Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

sunderland

Citaat van: Bankzitter op december 22, 2015, 18:26:40
Hij had overal op de wereld toch al gecashed maar bijna niet gespeeld? Misschien wil hij nu gewoon de laatste jaren elke week spelen en scoren. Het lijkt me wel een echte sportman.
Nog een seizoen erbij en hij word een cultheld hier.
tis heel simpel,als die Russen 5 ton bieden en voor hem hem 5 ton jaarsalaris[is voor hun goedkoop] zit hij mrgn in het vliegtuig

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op december 22, 2015, 19:18:15
tis heel simpel,als die Russen 5 ton bieden en voor hem hem 5 ton jaarsalaris[is voor hun goedkoop] zit hij mrgn in het vliegtuig

Welke russen??? Dat verhaal wordt helemaal uit zijn verband getrokken. Gisteren ook bij voetbal inside. Henk heeft 1 x aangegeven dat er VORIG JAAR belangstelling was voor 'B' vanuit Rusland maar dat hij bij SCC wou blijven. Meer niet. Nu doet men het voorkomen dat er concrete belangstelling is vanuit Rusland. En wie tuint er weer in?  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Als haller weggaat bij Utrecht zouden zij wel eens concrete interesse hebben in ogbeche.

mindra

Nee die hebben booymans al.

oostside

Niet ten koste van alles, maar wel voor zo veel als mogelijk behouden voor :scc. Zo'n persoon kan ook na z'n actieve carrière volgens mij veel voor ons betekenen. Hij heeft een gezond stel hersenen, kan goed met mensen omgaan, heeft goed gevoel voor humor etc. etc.

Zeg maar alles wat je wel eens bij directie/staf mist, soms bij Cambuur, maar zeker bij andere clubs in binnen en buitenland.

Collingwood

Voordeel voor ons is dat hij al wat ouder is. Denk niet dat veel Nederlandse clubs de hoofdprijs willen betalen voor een 31-jarige spits.
Kalmte alleen kan u redden.

NRG

Citaat van: Collingwood op december 23, 2015, 09:37:52
Voordeel voor ons is dat hij al wat ouder is. Denk niet dat veel Nederlandse clubs de hoofdprijs willen betalen voor een 31-jarige spits.

Ik denk dat zijn leeftijd in ons voordeel is. De transfersom zal voor de meeste clubs niet zo'n probleem zijn.

Stiens

Cambuur rond de tafel met gewilde Ogbeche

SC Cambuur gaat de winterstop benutten voor een gesprek met clubtopscorer Bartholomew Ogbeche, wiens contract na dit seizoen afloopt. De club kan een vertrek van de spits niet uitsluiten.
'We zijn heel tevreden over hem, laat dat duidelijk zijn. We gaan de komende periode met hem in gesprek', aldus technisch directeur Henri van der Vegt tegenover Voetbal International. 'Bartholomew heeft aangegeven het goed naar zijn zin te hebben in Nederland, maar hij is natuurlijk voor wie er meer mogelijkheden zullen zijn. Daar moeten we onze ogen niet voor sluiten.'

Met negen doelpunten in veertien wedstrijden is Ogbeche (31) dit seizoen van onschatbare waarde voor Cambuur. 'We gaan er alles aan doen om hem in januari te behouden, maar een transfer kun je nooit uitsluiten. Een onverkoopbare speler bestaat niet', legt Van der Vegt uit.

De komst van een of twee nieuwe verdedigers heeft daarnaast prioriteit voor Cambuur. 'Door zware blessures bij Calvin Mac-Intosch en Marlon Pereira is de spoeling achterin nu wel erg dun. In de afgelopen twee wedstrijden (4-1 zege tegen Excelsior en 3-1 winst tegen NEC) stond het achterin heel aardig, maar we moeten nu niet ineens onze ogen sluiten voor onze problemen achterin', zegt Van der Vegt, die zijn pijlen richt op een transfervrije aanwinst of versterking op huurbasis.

De Jong
Van der Vegt gaat de komende periode ook gebruiken voor een gesprek met trainer Henk de Jong, wiens verbintenis eveneens tot de komende zomer loopt. 'Ik ga geen specifieke datum noemen, want dan gaat iedereen ons daarop vastpinnen, maar we gaan binnenkort eens rond de tafel met Henk. We hebben een zwaar 2015 beleefd met Cambuur. Tijdens dat gesprek gaan we van beide kanten eens bekijken hoe we daar tegenaan kijken en hoe we over de toekomst denken.'

Collingwood

Goed dat Van de Vegt geen valse beloftes doet. Hopelijk slagen ze er in Ogbeche voor de club te behouden.
Kalmte alleen kan u redden.

Stiens

VI doet er nog een schepje bovenop.

Uit de rubriek: FC Transfervrij: gratis af te halen in de zomer

Linksbuiten: Bartholomew Ogbeche
Het wordt voor SC Cambuur al een hels karwei om Bartholomew Ogbeche in januari aan boord te houden, laat staan in juli. Komende zomer kan voor Ogbeche (31) weleens het moment zijn waarop hij nog één keer een sportieve en financiële klapper wil maken, maar doet hij dat in binnen- of buitenland?

Timmie

Citaat van: Stiens op december 23, 2015, 14:15:46
VI doet er nog een schepje bovenop.

Uit de rubriek: FC Transfervrij: gratis af te halen in de zomer

Linksbuiten: Bartholomew Ogbeche
Het wordt voor SC Cambuur al een hels karwei om Bartholomew Ogbeche in januari aan boord te houden, laat staan in juli. Komende zomer kan voor Ogbeche (31) weleens het moment zijn waarop hij nog één keer een sportieve en financiële klapper wil maken, maar doet hij dat in binnen- of buitenland?

Zal ook enorm lastig worden om hem te behouden.
Denk wel dat hij iemand is die zegt; er moet geld voor mij komen, dus ik verleng en in de zomer vertrek ik wellicht..

oostside

Dit soort stukjes in de media komen bijna rechtstreeks bij de spelersmakelaars vandaan.

Iedere transfer, of ze nou goed of slecht voor speler en/of club zijn, brengt geld in het laatje.

Nu verdenk ik Ogbeche wel van een bepaalde rust in zijn handelen, maar iedereen kan gek worden gemaakt met het juiste bedrag in het vooruitzicht.

spelersmakelaars  :rodekaart

DeChef

Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 14:18:01
Zal ook enorm lastig worden om hem te behouden.
Denk wel dat hij iemand is die zegt; er moet geld voor mij komen, dus ik verleng en in de zomer vertrek ik wellicht..

Volgens mij gaat het bij B. puur om het gevoel dat hij er bij heeft. Kan me dus voorstellen dat hij eerst wil weten of Henk aanblijft of wie anders zijn vervanger wordt.

Ze moeten allebei dus maar snel bij tekenen... |:)

Vlampiep

Ik ben ook van mening dat een contract verlenging van Henk en Obeche niet los van elkaar zullen staan.
Als Henk bijtekent zal mr.B waarschijnlijk ook niet zo snel ergen anders heen willen.
Het is een stel dat gevoelig is voor sfeer.
Het enige verschil in deze twee mannen is dat Henk nog erg afhankelijk is van zijn inkomen terwijl Obeche toch wel redelijk financieel onafhankelijk is en hoofdzakelijk voetbalt voor zijn plezier.

piene hassus