Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

gewoon een fan

Moest hier geplaatst worden.

Ik hoef geen mooie praatjes meer van spelers te horen, teksten als "wat een fantastisch publiek", "wat een mooie club" en het geklop op het wapen op het shirt als teken van liefde voor de club.
Ik hoef het allemaal niet meer te zien of te horen, geen enkele speler geeft echt iets om een club  ;(
Een stelletjes volgevreten klootzakken zijn het  :(

Hoe kan je een club zo laten zitten als je ook maar enige gevoelens voor een club hebt, diep triest vind ik het.

Je ziet gewoon dat deze overstap enorm veel doet bij de ploeg, het was al niet best maar ze spelen nu helemaal zonder beleving en vertrouwen  ;(

rudie

Niet verrassend dat hij weggaat, de bestemming wel. Of misschien eerder nog: zorgwekkend. Cambuur als Eredivisieclub bestaat dus echt bij de gratie van meevallers/ verrassingen uit het niets. Zodra er geld op tafel moet komen worden we gewoon simpel weggevaagd door andere clubs uit het rechter rijtje.
Misschien kan Cambuur beter investeren in een hele goede scout met dito netwerk

Destroyer

Zeg het niet snel  :0= SLOTJE
** Poolwinner 18/19 - 21/22

el haj

Citaat van: carlo de leeuw op januari 27, 2016, 18:21:18

Dat een concurrent met dit gemak je beste speler haalt betekent dus dat je financieel niet eredivisie waardig bent.


Spijker op z'n kop.

DK

terwijl ik meende dat ook Willem 2 in zwaar weer zat..  maar die kunnen dus zo nog even 4 ton neertellen en een flink salaris betalen... zie ook Roda, met 6 versterkingen..  dit gaat toch allemaal nergens meer over.. 

veteraan

Koste minder dan 4 ton, en Ogbeche is niet de speler die voor een half jaar meer salaris weg gaat.

sunderland

Citaat van: veteraan op januari 27, 2016, 21:12:08
Koste minder dan 4 ton, en Ogbeche is niet de speler die voor een half jaar meer salaris weg gaat.
Nee 2.5 jaar meer salaris. Hij zei wat ie wou verdienen en willem 2 ging gelijk akkoord zei vd vegt. Trainer twente was net teleurgesteld trouwens want die had um in Enschede verwacht

D.H.Skolten

Citaat van: Len Cantello op januari 27, 2016, 14:04:19
B naar Willem 2. Dat zetten al die praatjes van 'm ook gelijk weer even in perspectief. Brood voetballers zijn nog erger dan hoeren. Next.
Ik geef hem groot gelijk om weg te gaan bij dit zooitje. Hij wil waarschijnlijk graag eens een keer voetballen met echte mannen!

legeips

Ordinair handje klap met willem2...
Deze transfer heeft een vreemde wending en een luchtje op bestuurlijk niveau..



Galdiano

#2274
Citaat van: Len Cantello op januari 27, 2016, 14:04:19
B naar Willem 2. Dat zetten al die praatjes van 'm ook gelijk weer even in perspectief. Brood voetballers zijn nog erger dan hoeren. Next.

Goh dat is lang geleden? Op je woorden terug gekomen?  :devil

Ik citeer:
Citeer
Kotsmisselijk van al dat kinderlijk negatieve geblaat hier. Dit was mijn laatste bericht hier. Succes verder met azijnzeiken. Gegroet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

vialli

Mensen maak jim niet so druk, die scoort misschien nooit weer!!!!

V-man

Zwaar teleurgesteld in B.O!  Prachtige goal van Barto in de tweede helft tegen az (mooi die uitsupporters daar respect!!)

poelie-lwd

Slot erop Dok. Hij is weg, basta.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: legeips op januari 27, 2016, 22:44:27
Ordinair handje klap met willem2...
Deze transfer heeft een vreemde wending en een luchtje op bestuurlijk niveau..

Leg eens uit? Volgens mij gewoon een centenkwestie waar Cambuur niets aan kan doen. Kwestie van onze nog steeds beroerde financiƫle situatie. Maar wat denk jij dan?

de Schoot

B. bedankt!!!  :thumbsup
En nu maar een slotje. Dom volk hier, om je eigen eredivisie clubtopscoorder ooit af te branden  :wall