Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Cambuur058

Denk dat het niet klopt. Heb in korte tijd ongeveer 50x gestemd via snel trucje, duurde ongeveer 8 min. Tenzij een slim ADO figuur het zelfde deed (kans acht ik klein), staat Beugelsdijk gewoon vast op nummer 1 omdat ze dan 'rustaaahg' 10 minuten van de aflevering kunnen vullen.....

Marc S

Nou ze zien het al helemaal zitten met Rustaaag

Cambuur058

Tenenkrommend inderdaad  :wall

Cambuur Groningen

ik dacht dat je tot morgen kon stemmen? Beugelsdijk heeft al gewonnen

zeewolde

Citaat van: Cambuur Groningen op december 21, 2015, 22:12:40
ik dacht dat je tot morgen kon stemmen? Beugelsdijk heeft al gewonnen
uitzending is op maandag, dus stemmen is dan niet tot dinsdag

sunderland

Gaat hier alleen maar over stemmen. Zullen we hem na de winterstop nog in het geel/blauw zien?  Ben bang van niet

dizzhead

Dan krijgen we eindelijk een ontketende berisha te zien.

Ronnie tng

Citaat van: sunderland op december 21, 2015, 23:06:48
Gaat hier alleen maar over stemmen. Zullen we hem na de winterstop nog in het geel/blauw zien?  Ben bang van niet

Ik neem aan dat B. geen clausule in zijn contract heeft staan. Dan ben ik dus niet bang dat hij verkocht wordt. Als bestuur kan je dat op dit moment en in deze situatie niet je beste speler verkopen. 

zeewolde

Citaat van: Ronnie tng op december 22, 2015, 17:44:07
Ik neem aan dat B. geen clausule in zijn contract heeft staan. Dan ben ik dus niet bang dat hij verkocht wordt. Als bestuur kan je dat op dit moment en in deze situatie niet je beste speler verkopen.
1 miljoen vangen bij een paar gekke russen en volledig aan versterkingen besteden. Hoewel ik liever zie dat hij blijft.

hobbes

Citaat van: zeewolde op december 22, 2015, 17:49:38
1 miljoen vangen bij een paar gekke russen en volledig aan versterkingen besteden. Hoewel ik liever zie dat hij blijft.

Denk dat B er niet veel belang bij heeft om in Rusland te voetballen. Hij vindt zijn familie belangrijk en die is net aan het settlen in Nederland

Harry L.

Citaat van: zeewolde op december 22, 2015, 17:49:38
1 miljoen vangen bij een paar gekke russen en volledig aan versterkingen besteden. Hoewel ik liever zie dat hij blijft.

Zoek maar eens een spits die er 12-18, dat wordt een hele klus. Als hij weg gaat kunnen we wel ophouden, veel te belangrijk voor ons.

666

Ik meende te lezen (bij zijn Cambuur aanstelling) dat hij niet voor het geld hoeft te kiezen, is al eens bedrogen uitgekomen met salarisbetalingen in Oekraïne/Rusland.

Hij heeft het, als ik hem in de media hoor, naar zijn zin bij ons.

Hij is niet meer de jongste en ik zou gewoon lekker bij Cambuur blijven, is belangrijk en voelt zich ook belangrijk.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Shar

Citaat van: hobbes op december 22, 2015, 17:56:17
Denk dat B er niet veel belang bij heeft om in Rusland te voetballen. Hij vindt zijn familie belangrijk en die is net aan het settlen in Nederland
Dat denk ik zelf ook. Enige risico is volgens mij een club die voor hem duidelijk een vooruitgang is en voor hem qua reisafstand relatief dichtbij is. Aangezien Nederland niet heel groot is kunnen daar wel een paar clubs voor in aanmerking komen ( weet uiteraard niet of die op Ogbeche zitten te wachten).

Bankzitter

Hij had overal op de wereld toch al gecashed maar bijna niet gespeeld? Misschien wil hij nu gewoon de laatste jaren elke week spelen en scoren. Het lijkt me wel een echte sportman.
Nog een seizoen erbij en hij word een cultheld hier.

Lore

Citaat van: Ronnie tng op december 22, 2015, 17:44:07
Ik neem aan dat B. geen clausule in zijn contract heeft staan. Dan ben ik dus niet bang dat hij verkocht wordt. Als bestuur kan je dat op dit moment en in deze situatie niet je beste speler verkopen.

En ik dacht van wel. Vond dat VAB der vegt hier nogal schimmig overdeed en ik zou het keihard ontkennen als er geen beperkte transfersom in stond