Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

SCC-J

Citaat van: dit is mien club op mei 13, 2014, 10:58:25
Niet zomaar uit, gvd zo'n speler mag je best iets meer bieden van der belt
tot hoever dan? Denk dat Vd belt het beste overzicht van heeft he

mario

Citaat van: Lwdscc op mei 13, 2014, 10:51:43
'' Het is zeer twijfelachtig of de Nigeriaanse spits Bartholomew Ogbeche blijft. Van den Belt: ''financieel komen we er niet zomaar uit, maar het staat op dit moment ook niet in brand. We hebben Martijn Barto en Michiel Hemmen volgend seizoen nog onder contract''. Paul Mulders, die een half jaar op amateurbasis bij Cambuur speelt, blijft waarschijnlijk ook niet.  Van den Belt:'' We hebben hem gezegd dat het mooi zou zijn dat zijn positie door een jonge sper ongevuld wordt. Maar we zijn positief over hem''.

Bron: LC

Hoe goed Martijn ook gepresteerd heeft maar met Martijn en Michiel gaan we het niet redden  ;(.

Mp

Citaat van: mario op mei 13, 2014, 11:11:05
Hoe goed Martijn ook gepresteerd heeft maar met Martijn en Michiel gaan we het niet redden  ;(.

Dit seizoen hebben we het ook met Barto en Hemmen gedaan, en daarnaast de voorbereiding is nog lang, er zal vast nog iemand bijkomen als Ogbeche niet blijft.

HilversumOnTour

Citaat van: mario op mei 13, 2014, 11:11:05
Hoe goed Martijn ook gepresteerd heeft maar met Martijn en Michiel gaan we het niet redden  ;(.

Zo denk ik er ook over!

NicoJanHoogma1960

Citaat van: Mp op mei 13, 2014, 11:15:01
Dit seizoen hebben we het ook met Barto en Hemmen gedaan, en daarnaast de voorbereiding is nog lang, er zal vast nog iemand bijkomen als Ogbeche niet blijft.

Dan maar een andere spits erbij aantrekken, Ogbeche wens ik dan veel geluk bij het vinden van een club,
hij heeft zich bij Cambuur niet echt in de kijker kunnen spelen dus clubs staan niet voor hem in de rij.
Heel verstandig van Cambuur om niet verder in zee te gaan met een veel verdiener, ondanks zijn
kwaliteiten.
Cambuur zit in je bloed

Dokkumer

Deze week mut de selectie oek al rond weze natuurluk 8P
Vwb B. is het spel op de wagen, beide partijen doen nog wat water bij de wijn en als het verschil onoverbrugbaar is wordt het een bloemetje en tot ziens. Uiteraard hoop ik dat ze er op redelijke wijze uitkomen.

Collingwood

#576
Citaat van: Lwdscc op mei 13, 2014, 10:51:43
Van den Belt: ''financieel komen we er niet zomaar uit, maar het staat op dit moment ook niet in brand.

Bron: LC

Het was toch vorige week al bekend dat er een financieel verschil bestond?

Dit is gewoon onderdeel van het onderhandelingsspel. Van den Belt heeft heus wel de intentie om Ogbeche te behouden, maar niet ten koste van alles. En dat is gewoon heel verstandig.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Als er geen slecht nieuws is dan gooit de Lullenkrant er wel een oud bericht uit wat niet positief te noemen is. Jarenlange tactiek passen ze weer toe. Don't panic if the toilet paper writes something...

mario


vialli

Citaat van: mario op mei 13, 2014, 21:24:51
:0= houden....

Maar niet te duur, want zoveel heeft hij nog niet laten zien!!!

dit is mien club

Na de wedstrijd van gister was er een interview met Smid,

Van Tuinen: Willen jullie en kunnen (financieel) jullie hem behouden?
Smid: Als we niet verder met hem willen of kunnen gaan we niet met hem in gesprek.
Van Tuinen: Cambuur wil wel in gesprek?
Smid: Ja Cambuur wil met hem in gesprek.
Van Tuinen: En Ogbeche ziet hij het zitten om in gesprek te gaan?
Smid: Ja, hij wil ook in gesprek dus we gaan binnenkort om de tafel.

Kort gezegd, als er geen mogelijkheden waren (financieel) dan waren ze zwz niet in gesprek gegaan.
Beide partijen zien dus wel perspectief om in gesprek te gaan.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

moodygrunn

Citaat van: dit is mien club op mei 14, 2014, 11:23:35
Na de wedstrijd van gister was er een interview met Smid,

Van Tuinen: Willen jullie en kunnen (financieel) jullie hem behouden?
Smid: Als we niet verder met hem willen of kunnen gaan we niet met hem in gesprek.
Van Tuinen: Cambuur wil wel in gesprek?
Smid: Ja Cambuur wil met hem in gesprek.
Van Tuinen: En Ogbeche ziet hij het zitten om in gesprek te gaan?
Smid: Ja, hij wil ook in gesprek dus we gaan binnenkort om de tafel.

Kort gezegd, als er geen mogelijkheden waren (financieel) dan waren ze zwz niet in gesprek gegaan.
Beide partijen zien dus wel perspectief om in gesprek te gaan.

http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-amateurs
Gesprek met Ype Smid staat op omroep friesland
In Henk en Sandor we trust

sccvl

Citaat van: moodygrunn op mei 14, 2014, 12:10:45
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-amateurs
Gesprek met Ype Smid staat op omroep friesland
Ik ben benieuwd of die uiteindelijk toch nog gaan bijtekenen. Ik heb een vermoeden dat de TS hun pijlen heeft gericht op een andere aanvaller.

el haj

Ik heb het vermoeden dat beide partijen de kat wat uit de boom kijken omdat de reden waarom B. hier oorspronkelijk getekend heeft hier niet meer is.
Maar geen probleem, totaal begrijpelijk. Tijd zat nog deze transferperiode.

hydoscc

Als deze man in vorm is en 100% fit is het een fantastische speler.
Beter dan Hemmen en Barto, deze man moeten we houden.
Echter niet ten kostte van alles..

Ik hoop dat ze eruit kunnen komen, zodat hij zich volgend seizoen
van zijn beste kant kan laten zien.