Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

PePe

Citaat van: el haj op mei 14, 2014, 19:06:15
Ik heb het vermoeden dat beide partijen de kat wat uit de boom kijken omdat de reden waarom B. hier oorspronkelijk getekend heeft hier niet meer is.
Maar geen probleem, totaal begrijpelijk. Tijd zat nog deze transferperiode.
Als Cambuur er financieel niet uit komt met Bartholomew, dan kan hij gewoon naar 30km verder op.
(volgens planning DL?)

sunderland

hij gaat maar lekker bij die judas inwonen en hier voetballen

dit is mien club

Jongens,

Beide partijen zien mogelijkheden om in gesprek te gaan.
Als er financieel niks mogelijk was waren ze niet in gesprek gegaan
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op mei 15, 2014, 10:30:24
Jongens,

Beide partijen zien mogelijkheden om in gesprek te gaan.
Als er financieel niks mogelijk was waren ze niet in gesprek gegaan

Dat had je gisteren ook al geplaatst toch? Wat is er nieuw nu dan?

FrancoLWD

Citaat van: zeewolde op mei 15, 2014, 10:34:33
Dat had je gisteren ook al geplaatst toch? Wat is er nieuw nu dan?
:_schater
Wie post hier wel wat nieuws dan?

dit is mien club

Citaat van: zeewolde op mei 15, 2014, 10:34:33
Dat had je gisteren ook al geplaatst toch? Wat is er nieuw nu dan?

Omdat er discussie is. "beide partijen kijken kat uit de boom"
Bull Shit...

anders zeggen ze niet dat ze met elkaar om de tafel gaan.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

el haj

Citaat van: dit is mien club op mei 15, 2014, 13:38:26
Omdat er discussie is. "beide partijen kijken kat uit de boom"
Bull Shit...

anders zeggen ze niet dat ze met elkaar om de tafel gaan.

Hoe noem jij deze manier van onderhandelen dan? Spijkers met koppen slaan?

dit is mien club

Citaat van: el haj op mei 15, 2014, 13:46:08
Hoe noem jij deze manier van onderhandelen dan? Spijkers met koppen slaan?

Nee, maar het geeft wel aan dat beide partijen de intentie hebben met elkaar door te gaan.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Destroyer

Ik hoop in ieder geval dat ze er uit komen. Ik denk dat hij nog veel kan laten zien!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCRulez

Citaat van: el haj op mei 15, 2014, 13:46:08
Hoe noem jij deze manier van onderhandelen dan? Spijkers met koppen slaan?
Dat deden ze eerder wel. Toen leek het allemaal heel makkelijk te gaan; 'ik kom hier niet voor het geld'. Afwachten of het geld in half jaar tijd belangrijker is geworden...

Montana

@yvdbusken: Cambuur hoopt voor woensdag van het fenomeen Bartholomew Ogbeche te horen of hij ingaat op aanbod om contract met een jaar te verlengen.

Eewal

Citaat van: Montana op mei 26, 2014, 21:44:07
@yvdbusken: Cambuur hoopt voor woensdag van het fenomeen Bartholomew Ogbeche te horen of hij ingaat op aanbod om contract met een jaar te verlengen.

fenomeen? ach ja... wat mij betreft graag of niet B ;)

speculeter

Duurt te lang.
Denk dat hij weggaat.

SCCRulez

Citaat van: Eewal op mei 26, 2014, 21:45:57
fenomeen? ach ja... wat mij betreft graag of niet B ;)
eens, niet de speler om tot uiterste voor te gaan wat mij betreft. Degelijk contract aanbieden, take it or leave it.

Collingwood

Ik hoop dat hij blijft, maar niet ten koste van alles!
Kalmte alleen kan u redden.