Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Treb

Ik weet het niet zo goed met B. M.i. Gebeurd alles bij hem op 1 tempo en mag z'n handelingssnelheid ook wel wat omhoog.. Ik ben nog steeds niet overtuigd.

Eewal

Citaat van: Treb op mei 08, 2014, 13:27:38
Ik weet het niet zo goed met B. M.i. Gebeurd alles bij hem op 1 tempo en mag z'n handelingssnelheid ook wel wat omhoog.. Ik ben nog steeds niet overtuigd.

ik heb dat ook hoor, maar volgens de rest op dit forum zijn we blind en hebben we er totaal geen verstand van... hoop dat dat inderdaad dan maar zo is en hij er volgend jaar 17 in legt...

Lore

Citaat van: Eewal op mei 08, 2014, 13:30:43
ik heb dat ook hoor, maar volgens de rest op dit forum zijn we blind en hebben we er totaal geen verstand van... hoop dat dat inderdaad dan maar zo is en hij er volgend jaar 17 in legt...

Af en toe kan je toch zien dat hij echt klasse heeft. Sommige aannames, dat schot tegen Den Haag, maar hij heeft natuurlijk tot nu toe veel te weinig laten zien. Ook zijn CV spreekt nu niet echt in zijn voordeel. Aan de andere kant ontbreekt hem wedstrijdritme om al het maximale te laten zien.

Ik zou het gewoon echt nog niet weten met B.

Yellow Army

Jullie zijn blind en hebben er totaal geen verstand van...
Area 58

Eewal

Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2014, 19:36:12
Jullie zijn blind en hebben er totaal geen verstand van...

:zweep

Lore

Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2014, 19:36:12
Jullie zijn blind en hebben er totaal geen verstand van...

Vertel?

Yellow Army

Area 58

Eewal

Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2014, 20:41:36
Eewal zijn woorden

Nee hoor, ik citeerde ook uit een eerdere proza van iemand anders.. :)

SCCRulez

Wat mij betreft alleen een optie voor de spitspositie. Barto maakte op de 10 sterkere indruk, zeker als de ploeg onder druk kwam te staan. Op de momenten vond ik Ogbche nog wel vaak te kort komen in sneheid en kracht in de duels. Heeft zeker een prima techniek, ziet het spel goed, kan goaltje maken maar zullen vaak onder grote druk komen te spelen en dan moet ik het nog zien met hem..

sccvl

Citaat van: SCCRulez op mei 10, 2014, 12:23:24
Wat mij betreft alleen een optie voor de spitspositie. Barto maakte op de 10 sterkere indruk, zeker als de ploeg onder druk kwam te staan. Op de momenten vond ik Ogbche nog wel vaak te kort komen in sneheid en kracht in de duels. Heeft zeker een prima techniek, ziet het spel goed, kan goaltje maken maar zullen vaak onder grote druk komen te spelen en dan moet ik het nog zien met hem..
Door zijn goede balbehandeling en geslepenheid compenseert die dat zeker weten, Vind je hem werkelijk zo traag dan?

Dokkumer

Citaat van: sccvl op mei 11, 2014, 11:48:34
Door zijn goede balbehandeling en geslepenheid compenseert die dat zeker weten, Vind je hem werkelijk zo traag dan?
Dat doet niet ter zake. Het gaat erom wat hij NIET heeft. Capice? Wij zijn immers Cambuur, de grootste en meest vermogende voetbalclub ter wereld. Een speler moet ALLES hebben wil hij hier mogen komen spelen :devil

SCCRulez

Citaat van: sccvl op mei 11, 2014, 11:48:34
Door zijn goede balbehandeling en geslepenheid compenseert die dat zeker weten, Vind je hem werkelijk zo traag dan?
Ik vond hem regelmatig op eerste meters net trager als tegenstander (vnl na blessure)waardoor minder rendement dan hij zou kunnen brengen en ook sneller overtreding tegen door net te laat duel ingaan. Verder vind ik hem ook zeker een goede speler en hoop dat hij erbij blijft. Ik denk dat hij 100% (wedstrijd) fit namelijk nog meer kan brengen.

Zundert14

Citaat van: SCCRulez op mei 11, 2014, 15:18:00
Ik vond hem regelmatig op eerste meters net trager als tegenstander (vnl na blessure)waardoor minder rendement dan hij zou kunnen brengen en ook sneller overtreding tegen door net te laat duel ingaan. Verder vind ik hem ook zeker een goede speler en hoop dat hij erbij blijft. Ik denk dat hij 100% (wedstrijd) fit namelijk nog meer kan brengen.

Pizza's?

Lwdscc

'' Het is zeer twijfelachtig of de Nigeriaanse spits Bartholomew Ogbeche blijft. Van den Belt: ''financieel komen we er niet zomaar uit, maar het staat op dit moment ook niet in brand. We hebben Martijn Barto en Michiel Hemmen volgend seizoen nog onder contract''. Paul Mulders, die een half jaar op amateurbasis bij Cambuur speelt, blijft waarschijnlijk ook niet.  Van den Belt:'' We hebben hem gezegd dat het mooi zou zijn dat zijn positie door een jonge sper ongevuld wordt. Maar we zijn positief over hem''.

Bron: LC

dit is mien club

Niet zomaar uit, gvd zo'n speler mag je best iets meer bieden van der belt
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it