Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

El Ma-kri-niii

Ik zie een parallel met Blaise Nkufo. Beide spelers die voor een hoop clubs gespeeld hebben, maar nergens écht geslaagd zijn. Dan komen ze in Nederland om daar alsnog clubhelden te worden. Verschil is dat Nkufo bij Twente om de titel speelde.

reisbureau

Citaat van: piene hassus op december 23, 2015, 16:31:32
3 jarig contract anbiede

Oooh ooh oh wat gaat dit een lastig verhaal worden voor onze club.
Mister O. is met zijn 31 natuurlijk bijna aan het einde van zijn prof loopbaan.
Nog één keer een klapper maken lijkt me tot de mogelijkheden behoren.
En zolang er buitenlandse clubs bestaan die ons jaar budget er in 1 a 2 weken doorheen slaan, kopen ze alles wat los en vast zit.
Ze zetten een aankoop van miljoenen met alle plezier op de tribune.

Hoe gecharmeerd ik ook ben van O.
Ik kan het me niet voorstellen dat wanneer hij nog één keer een klapper kan maken hij blijft voor hetgeen wij hem te bieden hebben. Zelfs echte liwwadders stappen net zo vrolijk in dienst van een andere club (Hoekstra en Hoekema).

En daarnaast zullen we, net zo makkelijk als wij spelers afvoeren (niet geschikt), niet in staat zijn spelers die boven maaiveld uitsteken te behouden (Reijnen, Markrini en Leeuwin).

Maar duimen dat het buitenlandse club zijn die met transfer geld smijten i.p.v. een binnenlandse die met regelgeving x keer jaarsalaris O. kan overnemen.

En in mijn dromen blijft hij gewoon  :scc



veteraan

je weet dat Nijland elke dag even op dit forum kijkt ?

Timmie

Citaat van: veteraan op december 23, 2015, 17:14:52
je weet dat Nijland elke dag even op dit forum kijkt ?

Ben d'r nog hoor..

Ruildeal met Hoesen is in de maak..

Bankzitter

Ook nog nieuws over de ruil Heerings-Bijker?

Johan058...


PePe


piene hassus

weestou seker dat Bijker terug naar Cambuur wil?? Met die DKV familie fan hem??

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op december 24, 2015, 15:33:51
weestou seker dat Bijker terug naar Cambuur wil?? Met die DKV familie fan hem??
Skoanfamilie! Ut skient dat se hun nogt heffe fan hem :devil

el haj

Citaat van: Dokkumer op december 24, 2015, 15:51:54
Skoanfamilie! Ut skient dat se hun nogt heffe fan hem :devil

Prima, ik ook. Laat hem maar lekker prutsen bij dkv.

Spine

Citaat van: el haj op december 24, 2015, 16:23:59
Prima, ik ook. Laat hem maar lekker prutsen bij dkv.
Prutsen op de bank met een puzzleboekje.

Yellow Army

Citaat van: Spine op december 24, 2015, 16:36:03
Prutsen op de bank met een puzzleboekje.

Die sudoku's zijn toch veels te moeilijk voor hem.
Area 58

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op december 23, 2015, 13:16:16
Goed dat Van de Vegt geen valse beloftes doet. Hopelijk slagen ze er in Ogbeche voor de club te behouden.


Vd Vegt snapt er helemaal niks van. Totaal ongeschikt voor zijn functie die vent.

wiekie1969

Citaat van: Stiens op december 23, 2015, 12:32:49
[b

De Jong
Van der Vegt gaat de komende periode ook gebruiken voor een gesprek met trainer Henk de Jong, wiens verbintenis eveneens tot de komende zomer loopt. 'Ik ga geen specifieke datum noemen, want dan gaat iedereen ons daarop vastpinnen, maar we gaan binnenkort eens rond de tafel met Henk. We hebben een zwaar 2015 beleefd met Cambuur. Tijdens dat gesprek gaan we van beide kanten eens bekijken hoe we daar tegenaan kijken en hoe we over de toekomst denken.'

Wat een gewichtigdoenerij va die vent juh. . Dankzij de miskopen van Vd Vegt staan we zo laag op de ranglijst. Een zwaar 2015? De man  is pas sinds 1 juli 2015 in functie.

Dokkumer

Last van een kerstdip wiekie? Tied foor un kerstWip :zweep