Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

MilanJayh

Citaat van: Collingwood op mei 26, 2014, 22:07:06
Ik hoop dat hij blijft, maar niet ten koste van alles!

volledig mee eens!!  _O_ _O_

scc-aaron

Woensdag weten we meer.
"
Ogbeche kan een jaar verlengen bij Cambuur
SC Cambuur heeft Bartholomew Ogbeche een aanbieding gedaan. De aanvaller, die in de winterstop kwam aanwaaien en zich bij zijn debuut tegen rivaal sc Heerenveen haast onsterfelijk maakte, kan zijn contract met een jaar verlengen. Dat meldt Yoeri van den Busken van Voetbal International.

De journalist van het voetbalmagazine meldt dat de Leeuwarders voor woensdag van de Nigeriaanse spits antwoord hopen te krijgen of hij ingaat op het aanbod.
"

zeewolde


Bernardo

BARTHOLOMEW OGBECHE LANGER BIJ SC CAMBUUR!
SC Cambuur en Bartholomew Ogbeche hebben vanochtend overeenstemming bereikt over een langer verblijf van de Nigeriaanse spits in Leeuwarden. 'B', zoals Ogbeche liefkozend door supporters en ploeggenoten wordt genoemd, heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een seizoen.

|:) |:)

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Delamere


speculeter

Goed bezig!!
zou dit ook consequenties hebben voor hemmen?

dizzhead


michello

Citaat van: speculeter op mei 27, 2014, 10:40:36
Goed bezig!!
zou dit ook consequenties hebben voor hemmen?

Lijkt me niet.. 3 spitsen is prima.  Misschien dat ie zelf weg wil, maar het lijkt mij dat iedereen een kans krijgt in de voorbereiding.

scc-aaron

Super!

BARTHOLOMEW OGBECHE LANGER BIJ SC CAMBUUR!

Dokkumer

Goed nieuws op de dinsdagmorgen... Zijn echt lekker bezig op deze manier |:)

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

drg

Heerlijk om zo de ochtend te beginnen  |:)

Samen met Barto het spitsenkoppel van volgend seizoen? We hebben gezien dat Barto prima aanvallend middenveld kan spelen  :devil

Delamere

Citaat van: speculeter op mei 27, 2014, 10:40:36
Goed bezig!!
zou dit ook consequenties hebben voor hemmen?

Als Hemmen goochem is gaat ie rondkijken. Ik denk dat hij onder Henk de Jong als 3e spits gezien zal worden.

scc-aaron

Marco van der Heide kritisch over contract verlenging Ogbeche op zijn twitter.