Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Dokkumer

Juist H. Realistisch gezien valt er in 020 niks te halen (dus winnen we daar ff 8P )
De weken daarna kunnen we alle aanvallende kracht gebruiken om een mooie klassering veilig te stellen.

Verstuurd vanaf mijn spambox


stefan15

Mooi sparen tegen 020. Mooi Barto weer laten zwoegen daar voorin!

nepomuk

Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2014, 20:43:48
Juist H. Realistisch gezien valt er in 020 niks te halen (dus winnen we daar ff 8P )
..........

Wie zegt dat daar niks te halen valt??? Ja, realistisch gezien kun je niet winnen van de aanstaande kampioen, Maar dit Ajax is geen super Ajax.  Onderschatting, gemakszucht noem het maar, maar dit kan er bij Ajax insluipen. Nu is Cambuur natuurlijk geen Salzburg, maar als Cambuur een beetje deze strijdwijze aanneemt zou het mij niet verbazen dat er een puntje - of misschien meer-  te halen valt.

PePe

Ik hoop dat Bartholomew Ogbeche weer inzetbaar is tegen 020, en dat we het bovenin weer spannend kunnen maken.

Tukker

Citaat van: nepomuk op maart 02, 2014, 22:47:36
Wie zegt dat daar niks te halen valt??? Ja, realistisch gezien kun je niet winnen van de aanstaande kampioen, Maar dit Ajax is geen super Ajax.  Onderschatting, gemakszucht noem het maar, maar dit kan er bij Ajax insluipen. Nu is Cambuur natuurlijk geen Salzburg, maar als Cambuur een beetje deze strijdwijze aanneemt zou het mij niet verbazen dat er een puntje - of misschien meer-  te halen valt.
We gaan gewoon winnen in Amsterdam  |:)

90% zeker  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: nepomuk op maart 02, 2014, 22:47:36
Wie zegt dat daar niks te halen valt??? Ja, realistisch gezien kun je niet winnen van de aanstaande kampioen, Maar dit Ajax is geen super Ajax.  Onderschatting, gemakszucht noem het maar, maar dit kan er bij Ajax insluipen. Nu is Cambuur natuurlijk geen Salzburg, maar als Cambuur een beetje deze strijdwijze aanneemt zou het mij niet verbazen dat er een puntje - of misschien meer-  te halen valt.
We don't need Red Bull to get wings |:)

PePe

Citaat van: Dokkumer op maart 03, 2014, 09:57:19
We don't need Red Bull to get wings |:)

We got Bartholomew Ogbeche !!

EastSide058

Citaat van: stefan15 op maart 02, 2014, 20:57:14
Mooi sparen tegen 020. Mooi Barto weer laten zwoegen daar voorin!
ja of Hemmen
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

SCCRulez

Als het kan gewoon wat minuten laten maken. Vast geen harde wedstrijd tegen Ajax (als aanvaller dan), geen knollenveld dus  moet volgens mij wel kunnen. Wat wedstrijdritme opdoen voor aankomende, zeer belangrijke wedstrijden erna.

lunnie

Met het oog op de belangrijke wedstrijden na 020 denk ik dat Ogbeche nog wel gespaard wordt zondag, wellicht laatste 15 minuten nog even mee spelen.

Hemmen!!

piene hassus

Hemmen oek spare, we hewwe straks un fitte Hemmen noadig!

Len Cantello

Citaat van: piene hassus op maart 04, 2014, 13:39:51
Hemmen oek spare, we hewwe straks un fitte Hemmen noadig!
We kunnen de match ook schriftelijk af doen?! Gvd, zo'n sterk mogelijke opstelling tegen Ajax en er vol maar dan ook vol gas op kletsen. Ik ga nie voor spek en bonen naar die Bijlmer Bunker. 3 puntennnn!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dizzhead

Citaat van: Len Cantello op maart 04, 2014, 20:00:14
We kunnen de match ook schriftelijk af doen?! Gvd, zo'n sterk mogelijke opstelling tegen Ajax en er vol maar dan ook vol gas op kletsen. Ik ga nie voor spek en bonen naar die Bijlmer Bunker. 3 puntennnn!
_O_ idd. Dat hele elftal zit nu overal door Europa oefeninterlands te spelen

PePe

De Red Bull is in Leeuwarden compleet uitverkocht. (verdacht?)

drg

Hoe ist nou met onze parel? Deze ronde al op de bank of volgende week?  :thumbsup