Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Cambuur058

Kwestie van tijd tot dat onze Nigeriaanse god een contract krijgt.  :y

SaVaGe

Ben jij zijn zakenwaarnemer dan?
beetje te over enthausiast om gelijk een topic te maken vindt je ook niet?

marrumer

het blijft cambuur dus hij kan altijd op het laatste moment nog niet naar ons toe komen  :|

Cambuur058

Citaat van: SaVaGe op januari 20, 2014, 12:36:26
Ben jij zijn zakenwaarnemer dan?
beetje te over enthausiast om gelijk een topic te maken vindt je ook niet?
Misschien, maar hij krijgt toch wel een contract.

Dokkumer

Citaat van: SaVaGe op januari 20, 2014, 12:36:26
Ben jij zijn zakenwaarnemer dan?
beetje te over enthausiast om gelijk een topic te maken vindt je ook niet?
Ik las euthanasie 8P

SaVaGe

Citaat van: Cambuur058 op januari 20, 2014, 12:38:11
Misschien, maar hij krijgt toch wel een contract.


of ben je soms een beetje 'Ik wil een nieuw topic aanmaken'-geil?

Eerst maar eens zien, dan geloven :rodekaart

Dokkumer

Citaat van: SaVaGe op januari 20, 2014, 12:39:18

of ben je soms een beetje 'Ik wil een nieuw topic aanmaken'-geil?

Eerst maar eens zien, dan geloven :rodekaart
En daarom vooralsnog op slot

sunderland


Harry L.

Citaat van: sunderland op januari 21, 2014, 20:13:58
Welkom topper

Welkom jongen, laat ons juichen.

Hoe lang ligt hij vast?

Bernardo


Leovardia

Oe ah Ogbeche say oe a Ogbeche!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Lore

Citaat van: Harry L. op januari 21, 2014, 20:16:01
Welkom jongen, laat ons juichen.

Hoe lang ligt hij vast ?????????????? |:)

Rest van het seizoen. Welkom!

Harry L.


SCCRulez

Citaat van: Bernardo op januari 21, 2014, 20:16:14
Half jaar.
Hopelijk met optie.. staat niets over geschreven. Welkom en maak er tegen DKV maar net zoveel als in de oefenwedstrijd tegen de reserve-egels.  |:)

KristCambuur

Cambuur till I die!