Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

poelie-lwd

Mijn god, het is gelukt! Kin wel janken van bliedskap  ;(

Let op mijn woorden, Ogbeche maakt er komend seizoen 20+! Nu de Leeuw nog binnenhengelen, die maakt in combinatie met B ook 15 of meer!

Wederom hulde aan de beleidsbepalers!  _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Voor wie zou die optie zijn?

poelie-lwd

Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:07:25
Marco van der Heide kritisch over contract verlenging Ogbeche op zijn twitter.

Die wordt steeds irritanter!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:07:25
Marco van der Heide kritisch over contract verlenging Ogbeche op zijn twitter.

Zag ik ook, ben het niet met hem eens. Hemmen is zo'n beetje de helft van het afgelopen seizoen geblesseerd of in ieder geval niet fit geweest. In mijn ogen moet je dan ook minimaal drie spitsen hebben als je Hemmen bij de selectie wilt houden.

Een andere optie is Hemmen verkopen (zou ik ondanks zijn blessuregevoeligheid erg jammer vinden) en een jong talent als derde spits halen.

Bovendien is Ogbeche (in mijn ogen) van uitzonderlijke klasse voor Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

scc-aaron

Quote Marco van der Heide
"Contractverlenging Ogbeche snap ik niet zo. Met Hemmen (7 goals) en Barto (8 goals) heb je al twee prima spelers voor in de spits."

Delamere

Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:07:25
Marco van der Heide kritisch over contract verlenging Ogbeche op zijn twitter.

Hij zegt inderdaad het verlengen van contract van Ogbeche niet te begrijpen. Met alle respect, maar ik begrijp niet dat hij dat niet begrijpt! 

Lore

Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:12:16
Quote Marco van der Heide
"Contractverlenging Ogbeche snap ik niet zo. Met Hemmen (7 goals) en Barto (8 goals) heb je al twee prima spelers voor in de spits."

Dat ben ik niet met hem eens, maar de blessure(s) van Ogbeche vind ik een grotere zorg!

scc-aaron

Citaat van: Collingwood op mei 27, 2014, 11:10:43
Zag ik ook, ben het niet met hem eens. Hemmen is zo'n beetje de helft van het afgelopen seizoen geblesseerd of in ieder geval niet fit geweest. In mijn ogen moet je dan ook minimaal drie spitsen hebben als je Hemmen bij de selectie wilt houden.

Een andere optie is Hemmen verkopen (zou ik ondanks zijn blessuregevoeligheid erg jammer vinden) en een jong talent als derde spits halen.

Bovendien is Ogbeche (in mijn ogen) van uitzonderlijke klasse voor Cambuur.

Ben ik het met jou eens. Barto en "B" in de voorhoede, Hemmen naar een andere club.

dizzhead

Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:16:21
Ben ik het met jou eens. Barto en "B" in de voorhoede, Hemmen naar een andere club.

Ik heb Barto ook een keer op 10 zien spelen dit seizoen. Pakte best goed uit, en ik denk dat je dit ook vaker kunt doen tegen de 'onderste 6/7 ploegen'. Just saying.

zeewolde

Citaat van: dizzhead op mei 27, 2014, 11:21:15
Ik heb Barto ook een keer op 10 zien spelen dit seizoen. Pakte best goed uit, en ik denk dat je dit ook vaker kunt doen tegen de 'onderste 6/7 ploegen'. Just saying.

Barto scoorde oa tegen Ajax, Feyenoord, Vitesse en Zwolle. Je kunt hem beter laten spelen tegen de bovenste 6/7 ploegen. 8)

dizzhead

Citaat van: zeewolde op mei 27, 2014, 11:26:40
Barto scoorde oa tegen Ajax, Feyenoord, Vitesse en Zwolle. Je kunt hem beter laten spelen tegen de bovenste 6/7 ploegen. 8)
Daar heb je gelijk in. Maar ik doel meer op het probleem dat je met '3 spitsen' komt te zitten. Als daarvan een speler multi-inzetbaar is, werpt dat wellicht een ander licht op de zaak. Maar desalnietemin ben ik het met de stelling eens dat 3 spitsen te veel is, maar 2 van de 3 zijn afgelopen jaar veel geblesseerd geweest. Ook dat is een nuance.

dit is mien club

Ogbeche moet lekker fit worden, en veel minuten gaan maken.
Hij had voordat hij hier kwam lang niet gespeeld. Nu maakt hij de hele voorbereiding mee.

Hemmen en Barto prima spelers hoor, maar je ziet aan alles dat Ogbeche een klasse beter is qua voetbal.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

gobo

Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2014, 11:09:08
Mijn god, het is gelukt! Kin wel janken van bliedskap  ;(

Let op mijn woorden, Ogbeche maakt er komend seizoen 20+! Nu de Leeuw nog binnenhengelen, die maakt in combinatie met B ook 15 of meer!

Wederom hulde aan de beleidsbepalers!  _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Emotioneel wrak
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Treb

Citaat van: dit is mien club op mei 27, 2014, 11:30:34
Ogbeche moet lekker fit worden, en veel minuten gaan maken.
Hij had voordat hij hier kwam lang niet gespeeld. Nu maakt hij de hele voorbereiding mee.

Hemmen en Barto prima spelers hoor, maar je ziet aan alles dat Ogbeche een klasse beter is qua voetbal.

Niet helemaal mee eens.. m.i. doet B. alles in 1 tempo en mag z'n handelingssnelheid ook wel wat omhoog. Ik ben niet overtuigd van B.

sunderland

Waar bemoeid die vent um met.