorm.
Je vergelijkt Barto en Ogbeche toch niet serieus met elkaar?
Citaat van: Lore op februari 05, 2015, 12:14:59
Je vergelijkt Barto en Ogbeche toch niet serieus met elkaar?
Nee, jij geeft aan dat hij zo hard werkt. Ik geef aan dat Barto dat ook doet, maar dat betekent dus niet dat je dan ook goed speelt.
Ik vind Ogbeche ondermaats presteren op dit moment.
Citaat van: DayDreamer op februari 05, 2015, 12:28:10
Nee, jij geeft aan dat hij zo hard werkt. Ik geef aan dat Barto dat ook doet, maar dat betekent dus niet dat je dan ook goed speelt.
Ik vind Ogbeche ondermaats presteren op dit moment.
Ah, okay duidelijk! Dan ben ik het eigenlijk wel met je eens. Ogbeche kan veel beter dan dit. Maar ik blijf het ook in deze vorm een leider voor ons team vinden!
Laatste wedstrijden wat minder. Schiet er tegen dkv maar 2 in B.
Zet 'm maar op de midden of achter de spits. Desnoods weer linksbuiten. Vind 'm in de spits niet uit de voeten komen. Duikt ook niet op de goeie positie op wanneer er een voorzet komt.
Had ook veel meer rendement in een soort van vrije rol links voorin
Citaat van: De Gast op februari 06, 2015, 08:26:02
Zet 'm maar op de midden of achter de spits. Desnoods weer linksbuiten. Vind 'm in de spits niet uit de voeten komen. Duikt ook niet op de goeie positie op wanneer er een voorzet komt.
Had ook veel meer rendement in een soort van vrije rol links voorin
Maar wie wil je in de spits hebben dan? Hemmen is ook alleen maar geblesseerd.
Toen speelde hemmen nog. En barto is na afgelopen wedstrijd geen serieuse optie meer.
Goed voor af en toe invalbeurtje
Ogbeche hoort in de spits en nergens anders.
Op de flank moet ie helemaal niet.
Het lijkt soms wel of hij teveek bezig is met andere zaken dan spits zaken. Ook krijgt hij natuurlijk niet heel veel ballen waar hij wat mee kan. En hij hij lijkt wat uit vorm. Aankomend weekend maar even in vorm komen lijkt me.
Ik heb hem afgelopen woensdag alleen maar gezien toen elke balbezit teruggespeeld werd naar Nienhuis die vervolgens de bal weer naar voren moest rossen, komt er nauwelijks aan toe om de bal aan te nemen laat staan door te koppen.
De komende wedstrijden de turbo d'r maar weer op!!
Wederom oliedomme overtreding.
Zat er al een paar wedstrijden aan te komen dit!
Citaat van: speculeter op februari 08, 2015, 14:28:51
Wederom oliedomme overtreding.
Zat er al een paar wedstrijden aan te komen dit!
vaak domme overtredingen, maar dit was ongelukkig en zeker geen rood. Dan hoort van beek vlakvoor het einde ook rood te krijgen
4 wedstrijden! Wordt geen sepot.
waar kreeg die nou rood vor dan :? :? als je het zo bekijkt eindig je elke wedstrijd met 4 man
Absoluut geen rood. Sowieso in beroep gaan. Word het dan over het weekend heen getild?
Citaat van: Bernardo op februari 08, 2015, 14:32:48
Absoluut geen rood. Sowieso in beroep gaan. Word het dan over het weekend heen getild?
tuurlijk gaat die kut maffia knvb het niet over het weekend tillen.
Citaat van: speculeter op februari 08, 2015, 14:40:00
tuurlijk gaat die kut maffia knvb het niet over het weekend tillen.
jij vond die kaart toch terecht?
Stuurde net een app naar mien maten dat henk ogbeche moest wisselen omdat hij gefrustreerd was .4 min daarna had ie hem .Als hij hem raakte en daar lijkt het op zal hij 4 wedstr krijgen .Rode krt was dan ook terecht
Tegen Psv had hij ook zo.n moment.
Idem tegen vitesse...tegen Kashia.
Was alweer gele kaart 6 of 7.
En nu dit weer....zwaar kut.
Heh heh, eindelijk een rode kaart. Week in week uit smerige overtredingen op de tegenstander.
We zullen je niet missen in de derby vriend, want je raakt niet een bal na de winterstop.
Citaat van: speculeter op februari 08, 2015, 14:28:51
Wederom oliedomme overtreding.
Zat er al een paar wedstrijden aan te komen dit!
hest helemaal geliek!!!!!
Domme reaktie.....
Willems geseponeerd, deze is terecht rood???
Slaat nergens op. B heeft domme gele kaarten, maar deze rode kaart is niet terecht! Blom was tegen scc...hij trekt ook nog zijn been terug!!!!
dit is een domme rode kaart. niks meer, niks minder. Minimaal 2 wedstrijden langs de kant nu.
Zelfs Henk de jong snapte dat het een rode kaart was.
Zegt genoeg.
Het scheelt dat hij toch al niet in al te beste vorm stak. Misschien wel weer even goed voor hem.
Is jou mening....
Ik vindt het zeer onterecht.
Blom floot zijn eigen wedstrijd.
Elke wissewasje affluiten. Kazim had gvd geel moeten hebben.
Ik bedoel dat scheidsrechters behoorlijk pro 'top clubs' fluiten!
Citaat van: speculeter op februari 08, 2015, 15:55:50
Zelfs Henk de jong snapte dat het een rode kaart was.
Zegt genoeg.
lees of luister jij alles wel?
henk de jong snapt het omdat de scheudsrechters bij elkaar hebben gezeten, de overtredingen van ogbeche tegen zwolle hebben gezien en af hebben gesproken om ogbeche rood te geven, daarom snapt hij wel dat hij rood kreeg!
We speelden de hele wedstrijd al met 10 man wat speelde Ogbeche slecht hij is al weken zwalkende .
Citaat van: pvanbuijtene op februari 08, 2015, 16:03:30
lees of luister jij alles wel?
henk de jong snapt het omdat de scheudsrechters bij elkaar hebben gezeten, de overtredingen van ogbeche tegen zwolle hebben gezien en af hebben gesproken om ogbeche rood te geven, daarom snapt hij wel dat hij rood kreeg!
Had het inderdaad verkeerd begrepen.
Heb je wel eens nou....
Hemmen al fit?
Dit is zijn kans, anders heeft hij zijn laatste wedstrijd gespeeld in het mooie geel blauw..
Al vind ik wel dat Cambuur in beroep moet gaan. Als de kaart van Willems wel geseponeerd wordt, dan zal deze ook worden geseponeerd..
Ben er niet rouwig om.. B doet alles behalve ergens in de spits staan de laatste tijd. Barto maar mooi er neer zetten. Zal ook geen potten breken maar goed.. staat nog wel eens op de juiste plaats. Hemmen neem ik aan nog geblesseerd?
Ik neem aan dat deze kaart geseponeerd wordt. Als dit al rood is........
Hoop dat cambuur buiten het veld ook niet te lief is!!!!!
Sowieso in beroep gaan tegen welke straf dan ook, wat heb je te verliezen? Helemaal niks!
In een competitie, waarin de krachtsverhoudingen zo dicht bij elkaar liggen, is de rol van de scheidsrechter cruciaal. Dat blijkt bijna iedere wedstrijd. Vandaag krijgt Ogbeche rood. Los van de vraag of het terecht is of niet. Het beïnvloed deze wedstrijd en waarschijnlijk de komende wedstrijden ook.
Het doet me terug denken aan de thuiswedstrijd tegen PSV. De overtreding van Rekik tegen vd Streek. Het wordt dan afgedaan met een gele kaart. PSV wint met hangen en wurgen. Volledige willekeur, en in mijn ogen grove competitievervalsing. De overtreding van Rekik was minder discutabel en veel gevaarlijker. Toch is het verschil groot. PSV wint, Cambuur verliest en mist zijn spits een aantal wedstrijden. Eigenlijk hetzelfde verhaal met Willems afgelopen week. De intentie van de overtreding is dezelfde als die van Ogbeche. Willems wordt geseponeerd. Maar waarom eigenlijk? En waarom kan een rode kaart worden geseponeerd, maar een gele kaart niet omgezet worden naar een rode, of andersom. Beide keren is de overtreding waargenomen en beoordeeld. Weer volledig willekeur en competitievervalsing.
Daarom, is niet zozeer de rol van de scheidsrechter wat mij betreft discutabel. Hij doet ongetwijfeld wat hij kan met de beste intenties. Echter de regelgeving etc. schiet wat mij betreft volledig tekort en past niet in een wereld met dergelijke grote belangen.
Wordt tijd voor video scheidsrechters net zoals bij hockey. Je mg hem zo vaak inzetten als je wil, maar als je fout zit ben je door je aanvragen heen.
Citaat van: Galdiano op februari 08, 2015, 22:37:09
Wordt tijd voor video scheidsrechters net zoals bij hockey. Je mg hem zo vaak inzetten als je wil, maar als je fout zit ben je door je aanvragen heen.
ja doei! Alleen omdat het dit keer negatief uitpakt? Laat het lekker een mensen sport blijven. Het zeiken over en het discussiëren van momenten hoort erbij.
Citaat van: SCC-J op februari 08, 2015, 22:43:48
ja doei! Alleen omdat het dit keer negatief uitpakt? Laat het lekker een mensen sport blijven. Het zeiken over en het discussiëren van momenten hoort erbij.
Je zou maar degraderen/niet promoveren door een slechte beslissing. oh wacht.
Je zou door zo iets er maar in blijven...
We hoeven niet op seponering te rekenen want ze lagen al enige weken op de loer, maar wie weet heeft het een positieve invloed op het elftal want ook zonder Ogbeche hebben we wedstrijden GEWONNEN.
Gewoon een dik terechte rode kaart. Tegen Zwolle ook al 2x goed in de fout.. hij heeft nare maniertjes. En qua spel van de laatste weken gaan we hem niet missen.
Citaat van: Treb op februari 09, 2015, 06:02:29
Gewoon een dik terechte rode kaart. Tegen Zwolle ook al 2x goed in de fout.. hij heeft nare maniertjes. En qua spel van de laatste weken gaan we hem niet missen.
Hij was wat zwaar bestraft, maar je kan hem wel gewoon geven. Ogbeche moet dat risico gewoon niet nemen.
Citaat van: Josli op februari 08, 2015, 22:32:17
In een competitie, waarin de krachtsverhoudingen zo dicht bij elkaar liggen, is de rol van de scheidsrechter cruciaal. Dat blijkt bijna iedere wedstrijd. Vandaag krijgt Ogbeche rood. Los van de vraag of het terecht is of niet. Het beïnvloed deze wedstrijd en waarschijnlijk de komende wedstrijden ook.
Het doet me terug denken aan de thuiswedstrijd tegen PSV. De overtreding van Rekik tegen vd Streek. Het wordt dan afgedaan met een gele kaart. PSV wint met hangen en wurgen. Volledige willekeur, en in mijn ogen grove competitievervalsing. De overtreding van Rekik was minder discutabel en veel gevaarlijker. Toch is het verschil groot. PSV wint, Cambuur verliest en mist zijn spits een aantal wedstrijden. Eigenlijk hetzelfde verhaal met Willems afgelopen week. De intentie van de overtreding is dezelfde als die van Ogbeche. Willems wordt geseponeerd. Maar waarom eigenlijk? En waarom kan een rode kaart worden geseponeerd, maar een gele kaart niet omgezet worden naar een rode, of andersom. Beide keren is de overtreding waargenomen en beoordeeld. Weer volledig willekeur en competitievervalsing.
Daarom, is niet zozeer de rol van de scheidsrechter wat mij betreft discutabel. Hij doet ongetwijfeld wat hij kan met de beste intenties. Echter de regelgeving etc. schiet wat mij betreft volledig tekort en past niet in een wereld met dergelijke grote belangen.
Hier ben ik het mee eens .Wel vind de scheidsrechters zeer discutabel hoor .Mokotjo maakte hands precies in de baan waar de scheids stond ,hij zag het en deed net of er niks was .Er word vreselijk met 2 maten gemeten door de lafaards
natuurlijk heeft ieder zn eigen mening.
maar willen jullie de foute meningen voor je houden? ;)
b slecht? hemmen er in?
b is nooit slecht en het feit dat hij niet constant in spits staat is een positieve!
hij is overal,is verdedigend zelfs sterk....welke spits is dat nog meer?
schijtziek word je van zo`n laster-campagne,zelfs fox doet er nu aan mee.
het was belachelijk om oude beelden er bij te halen van ogbeche die enkels raakt om blom maar goed te praten.
door zn speelstijl steekt hij zn voeten uit om ballen te bemachtigen,het is verdomme geen korfbal!
gelukkig loopt achabar weer. :(
Liefde maakt blind?
Helaas zat dit er natuurlijk aan te komen, wat wij met gekleurde bril er ook van vinden....
Natuurlijk gaan we hem missen, zelfs in een mindere vorm is B. spits nr 1. Maar goed, nu al het vertrouwen aan Barto geven, laat dit heikneuters centraal achterin maar flink opgejaagd worden door Martijn.
Aan het begin van het seizoen al aangegeven dat B niet met zijn frustratie om kan gaan. Al is het deze keer geen frustratie tackle, maar komt het uit voort uit een dramatische aanname. Misschien moet Henk er eens met hem over praten. 7x geel en 1x rood is nogal wat.
Word vandaag al bekend wat de straf word voor zijn rode kaart?
Gokje....3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk :X
Bekijk de tweet van @KNVB: https://twitter.com/KNVB/status/564766600851898368?s=09
Ligt er wel heel dik bovenop.. Zeist Noord heeft even wat ingefluisterd...
Ze zeggen ernstig gemeen spel en dan maar 1 wedstrijd willen schorsen? Ook bij de KNVB zijn ze niet overtuigd dus, in BEROEP GAAN!
Mister B. heeft dit aan zichzelf te danken. Geel of niet hij speelt al maanden op het randje met doldwaze overtredingen op plaatsten waar het volkomen overbodig is te doen.
Wellicht nog in beroep maar het was het wachten op dat het een keer fout zou gaan. Gemazzeld tegen PEC ( dan was het wel 3 wedstrijden geweest) nu wellicht niet, maar dat hij eens bij zichzelf te rade mag gaan lijkt me duidelijk. 7x geel en 1x rood is absurd voor een spits.
De énige speler die zijn poot niet terugtrekt wordt afgebrand? Dan maar allemaal brave schoonzonen opstellen zondag, winnen we de oorlog mee..
(https://pbs.twimg.com/media/B9YvyneCIAAGOUV.jpg)
Verzin een onderschrift :devil
Cambuur moet voor 16.00 vanmiddag reageren. Lijkt me maar 1 optie, in beroep.
Altijd in beroep gaan natuurlijk.
Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2015, 14:01:58
De énige speler die zijn poot niet terugtrekt wordt afgebrand? Dan maar allemaal brave schoonzonen opstellen zondag, winnen we de oorlog mee..
(https://pbs.twimg.com/media/B9YvyneCIAAGOUV.jpg)
Verzin een onderschrift :devil
Cambuur moet het in derby zonder dijenkletser Ogbeche doen. :zweep
Een beetje meer respect voor de oudere garde snotaap, deze schop onder de kont heb je verdiend.
ik ben bang voor dkv, ik wil nie meespelen, probeer de laatste tijd al rood te krijgen, hoop dat het nu lukt ;(
Oh jij bent dus Rotterdam Leeuwarden...
Tikkie jij bent hem
DOM DOM DOM.. wat ben je toch een dikke sukkel.!!! :(
Gaan NIET in beroep. Is er dus definitief niet bij.
Barto in de spits en Hemmen maar op de bank indien fit.
had ik ook niet verwacht..wordt het vaak ook langere schorsing van en hadden B. ook al op de korrel.
ik vind het dom je had echt wel in beroep kunnen gaan
duidelijk te zien dat het niet de intentie was om de speler te raken
Ik begrijp de keuze van de club wel. 1 wedstrijd is opzich een straf die te overzien is. Als we niet dit weekend tegen dkv spelen had iedereen meteen gezegd accepteren en maar wedstrijdje laten nadenken over de vele kaarten die hij dit seizoen pakt. Zonder hem wonnen we de fairplay titel op onze sloffen.
Lekker Barto erin, die jongen werkt 90 minuten lang en is erop gebrand het te laten zien. Kan zomaar heel voordelig voor ons uit gaan pakken.
en toch, na nachtje slapen.... vind ik de rode kaart niet geheel onbegrijpelijk.. hij komt gevaarlijk in, en hij raakt m... niet hard, maar wel gevaarlijk..
Komt niet eens zo slecht uit hoor, hij speelt al 5 wedstrijden onder de maat en krijgt amper een bal tussen de palen. Mooi Barto in de punt, dat kan wel eens goed gaan uitpakken ook.
Als je het puur bekijkt voor de match van zondag had je idd in beroep moeten gaan. Maar als we deze derby bril even afzetten: we hebben hem hard nodig de wedstrijden erna. Moet zeggen dat zoveel kaarten en vervelende overtredingen schandalig veel is voor een spits (!). Enorm fan van Ogbeche, maar dit is het meest wijze besluit denk ik.
Voor zondag:
Hoop dat Hemmen al z'n schroom van zich af schiet en Barto invalt de 70e minuut.
GAS GEVEN!
Hewwe jum wellus sien wat die Kazim, Castaignos, de Jong, ens. kenne flikke int strafskopgebied? daar durve se gien kaart meer foor te geven. Naar de kleedkamer toe praat bf Kazim altieten mette skeids. Dat werkt kenneluk.
Waarom moeten we onze derby bril afzetten? Is gewoon de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.
Citaat van: piene hassus op februari 09, 2015, 15:04:51
Hewwe jum wellus sien wat die Kazim, Castaignos, de Jong, ens. kenne flikke int strafskopgebied? daar durve se gien kaart meer foor te geven. Naar de kleedkamer toe praat bf Kazim altieten mette skeids. Dat werkt kenneluk.
En moet je daarentegen Hemmen in de duels zien. Die wordt 9 van de 10 keer afgefloten. Klasse-justitie :R
Ogbeche heeft een steekje los zitten!!
Een van de smerigste spelers uit de eredivisie.
Citaat van: AL op februari 09, 2015, 18:16:21
Ogbeche heeft een steekje los zitten!!
Een van de smerigste spelers uit de eredivisie.
Maar gisteren was die rode kaart toch wel onterecht, vind je niet?
Citaat van: AL op februari 09, 2015, 18:16:21
Ogbeche heeft een steekje los zitten!!
Een van de smerigste spelers uit de eredivisie.
Doe normaal juh. Als je die "smerige" overtreding terug kijkt zie je dat geen enkele bewust is. Ik zou het dan eerder lomp noemen.
hij weet uit buitenlandse competities dat een tikje soms wel moet, hij deelde ook steevast even uit bij spelers die Rusnak intimideerden.
Maar hij loopt nu in de peiling !
Citaat van: Utekleitrokken op februari 09, 2015, 18:21:53
Maar gisteren was die rode kaart toch wel onterecht, vind je niet?
Gisteren geen rood in mijn ogen!
Citaat van: Yellow Army op februari 09, 2015, 18:31:24
Doe normaal juh. Als je die "smerige" overtreding terug kijkt zie je dat geen enkele bewust is. Ik zou het dan eerder lomp noemen.
Bedoel niet op gisteren, maar al die andere bewuste smerige overtredingen. Heeft hij niet nodig, maar helaas zie je dit veel vaker bij Afrikaanse spelers.
Hoop dat hij hier van q leerde heeft en de resterende wedstrijden ons weer laat juichen.
Vreemde vind ik dan wel dat hij dit in zijn eerste half jaar bij ons helemaal niet had.of heeft hij toen ook veel gele kaarten gehad?
Nee toch?
Citaat van: speculeter op februari 09, 2015, 20:07:48
Vreemde vind ik dan wel dat hij dit in zijn eerste half jaar bij ons helemaal niet had.of heeft hij toen ook veel gele kaarten gehad?
Nee toch?
Voor zover ik weet pakte hij toen helemaal geen gele kaarten.
Citaat van: speculeter op februari 09, 2015, 20:07:48
Vreemde vind ik dan wel dat hij dit in zijn eerste half jaar bij ons helemaal niet had.of heeft hij toen ook veel gele kaarten gehad?
Nee toch?
Het is echt van dit seizoen inderdaad...
Citaat van: speculeter op februari 09, 2015, 20:07:48
Vreemde vind ik dan wel dat hij dit in zijn eerste half jaar bij ons helemaal niet had.of heeft hij toen ook veel gele kaarten gehad?
Nee toch?
Dat komt omdat hij na zijn debuut tegen.dkv thuis vrij snel geblesseerd is geraakt voor een redelijk lange tijd en daardoor maar een paar wedstrijden gespeeld heeft. Volgens mij iets van 4 in totaal dacht ik. Kan ook iets meer zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Citaat van: Ronald op februari 10, 2015, 07:24:06
Dat komt omdat hij na zijn debuut tegen.dkv thuis vrij snel geblesseerd is geraakt voor een redelijk lange tijd en daardoor maar een paar wedstrijden gespeeld heeft. Volgens mij iets van 4 in totaal dacht ik. Kan ook iets meer zijn, maar dat weet ik niet zeker.
10 wedstrijden vorig seizoen, maar gemiddeld slechts iets meer dan 45 minuten per wedstrijd.
Citaat van: Dokkumer op februari 10, 2015, 08:56:28
10 wedstrijden vorig seizoen, maar gemiddeld slechts iets meer dan 45 minuten per wedstrijd.
Maar toch....wat een verschil met dit seizoen zeg....
Citaat van: Yellow Army op februari 09, 2015, 18:31:24
Doe normaal juh. Als je die "smerige" overtreding terug kijkt zie je dat geen enkele bewust is. Ik zou het dan eerder lomp noemen.
Lomp,dat is het volgens mij inderdaad. Het lijkt nooit de opzet iemand te raken, hij is eerder onbehouwen. Als je van anderen (Henk de Jong, collega's) in de media hoort wat voor persoon Ogbeche is (wil iedereen helpen, zachtaardig) dan past het ook totaal niet bij hem om zoveel kaarten te pakken. Hij is onhandig fanatiek, zo zou je het kunnen zeggen. Zou wat meer zn hoofd moeten gebruiken voordat ie een actie inzet.
Voor een spits veel te veel kaarten... Maar wat ik al een lange tijd opmerkelijk vind, is dat hij constant terug zakt en hierdoor sneller in situaties terecht komt waarbij een overtreding snel is gemaakt.
Bij balbezit moet hij dieper staan en loeren op de ruimte, maar daar is de omschakeling van cambuur misschien te traag voor.
Maar ontzettend K.. dat hij er niet bij is zondag!
Werkt als en paard. Is verdedigend vaak goed bezig, maar heb liever dat ie voorin blijft.
Wat heeft Ogbeche gedaan in de winterstop?
Oogt bijzonder traag!!!!
Mooi op bankje volgende week.
Wat een drama.
En dan barto spits zeker. Hou aub op met barto vandaag wel weer bewezen.
Tsja waar ligt het aan? Is ie gewoon niet in vorm of krijgt ie geen aanvoer van de zijkanten of het midden..
Als de helft van de voorzetten goed was geweest had hij er vanavond drie of vier gemaakt...
Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 23:12:25
Tsja waar ligt het aan? Is ie gewoon niet in vorm of krijgt ie geen aanvoer van de zijkanten of het midden..
Aanvoer is ook niet geweldig, maar hij is gewoon niet fit zo lijkt het.
Is traag, verliest opmerkelijk veel duels (terwijl hij die anders won).
Ergste is dat hij alle snelheid uit de aanvallen haalt.
Op dit moment zou ik toch kiezen voor Barto op 9. Een fitte ogbeche is natuurlijk wel beter dan Barto! !
Echter beginnen de jaartjes ook wel te tellen voor ogbeche.
Citaat van: Eewal op februari 20, 2015, 23:13:23
Als de helft van de voorzetten goed was geweest had hij er vanavond drie of vier gemaakt...
Precies! Een spits is afhankelijk van de aanvoer en die was dramatisch. Ogbeche moet altijd spelen!
Citaat van: John Hiatt op februari 20, 2015, 23:45:15
Precies! Een spits is afhankelijk van de aanvoer en die was dramatisch. Ogbeche moet altijd spelen!
En als ie alles wat ie wel krijgt van z'n voet laat springen of na anderhalve seconde alweer kwijt is heb je er ook weinig aan, Ogbeche zit al duidelijk een paar maanden niet in vorm.
Met Ogbeche in zijn huidige vorm kun je beter voor Hemmen kiezen. Die houdt tenminste nog een bal vast
Citaat van: Vedetski op februari 21, 2015, 00:26:29
Met Ogbeche in zijn huidige vorm kun je beter voor Hemmen kiezen. Die houdt tenminste nog een bal vast
Hemmen kan echt niet meer!! Niet meer opstellen en lekker laten gaan naar Volendam.
Hij was niet best gisteren maar maakte toch weer een goed doelpunt.
Zou het zijn dat hij een beetje bang is geworden voor kaarten, het leek wel alsof hij de duels niet in durfde te gaan.
Hopelijk vind je snel jouw vorm weer en wordt je weer belangrijk voor ons :thumbsup
Citaat van: John Hiatt op februari 20, 2015, 23:45:15
Precies! Een spits is afhankelijk van de aanvoer en die was dramatisch. Ogbeche moet altijd spelen!
_O_
Paar keer kwam hij door op de buiten en liep er niemand mee.
Hij kan het niet alleen.
Als de aanvoer er is schiet hij er nog wel een flink aantal in.
Ogbeche hoort altijd te spelen, en als tweede spits Hemmen.
Ik wil Hemmen wel weer eens zien in de spits. Vind Ogbeche het totaal niet hebben momenteel.. het balverlies en de foute passes stapelden zich de hele wedstrijd door op. Krijgt ook geen kansen.. vind hem echt rijp voor de bank
Citaat van: De Gast op maart 01, 2015, 09:59:36
Ik wil Hemmen wel weer eens zien in de spits. Vind Ogbeche het totaal niet hebben momenteel.. het balverlies en de foute passes stapelden zich de hele wedstrijd door op. Krijgt ook geen kansen.. vind hem echt rijp voor de bank
Ogbeche is klein en moet het van zijn drive en tactiek hebben. Op de vleugel moet je hem zoiezo niet opstellen.
Citaat van: De Gast op maart 01, 2015, 09:59:36
Ik wil Hemmen wel weer eens zien in de spits. Vind Ogbeche het totaal niet hebben momenteel.. het balverlies en de foute passes stapelden zich de hele wedstrijd door op. Krijgt ook geen kansen.. vind hem echt rijp voor de bank
Ogbeche speelt inderdaad slecht na de winterstop. Kreeg gisteren ook klote ballen overigens.
Hemmen vind ik echt niet meer kunnen. Die is nog trager en verliest nog veel meer ballen.
Barto voorlopig maar als eerste man op 9. Die maakt meer oorlog en met hem vind ik de aanvallen wat sneller verlopen.
Obeche Zaterdag maar weer eens op de bank beginnen.
Dramatisch zwak op dit ogenblik.
Citaat van: speculeter op maart 01, 2015, 10:14:27
Obeche Zaterdag maar weer eens op de bank beginnen.
Dramatisch zwak op dit ogenblik.
Eens, bovendien is Barto de enige spits die hier volgend seizoen ook rondloopt.
Volgend seizoen dus Wrsch 2 spitsen aantrekken.
Citaat van: AL op maart 01, 2015, 10:17:57
Eens, bovendien is Barto de enige spits die hier volgend seizoen ook rondloopt.
Volgend seizoen dus Wrsch 2 spitsen aantrekken.
Waarom? Cambuur heeft een optie om het contract van Ogbeche met een seizoen te verlengen.
Citaat van: Collingwood op maart 01, 2015, 10:20:48
Waarom? Cambuur heeft een optie om het contract van Ogbeche met een seizoen te verlengen.
Denk niet dat die optie gelicht wordt!
Dat geld kun je beter in een jongere spits investeren.
Ogbeche zal alleen maar minder worden gezien zijn leeftijd.
Citaat van: AL op maart 01, 2015, 10:22:47
Denk niet dat die optie gelicht wordt!
Dat geld kun je beter in een jongere spits investeren.
Ogbeche zal alleen maar minder worden gezien zijn leeftijd.
Ok, op zo'n manier. Je stelde het als een voldongen feit, dus ik was even bang dat ik iets gemist had.
Nou dat gaat me ook weer veel te ver.
Ogbeche heeft er inmiddels wel 11 in het netjes liggen.
Een obeche in vorm is voor ons een geweldige spits.
Dus mooi bij ons blijven natuurlijk.
Bovendien is hij met zijn routine erg belangrijk voor de groep.
Nee dan Hemmen weg en investeren in een talentvolle jonge spits!
Citaat van: speculeter op maart 01, 2015, 10:14:27
Obeche Zaterdag maar weer eens op de bank beginnen.
Dramatisch zwak op dit ogenblik.
Hoeveel ballen krijgt hij in de 16? De man is afhankelijk van voorzetten en die krijgt ie niet.
Haha Cambuur gaat die optie van Ogbeche echt wel lichten hoor. Klasbak voor ons. Onbegrijpelijk hoe snel hij word afgeschreven hier
Citaat van: speculeter op maart 01, 2015, 10:28:46
Nou dat gaat me ook weer veel te ver.
Ogbeche heeft er inmiddels wel 11 in het netjes liggen.
Een obeche in vorm is voor ons een geweldige spits.
Dus mooi bij ons blijven natuurlijk.
Bovendien is hij met zijn routine erg belangrijk voor de groep.
Nee dan Hemmen weg en investeren in een talentvolle jonge spits!
Inderdaad, 11 keer het netje vinden en dan bij de straat zetten 8P 8P
Volgens mij heeft de topscorer van de eredivisie wel 4 hele doelpunten meer gemaakt..
Citaat van: Harry L. op maart 01, 2015, 10:37:54
Inderdaad, 11 keer het netje vinden en dan bij de straat zetten 8P 8P
Als er geld is mag zijn optie gelicht worden van mij hoor!!
Vergeet echter niet dat ogbeche op leeftijd is niet beter gaat worden.
Sowieso een jonge goede spits voor Hemmen halen.
Janssen (almere). Sterke balvaste spits, Voetballend ook goed.
V Weert(Excelsior ). Altijd goede spits geweest.
Bij vertrek van ogbeche kun je plet halen als diens vervanger.
Speelde gister en ook de laatste weken wat minder, maar dat geldt voor heel Cambuur.
Je moet hem beoordelen op het hele seizoen en dan is het, zeker voor Cambuur begrippen, een geweldige speler.
Probeer maar eens een vervanger te vinden die zoveel goals maakt.(nr. 6 van de eredivisie)
Bedoel er alleen maar mee te zeggen dat je niet alles op alles moet zetten om Ogbeche te behouden als dat erg veel geld kost.
Vergeet niet dat Afrikaanse spelers meestal opgebrand zijn na hun 30e.
Plet. ...?? hou op man.
Nee die doet het goed bij de eagles.
Citaat van: speculeter op maart 01, 2015, 10:59:59
Plet. ...?? hou op man.
Nee die doet het goed bij de eagles.
Zou hem hier graag zien in een goed draaiend elftal.
Doelpunten gegarandeerd.
Liefst zie ik Vincent Janssen komen. Zeer balvast en goed in de combinatie. Is ook nog jong.
Heb ook geen goed gevoel bij Plet..Kijk eens in de eerste divisie.. het begint allemaal daar. Daar moet vast wel wat leuks zijn op te pikken voor een redelijke prijs.
Ogbeche hoeft van mij niet weg maar nu verdient ook een Hemmen zijn kans. Vergeet niet dat het begin van de competitie met hem als een trein liep.
Ogbeche moet eens ballen van de flank krijgen. Gisteren weer totaal niks van de zijkanten. Al staat Falcao of Kluns Huntelaar in de spits, ook die raken dan geen bal.
Citaat van: John Hiatt op maart 01, 2015, 11:43:18
Ogbeche moet eens ballen van de flank krijgen. Gisteren weer totaal niks van de zijkanten. Al staat Falcao of Kluns Huntelaar in de spits, ook die raken dan geen bal.
Volkomen mee eens, heeft geen bruikbare bal gehad. Moeilijk om je dan te onderscheiden.
Aan gespeelde bal bij je houden is ook een kwaliteit.
Dat lukt bij hem op dit ogenblik al niet eens. ...
Citaat van: John Hiatt op maart 01, 2015, 11:43:18
Ogbeche moet eens ballen van de flank krijgen. Gisteren weer totaal niks van de zijkanten. Al staat Falcao of Kluns Huntelaar in de spits, ook die raken dan geen bal.
dan moeten de voorzetten wel op maat zijn. En niet over de achterlijn of of zijlijn getrapt worden
Ogbeche scoorde gister dan wel niet maar was toch belangrijk. Is een speler die snel de vleugelaanvallers opzoekt en daarmee het spel verplaatst. Zorgt ervoor dat de bal voorin blijft waardoor middenveld de tijd heeft aan te sluiten. Paar goede kaatsen op narsingh waar direct dreiging uitkwam. Was ook erg belangrijk bij de goal, hij trok het gat waar van der Streek indook (zie interview v/d Streek op Fox). Heeft ook de hele wedstrijd een CV in zijn nek te hijgen waardoor er voorin wel meer ruimte ontstaat!
Wel opvallend dat hij gisteren vrijwel geen kopduel kon winnen. Ook opvallend vond ik het dat Bakker een keer een kopduel won :thumbsup.
Citaat van: AL op maart 01, 2015, 10:59:40
Vergeet niet dat Afrikaanse spelers meestal opgebrand zijn na hun 30e.
Wat is dat nou weer voor raar vooroordeel?
Citaat van: el haj op maart 01, 2015, 15:20:48
Wat is dat nou weer voor raar vooroordeel?
Is gewoon een feit en algemeen bekend. Uitzonderingen daargelaten.
Citaat van: AL op maart 01, 2015, 15:40:46
Is gewoon een feit en algemeen bekend. Uitzonderingen daargelaten.
Je scheert schaamteloos een miljard mensen over één kam. Goed bezig.
Citaat van: el haj op maart 01, 2015, 16:41:13
Je scheert schaamteloos een miljard mensen over één kam. Goed bezig.
Was laatst ook op tv met scout Piet de Visser. Gaf aan dat veel Afrikaanse spelers al vroeg op hun top zijn en eerder aan het einde van hun carrière zijn dan de meeste Europese.
Ik bedoel er verder niets mee hoor.
Citaat van: AL op maart 01, 2015, 16:48:37
Was laatst ook op tv met scout Piet de Visser. Gaf aan dat veel Afrikaanse spelers al vroeg op hun top zijn en eerder aan het einde van hun carrière zijn dan de meeste Europese.
Ik bedoel er verder niets mee hoor.
Piet de Visser heeft zijn sporen wel verdiend maar als er iemand opgebrand is, is hij het wel. :P
Hoe dan ook denk ik dat het te kort door de bocht is. Ogbeche -want daar ging het uiteindelijk over- is momenteel misschien wel de meest fitte speler van de selectie. Die man heeft stalen kabels voor spieren. Uit z'n interviews kun je wel opmaken dat 't in zijn koppie ook wel goed zit. Zonder twijfel de beste prof die we hier hebben rondlopen. Mentaal zit het dus ook wel snor.
Die optie in z'n contract staat er al, dus het zal vast niet al te duur zijn om hem hier nog een jaartje te zien spelen.
Optie betekent meestal hoger salaris.
Overigens vind ik Ogbeche een klasbak hoor, laat daar geen misverstand over zijn.
Het folges mij oppe bealch hat fan de Jong fanwege de rooie kaarten en speult nou mette handrem derop
Op het moment dat er van de 22 voorzetten er niet 1 aankomt kan geen enkele spits zich onderscheiden.
Gister in dienst van de anderen gespeeld. Ogbeche zeker een van de sterkhouders
Ogbeche gaat ook niet naar de bal toe.. vind hem de laatste tijd te afwachtend. Misschien moet ie wat meer een vrije rol hebben achter de spitsen of iets dergelijks.
Citaat van: De Gast op maart 01, 2015, 22:27:51
Ogbeche gaat ook niet naar de bal toe.. vind hem de laatste tijd te afwachtend. Misschien moet ie wat meer een vrije rol hebben achter de spitsen of iets dergelijks.
Sinds hij die rode kaart heeft gehad, trekt hij zijn poot wat vaker terug en gaat minder overtuigend de duels aan. Ik denk dat hij vooral bang is de ploeg weer te benadelen. Ik vind dat iemand als Ogbeche alle steun verdiend. Daarbij heeft iedere spits recht op een dipje. Gewoon laten staan...
Hij heeft ook geen 1 bruikbare bal gehad tegen heracles om evt op doel te schieten of koppen
Iedereen heeft het maar over geen bruikbare ballen, hij is niet scherp, 9e of 10e minuut, lage voorzet van Narsingh, meneer Ogbeche staat achter de man, zoals zo vaak, en reageert te laat, voorzet was niks mis mee. Hij is niet scherp, en loopt te vaak bij de achter de man te verstoppen, hij moet veel meer naar de eerste paal komen, met name bij voorzetten vanaf rechts ( Narsingh )
Citaat van: Josli op maart 01, 2015, 22:48:40
Sinds hij die rode kaart heeft gehad, trekt hij zijn poot wat vaker terug en gaat minder overtuigend de duels aan. Ik denk dat hij vooral bang is de ploeg weer te benadelen. Ik vind dat iemand als Ogbeche alle steun verdiend. Daarbij heeft iedere spits recht op een dipje. Gewoon laten staan...
helemaal eens !
iemand als ogbeche moeten we vereren in lwd.
inderdaad topper hoor
Onbegrijpelijk deze kritiek op deze man...
Waarom zou je geen kritiek mogen hebben. Tuurlijk heeft hij veel krediet en weten we dat hij beter kan, maar is afgelopen maanden flink wat tandjes minder.. wint minder duels, minder scherp, lijdt vaak onnodig balverlies.
Soms is het ook niet slecht voor een speler als hij eens op de bank begint, zodat hij weet dat hij niet de enige is die op zijn positie uit de voeten kan en dat dat hem helpt om terug in vorm te komen
Citaat van: JurjenS7 op maart 03, 2015, 13:08:31
Waarom zou je geen kritiek mogen hebben. Tuurlijk heeft hij veel krediet en weten we dat hij beter kan, maar is afgelopen maanden flink wat tandjes minder.. wint minder duels, minder scherp, lijdt vaak onnodig balverlies.
Soms is het ook niet slecht voor een speler als hij eens op de bank begint, zodat hij weet dat hij niet de enige is die op zijn positie uit de voeten kan en dat dat hem helpt om terug in vorm te komen
Het is juist belangrijk om hem ook te laten spelen wanneer het wat minder gaat, dit geeft hem meer vertrouwen dan direct op de bank gezet te worden.
Daarnaast is het denk ik belangrijk hem veel speeltijd te geven met het oog op het te verlengen contract..
en wie neemt zijn plaats dan in?? Hemmen of Barto zeker :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Okkie Bollie sterk gisteravond, vooral de 1e helft. Wat kan deze man goed koppen.
Leuk die goal maar leer nou ook eens een bal vasthouden of aannemen zeg..
Weer geen enkele goede bal van de flanken! En toch nog scoren. Enige met de juiste instelling vanavond.
Prima flanken. Alleen er staat een spits tussen waar je geen kant mee op kunt.
Citaat van: De Gast op maart 21, 2015, 23:25:08
Prima flanken. Alleen er staat een spits tussen waar je geen kant mee op kunt.
Oh? Speelde Barto dan?
Onze spitsen staan standaard gedekt. Het beste is er van al onze spitsen wel vanaf. Deze goal van Ogbeche kwam ook weer uit een kans die hij zelf creeerde. Onze buitenspelers kunnen voorzetten geven tot ze er bij neer vallen maar ze komen nooit bij Ogbeche. Ik zie hem niet graag volgend jaar meer als eerste spits.
Citaat van: De Gast op maart 21, 2015, 23:35:19
Onze spitsen staan standaard gedekt. Het beste is er van al onze spitsen wel vanaf. Deze goal van Ogbeche kwam ook weer uit een kans die hij zelf creeerde. Onze buitenspelers kunnen voorzetten geven tot ze er bij neer vallen maar ze komen nooit bij Ogbeche. Ik zie hem niet graag volgend jaar meer als eerste spits.
:zucht
Zoveel onverstand kan ik gewoon echt niet bij. Toch voel je je om een of andere reden geroepen van alles te roepen.
Bij de KNVB bieden ze trouwens cursussen aan. Kun je vanalles leren over voetbal. Misschien dat je dan eens op een fatsoenlijke manier naar voetbal leert kijken. Tot dan toe neem ik jou bijdragen maar niet meer serieus.
Citaat van: De Gast op maart 21, 2015, 22:47:01
Leuk die goal maar leer nou ook eens een bal vasthouden of aannemen zeg..
???????
Citaat van: De Gast op maart 21, 2015, 23:25:08
Prima flanken. Alleen er staat een spits tussen waar je geen kant mee op kunt.
En nog zo'n onnozele opmerking.
Ik hoop voor je dat je van andere dingen wel verstand hebt, want wat jij hier steeds over Ogbeche neerkalkt, doet vermoeden dat je een chronisch gebrek aan voetbalverstand hebt.
de beste man van het veld gisteren bij ons, zonder enige twijfel.
Citaat van: Harry L. op maart 22, 2015, 06:56:21
de bete man van het veld gisteren bij ons, zonder enige twijfel.
Vond ik niet.
De Ridder vond ik 2e helft de beste.
Rosheuvel vond ik ook dreigend.
Ogbeche wisselde sterke momenten af met zwakke.
Ben benieuwd of hij hier volgend seizoen nog speelt. Ik hoor steeds vaker dat we hem hier niet meer terug zien volgend seizoen.
Dan moeten we dus op zoek naar 2 goede spitsen. |:)
Citaat van: Delamere op maart 22, 2015, 00:57:11
En nog zo'n onnozele opmerking.
Ik hoop voor je dat je van andere dingen wel verstand hebt, want wat jij hier steeds over Ogbeche neerkalkt, doet vermoeden dat je een chronisch gebrek aan voetbalverstand hebt.
Ach ieder zn mening he!
Sommige mensen hebben het hier over falende buitenspelers en een topspits ertussen in en anderen zien het net andersom..
Ogbeche is zo belangrijk! Zie je hoeveel werk hij verzet? Continue aanbieden en breed leggen. Alleen op de 9 komt er geen bal. Zowel via de buitens als via de 10! Ik ben van mening dat de 10 positie waardeloos is ingevuld.
Soms ben ik ook niet positief over hem maar vond hem gisteren sterk voetballen.
Tegen AZ en Zwolle prikt hij er wel weer 1 in. Daar staat hij voor.
Tegen dordrecht, eagles en Excelsior prikt hij er ook wel weer een paar in.
Om Ogbeche maak ik me geen zorgen.
Ogbeche speelde gister ZEER sterk, veel breed gelegd en opgevangen. Alleen al hoe die de goal maakte door om 3 man van AZ te spelen ... Puike wedstrijd gespeeld gisteren.
Citaat van: Destroyer op maart 22, 2015, 10:44:43
Ogbeche speelde gister ZEER sterk, veel breed gelegd en opgevangen. Alleen al hoe die de goal maakte door om 3 man van AZ te spelen ... Puike wedstrijd gespeeld gisteren.
En de sleepbeweging in de actie vlak voor zijn goal, ook grote klasse.
Citaat van: Galdiano op maart 22, 2015, 09:49:12
Ogbeche is zo belangrijk! Zie je hoeveel werk hij verzet? Continue aanbieden en breed leggen. Alleen op de 9 komt er geen bal. Zowel via de buitens als via de 10! Ik ben van mening dat de 10 positie waardeloos is ingevuld.
gisteren tweede helft de ridder en ogbeche sterk. Die vulden elkaar goed aan. Mrt de ridder op 10 moet de rest wel een stap meer zetten, maar er zit veel meer voetbal in hrt team
Citaat van: De Gast op maart 21, 2015, 23:35:19
Onze spitsen staan standaard gedekt. Het beste is er van al onze spitsen wel vanaf. Deze goal van Ogbeche kwam ook weer uit een kans die hij zelf creeerde. Onze buitenspelers kunnen voorzetten geven tot ze er bij neer vallen maar ze komen nooit bij Ogbeche. Ik zie hem niet graag volgend jaar meer als eerste spits.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater Ja, laten we 4-4-2 gaan spelen met Narsingh en Rosheuvel in de spits :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Krijt gien enkele steun fanne fleugelspitsen, hij loopt fan links nr rechts en mut dan oek nog foor de goal komme en score. disse man het un kondiesie fan wat hew ik jou daar
dan moet je spelen zonder vleugelspitsen.. we hebben er inmiddels een stuk of 10 versleten dit seizoen en niemand is dus goed genoeg volgens de deskundigen hier..Dan moet je er gewoon mee stoppen.
Hopen dat hij zal bijtekenen. Hij is wel in een iets mindere fase van hemzelf. Dan nog is hij een topspits voor ons.
Voor cambuur begrip een topspits!
Citaat van: speculeter op maart 23, 2015, 10:09:44
Voor cambuur begrip een topspits!
Ogbeche en De Ridder zijn een goed stel samen. (ze kunnen elkaar goed vinden)
Volgens kern van Cambuur op twitter blijft hij nog 1 jaar bij Cambuur.
Las het net ook....wederom prima nieuws.
Blijft ie nu of niet? Hoop het wel, en gooi m er nog maar eens in..
Let it be, Mister B
Let it be, Mister B
Hands up for Ogbeche
Mister B
tu-tu-tu! tu-tu-du ...
https://www.youtube.com/v/xDJ0GpsX3sw?start=101&end=130 (https://www.youtube.com/v/xDJ0GpsX3sw?start=101&end=130)
Het is inderdaad officieel. Ogbecheeeeee held! :0= |:)
Droste en co. kunnen een voorbeeld nemen aan Mister B. , held :thumbsup
Het contract is gewoon gelicht door Cambuur hoor... Zo bijzonder is dat niet en heeft B. Vorig jaar al voor getekend. Denk trouwens dat z'n maatje De Ridder ook wel blijft. Die trekken veel met elkaar op.
De B. staat voor binnen.
Citeer
Het contract van Ogbeche, die dit seizoen alweer twaalf treffers achter zijn naam heeft staan in 25 competitiewedstrijden, liep aanvankelijk na dit seizoen af. Er was even sprake van dat hij wellicht een nieuw tweejarig contract zou tekenen, maar dat gaat blijkbaar niet door.
Weet iemand hoe dit zit??
Had hem liever voor 2 jaar!!
heel erg blij mee, Ogbeche HELD |:) :thumbsup
Prima makkelijke en leuke melodie
Let it be, Mister B
Let it be, Mister B
Hands up for Ogbeche
Mister B
tu-tu-tu! tu-tu-du ...
https://www.youtube.com/v/xDJ0GpsX3sw?start=101&end=130
Citaat van: michello op maart 25, 2015, 13:50:51
Het contract is gewoon gelicht door Cambuur hoor... Zo bijzonder is dat niet en heeft B. Vorig jaar al voor getekend. Denk trouwens dat z'n maatje De Ridder ook wel blijft. Die trekken veel met elkaar op.
danspartner Vytas was ook al binnen dus natuurlijk blijft B :_schater
Citaat van: thankyou op maart 26, 2015, 15:35:45
Prima makkelijke en leuke melodie
Let it be, Mister B
Let it be, Mister B
Hands up for Ogbeche
Mister B
tu-tu-tu! tu-tu-du ...
https://www.youtube.com/v/xDJ0GpsX3sw?start=101&end=130
ah ju muzikale barbaar :_spank
En wie staat zich in het zweet te werken op zijn vrije dag in het Cambuur stadion. ....
Topper deze man!
Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 11:19:56
En wie staat zich in het zweet te werken op zijn vrije dag in het Cambuur stadion. ....
Topper deze man!
Diep respect voor deze man.. Dat had ik al, maar is nog veel groter geworden. In mijn ogen een modelprof!
"If you want success you need to work hard." _O_ _O_ _O_
Hij wil zondag vast een paar scoren, en wil echt hoog op de topscoorderslijst eindigen dit seizoen.
Citaat van: Pielkebuus op april 02, 2015, 19:11:35
"If you want success you need to work hard." _O_ _O_ _O_
Zou prachtig zijn als iemand deze tekst op een spandoek kan zetten voor zondag! |:)
De man of the match wat mij betrefd!
Als enige hele wedstrijd aanspeelbaar en spel verdelen!
Een dikke 8! :thumbsup
Van de middellijn tot in het strafschopgebied. Uitstekend gespeeld en geknokt. Jammer genoeg mocht hij het niet bekronen in de vorm van een (goedgekeurde) goal
Duurde volgens mij 16 minuten voor hij voor het eerst een bal raakte, maar daarna was t prima idd. Met name de 2e helft.
Citaat van: Galdiano op april 05, 2015, 20:22:44
De man of the match wat mij betrefd!
Als enige hele wedstrijd aanspeelbaar en spel verdelen!
Een dikke 8! :thumbsup
Datzelfde kan ik ook wel van Rosheuvel zeggen ;)
De Gast, kom er maar in!
Als knokken en spel verdelen de criteria zijn dan was het inderdaad een goede wedstrijd. Vind het wel frappant dat er nooit een voorzet van de zijkant bij hem terecht komt. Ook geen kansen gehad..
Zou a.s. zondag in elk geval niet voor hem kiezen. Het roer moet echt om in uitwedstrijden.
Citaat van: De Gast op april 06, 2015, 13:50:22
Als knokken en spel verdelen de criteria zijn dan was het inderdaad een goede wedstrijd. Vind het wel frappant dat er nooit een voorzet van de zijkant bij hem terecht komt. Ook geen kansen gehad..
Zou a.s. zondag in elk geval niet voor hem kiezen. Het roer moet echt om in uitwedstrijden.
stop nou met jezelf belachelijk maken. Een voorhoede met alleen narsingh en rosheuvelmlevert zeker geen goals op.
Hij zorgt ervoor dat ook een ander in scoringspositie komt, hijzelf hoeft niet elke wedstrijd te scoren (dan was hij hier niet) maar hij werkt voor het team!! Ogbeche is en blijft 1 van ons beste voetballers!
Citaat van: zeewolde op april 06, 2015, 14:17:40
stop nou met jezelf belachelijk maken. Een voorhoede met alleen narsingh en rosheuvelmlevert zeker geen goals op.
je maakt jezelf anders ook wel aardig belachelijk.. of denk je echt dat de overige 8 veldspelers niet in de buurt van de goal kunnen komen? ik zeg alleen dat je in uitwedstrijden moet stoppen met het inmiddels kansloze eigen voetbal van ons. 4-4-2 kan prima. Je hebt er de buitenspelers voor. Zelf het spel maken is niet meer realistisch.
Citaat van: De Gast op april 06, 2015, 14:41:34
je maakt jezelf anders ook wel aardig belachelijk.. of denk je echt dat de overige 8 veldspelers niet in de buurt van de goal kunnen komen? ik zeg alleen dat je in uitwedstrijden moet stoppen met het inmiddels kansloze eigen voetbal van ons. 4-4-2 kan prima. Je hebt er de buitenspelers voor. Zelf het spel maken is niet meer realistisch.
Volgens mij ligt je verwachtingspatroon wat te hoog. Cambuur staat 10de als je alleen naar de uitwedstrijden kijkt.
Citaat van: De Gast op april 06, 2015, 14:41:34
je maakt jezelf anders ook wel aardig belachelijk.. of denk je echt dat de overige 8 veldspelers niet in de buurt van de goal kunnen komen? ik zeg alleen dat je in uitwedstrijden moet stoppen met het inmiddels kansloze eigen voetbal van ons. 4-4-2 kan prima. Je hebt er de buitenspelers voor. Zelf het spel maken is niet meer realistisch.
Kansloze eigen voetbal? Vent we hebben nog nooit z'n goed seizoen gehad in de hele historie dankzij dat "kansloze" eigen voetbal van ons. Daarnaast hebben wij twee vleugelaanvallers die het scorend vermogen hebben van een blinde zeepaard.
Citaat van: Lore op april 06, 2015, 14:46:36
Volgens mij ligt je verwachtingspatroon wat te hoog. Cambuur staat 10de als je alleen naar de uitwedstrijden kijkt.
Laatste 6 uitwedstrijden 1 punt volgens mij?
Citaat van: De Gast op april 06, 2015, 14:53:39
Laatste 6 uitwedstrijden 1 punt volgens mij?
Klopt, maar oom thuis hebben wij vlak na de winter een zwakke reeks gehad. Toen is de ploeg er ook in blijven geloven. Met als gevolg nu al weer 4 thuisoverwinningen op rij.
Iedereen moet het zelf weten maar ik heb besloten om niet meer te reageren op dat kansloze gelul van De Gast mbt Ogbeche.
Over Ogbeche gesproken, ik heb weer erg van hem genoten gisteren. Zijn werklust, balvaardigheid, overzicht en kopkracht zijn van een niveau die in 50 jaar Cambuur nog maar zelden vertoond zijn. Wat een klasbak! Jammer dat hij nooit eens een lekkere bal voor de goal krijgt anders had hij nu bovenaan de topscorerslijst in de eredivisie gestaan!
Citaat van: Delamere op april 06, 2015, 15:27:25
Iedereen moet het zelf weten maar ik heb besloten om niet meer te reageren op dat kansloze gelul van De Gast mbt Ogbeche.
Over Ogbeche gesproken, ik heb weer erg van hem genoten gisteren. Zijn werklust, balvaardigheid, overzicht en kopkracht zijn van een niveau die in 50 jaar Cambuur nog maar zelden vertoond zijn. Wat een klasbak! Jammer dat hij nooit eens een lekkere bal voor de goal krijgt anders had hij nu bovenaan de topscorerslijst in de eredivisie gestaan!
Dat laatste is inderdaad jammer. Als Rosheuvel en Narsingh nou eens een voorzet geven in plaats van op het laatste moment terugkappen....
Had Ogbeche nu makkelijk meer dan 15 goals kunnen hebben.
man naast mij werd boos na wederom balverlies, het is de 20ste x bal verlies van m, wissel hem eens.. en niet gelogen, de man voor mij zei na goede actie van Ogbeche, goh wat is die man goed, beste die we ooit gehad hebben, man of the match! het is ook maar wat je van een spits verwacht.
ik vond hem ook niet geweldig spelen.Bal sprong veelal van zijn voet .Wel knokken en ruimtes dichtlopen waardoor egels alleen maar lange bal kon spelen en waardoor wij binnen 10sec de bal weer hadden
Mooie actie vond ik dat ie een corner of vrije trap snoeihard de eigen 16 uit kopt. Draagt ook zeker verdedigend zijn steentje bij. Top speler!
Citaat van: ruubmac op april 06, 2015, 20:24:41
Mooie actie vond ik dat ie een corner of vrije trap snoeihard de eigen 16 uit kopt. Draagt ook zeker verdedigend zijn steentje bij. Top speler!
Was een corner, kwam het hele veld over om zich ermee te bemoeien en kopte die bal resoluut uit de 16meter. Vond hem echt de MOTM.
Probeert de bal steeds uit te drukte naar de vrijstaande man te spelen. Man is van grote klasse en enorme waarde voor het team.
Citaat van: sunderland op april 06, 2015, 19:35:02
ik vond hem ook niet geweldig spelen.Bal sprong veelal van zijn voet .Wel knokken en ruimtes dichtlopen waardoor egels alleen maar lange bal kon spelen en waardoor wij binnen 10sec de bal weer hadden
Laat veel ballen springen vind ik, als aanspeelpunt heb je niet veel aan hem. Ik vind het een pure afmaker, daarom snap ik ook niet dat die ballen niet sneller via de vleugels worden voorgeslingerd.
zoals vanbuut`n zegt,het is maar net wat je zien wilt.
mn buurman zweert erbij dat ie nooit een kopduel wint.
belachelijk natuurlijk,we moeten hier heel blij zijn met dit soort internationale spelers.
Citaat van: okkele op april 07, 2015, 10:51:10
zoals vanbuut`n zegt,het is maar net wat je zien wilt.
mn buurman zweert erbij dat ie nooit een kopduel wint.
belachelijk natuurlijk,we moeten hier heel blij zijn met dit soort internationale spelers.
Heeft je buurman wel opgelet bij die kans van Rosheuvel dan? Ogbeche kopte die bal werkelijk fantastisch door op Narsingh, die de bal na een mooie actie bij Rosheuvel bezorgde (was alweer zijn negende assist geweest als die bal erin was gegaan).
inderdaad. liet wel een paar keer een bal van zn voetspringen (dat doen barto en hemmen overigens ook regelmatig) maar verder was ie fantastisch. die bal die hij wegkopte uit die corner was geweldig. verder zijn alle gevaarlijke aanvallen eigenlijk via hem gekomen, door zijn kopbal of verplaatsing naar de andere kant. fantastische speler voor ons!
Ogbeche |:)
even voor de duidelijkheid collingwood,ik vind ogbeche een klasse-spits.
IK zie wel wat hij voor werk levert overal op het veld en vooral zn hoge en slimme springen bij 80% van de kopduels die hij wint !
Citaat van: okkele op april 07, 2015, 11:03:21
even voor de duidelijkheid collingwood,ik vind ogbeche een klasse-spits.
IK zie wel wat hij voor werk levert overal op het veld en vooral zn hoge en slimme springen bij 80% van de kopduels die hij wint !
Dat snapte ik wel hoor! Ik kan me alleen soms echt verbazen dat er mensen zijn (niet jij, maar je buurman!) die Ogbeche geen goede Cambuur-spits vinden. Echt totaal onbegrijpelijk.
Citaat van: Collingwood op april 07, 2015, 11:06:21
Dat snapte ik wel hoor! Ik kan me alleen soms echt verbazen dat er mensen zijn (niet jij, maar je buurman!) die Ogbeche geen goede Cambuur-spits vinden. Echt totaal onbegrijpelijk.
Ik begrijp het heel stiekem toch wel... Hij is gewoon normaliter te goed voor ons ;)
Pffff wat moet hij zich eenzaam voelen op het veld. Veel te weinig voorzetten, geen middenvelder die bijsluit..... Onomstreden de beste spits!
Nou nou.. voorzetten zijn er wel degelijk.. een klasse middenvelder ontbreekt er echter wel.
Ben echter niet meer onder de indruk van 'm zoals ik dat begin vorig jaar wel was.
Werkt zich een slag in de rondte. Onvoorstelbaar wat een werklust. :thumbsup
Hou op.. dat doen er wel meer
Citaat van: De Gast op april 18, 2015, 09:14:48
Nou nou.. voorzetten zijn er wel degelijk.. een klasse middenvelder ontbreekt er echter wel.
Ben echter niet meer onder de indruk van 'm zoals ik dat begin vorig jaar wel was.
Ik wel, als hij eens goed bediend zou worden maakt hij er 20. Krijgt geen aanvoer vanaf de vleugels en ook niet vanuit het middenveld.
Citaat van: De Gast op april 18, 2015, 09:20:53
Hou op.. dat doen er wel meer
Was het Rusnák of Ritzmaier geweest dan had deze bijna een standbeeld van je gekregen :devil
Was op tv prima te zien hoeveel NUTTIGE arbeid hij verzette.
Citaat van: De Gast op april 18, 2015, 09:14:48
Nou nou.. voorzetten zijn er wel degelijk.. een klasse middenvelder ontbreekt er echter wel.
Ben echter niet meer onder de indruk van 'm zoals ik dat begin vorig jaar wel was.
Citaat van: De Gast op april 18, 2015, 09:20:53
Hou op.. dat doen er wel meer
Jij ziet wat je wilt zien.
Staat vijfde op de lijst van topscorers van de eredivisie, hoelang geleden is dat door een speler van Cambuur gelukt. Het blijft toch een echte spits. Neusje voor de goal.
Waar Ogbeche de laatste tijd tegen aan loopt is dat de aanvoer vanaf de flanken stokt en dat hij het grootste deel van de wedstrijd met de rug naar de goal toe speelt. In wedstrijden zoals tegen Eagles en Excelsior ook nog eens in kleine ruimtes met vier man om hem heen, waarvan twee uitstekende koppers in zijn rug. Ogbeche is een geweldenaar, maar zeker geen tovenaar. Zoals eerder genoemd, wanneer heeft Cambuur ooit zo'n goede spits gehad? Wat mij betreft staat zijn positie absoluut niet ter discussie.
Stomme overtreding met terecht geel, geen kopduel gewonnen (tegen Gae ook al niet) en de voorzet van Rosheuvel in de 20ste minuut had erin gemoeten..... Zeker een goede spits voor ons, maar eerlijk is eerlijk. Gisteren zeer matig.
Citaat van: SCC op april 18, 2015, 11:47:22
Stomme overtreding met terecht geel, geen kopduel gewonnen (tegen Gae ook al niet) en de voorzet van Rosheuvel in de 20ste minuut had erin gemoeten..... Zeker een goede spits voor ons, maar eerlijk is eerlijk. Gisteren zeer matig.
Geen kopduel gewonnen? Kiek die wedstried nog es terug ju
Deze jongen gewoon laten staan .Je ziet wat het oplevert .We willen altijd beter en meer maar dat is totaal niet realistisch .Een spits die ong 15 goals maakt voor een club als cambuur die eigenlijk alleen voor handhaving speelt is uniek.Dus we hebben een topper in huis
Citaat van: YellowBlue op april 20, 2015, 11:34:15
Geen kopduel gewonnen? Kiek die wedstried nog es terug ju
Verdedigend veel gewonnen, aanvallend bijna niks hoor, Fisher en vorige week Botteghin hadden hem in de zak, met name door hun lengte die er bij Ogbeche toch wel ontbreekt.
hij verlegt het spel vaak goed richting breedte, maar wordt zelf helaas te weinig bediend vanaf de zijkanten.
een spits die zovaak in een seizoen scoort voor een klein cluppie als het onze doet het gewoon uitstekend.
hoe vaak zie je spitsen van de tegenstanders in ons stadion er wel niet helemaal niets van bakken maar toch hun doelpuntjes maken? doelpunten daar gaat het om
Citaat van: DayDreamer op april 20, 2015, 13:43:33
Verdedigend veel gewonnen, aanvallend bijna niks hoor, Fisher en vorige week Botteghin hadden hem in de zak, met name door hun lengte die er bij Ogbeche toch wel ontbreekt.
Precies.
Daydream lekker verder dus.
Citaat van: Goudvinger op april 18, 2015, 11:31:54
Waar Ogbeche de laatste tijd tegen aan loopt is dat de aanvoer vanaf de flanken stokt en dat hij het grootste deel van de wedstrijd met de rug naar de goal toe speelt. In wedstrijden zoals tegen Eagles en Excelsior ook nog eens in kleine ruimtes met vier man om hem heen, waarvan twee uitstekende koppers in zijn rug. Ogbeche is een geweldenaar, maar zeker geen tovenaar. Zoals eerder genoemd, wanneer heeft Cambuur ooit zo'n goede spits gehad? Wat mij betreft staat zijn positie absoluut niet ter discussie.
Je moet Ogbeche meer in de 16 krijgen en niet louter en alleen als aanspeelpunt gebruiken. Het is allemaal leuk met die komende middenvelders maar ik zie toch liever een nr 10 al diep staat en Ogbeche tegen de laatste linie aan. Nu zie je B onze flankspelers diep sturen maar kan zelf bijna nooit tijdig in de 16 komen.
Citaat van: SCC op april 20, 2015, 13:51:41
Precies.
Daydream lekker verder dus.
Ik ga weer lekker verder dromen van de Ogbeche van voor de winterstop.
Ogbeche als aanspeelpunt heb je niks aan, laat veel ballen springen en wint op dit moment weinig aanvallende duels, dus de lange bal kun je niet spelen met Ogbeche.
Ogbeche in de 16 en ballen vanaf de zijkant is hij veel dodelijker.
Mocht hij naar feyenoord gaan dan weet ik zeker dat hij er 20 a 25 scoort volgend seizoen.
Staat bij ons op een eilandje sinds vertrek van Rusnak.
Pffffffffffffffffffff
Had echt wel een in gemogen mister B.
Maar dat weet hij zelf ook wel.
Citaat van: speculeter op april 26, 2015, 14:25:31
Had echt wel een in gemogen mister B.
Maar dat weet hij zelf ook wel.
We mogen blij zijn dat we hem en reijnen hebben man, de rest is jl. Nivo de laatste weken
Is na een goed begin gewoon erg zwak. Na de winterstop zelfs een van de zwaksten.
Ik blijf erbij dat ik het jammer vind dat hij heeft verlengd(en dat zeg ik niet alleen nu).
Citaat van: AL op april 26, 2015, 14:29:38
Is na een goed begin gewoon erg zwak. Na de winterstop zelfs een van de zwaksten.
Ik blijf erbij dat ik het jammer vind dat hij heeft verlengd(en dat zeg ik niet alleen nu).
Het is allemaal na de winter niet meer om aan te gluren geweest, we mogen blij zijn dat we voor de winter zoveel punten gehaald hebben.
Ogbeche mist zijn zelfvertrouwen, en een spits laat zien wat er met het team aan de hand is
Citaat van: Harry L. op april 26, 2015, 14:33:20
Het is allemaal na de winter niet meer om aan te gluren geweest, we mogen blij zijn dat we voor de winter zoveel punten gehaald hebben.
Ik vond Cambuur-PSV, Cambuur-PEC (beker), Cambuur -dkv, Cambuur-Utrecht wel de moeite waard anders. Maar ja, we vergeten snel
Citaat van: Cor op april 26, 2015, 18:23:25
Ik vond Cambuur-PSV, Cambuur-PEC (beker), Cambuur -dkv, Cambuur-Utrecht wel de moeite waard anders. Maar ja, we vergeten snel
En we zijn nog veel sneller verwend!
Dit is geen spits van Cambuur, maar het manusje van alles. Dit beest vind je bijna overal op het veld. Elke wedstrijd meer dan 100% . Begrijpelijk dat je kapot ben op het einde van de rit.
Respect _O_ _O_
Citaat van: OuweSkeve op april 26, 2015, 18:57:17
Dit is geen spits van Cambuur, maar het manusje van alles. Dit beest vind je bijna overal op het veld. Elke wedstrijd meer dan 100% . Begrijpelijk dat je kapot ben op het einde van de rit.
Respect _O_ _O_
Beter ken ik het niet verwoorden!! deze man is en blijft uniek!
Citaat van: Harry L. op april 26, 2015, 14:28:17
We mogen blij zijn dat we hem en reijnen hebben man, de rest is jl. Nivo de laatste weken
JL niveau? Ik dacht icm dat armlastig stadion toch echt naar een amateur wedstrijd zat te kijken.
Geen enkele aanval valt met deze man meer af te ronden. Niet vanaf de zijkanten. Niet vanuit het midden. Laat legio ballen van zn voet afspringen. Enkel bereikbaar op 20 meter van de goal. Vermoeiend om naar te kijken.
Speelt zo ongelofelijk wisselvallig in een wedstrijd. Het ene moment uitstekend, ander moment is het bedroevend. Heb het hele jaar al m'n twijfels over hem, maar dan opeens speelt hij weer een belangrijke rol. Toch is het zonde dat hij veel te weinig doet met al die voorzetten vanaf de flanken, dan moet daar gewoon een type Kramer staan of een superfitte Hemmen.
jum vergeten wat voor bergen werk ie al het verzet dit seizoen.
Verzet bergen met werk inderdaad.
Vind hem zeker ook een goede voetballer,maar ik vind dat hij veel meer voor de goal moet komen. Ook bij voorzetten moet hij weg lopen bij zijn tegenstander.
Hoop dat er een goede 9 bijkomt. Is alleen maar goed.
Janssen, Van Weert en Gladon vind ik goede opties, maar zijn die haalbaar?
Citaat van: AL op april 27, 2015, 18:15:30
Verzet bergen met werk inderdaad.
Vind hem zeker ook een goede voetballer,maar ik vind dat hij veel meer voor de goal moet komen. Ook bij voorzetten moet hij weg lopen bij zijn tegenstander.
Hoop dat er een goede 9 bijkomt. Is alleen maar goed.
Janssen, Van Weert en Gladon vind ik goede opties, maar zijn die haalbaar?
er komen vooral spelers die bij het cambuur spel passen daar houdt de ts van.bijv voor de spits positie hebben ze liever
b of een zelfde type dat er 15 maakt maar ook verder heel belangrijk is voor het team dan iemand die er 22 maakt maar
verder niet in het team spel mee doet. iets waardoor bijv hemmen er niet aan te pas kwam(ook door zijn fitheid)
want ik denk dat hemmen makkelijker scoort dan b maar in het team werk te kort komt waardoor je sneller in problemen
komt.
Ik denk dat B een goede schaduwspits zou zijn
als 10 bedoel je dan? we moeten een 10 hebben die de lijnen uit kan zetten en ik zie steblecki daar komend
jaar terecht komen.
Pinchhitter. Ken ie mooi zn krachten sparen en wat afbouwen.
financieel moet je ook naar kijken he.we kunnen vast geen 2 dure 9 ens veroorloven.
Citaat van: De Gast op april 28, 2015, 09:27:30
Pinchhitter. Ken ie mooi zn krachten sparen en wat afbouwen.
Afbouwen? 8P
Hij is 30!
Hij verzet zoveel werk, en schiet er 14 in dat is toch een prestatie van formaat?
Als we een 10 hebben die aansluit en kan strooien met beslissende ballen.
En buitens die bruikbare ballen geven schiet hij er gewoon 20+ in.
Wat een gezeik over Ogbeche! Voor Cambuur begrippen een topspits.
Citaat van: Galdiano op april 28, 2015, 09:59:22
Afbouwen? 8P
Hij is 30!
Hij verzet zoveel werk, en schiet er 14 in dat is toch een prestatie van formaat?
Als we een 10 hebben die aansluit en kan strooien met beslissende ballen.
En buitens die bruikbare ballen geven schiet hij er gewoon 20+ in.
Wat een gezeik over Ogbeche! Voor Cambuur begrippen een topspits.
Ik heb even geprobeerd, maar geen speld tussen te krijgen!
Cambuur heeft nog nooit een spits gehad die meer scoorde in de eredivisie, maar dat vergeten mensen schijnbaar.
OK, er springt wel eens een bal van zijn voet, so what!? anders speelde hij echt niet bij Cambuur.
Met een beetje meer geluk had ie er dit seizoen al 20 kunnen maken. Maar een spits van Cambuur kan eens te maken hebben met een vormdip of een vormdip van ploeggenoten. Geeft niet, volgens seizoen maakt ie minimaal het gelijke aantal doelpunten.
Ogbeche ollé! _O_
Dit is geen gezeik over Ogbeche! Hij is voor Cambuur begrippen idd een topspits. We zitten volgens mij gewoon na te denken, hoe we nog meer rendement uit hem kunnen halen, met nog een ECHTE spits naast Ogbeche. (zodat we ook tegen Dordrecht scoren)
Ogbeche heeft zijn 'onhandige' momenten. Soms wat meer in een wedstrijd (zoals Dordt), soms minder. Dan frustreert het natuurlijk wel eens dat ballen van zijn voet springen en dat hij opgelegde kansen mist. Aan de andere kant schiet hij er 13 in, werkt ie als een paard en is hij met al zijn ervaring een verrijking voor Cambuur.
Met zón spits moet je als Cambuur zijnde gewoon heel blij zijn, ondanks zijn niet altijd fluwelen balbehandeling en het soms missen van makkelijke kansen. Want schiet hij er +20 dan in speelt ie natuurlijk ook niet meer voor Cambuur volgend seizoen. Dus nee, prima zo! En haal er een spits met potentie bij (i.p.v. Hemmen) die zich op kan trekken aan en kan leren van Ogbeche.
Citaat van: denistel op april 27, 2015, 22:59:41
als 10 bedoel je dan? we moeten een 10 hebben die de lijnen uit kan zetten en ik zie steblecki daar komend
jaar terecht komen.
Dat weet ik. In dit systeem is die rol niet voor hem weggelegd. Maar gezien het werk wat hij verricht zou dat een goede plek voor hem zijn. Tussen het middenveld en de aanval.
Een 442 of 343
Zet de laatste twee wedstrijden Obeche maar op de 10.
Barto in de spits.
Narsingh en rosheuvel op de vleugels.
Makrini en bakker (of steblecki) op middenveld.
Achterin Perreira Reijnen bijker en Vytas.
Citaat van: De Gast op april 27, 2015, 07:18:09
Geen enkele aanval valt met deze man meer af te ronden. Niet vanaf de zijkanten. Niet vanuit het midden. Laat legio ballen van zn voet afspringen. Enkel bereikbaar op 20 meter van de goal. Vermoeiend om naar te kijken.
En ja hoor daar is onze schaamteloze Ogbeche-hater weer.
Ik vind het kijken naar Ogbeche een stuk minder vermoeiend dan het lezen van jouw onbeschrijfelijk onnozele bijdragen hier.
Citaat van: speculeter op april 28, 2015, 11:32:18
Zet de laatste twee wedstrijden Obeche maar op de 10.
Barto in de spits.
Narsingh en rosheuvel op de vleugels.
Makrini en bakker (of steblecki) op middenveld.
Achterin Perreira Reijnen bijker en Vytas.
Bijna helemaal mee eens. Ik zou alleen starten met Bakker, mede gezien de tegenstander, om dan als alternatief Steblecki nog achter de hand te hebben.
Sun goeie spits hewwe nog noait had. Assie wat betere foorsetten kreeg of bruukbare steekballen had ie nog meer goals maakt
Betere voorzetten?
Die twee die hij zondag kreeg van Narsingh had zelfs ik er met mijn wrakke knieën er in geschopt.
Hoe mooi wil je ze hebben?
Citaat van: speculeter op april 28, 2015, 11:32:18
Zet de laatste twee wedstrijden Obeche maar op de 10.
Barto in de spits.
Narsingh en rosheuvel op de vleugels.
Makrini en bakker (of steblecki) op middenveld.
Achterin Perreira Reijnen bijker en Vytas.
Als je er 10 om de oren wilt hebben tegen ajax dan zou ik zo spelen ja..
Dan maken wij er 11....
Ik zie het zo wel zitten.
Citaat van: De Gast op april 28, 2015, 16:49:01
Als je er 10 om de oren wilt hebben tegen ajax dan zou ik zo spelen ja..
Helemaal geen vreemde gedachte. In ieder geval veel realistischer dan 4-4-2 met Narsing en Rosheuvel als spitsen.
Citaat van: Tukker op april 28, 2015, 14:16:13
Bijna helemaal mee eens. Ik zou alleen starten met Bakker, mede gezien de tegenstander, om dan als alternatief Steblecki nog achter de hand te hebben.
oh ja .Steblecki speelde juist wel goed en verloor geen duels door babydrukjes .En dan heb ik het niet over zijn corners .Niet van de 10 ballen 9 terug spelen
OFFICIEEL: BARTHOLOMEW 'B' OGBECHE OOK VOLGEND SEIZOEN BIJ SC CAMBUUR
Clubtopscorer Bartholomew 'B' Ogbeche speelt ook volgend seizoen in het shirt van SC Cambuur. De optie van de 30-jarige spits is door de club gelicht, waardoor Ogbeche ook in het seizoen 2015/2016 onder contract staat in Leeuwarden.
Ogbeche maakte in de winterstop van het seizoen 2013/2014 transfervrij de overstap naar SC Cambuur, waar hij met een doelpunt in de derby tegen sc Heerenveen meteen indruk maakte. Dit seizoen verbrak hij het clubrecord van Robin Nelisse door 13 keer te scoren in één Eredivisieseizoen. In het verleden kwam 'B' uit voor grote clubs als Paris Saint Germain en Middlesbrough en was hij bovendien voor Nigeria actief op het WK 2002.
Dat een spits van het kaliber van Ogbeche langer blijft is volgens technisch manager Marcel Keizer dan ook goed nieuws. "Voor Cambuur- en Eredivisie-begrippen is 'B' een topspits. Hij brengt heel veel ervaring en rust met zich mee en is in dat opzicht een voorbeeld voor met name de jonge jongens in de groep. Dit is gewoon heel goed nieuws voor de club."
|:)
Citaat van: Drumfather SCC op april 30, 2015, 13:03:21
OFFICIEEL: BARTHOLOMEW 'B' OGBECHE OOK VOLGEND SEIZOEN BIJ SC CAMBUUR
Blij mee _O_ _O_
Citaat van: Drumfather SCC op april 30, 2015, 13:03:21
OFFICIEEL: BARTHOLOMEW 'B' OGBECHE OOK VOLGEND SEIZOEN BIJ SC CAMBUUR
Clubtopscorer Bartholomew 'B' Ogbeche speelt ook volgend seizoen in het shirt van SC Cambuur. De optie van de 30-jarige spits is door de club gelicht, waardoor Ogbeche ook in het seizoen 2015/2016 onder contract staat in Leeuwarden.
Ogbeche maakte in de winterstop van het seizoen 2013/2014 transfervrij de overstap naar SC Cambuur, waar hij met een doelpunt in de derby tegen sc Heerenveen meteen indruk maakte. Dit seizoen verbrak hij het clubrecord van Robin Nelisse door 13 keer te scoren in één Eredivisieseizoen. In het verleden kwam 'B' uit voor grote clubs als Paris Saint Germain en Middlesbrough en was hij bovendien voor Nigeria actief op het WK 2002.
Dat een spits van het kaliber van Ogbeche langer blijft is volgens technisch manager Marcel Keizer dan ook goed nieuws. "Voor Cambuur- en Eredivisie-begrippen is 'B' een topspits. Hij brengt heel veel ervaring en rust met zich mee en is in dat opzicht een voorbeeld voor met name de jonge jongens in de groep. Dit is gewoon heel goed nieuws voor de club."
|:)
Wat zal De Gast een kutdag hebben 8)
|:)
Top, maar had liever gezien dat hij een nieuw 2-jarig contract zou krijgen.... |:) |:)
Geweldig nieuws :zweep
Ze bestaan gelukkig nog, spelers die niet voor de poen spelen maar puur voor hun plezier. Ogbeche, dou bist een held jongen.
En die Makrini, Bijker en Droste mutte eens goed in de spiegel kieke.
:0=ZAKKENVULLERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: wiekie1969 op mei 01, 2015, 06:51:05
Ze bestaan gelukkig nog, spelers die niet voor de poen spelen maar puur voor hun plezier. Ogbeche, dou bist een held jongen.
En die Makrini, Bijker en Droste mutte eens goed in de spiegel kieke.
:0=ZAKKENVULLERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wel een klein verschilletje dat b t al verdiend heeft.
Als vrouw B. en B. jr. hier komen wonen, kan hij zich voor 100% concentreren op Cambuur, volgend seizoen wordt FANTASTISCH!!! |:)
Citaat van: wiekie1969 op mei 01, 2015, 06:51:05
Ze bestaan gelukkig nog, spelers die niet voor de poen spelen maar puur voor hun plezier. Ogbeche, dou bist een held jongen.
En die Makrini, Bijker en Droste mutte eens goed in de spiegel kieke.
:0=ZAKKENVULLERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
l8l l8l l8l
Respect voor B. hoor, daar niet om. Maar die heeft ook al heel wat clubs versleten met een prima salaris. Mo mag ze de komende jaren nog wel verdienen, die heeft 4 jaar voor een appel en een bord couscous staan voetballen.
Nu die nare trekjes er nog even uit. :)
Citaat van: de Schoot op mei 01, 2015, 14:09:26
Als vrouw B. en B. jr. hier komen wonen, kan hij zich voor 100% concentreren op Cambuur, volgend seizoen wordt FANTASTISCH!!! |:)
Nou nou een beetje realistisch.. de beste man wordt er niet jonger op. Komend seizoen zo ongeveer de oudste spits van de eredivisie denk ik?
Moet zeker iemand bijkomen die straks het stokje kan overnemen
Ik hoop dat ik het mis heb, maar heb niet het idee dat dit nu geweldig nieuws is..
Misschien niet officieel, maar een maand geleden werd ook al verteld dat de optie gelicht was.
Afgelopen zondag na de wedstrijd zegt 'B' ook al dat hij nog een contract heeft voor een jaar bij Cambuur, maar dat hij niet in de 'future' wil kijken.
Ook Henk de Jong doet wat vaag over Cambuur en Ogbeche volgend seizoen.
Vrouw en kinderen van Ogbeche komen nu in Nederland wonen, wat volgens mij betekent dat hij hier nog langer dan 1 jaar wil blijven, en als ik het zo beluister ook als voetballer de komende jaren.
Is het niet zo dat een meerjarig contract hier is mislukt en dat er misschien interesse is van andere clubs in Nederland?
Ik zal er wel naast zitten toch? Volgend seizoen schiet/kopt/frommelt hij er 20 in voor ons..
Die paar kaarten nemen we voor lief en daarvoor halen we nog een andere/nieuwe topspits. |:)
Citaat van: De Gast op mei 01, 2015, 18:35:14
Komend seizoen zo ongeveer de oudste spits van de eredivisie denk ik?
Nee, dat is Barto. ;)
Citaat van: De Gast op mei 01, 2015, 18:35:14
Nou nou een beetje realistisch.. de beste man wordt er niet jonger op. Komend seizoen zo ongeveer de oudste spits van de eredivisie denk ik?
Moet zeker iemand bijkomen die straks het stokje kan overnemen
Als feyenoord kuyt als spits gebruikt dan zeker niet.
Citaat van: De Gast op mei 01, 2015, 18:35:14
Nou nou een beetje realistisch.. de beste man wordt er niet jonger op. Komend seizoen zo ongeveer de oudste spits van de eredivisie denk ik?
Moet zeker iemand bijkomen die straks het stokje kan overnemen
Robben, Ibra wereldtop. Pelle op leeftijd in Southampton. Leeftijd maakt niks uit. Zoveel spelers in de 30 die goed presteren
Citaat van: Treb op mei 01, 2015, 15:12:49
Nu die nare trekjes er nog even uit. :)
Waar doel je op? :?
Citaat van: Galdiano op mei 01, 2015, 19:57:19
Waar doel je op? :?
Lijkt mij duidelijk toch.
Ogbeche is een speler met vuile overtredingen. Iets wat hij niet nodig heeft.
Citaat van: AL op mei 01, 2015, 21:55:20
Lijkt mij duidelijk toch.
Ogbeche is een speler met vuile overtredingen. Iets wat hij niet nodig heeft.
Dat zie jij verkeert, Ogbeche is een winnaar en daar horen soms overtredingen op het randje bij ;)
De laatste maanden ging het trouwens erg goed dus het is ook nog eens een speler die leert van zijn fouten daar zijn er ook niet zoveel van.
Het vreemde is wel....sinds hij zich inhoudt lijkt hij niet meer zo scherp als eerst en scoort ook bijna niet meer.
Dan maar weer een boefje worden!!
Castagnos, Luuk de Jong, Karim, enz binne oek beesten int feld
Citaat van: piene hassus op mei 01, 2015, 22:38:35
Castagnos, Luuk de Jong, Karim, enz binne oek beesten int feld
Die spelen allemaal bij de lievelingetjes van de knvb dus die komen overal mee weg
Ogbeche is een mannetje die altijd voor de bal gaat, ongeacht of er nog een speler tussen staat. In vrijwel alle overtredingen die hij maakt inclusief de overtredingen die geel en rood opleverden zie je wel aan hem dat het niet zijn bedoeling was. Ik kan me tenminste niet heugen dat hij met opzet iemand om wou leggen
hij mut er slimmer in worden maar wat ik al eerder zei we mutte nog 1 of 2 er bij zoeken die de kar trekken
zodat b zich meer ken richten op wat een spits mut doen en dat is scoren.
voor mij hoeft hij niet te buffelen op het middenveld of aan de zij lijn.
Ik denk eerder dat het de aard van het beestje is. Overal op het veld aanwezig willen zijn. Daarom ook zoveel respect voor zijn werklust.
Treurig hoe hij de tweede seizoenshelft gespeeld heeft.. Vandaag was echt om te janken. Graag wat meer concurrentie volgend jaar en een goede vervanger voor Hemmen halen.
Hij krijgt geen fatsoenlijke bal aangespeeld man. Kest die man niks verwijten.
Als de één van links niet in de wedstrijd zit, en de andere (met briljante acties) bij de goal komt maar met een slechte voorzet kan je er als spits weinig mee.
Ik vind het te makkelijk door te zeggen dat hij geen goede voorzet krijgt. De laatste weken heeft hij er meer dan genoeg gehad maar er niks mee gedaan.
Heeft hij ooit 1 keer met een (voor) actie alleen voor de keeper gestaan? Hij loopt nooit bij z'n man uit z'n rug en is zo traag als wat.
Ogbeche is in een 4-4-2 systeem prima maar in ons 4-4-3 systeem zie ik veel liever een type Kramer of Weghorst.
Ja hoor het ligt aan de voorzetten :y
Deze man maakt zn gemiddelde houdbaarheidstermijn momenteel meer dan waar.
Ik hou mn hart vast komend seizoen.
Citaat van: De Gast op mei 10, 2015, 21:29:24
Ja hoor het ligt aan de voorzetten :y
Deze man maakt zn gemiddelde houdbaarheidstermijn momenteel meer dan waar.
Ik hou mn hart vast komend seizoen.
Wees blij dat ze verliezen, anders had je niks om te posten
Ligt echt niet alleen aan de voorzetten, maar ook aan de loopacties van B. Hij speelt gewoon een matige 2e seizoenshelft, Barto had wij mij betreft in de laatste wedstrijden veel sneller gebracht mogen worden.
B. verricht veel te veel loopwerk, dat is in mijn ogen het grootste probleem. Wanneer er iemand in de ruimte tussen B. en de middenvelders komt hoeft hij niet zo ver mee terug te verdedigen en kan hij zich veel meer richten op aanvallende acties binnen 20-25 meter van het doel.
Citaat van: Dokkumer op mei 11, 2015, 10:07:56
B. verricht veel te veel loopwerk, dat is in mijn ogen het grootste probleem. Wanneer er iemand in de ruimte tussen B. en de middenvelders komt hoeft hij niet zo ver mee terug te verdedigen en kan hij zich veel meer richten op aanvallende acties binnen 20-25 meter van het doel.
Komt ook door het systeem wat er gespeeld wordt,de spits moet druk zetten en doordat vele loopwerk komt hij op beslissende momenten af en toe scherpte te kort..
su mooi weze as alle spitsen druksette, dan hoeft B niet fan links naar rechts te lopen
Is Ogbeche mogelijk vorig seizoen na de 2e rode kaart minder gaan scoren?
Hij heeft toen met de club gesproken, dat zoveel overtredingen niet de bedoeling was.
Ik heb het gevoel, dat sindsdien ook zijn doelpunten productie tot stilstand is gekomen?
Het speelde wel in de zelfde periode, toen Rusnak ook is vertrokken.
Citaat van: PePe op juli 07, 2015, 14:58:15
Is Ogbeche mogelijk vorig seizoen na de 2e rode kaart minder gaan scoren?
Hij heeft toen met de club gesproken, dat zoveel overtredingen niet de bedoeling was.
Ik heb het gevoel, dat sindsdien ook zijn doelpunten productie tot stilstand is gekomen?
Het speelde wel in de zelfde periode, toen Rusnak ook is vertrokken.
Denk dat het vertrek van Rusnak er veel toe bijgedragen heeft dat Ogbeche minder gescoord heeft. Hij laat zich nu veel vaker een linie terug zaken om het spel te verdelen. Mede hierdoor komt hij voorin vaak net te laat om op de juiste plaats te staan. We hebben echt een creatieve middenvelder nodig.
ogbeche ziet er geweldig uit,bijzonder fit.
de eerste goal in drachten was ook weer een staaltje techniek !
Citaat van: mario op juli 07, 2015, 15:10:24
Denk dat het vertrek van Rusnak er veel toe bijgedragen heeft dat Ogbeche minder gescoord heeft. Hij laat zich nu veel vaker een linie terug zaken om het spel te verdelen. Mede hierdoor komt hij voorin vaak net te laat om op de juiste plaats te staan. We hebben echt een creatieve middenvelder nodig.
Het middenveld is creatief genoeg...
on topic: Ogbeche miste Rusnak inderdaad, maar dat deed het hele team.
Citaat van: Grijskijkert op juli 07, 2015, 15:57:27
Het middenveld is creatief genoeg...
2e helft vorig seizoen niet....
Citaat van: mario op juli 07, 2015, 16:21:36
2e helft vorig seizoen niet....
Sorry, dit vind ik een opmerking om je gelijk te halen. Het gaat om wat er nu staat en er is voldoende creativiteit mijns inziens.
Citaat van: Dokkumer op juli 07, 2015, 16:45:41
Sorry, dit vind ik een opmerking om je gelijk te halen. Het gaat om wat er nu staat en er is voldoende creativiteit mijns inziens.
"We hebben echt een creatieve middenvelder nodig" stond in context met "dat het vertrek er veel toe bijgedragen heeft dat Ogbeche minder gescoord heeft". Dit ging idd over vorig jaar, misschien niet duidelijk genoeg :insane.
Voor het komend seizoen ziet het ook wat mij betreft er goed uit |:).
Een ieder gaat voorbij aan het feit dat de scheidsrechters een grote rol hebben gespeeld in het beoordelen van B. Hij heeft met de handrem erop gespeeld na de kaart tegen Feyenoord (daarvoor hadden ze hem al op de korrel). Door deze stalking speelde B. niet meer vrijuit en speelde hij met de handrem erop. Ik hoop dat hij weer vrijuit gaat spelen, dan is hij van grote waard.
Citaat van: 666 op juli 07, 2015, 19:17:26
Een ieder gaat voorbij aan het feit dat de scheidsrechters een grote rol hebben gespeeld in het beoordelen van B. Hij heeft met de handrem erop gespeeld na de kaart tegen Feyenoord (daarvoor hadden ze hem al op de korrel). Door deze stalking speelde B. niet meer vrijuit en speelde hij met de handrem erop. Ik hoop dat hij weer vrijuit gaat spelen, dan is hij van grote waard.
Dit dacht ik dus ook, de handrem zat d'r op.
Los van het feit dat het aan de scheidsrechters lag (...) wat doe je dan als ze hem weer op de korrel krijgen?
hem hier afbranden natuurlijk!
en zoals dokkumer al zei,vooral je gelijk halen dan.
Onzichtbaar vandaag... Maakt veel onnodige overtredingen en Zeist heeft onze target man in de smiezen... Dus voordeel van de twijfel gaat hij niet meer krijgen..
Er komt geen enkele voorzet bij hem aan. Het hele jaar eigenlijk al niet. Onbereikbaar. Biedt zich wel overal aan maar komt niet in scoringspositie. 0,0 dreiging.
Ik heb me op noord gestoord aan de kritiek op Ogbeche. Ogbeche heeft voorheen beter gespeeld, daarentegen is de aanvoer ook matig. Ik vind Ogbeche niet lui en we mogen juist blij zijn dat we met Ogbeche en Berisha twee goede spitsen hebben. Ogbeche is nog steeds sterk aan de bal en kan uit het niets iets forceren. Zowel Berisha als Ogbeche gaan zeker doelpunten maken!
Mag hem graag zien spelen, maar op 9 hoort Berisha!!!
Zelfs Barto is gevaarlijker op 9.
Ogbeche werkt keihard, maar komt in mijn ogen (wellicht daardoor) niet goed voor de goal.
Citaat van: diekhuzen op augustus 16, 2015, 20:48:53
Ik heb me op noord gestoord aan de kritiek op Ogbeche. Ogbeche heeft voorheen beter gespeeld, daarentegen is de aanvoer ook matig. Ik vind Ogbeche niet lui en we mogen juist blij zijn dat we met Ogbeche en Berisha twee goede spitsen hebben. Ogbeche is nog steeds sterk aan de bal en kan uit het niets iets forceren. Zowel Berisha als Ogbeche gaan zeker doelpunten maken!
Iedereen verwacht blijkbaar wonderen van hem. Als je over de hele wedstrijd kijkt heeft hij in de zestien geen enkele bruikbare bal gekregen. Wat je dan veel ziet is dat een spits zich uit laat zakken om maar aan de bal te komen. Zo komt hij iedere keer in een situatie dat hij moet gaan kappen en draaien en daar gaat het vaak mis. Streek zou veel dichter bij hem moeten spelen (zeer matig vandaag). Ik hoop dat Jack dat kan en dat hij snel fit is. We hebben een middenveld wat op dit moment statisch is, te weinig creativiteit.
Er wordt wel kritiek geuit op de aanvoer maar ik geloof er niet in dat wanneer vd 300 voorzetten er geen 1 bij de spits terecht komt dat ze alle 300 niet goed waren. Bovendien is koppen blijkbaar niet zn sterkste punt want anders was hij er op zn minst wel één keer tegenaan gelopen.
Wat ie heel af en toe nog wel eens doet is uit het niets een kans creeeren maar hij deed het veel beter als linksbuiten, wat ie niet eens is.
Rosheuvel z'n voorzet is trouwens beter dan voorheen. Ik ben het eens dat Ogbeche zich noodgedwongen te ver laat uitzakken. Cambuur is nog zoekende en dat is logisch aan het begin Van het seizoen.
Met twee verdedigers erbij en wat meer wedstrijdritme staat er wederom een goed elftal.
Ik vind de kritiek onterecht, en geloof er heilig in dat hij er weer 10+ maakt (als hij eens ophoudt met die onnodige overtredingen).
Alle voorzetten die er vandaag voor kwamen kon hij helemaal niets mee. Haal dat moment van houtkoop maar eens terug die alle tijd had om hem te bereiken. Duurde ten eerste te lang en er kwam een soort stifje. B. zwaaide al een halve minuut zijn arm uit de kom en had hem op zeker gemaakt als houtkoop hem direct had voorgezet. Ook van Rosheuvel weer niets gezien op het eerste kwartier na, ook dat waren voorzetten waar hij niets mee kon.
Mag hem graag zien spelen, maar hij wil keihard werken en overal zijn en dat gaat ten koste voor de goal.
Hij is nog niet in positie geweest.
Berisha is veel meer een spits die op de goede plek staat.
Ook Barto staat dieper en is daardoor gevaarlijker voor de goal.
Nog een klein lichtpuntje van gisteren ontdekt: Door zijn goal is Ogbeche all-time Cambuur-topscorer in de eredivisie.
Citaat van: Collingwood op augustus 23, 2015, 13:56:56
Nog een klein lichtpuntje van gisteren ontdekt: Door zijn goal is Ogbeche all-time Cambuur-topscorer in de eredivisie.
Jaa het was een historische avond...
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 23, 2015, 19:33:26
Jaa het was een historische avond...
Ik zal 'm ook niet snel vergeten ;(
Citaat van: Tukker op augustus 23, 2015, 19:54:10
Ik zal 'm ook niet snel vergeten ;(
Heb em voor de laptop bekeken en sliep om 3 uur nog niet...
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 23, 2015, 20:17:21
Heb em voor de laptop bekeken en sliep om 3 uur nog niet...
Je buurvrouw en buurman links waren in de rust al vertrokken. Je buurman rechts haalde een alleraardigste jongedame op ;)
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 22:06:16
Je buurvrouw en buurman links waren in de rust al vertrokken
Ik zal ze de volgende keer op aanspreken :_spank :_spank :_spank
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 22:06:16
Je buurman rechts haalde een alleraardigste jongedame op ;)
Je bent toch nog geanimeerd dus :proost
Kan iemand mij vertellen waarom deze man nog in de spits staat? Stel dan Berisha op in de basis als je toch elke wedstrijd na 60 minuten het roer moet omgooien
Hij doet zijn best...maar als ik twee momenten mag aanhalen.
Tot twee keer toe, eerst bakker en later vd streek zetten een een twee op met obeche. ...speelt hij hem goed door dan staan ze een op een met de keeper.
Maar zijn voortzetting is dan dramatisch.
en hij geeft de 'assist' op Kashia bij de 3-1
Of op de linksbuiten of op de bank, helaas maar in de spits kan echt niet meer.
Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2015, 10:17:40
Of op de linksbuiten of op de bank, helaas maar in de spits kan echt niet meer.
Te traag voor linksbuiten.
Daarom op de bank. Zie nog liever Barto om eerlijk te zijn.
Wat ik bij hem gewoon mis ten opzichte van het begin dat is plezier! Volgens mij heeft B. helemaal geen plezier meer , lacht niet, en is gefrustreerd..
Op het begin was ie nog een profeet, de vader van het team, maar daar zie ik maar weinig van terug..
misschien is het op de training nog wel zo, dat weet ik niet.
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 31, 2015, 10:49:36
.
Op het begin was ie nog een profeet, de vader van het team, maar daar zie ik maar weinig van terug..
misschien is het op de training nog wel zo, dat weet ik niet.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Iemand van de vaste training-watchers die daar iets over kan zeggen?
Houdbaarheidsdatum bereikt?
Heeft geen loopacties, je kunt er niet mee combineren, komt niet voor de goal. Kan misschien beter in een vrije rol.
Wat missen we een Hemmen!
Citaat van: De Gast op augustus 31, 2015, 10:59:51
Houdbaarheidsdatum bereikt?
Heeft geen loopacties, je kunt er niet mee combineren, komt niet voor de goal. Kan misschien beter in een vrije rol.
Wat missen we een Hemmen!
Met Hemmen hadden we meer punten gehad, 100%!
Citaat van: Timmie op augustus 31, 2015, 11:18:49
Met Hemmen hadden we meer punten gehad, 100%!
Ik ga er maar van uit dat je sarcastisch bent want ik zie niet waar die punten vandaan getoverd zouden moeten worden.
Citaat van: Timmie op augustus 31, 2015, 11:18:49
Met Hemmen hadden we meer punten gehad, 100%!
Haha, Hemmen :_schater Prima jongen hoor,maar die stond altijd als een zak zout in het veld
Als er nu eens een 10 zou opstaan die doet wat een 10 moet doen. (Spelverdelen)
Dan hebben we aan Ogbeche en Berisha twee topspitsen.
Ogbeche moet teveel vuil werk opknappen en krijgt ook geen bruikbare ballen van de buitens.
Met tikkie terug Bakker en bal stuit van min voet vd Streek redden we het niet.
Hopen dat Masek snel een kans krijgt en Byrne snel fit is!
Citaat van: Moira op augustus 31, 2015, 11:55:40
Haha, Hemmen :_schater Prima jongen hoor,maar die stond altijd als een zak zout in het veld
En scoorde wel..
Citaat van: Marc S op augustus 31, 2015, 11:43:34
Ik ga er maar van uit dat je sarcastisch bent want ik zie niet waar die punten vandaan getoverd zouden moeten worden.
Nee hoor, sarcasme wordt hier niet gewaardeerd. Doe ik dus ook niet meer:)
Citaat van: Timmie op augustus 31, 2015, 11:59:26
Nee hoor, sarcasme wordt hier niet gewaardeerd. Doe ik dus ook niet meer:)
Dan zal ik even de vorige 4 wedstrijden analyseren te beginnen met de meest recente.
Vitesse - Cambuur 4-1, ik zie ook hemmen niet minimaal 3x scoren tegen Vitesse.
Cambuur - Heracles 1-6, ik zie ook hemmen niet minimaal 4x scoren tegen Heracles.
Cambuur - Feyenoord 0-2, we speelde die wedstrijd tegen de scheidsrechter. Hadden we niet gewonnen of gelijk gespeeld.
PEC Zwolle - Cambuur 2-2, hier was eventueel iets meer mogelijk, maar als je van een 2-0 achterstand 2-2 maakt heb je het gewoon goed gedaan.
Berisha op 9! Als die nog niet fit genoeg is dan Barto.
Ogbeche is een spits, maar staat nooit in de 16 als er een voorzet komt.
Citaat van: AL op augustus 31, 2015, 12:05:19
Berisha op 9! Als die nog niet fit genoeg is dan Barto.
Ogbeche is een spits, maar staat nooit in de 16 als er een voorzet komt.
Illustratief is het moment dat Ogbeche gisteren een bal goed doorkopt op Narsingh die op zijn beurt de voorzet wil geven maar constateert dat Ogbeche nog niet is gearriveerd. Daarop geeft hij de bal maar (achter) Houtkoop. Ook Streek was er nog niet. Weg kans.
Dat gebeurt zo vaak.
Overigens moeten ook de middenvelders meer aansluiten.
Je kunt zeggen wat je wilt over Barto, maar die jongen kiest wel goed positie voor de goal.
Ik zie in Ogbeche nog wel een spelverdeler. Heeft idd nu minder snelheid, daar kan je beter Berisha neerzetten, maar hij kan wel de ballen neerleggen.
zoals hij de laatste tijd speelt zal Henk er niet om heen kunnen om ook hem op de bank te zetten .Hij voegt helemaal niks toe en wat vd streek ook al aangaf dat zijn simpele combinaties ook niet lukken .Anders had vd streek minimaal 1x alleen voor de keeper gekomen
Citaat van: Moira op augustus 31, 2015, 11:55:40
Haha, Hemmen :_schater Prima jongen hoor,maar die stond altijd als een zak zout in het veld
Was altijd wel iemand die je kon aanspelen en die een bal weet vast te houden.. Zo'n type spits en een creatieve middenvelder wordt nu gemist..
Set Ogbeche mar us linksfoor, hij is miskien niet snel mar wel slim, Kuyt is oppe fleugel oek niet snel, mar wel gefaarluk
Zet Ogbeche maar eens op de bank. Ben er wel klaar mee.
Citaat van: michello op augustus 31, 2015, 19:27:37
Zet Ogbeche maar eens op de bank. Ben er wel klaar mee.
Berisha is 2 keer slechter dus je wilt zonder spits spelen?
Citaat van: siepelsjeu op augustus 31, 2015, 19:32:07
Berisha is 2 keer slechter dus je wilt zonder spits spelen?
Ogbeche in deze vorm heb je meer aan Barto, die kan tenminste nog eens een voorzet binnen koppen..
Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 17:36:06
Was altijd wel iemand die je kon aanspelen en die een bal weet vast te houden.. Zo'n type spits en een creatieve middenvelder wordt nu gemist..
Helaas 8 van de 10 keer wel in buitenspelpositie. Die keren dat hij niet buitenspel stond was hij zeker een prima aanspeelpunt en rommelaar.
Is het heel raar dat ik af en toe denk dat Ogbeche een andere leeftijd heeft dan in zijn paspoort staat? Hij was het grote talent op zijn zeventiende en lijkt erg vroeg af te takelen.
Verder nergens op gebaseerd hoor, maat doet mij wat aan die Amerikaan denken. Heette die niet addo ofzo?
Citaat van: Lore op augustus 31, 2015, 20:12:59
Is het heel raar dat ik af en toe denk dat Ogbeche een andere leeftijd heeft dan in zijn paspoort staat? Hij was het grote talent op zijn zeventiende en lijkt erg vroeg af te takelen.
Verder nergens op gebaseerd hoor, maat doet mij wat aan die Amerikaan denken. Heette die niet addo ofzo?
Dat vind ik inderdaad raar. Is volgens mij de fitste speler van de selectie, bekijk de spieren in zijn benen maar eens.
B. Is geen spits die alleen maar loert op die ene goal, maar is constant bezig en daardoor niet altijd " te plak".
Berisha is wel meer een diepe spits maar heeft ook nog geen onuitwisbare indruk achtergelaten, maar ook nog maar weinig speeltijd gekregen.....dat dan weer wel.
B. Is wat mij betreft ook niet in grootse vorm, maar neemt toch wel, als 1 van de weinigen, het voortouw.
Voorlopig laten staan w.m.b.
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 31, 2015, 20:29:04
B. Is geen spits die alleen maar loert op die ene goal, maar is constant bezig en daardoor niet altijd " te plak".
Berisha is wel meer een diepe spits maar heeft ook nog geen onuitwisbare indruk achtergelaten, maar ook nog maar weinig speeltijd gekregen.....dat dan weer wel.
B. Is wat mij betreft ook niet in grootse vorm, maar neemt toch wel, als 1 van de weinigen, het voortouw.
Voorlopig laten staan w.m.b.
Geen onuitwisbare indruk achtergelaten inderdaad. Oa invallen tegen Heracles met een, wat was het, 4-0 achterstand?!
Geef die jongen eens een kans.
Ik vind dat de meesten een enorme denkfout maken hier. Ogbeche is een aanspeelpunt, Berisha is dat niet. Verre van. Als je Berisha opstelt moet je hem in zijn kracht benutten door er voor te zorgen dat hij bediend wordt in de 16. Vleugels diep sturen en hard de 16 inslingeren of hem met een steekbal vrij voor de keeper zetten.
Ogbeche vind ik momenteel als aanspeelpunt ook niet best Poelie.
In de combinatie al helemaal niet.Dit is al sinds de winterstop afgelopen seizoen.
Als Berisha nog niet fit genoeg is om te starten zou ik Barto op 9 zetten. Heb je meer oorlog in de 16 en iemand die wel positie kiest voor de goal bij een voorzet.
Of van der putten uit het tweede. Scoort ook makkelijk als ik het zo lees.
Citaat van: sk13 op september 01, 2015, 10:50:51
Of van der putten uit het tweede. Scoort ook makkelijk als ik het zo lees.
Vind ik juist niet. Maar kan aan mij liggen..
Citaat van: AL op september 01, 2015, 09:52:03
Ogbeche vind ik momenteel als aanspeelpunt ook niet best Poelie.
In de combinatie al helemaal niet.Dit is al sinds de winterstop afgelopen seizoen.
Als Berisha nog niet fit genoeg is om te starten zou ik Barto op 9 zetten. Heb je meer oorlog in de 16 en iemand die wel positie kiest voor de goal bij een voorzet.
Ik ben het me je eens. Ogbeche heeft vaak ruzie met de bal, maakt verkeerde keuzes en komt regelmatig te laat voor de goal. Tegen Vitesse kapt hij 1 x goed, poort een tegenstander en terwijl de bal vrij ligt om vol uit te halen kiest hij ervoor om nog 2 man te passeren en loopt zich vast. Illustratief.
Zei het een paar weken geleden al.
Obeche vertraagt alleen maar.
Of op de linksbuiten of op de bank.
Citaat van: speculeter op september 01, 2015, 11:18:23
Zei het een paar weken geleden al.
Obeche vertraagt alleen maar.
Of op de linksbuiten of op de bank.
Zei ik ook al.. Maar ik zal m'n gelijk niet maar halen!
Goedzo speculeter, je hebt gelijk!
(Zo kan het ook:))
Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2015, 09:33:11
Ik vind dat de meesten een enorme denkfout maken hier. Ogbeche is een aanspeelpunt, Berisha is dat niet. Verre van. Als je Berisha opstelt moet je hem in zijn kracht benutten door er voor te zorgen dat hij bediend wordt in de 16. Vleugels diep sturen en hard de 16 inslingeren of hem met een steekbal vrij voor de keeper zetten.
Het zou zomaar kunnen dat je dan én een rendabele spits hebt én rendabele buitenspelers. Zoals het nu staat verstrekken ze allemaal straks via de achterdeur.
Citaat van: Timmie op september 01, 2015, 11:24:48
Zei ik ook al.. Maar ik zal m'n gelijk niet maar halen
Taalkundig ook niet al te sterk :devil
Citaat van: De Gast op september 01, 2015, 11:32:30
Het zou zomaar kunnen dat je dan én een rendabele spits hebt én rendabele buitenspelers. Zoals het nu staat verstrekken ze allemaal straks via de achterdeur.
Lul niet zo dom vent...
Citaat van: Cor op september 01, 2015, 11:53:59
Taalkundig ook niet al te sterk :devil
Och, stom! aa = ee;-)
Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2015, 12:02:25
Lul niet zo dom vent...
Jij stond toch als eerste te juichen toen Houtkoop kwam? Nou je ziet met dit speelsysteem niks van die jongen terug.. dus vanwaar je opmerking dan lulhannes?
Citaat van: De Gast op september 01, 2015, 11:32:30
Het zou zomaar kunnen dat je dan én een rendabele spits hebt én rendabele buitenspelers. Zoals het nu staat verstrekken ze allemaal straks via de achterdeur.
Ik weet niet beter of spelers vertrokken hier via de achterdeur. Het is pas de afgelopen jaren dat spelers verkocht worden. Meestal stond er in de seizoensgids bij vertrokken spelers: bestemming nog niet bekend
Citaat van: De Gast op september 01, 2015, 15:08:10
Jij stond toch als eerste te juichen toen Houtkoop kwam? Nou je ziet met dit speelsysteem niks van die jongen terug.. dus vanwaar je opmerking dan lulhannes?
poelie jonge er zijn hier een paar die de koning zijn en dan vooral koning vh negativisme. Nu het een keer wat minder gaat zijn ze hier 24/7 te vinden
Citaat van: De Gast op september 01, 2015, 15:08:10
Jij stond toch als eerste te juichen toen Houtkoop kwam? Nou je ziet met dit speelsysteem niks van die jongen terug.. dus vanwaar je opmerking dan lulhannes?
Houtkoop heeft nog maar twee wedstrijden gevoetbald in de competitie en jij weet nu al dat hij niet rendeert? Bijzonder
Citaat van: De Gast op september 01, 2015, 15:08:10
Jij stond toch als eerste te juichen toen Houtkoop kwam? Nou je ziet met dit speelsysteem niks van die jongen terug.. dus vanwaar je opmerking dan lulhannes?
Hij staat als linksbuiten linksvoor in een driespitsensysteem. Had je verwacht dat hij ging keepen of zo? Aan het systeem mankeert niet zoveel, het zit hem in de uitvoering. Wellicht begrijpt je bekrompen geest het zo wat beter, al acht ik de kans klein.
Citaat van: De Gast op september 01, 2015, 15:08:10
Jij stond toch als eerste te juichen toen Houtkoop kwam? Nou je ziet met dit speelsysteem niks van die jongen terug.. dus vanwaar je opmerking dan lulhannes?
Zit je nu je posts te ondertekenen met je naam? Niet nodig...
Respect?
Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2015, 18:51:14
Hij staat als linksbuiten linksvoor in een driespitsensysteem. Had je verwacht dat hij ging keepen of zo? Aan het systeem mankeert niet zoveel, het zit hem in de uitvoering. Wellicht begrijpt je bekrompen geest het zo wat beter, al acht ik de kans klein.
Dank u professor dr poelie. Je eerste uitleg was al duidelijk genoeg.. als ik daar dan in meega en jij snapt er vervolgens niks van tja..
Citaat van: De Gast op september 01, 2015, 20:07:50
Dank u professor dr poelie. Je eerste uitleg was al duidelijk genoeg.. als ik daar dan in meega en jij snapt er vervolgens niks van tja..
Orakel is genoeg, ook al is het sarcastisch bedoeld.
Citaat van: Dokkumer op september 01, 2015, 20:52:38
Orakel is genoeg, ook al is het sarcastisch bedoeld.
:_schater :proost
toch wel doodzonde dat iemand van dit kaliber door velen gezien werd als een stunt toen hij naar leeuwarden kwam en nu het wat minder gaat dezelfde behandeling krijgt als barto en nienhuis.
in mijn ogen is ogbeche een klassespeler die zeker bepalend is.
als we iedere keer moeten ingrijpen als het wat minder gaat krijg je wel zeer veel verschillende elftallen op t veld,kan nooit goed zijn.
:proost
Citaat van: okkele op september 01, 2015, 22:44:58
toch wel doodzonde dat iemand van dit kaliber door velen gezien werd als een stunt toen hij naar leeuwarden kwam en nu het wat minder gaat dezelfde behandeling krijgt als barto en nienhuis.
in mijn ogen is ogbeche een klassespeler die zeker bepalend is.
als we iedere keer moeten ingrijpen als het wat minder gaat krijg je wel zeer veel verschillende elftallen op t veld,kan nooit goed zijn.
:proost
Hij is al sinds de winterstop afgelopen seizoen de zwakke schakel voorin.
Niet balvast meer, zeer slechte balaannames en te wild/geen overzicht. Bovendien komt hij nooit in de 16 als de vleugel aanvallers een voorzet geven. Totaal geen dreiging/stootkracht!
Ja, dan zie ik liever Barto die meer oorlog brengt en meer voor de goal komt en natuurlijk veel beter kan koppen. Ondanks zijn beperkingen maakt hij het de verdedigers wel lastig.
Ogbeche zal waarschijnlijk altijd spelen en dat vind ik echt onbegrijpelijk.
Het is dus niet dat het nu even minder gaat, maar al een half jaar.
Berisha Lijkt mij de nummer 1 voor de 9 positie.
Citaat van: AL op september 02, 2015, 07:20:46
Berisha Lijkt mij de nummer 1 voor de 9 positie.
dat zou goed kunnen.
maar waarom dan?(afgezien van de vorm-redenen die je al gaf).
we hebben nog niet zo heel veel gezien van berisha,het lijkt wel veelbelovend.
weet je nog wat je eerste indruk was van ogbeche?
rond scc-dkv?
Citaat van: okkele op september 02, 2015, 08:19:18
dat zou goed kunnen.
maar waarom dan?(afgezien van de vorm-redenen die je al gaf).
we hebben nog niet zo heel veel gezien van berisha,het lijkt wel veelbelovend.
weet je nog wat je eerste indruk was van ogbeche?
rond scc-dkv?
Waarom? Duidelijk lijkt mij..
Als de eerste spits al langere tijd niet presteert, geef je de tweede spits een kans.
Gebeurt regelmatig in het huidige voetbal kan ik je vertellen..
Citaat van: Timmie op september 02, 2015, 08:43:34
Waarom? Duidelijk lijkt mij..
Als de eerste spits al langere tijd niet presteert, geef je de tweede spits een kans.
Gebeurt regelmatig in het huidige voetbal kan ik je vertellen..
Maar de TS ziet beide spitsen toch elke dag trainen?
Citaat van: Lore op september 02, 2015, 10:12:44
Maar de TS ziet beide spitsen toch elke dag trainen?
Begrijp ik wel. Maar het gaat mijn inziens (ook) om de wedstrijden..
vormcrisis of niet , ik heb al 2 uur een erectie van zn goals op de training van vandaag.
klasse-spits.
en niks tegen berisha maar die was vandaag toch vooral zwak in de afwerking.
leuk momentje....de oerkreet door het stadion van rosheuvel na zijn ogbeche-goal stijf in de kruising.
Citaat van: okkele op september 09, 2015, 15:02:49
vormcrisis of niet , ik heb al 2 uur een erectie van zn goals op de training van vandaag.
klasse-spits.
en niks tegen berisha maar die was vandaag toch vooral zwak in de afwerking.
leuk momentje....de oerkreet door het stadion van rosheuvel na zijn ogbeche-goal stijf in de kruising.
Dus het herhaalrecept voor je viagra kan weggegooid worden?
ik ben niet bij iedere training he?
doe maar niet skat.
en wil je onze relatie niet zo publiekelijk maken?
Zet m op de linksbuiten anders. Maar voor de spits positie wordt het tijd voor wat anders.
gebaseerd op de laatste training is dat "anders" barto.
daar zijn ook vast weer veel mensen het niet mee eens.
Misschien dat Henk Ogbeche wil prikkelen door hem er naast te zetten. Ook een signaal naar de rest van het team: wie niet presteert, speelt niet. En wie goed traint, kan zich in de basis spelen. Hopelijk krijgen we een getergde Ogbeche terug. En Barto zal zich morgen ook willen bewijzen.
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 10, 2015, 14:31:26
En Barto zal zich morgen ook willen bewijzen.
Dat zal best, maar in de spits en anders op het bankje. Ophouden om Barto op andere posities in te zetten, man man man.
Citaat van: De Gast op september 10, 2015, 12:08:13
Zet m op de linksbuiten anders. Maar voor de spits positie wordt het tijd voor wat anders.
Voor de spitspositie wordt het tijd dat iemand hem kan lanceren zodat hij niet zelf op de middellijn de aanval mee op moet zetten... Zoals jij altijd met die ene speler dweepte, doe ik dat nu even.. Waarom rendeerde iedereen en dus ook Ogbeche de eerste seizoenshelft goed??? Omdat hij goed bediend werd mede dankzij Rusnák.
Citaat van: Dokkumer op september 10, 2015, 20:03:54
Voor de spitspositie wordt het tijd dat iemand hem kan lanceren zodat hij niet zelf op de middellijn de aanval mee op moet zetten... Zoals jij altijd met die ene speler dweepte, doe ik dat nu even.. Waarom rendeerde iedereen en dus ook Ogbeche de eerste seizoenshelft goed??? Omdat hij goed bediend werd mede dankzij Rusnák.
Eens. Rusnak was de reden van de goede seizoenshelft. Als we hem niet hadden gehad was het een stuk minder destijds.
Zo zonde dat Rusnak zo misbruikt wordt door FCG
Citaat van: hobbes op september 11, 2015, 08:50:34
Zo zonde dat Rusnak zo misbruikt wordt door FCG
Eens. Leek zo mooi; Chery weg, Rusnak op 10.. Nu die Drost daar.. Tien klasses minder!
Citaat van: Timmie op september 11, 2015, 08:54:40
Eens. Leek zo mooi; Chery weg, Rusnak op 10.. Nu die Drost daar.. Tien klasses minder!
WHO CARES
Citaat van: mescc op september 11, 2015, 09:29:54
WHO CARES
Reageer je ook op deze manier even op Hobbes?!
Heeft het ook over Groningen..
Zul je vast wel niet doen, hypocriet!
Omdat bijna al je bijdragen op dit SCC forum over grunn gaan!
Citaat van: mescc op september 11, 2015, 09:37:24
Omdat bijna al je bijdragen op dit SCC forum over grunn gaan!
Redeneer eens andersom, het ging over de speler Rusnák :devil
Citaat van: Dokkumer op september 11, 2015, 09:41:11
Redeneer eens andersom, het ging over de speler Rusnák :devil
Oneens! Vaker over Cambuur dan Groningen. Pak m'n reacties er maar bij:)
Iedereen heeft het over Groningen als een speler van ons daarheen gaat..
Maar het ging in deze, zoals hierboven ook wordt gezegd, over Rusnak!
Maar een vraagje; waarom dit niet tegen hobbes zeggen? (Heb niks tegen je, hobbes:))
Ik pakte voor het gemak de laatste quote er maar bij en neem aan dat het wel duidelijk is dat het voor iedereen bedoeld is. Ga niet lopen rondstrooien met "dienstmededelingen":P
Citaat van: Dokkumer op september 11, 2015, 11:07:31
Ik pakte voor het gemak de laatste quote er maar bij en neem aan dat het wel duidelijk is dat het voor iedereen bedoeld is. Ga niet lopen rondstrooien met "dienstmededelingen":P
Shit, verkeerde persoon gequote.. Sorry!
Citaat van: mescc op september 11, 2015, 09:37:24
Omdat bijna al je bijdragen op dit SCC forum over grunn gaan!
Oneens! Vaker over Cambuur dan Groningen. Pak m'n reacties er maar bij:)
Iedereen heeft het over Groningen als een speler van ons daarheen gaat..
Maar het ging in deze, zoals hierboven ook wordt gezegd, over Rusnak!
Maar een vraagje; waarom dit niet tegen hobbes zeggen? (Heb niks tegen je, hobbes:))
Misschien omdat hij niet constant over grunn zit te posten op een CAMBUUR forum?
:0= WIJVEN
Citaat van: mescc op september 11, 2015, 11:33:26
Misschien omdat hij niet constant over grunn zit te posten op een CAMBUUR forum?
Kap nou eens ff met dat ouwe wijven gedrag... Het wordt er zo niet gezelliger op!
hoop dat het snel weer beter gaat want dan zullen die heikneuters hier ook veel minder op dit forum zijn met hun negatieve insteek
Citaat van: sunderland op september 11, 2015, 11:49:46
hoop dat het snel weer beter gaat want dan zullen die heikneuters hier ook veel minder op dit forum zijn met hun negatieve insteek
_O_
Citaat van: mescc op september 11, 2015, 11:33:26
Misschien omdat hij niet constant over grunn zit te posten op een CAMBUUR forum?
Nogmaals, je praat onzin! M'n reacties er dus nog niet op nageslagen...
Citaat van: Dokkumer op september 11, 2015, 11:40:56
Kap nou eens ff met dat ouwe wijven gedrag... Het wordt er zo niet gezelliger op!
Ben er al lang mee gekapt.. Zijn allemaal mensen hier die het continu weer aanzwengelen..
Vergis ik me nu of gaat dit topic over Ogbeche?
Daarover gesproken, als Barto het alternatief is dan Ogbeche maar mooi laten staan. Je ruilt toch ook geen Ferrari in voor een Lada?
Eens
Citaat van: Delamere op september 11, 2015, 13:19:57
Vergis ik me nu of gaat dit topic over Ogbeche?
Daarover gesproken, als Barto het alternatief is dan Ogbeche maar mooi laten staan. Je ruilt toch ook geen Ferrari in voor een Lada?
:0=
LIEVER EEN RIJDENDE LADA DAN EEN FERRARI DIE TOTAL LOSS IS
Citaat van: Dokkumer op september 11, 2015, 15:06:33
:0=LIEVER EEN RIJDENDE LADA DAN EEN FERRARI DIE TOTAL LOSS IS
Dat is wel heel erg... Moet alleen even opnieuw afgesteld worden 8)
Citaat van: Dokkumer op september 11, 2015, 15:06:33
:0=LIEVER EEN RIJDENDE LADA DAN EEN FERRARI DIE TOTAL LOSS IS
Klopt maar de Ferrari is niet total loss, heeft hooguit een servicebeurtje nodig. Daarentegen heeft de Lada tot overmaat van ramp ook nog vierkante wielen.
Schreeuw zo hard je wilt maar als Barto de voorkeur krijgt boven Ogbeche, dan begin ik serieus aan het voetbalverstand van de TS te twijfelen.
Citaat van: 666 op september 11, 2015, 15:20:29
Dat is wel heel erg... Moet alleen even opnieuw afgesteld worden 8)
Het is al heel erg om Ogbeche en Barto als Ferrari en Lada te zien... Daarmee doe je Ogbeche te veel eer aan en Barto tekort.
Ogbeche start morgen. Bron: Henk de Jong bij OF.
Om het dilemma nog wat groter te maken ... :devil
Als je Dammers hebt, heb je eigenlijk nog maar één extra centrumspits op de bank nodig. Dammers kan ook best in alles-of-niks scenario's de laatste 10 minuten de spits in.
en Barto laatste man
Citaat van: piene hassus op september 11, 2015, 20:46:55
en Barto laatste man
Alleen is Dammers spits geweest in de jeugd en ik denk dat Barto geen verdediger was.
Dat bedoel ik. Die zal in de Feijenoord jeugd toch echt wel geleerd hebben aanvallend te koppen of uit de rug van de verdediger te lopen. Als Dammers basis speelt, scheelt het een wissel als je hem de laatste minuten als extra spits gebruikt.
Barto is overal insetbaar, is oek wellus kieper weest
Interview met HdJ maakt wel duidelijk: laatste kans voor Ogbeche vanavond. Het moet beter, anders zal hij worden gewisseld voor Barto of Berisha.
Zijn 2-1 was geweldig. Ook leuk dat hij het in het Nederlands doet in het interview!
Citaat van: Marc S op september 22, 2015, 23:27:42
Zijn 2-1 was geweldig. Ook leuk dat hij het in het Nederlands doet in het interview!
Het schijnt dat hij nu het Luwadders ook wil leren :_schater
Heerlijke goal, blijft een onberekenbare speler |:)
Beste kopbal B, lekker zo doorgaan.
B eest
4 goals in 2 wedstrijden. Held!
De Gast, kom er maar in...
Scoort toch maar weer 2x hoor!
Ogbeche is een held. _O_
Prima wedstrijd gespeeld, hij lijkt de oude B weer wat te worden :thumbsup
Citaat van: Moira op september 26, 2015, 21:08:17
Prima wedstrijd gespeeld, hij lijkt de oude B weer wat te worden :thumbsup
Compliments!
Vanaf de vleugel lijkt hij beter....of gelukkiger te zijn.
Verrassend. Niet gedacht dat dit er nog in zou zitten. Benieuwd of hij deze vorm kan vasthouden.
Citaat van: speculeter op september 26, 2015, 21:13:11
Vanaf de vleugel lijkt hij beter....of gelukkiger te zijn.
Hebben we eindelijk onze vleugelaanvaller met scorend vermogen. Problem solved 8)
Citaat van: De Gast op september 26, 2015, 21:38:35
Verrassend. Niet gedacht dat dit er nog in zou zitten. Benieuwd of hij deze vorm kan vasthouden.
|:)
Begint er op te lijken ;) en hoop t ook!!!
Vanaf links! Zijn plek.
Die eerste goal is echt fantastisch ingekopt zeg
Citaat van: John Hiatt op september 26, 2015, 23:37:27
Vanaf links! Zijn plek.
wij nederlanders denken dat je met diepgaande buitens moeten spelen .Je ziet dat we op deze manier veel meer stootkracht hebben
Bartholomew Ogbeche scoort altijd in Utrecht.
Fantastisch! 2 prima goals en hoeveel kilometer loopt deze topper? Wat dat betreft echt een sloper en voorbeeld voor de rest van het team!
Sterke vent, met een prima fantastische schijnbeweging! Hij stuurde zijn tegenstanders regelmatig het bos in. Hebben jullie die sublieme poort van hem gezien?! _O_
Zo gelukkig dat deze man weer terug is. 4 goals in 1 week, keep it coming B |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 28, 2015, 11:52:19
Zo gelukkig dat deze man weer terug is. 4 goals in 1 week, keep it coming B |:)
B is top.
Spits leeft helemaal op door gezin: 'Je merkt dat het hem goed doet'
SC Cambuur staat op dit moment twee van onderen en is samen met De Graafschap de enige club die dit seizoen nog geen wedstrijd won in de Eredivisie. De laatste twee wedstrijden van de club uit Leeuwarden bieden echter hoop: in de beker wist PSV maar net te winnen (3-2) en vorig weekend pakte Cambuur op bezoek bij FC Utrecht een punt (3-3). Het valt niet in de laatste plaats samen met de opleving van Bartholomew Ogbeche.
/
Tegen zowel PSV als FC Utrecht maakte de Nigeriaanse spits er twee en als hij zo doorgaat, gaat zijn club vanzelf meer punten pakken. Trainer Henk de Jong zegt dat het komt doordat Ogbeche zijn gezin een tijdje moest missen: er waren problemen met het visum. "Terwijl hij net een kind had gekregen: dat kon hij dus een tijdlang niet zien. Hij kreeg in die periode ook net een hoofdblessure, had het even zwaar."
"Sinds augustus is zijn familie toch weer bij hem. Je merkt aan Bartholomew dat hem dat goed doet", zegt de trainer. Wat ook heeft geholpen, is dat De Jong de 31-jarige aanvaller de laatste duels meer aan de zijkant opstelde en Martijn Barto centraal. "Op die manier voelt hij niet de druk van de pure spits en heeft hij ook niet te maken met een overvol strafschopgebied."
zn vrouw is ergens rond de eerste week van december bevallen, dus dat klopt wel beetje, vanaf dat moment liep het niet meer :_schater WELCOME BACK |:)
Blij om weer de oude Ogbeche te zien. Sterk aan de bal en ook weer scorend.
Gisteren overigens de 0-2 moeten maken (hoe kun je hem missen)en we hadden gewonnen!
Citaat van: AL op oktober 04, 2015, 09:11:08
Blij om weer de oude Ogbeche te zien. Sterk aan de bal en ook weer scorend.
Gisteren overigens de 0-2 moeten maken (hoe kun je hem missen)en we hadden gewonnen!
hoe kon je hem missen? in volle vaart uit een moeilijke hoek met links inschieten is niet zo gemakkelijk.
Nou, inderdaad. Dat was echt niet zo makkelijk hoor (al had hij er natuurlijk best in gekund).
Complimenten voor deze man. Vond hem zeer sterk gisteravond. Sterk aan de bal, zeer nuttig voor het elftal. Pikt nu ook af en toe zn doelpuntjes mee. Lijkt bevrijd nu hij uit de spits weg is.
Kijk, zo kan het dus ook _O_ :thumbsup
Speelde een enorm goede match. Ook veel slimme dingen zien doen!
B is back!
Gister lieten ze op Fox beelden zien Santos van NEC.
Wat een stop speler en al 5 doelpunten gaven ze aan.
Ogbeche is 10x nuttiger, en scoort 5 keer terwijl Cambuur veel minder presteert.
Neemt de ploeg echt op sleeptouw en is heel sterk aan de bal.
Citaat van: Galdiano op oktober 19, 2015, 12:39:30
Gister lieten ze op Fox beelden zien Santos van NEC.
Wat een stop speler en al 5 doelpunten gaven ze aan.
Ogbeche is 10x nuttiger, en scoort 5 keer terwijl Cambuur veel minder presteert.
Santos is ook gewoon een goede speler. Maar Fox hoeft dan niet gelijk de link te leggen naar Ogbeche toch?
Citaat van: Galdiano op oktober 19, 2015, 12:39:30
Gister lieten ze op Fox beelden zien Santos van NEC.
Wat een stop speler en al 5 doelpunten gaven ze aan.
Ogbeche is 10x nuttiger, en scoort 5 keer terwijl Cambuur veel minder presteert.
Mooi toch, lekker Santos hypen door de media. Net zoals bij Tannane is is gebeurd. Heeft daarna ook geen knikker meer geraakt.
Henk Albers @HenkAlbers1970 · 1m1 minute ago
,,Een uitstekende Nienhuis hield ons op de been en we hadden genoeg kansen. Ogbeche lijkt knieblessure te hebben. Het zit dus tegen."
Henk Albers @HenkAlbers1970 · 29s29 seconds ago
,,Het is afwachten hoe ernstig het is met Ogbeche, of dat het meevalt", besluit De Jong.
Citaat van: Collingwood op oktober 25, 2015, 14:55:12
Henk Albers @HenkAlbers1970 · 1m1 minute ago
,,Een uitstekende Nienhuis hield ons op de been en we hadden genoeg kansen. Ogbeche lijkt knieblessure te hebben. Het zit dus tegen."
Henk Albers @HenkAlbers1970 · 29s29 seconds ago
,,Het is afwachten hoe ernstig het is met Ogbeche, of dat het meevalt", besluit De Jong.
Het houdt ook niet op...
Iemand iets gehoord hoe het met ogbeche is?
Geen idee? Was het een knietje op zijn been?
Volgende week DKV, dat heelt alle wonden sneller!
Citaat van: PePe op oktober 25, 2015, 23:14:46
Geen idee? Was het een knietje op zijn been?
Volgende week DKV, dat heelt alle wonden sneller!
Nee hij verstapte zich.. Afwachten maar, zou super kut zijn als hij er niet bij is tegen dkv
Kniebandletsel is laatste bericht.
Citaat van: speculeter op oktober 26, 2015, 13:07:05
Kniebandletsel is laatste bericht.
Dit gaat volgens mij langer dan een weekje duren?
Spuit erin! Gasgevuh!!
Na 20 min mag Ogbeche naar de kant, vanwege zijn klinkende hattrick! 0-3 |:)
Vandaag naar het ziekenhuis, knie is dik.
De blessure die spits en topscoorder Bartholomew 'B' Ogbeche afgelopen zondag opliep in het duel tegen ADO Den Haag lijkt mee te vallen. Op de MRI-scan die vandaag genomen is was geen zwaar letsel te zien. Of de Nigeriaan aanstaande zondag in actie kan komen tijdens De Derby is nog wel onzeker. Hierover wordt de komende dagen meer duidelijk.
bron: Cambuur zelf
Citaat van: brambo3004 op oktober 27, 2015, 13:56:43
De blessure die spits en topscoorder Bartholomew 'B' Ogbeche afgelopen zondag opliep in het duel tegen ADO Den Haag lijkt mee te vallen. Op de MRI-scan die vandaag genomen is was geen zwaar letsel te zien. Of de Nigeriaan aanstaande zondag in actie kan komen tijdens De Derby is nog wel onzeker. Hierover wordt de komende dagen meer duidelijk.
bron: Cambuur zelf
Dat is echt super goed nieuws! Hopen dat hij goed herstelt!
Deze week een belangrijke rol weggelegd voor mevrouw Ogbeche. Als ze meeleest: Deze week mag je man niet stofzuigen, de hond uitlaten, met de kinderen spelen, het gras maaien en de vaatwasser uitruimen. Een bed in de slaapkamer is te overwegen. En helaas, seks zit er ook even niet in.
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 27, 2015, 15:32:07
En helaas, seks zit er ook even niet in.
iig niet op de knietjes
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 27, 2015, 15:32:07
En helaas, seks zit er ook even niet in.
Ook niet met een andere vrouw?
Citaat van: 666 op oktober 27, 2015, 16:42:00
Ook niet met een andere vrouw?
Mevrouw Ogbeche hou ik niet tegen. Maar B. heeft volledige rust nodig.
Al duidelijkheid over de inzetbaarheid van B a.s. zondag?
Citaat van: Stiens op oktober 30, 2015, 09:19:32
Al duidelijkheid over de inzetbaarheid van B a.s. zondag?
Bas? Wie is Bas?
Hij liep vanochtend rondjes bij het open gedeelte van de training.
Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2015, 14:13:01
Hij liep vanochtend rondjes bij het open gedeelte van de training.
Hij liep de hele ochtend rondjes, bleef rondjes lopen, elk rondje was anders
Bartholomew nog twee dagen vroeg naar bed!! (en direct gaan slapen)
Citaat van: PePe op oktober 30, 2015, 20:15:12
Bartholomew nog twee dagen vroeg naar bed!! (en direct gaan slapen)
Jij neemt Mrs. Ogbeche onder je hoede en zorgt voor de junior Ogbeches? :devil
Doet niet mee morgen. Liep 2 rondjes en ging hoofdschuddend naar de kleedkamer. :zucht ;(
Allemaal schijn. Traint vanmiddag in het geheim.
Citaat van: Treb op oktober 31, 2015, 13:38:04
Allemaal schijn. Traint vanmiddag in het geheim.
En in het geheim betekent dan voor 2000 man ipv 5000
denk dat ze hem achter de hand houden hoor.must zo wie zo 2 snellen voor in hebben tegen die
trage strontboeren.
Citaat van: denistel op november 01, 2015, 11:26:04
denk dat ze hem achter de hand houden hoor.must zo wie zo 2 snellen voor in hebben tegen die
trage strontboeren.
lees net dat hij niet mee is in bus?
zegt niks denk nog aant behandelen of laatste test.
Citaat van: denistel op november 01, 2015, 11:32:21
zegt niks denk nog aant behandelen of laatste test.
ik hoop het.....
Citaat van: speculeter op november 01, 2015, 11:42:44
ik hoop het.....
ik weet het ook niet maar neem aan dat in ieder geval b bij de selectie zit
Hoe ist met onse swate parel? (het ie vandaag oek traint)
is er zondag ook niet bij.
godverdomme.
:(
Voorlopig alles maar schriftelijk doen, vooral Ajax uit.
Ogbeche dan ook niet opstellen tegen Ajax, laat hem maar topfit worden voor de Graafschap!
Al wat bekend over blessure?
Leuk interview op FOX, die samen met Henk vanuit de studio (met Sef Vergoossen). Symphatieke gozer die B. Goed ook voor de uitstraling van zowel Cambuur (richting voetbalminnend NL) als voor B (richting scheidsrechters die hem vaak te zwaar bestraffen).
Alweer 7 goals in 13 wedstrijden _O_.
Kun je zien hoe er gekeken wordt naar doelpunten . Zijn moyenne is uitstekend hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar eigenlijk was hij vanavond niet zoals hij wel kan. Hij zette weliswaar goed druk, maar verloor redelijk veel kopballen en was wat ongelukkig met het afhouden/ afschermen van de ballen. Nu valt dat allemaal prima uit te leggen door de wind, het gebrek aan aansluiting en de fysieke kracht van het centrum van NEC, maar toch wel opvallend dat hij zoveel stemmen krijgt in de poll motm. Terwijl anderen volgens mij qua nauwkeurigheid en rendement (los van de doelpunten) een hogere beoordeling zouden moeten hebben.
Desalniettemin, blij met B. Veel ons een absolute meerwaarde.
Citaat van: SCC op december 12, 2015, 23:27:11
Kun je zien hoe er gekeken wordt naar doelpunten . Zijn moyenne is uitstekend hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar eigenlijk was hij vanavond niet zoals hij wel kan. Hij zette weliswaar goed druk, maar verloor redelijk veel kopballen en was wat ongelukkig met het afhouden/ afschermen van de ballen. Nu valt dat allemaal prima uit te leggen door de wind, het gebrek aan aansluiting en de fysieke kracht van het centrum van NEC, maar toch wel opvallend dat hij zoveel stemmen krijgt in de poll motm. Terwijl anderen volgens mij qua nauwkeurigheid en rendement (los van de doelpunten) een hogere beoordeling zouden moeten hebben.
Desalniettemin, blij met B. Veel ons een absolute meerwaarde.
Daar heb je wel gelijk in hoor, was vandaag zeker niet de beste. Maar hij is o zo belangrijk, de enige (samen met Van de Streek) die scoort.
Als spits word je beoordeeld op goals! Heeft weer bewezen onmisbaar te zijn voor Cambuur.
Bedankt
held ben je wat een slimme goals weer vooral de 2e was perfect.
Even voor de goede orde, Obeche is van oorsprong geen spits, maar speelde in zijn top jaren op 10 die gemakkelijk scoorde.
Ik vindt ook dat Obeche een speler is van de buiten categorie die we moeten koesteren. Zo zie je ze maar weinig en wat een positieve uitstraling gaat er van hem uit.
Citaat van: Vlampiep op december 13, 2015, 09:29:38
Even voor de goede orde, Obeche is van oorsprong geen spits, maar speelde in zijn top jaren op 10 die gemakkelijk scoorde.
Ik vindt ook dat Obeche een speler is van de buiten categorie die we moeten koesteren. Zo zie je ze maar weinig en wat een positieve uitstraling gaat er van hem uit.
Wat een onzin. Ogbeche was en is nooit een 10 geweest. Heeft veelal komend vanaf de vleugels gespeeld. Bron: mr B himself :proost
Stemmen stemmen en nog eens stemmen!!!
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
En hij is de hoogst gewaardeerde speler bij het Ad deze week met een 8
Zijn contract loopt af, laat vd vegt nu verstandig zijn geef deze jongen een nieuw contract.
Voor hij ook weer voor niets weg is
Citaat van: klaas op december 13, 2015, 22:58:39
Zijn contract loopt af, laat vd vegt nu verstandig zijn geef deze jongen een nieuw contract.
Voor hij ook weer voor niets weg is
Zolang er onzekerheid bestaat of Cambuur wel of niet op het hoogste niveau speelt, zal er vast vrij weinig gebeuren..
Dan kan hij altijd een clausule laten opnemen in zijn nieuwe contract. Maar zou ogbeche dan nog wel voor Cambuur willen voetballen? Ik denk dat hij zich aardig in de kijker speelt op het moment. Keihard werken en ook nog zijn goals meepikken in op het moment een van de zwakste teams van de ere.
TD moet wel werk gaan maken van verlengen bij de spitsen, alle drie de contracten lopen af.
Barto en Ogbeche worden ook al wat ouder. Berisha (optie) heeft het nog niet kunnen laten zien.
Dan heb je vd Putten nog in de beloften lopen, maar twijfelachtig die volgend seizoen al klaar is om door te stromen naar het eerste.
Wat mij betreft alle drie behouden. Als het goed is groeit Berisha door en streeft hij Barto voorbij in de pikorde. Laatstgenoemde is dan de ideale derde spits. Een andere optie is om Barto te laten gaan en Van der Putten door te laten stromen naar het eerste, maar die moet daar dan wel al klaar voor zijn.
Ik ben alleen bang dat we lang zullen moeten wachten op nieuws omtrent aflopende contracten. Ik denk dat veel spelers toch eerst de sportieve toekomst van Cambuur af willen wachten.
we kenne beter een paar verhuren of verkopen in de winterstop zodat we wat meer geld hevve
om 2 of 3 echte aanwinsten te kopen of huren.
Wat ik tot nu toe van van der Putten heb gezien, belooft niet veel goeds. Hij is zeker volgend jaar nog niet klaar voor de Eredivisie.
Mijn speler van de week bij Voetbal Inside is Bartholomew Ogbeche http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
_O_
Hij wint ook!
Inderdaad, het staat al op de website van VI.
Onze held!
die vd gijp ju slappe lul met zien g team,,,flikker toch op man
Je moet vd Gijp niet zo serieus nemen joh. Heb je weleens gehoord van het woord satire? :_schater
Verbeek had wel wat zinige opmerkingen met name over onze directie!
Citaat van: zeewolde op december 15, 2015, 08:48:37
Verbeek had wel wat zinige opmerkingen met name over onze directie!
Ik denk nog steeds dat er meer speelt, en dat ze Sandor niet zwart willen maken en uit de wind houden. Als dat echt zo is, kun je de directie alleen maar een pluim geven dat ze deze hele shitload over zich heen laten komen.
Citaat van: DayDreamer op december 15, 2015, 09:32:15
Ik denk nog steeds dat er meer speelt, en dat ze Sandor niet zwart willen maken en uit de wind houden. Als dat echt zo is, kun je de directie alleen maar een pluim geven dat ze deze hele shitload over zich heen laten komen.
Je verwoordt het prima en zo is het ook.
Ook ik was in eerste instantie erg verontwaardigd, maar heb nu wel zo veel info mee gekregen dat op dit onderwerp wel een slotje kan worden geplaatst.
Hangt inderdaad een beetje af van wat er nu daadwerkelijk is gebeurd of de directie goed heeft gehandeld of niet. Ik kan dat niet beoordelen, dus van mij krijgen ze het voordeel van de twijfel.
geloof nou maar dat het zo goed is afgehandeld.
Citaat van: renaldo op december 15, 2015, 08:02:40
Je moet vd Gijp niet zo serieus nemen joh. Heb je weleens gehoord van het woord satire? :_schater
ja wel maar hij zegt het toch maar even voor een paar miljoen kijkers.
Se hadden ut oek over un kutteam
Citaat van: denistel op december 15, 2015, 12:59:49
ja wel maar hij zegt het toch maar even voor een paar miljoen kijkers.
Hij zegt zoveel.. Je hebt toch wel enigszins gevoel voor satire?
En eerlijk is eerlijk, er zit een kern van waarheid in..
Ach ja die Gijp heeft Cambuur waarschijnlijk helemaal nog niet zien voetballen, alleen in de samenvattingen misschien. Niet al te serieus nemen dus.
Citaat van: Collingwood op december 15, 2015, 13:22:30
Ach ja die Gijp heeft Cambuur waarschijnlijk helemaal nog niet zien voetballen, alleen in de samenvattingen misschien. Niet al te serieus nemen dus.
Dat durf ik te betwijfelen. Gijp is zo'n figuur die het hele weekend op de bank ligt om alles te zien. In de Eredivisie zijn er vaak maar twee wedstrijden tegelijk, dan heeft hij Cambuur vast ook een paar keer gezien. Willem II vorige week waarschijnlijk, toen was er maar een wedstrijd op dat tijdstip.
Citaat van: El Ma-kri-niii op december 15, 2015, 13:25:09
Dat durf ik te betwijfelen. Gijp is zo'n figuur die het hele weekend op de bank ligt om alles te zien. In de Eredivisie zijn er vaak maar twee wedstrijden tegelijk, dan heeft hij Cambuur vast ook een paar keer gezien. Willem II vorige week waarschijnlijk, toen was er maar een wedstrijd op dat tijdstip.
Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Hoe vaak zegt hij al wel niet dat hij moeite heeft om naar Ajax, Feyenoord en PSV te kijken, maar het toch maar doet omdat hij er tijdens VI over moet praten. En dan gaat hij wel naar Willem II tegen Cambuur kijken? Ik denk het niet (bovendien denk ik dat hij zondags om 12.30 nog op bed ligt 8P). Maar we weten het natuurlijk niet, pure inschatting.
Lekker belangrijk wat Gijp vindt l0l l0l l0l
Gijp zegt dingen wat hem de meeste lachers oplevert.
En we vinden hem een eindbaas als hij dkv afkraakt en/of positief over ons is.
Oftewel, stompzinnig gezwam van alle kanten met het nodige hypocriete gehuil.
Citaat van: Marc S op december 15, 2015, 14:49:37
Gijp zegt dingen wat hem de meeste lachers oplevert.
rene antiajax
renekv :R :devil
Citaat van: Dokkumer op december 15, 2015, 15:21:22
En we vinden hem een eindbaas als hij dkv afkraakt en/of positief over ons is.
Oftewel, stompzinnig gezwam van alle kanten met het nodige hypocriete gehuil.
En heeft hij stiekem niet een beetkje gelijk dat Cambuur soms wel wat te vergelijken is met een g-elftal?
Citaat van: Lore op december 15, 2015, 16:20:42
En heeft hij stiekem niet een beetkje gelijk dat Cambuur soms wel wat te vergelijken is met een g-elftal?
Ik ben van mening dat je dan het G-elftal tekort doet. Die zie ik altijd met plezier en inzet voetballen en dat mis ik dit seizoen bij Cambuur regelmatig
Citaat van: Dokkumer op december 15, 2015, 16:22:47
Ik ben van mening dat je dan het G-elftal tekort doet. Die zie ik altijd met plezier en inzet voetballen en dat mis ik dit seizoen bij Cambuur regelmatig
:_schater :_schater Wat een lul, die van der Gijp!
Su die van der Gijp oek wat snooven hewwe.
En trouwes hij hat vroeger oek altiet van die kotte broekjes an en het miskien altiet wel in ut G elftal speule willen.
Mar de praktiek seist anders want hij het sien kleine man niet fesleten met piesen.
Maar helemaal sjokotof is hij niet.
Citaat van: Lore op december 15, 2015, 16:34:18
:_schater :_schater Wat een lul, die van der Gijp!
Allemaal de schuld van Arts ;)
Held!
Wat mogen wij ontzettens blij zijn met zo'n speler! Topspits |:)
Wat een baas!
Vooral vlak voor de goal is het echt een fenomeen. Altijd als eerste en binnen de palen.
:0=VERLENGEN
En hierom moet hij gewoon in de spits staan en niet aan de zijkanten! Absolute topspits voor ons!!!
Met zijn ervaring en goals is Ogbeche de belangrijkste speler van Cambuur, hopelijk zal het bestuur in de winterstop alles uit de kast trekken om zijn contract te verlengen.
Alles op alles zetten om deze man hier te houden! Zo n spits vinden we niet snel
O, o... Zijn (ontwijkend) antwoord op de vraag van FOX of hij na de winterstop nog bij Cambuur speelt zal veel speculaties gaan geven.
Citaat van: SCC op december 20, 2015, 14:53:27
O, o... Zijn (ontwijkend) antwoord op de vraag van FOX of hij na de winterstop nog bij Cambuur speelt zal veel speculaties gaan geven.
Ja, dat antwoord (of liever: geen antwoord) klinkt niet goed. Je zou bijna denken dat er al iets speelt.
Tot wanneer loopt zijn contract?
Eind dit seizoen.
Obeche is een klasse prof, die eigenlijk ver beneden zijn kunnen bij onze club speelt.
Ik denk niet dat de ambitie heeft om naar een Utrecht, Groningen lid te gaan, want financieel is hij redelijk onafhankelijk.
Alleen als bv een Ajax op,de deur zou kloppen zal het waarschijnlijk gevaarlijk worden.
Obeche behouden is wel een opdracht vindt ik aan dit bestuur.
Nog 2 sterkhouders achterin plus een vleugelspits en we kunnen de 2e seizoenshelft nog ongekend genieten van onze blauw gelen.
B. heeft volgens Henk afgelopen zomer ook een tonnen-aanbod uit Rusland afgeslagen, dat wist ik niet!
Hopelijk blijft 'ie nog een paar jaar.
Citaat van: Vlampiep op december 20, 2015, 15:14:48
Obeche is een klasse prof, die eigenlijk ver beneden zijn kunnen bij onze club speelt.
Ik denk niet dat de ambitie heeft om naar een Utrecht, Groningen lid te gaan, want financieel is hij redelijk onafhankelijk.
Alleen als bv een Ajax op,de deur zou kloppen zal het waarschijnlijk gevaarlijk worden.
Obeche behouden is wel een opdracht vindt ik aan dit bestuur.
Nog 2 sterkhouders achterin plus een vleugelspits en we kunnen de 2e seizoenshelft nog ongekend genieten van onze blauw gelen.
Maar ajax koopt geen 31 jarige spits.
Ajax koopt helemaal niks. Niemand wil daar heen.
@VoetbalPrimeur: De Jong vreest voor transfer 'mooi mannetje': "Vorig jaar kon hij al naar Rusland" : http://bit.ly/1muCuL1 #SCCambuurLeeuwarden
Citaat van: Marc S op december 20, 2015, 15:39:32
Maar ajax koopt geen 31 jarige spits.
:0= Daarom blijft hij dan ook lekker in Leeuwarden voetballen.
Bovendien wonen z'n vrouw en kind sinds deze zomer in Nederland. Die blijven hier sowieso de tweede helft van het seizoen nog wel.
is niet zo dat zijn vrouw en kinderen weer weg moeten?
anders zou ik zijn vertrek niet kunnen voorstellen
Citaat van: oost op december 20, 2015, 16:28:32
is niet zo dat zijn vrouw en kinderen weer weg moeten?
anders zou ik zijn vertrek niet kunnen voorstellen
Volgens mij niet. Een tijdje geleden werd hij daarover na een wedstrijd op Fox geïnterviewd en toen antwoordde hij zoiets als " nobody is going anywhere anymore" en dat hij daar erg blij mee was.
Volgens mij wonen ze nu in Groningen.
In Portugal maar contract verlengen
Citaat van: speculeter op december 20, 2015, 16:48:26
Volgens mij wonen ze nu in Groningen.
In Portugal maar contract verlengen
Ja voordat Groningen ons weer wil treiteren met het wegkopen van onze sterkhouders.
Contract fut en dadelijk verlenge ine bus. :0=
Weer genomineerd voor speler van de week bij Voetbal Inside
Dan moeten we maar niet weer massaal stemmen.
Niet teveel meer in het nieuws. Straks willen ze hem allemaal hebben.
Citaat van: Vlampiep op december 20, 2015, 16:58:55
Ja voordat Groningen ons weer wil treiteren met het wegkopen van onze sterkhouders.
Groningen heeft net die Noor gekocht, dus reken maar niet dat ze Ogbeche nog gaan kopen...
Big, Bigger, B! Held!
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Stemmen stemmen en nog eens stemmen!
Citaat van: Galdiano op december 20, 2015, 20:25:59
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Stemmen stemmen en nog eens stemmen!
Voted! _O_
Citaat van: Galdiano op december 20, 2015, 20:25:59
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek (http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek)
Stemmen stemmen en nog eens stemmen!
Gedaan, B staat tweede op het moment.
Citaat van: Galdiano op december 20, 2015, 20:25:59
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Stemmen stemmen en nog eens stemmen!
Hophop, op naar sien tweede veter!! Aan 1 het er oek niks.
Ik verwacht eerlijk gezegd geen tweede veter voor B.
Voetbalinside zal er alles aan doen om Beugelsdijk te laten winnen. Kunnen ze weer eindeloos het Rustaaaagh filmpje laten zien. :R
Laatste tijd wel klaar met het concept. Iedere uitzending maar weer eindeloos die filmpjes van Stevens, Verbeek, Berlusconi, Beugelsdijk en ambulance die tijdens een wedstrijd het veld over knalt. :wall
Denk ook niet dat hij wint.
Citaat van: Galdiano op december 20, 2015, 21:47:09
Ik verwacht eerlijk gezegd geen tweede veter voor B.
Voetbalinside zal er alles aan doen om Beugelsdijk te laten winnen. Kunnen ze weer eindeloos het Rustaaaagh filmpje laten zien. :R
Laatste tijd wel klaar met het concept. Iedere uitzending maar weer eindeloos die filmpjes van Stevens, Verbeek, Berlusconi, Beugelsdijk en ambulance die tijdens een wedstrijd het veld over knalt. :wall
emo foppe vind je wel leuk :devil
Daarnaast is Beugelsdijk ook wel in heel NL een geliefde speler. Iedereen wel zwak voor.
Alles beter dan een speler van die flutploeg uit Rotterdam,Eindhoven of H;veen
Citaat van: carlo de leeuw op december 20, 2015, 21:52:27
emo foppe vind je wel leuk :devil
Die mag wel 10 veters.
om sien nek knoopt :devil
Staat inmiddels alweer eerste
Grappig... nu al 3x gestemd...
Citaat van: Yellow Army op december 20, 2015, 23:49:48
Grappig... nu al 3x gestemd...
Ik zit nu op 2x, weer even wachten nu
Citaat van: Bernardo op december 20, 2015, 22:36:23
Staat inmiddels alweer eerste
Weer 2de..
blief stemmen
1: stemmen via pc
2: stemmen via mobiel
3: stemmen via incognito blad, dan incognito blad afsluiten en een nieuwe openen en weer stemmen (steeds andere IP, dus kan oneindig) :)
staat dicht bij elkaar, heb net 6x gestemd 8P en staat weer eerste |:)
Citaat van: Cambuur058 op december 21, 2015, 10:56:44
1: stemmen via pc
2: stemmen via mobiel
3: stemmen via incognito blad, dan incognito blad afsluiten en een nieuwe openen en weer stemmen (steeds andere IP, dus kan oneindig) :)
5 minuten even stap 3 gedaan en onze oggie staat al weer bovenaan ;)
dus als iedereen dit nu even doet
Hallee, staat weer eerste.
Gestemd via:
Opera
Safari
Firefox
Chrome
IE
Telefoon
+ nog 10x incongito, ga ik nu weer ff aan het werk 8)
Werk mobiel
Prive mobiel
Werk pc
Prive pc.
Verschillende browsers op mobiel als pc.
Allemaal stemmen! :0=
2 verschillende telefoon browsers en 1x op de laptop.
Incognito werkt sneller en beter dan verschillende apparaten!!
Kom op mensen, hij staat weer 2e!
Voorsprong van beugelsdijk is wel een stuk groter nu. al 10+ gestemd en hij staat steeds eerste.
Citaat van: Cambuur058 op december 21, 2015, 10:56:44
1: stemmen via pc
2: stemmen via mobiel
3: stemmen via incognito blad, dan incognito blad afsluiten en een nieuwe openen en weer stemmen (steeds andere IP, dus kan oneindig) :)
Hoho, incognito browsen geeft je zeer zeker geen ander IP-adres. Beetje off-topic maar als iedereen hier straks wordt opgepakt omdat ze bijvoorbeeld online illegaal vuurwerk hebben gekocht (zgn. via een ander IP-adres) is het iig niet mijn schuld. :P
Incognito haalt weinig uit. Heb nog ff 20x gestemd (koffiepauze :koffie) maar helpt niks. Jammer
Via de app kun je volgens mij oneindig vaak stemmen.
App openen, stemmen, app sluiten en wegswipen, weer openen, stemmen enz.
Incognito haalt alleen de cookies e.d. weg, en IP blijft dus hetzelfde. Ik ga er vanuit dat ze IP-based stemmen registeren. Dus opnieuw stemmen via zelfde internet verbinding heeft geen zin. Wat wel werkt is via TOR telkens een nieuwe identity (nieuw IP dus) nemen. TOR is kort gezegd een anonieme internet browser.
Instant download knop voor windows versie van TOR: https://www.torproject.org/dist/torbrowser/5.0.6/torbrowser-install-5.0.6_nl.exe
New ident fix je naast de adres balk.
Citaat van: kapseltje op december 21, 2015, 15:22:32
Incognito haalt alleen de cookies e.d. weg, en IP blijft dus hetzelfde. Ik ga er vanuit dat ze IP-based stemmen registeren. Dus opnieuw stemmen via zelfde internet verbinding heeft geen zin. Wat wel werkt is via TOR telkens een nieuwe identity (nieuw IP dus) nemen. TOR is kort gezegd een anonieme internet browser.
Instant download knop voor windows versie van TOR: https://www.torproject.org/dist/torbrowser/5.0.6/torbrowser-install-5.0.6_nl.exe (https://www.torproject.org/dist/torbrowser/5.0.6/torbrowser-install-5.0.6_nl.exe)
New ident fix je naast de adres balk.
Het is cookie/sessie based. Dus op elk device kun je vanaf hetzelfde IP stemmen. Leeg je automatisch cache bij sluiten browser, kan je gewoon weer stemmen. Hoewel ik vind dat we dit niet horen te bespreken. Dit haalt de charme er wel vanaf; zeker als een ander dit leest. Wat mij betreft al deze berichten eraf en wie er gebruik van wil maken, doet dat. :devil
Citaat van: dizzhead op december 21, 2015, 15:32:11
Het is cookie/sessie based. Dus op elk device kun je vanaf hetzelfde IP stemmen. Leeg je automatisch cache bij sluiten browser, kan je gewoon weer stemmen. Hoewel ik vind dat we dit niet horen te bespreken. Dit haalt de charme er wel vanaf; zeker als een ander dit leest. Wat mij betreft al deze berichten eraf en wie er gebruik van wil maken, doet dat. :devil
Ik ben het op zich wel met je eens, maar ja, de hele charme van dat programma is er inmiddels ook wel af...
Citaat van: Marc S op december 21, 2015, 14:22:16
Voorsprong van beugelsdijk is wel een stuk groter nu. al 10+ gestemd en hij staat steeds eerste.
Is bewust juh, gemanipuleerd. Je snap toch wel dat dat niet kan, Ogbeche van Cambuur speler bij een degradatiekandidaat twee keer de gouden veter, dan zouden ze zich zelf niet meer serieus nemen :_schater
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
kom op mensen stemmen geschiedenis verwijderen EN NOG EEN KEER STEMMEN!!!!
Citaat van: Destroyer op december 21, 2015, 19:31:34
Is bewust juh, gemanipuleerd. Je snap toch wel dat dat niet kan, Ogbeche van Cambuur speler bij een degradatiekandidaat twee keer de gouden veter, dan zouden ze zich zelf niet meer serieus nemen :_schater
Klopt en ze vinden die Beugelsdijk natuurlijk helemaal geweldig.
Citaat van: Destroyer op december 21, 2015, 19:31:34
Is bewust juh, gemanipuleerd. Je snap toch wel dat dat niet kan, Ogbeche van Cambuur speler bij een degradatiekandidaat twee keer de gouden veter, dan zouden ze zich zelf niet meer serieus nemen :_schater
De regie loopt al bij de nominatie van Beugelsdijk met een stijve leuter.
Kunnen ze de gehele avond weer rustaaaagh laten zien :O
Denk dat het niet klopt. Heb in korte tijd ongeveer 50x gestemd via snel trucje, duurde ongeveer 8 min. Tenzij een slim ADO figuur het zelfde deed (kans acht ik klein), staat Beugelsdijk gewoon vast op nummer 1 omdat ze dan 'rustaaahg' 10 minuten van de aflevering kunnen vullen.....
Nou ze zien het al helemaal zitten met Rustaaag
Tenenkrommend inderdaad :wall
ik dacht dat je tot morgen kon stemmen? Beugelsdijk heeft al gewonnen
Citaat van: Cambuur Groningen op december 21, 2015, 22:12:40
ik dacht dat je tot morgen kon stemmen? Beugelsdijk heeft al gewonnen
uitzending is op maandag, dus stemmen is dan niet tot dinsdag
Gaat hier alleen maar over stemmen. Zullen we hem na de winterstop nog in het geel/blauw zien? Ben bang van niet
Dan krijgen we eindelijk een ontketende berisha te zien.
Citaat van: sunderland op december 21, 2015, 23:06:48
Gaat hier alleen maar over stemmen. Zullen we hem na de winterstop nog in het geel/blauw zien? Ben bang van niet
Ik neem aan dat B. geen clausule in zijn contract heeft staan. Dan ben ik dus niet bang dat hij verkocht wordt. Als bestuur kan je dat op dit moment en in deze situatie niet je beste speler verkopen.
Citaat van: Ronnie tng op december 22, 2015, 17:44:07
Ik neem aan dat B. geen clausule in zijn contract heeft staan. Dan ben ik dus niet bang dat hij verkocht wordt. Als bestuur kan je dat op dit moment en in deze situatie niet je beste speler verkopen.
1 miljoen vangen bij een paar gekke russen en volledig aan versterkingen besteden. Hoewel ik liever zie dat hij blijft.
Citaat van: zeewolde op december 22, 2015, 17:49:38
1 miljoen vangen bij een paar gekke russen en volledig aan versterkingen besteden. Hoewel ik liever zie dat hij blijft.
Denk dat B er niet veel belang bij heeft om in Rusland te voetballen. Hij vindt zijn familie belangrijk en die is net aan het settlen in Nederland
Citaat van: zeewolde op december 22, 2015, 17:49:38
1 miljoen vangen bij een paar gekke russen en volledig aan versterkingen besteden. Hoewel ik liever zie dat hij blijft.
Zoek maar eens een spits die er 12-18, dat wordt een hele klus. Als hij weg gaat kunnen we wel ophouden, veel te belangrijk voor ons.
Ik meende te lezen (bij zijn Cambuur aanstelling) dat hij niet voor het geld hoeft te kiezen, is al eens bedrogen uitgekomen met salarisbetalingen in Oekraïne/Rusland.
Hij heeft het, als ik hem in de media hoor, naar zijn zin bij ons.
Hij is niet meer de jongste en ik zou gewoon lekker bij Cambuur blijven, is belangrijk en voelt zich ook belangrijk.
Citaat van: hobbes op december 22, 2015, 17:56:17
Denk dat B er niet veel belang bij heeft om in Rusland te voetballen. Hij vindt zijn familie belangrijk en die is net aan het settlen in Nederland
Dat denk ik zelf ook. Enige risico is volgens mij een club die voor hem duidelijk een vooruitgang is en voor hem qua reisafstand relatief dichtbij is. Aangezien Nederland niet heel groot is kunnen daar wel een paar clubs voor in aanmerking komen ( weet uiteraard niet of die op Ogbeche zitten te wachten).
Hij had overal op de wereld toch al gecashed maar bijna niet gespeeld? Misschien wil hij nu gewoon de laatste jaren elke week spelen en scoren. Het lijkt me wel een echte sportman.
Nog een seizoen erbij en hij word een cultheld hier.
Citaat van: Ronnie tng op december 22, 2015, 17:44:07
Ik neem aan dat B. geen clausule in zijn contract heeft staan. Dan ben ik dus niet bang dat hij verkocht wordt. Als bestuur kan je dat op dit moment en in deze situatie niet je beste speler verkopen.
En ik dacht van wel. Vond dat VAB der vegt hier nogal schimmig overdeed en ik zou het keihard ontkennen als er geen beperkte transfersom in stond
Citaat van: Bankzitter op december 22, 2015, 18:26:40
Hij had overal op de wereld toch al gecashed maar bijna niet gespeeld? Misschien wil hij nu gewoon de laatste jaren elke week spelen en scoren. Het lijkt me wel een echte sportman.
Nog een seizoen erbij en hij word een cultheld hier.
tis heel simpel,als die Russen 5 ton bieden en voor hem hem 5 ton jaarsalaris[is voor hun goedkoop] zit hij mrgn in het vliegtuig
Citaat van: sunderland op december 22, 2015, 19:18:15
tis heel simpel,als die Russen 5 ton bieden en voor hem hem 5 ton jaarsalaris[is voor hun goedkoop] zit hij mrgn in het vliegtuig
Welke russen??? Dat verhaal wordt helemaal uit zijn verband getrokken. Gisteren ook bij voetbal inside. Henk heeft 1 x aangegeven dat er VORIG JAAR belangstelling was voor 'B' vanuit Rusland maar dat hij bij SCC wou blijven. Meer niet. Nu doet men het voorkomen dat er concrete belangstelling is vanuit Rusland. En wie tuint er weer in? :_schater
Als haller weggaat bij Utrecht zouden zij wel eens concrete interesse hebben in ogbeche.
Nee die hebben booymans al.
Niet ten koste van alles, maar wel voor zo veel als mogelijk behouden voor :scc. Zo'n persoon kan ook na z'n actieve carrière volgens mij veel voor ons betekenen. Hij heeft een gezond stel hersenen, kan goed met mensen omgaan, heeft goed gevoel voor humor etc. etc.
Zeg maar alles wat je wel eens bij directie/staf mist, soms bij Cambuur, maar zeker bij andere clubs in binnen en buitenland.
Voordeel voor ons is dat hij al wat ouder is. Denk niet dat veel Nederlandse clubs de hoofdprijs willen betalen voor een 31-jarige spits.
Citaat van: Collingwood op december 23, 2015, 09:37:52
Voordeel voor ons is dat hij al wat ouder is. Denk niet dat veel Nederlandse clubs de hoofdprijs willen betalen voor een 31-jarige spits.
Ik denk dat zijn leeftijd in ons voordeel is. De transfersom zal voor de meeste clubs niet zo'n probleem zijn.
Cambuur rond de tafel met gewilde Ogbeche
SC Cambuur gaat de winterstop benutten voor een gesprek met clubtopscorer Bartholomew Ogbeche, wiens contract na dit seizoen afloopt. De club kan een vertrek van de spits niet uitsluiten.
'We zijn heel tevreden over hem, laat dat duidelijk zijn. We gaan de komende periode met hem in gesprek', aldus technisch directeur Henri van der Vegt tegenover Voetbal International. 'Bartholomew heeft aangegeven het goed naar zijn zin te hebben in Nederland, maar hij is natuurlijk voor wie er meer mogelijkheden zullen zijn. Daar moeten we onze ogen niet voor sluiten.'
Met negen doelpunten in veertien wedstrijden is Ogbeche (31) dit seizoen van onschatbare waarde voor Cambuur. 'We gaan er alles aan doen om hem in januari te behouden, maar een transfer kun je nooit uitsluiten. Een onverkoopbare speler bestaat niet', legt Van der Vegt uit.
De komst van een of twee nieuwe verdedigers heeft daarnaast prioriteit voor Cambuur. 'Door zware blessures bij Calvin Mac-Intosch en Marlon Pereira is de spoeling achterin nu wel erg dun. In de afgelopen twee wedstrijden (4-1 zege tegen Excelsior en 3-1 winst tegen NEC) stond het achterin heel aardig, maar we moeten nu niet ineens onze ogen sluiten voor onze problemen achterin', zegt Van der Vegt, die zijn pijlen richt op een transfervrije aanwinst of versterking op huurbasis.
De Jong
Van der Vegt gaat de komende periode ook gebruiken voor een gesprek met trainer Henk de Jong, wiens verbintenis eveneens tot de komende zomer loopt. 'Ik ga geen specifieke datum noemen, want dan gaat iedereen ons daarop vastpinnen, maar we gaan binnenkort eens rond de tafel met Henk. We hebben een zwaar 2015 beleefd met Cambuur. Tijdens dat gesprek gaan we van beide kanten eens bekijken hoe we daar tegenaan kijken en hoe we over de toekomst denken.'
Goed dat Van de Vegt geen valse beloftes doet. Hopelijk slagen ze er in Ogbeche voor de club te behouden.
VI doet er nog een schepje bovenop.
Uit de rubriek: FC Transfervrij: gratis af te halen in de zomer
Linksbuiten: Bartholomew Ogbeche
Het wordt voor SC Cambuur al een hels karwei om Bartholomew Ogbeche in januari aan boord te houden, laat staan in juli. Komende zomer kan voor Ogbeche (31) weleens het moment zijn waarop hij nog één keer een sportieve en financiële klapper wil maken, maar doet hij dat in binnen- of buitenland?
Citaat van: Stiens op december 23, 2015, 14:15:46
VI doet er nog een schepje bovenop.
Uit de rubriek: FC Transfervrij: gratis af te halen in de zomer
Linksbuiten: Bartholomew Ogbeche
Het wordt voor SC Cambuur al een hels karwei om Bartholomew Ogbeche in januari aan boord te houden, laat staan in juli. Komende zomer kan voor Ogbeche (31) weleens het moment zijn waarop hij nog één keer een sportieve en financiële klapper wil maken, maar doet hij dat in binnen- of buitenland?
Zal ook enorm lastig worden om hem te behouden.
Denk wel dat hij iemand is die zegt; er moet geld voor mij komen, dus ik verleng en in de zomer vertrek ik wellicht..
Dit soort stukjes in de media komen bijna rechtstreeks bij de spelersmakelaars vandaan.
Iedere transfer, of ze nou goed of slecht voor speler en/of club zijn, brengt geld in het laatje.
Nu verdenk ik Ogbeche wel van een bepaalde rust in zijn handelen, maar iedereen kan gek worden gemaakt met het juiste bedrag in het vooruitzicht.
spelersmakelaars :rodekaart
Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 14:18:01
Zal ook enorm lastig worden om hem te behouden.
Denk wel dat hij iemand is die zegt; er moet geld voor mij komen, dus ik verleng en in de zomer vertrek ik wellicht..
Volgens mij gaat het bij B. puur om het gevoel dat hij er bij heeft. Kan me dus voorstellen dat hij eerst wil weten of Henk aanblijft of wie anders zijn vervanger wordt.
Ze moeten allebei dus maar snel bij tekenen... |:)
Ik ben ook van mening dat een contract verlenging van Henk en Obeche niet los van elkaar zullen staan.
Als Henk bijtekent zal mr.B waarschijnlijk ook niet zo snel ergen anders heen willen.
Het is een stel dat gevoelig is voor sfeer.
Het enige verschil in deze twee mannen is dat Henk nog erg afhankelijk is van zijn inkomen terwijl Obeche toch wel redelijk financieel onafhankelijk is en hoofdzakelijk voetbalt voor zijn plezier.
3 jarig contract anbiede
Ik zie een parallel met Blaise Nkufo. Beide spelers die voor een hoop clubs gespeeld hebben, maar nergens écht geslaagd zijn. Dan komen ze in Nederland om daar alsnog clubhelden te worden. Verschil is dat Nkufo bij Twente om de titel speelde.
Citaat van: piene hassus op december 23, 2015, 16:31:32
3 jarig contract anbiede
Oooh ooh oh wat gaat dit een lastig verhaal worden voor onze club.
Mister O. is met zijn 31 natuurlijk bijna aan het einde van zijn prof loopbaan.
Nog één keer een klapper maken lijkt me tot de mogelijkheden behoren.
En zolang er buitenlandse clubs bestaan die ons jaar budget er in 1 a 2 weken doorheen slaan, kopen ze alles wat los en vast zit.
Ze zetten een aankoop van miljoenen met alle plezier op de tribune.
Hoe gecharmeerd ik ook ben van O.
Ik kan het me niet voorstellen dat wanneer hij nog één keer een klapper kan maken hij blijft voor hetgeen wij hem te bieden hebben. Zelfs echte liwwadders stappen net zo vrolijk in dienst van een andere club (Hoekstra en Hoekema).
En daarnaast zullen we, net zo makkelijk als wij spelers afvoeren (niet geschikt), niet in staat zijn spelers die boven maaiveld uitsteken te behouden (Reijnen, Markrini en Leeuwin).
Maar duimen dat het buitenlandse club zijn die met transfer geld smijten i.p.v. een binnenlandse die met regelgeving x keer jaarsalaris O. kan overnemen.
En in mijn dromen blijft hij gewoon :scc
je weet dat Nijland elke dag even op dit forum kijkt ?
Citaat van: veteraan op december 23, 2015, 17:14:52
je weet dat Nijland elke dag even op dit forum kijkt ?
Ben d'r nog hoor..
Ruildeal met Hoesen is in de maak..
Ook nog nieuws over de ruil Heerings-Bijker?
Citaat van: Bankzitter op december 23, 2015, 20:36:13
Ook nog nieuws over de ruil Heerings-Bijker?
:_schater
Citaat van: Johan058... op december 24, 2015, 01:03:46
:_schater
Bijker wil graag, maar Heerings wil niet. :_schater
weestou seker dat Bijker terug naar Cambuur wil?? Met die DKV familie fan hem??
Citaat van: piene hassus op december 24, 2015, 15:33:51
weestou seker dat Bijker terug naar Cambuur wil?? Met die DKV familie fan hem??
Skoanfamilie! Ut skient dat se hun nogt heffe fan hem :devil
Citaat van: Dokkumer op december 24, 2015, 15:51:54
Skoanfamilie! Ut skient dat se hun nogt heffe fan hem :devil
Prima, ik ook. Laat hem maar lekker prutsen bij dkv.
Citaat van: el haj op december 24, 2015, 16:23:59
Prima, ik ook. Laat hem maar lekker prutsen bij dkv.
Prutsen op de bank met een puzzleboekje.
Citaat van: Spine op december 24, 2015, 16:36:03
Prutsen op de bank met een puzzleboekje.
Die sudoku's zijn toch veels te moeilijk voor hem.
Citaat van: Collingwood op december 23, 2015, 13:16:16
Goed dat Van de Vegt geen valse beloftes doet. Hopelijk slagen ze er in Ogbeche voor de club te behouden.
Vd Vegt snapt er helemaal niks van. Totaal ongeschikt voor zijn functie die vent.
Citaat van: Stiens op december 23, 2015, 12:32:49
[b
De Jong
Van der Vegt gaat de komende periode ook gebruiken voor een gesprek met trainer Henk de Jong, wiens verbintenis eveneens tot de komende zomer loopt. 'Ik ga geen specifieke datum noemen, want dan gaat iedereen ons daarop vastpinnen, maar we gaan binnenkort eens rond de tafel met Henk. We hebben een zwaar 2015 beleefd met Cambuur. Tijdens dat gesprek gaan we van beide kanten eens bekijken hoe we daar tegenaan kijken en hoe we over de toekomst denken.'
Wat een gewichtigdoenerij va die vent juh. . Dankzij de miskopen van Vd Vegt staan we zo laag op de ranglijst. Een zwaar 2015? De man is pas sinds 1 juli 2015 in functie.
Last van een kerstdip wiekie? Tied foor un kerstWip :zweep
Citaat van: Dokkumer op december 24, 2015, 18:42:35
Last van een kerstdip wiekie? Tied foor un kerstWip :zweep
Voor de kerstboom, of in de kerststal?
Citaat van: PePe op december 24, 2015, 20:21:16
Voor de kerstboom, of in de kerststal?
Dat mag hij helemaal zelf weten :_schater
Citaat van: PePe op december 24, 2015, 20:21:16
Voor de kerstboom, of in de kerststal?
Voor de kerstboom in de kerststal 8P
Als een ezel
Citaat van: reisbureau op december 23, 2015, 17:05:59
(Hoekstra en Hoekema).
ik dacht dat ik een ouwe lul was.
:clint
:clint heb koko ook nog zien spelen toen zat de mi side nog op zuid brrr we worden oud :zucht
Wie is er nog uit de tijd van de beton stoepjes op noord,lol :_schater
Heb Zuid nog gebouwd zien worden... Maar clint heeft de eerste steeb in 1933 gelegd.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 25, 2015, 21:55:37
:clint heb koko ook nog zien spelen toen zat de mi side nog op zuid brrr we worden oud :zucht
Wie is er nog uit de tijd van de beton stoepjes op noord,lol :_schater
Waren stenen stoepjes en op oost een paar planken als zittribune :clint :clint
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 25, 2015, 21:55:37
:clint heb koko ook nog zien spelen toen zat de mi side nog op zuid brrr we worden oud :zucht
Wie is er nog uit de tijd van de beton stoepjes op noord,lol :_schater
Ha ja, van die tijd ben ik ook. Alhoewel ik toen (halverwege jaren 70) meer te vinden was op het veldje achter Noord dan op Noordtribune zelf. Was toen nog te jong om een hele wedstrijd interessant te vinden.
Citaat van: Shar op december 25, 2015, 22:51:39
Ha ja, van die tijd ben ik ook. Alhoewel ik toen (halverwege jaren 70) meer te vinden was op het veldje achter Noord dan op Noordtribune zelf. Was toen nog te jong om een hele wedstrijd interessant te vinden.
Op dat sintelveldje :_schater
Citaat van: Dokkumer op december 25, 2015, 21:59:04
Heb Zuid nog gebouwd zien worden... Maar clint heeft de eerste steeb in 1933 gelegd.
1933?? haha dat was zeker in munchen voor de olympische spelen, toen hebben ze heel wat steben gelegd :_schater
Kerstborreltje teveel Dokkumer, het is je gegund hoor :devil
Zonder flauwekul.. die bekerwedstrijd tegen Psv waar koko bijna de winnende maakte, volgens mij bleven we steken op 2 - 2
En die stadionspeaker maar schreeuwen iedereen inschuiven aub inschuiven aub...
Mooie Cambuur historie |:)
Heb Cambuur in groen wit zien spelen ik meen OBF reclame, en later nog in het rood wit, BFi volgens mij....
Ben blij met ons mooie geel blauw.
Meest lelijke shirt vind ik Nec met dat vieze rood groen.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 25, 2015, 23:55:36
Zonder flauwekul.. die bekerwedstrijd tegen Psv waar koko bijna de winnende maakte, volgens mij bleven we steken op 2 - 2
En die stadionspeaker maar schreeuwen iedereen inschuiven aub inschuiven aub...
Mooie Cambuur historie |:)
Heb Cambuur in groen wit zien spelen ik meen OBF reclame, en later nog in het rood wit, BFi volgens mij....
Ben blij met ons mooie geel blauw.
Meest lelijke shirt vind ik Nec met dat vieze rood groen.
Ik zie Koko nog playbacken in de cambuur bus: when i am old and wise.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 25, 2015, 23:52:32
1933?? haha dat was zeker in munchen voor de olympische spelen, toen hebben ze heel wat steben gelegd :_schater
Kerstborreltje teveel Dokkumer, het is je gegund hoor :devil
Ik merk dat je wat gemist hebt. Clint ( :clint ) onze voormalig razende reporter annex topmoderator, is zo oud dat hij zelfs de oerknal nog meegemaakt heeft (volgens eigen zeggen). Dus nee ik had geen kerstborreltje teveel op ;)
Er zijn heel wat hilarische momenten geweest.
Dat Johan Derksen toen hij nog in dienst van Veendam tegen Cambuur speelde en een klap tegen zijn kop kreeg van een supporter toen hij naar de kleedkamer liep na de wedstrijd.
Of keeper Arie Mud die een terug gespeelde bal door zijn benen liet gaan en riep laaaaten.
Wij stonden inderdaad op die rode baksteen tribune en Oost had van die groene planken ommetje zitten.
De hoofdtribune had bloembakken, maar die moesten weggehaald worden omdat een supporter uit bloembak een bloemetje naar de scheids had gegooid.
Citaat van: Dokkumer op december 26, 2015, 08:38:45
Ik merk dat je wat gemist hebt. Clint ( :clint ) onze voormalig razende reporter annex topmoderator, is zo oud dat hij zelfs de oerknal nog meegemaakt heeft (volgens eigen zeggen). Dus nee ik had geen kerstborreltje teveel op ;)
Zo jammer dat steeds minder mensen die tijd hebben meegemaakt! "De razende reporter" zou er nog een comeback in zitten? :devil
Citaat van: Galdiano op december 26, 2015, 09:43:19
Zo jammer dat steeds minder mensen die tijd hebben meegemaakt! "De razende reporter" zou er nog een comeback in zitten? :devil
Ik neem aan dat deze stukken bewaard zijn gebleven? Misschien een idee om ze bijvoorbeeld in de saaie zomer maanden weer uit de oude doos te halen.
Citaat van: Vlampiep op december 26, 2015, 09:35:53
Er zijn heel wat hilarische momenten geweest.
Dat Johan Derksen toen hij nog in dienst van Veendam tegen Cambuur speelde en een klap tegen zijn kop kreeg van een supporter toen hij naar de kleedkamer liep na de wedstrijd.
Of keeper Arie Mud die een terug gespeelde bal door zijn benen liet gaan en riep laaaaten.
Wij stonden inderdaad op die rode baksteen tribune en Oost had van die groene planken ommetje zitten.
De hoofdtribune had bloembakken, maar die moesten weggehaald worden omdat een supporter uit bloembak een bloemetje naar de scheids had gegooid.
Hoofdtribune met bloembakken!! Haaa geweldig deze anekdote, dank je wel.. nee dit was ver voor mijn tijd zat ik nog aan mn potjes olvarit lekker mn slabbetje eronder te kwijlen.
Nog een paar jaar verder en ik zit weer mn slabbetje onder te kwijlen... wil er nog niet aan denken 8P
De oude hoofdtribune...Met de luukjes bovenaan bij de muur waardoor je naar het cambuurplein kon zien...
Citaat van: Galdiano op december 26, 2015, 09:43:19
Zo jammer dat steeds minder mensen die tijd hebben meegemaakt! "De razende reporter" zou er nog een comeback in zitten? :devil
Nee dat is definitief een gesloten boek helaas.
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=265620#16
Toch op de vijfde plaats dit kalenderjaar, heel knap voor een spits van ons clubje.
En geeft maar weer aan hoe fragiel onze voorhoede is. Wat als B geblesseerd raakt? Wie gaat ons dan boven de streep schieten? Rosheuvel? Barto? De enige waarvan ik denk dat hij het zou moeten kunnen is Berisha echter is dat ook nog maar een aanname. Juist daarom zou ik het snappen dat men Barto laat gaan en een spits aantrekt die het net wat makkelijker vind. B is een klasse spits maar ook hij kan geblesseerd raken. Ik blijf het bloedlink vinden.
Citaat van: hobbes op december 30, 2015, 09:47:31
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=265620#16
Toch op de vijfde plaats dit kalenderjaar, heel knap voor een spits van ons clubje.
5. Bartholomew Ogbeche (SC Cambuur) – Scoorde veertien keer in de afgelopen twaalf maanden. 64 procent met rechts, 41 procent met links en 15 procent met het hoofd
64 + 41 + 15= ????
Citaat van: oostside op december 30, 2015, 10:28:25
5. Bartholomew Ogbeche (SC Cambuur) – Scoorde veertien keer in de afgelopen twaalf maanden. 64 procent met rechts, 41 procent met links en 15 procent met het hoofd
64 + 41 + 15= ????
Het is toch algemeen bekend dat zijn inzet 120% is
Citaat van: hobbes op december 30, 2015, 10:46:55
Het is toch algemeen bekend dat zijn inzet 120% is
Tuurlijk niet, die man is zo lenig dat hij een aantal goals met links, rechts én het hoofd tegelijk gemaakt heeft. Dat jullie dat niet zien is een teken van jullie totale gebrek aan voetbalintelligentie :devil
Speler van de maand december volgens het AD. Krijgt ie een mooie schaal voor. :proost
Citaat van: Collingwood op januari 02, 2016, 16:10:15
Speler van de maand december volgens het AD. Krijgt ie een mooie schaal voor. :proost
Verdient 'ie. w:)
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/629131/de-jong-ontfermt-zich-over-vader-b-hij-gaf-me-soms-in-het-seizoen-vakantie-.html
Kijk, die laatste zin. Daar worden we vrolijk van.
Citaat van: SCC op januari 04, 2016, 13:31:12
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/629131/de-jong-ontfermt-zich-over-vader-b-hij-gaf-me-soms-in-het-seizoen-vakantie-.html
Kijk, die laatste zin. Daar worden we vrolijk van.
"En als ik over een paar weken op deze plaats nog een keer met jou praat, ben ik nog steeds een voetballer van Cambuur."
En praat ik met jou in het Fc Groningen stadion dan zit ik bij Fc Groningen. Zo geruststellend is de laatste zin dus niet.
dan mutte ze wel eerst hoesen of de leeuw verkopen
Citaat van: denistel op januari 04, 2016, 14:07:03
dan mutte ze wel eerst hoesen of de leeuw verkopen
de leeuw gaat sowieso weg. Sterker nog hij moet weg. Nijland is een handelsman en laat hem niet gratis de deur uitlopen
Groningen heeft net een nieuwe spits uit Noorwegen gehaald.
Citaat van: Collingwood op januari 04, 2016, 14:43:35
Groningen heeft net een nieuwe spits uit Noorwegen gehaald.
voor de toekomst
Groningen was ook maar een voorbeeld. Het is logisch dat wanneer de journalist hem in het Cambuurstadion spreekt, dat hij hier nog speelt.
Er staat niet dat hij hem in het Cambuur stadion spreekt maar dat hij hem spreekt. Verder zou je het verhaal helemaal moeten quoten. Hij geeft nl ook heel duidelijk aan waarom hij hier wil blijven. Daar heeft ene HdJ veel voor gedaan en daar lijkt hij deze HdJ ook erg dankbaar voor. Mocht het bestuur weer zwichten voor geld dan is het een ander verhaal.
Citaat van: Cor op januari 04, 2016, 15:37:40
Er staat niet dat hij hem in het Cambuur stadion spreekt maar dat hij hem spreekt. Verder zou je het verhaal helemaal moeten quoten. Hij geeft nl ook heel duidelijk aan waarom hij hier wil blijven. Daar heeft ene HdJ veel voor gedaan en daar lijkt hij deze HdJ ook erg dankbaar voor. Mocht het bestuur weer zwichten voor geld dan is het een ander verhaal.
Hij zegt "deze plaats" en het gesprek vond plaats in het cambuurstadion. Ik heb het hele stuk gelezen en ik hoop ook dat hij blijft. Maar er staat nergens dat hij zeker blijft.
Citaat van: hobbes op januari 04, 2016, 15:53:04
Hij zegt "deze plaats" en het gesprek vond plaats in het cambuurstadion. Ik heb het hele stuk gelezen en ik hoop ook dat hij blijft. Maar er staat nergens dat hij zeker blijft.
Ben het met je eens hoor. Dit is een typisch antwoord van een speler die uit wil spreken dat hij blijft, maar geen beloftes wil doen. Je komt met een strategische toevoeging zodat je achteraf niks verweten kan worden. Stel dat er een sjeik langskomt die hem anderhalf miljoen biedt om voor FVC te spelen - dan is die weg hoor. 8P
Cambuur wijst Turkse tonnen op Ogbeche af
SC Cambuur heeft een bod van het Turkse Eskisehirspor op zijn topscorer Bartholomew Ogbeche (31) resoluut van tafel geveegd. De nummer laatst in Turkije bood enkele tonnen voor de Nigeriaanse spits, maar de Leeuwarders vinden dat in geen verhouding staan tot de sportieve waarde die Ogbeche vertegenwoordigt in de strijd om handhaving.
Ook al lijkt de huidige transferwindow de laatste mogelijkheid om nog iets aan de nummer negen te verdienen. Ogbeche scoorde dit seizoen al elf keer in alle competities en bezit over een aflopend contract. Hij staat daarmee op de radar van meerdere clubs. De aanvaller kon in Turkije al een veelvoud van zijn Cambuursalaris verdienen, maar beseft ook dat hij met vijf goals meer aan het einde van het seizoen waarschijnlijk nog meer te kiezen heeft.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/sccambuur/25011097/__Cambuur_wijst_Turkse_tonnen_af__.html?utm_source=t.co&utm_medium=referral&utm_campaign=twitter#voetbal/227/fixtures/
Goed gedaan Van de Vegt en anderen! Hopelijk zijn die Turken definitief afgedropen.
Het is een zeer belangrijke speler, mag wat mij betrefd wel de topverdiener worden, en een jaar bijtekenen. Als er dan wel een club komt in de zomer kan je hem altijd nog voor een grote zak geld verkopen.
Maar Ogbeche heeft al vaker aangegeven, geld niet het allerbelangrijkste te vinden, ik verwacht dat hij "gewoon" gaat blijven.
Sowieso niet verkopen!! Je haalt er nooit meer een gelijkwaardige spits voor terug, als je hem verkoopt, lijkt mij degradatie een feit!
Het nadeel hiervan is dat Ogbeche in de zomer hoogstwaarschijnlijk gratis vertrekt. Maar gezien de benarde positie waarin Cambuur zit, moet je een van je sleutelspelers alleen verkopen bij een bod dat je echt niet kan weigeren.
Citaat van: sccambuurlwdd op januari 14, 2016, 23:47:30
Het nadeel hiervan is dat Ogbeche in de zomer hoogstwaarschijnlijk gratis vertrekt. Maar gezien de benarde positie waarin Cambuur zit, moet je een van je sleutelspelers alleen verkopen bij een bod dat je echt niet kan weigeren.
Cambuur heeft nu een punten achterstand, overleven is het belangrijkste, dan in de zomer naar een andere spits zien. Maar ik geloof niet dat hij vertrekt, hij is nu net met zijn gezin hier gesetteld.
Belangrijk zijn bij een kleine club, vind hij volgens mij belangrijker, dan bij een grote op de bank.
Citaat van: PePe op januari 15, 2016, 00:36:51
Cambuur heeft nu een punten achterstand, overleven is het belangrijkste, dan in de zomer naar een andere spits zien. Maar ik geloof niet dat hij vertrekt, hij is nu net met zijn gezin hier gesetteld.
Belangrijk zijn bij een kleine club, vind hij volgens mij belangrijker, dan bij een grote op de bank.
B heeft hier ook privé wat problemen gehad, nu is zijn gezin hier eindelijk te wonen. Dit doet hem veel goed en hij heeft ook een goede band met de club(mensen). Verwacht niet dat hij voor het geld zal vertrekken, hij is bovendien al bijna financieel onafhankelijk door zijn periode bij PSG etc.
Ik denk dat Ogbeche wel blijft en misschien na dit seizoen ook nog wel ivm prive problemen die nu goed zijn. ik denk dat hij niet voor het geld kiest.
Het is een vrij simpele rekensom. Degraderen kost meer dan de verkoop oplevert. Dan maar gratis de deur uit (eventueel)
Citaat van: hobbes op januari 15, 2016, 07:13:01
Het is een vrij simpele rekensom. Degraderen kost meer dan de verkoop oplevert. Dan maar gratis de deur uit (eventueel)
Dan maar gratis de deur uit inderdaad hij is hier ook gratis binnen gewaaid
Juist. Degradatie (verlies van tv gelden) kost altijd meer.
We kunnen in ieder geval concluderen dat er geen gelimiteerde transfersom in het contract staat en Ogbeche niet per se in de winterstop weg wil. Anders was hij na al vertrokken. Toch hoop ik dat er wel geleerd is van het vertrek van Reijnen en de vervangers (Achabar/v Duinen?) al geregeld zijn en er minimaal rond het miljoen vrij investeerbaar geld binnenkomt.
Mooiste is natuurlijk contractverlenging, dan is het gedaan met deze onrust.
Super om B te behouden voor de club. Gaat volgens mij nog veel doelpunten maken na de winterstop. B hoeft voor het geld niet weg, hij vindt het ook belangrijker dat hij bij zijn familie is en dat is hij nu weer, dat maakt hem gelukkig (en geen geld). Ik hoop dat B ook volgend jaar blijft en dat ze hem daarna voor de club behouden. Misschien in de toekomst als spitsentrainer |:)
Deze man verdient zo langzamerhand een megaspandoek.
Citaat van: PePe op januari 15, 2016, 00:36:51
Cambuur heeft nu een punten achterstand, overleven is het belangrijkste, dan in de zomer naar een andere spits zien. Maar ik geloof niet dat hij vertrekt, hij is nu net met zijn gezin hier gesetteld.
Belangrijk zijn bij een kleine club, vind hij volgens mij belangrijker, dan bij een grote op de bank.
Helaas zit de voetbalwereld vaak niet zo in elkaar. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
Als ze 6 ton en een veelvoud aan salaris gaan bieden dan is B echt wel vertrokken. Hou maar rekening met zo'n scenario. Anderzijds is contractverlenging nu prio nr 1 om de gieren buiten de deur te houden.
Lijkt me mooiste scenario dat hij binnenkort met een jaar gaat verlengen met de optie erin dat hij een baan krijgt binnen de ts na zijn carrière.
Ik dacht dat handhaving nu wel de prioriteit nummer 1 is. Dus logisch dat Ogbeche moet blijven.
Citaat van: poelie-lwd op januari 15, 2016, 08:19:54
Als ze 6 ton en een veelvoud aan salaris gaan bieden dan is B echt wel vertrokken. Hou maar rekening met zo'n scenario. Anderzijds is contractverlenging nu prio nr 1 om de gieren buiten de deur te houden.
Voor 6 ton moet je hem natuurlijk nooit verkopen!! Degradatie kost veeeel meer. Niet dat je met Ogbeche de zekerheid hebt dat je erin blijft maar schat de kans wel veeeel hoger in!!
Citaat van: Bernardo op januari 15, 2016, 11:02:20
Voor 6 ton moet je hem natuurlijk nooit verkopen!! Degradatie kost veeeel meer. Niet dat je met Ogbeche de zekerheid hebt dat je erin blijft maar schat de kans wel veeeel hoger in!!
Eensch maar in die positie zitten we niet.
Waarom niet? Als er geen clausule is, kan je het bod gewoon afwijzen.
Voor 6 ton kunnen wij hier 4 andere goede spelers een jaar laten voetballen
Zal best, maar die spelers vind je bijna niet in de winterstop.
Nee dat weet ik ook wel. Maar voor 3 ton kun je een topspits huren voor een halfjaar en heb je nog genoeg over om vlgnd seizoen 2 goede spelers te halen
Maar waar gaat het over. De laatste week van januari gebeurt er nog genoeg. De leeuw moet weg daar
Citaat van: sunderland op januari 15, 2016, 12:05:20
Voor 6 ton kunnen wij hier 4 andere goede spelers een jaar laten voetballen
Dan krijg je weer spelers waar we geen zak aan hebben en onze laatste centen opstrijken.
Een topspits komt echt niet naar Cambuur voor minder dan 1 mln.
Met Obeche heb je een zekerheid en 200% mentaliteit dat is meer waard dan 6 ton.
Bel maar even met het bestuur om dat te vertellen
Dat wil je toch niet op je geweten hebben? B verkopen, en dan degraderen?
Citaat van: PePe op januari 15, 2016, 12:47:25
Dat wil je toch niet op je geweten hebben? B verkopen, en dan degraderen?
Dan weet vd vegt zeker dat het exit is! :devil
Citaat van: speculeter op januari 15, 2016, 09:24:19
Lijkt me mooiste scenario dat hij binnenkort met een jaar gaat verlengen met de optie erin dat hij een baan krijgt binnen de ts na zijn carrière.
Kijkend naar hoe professioneel Ogbeche met z'n lichaam omgaat denk ik dat 'ie nog wel een paar jaar op niveau mee kan. Beetje MdV-stijl. :P
Je zou kunnen proberen het contract met nog eens twee jaar plus wederzijdse optie van een jaar te verlengen met ongeveer het salaris in die periode wat hij elders in anderhalf jaar verdient. Dan moet je wel voor lief nemen dat het laatste jaar de inbreng waarschijnlijk een stuk minder is tegen een topsalaris.
Citaat van: Bankzitter op januari 15, 2016, 18:17:59
Je zou kunnen proberen het contract met nog eens twee jaar plus wederzijdse optie van een jaar te verlengen met ongeveer het salaris in die periode wat hij elders in anderhalf jaar verdient. Dan moet je wel voor lief nemen dat het laatste jaar de inbreng waarschijnlijk een stuk minder is tegen een topsalaris.
Dus stel hij kan in het Championship nog eens 1.5 miljoen verdienen in die 3 jaar, dan moeten wij hem maar een contract aanbieden twv 250.000 per jaar? Lijkt me wat gek. Ik zou het niet erg vinden als hij de best betaalde binnen de selectie wordt, maar doe dat obv wat je zelf vind dat redelijk is en niet op basis van wat anderen hem bieden.
Tja, bij dat soort bedragen moet je wel afhaken.. het gaat meer om het feit dat je het salaris over langere periode kan spreiden, waar een andere club waarschijnlijk 1 jaar biedt en hij dan weer moet gaan clubhoppen.
B. verkopen :_schater. Dan kunnen we de handoek wel in de ring gooien. Mochten ze het niet tegen kunnen houden (dan denk ik richting een bedrag met 6 nullen) dan zou wat mij betreft Muhren een optie kunnen zijn (huur).
Turkse hekkensluiter heeft bod gedaan.
FC Twente ook, dit is ook afgewezen.
Er schijnt nog een club te zijn (naam onbekend).
En vd Vegt houdt zich stil in het LC.
Ben bang dat hij op 28-01 nog de deur uit loopt. :|
Twente... l8l
Citaat van: Galdiano op januari 16, 2016, 08:32:33
Turkse hekkensluiter heeft bod gedaan.
FC Twente ook, dit is ook afgewezen.
Er schijnt nog een club te zijn (naam onbekend).
En vd Vegt houdt zich stil in het LC.
Ben bang dat hij op 28-01 nog de deur uit loopt. :|
Waar betalen die dat dan van? Die hebben toch geen geld? En ik dacht (schijnbaar dus ten onrechte) dat ze een transferverbod hadden. Zie ik dat zo verkeerd of gaat dat bv pas later in. Wel balen dat er belangstelling is.
In hun financieel plan hebben ze een klein deel van de inkomsten van transferkosten gereserveerd voor aankopen. Het is krom, maar de KNVB gaat er schijnbaar mee akkoord. :R
Onbegrijpelijk. ...De boel zo slecht op orde hebben maar wel proberen ogbeche te kopen?
Ik hoop van harte dat Twente helemaal naar de kloten gaan.
Ik walg van dat soort clubs :R :R
Citaat van: AL op januari 16, 2016, 09:26:52
Ik hoop van harte dat Twente helemaal naar de kloten gaan.
Ik walg van dat soort clubs :R :R
Ja! :y
En dan snel Vd Belt terug :thumbsup
Verlengen en wel zsm!!
Zijn ze bezig om met hem te verlengen? Ik lees overal dat hij het geweldig naar zijn zin heeft, maar hij heeft nog niet bijgetekent. Het zou een hoop onrust schelen. Als we maar geen Reijnen scenario krijgen :zucht.
Ogbeche verkopen is degradatie!!!
Ogbeche is niet te koop
Ik vrees ook dat hij binnenkort weg is. Zal wel niet naar Twente gaan, die gaan geen exorbitante bedragen betalen voor een 31-jarige spits met een aflopend contract.
Citaat van: speculeter op januari 16, 2016, 09:18:58
Onbegrijpelijk. ...De boel zo slecht op orde hebben maar wel proberen ogbeche te kopen?
Als ze flink cashen voor Ziyech, dan blijft er vast wel iets over om wat terug te kopen....
Maar Ogbeche verkopen is tekenen voor degradatie, maar daar zijn we wel met elkaar over eens. Want koop maar een productieve spits terug.. (kansloos) En aub Barto kan en mag echt niet meer in de basis elf staan...
Dit voelt een beetje als het Reijnen syndroom... Ogbeche op de valreep weg en Cambuur hengelt bij Feijenoord een stand in (Anass Achahbar) binnen op huur basis.. Maar goed, we weten hoe dat heeft uitgepakt in de laatste maanden van 2015.
Ik denk dat als er 2.5 ton word geboden cambuur al flink in verlegenheid word gebracht
Dat kut stadion moet er komen want dan komt er opeens veel meer geld los. Dan kun je Ogbeche al verlengen
Ik denk ook dat alles afhangt van de komende wedstrijden. Als hij er nog een paar binnenschiet in januari is ie sowieso weg
Ogbeche hoeft het voor het geld al lang niet meer te doen natuurlijk, maar als hij er nog een paar inschiet in de tweede seizoenshelft dan is ie voor veel clubs een hele interessante optie ivm z'n aflopende contract
Ik vraag me af of Ogbeche zelf wel naar Twente wil. Heeft volgens mij wel hart voor Cambuur en voor het geld hoeft hij het ook niet te doen. Kan van de zomer, als hij transfervrij is, een veel grotere klapper maken.
Waarschijnlijk toch Twente
Horen en zeggen halen wij De Kogel
Grapje zeker?
Zeg horen en zeggen
Ondanks dat het te makkelijk is om in paniek te raken, voel ik toch een Reijnen scenario aankomen.
Citaat van: sunderland op januari 16, 2016, 11:16:25
Waarschijnlijk toch Twente
Waarschijnlijk toch Cambuur
Ik hoop net zo goed als jij dat dit niet waar is. Maar de kans is wel heel groot dat ie vertrekt. Als Cambuur een goed bedrag krijgt en dat hij zijn salaris kan verdubbelen dan is ie niet te houden
Citaat van: Utekleitrokken op januari 16, 2016, 11:20:03
Ondanks dat het te makkelijk is om in paniek te raken, voel ik toch een Reijnen scenario aankomen.
zorgen dat je vervanging op tijd klaar hebt staan. En kijk dan maar eens naar de topscorers van de jupiler. Een ralf seuntjes legt ze er makkelijk in, maar ook de kogel en verhaar.
Citaat van: sunderland op januari 16, 2016, 11:17:09
Horen en zeggen halen wij De Kogel
Met het vertrek van Ogbeche op dit moment, krijgt Cambuur spreekwoordelijk de kogel inderdaad.
Ik ben best wel fan van barto, maar dan als pinchhitter voor de laatste 20 minuten. Ik ben allee bang dat als B wel vertrekt dat Henk hem toch als eerste spits ziet, en dan gaan we het heel zwaar krijgen.
Citaat van: zeewolde op januari 16, 2016, 11:21:35
zorgen dat je vervanging op tijd klaar hebt staan. En kijk dan maar eens naar de topscorers van de jupiler. Een ralf seuntjes legt ze er makkelijk in, maar ook de kogel en verhaar.
ik vind verhaar de beste maar die heeft net verlengd daar dus ja
Als Ogbeche wel vertrekt (god verhoede het), dan maar eens naar Kevin van Veen informeren. Heeft laatst aangegeven dat hij graag naar Nederland wil omdat hij bij Scunthorphe niet in de spits speelt. Heb hem laatst tegen Chelsea zien spelen in de FA Cup en in die wedstrijd kon hij makkelijk met het niveau mee. Zou een topspits voor Cambuur zijn.
Ik heb gehoord dat Benzema komt als Ogbeche vertrekt
Citaat van: sunderland op januari 16, 2016, 10:51:41
Ik denk dat als er 2.5 ton word geboden cambuur al flink in verlegenheid word gebracht
Dan hadden ze al in verlegenheid geweest. Want de Turkse club heeft meer geboden.
Keurig dat de directie het heeft afgewezen! :thumbsup
Ook al zou je een miljoen krijgen, dan zou degredatie nog meer kosten. Je keer vaak niet het volgende jaar terug, het stadion gaat lastiger worden. Tv gelden zijn minder, sponsor inkomsten minder en weer 5000 supporters minder. Speler worden minder waard, maar veel moet je we op eredivisie niveau blijven betalen. En ga zo maar door.
Reken maar uit.
Ogbeche is niet te koop, dan maar gratis de deur uit!
Citaat van: sunderland op januari 16, 2016, 11:24:16
ik vind verhaar de beste maar die heeft net verlengd daar dus ja
ik ook, en denk ook dat die er direct zal staan. Seuntjes is een echte goaltjesdief. De kogel wat meer allround, maar kwalitatief denk ik de minste van de 3
Citaat van: sccambuurlwdd op januari 16, 2016, 11:25:33
Ik heb gehoord dat Benzema komt als Ogbeche vertrekt
dan krijgen henk en barto wel problemen met hun sextape :X :X :X :devil
Verhaar speelt toch meer als naar binnen trekkende rechtsbuiten bij Sparta?
Ja en nee. Komt ook van links naar binnen
Citaat van: Collingwood op januari 16, 2016, 11:32:03
Verhaar speelt toch meer als naar binnen trekkende rechtsbuiten bij Sparta?
maar kan ook gewoon in de spits.
Citaat van: zeewolde op januari 16, 2016, 11:30:26
dan krijgen henk en barto wel problemen met hun sextape :X :X :X :devil
Ik zeg niks
Citaat van: Collingwood op januari 16, 2016, 11:25:12
Als Ogbeche wel vertrekt (god verhoede het), dan maar eens naar Kevin van Veen informeren. Heeft laatst aangegeven dat hij graag naar Nederland wil omdat hij bij Scunthorphe niet in de spits speelt. Heb hem laatst tegen Chelsea zien spelen in de FA Cup en in die wedstrijd kon hij makkelijk met het niveau mee. Zou een topspits voor Cambuur zijn.
Helemaal eens. Prima spits!
Citaat van: poelie-lwd op januari 16, 2016, 11:54:30
Helemaal eens. Prima spits!
Met Van Veen zou je er per saldo misschien zelfs wel op vooruit gaan. Zeker met het oog op de toekomst. Lastige is dat hij eerst weer ingepast moet worden, en zal wel vrij duur zijn qua salaris. Maar Ogbeche zal ook een grootverdiener zijn.
Citaat van: Galdiano op januari 16, 2016, 08:32:33
Turkse hekkensluiter heeft bod gedaan.
FC Twente ook, dit is ook afgewezen.
Er schijnt nog een club te zijn (naam onbekend).
En vd Vegt houdt zich stil in het LC.
Ben bang dat hij op 28-01 nog de deur uit loopt. :|
Zoekend FC Twente doet vergeefse poging voor ervaren Ogbeche
Zaterdag, 16 januari 2016 om 08:11
FC Twente komt in de punt van de aanval ervaring tekort en heeft geprobeerd Bartholomew Ogbeche over te nemen van SC Cambuur. Het contract van de spits in Leeuwarden loopt na dit seizoen ten einde en FC Twente ondernam een poging 'B' aan te trekken, zo weten TC Tubantia en de Leeuwarder Courant. Volgens laatstgenoemd medium is de poging op niets uitgelopen.
/
Dwight Lodeweges haalde Ogbeche in januari 2014 als 'tropische verrassing' binnen bij SC Cambuur en hij bleek een schot in de roos. De Nigeriaanse spits maakte tot op heden 24 doelpunten in 55 wedstrijden in de Eredivisie, waarvan 9 stuks in het lopende seizoen. De club wil graag met Ogbeche verder, maar of het hem kan blijven betalen en of het zelf in de Eredivisie blijft is nog onzeker.
FC Twente rook een kans en deed navraag in Leeuwarden naar de 31-jarige topscorer. De naaste concurrent in de strijd tegen degradatie hield de deur echter dicht. Huidig FC Twente-directeur Gerald van den Belt kent Ogbeche nog uit de tijd dat hij zelf ook voor SC Cambuur werkte.
Ik zou het echt onvoorstelbaar vinden als Twente Ogbeche kan kopen. Wanbeleid wordt dan gewoon beloond.
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 16, 2016, 12:57:28
Ik zou het echt onvoorstelbaar vinden als Twente Ogbeche kan kopen. Wanbeleid wordt dan gewoon beloond.
Meneer Van de Belt heeft hier ook het onmogelijke gepresteerd wat betreft transfers. Zou zomaar kunnen.
Maar als het aan Ogbeche zelf ligt, denk ik dat hij liever bij Cambuur blijft.
Lekker hierblijven tot juni en in Juli nog ergens een klapper maken in het buitenland... :D
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 16, 2016, 12:57:28
Ik zou het echt onvoorstelbaar vinden als Twente Ogbeche kan kopen. Wanbeleid wordt dan gewoon beloond.
knjb zo werkt het
Zij krijgen ook geen 9 pnt. Alleen als ze aan het einde 9 pnt boven de streep staan. Let maar op
Bij zulke clubs zit altijd wel wat geld. Kijk eens naar nac en wat die op het veld hebben lopen. Dat kan nooit uit de begroting komen dat bestaat niet
Citaat van: sunderland op januari 16, 2016, 13:22:43
Bij zulke clubs zit altijd wel wat geld. Kijk eens naar nac en wat die op het veld hebben lopen. Dat kan nooit uit de begroting komen dat bestaat niet
Heeft overigens niets geholpen en speelt nu toch echt in de biercompetitie.
Ogbeche wil niet weg bij Cambuur, sterker nog hij gaat verlengen zonder clausule waarbij hij een transfer mag maken naar de woestijn deze zomer.
Aldus een sponsor die ik aardig goed vertrouw
Citaat van: Oosttribune op januari 16, 2016, 16:52:43
Ogbeche wil niet weg bij Cambuur, sterker nog hij gaat verlengen zonder clausule waarbij hij een transfer mag maken naar de woestijn deze zomer.
Aldus een sponsor die ik aardig goed vertrouw
Op hoop van zegen
Citaat van: sunderland op januari 16, 2016, 13:22:43
Bij zulke clubs zit altijd wel wat geld. Kijk eens naar nac en wat die op het veld hebben lopen. Dat kan nooit uit de begroting komen dat bestaat niet
NAC... Ja daar draaien ze ook een beste omzet met al dat :jupiler(League) bier wat ze daar massaal blijven zuipen. Alleen al van een avondje NAC betaal je 2 jaar 'B' door alle drank verkoop. 8P
Nu verlengen om deze zomer misschien verkocht te worden ipv niet verlengen en deze zomer gratis vertrekken en daarbij zelf mooi tekengeld opstrijken? Lijkt me een heel rare constructie, dan moet je wel een enorm hart voor je club hebben
Op twitter is ie zojuist al verkocht...
Dan moet Henk aan het werk:
'Als ze die verkopen, sla ik ze knock-out', zei De Jong op FOX Sports voorafgaand aan Cambuur - Vitesse.
Citaat van: Utekleitrokken op januari 16, 2016, 21:30:50
Op twitter is ie zojuist al verkocht...
dan is het zeker waar, het stast op twitter. Ik zag het ook al op facebook staan
En mijn buurman had er ook iets over gehoord
Als het waar is, mag vd Vegt meteen vertrekken.
Citaat van: Utekleitrokken op januari 16, 2016, 21:30:50
Op twitter is ie zojuist al verkocht...
Ik lees zoveel op Twitter. Geef eens een duidelijke bron? Las namelijk daar ook net dat ik moest poepen.. Kan niet want dat had ik al gedaan.
Citaat van: Dokkumer op januari 16, 2016, 21:45:41
Ik lees zoveel op Twitter. Geef eens een duidelijke bron? Las namelijk daar ook net dat ik moest poepen.. Kan niet want dat had ik al gedaan.
Alles wat op twitter staat is waar :_schater
Citaat van: Yellow Army op januari 16, 2016, 22:12:09
Alles wat op twitter staat is waar :_schater
Nee als het op Facebook staat is het waar :_schater
Citaat van: Yellow Army op januari 16, 2016, 22:12:09
Alles wat op twitter staat is waar :_schater
Ik heb nog steeds niet gepoept anders :devil
Nee zonder gekheid, heb net even gezocht maar niks serieus kunnen vinden (nu is dat nogal lastig op Twitter trouwens)
Citaat van: zeewolde op januari 16, 2016, 21:39:01
dan is het zeker waar, het stast op twitter. Ik zag het ook al op facebook staan
Citaat van: jeff op januari 16, 2016, 22:14:09
Nee als het op Facebook staat is het waar :_schater
Citaat van: Yellow Army op januari 16, 2016, 22:12:09
Alles wat op twitter staat is waar :_schater
Citaat van: Dokkumer op januari 16, 2016, 21:45:41
Ik lees zoveel op Twitter. Geef eens een duidelijke bron? Las namelijk daar ook net dat ik moest poepen.. Kan niet want dat had ik al gedaan.
Het spijt me dat ik mijn gezichtsuitdrukking er niet bij kan zetten en de intonatie ontbreekt ook; maar het was ietwat cynisch. Jankers.. l0l
Nee via maartenvantuinen (maartenvant) kreeg ik dat te zien, meestal is hij wel redelijk ingelicht. Dus kom er maar in onder je pseudoniem, maarten.
Ik vrees dat B toch vertrekt naar Twente. Direct schakelen en Kevin van Veen of Muhren halen!
En dan ga je er nog op achteruit. Ogbeche nu verkopen, kan je toch niet maken na je achterban! We kunnen ons weer richten op de Graafschap dan.
Hoe willen we Van Veen halen dan met nog 2,5 jaar contract?
Alles staat of valt met een eventuele clausule in het contract. Ik ben ook heel bang dat hij richting Twente gaat.
Citaat van: Bernardo op januari 16, 2016, 21:41:17
Als het waar is, mag vd Vegt meteen vertrekken.
als het een een miljoentje oplevert krijgt hij een standbeeld?! :D
zo moeilijk is het toch niet?
nu een dikke zak geld krijgen voor ogbeche of over 5 maanden is hij ook weg zonder een zak geld achter te laten.
zo werkt het in de voetbalwereld.
het is alleen frustrerend dat (top)clubs verschillende behandelingen krijgen.
je zal toch maar supporter van haarlem of veendam zijn en dit moeten aanschouwen.
Succes bij Twente vriend. 1 miljoen in de knip :thumbsup
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Houdbaarheidsdatum komt in zicht. Gaat Twente hier serieus nog geld voor betalen?
Contract mooi verlengen en volgend jaar rol als pinchhitter geven.
Citaat van: De Gast op januari 17, 2016, 08:50:42
Houdbaarheidsdatum komt in zicht. Gaat Twente hier serieus nog geld voor betalen?
Contract mooi verlengen en volgend jaar rol als pinchhitter geven.
Lol. Welke speler gaat basis dan? B. is by far nog de beste speler van dit team.
Citaat van: pvanbuijtene op januari 17, 2016, 09:03:30
Lol. Welke speler gaat basis dan? B. is by far nog de beste speler van dit team.
Beste aanvaller vind ik hem ook.
Beste spelers zijn onze 3 middenvelders!
Citaat van: AL op januari 17, 2016, 09:14:06
Beste aanvaller vind ik hem ook.
Beste spelers zijn onze 3 middenvelders!
Technisch, tactisch, schot, duelkracht etc vind ik hem gewoon het allerbesre( individueel dus)
Buiten de financiele vooruitgang kan ik me wel voorstellen dan hij nog een keer wil verkassen. Hij krijgt hier ook werkelijk geen enkele bruikbare bal, hij moet alles zelf creeren. Misschien maar goed ook, anders had hij er verleden jaar 20+ gemaakt en waren we hem al kwijt geweest. Mocht het zover komen dan zijn we gedoemd om te degraderen. Er zal misschien een goede spits gehaald kunnen worden maar dat moet dan ook gelijk allemaal maar weer klikken. :|
Citaat van: Harry L. op januari 17, 2016, 09:27:19
Buiten de financiele vooruitgang kan ik me wel voorstellen dan hij nog een keer wil verkassen. Hij krijgt hier ook werkelijk geen enkele bruikbare bal, hij moet alles zelf creeren. Misschien maar goed ook, anders had hij er verleden jaar 20+ gemaakt en waren we hem al kwijt geweest. Mocht het zover komen dan zijn we gedoemd om te degraderen. Er zal misschien een goede spits gehaald kunnen worden maar dat moet dan ook gelijk allemaal maar weer klikken. :|
Kazim is vrij geloof ik.
Citaat van: 666 op januari 17, 2016, 09:32:19
Kazim is vrij geloof ik.
:_schater, die kan wel een vuurtje opstoken. Scoren wordt alleen een probleem.
We kunnen wel allemaal heel panisch gaan doen, tuurlijk is Ogbeche een goede speler, maar misschien komt er wel een klasbak voor terug die er 10 inschiet.
Ik vind wel, ondanks zijn korte contract nog en zijn 31 jaar dat je hem niet voor minder dan 5 ton moet verkopen, ben bang dat Cambuur er weer wisselgeld voor vraagt en het gevoel heeft er een supergoede deal uit gehaald te hebben.
Citaat van: DayDreamer op januari 17, 2016, 09:36:27
We kunnen wel allemaal heel panisch gaan doen, tuurlijk is Ogbeche een goede speler, maar misschien komt er wel een klasbak voor terug die er 10 inschiet.
Ik vind wel, ondanks zijn korte contract nog en zijn 31 jaar dat je hem niet voor minder dan 5 ton moet verkopen, ben bang dat Cambuur er weer wisselgeld voor vraagt en het gevoel heeft er een supergoede deal uit gehaald te hebben.
Noem eens een paar klasbakken die te koop zijn en er gelijk staan (betaalbaar), ik kan ze niet noemen. Het zal dan wel weer huur worden voor een half jaartje. We zullen wel weer bij Groningen uitkomen en dan denk ik aan Hoessen ( :zucht). Heeft die Nijland dat probleempje ook weer opgelost :R
Ik heb geen namen nee, maar misschien moet je ook niet in Nederland zoeken, misschien is een onbekende speler juist wel goed.
Betaalbaar voor Cambuur is er namelijk geen goede spits in Nederland.
Ik vind Hoesen anders wel een prima spits voor ons. Datzelfde geldt voor Muhren en Kevin van Veen. Of ze betaalbaar zijn hangt af van het bedrag wat je voor Ogbeche krijgt.
Genoeg spitsen die wellicht gehuurd kunnen worden hoor.
Hoop zeker dat Ogbeche blijft, maar bij 6 ton en contract voor half jaar denk ik dat hij vertrekt.
Achabar
Muhren
Boymans
3 spitsen die je wellicht zou kunnen huren.
Dan zou er ook nog ruimte zijn voor nog een kasbak erbij voorin.
Citaat van: DayDreamer op januari 17, 2016, 09:45:45
Ik heb geen namen nee, maar misschien moet je ook niet in Nederland zoeken, misschien is een onbekende speler juist wel goed.
Betaalbaar voor Cambuur is er namelijk geen goede spits in Nederland.
Dan zullen ze dus wel gaan huren en hebben we het weer even opgelost voor een half jaartje. Laten we maar weer afwachten, we hebben er toch geen invloed op. :koffie
Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2016, 09:46:54
Ik vind Hoesen anders wel een prima spits voor ons. Datzelfde geldt voor Muhren en Kevin van Veen. Of ze betaalbaar zijn hangt af van het bedrag wat je voor Ogbeche krijgt.
Murhen kan ik me wel in vinden. Hoessen is een prima speler, allleen heel jammer dat hij niet kan scoren.
Ik zie B niet zo maar vertrekken, maar als het wel het geval zou zijn vindt ik Ruud Boymans de aller beste optie. Een zekerheid voor het maken van doelpunten.
Zullen vast aankomen met De Kogel, Vermeij of Van Weert... Maar we moeten maar afwachten, denk zelf dat Ogbeche gewoon blijft..
Citaat van: poelie-lwd op januari 17, 2016, 09:46:54
Ik vind Hoesen anders wel een prima spits voor ons. Datzelfde geldt voor Muhren en Kevin van Veen. Of ze betaalbaar zijn hangt af van het bedrag wat je voor Ogbeche krijgt.
Kan me niet voorstellen dat die van Veen te betalen is, heeft net verlengd. Muhren vind ik een type slungel die die boeren daar op de bank hebben, die kunnen er helemaal niks van.
Misschien die spits van GAE. Verder is er volgens mij niet veel. We moeten maar afwachten, we hebben er inderdaad toch geen invloed op.
Als we dik boven de streep zouden staan en Berisha begon warm te draaien, dan snel verkopen voor een miljoen. Maar als je nu verkoopt kost het mogelijk meer (tv gelden ect.) dan het oplevert. Daarbij hebben we (ondanks de resultaten) genoeg basisspelers met potentie die goed vastliggen en ik schrijf Masek en Berisha ook nog niet af. We liggen financieel op koers, dus er is geen noodzaak om te verkopen. Langdurig contract bieden, dat krijgt 'ie verder nergens.
Voor t juiste bedrag gewoon verkopen, degraderen gaan we toch wel...
Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 10:19:04
Voor t juiste bedrag gewoon verkopen, degraderen gaan we toch wel...
:rodekaart
Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 10:19:04
Voor t juiste bedrag gewoon verkopen, degraderen gaan we toch wel...
Waarom degraderen? Excelsior en Roda binnen handbereik. En gisteren heeft Cambuur gewoon een prima wedstrijd gespeeld en met dit collectief is handhaving realistisch.
Citaat van: michello op januari 17, 2016, 10:00:57
Zullen vast aankomen met De Kogel, Vermeij of Van Weert... Maar we moeten maar afwachten, denk zelf dat Ogbeche gewoon blijft..
Als B vertrekt zou je Seuntjens van vvv ook op kunnen halen, lijkt mij ook wel een goede optie.
Als B vertrekt en er wordt geen top spits zoals Boymans aangetrokken, kunnen we net zo goed verder met Barto en Barisha.
Citaat van: poelie-lwd op januari 16, 2016, 23:31:36
Ik vrees dat B toch vertrekt naar Twente. Direct schakelen en Kevin van Veen of Muhren halen!
AZ wil Muhren niet verhuren, Roda wou hem ook.
Mocht B vertrekken, dan zou ik hier graag Van Weert zien spelen. Een snelle goaltjesdief die maar een halve kans nodig heeft. Denk dat hij prima in ons spelletje past.
Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 10:19:04
Voor t juiste bedrag gewoon verkopen, degraderen gaan we toch wel...
Tering roepieh, ben je vannacht met wiekie aan het azijnborrelen geweest?
Citaat van: roepieh op januari 17, 2016, 10:19:04
Voor t juiste bedrag gewoon verkopen, degraderen gaan we toch wel...
Heeft Wiekie 2 accounts? :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Bernardo op januari 17, 2016, 12:47:54
AZ wil Muhren niet verhuren, Roda wou hem ook.
Hupperts is wel te huur wellicht.
B = voor ons onmisbaar deze 2e seizoenshelft, punt. Gaat hij weg, wordt het heel lastig te handhaven. Vindt maar zo;n goede opvolger.
Citaat van: Destroyer op januari 17, 2016, 13:28:58
Hupperts is wel te huur wellicht.
Is ook een rechtsbenige buitenspeler toch. Moeten vooral 1 op links hebben, mocht er voorin nog wat bijkomen
misschien is FC Utrecht wel voor hem in de markt....Haller is al weg dus....
Citaat van: Bernardo op januari 17, 2016, 13:33:03
Is ook een rechtsbenige buitenspeler toch. Moeten vooral 1 op links hebben, mocht er voorin nog wat bijkomen
Hupperts gaat naar Willem 2.
Citaat van: Robinho op januari 17, 2016, 14:03:42
misschien is FC Utrecht wel voor hem in de markt....Haller is al weg dus....
Haller speelt vandaag gewoon bij Utrecht hoor
Cambuur houdt hart vast, transfer Ogbeche lijkt aanstaande: "Weet er niks van"
zondag 17 januari 2016 om 08:08
Bartholomew Ogbeche, spits van SC Cambuur, staat naar verluidt in de belangstelling van directe concurrent FC Twente. De 31-jarige Nigeriaan zegt echter van niets te weten.
De ploeg uit Leeuwarden wil zijn contract dolgraag openbreken om te voorkomen dat hij aankomende zomer gratis de deur uit loopt. Om toch nog een transfersom aan hem over te houden, lijkt een winterse verkoop voor nu de enige optie.
"Ik weet niks van de interesse, echt niet", zegt hij na de 0-2 nederlaag tegen Vitesse tegen Voetbal International. "Ik wil niet speculeren. Ik wil me bezighouden met Cambuur, deze club in de Eredivisie houden. Als er geïnteresseerde clubs komen, hoor ik het wel." Of hij het seizoen afmaakt in Leeuwarden liet hij in het midden. "Het is de voetballerij, dat kun je nooit zeggen. Ik richt me op Cambuur."
Trainer Henk de Jong liet eerder al in duidelijke taal weten niet mee te willen werken aan een transfer van Ogbeche. "Alles wat komt, moet wegwezen. Anders sla ik ze knock-out, haha", zei hij tegen FOX Sports.
bron voetbalprimeur
Onzin artikel. Staat niets nieuws in!
Citaat van: Lore op januari 17, 2016, 20:29:01
Onzin artikel. Staat niets nieuws in!
Onrust stoken door directe concurrent.
Ik hoorde ook dat Cambuur belangstelling heeft voor Ziyech.
Als Ogbeche wel gaat, bel dan eens met Dusseldorf, schijnt dat Van Duinen (ex-ADO) daar nauwelijks speelt. Kan in de spits, vanaf de vleugel en scoort ook nog wel eens. Half jaartje huren.
Van Duinen.. daar wordt je ook niet vrolijk van. Ideale schoonzonen genoeg.
Ogbeche blijft gewoon. Kan me niet voorstellen andere clubs voor hem gaan betalen. Speler is bijna 32 en kan nog 1 hooguit 2 jaar mee.
Citaat van: rudie op januari 18, 2016, 00:08:52
Als Ogbeche wel gaat, bel dan eens met Dusseldorf, schijnt dat Van Duinen (ex-ADO) daar nauwelijks speelt. Kan in de spits, vanaf de vleugel en scoort ook nog wel eens. Half jaartje huren.
ja topper. Had ik nog niet aangedacht. Past hier ook goed met zijn gigantische mentaliteit
Citaat van: De Gast op januari 18, 2016, 07:16:48
Van Duinen.. daar wordt je ook niet vrolijk van. Ideale schoonzonen genoeg.
Ogbeche blijft gewoon. Kan me niet voorstellen andere clubs voor hem gaan betalen. Speler is bijna 32 en kan nog 1 hooguit 2 jaar mee.
als je dat zegt weet je dus niet wie hij is. Die gast loopt op alles en kan daarbij ook nog eens heel goed voetballen
Alleen wil v. Duinen niet terug naar de Eredivisie en voor zijn kans gaan in Duitsland
Oke
Vandaag op VI.nl:
Hoewel de belangstelling voor Hakim Ziyech van FC Twente enorm is, kwam er in Enschede nog geen bod op de vormgever binnen. De noodlijdende Tukkers richten ondertussen zelf hun pijlen op Bartholomew Ogbeche.
De spelmaker werd vrijdag tegen Heracles Almelo (4-0 zege) door zo'n veertig clubs gescout. Tot deze clubs behoorden verenigingen uit alle Europese topcompetities. Tot een bieding leidde de massale interesse nog niet. 'De transferwindow komt sowieso laat op gang', aldus technisch manager Ted van Leeuwen tegenover Voetbal International. Ziyech is met elf doelpunten clubtopscorer van de Tukkers en bewees tegen Heracles met een doelpunt weer eens zijn waarde.
FC Twente wil zich ondanks zijn financiële problemen graag versterken met Bartholomew Ogbeche van SC Cambuur. De spits heeft een aflopend contract in Leeuwarden. FC Twente kan pas aankopen doen wanneer het zelf één of meerdere spelers verkocht heeft. Bovendien moet de club toestemming van de KNVB verkrijgen voor elke uitgave boven de 50.000 euro.
Ben bang dat B gaat vertrekken.. Hopelijk geen 'Reijnen scenario'
Citaat van: Stiens op januari 20, 2016, 10:25:22
Ben bang dat B gaat vertrekken.. Hopelijk geen 'Reijnen scenario'
Als Ziyech vertrekt, zal Twente wel vol voor Ogbeche gaan. Een relatief goedkope oplossing voor Twente..
Cambuur moet nu al een back up hebben en niet pas gaan zoeken als het zover is, want dan ben je te laat..
Citaat van: Destroyer op januari 17, 2016, 15:20:07
Cambuur houdt hart vast, transfer Ogbeche lijkt aanstaande: "Weet er niks van"
zondag 17 januari 2016 om 08:08
Bartholomew Ogbeche, spits van SC Cambuur, staat naar verluidt in de belangstelling van directe concurrent FC Twente. De 31-jarige Nigeriaan zegt echter van niets te weten.
De ploeg uit Leeuwarden wil zijn contract dolgraag openbreken om te voorkomen dat hij aankomende zomer gratis de deur uit loopt. Om toch nog een transfersom aan hem over te houden, lijkt een winterse verkoop voor nu de enige optie.
"Ik weet niks van de interesse, echt niet", zegt hij na de 0-2 nederlaag tegen Vitesse tegen Voetbal International. "Ik wil niet speculeren. Ik wil me bezighouden met Cambuur, deze club in de Eredivisie houden. Als er geïnteresseerde clubs komen, hoor ik het wel." Of hij het seizoen afmaakt in Leeuwarden liet hij in het midden. "Het is de voetballerij, dat kun je nooit zeggen. Ik richt me op Cambuur."
Trainer Henk de Jong liet eerder al in duidelijke taal weten niet mee te willen werken aan een transfer van Ogbeche. "Alles wat komt, moet wegwezen. Anders sla ik ze knock-out, haha", zei hij tegen FOX Sports.
bron voetbalprimeur
Zou de KNVB hier toestemming voor geven ?
Citaat van: SCCdrachten op januari 20, 2016, 11:00:15
Zou de KNVB hier toestemming voor geven ?
Als Twente miljoenen voor Ziyech incasseert vrees ik van wel..
Citaat van: NRG op januari 20, 2016, 10:56:48
Als Ziyech vertrekt, zal Twente wel vol voor Ogbeche gaan. Een relatief goedkope oplossing voor Twente..
Cambuur moet nu al een back up hebben en niet pas gaan zoeken als het zover is, want dan ben je te laat..
Hoezo relatief goedkoop? Er is geen gelimiteerde transfersom toch? En als cambuur niet wil verkopen dan gebeurt het niet.
Citaat van: NRG op januari 20, 2016, 10:56:48
Als Ziyech vertrekt, zal Twente wel vol voor Ogbeche gaan. Een relatief goedkope oplossing voor Twente..
Cambuur moet nu al een back up hebben en niet pas gaan zoeken als het zover is, want dan ben je te laat..
Ik ben bang dat er niets wordt uitgegeven voordat er geld binnen is (dat moet ook zonder vangnet als gemeente of suikeroompjes waar andere clubs op terugvallen) Anders hadden we Reijnen, Rusnak en Ogbeche ook salarissen kunnen aanbieden waarvan we eigenlijk weten dat het financieel niet rëeel is.
Maar het blijft wrang als een categorie 1 club ongegeneerd spelers van een categorie 1 club kan wegkapen. Als Cambuur niet wil verkopen dan, zou het dan een arbritragezaak gaan worden?
Citaat van: Bankzitter op januari 20, 2016, 11:11:16
Ik ben bang dat er niets wordt uitgegeven voordat er geld binnen is (dat moet ook zonder vangnet als gemeente of suikeroompjes waar andere clubs op terugvallen) Anders hadden we Reijnen, Rusnak en Ogbeche ook salarissen kunnen aanbieden waarvan we eigenlijk weten dat het financieel niet rëeel is.
Maar het blijft wrang als een categorie 1 club ongegeneerd spelers van een categorie 1 club kan wegkapen. Als Cambuur niet wil verkopen dan, zou het dan een arbritragezaak gaan worden?
Dat hangt van Ogbeche af. Als hij een vertrek wil forceren wel.
Het is te hopen dat Ogbeche geen clausule in zijn contract heeft. Als dat niet het geval is moet Cambuur hier natuurlijk nooit aan meewerken. Of je moet een dusdanig bedrag krijgen waar je echt een goede opvolger van kunt halen (ik neem aan dat de opties al in kaart zijn gebracht). Ik verwacht niet dat Ogbeche naar de rechter zal stappen. Hij heeft wel hart voor Cambuur en kan in de zomer een veel grotere financiële klapper maken.
Citaat van: hobbes op januari 20, 2016, 11:09:08
Hoezo relatief goedkoop? Er is geen gelimiteerde transfersom toch? En als cambuur niet wil verkopen dan gebeurt het niet.
Als ze miljoenen vangen voor Ziyech en ze halen dan voor een paar ton Ogbeche, dan is dat een relatief goedkope vervanger..
Citaat van: NRG op januari 20, 2016, 11:14:44
Als ze miljoenen vangen voor Ziyech en ze halen dan voor een paar ton Ogbeche, dan is dat een relatief goedkope vervanger..
Ik kan me niet voorstellen dat Cambuur hem voor een paar ton laat gaan. Zal dan zeker om een bedrag met zes nullen moeten gaan. Of hij moet natuurlijk een clausule in zijn contract hebben waar wij niets vanaf weten.
Citaat van: Collingwood op januari 20, 2016, 11:16:20
Ik kan me niet voorstellen dat Cambuur hem voor een paar ton laat gaan. Zal dan zeker om een bedrag met zes nullen moeten gaan. Of hij moet natuurlijk een clausule in zijn contract hebben waar wij niets vanaf weten.
Zes nullen is helaas onzin natuurlijk. Ogbeche heeft nog een contract voor een half jaar, en verdient hier echt niet de hoofdprijs.
Ogbeche brengt op zijn leeftijd echt geen bedrag met 6 nullen op hoor.. :zucht
Dat denk ik ook niet. Maar dan moet je hem dus niet laten gaan. Dat probeer ik juist te zeggen.
Het is bekend dat niet het gehele bedrag dat je voor hem zult krijgen geherinvesteerd kan worden in een opvolger (was ook zo bij Reijnen). Je zult Ogbeche dus niet adequaat kunnen vervangen. Aangezien Barto het niveau niet heeft en Berisha vrijwel nooit fit is heb je dus een grote kans dat je gaat degraderen. We zijn namelijk zeer afhankelijk van Ogbeche wat scoren betreft. En het lijkt me duidelijk dat degraderen meer kost dan het bedrag(je) dat je zult ontvangen voor Ogbeche.
voor 800.000 laat Cambuur hem wel gaan
Veel zal van Ogbeche zelf afhangen denk ik. Als Cambuur weigert mee te werken aan een transfer in de winterstop, en Ogbeche respecteert dat, dan blijft ie gewoon bij Cambuur. Als Ogbeche zelf zijn zinnen heeft gezet op een transfer, dan is ie niet te houden vrees ik.
Citaat van: NRG op januari 20, 2016, 11:32:06
Veel zal van Ogbeche zelf afhangen denk ik. Als Cambuur weigert mee te werken aan een transfer in de winterstop, en Ogbeche respecteert dat, dan blijft ie gewoon bij Cambuur. Als Ogbeche zelf zijn zinnen heeft gezet op een transfer, dan is ie niet te houden vrees ik.
Maar zal hij dan voor Twente kiezen?
Citaat van: hobbes op januari 20, 2016, 11:51:41
Maar zal hij dan voor Twente kiezen?
Geen idee. Ik weet niet of er ook nog andere clubs serieuze interesse hebben..
Citaat van: siepelsjeu op januari 20, 2016, 11:30:51
voor 800.000 laat Cambuur hem wel gaan
Grotere vraag is, vindt je voor een seizoenshelft een even goede spits weer terug? Geld is leuk, maar degradatie dodelijk...
Citaat van: Destroyer op januari 20, 2016, 12:00:55
Grotere vraag is, vindt je voor een seizoenshelft een even goede spits weer terug? Geld is leuk, maar degradatie dodelijk...
Waarschijnlijk niet, je vindt niet zo snel een zelfde soort spits met dezelfde kwaliteiten als 'B'.
nee een gelijkwaardige vervanger voor Ogbeche zul je niet vinden, net als voor Rusnak en Reijnen. En ook de power van Sandor vang je niet op.
Volgens Henk Spaan gaat El Azzouzi, spits van Jong Ajax, op huurbasis naar Twente. Zou mooi zijn voor ons.
As ik dat su lees saten dr nogal wat scouts oppe tribune, se kennen oek teugenelkaar opbiede kenne. Mar belangryker is wat wil B! Wil ie nog un paar jaar un behoorluk salaris ferdiene?
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 20, 2016, 13:16:47
Volgens Henk Spaan gaat El Azzouzi, spits van Jong Ajax, op huurbasis naar Twente. Zou mooi zijn voor ons.
waar tover je dat vandaan?
en hij is overigens maar nauwelijks "spits van jong ajax",rest van het seizoen zou hij niet meer in actie komen en volgt hij gedwongen een zelfbeheersingscursus vanwege het slaan van een agente.
welke ambitieuze club zou hier interesse in hebben?
Dan Dammers mar inne spits
Citaat van: piene hassus op januari 20, 2016, 13:49:59
As ik dat su lees saten dr nogal wat scouts oppe tribune, se kennen oek teugenelkaar opbiede kenne. Mar belangryker is wat wil B! Wil ie nog un paar jaar un behoorluk salaris ferdiene?
je haalt verhalen door elkaar,de scouts zaten voor ziech op de tribune.
Citaat van: okkele op januari 20, 2016, 13:53:15
waar tover je dat vandaan?
en hij is overigens maar nauwelijks "spits van jong ajax",rest van het seizoen zou hij niet meer in actie komen en volgt hij gedwongen een zelfbeheersingscursus vanwege het slaan van een agente.
welke ambitieuze club zou hier interesse in hebben?
Schrijft Spaan in het Parool. Volgens hem is hij in genade aangenomen door Ajax, maar de trainer van Jong Ajax weigert hem op te stellen. In de keren dat hij is ingevallen, schijnt hij best veel gescoord te hebben.
De Jong: 'Zonder Ogbeche wordt handhaving moeilijk'
Een winters vertrek van Bartholomew Ogbeche zou een regelrechte ramp zijn voor SC Cambuur, betoogt trainer Henk de Jong. De spits is onder meer gewild door FC Twente.
'Zonder Ogbeche wordt handhaving een moeilijk verhaal', legt De Jong uit aan Voetbal International. De 31-jarige spits is dit seizoen clubtopscorer van Cambuur. Hij maakte in vijftien duels negen doelpunten en is daarmee verantwoordelijk voor bijna de helft van de totale productie (22 goals) van de nummer zeventien van de Eredivisie.
Het contract van Ogbeche loopt over een paar maanden af, waardoor de club alleen deze maand nog geld aan hem kan verdienen indien hij niet bijtekent. Indien de Nigeriaan verkocht wordt, heeft Cambuur weinig middelen beschikbaar om een vervanger te halen. 'Dan krijg je een speler die lang niet gespeeld heeft, die een of twee maanden nodig heeft om zich aan te passen. Die tijd hebben we niet. Ogbeche moet blijven.'
Ogbeche kwam in januari van 2014 bij Cambuur terecht en maakte in 56 duels 24 doelpunten.
Nou wen er maar aan die gaat weg misschien naar Twente van der Belt weet precies hoe zijn contract in elkaar zit .Mooi dat Cambuur nog wat geld vangt al zal het minder zijn dan wij denken.
Citaat van: twingo op januari 20, 2016, 14:12:30
Nou wen er maar aan die gaat weg misschien naar Twente van der Belt weet precies hoe zijn contract in elkaar zit .Mooi dat Cambuur nog wat geld vangt al zal het minder zijn dan wij denken.
vd belt heeft niks te maken gehad met huidige contract.
Citaat van: twingo op januari 20, 2016, 14:12:30
Nou wen er maar aan die gaat weg misschien naar Twente van der Belt weet precies hoe zijn contract in elkaar zit .Mooi dat Cambuur nog wat geld vangt al zal het minder zijn dan wij denken.
Als Ogbeche graag naar die Turkse club wil, komen zij ook wel aan alle info uit het contract van Ogbeche.
Citaat van: okkele op januari 20, 2016, 13:53:15
waar tover je dat vandaan?
en hij is overigens maar nauwelijks "spits van jong ajax",rest van het seizoen zou hij niet meer in actie komen en volgt hij gedwongen een zelfbeheersingscursus vanwege het slaan van een agente.
welke ambitieuze club zou hier interesse in hebben?
De zaakwaarnemer van El Azzouzi van Jong Ajax bevestigt dat de spits inderdaad waarschijnlijk naar Twente zal gaan. Is trouwens een zeer talentvolle speler die dit jaar in de JL gemiddeld 1x scoort per 67 minuten (6 goals in 11 wedstrijden).
Citaat van: Collingwood op januari 20, 2016, 15:26:56
De zaakwaarnemer van El Azzouzi van Jong Ajax bevestigt dat de spits inderdaad waarschijnlijk naar Twente zal gaan.
Zou dit dan betekenen dat Twente de interesse in Ogbeche laten varen? Ik heb mijn twijfels erover.
Citaat van: Unify op januari 20, 2016, 15:31:13
Zou dit dan betekenen dat Twente de interesse in Ogbeche laten varen? Ik heb mijn twijfels erover.
Ik neem niet aan dat die El Azzouzi naar Twente komt om op de bank te zitten. Kan namelijk naar verluidt naar verschillende clubs in binnen- en buitenland (NEC wordt/werd ook genoemd).
Citaat van: Collingwood op januari 20, 2016, 15:32:45
Ik neem niet aan dat die El Azzouzi naar Twente komt om op de bank te zitten. Kan namelijk naar verluidt naar verschillende clubs in binnen- en buitenland (NEC wordt/werd ook genoemd).
Dat zou dan zeer goed nieuws zijn! |:)
Citaat van: Unify op januari 20, 2016, 15:37:14
Dat zou dan zeer goed nieuws zijn! |:)
Inderdaad! Maar het is natuurlijk niet zeker. Ten eerste niet of de transfer definitief doorgaat (er volgt nog een laatste gesprek), en ten tweede of ze dan Ogbeche niet meer willen.
Citaat van: NRG op januari 20, 2016, 11:03:43
Als Twente miljoenen voor Ziyech incasseert vrees ik van wel..
Dat zou toch niet best wezen..
De KNVB kan hier toch niet in meegaan.. twente heft miljoenen schuld en mag van de knvb de concurentie nog minder maken.. walgelijk !
Mooi nieuws voor Cambuur?!
15:43 – Zakaria El Azzouzi speelt in de tweede seizoenhelft vrijwel zeker op huurbasis bij FC Twente. De spits van Jong Ajax (19) heeft bij de Amsterdammers een contract tot de zomer van 2020. Bij de beloftenploeg speelt hij echter geen hoofdrol in de plannen van trainer Jaap Stam.
"Er is zeer serieuze belangstelling, maar er volgt nog een laatste gesprek tussen de speler en club. Er was veel interesse, ook uit Frankrijk en Engeland, maar Zakaria wil in Nederland blijven", zegt zijn zaakwaarnemer Fulco van Kooperen tegenover De Telegraaf.
Het noodlijdende FC Twente liet deze maand Olympiakos-huurling Michael Olaitan vertrekken. Daarmee creëerde de Enschedese club wat ruimte in het salarisbudget.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/291177/ (http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/291177/)
Citaat van: zeewolde op januari 20, 2016, 14:23:42
vd belt heeft niks te maken gehad met huidige contract.
Niks, maar natuurlijk wel met het halen naar FCT. Nogmaals deze jongen is onvervangbaar. Hij moet blijven.
Wiebe de Vries @wiebe_de_vries
#Ogbeche naar Twente? #Cambuur: geen bod van FC Twente ontvangen, dus (nog) niet aan de orde. #FCTWENTE
Wiebe de Vries @wiebe_de_vries
Nu El Azzouzi naar Twente gaat, lijkt kans op transfer alleen maar af te nemen.
Wiebe de Vries werkt bij FOX.
Citaat van: Collingwood op januari 21, 2016, 10:13:50
Wiebe de Vries @wiebe_de_vries
#Ogbeche naar Twente? #Cambuur: geen bod van FC Twente ontvangen, dus (nog) niet aan de orde. #FCTWENTE
Wiebe de Vries @wiebe_de_vries
Nu El Azzouzi naar Twente gaat, lijkt kans op transfer alleen maar af te nemen.
Wiebe de Vries werkt bij FOX.
Haha, Wiebe heeft nog aantal jaren in jeugd scc gespeeld bij lichting Bijker Schepers etc. Ik ging altijd met hem en zn pa naar cambuur.
Grappig dat je hem citeert :thumbsup
Citaat van: JurjenS7 op januari 21, 2016, 10:18:39
Haha, Wiebe heeft nog aantal jaren in jeugd scc gespeeld bij lichting Bijker Schepers etc. Ik ging altijd met hem en zn pa naar cambuur.
Grappig dat je hem citeert :thumbsup
Dat is inderdaad een leuk weetje!
Citaat van: Collingwood op januari 21, 2016, 10:13:50
Wiebe de Vries @wiebe_de_vries
#Ogbeche naar Twente? #Cambuur: geen bod van FC Twente ontvangen, dus (nog) niet aan de orde. #FCTWENTE
Wiebe de Vries @wiebe_de_vries
Nu El Azzouzi naar Twente gaat, lijkt kans op transfer alleen maar af te nemen.
Wiebe de Vries werkt bij FOX.
Het lijkt misschien af te nemen maar zolang het nog geen 1 februari is, ben ik er nog niet gerust op :P
Spelers, trainers, makelaars en clubs. Iedereen laat elkaar in het onzekerheid tot 1 feb.
En 1 minuut voor 12 worden ze pas wakker, en actief. (de wondere wereld van het voetbal)
Citaat van: Collingwood op januari 21, 2016, 10:13:50
Wiebe de Vries @wiebe_de_vries
#Ogbeche naar Twente? #Cambuur: geen bod van FC Twente ontvangen, dus (nog) niet aan de orde. #FCTWENTE
Wiebe de Vries @wiebe_de_vries
Nu El Azzouzi naar Twente gaat, lijkt kans op transfer alleen maar af te nemen.
Wiebe de Vries werkt bij FOX.
Ik geloof er niets van, dat de kans dat Ogbeche naar Twente vertrekt is afgenomen. Twente zoekt enkele ervaren spelers om het elftal op sleeptouw te kunnen nemen. El Azzouzi is dat zeker niet, het lijkt me dat dit meer een speler is die wordt aangetrokken voor de toekomst. Als straks Ziyech verkocht wordt (alweer een ervaren speler die vertrekt, dus nog meer behoefte aan oudere spelers) en er wellicht geld beschikbaar is, zal Ogbeche de eerste optie zijn om Twente te versterken vrees ik. Bovendien snijdt het mes voor hen dan aan 2 kanten: een directe concurrent wordt ook nog eens verzwakt.
Die gast word toch rest van het seizoen gehuurd, dus lijkt me niet voor de toekomst.
Misschien dat de interesse van Twente in Ogbeche zich verplaatst naar komende zomer.
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 21, 2016, 13:08:15
Misschien dat de interesse van Twente in Ogbeche zich verplaatst naar komende zomer.
Dat denk ik ook inderdaad, en ik hoop het nog meer.
Iedereen lult maar over Twente, maar er zijn vast meer clubs geïnteresseerd in B. En vervanger van Ziyech wil ik ook niet geloven, heel ander type speler. Afwachten maar...
Volgens René Hake zoekt Twente na het aantrekken van El Azzouzi nog steeds naar een ervaren spits.
Er zijn meer ervaren spitsen als ogbeche toch?
Citaat van: picoberghuis op januari 22, 2016, 10:30:23
Storm in een glas water en 'gemaakt nieuws'.
Twente zegt een week geleden op zoek te zijn naar een ervaren spits. Een journalist laat Ogbeche als optie vallen op een twente twitter site, de regionale media hier en twitter pikken het op.
Henk de Jong wordt ernaar gevraagd en reageert et voila het nieuws is geboren.
Twente heeft geen knaken, Ogbeche zit hier goed, er is geen contact geweest en hij blijft iig dit seizoen gewoon.
Boek sluiten en over tot de orde van de dag.
Speculaties niveau 'Cambuurfront' knip en plak :rodekaart
ik denk het dus niet
Er spelen zeker dingen. Als ie weggaat hoop ik op de zandbak want dan kan cambuur het meest verdienen en kunnen we een waardig opvolger halen
Twente zoekt absoluut een ervaren spits, en net zoals bij het vertrek van Reijnen denk ik dat er geen plan B is !
Citaat van: veteraan op januari 24, 2016, 12:14:30
Twente zoekt absoluut een ervaren spits, en net zoals bij het vertrek van Reijnen denk ik dat er geen plan B is !
Plan A is zoveel vragen dat Twente afhaakt. Snap sowieso niet waarom een gevoelsmens als B naar een wespennest als Twente zou gaan
Ik zie het eerder gebeuren dat Santos naar Twente gaat.
Citaat van: diekhuzen op januari 17, 2016, 10:38:54
Waarom degraderen? Excelsior en Roda binnen handbereik. En gisteren heeft Cambuur gewoon een prima wedstrijd gespeeld en met dit collectief is handhaving realistisch.
Zie hier je antwoord, daarom dus
Slappe zakken
Komt laatste 2 wedstrijden ongeïnteresseerd over.
Hij probeert zich minder in de kijker te spelen zodat hij niet hoeft te verkassen :_schater
Citaat van: Destroyer op januari 24, 2016, 19:12:08
Hij probeert zich minder in de kijker te spelen zodat hij niet hoeft te verkassen :_schater
Miste idd scherpte.. Die eerste kans moet gewoon zitten
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er iets speelt met ogbeche.
Vind hem minder scherp.
Citaat van: DayDreamer op januari 24, 2016, 19:08:34
Komt laatste 2 wedstrijden ongeïnteresseerd over.
Serieus :wall
Ik vond hem de laatste 2 wedstrijden juist een van de meest gemotiveerde spelers. Probeerde tegen Vitesse op een gegeven moment zelf kansen te creëren en buffelde vandaag ook 90 minuten lang, ondanks die elleboogstotende holbewoner Beugelsdijk. Snap jullie opmerkingen dan ook niet. Had vandaag inderdaad kunnen scoren, maar dat eerste schot ging maar een paar centimeter naast.
Citaat van: Bill Shankly op januari 24, 2016, 20:13:13
Serieus :wall
:_schater, je zal toch ook Rosheuvel weer aan de bal zien....... of Streek op links.
Lekker verkopen nu het nog kan. Dan vangen we nog wat centen. We vliegen er toch uit, met of zonder hem.
Citaat van: Harry L. op januari 24, 2016, 20:17:57
:_schater, je zal toch ook Rosheuvel weer aan de bal zien....... of Streek op links.
?
Leg eens uit
Citaat van: Bill Shankly op januari 24, 2016, 20:33:01
?
Leg eens uit
Dan ga je de bal niet krijgen. Van Rosheuvel komt er niets aan en v/d Streek trekt naar binnen of staat er niet om een voorzet te geven.
De enige manier om te scoren is dus door het centrum (lastig omdat hij dan vaak met zijn rug naar de goal staat).
Ik begrijp je verhaal prima. Ben het er mee eens
Maar mijn reactie was dat ik niet vind dat b ongeïnteresseerd overkomt
Had een wel een assist vandaag..
Wat Henk wel slim doet is hem in de spits laten staan. Dan weet je zeker dat hij hier blijft.
Citaat van: Bill Shankly op januari 24, 2016, 20:40:23
Ik begrijp je verhaal prima. Ben het er mee eens
Maar mijn reactie was dat ik niet vind dat b ongeïnteresseerd overkomt
Ik vindt ook niet dat hij zo overkomt. Ik had mijn reactie verkeerd geplaatst.
Citaat van: Harry L. op januari 24, 2016, 20:44:24
Ik vindt ook niet dat hij zo overkomt. Ik had mijn reactie verkeerd geplaatst.
[/quote
:thumbsup
B moet gaan liggen zodra er aan z'n shirtje wordt getrokken. Overduidelijk een penalty en tweede kaart. Bovendien de rest van de wedstrijd tegen 10 man uitspelen. Slimmigheidjes bepalen de wedstrijd. Dat wil niet zeggen dat de scheids vandaag, of het arbitrale kwartet, duidelijk rode kaart en penalty had moeten geven.
Hetzelfde met de actie van Beugelsdijk. Ga maar liggen als een stervende zwaan.
Citaat van: diekhuzen op januari 24, 2016, 20:57:17
B moet gaan liggen zodra er aan z'n shirtje wordt getrokken. Overduidelijk een penalty en tweede kaart. Bovendien de rest van de wedstrijd tegen 10 man uitspelen. Slimmigheidjes bepalen de wedstrijd. Dat wil niet zeggen dat de scheids vandaag, of het arbitrale kwartet, duidelijk rode kaart en penalty had moeten geven.
Tja. En als streek die bal na die aktie er gewoon in ramt zegt iedereen wat een goeie aktie van b. Sterk aan de bal .......
Citaat van: Bill Shankly op januari 24, 2016, 21:09:20
Tja. En als streek die bal na die aktie er gewoon in ramt zegt iedereen wat een goeie aktie van b. Sterk aan de bal .......
Rode kaart en penalty was toch overduidelijk? Waarom zou B zich sterk gaan houden? Ik geef aan dat het gewoon ontbreekt aan slimmigheid.
uit VI:
...Zo zou Bartholomew Ogbeche op weg naar de uitgang zijn in de Friese hoofdstad. 'Ik ben er niet zeker van of hij er woensdag weer bij is', zei hij over de aanvaller, die de treffer van Van de Streek voorbereidde. 'Ik ga me daar niet druk om maken. Straks steek ik daar energie in en blijkt dat hij blijft. Daar ga ik dus ook nog maar van uit. En als hij vertrekt, zullen we iets anders moeten zoeken.'
Dat word nu al 4 weken gezegd........we zullen het wel zien.
Citaat van: Destroyer op januari 24, 2016, 21:44:09
uit VI:
...Zo zou Bartholomew Ogbeche op weg naar de uitgang zijn in de Friese hoofdstad. 'Ik ben er niet zeker van of hij er woensdag weer bij is', zei hij over de aanvaller, die de treffer van Van de Streek voorbereidde. 'Ik ga me daar niet druk om maken. Straks steek ik daar energie in en blijkt dat hij blijft. Daar ga ik dus ook nog maar van uit. En als hij vertrekt, zullen we iets anders moeten zoeken.'
Niks nieuws dus
Toch zegt mijn gevoel dat hij deze week weg is.
En als hij al weg gaat...
Wie komt er dan?
Citaat van: speculeter op januari 24, 2016, 22:20:23
En als hij al weg gaat...
Wie komt er dan?
Goeie vraag. Ik zou voor een jongere spits gaan en voor meerdere jaren vastleggen zonder clausule. Kevin van Veen bijvoorbeeld.
Hoop in ieder geval dat ze al iemand op oog hebben of ms zelfs al contact mee hebben mits ogbeche vertrekt
Als Ogbeche vertrekt en ze leggen geen spits vast die er gelijk staat, dan mag Vd Vegt per direct vertrekken!
Citaat van: Galdiano op januari 24, 2016, 22:28:21
Als Ogbeche vertrekt en ze leggen geen spits vast die er gelijk staat, dan mag Vd Vegt per direct vertrekken!
u heeft gelijk.
Ik denk dat Ogbeche wel blijft.
En dan hopen dat ie een contract voor nog een jaar tekent, als we ons handhaven.
Citaat van: poelie-lwd op januari 24, 2016, 22:23:19
Goeie vraag. Ik zou voor een jongere spits gaan en voor meerdere jaren vastleggen zonder clausule. Kevin van Veen bijvoorbeeld.
Maar welke spits doet dat bij een club die zeventiende staat?
Kom je eerder uit bij huren van Hoesen, Muhren, Achabar, Zivkovic.
Zou graag zien dat Ogbeche blijft en dan Bilal erbij van Feyenoord voor op de flanken.
Citaat van: AL op januari 24, 2016, 22:46:50
Zou graag zien dat Ogbeche blijft en dan Bilal erbij van Feyenoord voor op de flanken.
Denk dat Bilal niet betaalbaar is voor ons. Daarnaast is het een ex-dkv'er dus zal een deel van de forumgangers hier ook moeite mee hebben.
Maar ben het met je eens dat het een versterking zou zijn voor op de linksbuiten.
Bilal staat wel op het lijstje.
Citaat van: Vedetski op januari 24, 2016, 23:03:48
Denk dat Bilal niet betaalbaar is voor ons. Daarnaast is het een ex-dkv'er dus zal een deel van de forumgangers hier ook moeite mee hebben.
En de overige 9950 supporters niet, dus dat is geen probleem
Vrees dat B zijn laatste potje heeft gespeeld voor SCC.
Citaat van: Montana op januari 25, 2016, 00:56:19
Bilal staat wel op het lijstje.
Is alternatief voor Kuyt. Andere smaken hebben ze niet. Die laten ze niet gaan denk ik.
Vandaag is de VI
Twente naast ogbeche ook belangstelling voor Zivkovic.
Ogbeche komt als Ziyech weg gaat anders is er geen geld.
Twente moet deze week van Ziyech af voor de financien en Ogbeche halen ze direct als vervanger.
Het is ongelofelijk en onwaarschijnlijk maar het scenario Reijnen gaat zich herhalen en waarschijnlijk een dag voor DKV.
Ze maken Ogbeche helemaal gek daar in Enschede, paar zaakwaarnemers erbij die ook euro's zien en dag Cambuur.
We hebben geen rooie cent en raken alles wat een beetje kan ballen kwijt.
Citaat van: Oosttribune op januari 25, 2016, 10:27:44
We hebben geen rooie cent en raken alles wat een beetje kan ballen kwijt.
De ellende is dat Twente nog veel minder heeft dan wij. Zij zijn praktisch failliet, maar kunnen toch de beste speler van een concurrent kopen. Mocht Ogbeche naar Twente gaan, is het voor het eerst dat ik een club van harte een faillissement toewens.
Citaat van: Oosttribune op januari 25, 2016, 10:27:44
Ze maken Ogbeche helemaal gek daar in Enschede, paar zaakwaarnemers erbij die ook euro's zien en dag Cambuur.
De enige clubs die B gek kunnen maken spelen volgens mij in de zandbak/Rusland etc. Echt veel poen dus. Niet het lood om oud ijzer verhaal van Cambuur/Twente
juust !
familie "b" is happy in lwd,dan gaan ze echt niet naar dat hopeloze enschede.
telt oek met.
hij heeft toch gewoon een contract met Cambuur?? dus als Cambuur hem daaraan houdt gaat ie helemaal niet weg... of heeft ie een clausule erin??
als hij ergens 4 x meer kan verdienen en cambuur krijgt 8 ton wat dan.
Citaat van: denistel op januari 25, 2016, 16:51:55
als hij ergens 4 x meer kan verdienen en cambuur krijgt 8 ton wat dan.
Voor 8 ton natuurlijk laten gaan.
Denk dat het met de helft echt wel ophoudt toch?
Citaat van: denistel op januari 25, 2016, 16:51:55
als hij ergens 4 x meer kan verdienen en cambuur krijgt 8 ton wat dan.
8 ton? Strikje er om!
Foor 8 ton degradere?
met b er bij heb je ook geen garantie dat je er in blijft hoor.
T blijft wel angstvallig stil wat betreft Ogbeche. Toch betwijfel ik dat hij naar Twente gaat.
ze geven die Oosterwijk het vertrouwen en die jongen van ajax er achter.
Als B weggaat mag wel er wel een goeie spits voor terugkomen als er niks voor terugkomt dan kunnen we volgend jaar aan de jupiler bier ;(
Citaat van: denistel op januari 25, 2016, 16:51:55
als hij ergens 4 x meer kan verdienen en cambuur krijgt 8 ton wat dan.
dan is ie weg.
Als hij morgen zijn been breekt is ie ook weg dit seizoen.
Nog niet zo lang geleden waren er velen die hem op de bank wilden hebben.
Het is allemaal zo betrekkelijk.
Wat mij btreft met zijn enorme ervaring onze belangrijkste speler op dit moment maar als hij weg gaat moeten we maar weer hopen op een goede vervanger........geluk is een nou eenmaal een grote factor bij een club als Cambuur.
Zo ist helaas
Citaat van: okkele op januari 25, 2016, 15:24:50
juust !
familie "b" is happy in lwd,dan gaan ze echt niet naar dat hopeloze enschede.
telt oek met.
Familie woont volgens mij in Groningen, dus dat argument valt af. Al is Enschede wel een stukje verder rijden dan Leeuwarden en minder carpoolers.
Tapia naar feyenoord, mij benieuwen of er nog meer transfernieuws komt!
vilhena maar naar leeuwarden dan.
:P
Tombola gaat draaien. Binnen 48 uur is hij weg. Geen bronnen, onderbuikgevoel.
Eric Botteghin naar Feyenoord - Reijnen naar Groningen
Tapia naar Feyenoord -Twente heeft geld binnen - Ogbeche naar Twente
Bedankt Rotterdam
Laat het niet waar zijn
Geld wat twente heeft ontvangen van tapia kunnen ze nog niet investeren.
Denk dat eerst zyech wegdoet voor we ons zorgen moeten maken.
FC Twente gaat zich in de huidige transferperiode mogelijk nog versterken met een spits. De club uit Enschede heeft naar verluidt belangstelling voor Vidar Örn Kjartansson, een 25-jarige IJslander die sinds vorig jaar januari onder contract staat bij Jiangsu Suning. De Chinezen zijn bereid om de achtvoudig international te verkopen en ook Malmö FF, Aarhus GF, Trabzonspor en Wolverhampton Wanderers hebben interesse.
Clausule?
Citaat van: speculeter op januari 26, 2016, 09:20:52
Geld wat twente heeft ontvangen van tapia kunnen ze nog niet investeren.
Denk dat eerst zyech wegdoet voor we ons zorgen moeten maken.
De eerste 4,5 miljoen moet naar de gemeente toch?
Als Haller verkocht wordt gaat ie naar utrecht ben ik bang...
Citaat van: poelie-lwd op januari 26, 2016, 09:03:59
Tombola gaat draaien. Binnen 48 uur is hij weg. Geen bronnen, onderbuikgevoel.
nou as dien onderbuik dat zegt moet het wel waar zijn
Idd Utrecht meld zich zeer waarschijnlijk ook voor Ogbeche!!
Utrecht dingt gunsten van naar Ogbeche
FC Twente krijgt concurrentie in de strijd om Bartholomew Ogbeche. De 31-jarige aanvaller van Cambuur is een kandidaat bij FC Utrecht, mocht Sébastien Haller deze transferperiode vertrekken. Ogbeche, die dit seizoen negen keer trefzeker was, heeft bij Cambuur een aflopend contract. De club uit Leeuwarden zit momenteel in de wachtkamer, en moet duimen dat Hakim Ziyech en Haller bij respectievelijk Twente en Utrecht het seizoen afmaken.
AD
Maar als cambuur niet wil en ogbeche niet wil, dan gebeurt het toch niet?
Citaat van: sunderland op januari 26, 2016, 22:17:45
Idd Utrecht meld zich zeer waarschijnlijk ook voor Ogbeche!!
Is alleen maar goed voor de eventuele verkoopprijs
En als de Leeuw vertrekt bij Grunn?
Waarom tekent Ogbeche niet gewoon bij?
Volgens mij weet hij nu zelf nog niet wat hij wil.
Hij heeft er nu ook zelf last van. (mindere prestaties)
Ik vrees dat we de tweede helft van het seizoen zonder Ogbeche moeten doen (ik hoop uiteraard dat hij blijft). Ik mag in ieder geval hopen dat er ook al een opvolger in het vizier is voor B. Anders vis je net als met Reijnen (wat er ook aan zat te komen) weer achter het net. Cambuur moet slagvaardiger worden. Ga in onderhandeling met B en biedt hem een contractverlening aan. In ieder geval een jaar erbij.
Citaat van: Voorstopper op januari 27, 2016, 00:12:07
Ik vrees dat we de tweede helft van het seizoen zonder Ogbeche moeten doen (ik hoop uiteraard dat hij blijft). Ik mag in ieder geval hopen dat er ook al een opvolger in het vizier is voor B. Anders vis je net als met Reijnen (wat er ook aan zat te komen) weer achter het net. Cambuur moet slagvaardiger worden. Ga in onderhandeling met B en biedt hem een contractverlening aan. In ieder geval een jaar erbij.
Vraagje ....
Hoe ga je dit in godsnaam doen, een waardig vervanger voor Reijnen, en nu voor Ogbeche ...
Waar haal je die betaalbaar vandaan ?
Nergens helaas.
Gewoon zorgen dat je dit keer wel een waardig vervanger klaar hebt staan. Huur of koop, wat dan ook.
Kan er overigens nog steeds niet bij dat er 'zoveel' belangstelling is. Niet meer bepaald de jongste en maakt ook geen onuitwisbare indruk achter.
Blijft gewoon hier, paniek om niks.
Lees net de Haller het seizoen bij Utrecht wil afmaken..
Haller wil bij Utrecht blijven.
En inderdaad, de belangstelling voor B. doet wat overdreven aan. Ogbeche is goud voor ons, scoort makkelijk, voorbeeldige prof, maar verder voetballend ook weer niet zo uitzonderlijk dat andere clubs daar fors in gaan investeren. Andere clubs zien hem toch vooral als noodoplossing tot de zomer en daarna nog een jaartje voor de breedte.
Lachwekkend. Roda wil B ook halen :_schater
SCC wil tussen de 3 en 4 ton hebben voor B. Het zal marktconform zijn maar gezien de siuatie is dat natuurlijk peanuts t.o.v. degradatie. Daar haal je niks gelijkwaardigs voor terug vrees ik.
Citaat van: poelie-lwd op januari 27, 2016, 07:33:56
Lachwekkend. Roda wil B ook halen :_schater
SCC wil tussen de 3 en 4 ton hebben voor B. Het zal marktconform zijn maar gezien de siuatie is dat natuurlijk peanuts t.o.v. degradatie. Daar haal je niks gelijkwaardigs voor terug vrees ik.
Danny Hoessen maar een half seizoen huren van FCG dan .....
Je kunt als club gewoon een statement maken. Geen verkoop aan club in rechterrijtje eredivisie.
en na vrijdagmorgen helemaal niet meer.
stel nou dat ze hem zaterdagmorgen verkopen in de voorbereiding op dkv, wordt een lekkere laatste training dan.
Citaat van: poelie-lwd op januari 27, 2016, 07:33:56
Lachwekkend. Roda wil B ook halen :_schater
Ik hoorde dat Sc Cambuur ook belangstelling voor hem had :thumbsup
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 07:38:23
Je kunt als club gewoon een statement maken. Geen verkoop aan club in rechterrijtje eredivisie.
en na vrijdagmorgen helemaal niet meer.
stel nou dat ze hem zaterdagmorgen verkopen in de voorbereiding op dkv, wordt een lekkere laatste training dan.
In het belang van de club B niet laten gaan. Simpel genoeg. Het gaat deze clubs volgens mij ook niet zozeer om de kwaliteiten van B maar meer om Cambuur te verzwakken vlak voor deadline transferperiode. Zo is de achterhoede nu weer wat op orde, komen we niet tot scoren omdat er geen spits is. Trouwens hoe zit dat met Berisha, kan die dan B niet vervangen?
Als hij dan toch verkocht wordt dan moet je hem zo vlak voor het verstrijken van de deadline niet voor een appel en een ei verkopen. Je moet de marktwaarde gewoon x 2 of zelfs x 3 doen.
Al wil ik hem helemaal niet kwijt.
Ik heb nog steeds vertrouwen in Berisha (als hij een x fit wordt).
Willem II wordt ook nog genoemd in de krant. Vind het toch een bepaalde arrogantie dat die clubs zich überhaupt voor hem melden.
Ogbeche, blijf lekker nog een half jaartje bij ons. In de zomer staan de clubs nog steeds voor je in de rij. Wat ze nu aan transfersom betalen, kun je dan lekker als tekengeld vragen. Bovendien hoef je dan geen overhaaste beslissing te nemen, maar kun je maanden de tijd nemen om voor jou en je gezin de beste keuze te maken.
Indien Cambuur ogbeche van de hand doet aan een rechtstreekse concurrent als Roda of W2 in het midden van het seizoen zie ik dit als dik wanbeleid. Je ziet mij dit seizoen dan niet meer bij de club.
Citaat van: hobbes op januari 27, 2016, 08:26:36
Willem II wordt ook nog genoemd in de krant. Vind het toch een bepaalde arrogantie dat die clubs zich überhaupt voor hem melden.
Ja echt triest en zo'n Roda ook zeg die verwisseld zijn complete selectie in de winterstop
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 08:34:30
Ogbeche, blijf lekker nog een half jaartje bij ons. In de zomer staan de clubs nog steeds voor je in de rij. Wat ze nu aan transfersom betalen, kun je dan lekker als tekengeld vragen. Bovendien hoef je dan geen overhaaste beslissing te nemen, maar kun je maanden de tijd nemen om voor jou en je gezin de beste keuze te maken.
Als hij slim is doet hij dat. Want laten we eerlijk zijn, bijna alle clubs waar hij nu aan gelinkt wordt kunnen er ook nog uitvliegen. Plus dat het dan om een beter salaris zou gaan en zoveel zal dat nu ook niet schelen. Qua waardering en werkomstandigheden zal het niet veel beter worden. Alleen Groningen zou misschien wat zijn omdat hij dan op de fiets naar het werk kan, maar de rest is echt geen verbetering voor hem.
3a4 ton is toch een lachertje man.
Wat moet je daar voor terug halen?
Als je hem al voor wat meer kan verkopen zou ik me maar eens bij excelsior melden voor van weert.
Ogbeche laten vertrekken naar Roda zou wanbeleid eerste klas zijn!
Laat hem dan naar Utrecht vertrekken of naar het buitenland.
Ik maak me er niet meer druk om. Zelfs met Ogbeche erbij denk ik dat we het niet gaan redden.
Ik weet dat iedereen het anders wil zien, maar als je eerlijk bent hebben we gewoon een gigantisch probleem met de huidige selectie.
Citaat van: AL op januari 27, 2016, 09:15:36
Ogbeche laten vertrekken naar Roda zou wanbeleid eerste klas zijn!
Laat hem dan naar Utrecht vertrekken of naar het buitenland.
Ik maak me er niet meer druk om. Zelfs met Ogbeche erbij denk ik dat we het niet gaan redden.
Ik weet dat iedereen het anders wil zien, maar als je eerlijk bent hebben we gewoon een gigantisch probleem met de huidige selectie.
In zekere zin ben ik het met je eens hoor. Na-competitie, meer zit er dit jaar niet in ben ik bang. En dan in de nacompetitie vol aan de bak..
Citaat van: AL op januari 27, 2016, 09:15:36
Ogbeche laten vertrekken naar Roda zou wanbeleid eerste klas zijn!
Laat hem dan naar Utrecht vertrekken of naar het buitenland.
Ik maak me er niet meer druk om. Zelfs met Ogbeche erbij denk ik dat we het niet gaan redden.
Ik weet dat iedereen het anders wil zien, maar als je eerlijk bent hebben we gewoon een gigantisch probleem met de huidige selectie.
Ik zou mij er wel druk om maken.
Ogbeche, en nu Bakker in zijn nieuwe rol zijn de enige twee dragende krachten binnen de selectie.
Bakker 4 tot 6 weken weg, en dan Ogbeche ook nog ?
Zou in mijn optiek echt definitief degradatie betekenen.
Wie moet de kar dan nog gaan trekken ?
Excelsior zit in hetzelfde schuitje. Zowel Stans als van Weert zijn op weg naar de uitgang en er is buitenlandse interesse voor Fischer. Als ze die kwijtraken is voor hen het leed helemaal niet te overzien.
Citaat van: AL op januari 27, 2016, 09:15:36
Ogbeche laten vertrekken naar Roda zou wanbeleid eerste klas zijn!
Laat hem dan naar Utrecht vertrekken of naar het buitenland.
Ik maak me er niet meer druk om. Zelfs met Ogbeche erbij denk ik dat we het niet gaan redden.
Ik weet dat iedereen het anders wil zien, maar als je eerlijk bent hebben we gewoon een gigantisch probleem met de huidige selectie.
In de Play-Offs ben je heus niet minder dan GAE / NAC of VVV hoor.. We staan al het hele jaar onder de streep dus dat we daarboven gaan komen verwacht ik ook niet, maar ben er van overtuigd dat we er via de Play-offs in gaan blijven..
Ogbeche verkopen aan een directe concurrent, dan mag vd Vegt van mij meteen opzouten!!!!
Citaat van: poelie-lwd op januari 27, 2016, 09:45:06
Excelsior zit in hetzelfde schuitje. Zowel Stans als van Weert zijn op weg naar de uitgang en er is buitenlandse interesse voor Fischer. Als ze die kwijtraken is voor hen het leed helemaal niet te overzien.
Zal altijd wel het lot blijven van clubs als Cambuur en Excelsior. Tenzij er nu eindelijk eens een nieuw stadion komt dan kan er verder gebouwd worden. Tot die tijd zit je als club gevangen in je beperkingen qua budget en financiën.
Voor mij is het een principe kwestie. Ogbeche naar een rechtstreekse concurrent? Je verkoopt je ziel. Ik ben weg.
Citaat van: Voorstopper op januari 27, 2016, 09:47:59
Zal altijd wel het lot blijven van clubs als Cambuur en Excelsior. Tenzij er nu eindelijk eens een nieuw stadion komt dan kan er verder gebouwd worden. Tot die tijd zit je als club gevangen in je beperkingen qua budget en financiën.
jij snapt het. nieuw stadion is van zeer groot belang.
Citaat van: Destroyer op januari 27, 2016, 09:48:17
Voor mij is het een principe kwestie. Ogbeche naar een rechtstreekse concurrent? Je verkoopt je ziel. Ik ben weg.
Kan je ook niet maken naar je supporters! En zeker niet voor 4 ton!!!
Ogbeche heeft nog een paar maanden contract. Als SCC de poot stijf houdt dan moet hij die toch gewoon uitdienen toch of ben ik nou gek??
Waarom zou cambuur hem überhaubtnwillen verkopen? Ze snappen toch zelf ook wel dat je zonder Ogbeche het seizoen wel kan vergeten. Ze moeten gewoon zeggen dat die man niet te koop is.
Citaat van: poelie-lwd op januari 27, 2016, 09:57:09
Ogbeche heeft nog een paar maanden contract. Als SCC de poot stijf houdt dan moet hij die toch gewoon uitdienen toch of ben ik nou gek??
normaal gesproken wel....maar ms zijn ook hier weer clausules in op genomen??
Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat Ogbeche na een Roda of WII wil en gaat.
Citaat van: Destroyer op januari 27, 2016, 09:48:17
Voor mij is het een principe kwestie. Ogbeche naar een rechtstreekse concurrent? Je verkoopt je ziel. Ik ben weg.
Die hebben Hemmen nu toch ?
Had om mij ook wel weer terug mogen keren bij Cambuur.
Als Ogbeche een clausule heeft ben je gewoon kansloos. Of hij moet hier zelf willen blijven.
Verkocht aan Willem 2. Niet te geloven...
BARTHOLOMEW OGBECHE PER DIRECT NAAR WILLEM II
De geruchten gingen al langer, maar vandaag is de uitgaande transfer van Bartholomew Ogbeche definitief geworden. De spits vertrekt per direct naar Willem II en zal vanavond dan ook niet bij de wedstrijdselectie zitten.
SC Cambuur is de afgelopen weken tot het uiterste gegaan om de Nigeriaan in Leeuwarden te houden, maar financieel gezien was dit echter onmogelijk. De spits heeft een clausule in zijn contract staan en Willem II was bereid om die, samen met zijn salariseisen, te voldoen. In Tilburg tekent Ogbeche een contract voor 2,5 jaar.
Als club danken wij 'B' voor zijn bijdrage in de afgelopen jaren en wensen wij hem veel succes bij zijn nieuwe werkgever.
Godverdomme, hoe is dit in godsnaam mogelijk!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :(
Ik ben erg benieuwd naar de logische verklaring en uitleg welke de gemoederen rustig moeten houden.
Gvd concurrent
Idd dit wordt niet gepikt
3 ton zou ik hem echt niet weg doen, ondanks dat het wel marktconform is, bedragen van richting een miljoen zijn echt niet realistisch, ik zie bedragen voorbij komen :zucht
Maar nu zich meer clubs melden zou ik de prijs wel wat opdrijven, richting 5 ton moet toch haalbaar zijn. Voor dat bedrag gaat Cambuur hem ook echt wel verkopen ben ik bang. Het is te hopen dat er wel een vervanger komt, want met Barto in de spits zet je het elftal echt voor lul met alle respect.
Ongelooflijk... ook nog naar een directe concurrent...
Bestuur gvd
Godverdome kut clausule
Krankzinnig...
SCHANDALIG!!!
Bestuur moet zich doodschamen! Ook nog eens naar de concurrent :(
Citaat van: michello op januari 27, 2016, 09:47:21
In de Play-Offs ben je heus niet minder dan GAE / NAC of VVV hoor.. We staan al het hele jaar onder de streep dus dat we daarboven gaan komen verwacht ik ook niet, maar ben er van overtuigd dat we er via de Play-offs in gaan blijven..
Als Ogbeche vertrekt en Bakker 6 weken uit de roulatie is, vrees ik dat we er rechtstreeks uitvliegen.
Plaats 17 teken ik in ieder geval zeker voor.
Ze hewwe ons laten zitten na Reijnen en dan nu dit gvd
GVD!!!!
Citaat van: Stiens op januari 27, 2016, 11:06:28
BARTHOLOMEW OGBECHE PER DIRECT NAAR WILLEM II
De geruchten gingen al langer, maar vandaag is de uitgaande transfer van Bartholomew Ogbeche definitief geworden. De spits vertrekt per direct naar Willem II en zal vanavond dan ook niet bij de wedstrijdselectie zitten.
SC Cambuur is de afgelopen weken tot het uiterste gegaan om de Nigeriaan in Leeuwarden te houden, maar financieel gezien was dit echter onmogelijk. De spits heeft een clausule in zijn contract staan en Willem II was bereid om die, samen met zijn salariseisen, te voldoen. In Tilburg tekent Ogbeche een contract voor 2,5 jaar.
Als club danken wij 'B' voor zijn bijdrage in de afgelopen jaren en wensen wij hem veel succes bij zijn nieuwe werkgever.
Al weer zijn we het slachtoffer van een clausule met een van tevoren vastgestelde afkoopsom. Dan kun je dus zelfs 'beroofd'worden door een mede-degradatie-kandidaat. Echt belachelijk, dit. Want Willem 2 haalt niet alleen een echt versterking binnen, het verzwakt ook nog eens een directe concurrent. Dus Ogbeche is zijn geld dubbel en dwars waard. On-ge-loof-lijk! Had dit ook niet van Ogbeche verwacht moet ik eerlijk zeggen, ik dacht dat hij wel hart had voor Cambuur.
Kut bestuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rot allemaal maar lekker op.
Ik ben er klaar mee.
En owee als VD VEGT nu niet met een goede vervanger komt!!! :( :(
3 ton....sjezus
Einde Eredivisie.. bedankt vd Vegt.. ik zal maar niet spuwen wat ik die man toewens.. dan krijg ik een ban voor het leven.
Hoe moeten wij ons versterken voor zo,n bedrag
EINDE VERHAAL... DEGRADATIE... WAT EEN DRAMA... WE HEBBEN GEEN ROOIE ROT CENT
Einde eredivisie voetbal!! Bedankt Vd Vegt!!
en nu nog maar is een vervanger zoeken !
een betere als Ogbeche krijg je niet meer.
KUT BESTUUR, DANKZIJ JULLIE KOM IK NIET MEER BIJ DE CLUB :0= STAKKERS KLOOTZAKKEN
Waarschijnlijk had hij zonder die clausule überhaupt dit seizoen niet bij Cambuur gespeeld. Ik neem aan dat Cambuur z'n shortlist klaar heeft. Dit is natuurlijk een enorm verlies, maar de race is nog lang niet gelopen.
Vd Vegt valt hier weinig te verwijten lijkt me. Zonder clausule zou Ogbeche hier niet eens meer gespeeld hebben. Pas als er geen (waardige) vervanger komt, kunnen we boos op Vd Vegt worden.
Je kan toch ook gewoon een clausule verzinnen, waarin je geen verkoop toestaat naar een directe concurrent!! Wat een WANBELEID van de bovenste plank.
Het probleem is niet zozeer het vertrek van Obeche, het is het aankoopbeleid. Ze hebben KUT spelers gekocht. Masek (wie is dat?), Berisha (waar is die), Overtoom (moe), Peersman (niet goed genoeg), Heerings (verhuurd aan Helmond Sport)......Waar ben je dan mee bezig. Wie scout er dan voor je. Ze hadden voor die spelers twee toppers moeten halen en de rest aanvullen met de Monteiro's van deze wereld......Kwaliteit gaat voor kwantiteit.
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 11:17:40
Vd Vegt valt hier weinig te verwijten lijkt me. Zonder clausule zou Ogbeche hier niet eens meer gespeeld hebben. Pas als er geen (waardige) vervanger komt, kunnen we boos op Vd Vegt worden.
Ee gelijkwaardige vervanger vind je nooit. Die clausules van Reijnen en Ogbeche zijn toch lang geleden afgesproken.
Citaat van: Goudvinger op januari 27, 2016, 11:17:09
Waarschijnlijk had hij zonder die clausule überhaupt dit seizoen niet bij Cambuur gespeeld. Ik neem aan dat Cambuur z'n shortlist klaar heeft. Dit is natuurlijk een enorm verlies, maar de race is nog lang niet gelopen.
Net zo shortlist als bij het vertrek van Reijnen zeker? DIE VD VEGT KAN ER NIKS VAN!
Citaat van: Bernardo op januari 27, 2016, 11:18:36
Je kan toch ook gewoon een clausule verzinnen, waarin je geen verkoop toestaat naar een directe concurrent!! Wat een WANBELEID van de bovenste plank.
Dat is juridisch onmogelijk. Wat is een directe concurrent? Dat kun je nooit in een contract zetten.
Van der Vegt maakt grote fouten door NULLEN aan te trekken. Investeer in Goud!, dan krijgt je diamant terug. 2 toppers in plaats van 5 halven....
Tuurlijk is het zuur dat hij vertrekt, maar we mogen vooreerst blij zijn dat hij bij ons heeft gevoetbald, dank B.! Cambuur heeft gewoonweg niet de middelen om (ex-)topspelers langdurig vast te leggen. Dergelijke spelers eisen bovendien een clausule en gebruiken SCC als springplank naar een grotere club. Zolang wij niet een nieuw stadion hebben, is dat ons lot. Dat gezanik over het bestuur is ook lang niet altijd terecht: zij maken vast inschattingsfouten, maar voor hetzelfde geld was B. de zoveelste geflopte buitenlander geweest, als hij al had willen afzien van een clausule ... Een nieuw stadion is geen garantie voor handhaving, maar het huidige stadion is - vroeg of laat - een garantie voor degradatie, helaas! |:)
So long B. bedankt voor je inzet! Had je nog een derby gegund.
Wie riepen hier allemaal dat B niet voor een paar extra rot centen zou vertrekken??
Allemaal te koop!
Ik neem toch echt aan dat men een vervanger inmiddels geregeld heeft. Anders had gewacht kunnen worden op Twente, Utrecht en Roda...?
Rustig maar. Wie weet wat er voor terugkomt! Maar wel even gas geve voor zondag svp !!
B. bedankt en hopelijk is het nu wel gedaan met die flut clausules
Godskolereeeeeeeeeeeeeeeeee.
Als je zulke spelers al niet meer binnenboord kan houden voor een ploeg als Willem II...
Citaat van: SCC-J op januari 27, 2016, 11:21:45
Wie riepen hier allemaal dat B niet voor een paar extra rot centen zou vertrekken??
Allemaal te koop!
schijnt te verdubbelen. Wie zou dat nou laten zitten?
Verwijt B niets, maar het wordt wel tijd dat er in clausules komt te staan dat ze niet naar directe concurrenten mogen!
Overigens hebben we nu nog maar 1 concurrent: De Superboeren, wie gaat er rechtstreeks uit, dat wordt de grote vraag...
:wall :wall ;( ;( :rodekaart :rodekaart :X :X :R :R
Citaat van: EdsjeOgbeche op januari 27, 2016, 11:23:34
Godskolereeeeeeeeeeeeeeeeee.
Als je zulke spelers al niet meer binnenboord kan houden voor een ploeg als Willem II...
Tijd voor een andere nickname :insane
Ik denk dat Van der Vegt de spits van Achilles'29 op het oog heeft.
Citaat van: Zwolsecambuurfan op januari 27, 2016, 11:18:46
Het probleem is niet zozeer het vertrek van Obeche, het is het aankoopbeleid. Ze hebben KUT spelers gekocht. Masek (wie is dat?), Berisha (waar is die), Overtoom (moe), Peersman (niet goed genoeg), Heerings (verhuurd aan Helmond Sport)......Waar ben je dan mee bezig. Wie scout er dan voor je. Ze hadden voor die spelers twee toppers moeten halen en de rest aanvullen met de Monteiro's van deze wereld......Kwaliteit gaat voor kwantiteit.
Het probleem ligt het ook bij het verkopen van Ogbeche. Hoe kun je zo n speler nou verkopen als je de rest van het elftal ziet? In deze situatie moet zo n waardevolle speler koste van kost hier houden
Citaat van: SCC-J op januari 27, 2016, 11:21:45
Wie riepen hier allemaal dat B niet voor een paar extra rot centen zou vertrekken??
Allemaal te koop!
Klopt. Valt mij verschrikkelijk van hem tegen!
It's all about the money..
Obeche komt nog wel eens terug, maar dan als trainer of in andere functie. Geweldig uithangbord geweest en chapeau voor onze ex directeur dat hij deze speler heeft weten te vinden!
Serieus had dit echt niet verwacht :(
Citaat van: Zwolsecambuurfan op januari 27, 2016, 11:25:21
Obeche komt nog wel eens terug, maar dan als trainer of in andere functie. Geweldig uithangbord geweest en chapeau voor onze ex directeur dat hij deze speler heeft weten te vinden!
Hou op man, broodvoetballer eerste klas!!
Citaat van: Zwolsecambuurfan op januari 27, 2016, 11:25:21
Obeche komt nog wel eens terug, maar dan als trainer of in andere functie. Geweldig uithangbord geweest en chapeau voor onze ex directeur dat hij deze speler heeft weten te vinden!
Dwight, die heeft hem gevonden...
Citaat van: Moira op januari 27, 2016, 11:24:18
Het probleem ligt het ook bij het verkopen van Ogbeche. Hoe kun je zo n speler nou verkopen als je de rest van het elftal ziet? In deze situatie moet zo n waardevolle speler koste van kost hier houden
Dan hadden ze hem hetzelfde of een beter salaris moeten bieden met een nieuw contract. Was wellicht minder duur geweest dan nieuwe speler......
Citaat van: Utekleitrokken op januari 27, 2016, 11:26:17
Dwight, die heeft hem gevonden...
Oh ja----->credits------->naar Dwight
Willem 2 was wel de laatste club waar ik Ogbeche heen had zien gaan. Ik had eerder een club als Utrecht verwacht. Benieuwd wie zijn opvolger wordt.. laten we hopen dat ze Barto niet al plan B zien
Wat een vuile naaier is die kut ogbeche. Hoop dat ie geen bal meer raakt. Vreselijke lul. Ga dan gewoon in de woestijn centen vangen als geld je drijfveer is.
Het geld zullen we in de JL in ieder geval goed kunnen gebruiken.
Citaat van: Zwolsecambuurfan op januari 27, 2016, 11:26:30
Dan hadden ze hem hetzelfde of een beter salaris moeten bieden met een nieuw contract. Was wellicht minder duur geweest dan nieuwe speler......
Absoluut! Ze hadden alles uit de kast moeten halen om hem hier te houden.
Voor welk bedrag is hij gekocht?
Citaat van: Stiens op januari 27, 2016, 11:24:05
Tijd voor een andere nickname :insane
Zal wel niet kunnen ben ik bang ;(
Het tussentijdse vertrek van Bartholomew Ogbeche naar Willem II heeft er in Leeuwarden aardig ingehakt. Het vertrek van de clubtopscorer vlak voor het sluiten van de transfermarkt naar een directe concurrent roept vraagtekens op.
'Dat begrijpen we', vertelt technisch directeur Henri van der Vegt tegen VI. 'We hebben er alles aangedaan hem binnenboord te houden. We hebben gesproken over betere voorwaarden, geprobeerd zijn contract te verlengen, maar dat mocht niet baten. Bartholomew had een clausule in zijn contract en schijnbaar had Willem II daar weet van.'
De aanvaller werd de laatste weken gelinkt aan onder meer FC Twente en FC Utrecht. Dat hij dan uitgerekend naar Tilburg gaat, doet pijn volgens Van der Vegt. 'Voor je gevoel gaat hij nu naar een directe concurrent. Door de geluiden van de laatste weken kregen ook wij het idee dat hij naar een wat grotere club zou gaan. Maar het is zijn keuze.'
Jupiler League
Trainer Henk de Jong liet eerder weten dat een vertrek van Ogbeche grote sportieve gevolgen zou kunnen hebben voor de club. Vandaar dat Cambuur de komende vier dagen alles gaan doen om een vervanger te halen. 'Het wordt een lastig verhaal, dat is duidelijk', aldus Van der Vegt. 'Natuurlijk hebben we rekening gehouden met een vertrek, er staat al wat in de stijgers. Maar we hebben weinig tijd en niet al te veel financiële mogelijkheden. Het gaat er om spannen. Of Ogbeche het verschil maakt tussen de Eredivisie en de Jupiler League? Dat lijkt me niet. Hij was enorm belangrijk voor ons, maar we kunnen niet afhankelijk zijn van één speler.'
Ja, duidelijk, hij wilde zelf.....
Helaas weer een clausule! Hier kan Van de Vegt natuurlijk helemaal niks aan doen, net als bij Reijnen. Zonder clausules gaan dit soort spelers hier niet eens spelen.
Valt me heel erg tegen van Ogbeche. Voor het geld had hij beter tot het einde van het seizoen kunnen wachten lijkt mij. Had dit nooit van hem verwacht!
Hopelijk kan er een goede vervanger worden gehaald, anders wordt een zeer zwaar seizoen een onmogelijk seizoen.
... en hij was toch al "binnen"? Zo gelukkig in Leeuwarden?
IT'S ALL ABOUT THE MONEY blijft toch het kernverhaal
Citaat van: EdsjeOgbeche op januari 27, 2016, 11:30:34
Zal wel niet kunnen ben ik bang ;(
Moet je Dokkumer ff een pb sturen wellicht kan hij wat voor je regelen.
Citaat van: jeff op januari 27, 2016, 11:32:59
Moet je Dokkumer ff een pb sturen wellicht kan hij wat voor je regelen.
Geen enkel probleem, ik zou zeggen doe een voorstel Edsje
Edsje Barto
Edsje Berisha
Edsje van de Streek
Edsje Rosheuvel
Edsje Anderson
:devil
Wat naar is, is dat hij nu weg gaat. Hij had toch kunnen wachten. Hij weet toch ook dat je op deze manier een club voor het blok zet......Dit betekent zeer waarschijnlijk degradatie. Niet omdat hij nou zo goed was, maar omdat het zo lastig is om steeds nieuwe spelers in te moeten passen. AZ lacht zich kapot vandaag......
Niet veel financiële middelen. Was een pot zeiden ze gister en nu B verkocht voor 300000 nou investeren godv#d#mme. Anders actie richting die flapdrol van een van der vegt
Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2016, 11:35:58
Geen enkel probleem, ik zou zeggen doe een voorstel Edsje
Edsje Barto
Edsje Berisha
Edsje van de Streek
Edsje Rosheuvel
Edsje Anderson
:devil
Ik wil ook een andere naam
Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2016, 11:35:58
Geen enkel probleem, ik zou zeggen doe een voorstel Edsje
Edsje Barto
Edsje Berisha
Edsje van de Streek
Edsje Rosheuvel
Edsje Anderson
:devil
en neem geen passantennaam weer
Citaat van: mindra op januari 27, 2016, 11:37:04
Niet veel financiële middelen. Was een pot zeiden ze gister en nu B verkocht voor 300000 nou investeren godv#d#mme. Anders actie richting die flapdrol van een van der vegt
Er was een pot? Die pot was in december anders nog leeg werd gezegd.
Waarschijnlijk zal die 3 ton eerst deels in het negatieve EV gestort worden en dan van het restje nog eens kijken om een vervanger.
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 11:37:14
en neem geen passantennaam weer
Dan wordt het Edsje Bakker ;)
Citaat van: Zwolsecambuurfan op januari 27, 2016, 11:36:58
Wat naar is, is dat hij nu weg gaat. Hij had toch kunnen wachten. Hij weet toch ook dat je op deze manier een club voor het blok zet......Dit betekent zeer waarschijnlijk degradatie. Niet omdat hij nou zo goed was, maar omdat het zo lastig is om steeds nieuwe spelers in te moeten passen. AZ lacht zich kapot vandaag......
Helaas is het zo
Het is iig duidelijk dat Twente echt geen geld meer heeft, anders hadden ze hem voor dat bedrag wel opgepikt
Gvd.. wie mutte we halen dan? Zivkovic? Spits van jong ajax huren?
Valt me tegen van B nooit verwacht dat ie weg zou gaan in deze transferwindow. Word een nog lastiger verhaal zo en ik vrees het ergste, zivkovic zal wel weer haalbaar zijn.
Zivkovic nooit doen bist gek
Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2016, 11:35:58
Geen enkel probleem, ik zou zeggen doe een voorstel Edsje
Edsje Barto
Edsje Berisha
Edsje van de Streek
Edsje Rosheuvel
Edsje Anderson
:devil
Dat lijkt me wel duidelijk:
Eelke en Etsje (dat waren twee mensen)
V veen!!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2016, 11:52:09
Dat lijkt me wel duidelijk:
Eelke en Etsje (dat waren twee mensen)
Twee man op un nickname
Dat mag hier dus niet
:devil
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2016, 11:52:09
Dat lijkt me wel duidelijk:
Eelke en Etsje (dat waren twee mensen)
en ze zaten in de eredivisie
Citaat van: sunderland op januari 27, 2016, 11:52:21
V veen!!
We kunne okkie, ik gun m inmiddels een dubbele beenbreuk, niet betalen. Dan dergelijke spelers ook niet.
Het is gebeurd we gaan weer naar de jl en komen daar jaren niet meer uit!
Zal de kogel wel worden. Leuke spits voor straks tegen top oss
'Hij is een superspits voor onze begrippen', vervolgt Streppel. 'Multifunctioneel, doelgericht en ook nog eens een voorbeeldprof. Geweldig dat we hem hebben kunnen halen.' Als hij woensdag om 14.00 uur de keuring doorstaat, is zijn komst officieel.
Er is nog hoop :_schater 8P
Citaat van: sunderland op januari 27, 2016, 11:55:02
Zal de kogel wel worden. Leuke spits voor straks tegen top oss
Kan het idd op eredivisie niveau ook niet doen.
Citaat van: HilversumOnTour op januari 27, 2016, 11:32:51
... en hij was toch al "binnen"? Zo gelukkig in Leeuwarden?
IT'S ALL ABOUT THE MONEY blijft toch het kernverhaal
Nou Lange, dan maar even je grote vriend Kazim vragen! 8)
Zo dwaas en etter kunnen we wel gebruiken.
Tenminste één iemand die niet de ideale schoonzoon is.
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2016, 11:57:38
Nou Lange, dan maar even je grote vriend Kazim vragen! 8)
Zo dwaas en etter kunnen we wel gebruiken.
Tenminste één iemand die niet de ideale schoonzoon is.
wat mij betreft komt ie!
iedereen maar even op sien friese plekje zetten.
Zou win win voor Feyenoord zijn. Onruststoker half jaartje weg en wij een klein deel salaris betalen.....Laat maar komen.
Dauda van vitesse maar halen...
Boven onze stand geleefd dit seizoen? Financiele gaten dichten? Geloof niet in een clausule namelijk.
waardeloos alles wat je neer hebt gezet de afgelopen 2,5 jaar valt in het niet.
helemaal verrot die voetbalwereld
Kan dit topic zsm naar oud spelers :(?
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 12:07:33
Kan dit topic zsm naar oud spelers :(?
Nee. Er komt zsm een slotje op en dan kunnen we in het Oud Spelers topic verder praten.
Citaat van: hobbes op januari 27, 2016, 08:26:36
Willem II wordt ook nog genoemd in de krant. Vind het toch een bepaalde arrogantie dat die clubs zich überhaupt voor hem melden.
8P
En dan maar roepen dat hij het hier zo naar z'n zin heeft... :zucht
Om vervolgens naar Willem II te verhuizen...Hij kon in de zomer echt wel hogerop :_schater
Citaat van: michello op januari 27, 2016, 12:09:32
En dan maar roepen dat hij het hier zo naar z'n zin heeft... :zucht
Voetballers hebben geen clubliefde, daar ben je toch inmiddels wel achter?
Citaat van: Zwolsecambuurfan op januari 27, 2016, 11:31:21
'Dat begrijpen we', vertelt technisch directeur Henri van der Vegt tegen VI. 'We hebben er alles aangedaan hem binnenboord te houden. We hebben gesproken over betere voorwaarden, geprobeerd zijn contract te verlengen, maar dat mocht niet baten. Bartholomew had een clausule in zijn contract en schijnbaar had Willem II daar weet van.'
Niemand wist van een clausule, behalve Willem 2. Vd Vegt had nog een rekening openstaan bij zijn oude werkgever zeker. :y
Citaat van: michello op januari 27, 2016, 12:09:32
En dan maar roepen dat hij het hier zo naar z'n zin heeft... :zucht
Dat zal ongetwijfeld zo zijn geweest, maar waarschijnlijk biedt Willem II aanzienlijk meer salaris, en dat is waar iedereen uiteindelijk voor speelt. Geeft eens temeer aan dat Cambuur een nieuw stadion nodig heeft om de begroting op te krikken.
Citaat van: Nightmarelwd op januari 27, 2016, 12:10:29
Niemand wist van een clausule, behalve Willem 2. Vd Vegt had nog een rekening openstaan bij zijn oude werkgever zeker. :y
Andere clubs hadden dit ook heus (kunnen) weten. Belletje naar de zaakwaarnemer van Ogbeche en je hebt het.
Citaat van: Nightmarelwd op januari 27, 2016, 12:10:29
Niemand wist van een clausule, behalve Willem 2. Vd Vegt had nog een rekening openstaan bij zijn oude werkgever zeker. :y
Vond dit ook een heel vreemd zinnetje. Wist Utrecht dit niet. Dan hadden wij ze dat wel mogen vertellen, maar naar de directe concurrentie??
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2016, 12:12:59
Vond dit ook een heel vreemd zinnetje. Wist Utrecht dit niet. Dan hadden wij ze dat wel mogen vertellen, maar naar de directe concurrentie??
Ik denk dat ze het eerder van (de zaakwaarnemer van) Ogbeche hebben gehoord dan van Cambuur.
Wat gebeurt er met de transferinkomsten voor Ogbeche? Zijn deze nu geheel voor Cambuur? Was het spelersfonds niet beëindigd?
Citaat van: Goudvinger op januari 27, 2016, 12:15:43
Wat gebeurt er met de transferinkomsten voor Ogbeche? Zijn deze nu geheel voor Cambuur? Was het spelersfonds niet beëindigd?
Volgens Van de Vegt kan het hele salaris van Ogbeche geherinvesteerd worden, maar de transfersom niet (bron: OF). Waar dat geld naartoe gaat zegt hij er niet bij.
En dan zie je namen als Zivkovic en Hoesen voorbij komen, man man man, die mislukken overal of zijn zwaar vervelend.
Flikker Dammers dan maar in de spits zolang Lachman fit is.
Citaat van: Gasgeve op januari 27, 2016, 12:10:27
Voetballers hebben geen clubliefde, daar ben je toch inmiddels wel achter?
dan mutte ze hun bek houden over hoe geweldig cambuur is.
Overigens wie post er onder de naam liwwarder op verschillende voetbalsites?
Zet zichzelf behoorlijk voor lul.
Dit is wel een hele drastische manier om voor zondag in de underdog rol te kruipen.
Als je Zivkovic of Hoesen kunt krijgen, moet je dat meteen doen. Alles is beter dan Barto.
Bah, jammer dat De Graafschap nog slechter is, die gaan jullie nog redden.
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 12:29:00
Overigens wie post er onder de naam liwwarder op verschillende voetbalsites?
Zet zichzelf behoorlijk voor lul.
Nou... daar zijn inderdaad wel een handvol kandidaten voor hier :)
Citaat van: Ravnajuv op januari 27, 2016, 12:29:05
Dit is wel een hele drastische manier om voor zondag in de underdog rol te kruipen.
Als je Zivkovic of Hoesen kunt krijgen, moet je dat meteen doen. Alles is beter dan Barto.
Bah, jammer dat De Graafschap nog slechter is, die gaan jullie nog redden.
flikker open maak je druk over st juste en judas
Citaat van: Ravnajuv op januari 27, 2016, 12:29:37
Nou... daar zijn inderdaad wel een handvol kandidaten voor hier :)
Ben jij het stiekem niet undercover? ;) zou me niets verbazen.
Ogbeche heeft bij mij afgedaan.
Als hij nou naar een goede club zou gaan ok, maar op deze manier je club in de steek laten voelt voor mij net zo erg als die judas Bijker.
Citaat van: Zwolsecambuurfan op januari 27, 2016, 12:04:50
Zou win win voor Feyenoord zijn. Onruststoker half jaartje weg en wij een klein deel salaris betalen.....Laat maar komen.
Zijn we de prestaties van kazim op kunstgras alweer vergeten? Daarnaast niet betaalbaar.
Citaat van: SCC-J op januari 27, 2016, 12:35:31
Zijn we de prestaties van kazim op kunstgras alweer vergeten? Daarnaast niet betaalbaar.
Kan Ravjanuv geband worden? Hoe kansloos ben je als je als Heerenveen-supporter op de forum van de concurrent provoceert.
Verbaast me dat ie niet naar dkv is gegaan.
Maar ja, het shirt van Willem II heeft ook blauwe streepjes en rode gevalletjes...
Mooie steek in de rug, erg elegant uitgevoerd en wij mogen ons opmaken voor awaydays naar Achilles, Telstar en Jong PSV.
Van de Vegt je wordt bedankt!
Citaat van: AL op januari 27, 2016, 12:33:20
Ogbeche heeft bij mij afgedaan.
Als hij nou naar een goede club zou gaan ok, maar op deze manier je club in de steek laten voelt voor mij net zo erg als die judas Bijker.
Snap de emotie, maar Ogbeche heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij naar een andere club wil. Iedereen hier beweerde dat hij al miljoenen heeft verdiend in het buitenland, maar dat is bullshit. En de vergelijking met Lucas Bijker klopt niet.
Er moet iets gebeurd zijn tijdens de onderhandeling tussen hem en het bestuur, want anders maakt hij die stap niet. Voor de centen zal het niet zijn, of hij moet bij Cambuur echt een heel laag salaris hebben gehad, met hoge bonussen ofzo. Kom op, je gaat toch niet zomaar naar Willem II? Hoe goed hun verhaal ook is.
Ik heb de oplossing!!!!
Anderson wat donkerder sminken en naar Willem II sturen! |:)
Citaat van: Ravnajuv op januari 27, 2016, 12:39:44
Er moet iets gebeurd zijn tijdens de onderhandeling tussen hem en het bestuur, want anders maakt hij die stap niet. Voor de centen zal het niet zijn, of hij moet bij Cambuur echt een heel laag salaris hebben gehad, met hoge bonussen ofzo. Kom op, je gaat toch niet zomaar naar Willem II? Hoe goed hun verhaal ook is.
Ga terug naar je eigen forum.
Citaat van: sccambuurlwdd op januari 27, 2016, 12:38:56
Snap de emotie, maar Ogbeche heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij naar een andere club wil. Iedereen hier beweerde dat hij al miljoenen heeft verdiend in het buitenland, maar dat is bullshit. En de vergelijking met Lucas Bijker klopt niet.
Hij heeft zelf meerdere malen aangegeven dat hij Cambuur als zijn familie beschouwt en dat hij niet zomaar voor de eerste de beste club ons zou verlaten.
Verder maak ik me er niet meer druk om.
De voetbalwereld is toch al verrot.
Citaat van: Vedetski op januari 27, 2016, 12:37:16
Verbaast me dat ie niet naar dkv is gegaan.
Maar ja, het shirt van Willem II heeft ook blauwe streepjes en rode gevalletjes...
Mooie steek in de rug, erg elegant uitgevoerd en wij mogen ons opmaken voor awaydays naar Achilles, Telstar en Jong PSV.
Van de Vegt je wordt bedankt!
Kan je uitleggen wat vd Vegt met het contract van Ogbeche te maken heeft?
Die clausule is er al ingezet voordat vd Vegt hier überhaubt in beeld was..
Ik geloof er wel in dat ie alles op alles heeft gezet om zijn contract te verlengen, maar niet ten koste van alles.
Achahbar huren!! |:)
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2016, 12:39:49
Ik heb de oplossing!!!!
Anderson wat donkerder sminken en naar Willem II sturen! |:)
ik zeg doen! :y :_schater
Citaat van: ruubmac op januari 27, 2016, 12:45:28
Kan je uitleggen wat vd Vegt met het contract van Ogbeche te maken heeft?
Die clausule is er al ingezet voordat vd Vegt hier überhaubt in beeld was..
Ik geloof er wel in dat ie alles op alles heeft gezet om zijn contract te verlengen, maar niet ten koste van alles.
Hij had dit van heinde en verre kunnen zien aankomen. Daarom had hij allang bezig moeten gaan met een nieuw contract, voordat er aanbiedingen werden gedaan ten aanzien van Ogbeche.
Citaat van: Vedetski op januari 27, 2016, 12:49:41
Hij had dit van heinde en verre kunnen zien aankomen. Daarom had hij allang bezig moeten gaan met een nieuw contract, voordat er aanbiedingen werden gedaan ten aanzien van Ogbeche.
Waarom zou dat niet gebeurd zijn?
Citaat van: Collingwood op januari 27, 2016, 12:51:53
Waarom zou dat niet gebeurd zijn?
Niet afdoende in ieder geval. Maar ben benieuwd naar de vervanger. Als er geen waardige vervanger komt, ben ik er klaar mee!
Denk dat we het meeste kans bij city hebben. Laat maar eens zien hoe goed de band met city is. Daar zal vast wel een spits omlopen die een goal kan maken.
Citaat van: mindra op januari 27, 2016, 12:57:39
Denk dat we het meeste kans bij city hebben. Laat maar eens zien hoe goed de band met city is. Daar zal vast wel een spits omlopen die een goal kan maken.
Lijkt me onverstandig om daar nu wat weg te plukken. Tenzij het iemand is die al wat ervaring op het hoogste niveau heeft.
Allereerst B bedankt voor de vele mooie momenten.
Zo worden we toch maar weer op de feiten gedrukt dat we zelfs niet tegen willem II kunnen concurreren.
Als ik het goed gelezen heb heeft cambuur wel geprobeerd zijn contract op te waarderen maar wou hij zelf niet. W2 kan clausule betalen en veel meer salaris. Daar in tegen ook nog contract voor 2,5 jaar. Alles kunnen bieden wat cambuur niet kan.
En we kunnen wel roepen dat we af moeten van de clausules maar dan krijgen we geen een normale voetballer meer.
Al met al trieste dag.
Hopen dat de graafschap niet veel beter wordt.
Verschrikkelijk gehandeld van Cambuur natuurlijk. Cambuur maakt het zichzelf zo moeilijk door al die clausules, 'bij een bod van 300k mag je weg', waarom zou je? Durf nou eens wat meer te betalen voor een speler, het betaalt zich 3dubbel terug. Als je sterkhouders kan behouden kom je verder in de Beker, hoger in de Eredivisie en waarschijnlijk kan je de speler later voor alleen maar meer verkopen.
Moet je je voorstellen waar we nu hadden gestaan als Cambuur dit had gedaan, dan had Cambuur dit team ongeveer?
--Rosheuvel-----------Ogbeche-----------Narsingh--
------Bakker-----------Makrini-------------Rusnak---
Vytas--------Leeuwin------------VD Laan-------Droste-
------------------------Nienhuis--------------------------
Dan had je de rest van de spelers die nu buiten de selectie vallen van dit jaar op de bank kunnen hebben:
Byrne, Barto, Berisha, Peersman, Dammers, Zeinstra, etc.
Denk dat je dan nog niet eens zo heel veel geld kwijt was geweest, je verhoogd de salarissen van Makrini, Leeuwin, Droste, Ogbeche gewoon met 1000, koopt Rusnak voor 400.000 met een salaris van 3500. Denk dat je dan in totaal aan deze spelers 3 miljoen kwijt bent in 3 jaar. Dan sta je geheid in de top 10. Durf te wedden dat dat stadion er dan ook allang was geweest.
Citaat van: mindra op januari 27, 2016, 12:57:39
Denk dat we het meeste kans bij city hebben. Laat maar eens zien hoe goed de band met city is. Daar zal vast wel een spits omlopen die een goal kan maken.
Ik denk niet dat Henry de V. Engelstalig is. Ik denk dat Brabants zijn moerstaal is.
Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 13:13:29
Verschrikkelijk gehandeld van Cambuur natuurlijk. Cambuur maakt het zichzelf zo moeilijk door al die clausules, 'bij een bod van 300k mag je weg', waarom zou je? Durf nou eens wat meer te betalen voor een speler, het betaalt zich 3dubbel terug. Als je sterkhouders kan behouden kom je verder in de Beker, hoger in de Eredivisie en waarschijnlijk kan je de speler later voor alleen maar meer verkopen.
Moet je je voorstellen waar we nu hadden gestaan als Cambuur dit had gedaan, dan had Cambuur dit team ongeveer?
--Rosheuvel-----------Ogbeche-----------Narsingh--
------Bakker-----------Makrini-------------Rusnak---
Vytas--------Leeuwin------------VD Laan-------Droste-
------------------------Nienhuis--------------------------
Dan had je de rest van de spelers die nu buiten de selectie vallen van dit jaar op de bank kunnen hebben:
Byrne, Barto, Berisha, Peersman, Dammers, Zeinstra, etc.
Denk dat je dan nog niet eens zo heel veel geld kwijt was geweest, je verhoogd de salarissen van Makrini, Leeuwin, Droste, Ogbeche gewoon met 1000, koopt Rusnak voor 400.000 met een salaris van 3500. Denk dat je dan in totaal aan deze spelers 3 miljoen kwijt bent in 3 jaar. Dan sta je geheid in de top 10. Durf te wedden dat dat stadion er dan ook allang was geweest.
Leuk bedacht maar zo werkt het niet.
Godverdomme man, had liever met Peersman op de rechtsback gespeeld of wat mij betreft die henk van een Anderson.. en dan dat salaris van Hiariej er bij B opgeteld.. gvd.. Deze man maakt niet alleen met goals het verschil, maar ook een ongelofelijk belangrijke speler voor de mentaliteit van het team..
Ik hoop dat vd Vegt c.s. nog een lijstje heeft liggen. En waarom mag zijn opbrengst niet hergeinvesteerd worden? Hadden ze deze opbrengst nodig om de begroting te sluiten? Of om negatief vermogen te verminderen? WTF? Hij was toch anders deze zomer gratis de deur uitgelopen.
als ik het goed begrijp is Willem II de gelimiteerde transfersom te weten gekomen en kon Cambuur niet meer weigeren. Als dat zo is moet je toch een ander club op de hoogte brengen van die transfersom. Stel dat Utrecht dit wist hadden ze hem ook wel willen kopen. Het lijkt een beetje op casino-strategie.
Klopt maar dat snappen ze hier niet net als vasthouden tot maandag. Totaal niet capabel dit bestuur
Citaat van: sunderland op januari 27, 2016, 13:28:09
Klopt maar dat snappen ze hier niet net als vasthouden tot maandag. Totaal niet capabel dit bestuur
Dat kan simpelweg niet.
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 13:20:03
Leuk bedacht maar zo werkt het niet.
Als je de plannen voor de toekomst duidelijk naar de spelers reflecteert ben ik ervan overtuigd dat het merendeel van de spelers was gebleven. Tuurlijk, Rusnak zou een moeilijke worden, Groningen had waarschijnlijk Cambuur alsnog overboden.
Cambuur durft geen risico's meer te nemen. Begrijpelijk, we zijn bijna failliet geweest. Maar please, je speelt in de Eredivisie! Gedraag je dan ook zo! Als ze zo voorzichtig blijven kan het niet anders dan dat we een dezer jaren degraderen en we weer 10 jaar tegen Oss spelen.
als die spelers geen gelimiteerde transfersom kunnen afdwingen hier dan tekenen ze hier niet eens.
mij gaat het er meer om al die mooie praatjes en dan weg gaan naar een club die 2 of 3 plaatsen hoger staat.
financieel is die man onafhanklijk.maar genoeg over hem.
Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 13:28:53
Als je de plannen voor de toekomst duidelijk naar de spelers reflecteert ben ik ervan overtuigd dat het merendeel van de spelers was gebleven. Tuurlijk, Rusnak zou een moeilijke worden, Groningen had waarschijnlijk Cambuur alsnog overboden.
Cambuur durft geen risico's meer te nemen. Begrijpelijk, we zijn bijna failliet geweest. Maar please, je speelt in de Eredivisie! Gedraag je dan ook zo! Als ze zo voorzichtig blijven kan het niet anders dan dat we een dezer jaren degraderen en we weer 10 jaar tegen Oss spelen.
En dan hadden we drie miljoen geïnvesteerd, en dan degraderen we alsnog? Dan is het einde Cambuur.
Citaat van: denistel op januari 27, 2016, 13:29:01
als die spelers geen gelimiteerde transfersom kunnen afdwingen hier dan tekenen ze hier niet eens.
mij gaat het er meer om al die mooie praatjes en dan weg gaan naar een club die 2 of 3 plaatsen hoger staat.
financieel is die man onafhanklijk.maar genoeg over hem.
Wel als je hun salaris aanzienlijk verhoogd. Cambuur is geen arme club meer, we zijn er weer bovenop na de crisis. Bijna geen schulden meer, durf risico te nemen SCC!!
Lees vooral negatieve berichten over Vd Vegt, maar dat contract is opgesteld door Vd Belt en Keizer.
http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-bindt-topscorer-ogbeche.htm
Wat kan Vd Vegt hier aan doen? Ze hebben blijkbaar geprobeerd om Ogbeche te laten bijtekenen tegen betere voorwaarden, maar dat is niet gelukt. Er is wat mij betreft maar één schuldige in deze zaak en dat is Ogbeche zelf. Hij had in de zomer ongetwijfeld voor meer geld naar een betere club gekund, bovendien heeft hij al eens aangegeven dat hij niet meer voor het geld hoeft te voetballen. Hoop dat hij meteen geblesseerd raakt en de rest van het seizoen er uit ligt. l8l
Citaat van: Bascambuur op januari 27, 2016, 13:34:04
Lees vooral negatieve berichten over Vd Vegt, maar dat contract is opgesteld door Vd Belt en Keizer.
http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-bindt-topscorer-ogbeche.htm
Wat kan Vd Vegt hier aan doen? Ze hebben blijkbaar geprobeerd om Ogbeche te laten bijtekenen tegen betere voorwaarden, maar dat is niet gelukt. Er is wat mij betreft maar één schuldige in deze zaak en dat is Ogbeche zelf. Hij had in de zomer ongetwijfeld voor meer geld naar een betere club gekund, bovendien heeft hij al eens aangegeven dat hij niet meer voor het geld hoeft te voetballen. Hoop dat hij meteen geblesseerd raakt en de rest van het seizoen er uit ligt. l8l
Misschien in de zomer zijn contract verbeteren? Liever 1 Ogbeche dan 3 andere spelers (Wat hebben Masek, Berisha en Heerings ons nou gebracht)
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 13:31:23
En dan hadden we drie miljoen geïnvesteerd, en dan degraderen we alsnog? Dan is het einde Cambuur.
Denk je oprecht dat je dan degradeert? Kijk eens waar die spelers die wij hebben gemaakt nu staan met hun clubs... Groningen, Utrecht, Heracles etc. allemaal top10. Wij hadden top 10 kunnen zijn als Cambuur gehandeld had. Oog is bij dit bestuur nooit naar de toekomst geweest, altijd alles maar met het seizoen bekijken. Klaar mee! Cambuur maak aub duidelijke plannen met waar je over 5 jaar wilt zijn! Grow some balls!!!!!!! Neem een voorbeeld aan PEC!
Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 13:37:51
Denk je oprecht dat je dan degradeert? Kijk eens waar die spelers die wij hebben gemaakt nu staan met hun clubs... Groningen, Utrecht, Heracles etc. allemaal top10. Wij hadden top 10 kunnen zijn als Cambuur gehandeld had. Oog is bij dit bestuur nooit naar de toekomst geweest, altijd alles maar met het seizoen bekijken. Klaar mee! Cambuur maak aub duidelijke plannen met waar je over 5 jaar wilt zijn! Grow some balls!!!!!!! Neem een voorbeeld aan PEC!
Bij NEC, Roda en NAC dachten ze ook dat ze niet zouden degraderen. NEC heeft het goed gedaan, Roda heeft ontzettende mazzel gehad in de play-offs vorig jaar. Bovendien kun je geen geld uitgeven wat er niet is. Pama kon dat, maar dat betekende bijna een faillisement. Ik ben blij dat jij geen financieel directeur van Cambuur bent. Wij kunnen gewoon niet het salaris bieden wat andere clubs wel kunnen, en dan verlies je dat gewoon. Hoe mooi je verhaal ook is.
Wat houden we eigenlijk over van het geld van Ogbeche... Belasting moet er nog af, gaat er ook nog een deel naar het spelersfonds? En mogen we het restant investeren? Of moet het negatieve ev nog aangevuld worden.?
Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 13:37:51
Denk je oprecht dat je dan degradeert? Kijk eens waar die spelers die wij hebben gemaakt nu staan met hun clubs... Groningen, Utrecht, Heracles etc. allemaal top10. Wij hadden top 10 kunnen zijn als Cambuur gehandeld had. Oog is bij dit bestuur nooit naar de toekomst geweest, altijd alles maar met het seizoen bekijken. Klaar mee! Cambuur maak aub duidelijke plannen met waar je over 5 jaar wilt zijn! Grow some balls!!!!!!! Neem een voorbeeld aan PEC!
http://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-zorgen-blijven-voor-pec-en-fc-twente.htm
PEC. :_schater
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 13:41:31
Bij NEC, Roda en NAC dachten ze ook dat ze niet zouden degraderen. NEC heeft het goed gedaan, Roda heeft ontzettende mazzel gehad in de play-offs vorig jaar. Bovendien kun je geen geld uitgeven wat er niet is. Pama kon dat, maar dat betekende bijna een faillisement. Ik ben blij dat jij geen financieel directeur van Cambuur bent. Wij kunnen gewoon niet het salaris bieden wat andere clubs wel kunnen, en dan verlies je dat gewoon. Hoe mooi je verhaal ook is.
Kan wel, maar ons bestuur bestaat als mensen zoals jij. Wie had dat gedacht! Van financieel kerngezond, naar sportief aan de grond! ;) We kunnen straks in de Juup weer helemaal opnieuw beginnen. En dan als we eindelijk weer in de Eredivisie zijn, zal er precies hetzelfde gebeuren. Doe mij maar een Pama op dit moment, tenminste iemand met ambities. Al mag mijn nieuwe Pama wel wat meer verstand van voetbal hebben.
Citaat van: Bascambuur op januari 27, 2016, 13:47:52
http://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-zorgen-blijven-voor-pec-en-fc-twente.htm
PEC. :_schater
Dat is nou eenmaal het risico dat je neemt als je wilt groeien. PEC lacht uiteindelijk het hardst, zij komen er wel weer bovenop. Verkopen ieder jaar spelers voor miljoenen. Bedoel ook niet dat we blind spelers moeten gaan kopen, het enige wat ik zeg is dat SCC wel wat meer geld op tafel mag leggen voor spelers die reeds bij cambuur spelen. Het enige wat je aan zo'n speler hoeft aan te tonen zijn toekomstplannen en een duizendje meer, kost niks, dat verdien je terug door betere prestaties en hogere transferbedragen.
Citaat van: Bascambuur op januari 27, 2016, 13:47:52
http://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-zorgen-blijven-voor-pec-en-fc-twente.htm
PEC. :_schater
http://www.destentor.nl/sport/voetbal/pec-zwolle/pec-zwolle-verlaat-woelige-baren-1.5435868 :koffie
Om ergens te komen moet je risico nemen, dat betekend dus eerst besteden om daarna te gaan verdienen.
PEC is daarin zeker een goed voorbeeld.
Tja, jammer en zonde ...
Maar we hebben meerder spelers over de jaren moeten missen ...
Rusnak, Leeuwin, ritzmaier, lukoki, manu etc. etc.
Hier komen we ook wel weer overheen ....
Verder hangt alles te samen met budget .. als je niet meer kan betalen ... en de concurrent kan dat wel ... houdt het op ...
Heeft niks met beleid of bestuur te maken .... puur met centen
Maar liever ene gezonde club in de jupiler, dan ongezond en een faillissement in de ere ....
Stadion mut er gewoan komme ... !
Citaat van: TimSCC op januari 27, 2016, 13:53:54
http://www.destentor.nl/sport/voetbal/pec-zwolle/pec-zwolle-verlaat-woelige-baren-1.5435868 :koffie
Om ergens te komen moet je risico nemen, dat betekend dus eerst besteden om daarna te gaan verdienen.
PEC is daarin zeker een goed voorbeeld.
_O_ _O_ _O_
Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 13:51:00
Kan wel, maar ons bestuur bestaat als mensen zoals jij. Wie had dat gedacht! Van financieel kerngezond, naar sportief aan de grond! ;) We kunnen straks in de Juup weer helemaal opnieuw beginnen. En dan als we eindelijk weer in de Eredivisie zijn, zal er precies hetzelfde gebeuren. Doe mij maar een Pama op dit moment, tenminste iemand met ambities. Al mag mijn nieuwe Pama wel wat meer verstand van voetbal hebben.
Als ik mag kiezen tussen een jarenlang grijs bestaan in de Jupiler League, of vijf gloriejaren in de Eredivisie gevolgd door een faillisement, kies ik voor het eerste. Het is helaas nou eenmaal realiteit dat we pas écht vooruit kunnen kijken als het nieuwe stadion er staat.
Zolang dat er geen grote sponsors zich voor langere tijd aan cambuur willen binden blijven wij altijd een club in de marge. Grote bedrijven bestaan niet meer in Leeuwarden. Het geld zal altijd een probleem blijven. Alle cclubs met een nieuw stadion zitten in de gevarenzone bij de knvb. De afgelopen 2 jaren waren fantastische maar het sprookje is nu voorbij. Wij zijn weer terug bij af.
zwolle had al wel een nieuw stadion en dat hebben wij niet.
B naar Willem 2. Dat zetten al die praatjes van 'm ook gelijk weer even in perspectief. Brood voetballers zijn nog erger dan hoeren. Next.
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 13:58:06
Als ik mag kiezen tussen een jarenlang grijs bestaan in de Jupiler League, of vijf gloriejaren in de Eredivisie gevolgd door een faillisement, kies ik voor het eerste. Het is helaas nou eenmaal realiteit dat we pas écht vooruit kunnen kijken als het nieuwe stadion er staat.
Ben ik met je eens. Denk echter, dat als je dat toekomstbeeld hebt (met financiële zekerheid door opbrengsten van een nieuw stadion) je ervoor moet zorgen dat je er voordat je het stadion krijgt al toe doet in de Eredivisie. Hoe groter Cambuur is voor ze het stadion zullen krijgen, hoe groter de belangstelling van eventuele sponsoren, wat weer meer geld oplevert als we het stadion hebben.
Ik heb het idee dat je denkt dat ik graag zie dat Cambuur de komende jaren 10 miljoen gaat besteden. Ik bedoel dat Cambuur best een paar duizendjes mag bijleggen om een speler bij Cambuur te houden. Ik weet zeker dat Cambuur dan nu niet in de gevarenzone zou staan, en dat het stadion al in de steigers stond.
Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 14:05:53
Ben ik met je eens. Denk echter, dat als je dat toekomstbeeld hebt (met financiële zekerheid door opbrengsten van een nieuw stadion) je ervoor moet zorgen dat je er voordat je het stadion krijgt al toe doet in de Eredivisie. Hoe groter Cambuur is voor ze het stadion zullen krijgen, hoe groter de belangstelling van eventuele sponsoren, wat weer meer geld oplevert als we het stadion hebben.
Ik heb het idee dat je denkt dat ik graag zie dat Cambuur de komende jaren 10 miljoen gaat besteden. Ik bedoel dat Cambuur best een paar duizendjes mag bijleggen om een speler bij Cambuur te houden. Ik weet zeker dat Cambuur dan nu niet in de gevarenzone zou staan, en dat het stadion al in de steigers stond.
Ik vrees dat die paar duizendjes niet genoeg zijn. Als ik hoor dat Ogbeche bij Willem II al het dubbele kan verdienen als bij ons, zal dat niet te overbruggen zijn.
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 14:08:33
Ik vrees dat die paar duizendjes niet genoeg zijn. Als ik hoor dat Ogbeche bij Willem II al het dubbele kan verdienen als bij ons, zal dat niet te overbruggen zijn.
Denk dat als je zijn contract in de zomer had opengebroken het absoluut mogelijk was. Helaas kijkt Cambuur zoals ik zei totaal niet naar de toekomst. Als een van je sterkhouders een aflopende verbintenis heeft (dus een jaar) en er nog geen belangstelling is MOET je een contract gewoon openbreken en er alles aan doen zodat hij blijft. :gelekaart
Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 14:16:31
Denk dat als je zijn contract in de zomer had opengebroken het absoluut mogelijk was. Helaas kijkt Cambuur zoals ik zei totaal niet naar de toekomst. Als een van je sterkhouders een aflopende verbintenis heeft (dus een jaar) en er nog geen belangstelling is MOET je een contract gewoon openbreken en er alles aan doen zodat hij blijft. :gelekaart
Wat ik begrepen heb is dat wel gebeurd, maar wilde Ogbeche niet.
Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 14:16:31
Denk dat als je zijn contract in de zomer had opengebroken het absoluut mogelijk was. Helaas kijkt Cambuur zoals ik zei totaal niet naar de toekomst. Als een van je sterkhouders een aflopende verbintenis heeft (dus een jaar) en er nog geen belangstelling is MOET je een contract gewoon openbreken en er alles aan doen zodat hij blijft. :gelekaart
Vorig jaar liep zijn contract ook af. Keizer heeft toen met pijn en moeite een akkoord over een nieuw eenjarig contract uit het vuur gesleept. Wat je zegt klopt dus niet.
Het enige dat je nu kunt doen is met een vette vis komen! Gewoon óf een vette vis huren.....óf een vette vis transfervrij overnemen. Er staat nog wel wat op het lijstje hoor. Ze kunnen De Zeeuw halen op middenveld en daarnaast een goede spits. Investeren om er niet direct uit te vliegen. En dan vervolgens niet naïef voetballen in play-offs.
Citaat van: Len Cantello op januari 27, 2016, 14:04:19
B naar Willem 2. Dat zetten al die praatjes van 'm ook gelijk weer even in perspectief. Brood voetballers zijn nog erger dan hoeren. Next.
_O_ _O_
Hij wilde dus zelf weg. Heeft zelf via zaakwaarnemer laten weten open te staan voor een andere club! Poen, poen, poen.....
Slotje?
De heren hier weten allemaal precies weer hoe het zit. Allemaal weer lopen zeiken op het bestuur.... Maar de meesten vergeten even dat het meneer B. Zelf is die weg wilde. Anders was hij hier wel gebleven.
Citaat van: Scc01 op januari 27, 2016, 16:07:00
De heren hier weten allemaal precies weer hoe het zit. Allemaal weer lopen zeiken op het bestuur.... Maar de meesten vergeten even dat het meneer B. Zelf is die weg wilde. Anders was hij hier wel gebleven.
Hij had inderdaad ook nee kunnen zeggen tegen een salarisverdubbeling... Zou het zelf ook niet weigeren denk ik...Dan maar naar W2...
Citaat van: Scc01 op januari 27, 2016, 16:07:00
De heren hier weten allemaal precies weer hoe het zit. Allemaal weer lopen zeiken op het bestuur.... Maar de meesten vergeten even dat het meneer B. Zelf is die weg wilde. Anders was hij hier wel gebleven.
niet zo generaliseren. Lees het hele topic of plaats niet zulke domme teksten :(
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 16:11:09
niet zo generaliseren. Lees het hele topic of plaats niet zulke domme teksten :(
Sinds wanneer ben jij een heer zeewolde :_schater
Denk dat je donders goed weet dat hier de zeikerds en jankers werden bedoeld, iets met een schoen passen en aantrekken weest wel?
Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2016, 16:13:34
Sinds wanneer ben jij een heer zeewolde :_schater
Denk dat je donders goed weet dat hier de zeikerds en jankers werden bedoeld, iets met een schoen passen en aantrekken weest wel?
hest geliek, sorry :_schater
Citaat van: Scc01 op januari 27, 2016, 16:07:00
De heren hier weten allemaal precies weer hoe het zit. Allemaal weer lopen zeiken op het bestuur.... Maar de meesten vergeten even dat het meneer B. Zelf is die weg wilde. Anders was hij hier wel gebleven.
De club en wij supporters zijn constanten en spelers zijn passanten. :y
Oud spelers topic maar. Wat een lul
Ik heb van hem genoten, had dit niet verwacht. Ik hoop dat hij bij de eerste de beste training zijn beide hamstrings compleet afscheurt.
Op zo'n moment je team in de steek laten :( :R
Maar even in het b garnituur van Groningen en Zwolle kijken, daar zal een evt. "aanwinst" wel vandaan komen.
Vanaf nu eerst Barto in de punt ben ik bang ;( Telstar here we come.
Had dit niet verwacht van de heer B.
Hij heeft waarschijnlijk tijdens de 2e helft tegen ado gedacht.......wat doe ik hier eigenlijk.
Dat een concurrent met dit gemak je beste speler haalt betekent dus dat je financieel niet eredivisie waardig bent.
Red je het dit seizoen per ongeluk nog dan ben je het volgende wel aan de beurt.
Het enige wat deze 3 jaar op heeft geleverd is financieel een gezondere club.
Geld bepaald alles in voetballand.
Als die v d Streek er vanavond per ongeluk 2 in schopt is die ook weg.
HIer kan trouwens geen bestuur wat aan doen lijkt mij.
Nu maar even Cambuur kijken op eredivisie nu het nog kan :devil
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 16:11:09
niet zo generaliseren. Lees het hele topic of plaats niet zulke domme teksten :(
Ik bedoelde niet jou en een aantal anderen die nog een beetje de realiteit in de ogen hebben.
Doelde op het gros was als schapen begint te mekkeren dat het aan iedereen ligt behalve aan B. En een salaris verdubbeling had ik ook niet afgeslagen. Maar ik roep ook al niet jaren dat ik geld genoeg heb. Daar komtgoed eens bij dat hij einde van het seizoen de clubs voor et uitkiezen had gehad.
Moest hier geplaatst worden.
Ik hoef geen mooie praatjes meer van spelers te horen, teksten als "wat een fantastisch publiek", "wat een mooie club" en het geklop op het wapen op het shirt als teken van liefde voor de club.
Ik hoef het allemaal niet meer te zien of te horen, geen enkele speler geeft echt iets om een club ;(
Een stelletjes volgevreten klootzakken zijn het :(
Hoe kan je een club zo laten zitten als je ook maar enige gevoelens voor een club hebt, diep triest vind ik het.
Je ziet gewoon dat deze overstap enorm veel doet bij de ploeg, het was al niet best maar ze spelen nu helemaal zonder beleving en vertrouwen ;(
Niet verrassend dat hij weggaat, de bestemming wel. Of misschien eerder nog: zorgwekkend. Cambuur als Eredivisieclub bestaat dus echt bij de gratie van meevallers/ verrassingen uit het niets. Zodra er geld op tafel moet komen worden we gewoon simpel weggevaagd door andere clubs uit het rechter rijtje.
Misschien kan Cambuur beter investeren in een hele goede scout met dito netwerk
Zeg het niet snel :0= SLOTJE
Citaat van: carlo de leeuw op januari 27, 2016, 18:21:18
Dat een concurrent met dit gemak je beste speler haalt betekent dus dat je financieel niet eredivisie waardig bent.
Spijker op z'n kop.
terwijl ik meende dat ook Willem 2 in zwaar weer zat.. maar die kunnen dus zo nog even 4 ton neertellen en een flink salaris betalen... zie ook Roda, met 6 versterkingen.. dit gaat toch allemaal nergens meer over..
Koste minder dan 4 ton, en Ogbeche is niet de speler die voor een half jaar meer salaris weg gaat.
Citaat van: veteraan op januari 27, 2016, 21:12:08
Koste minder dan 4 ton, en Ogbeche is niet de speler die voor een half jaar meer salaris weg gaat.
Nee 2.5 jaar meer salaris. Hij zei wat ie wou verdienen en willem 2 ging gelijk akkoord zei vd vegt. Trainer twente was net teleurgesteld trouwens want die had um in Enschede verwacht
Citaat van: Len Cantello op januari 27, 2016, 14:04:19
B naar Willem 2. Dat zetten al die praatjes van 'm ook gelijk weer even in perspectief. Brood voetballers zijn nog erger dan hoeren. Next.
Ik geef hem groot gelijk om weg te gaan bij dit zooitje. Hij wil waarschijnlijk graag eens een keer voetballen met echte mannen!
Ordinair handje klap met willem2...
Deze transfer heeft een vreemde wending en een luchtje op bestuurlijk niveau..
Citaat van: Len Cantello op januari 27, 2016, 14:04:19
B naar Willem 2. Dat zetten al die praatjes van 'm ook gelijk weer even in perspectief. Brood voetballers zijn nog erger dan hoeren. Next.
Goh dat is lang geleden? Op je woorden terug gekomen? :devil
Ik citeer:
Citeer
Kotsmisselijk van al dat kinderlijk negatieve geblaat hier. Dit was mijn laatste bericht hier. Succes verder met azijnzeiken. Gegroet.
Mensen maak jim niet so druk, die scoort misschien nooit weer!!!!
Zwaar teleurgesteld in B.O! Prachtige goal van Barto in de tweede helft tegen az (mooi die uitsupporters daar respect!!)
Slot erop Dok. Hij is weg, basta.
Citaat van: legeips op januari 27, 2016, 22:44:27
Ordinair handje klap met willem2...
Deze transfer heeft een vreemde wending en een luchtje op bestuurlijk niveau..
Leg eens uit? Volgens mij gewoon een centenkwestie waar Cambuur niets aan kan doen. Kwestie van onze nog steeds beroerde financiële situatie. Maar wat denk jij dan?
B. bedankt!!! :thumbsup
En nu maar een slotje. Dom volk hier, om je eigen eredivisie clubtopscoorder ooit af te branden :wall