Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Galdiano

Citaat van: Lore op mei 27, 2014, 12:59:08
Ik vind alleen wel dat je hem echt in de spits moet zetten, dus niet op de zijkant of op de 10. Datzelfde geldt voor mij ook voor Barto.

Speelde Barto niet zijn beste wedstrijd op 10?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

En weer een goede zet... Die Ogbeche gaat ons nog eens verrassen.
Ik denk dat hij nog niet klaar is... te weinig laten zien door zijn blessure.

Misschien is hij wel voor Leeuwarden gevallen, toen ik dat filmke van hem zag (volgens mij cambuur tv) zag hij er ziels gelukkig uit. Kan natuurlijk ook niet anders in zo`n mooie stad :devil.


Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Eewal

Mooi dat hij blijft! Benieuwd hoe goed hij echt is nu hij de volledige voorbereiding mee kan doen en gewend is aan de club!

MilanJayh

Hoppaa weer een seizoen erbij! ik hoop echt dat ie ons verrast! ik weet zeker dat ie het in zich heeft, maar precies zoals al eerder gezegd is, hij is nu wel gewend aan de club!  :scc

Lore

Citaat van: Galdiano op mei 27, 2014, 16:25:07
Speelde Barto niet zijn beste wedstrijd op 10?

Ja en dat verbaast mij nog steeds. Barto op de 10? Het lijkt mij niet, maar ik laat mij graag verrassen!

OuweSkeve

Goed nieuws...Wat betreft Barto achter Ogbeche op de 10, we hebben gelukkig nog wat wedstrijden om te experimenteren. Ik zeg doen.

pvanbuijtene

Citaat van: OuweSkeve op mei 27, 2014, 17:21:52
Goed nieuws...Wat betreft Barto achter Ogbeche op de 10, we hebben gelukkig nog wat wedstrijden om te experimenteren. Ik zeg doen.

Volgens mij heeft Barto weinig zin in de nummer 10 positie!

OuweSkeve

Hij heeft niks te willen, volgens mij beslist de trainert dat. Als hij net zulke wedstrijden speelt als tegen vitesse dan het ie er 20 inleggen aant eind van het seizoen. Ogbeche dan oek een kleine 15 tot 20  en voorrondes CL zijn een feit. 8P

pvanbuijtene

Citaat van: OuweSkeve op mei 27, 2014, 17:31:13
Hij heeft niks te willen, volgens mij beslist de trainert dat. Als hij net zulke wedstrijden speelt als tegen vitesse dan het ie er 20 inleggen aant eind van het seizoen. Ogbeche dan oek een kleine 15 tot 20  en voorrondes CL zijn een feit. 8P
Was t maar zo dat iedereen braaf luistert.. barto kreeg praatjes afgelop seizien..

PePe

#654
Citaat van: 666 op mei 27, 2014, 16:42:42
En weer een goede zet... Die Ogbeche gaat ons nog eens verrassen.
Ik denk dat hij nog niet klaar is... te weinig laten zien door zijn blessure.

Misschien is hij wel voor Leeuwarden gevallen, toen ik dat filmke van hem zag (volgens mij cambuur tv) zag hij er ziels gelukkig uit. Kan natuurlijk ook niet anders in zo`n mooie stad :devil.

Lekker rustig in ons stadsje, fut van alle drukte van een grote stad.

SCCRulez

Citaat van: pvanbuijtene op mei 27, 2014, 17:25:04
Volgens mij heeft Barto weinig zin in de nummer 10 positie!
Doet mij in die rol denken aan  spel van Immers. Toch twijfel ik of hij dat nivo van tegen Vitesse kan vasthouden op die positie
Mooi dat Ogbeche on board blijft, TS doet weer geweldig werk!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Een speler voor wie je naar het stadion komt. Geweldig dat hij blijft  |:)

Na die klasse goal tegen Heerenveen kon ie voor mij al niet meer stuk

poelie-lwd

Citaat van: SCCRulez op mei 27, 2014, 18:40:36
Doet mij in die rol denken aan  spel van Immers. Toch twijfel ik of hij dat nivo van tegen Vitesse kan vasthouden op die positie
Mooi dat Ogbeche on board blijft, TS doet weer geweldig werk!

Met alle respect hoor, maar Barto op 10 staat gelijk aan russisch roulette. Dat het tegen Vitesse goed is uitgepakt heeft ook te maken met Bakker en Paco (die speelden de wedstrijd van hun leven) en het tactisch vermogen van Henk cs. De tactiek om Vejinovic en die twee houthakkers achterin vol onder druk te zetten heeft dit keer gewerkt maar had ook volledig mis kunnen gaan.

Type de Leeuw zou ideaal zijn in combinatie met Makrini (controlerend) en Ogbeche. Zet daar nog een box to box speler bij (Bakker, van der streek, van Ooijen  :devil ) en je hebt een fantastisch middenveld!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Leovardiascc

Ogbeche eerste spits komend seizoen! Scoort veel in de voorbereiding!